Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.08.2018 în toate secţiunile

  1. Saptamana trecuta , inainte de plecarea prin tara, am reusit sa urcam suspensia AP pe masina si sa facem geometria aferenta. Diferenta este imensa, masina nu a pierdut stabilitatea in curbe si nu a capatat balans exagerat pe denivelari, in schimb se simte clar calitatea materialelor folosite la fabricarea arcurilor, mult mai maleabile, mai moi si mai confortabile. Senzatia de rulaj acum este mult mai relaxanta, si e foarte clar ca rigidizarea si stresul pe imbinarile caroseriei sunt mult mai reduse, treaba care este foarte buna dpmdv pentru conservarea masinii in timp. A fost nevoie sa mai ajustez cu masina pe pamant cateva reglaje fine, pentru ca masina sa stea egala pe strada raportat la incadrarea rotilor in arcade si ca inaltime bari si praguri fata de sol, reglaje pe care le-am facut in parcare. Din pacate la geometrie am reusit sa stricam pasul piulitei superioare de pe amortizorul fata, cea raspunzatoare de unghiul de cadere, asa ca pana la urmatoarea plecare in tara, trebuie sa rezolv cumva problema. In prima poza este masina neamtzului, cea de pe care a coborat suspensia inainte sa ajunga la noi
    4 points
  2. Da’ tu te uiti doar pe ultima pagina?
    4 points
  3. Salutare. A venit vremea unei schimbari, asa ca vechiul POLO GTI a mers la buy-back pentru modelul nou. Termenul de asteptare a fost de 14 saptamani si este in posesia mea de 2 saptamani deja, timp in care am mers vreo 1200km. DOTARI : AW19TY18 Polo GTI 2.0 TSI DSG , 200 CP/ 147 KW, DSG, Cutie automata de viteze Z1Z1 culoare: Gri (limestone grey metallic) XE tapiterie: stofa, negru titan-rosu YOW "Guide & Inform" servicii mobile online pentru 36 luni UQ5 2 Interfete USB (inclusiv iPod/iPhone) PF2 ACC inclusiv Front Assist - Adaptive Cruise Control: asistent pentru mentinerea constanta si adaptarea vitezei de rulare în functie de ceilalti participanti la trafic - Front Assist: sistem de recunoastere a situatiilor critice care pregateste masina pentru franare de urgenta, scurtand astfel distanta de oprire. La viteze de sub 30 km/h acesta, in functie de conditii, poate chiar actiona frana in locul soferului 9S0 Active Info Display - afisaj digital pentru instrumente bord PH3 Aer conditionat automat Climatronic, regleaza automat temperatura pe doua zone stanga/dreapta, inclusiv filtru alergen 9WX App-Connect inclusiv Volkswagen Media Control 7RE Date de navigatie pentru Europa-SD Card inclusiv Romania $DN Drive Net WLL Faruri LED Basic - reglare automata a distantei de iluminare - lumini de drum permanente cu LED 9IJ Interfata telefonie Comfort cu incarcare wireless 4I3 Keyless Access inclusiv buton pornire motor (fara Safelock) 6YD Oglinzi exterioare rabatabile electric, cu inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier WW3 Pachet iarna - scaune fata incalzite - avertizor pentru scaderea nivelul lichidului de spalare parbriz PLA Pachet lumini si vizibilitate - senzor de ploaie pentru activarea automata a stergatoarelor - oglinda interioara cu sistem automat antiorbire ZEA Radio CD Composition Media - 4X20 Watt, 6 difuzoare (4 fata / 2 spate) - display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonala de 20,3 cm si senzor de proximitate - tuner FM cu antena Diversity pentru receptie imbunatatita - functie redare MP3, cu afisare a titlului si a copertei albumului de pe cardul SD - interfata Bluetooth pentru telefonie mobila (HFP, AD2P, AVRCP) - cititor carduri SD - conector USB iPod/ iPhone PND Sistem de navigatie Discover Media cu Volkswagen Media Control - redare harta 2D sau 2,5D - card SD cu date de navigatie pentru Europa, inclusiv Romania - cititor pentru 2 carduri SD - Volkswagen Media Control PDB Suspensie Sport Select - garda la sol coborata cu aproximativ 15 mm - posibilitate reglaj electric amortizoare sport / normal PLANURI : - Folie Llumar Lati Premium pe geamurile laterale si luneta + Air Blue pe parbriz. Am montat deja folia pentru ca era sauna in masina (culoare limestone grey). - Arcuri H&R cu -20mm. Masina imi pare foarte inalta, chiar si cu optiunea de -15mm, asa ca am comandat arcuri pentru a cobora putin garda. - Ceva modificari la sistemul de franare fata - Soft stage 1 motor + DSG POZE : Nu am facut decat cateva cu telefonul deocamdata dar revin si cu unele mai interesante. polo47 by fuscobal, on Flickr polo46 by fuscobal, on Flickr polo45 by fuscobal, on Flickr polo44 by fuscobal, on Flickr polo43 by fuscobal, on Flickr polo40 by fuscobal, on Flickr polo29 by fuscobal, on Flickr polo27 by fuscobal, on Flickr polo26 by fuscobal, on Flickr polo25 by fuscobal, on Flickr polo24 by fuscobal, on Flickr polo22 by fuscobal, on Flickr polo20 by fuscobal, on Flickr polo19 by fuscobal, on Flickr polo02 by fuscobal, on Flickr IMPRESII : - Motor elastic, ceva mai puternic decat cel de 1.4TSI de pe GTI-ul anterior dar cu un cuplu mult mai bine distribuit. Sunet ceva mai "gutural" decat inainte - DSG putin mai inteligent la schimbari dar cu loc de imbunatatit in continuare. Tot mi se pare ca tine motorul mult subturat pentru consum mic. - Suspensie mult mai buna ca inainte, atat ca si amortizare denivelari dar si ca silentiozitate. - Franele sunt decente dar nu am apucat sa testez mai serios. - Directia este foarte placuta si usoara ca feeling, chiar daca usor prea artificiala. - Masina este cu 8cm mai lata si 8 mai lunga decat modelul anterior. Spatiul se regaseste in habitaclu dar si la portbagaj. Aveam 200L inainte iar acum am 305 sau 350L, in functie de cum montez placa. Daca scot roata de rezerva, pot pune placa pe pozitia de jos. - Plansa de bord este o incantare, navigatia enorma cu pozitia perfecta in fata fac toti banii. - Scaunele sunt similare cu cele anterioare dar tetira este mult mai bine integrata ca si design optic. - Spatiile de depozitare sunt o dezamagire fata de modelul anterior, si aici ma refer la cotiera si torpedou. Cotiera are amprenta mica si este foarte adanca. Trebuie sa rascolesti tot pentru a lua ce este la fund. Torpedoul nu primeste o coala A4 fara sa o indoi si a disparut acel lacas penru stampila. Am inghesuit manualul masinii sub scaunul soferului unde este un fel de tray metalic in locul sertarului pe care il aveam pe modelul vechi. - Keyless este si el foarte misto iar faptul ca poti deschide usile/portbagajul fara sa mai scoti cheia din buzunar este un mare plus pentru mine (car mereu diverse chestii in brate). - Sistemul audio este decent si primeste wav + flac, nu numai mp3 ca la generatiile mai vechi. Am luat un USB si un SD, ambele de 64GB pe care am inceput sa urc muzica. Prima surpriza a fost faptul ca de pe SD se aude mai bine decat de pe USB (procesari diferite ?!). SD este in unitatea CD din torpedou, USB este sub consola centrala. - Masina are si wireless charging dar inca nu am telefon care sa stie asa ceva.
    2 points
  4. Eu care am tot scris pe topicul acesta despre experiențele mele și beneficiile utilizării 2t-ului, am mers până acolo încât am discutat cu specialiști în domeniul carburanților, cu cifre, măsurători și tot tacâmul. Anul acesta au reușit să ajungă la performanțe de lubricitate foarte bune. Pentru la iarnă sunt semne de întrebare dar cât mai este cald nu trebuie să vă faceți griji. Deși sunt nenumărate discuții referitoare la calitatea motorinei din România, din fericire, este printre cele mai bune din Europa. Firește că vor spune unii că motorina din Germania sau alte țări vest europene face și drege, cifrele spun altceva. Uleiul 2t, dacă este ce trebuie, aduce beneficii dar ținând cont de ce am scris mai sus, utilizarea acestuia devine oarecum inutilă. Dacă ești dispus să despici firul în 40, îți cunoști foarte bine mașina, ai o diagnoză bună să monitorizezi diverși parametrii, poți să găsești o variantă în care să înglobezi uleiul 2t. Eu am ajuns la concluzia că nu mai merită. Mai țin un bidon în mașină pentru situația în care mașina va cere dar din luna mai până în prezent asta nu s-a întâmplat.
    2 points
  5. Azi am dat o fugă să... bag un gyros de porc: Militari - București - Constanta - București - Militari (cu escală pe sezlong în Mamaia) consum mediu... 7 virgulă ceva... 3+1 persoane, AC la 18-20 grade, ventilația 1/2-2/3, afara 25 de grade dimineață, 37.5 pe la Drajna, la întoarcere. 255.000+ km and counting 2500 pana la revizie.
    2 points
  6. A mea consuma 6.5 - 7 in Bucuresti, cu AC pornit si Start/Stop activ, daca merg relativ normal, dar nu foarte agresiv ( fara accelerari bruste si slalom printre masini ). Acest consum nu e valabil pentru drumuri la ore de varf spre munca si inapoi. Masina: Golf 7 facelift, 1.0 TSI, 110 CP, cu 2000 km la bord.
    1 point
  7. De vreo 4 luni, adica cam de cand s-a trecut la motorina de vara, si eu am renuntat la uleiul 2t pentru ca masina se lenevise rau. Vorbim de masina din semnatura, fara dpf sau alte nebunii, iar 2t-ul folosit e Liqui Moly in concentratie de 1:200, acelasi ca intotdeauna. Pur si simplu motorina actuala nu prea se impaca cu 2t, asta fara a adauga vreun aditiv suplimentar. Insa, ca si parte pozitiva, si motorul suna si se comporta mai frumos doar cu motorina simpla comparativ cu motorina simpla de anul trecut. Chiar si in conditiile actuale, 2t-ul reuseste sa faca motorul mai tacut si sa linisteasca vibratiile lui, dar penalizeaza la performante, deci trebuie folosit in cunostiinta de cauza. Voi mai incerca din nou 2t cand se va trece la motorina aditivata de iarna sa vedem atunci ce efect va avea, sau mai repede in caz ca voi incepe sa observ diferente in comportamentul motorului date de combustibil.
    1 point
  8. Lista Erwin actualizată pentru 504.00-507.00 step_50400_50700.pdf
    1 point
  9. Cateva poze de azi, inclusiv cu un brother from another mother ? De la APR?! ? Cu absolut nimic ! ? Dar de la Revo in schimb...s-au schimbat cateva, mda.. Masina trage mult mai bine acum, castigul de cuplu este foarte important. Bineinteles demarajul este imbunatatit in orice treapta, lansarea si la viteza de autostrada este substantial crescuta, consumul este ceva mai mic. Aaa, si am un sunet de motor in acceleratie mai nervos nitel Nu stiu ce sa mai adaug..intrebati si va raspund
    1 point
  10. Modulul can este deasupra pedalei de acceleratie. Pinul 6 de la modulul OPS il conectezi la pinul 16 din CAN, iar pinul 15 la 6. Este destul de greu de accesat modulul can, o sa te chinui putin. Trebuie sa scoti mufa din modul, dupa care scoti pinii 16 si 6 din mufa. In locul lor introduci pinii de la cablul ce l-ai primit impreuna cu modulul OPS. Apoi pinii care au fost initial in modulul CAN, ii introduci in mufa aceea mica de la cablul primit. Spor la treaba!
    1 point
  11. Pentru mine e aproape irelevant cat tine un set de anvelope. Dupa 3 ani la aproape toate tipurile imi apar nemultumiri, de genul crapaturi superficiale, se intaresc-cel putin la rece devenind alunecoase, devin mai zgomotoase, am mai patit sa se ovalizeze si sa nu mai poata fi folosite la viteze mai mari, tremura directia oricat de bine e facuta si oricat de echilibrate sunt anvelopele. In general, le cam marit dupa 3-4 ani, preferand sa merg cu anvelope noi si fara zgomote suplimentare.
    1 point
  12. Hehe , a trecut ceva timp de la ultima postare Masina a fost inamtriculata , prelungirea de Gti + evacuare sunt gata :x Las cateva poze cu masina mai jos ?
    1 point
  13. Continental ContiSportContact 5 225/45 R17 91W = 351,26 RON bucata. Tin 60.000km sunt foarte aderente, atat pe ud cat si pe uscat. Dezavantaje, dar sunt minore, adica aproape insesizabile: usor zgomoate, si putin mai dure. UNIROYAL 225/45 R17 RAINSPORT 3 XL 94V= 315 ron bucata. Tin 40.000km maxim, sunt cele mai aderente anvelope testate de mine, si am avut cateva modele firme cunoscute (michelin, pirelli, continental, vredestein, bridgestone, nexen) sunt asa de aderente, ca pur si simplu nu iti vine sa crezi cum sta masina pe drum cu ele. Sunt moi, silentioase, pe ploaie nu ai nici o emotie, sunt cele mai bune. Michelin Pilot Sport 4 225/45 ZR17 94W= 443 ron. Nu stiu cat tin, dar sunt si astea demne de top 3 lejer, dupa review-uri sunt nr 1. Acum tu decizi, cred ca CSC5 sunt cele mai durabile, dintre cele de mai sus sunt probabil si cele mai slab aderente, insa cred ca diferentele sunt mici. Eu as alege Uniroyal, din cauza pretului, depinde cat rulezi, daca faci 15.000km pe an, sunt bune, la 4 ani le arunci, daca faci mai mult nu sunt asa de bune.
    1 point
  14. In ultimele 3 zile am fost foarte activi pe reparatii si imbunatatiri, si alaturi de aplicat protectia ceramica am reusit sa fac revizia cu ulei si filtre, sa curat urmele de ulei de pe cutie ca sa pot identifica mai bine eventuale scurgeri pe viitor, sa aducem uleiul din cutie la nivel si sa schimb bujiile, care erau pe masina din 2009 insa nu dadeau semne de oboseala. Asa cum am mentionat anterior am folosit Liqui Moly 10W-40 MoS2 Leichtlauf, impreuna cu filtru ulei, filtru aer si filtru benzina (compartiment motor). Inainte de a scoate uleiul vechi am folosit un "engine cleaner", mai mult asa, de amoru' artei dar si avand in vedere ca am trecut de la alt indice si alt ulei, Castrol Magnatec 15W-40. Ieri am reusit sa schimbam ceasurile de bord VDO cu folie galbena de la MHW, cu alte ceasuri MotoMeter cu aspect OE, adica fond negru si folie de lumina difuza verde. Am scapat astfel si de display-ul MFA semi-stricat (nu afisa corect toti parametrii), precum si de arculetzul defect de la turometru, care tot balansa acul la fiecare schimbare de treapta. Am pastrat carcasa de la ceasurile de Scirocco, ca sa nu mai tai urechile aditionale de pe carcasa noua de Golf 2, si am schimbat astfel doar "miezul electronic". Spatiul in coaja de bord este extrem de exact, astfel ca sunt maxim 2 pozitii in care pot fi scoase si bagate inapoi ceasurile. E nevoie de multa rabdare si stapanire de sine Majoritatea prefera sa rupa unul din piciorusele de suport inferior, stanga sau dreapta Mai am de identificat o mica problema la jurnalul de kilometri din MFA, care nu vrea sa se miste momentan. Dar o sa ii dam de cap... Multumit de modificare si de faptul ca am mai urcat o treapta pe scara "OEMizarii"
    1 point
  15. Golf MK7.5 1.5 benzina 150 CP - in oras 10 la suta, in afara 7 la suta
    1 point
  16. codul de activare il iei doar de la dealer ... nu se activeaza cu VCDS/obd ,,,, etc
    1 point
  17. Multumesc mult , da 1,45 am , in legatura cu retrofiturile .. nu am ce sa comentez , una alta i-am facut si schimbul de ulei + filtre , nu ma intrebati de ulei .. baietii de pe un site "renumit" mi-au gresit comanda la ulei, in legatura cu marca , dar oricum va fii schimbat la maxim 8000mii/km . Daca va intrebati de ce nu mai are masina grila centrala .. farul de pe stanga era cam matuit + avea o mica fisura in partea de jos si am decis sa il schimb .. am cautat in dezmembrari unul in stare impecabila (cu pretul pe masura ) ..
    1 point
  18. Categoric da,chiar daca este cu filtru de particule.
    1 point
  19. Care dintre cele doua motoare este mai reusit, respectiv mai potrivit ptr un Audi A4 ? Si daca aveti asa ceva cam la cat se ridica o revizie ?
    1 point
  20. merci mane :) da, cu siguranta la ultimele modele de golf variant 2005-2006 au montat bordul de BORA
    1 point
  21. Am inteles andricei ,insemana ca la mine era numai rugina.Eu am vazut acel capacel de care zici si tu la mine fiind din cauciuc si care este la exteriorul axului si am crezut ca a fost pe toata lungimea axului si cu timpul s-a rupt si a mai ramas doar acel capacel de care vb.Acum merge fff bine l-am testat azi si cred ca nu voi mai avea probleme cu el merge ceas acum si cu o viteza ,inainte abia face cursa. Despre acele 2 piese o sa fac eu un desen in care o sa-ti explic unde vin ele.Capacelul vine pe partea opusa piesei pe care am facut eu punctul portocaliu iar o-ring-ul mic vine pus pe conducta de apa cand e introdusa prin axul stergatorului si are rolul de a nu lasa apa sa intre intre conducta si ax tocmai pentru a nu avea surprize neplacute,cel putin eu asa cred.Pun mai jos si poza atasata de tine pt a intelege mai usor.numai bine
    1 point
  22. Da un consum din oras nu pune nimeni?
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!