Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.08.2018 în toate secţiunile

  1. Orice producător de ulei are o rubrică ,,oil finder". Acolo îți spune ce ulei să folosești pentru mașina ta. Te duci la uleiul respectiv și vezi ce aprobări are și așa afli norma necesară mașinii tale. Alegerea unui producător sau altul ține de gusturi, buget, disponibilitate. Foarte important este să alegi un producător cu o rețea de distribuție bine pusă la punct care să înlăture posibilitatea de a cumpăra un ulei falsificat. Ar trebui evitați producătorii care nu își produc uleiul în fabricile proprii apelând la diverși alți producători (făcut de firma X pentru celebra firmă Y), uleiurile rebranduite (marii distribuitori de piese auto își fac mărci proprii de ulei de motor dar nu le produc ei) . Dacă uleiul a fost produs într-o fabrică a producătorului, indiferent cum îl chemă și cumpărat dintr-o rețea de încredere, nu ar trebui să fie surprize.
    4 points
  2. Masina este frumoasa, dotata, dar sunt niste bani la mijloc (nu e tocmai o suma mica) pe care ii stochezi intr-o masina rulata mult. Daca mai faci 25.000km/an cu ea, in 2 ani are peste 220.000km. Parerea mea de om trecut prin asa ceva, e mai bine sa iei o masina la 50-70.000km sa o tii pana la 150.000km si sa o vinzi daca poti. Poate cumperi un non RS dotat mediu dar cu 80.000km.
    2 points
  3. Salut, intre timp masina a ajuns la mine. Nu prea m-am ocupat de ea si nici nu prea am folosit-o. I-am facut evacuarea turbo-back la Rocket Fabrications. Admisie EvoMs, urmeaza saptamana viitoare sa primesc jantele de la reconditionat (le-am luat sh) BBS RS-GT Forged pe 19 cu anvelope noi Good Year Asymetric 3 235/35. Urmeaza kit complet Air Lift Performance si softul refacut. Vreau sa gasesc o solutie pentru navigatie sa pot conecta telefonul si sa suporte si A2P (modulul original nu suporta din ce am inteles). Vreau sa-i fac un detalilin la interior si sa vad daca gasesc o solutie pentru inlaturarea micilor zgarieturi de pe piele, de retapitat nici gand avand in vedere experienta precedenta. Am insa o problema in mers, in D cand accelerezi uniform are niste smucituri puternice (nu pare sa fie din cutie), uneori cand o pornesc scade turatia la 500rpm si apoi isi revine. Pe tester nu are erori. Uneori nu porneste din prima (dar foarte rar).
    2 points
  4. Salutare, De cateva luni sunt posesorul unui Passat B8 R-Line Executive, motor 1.4 TSI 150. Vin tot de pe un Passat, din 2009, tot 1.4 TSI, asa ca am ramas fidel si marcii si motorizarii Ca si dotari nu am prea avut ce alege, masina fiind luata de pe stoc. Totusi are cam ce-mi doream - faruri led high - active info display - scaune incalzite - ACC - Android auto - clima ( 3 zone ) - un look mai "diferit" ( pachet r-line exterior ) Ca impresii despre 1.4 TSI ACT - extraurban consuma putin ( dupa rodaj ), pe autostrada vad si 5.5% la 130km/h consum instant - urban : in trafic de Bucuresti, dimineata, cam 11, trafic de weekend, scade sub 8 - modul ACT se simte, in sensul ca motorul are o trepidatie mai pronuntata ( nu deranjanta, dar atat cat sesizezi ca merge altfel ) - turbo lag mai pronuntat decat la vechiul 1.4 CAXA ( probabil de la turbina mai mare ) - ACC-ul e fain, ajuta si la scaderea consumului, la drum lung modul 2 cilindri e activat mai mult timp decat daca as "controla" eu Ce nu-mi place fata de B6 ( dar nu as face schimn intre ele ) - lipsa sertaraselor din bord - spatiul de depozitare dintre cotiera si schimbator mai mic ( butonul de frana si autohold ocupa jumate din acel spatiu ) - spatii de depozitare mai mici ( torpedo, locasul din stanga soferului, cotiera - TOATE sunt mai mici !!! ) - un SINGUR carlig pentru cumparaturi ( nu mai exista gaurile si pt al doilea, cum era la B6, si montasem eu inca unul ) - rezervor mic !!! 59L vs 70L in B6 ( unde vedeam autonomii de 1100-1200km la drum intins ) - nu pot vedea kilometrajul total daca am ACC activat ! Ce e mai bine ca la B6 : - farurile led high vs bixenon ( nu exista termen de comparatie ) - sta mai bine pe drum, probabil ajuta si jantele de 17 - look-ul - mi se pare ca pachetul r-line impreuna cu farurile led high fac masina sa arate mai agresiv ( desi la doar150 de cai, numai agresiva nu e ) - parbrizul incalzit, foarte util iarna ! - oglina electrocrom si pe partea soferului - sistemul de infotainment ( inclusiv navigatia ) - desi folosesc Android Auto - sunt bine gandite, se misca fara niciun lag - active info display : ii da un aer de Tesla ( as vreau eu !!! ) dar dupa ce te obisnuiesti cu el, nu ai mai da inapoi la cel clasic Si am pus si cateva poze mai jos, prima e imediat dupa ce plecasem de la dealer, stresat ca nu-mi ajunge benzina
    1 point
  5. Sa te bucuri de ele si de masina :) P.S. fara nici o exagerare, felicitari pt cum intretii masina !
    1 point
  6. Curatat interior, spalat exterior, montat + activat footwell lights ( sa'i dea Dzeu sanatate lui @gmtiby2016 ), montat protectii usa. P.s : zilele trecute am cumparat si lampi cu LED pt numar dar nu am poze
    1 point
  7. Se întâmplă să rămână geamuri dintr-o comandă anterioară anului de fabricație. Am văzut și la mașini fabricate în aprilie să aibă geamuri/parbriz din anul precedent.
    1 point
  8. La o masina de doar 3 ani si 4 luni, probabil ca sunt reali. Iar pretul...e un RS totusi, foarte dotat. Nu as spune ca scumpa... Trebuie verificata pentru potentiale accidente/probleme.
    1 point
  9. Eventual cere seria VIN sa vedem daca km sunt reali.
    1 point
  10. Pentru mine e aproape irelevant cat tine un set de anvelope. Dupa 3 ani la aproape toate tipurile imi apar nemultumiri, de genul crapaturi superficiale, se intaresc-cel putin la rece devenind alunecoase, devin mai zgomotoase, am mai patit sa se ovalizeze si sa nu mai poata fi folosite la viteze mai mari, tremura directia oricat de bine e facuta si oricat de echilibrate sunt anvelopele. In general, le cam marit dupa 3-4 ani, preferand sa merg cu anvelope noi si fara zgomote suplimentare.
    1 point
  11. Lasa Valvoline, pune pe original, filtrele mai bune sunt Mahle, e posibil in cutia de Purflux sa gasesti Mahle.
    1 point
  12. Pentru ca e vara si banii trebuie sa circule am investit intr-un detailing interior si anvelope noi care sper sa fie bune - deocamdata am remarcat ca sunt silentioase.
    1 point
  13. Salutare tuturor! Mai fac si eu o actualizare ca vad ca nu am scris de foarte mult timp dar nici nu prea aveam ce ca au aparut alte prioritati si am lasat retrofittingul deoparte. Mai mult urmaresc ce noutati aveti multe Mai am vreo ~500 km pana la 200.000 km in bord. Tocmai am facut astazi revizia la reprezentanta si am facut si teste de frana / suspensie si rezultatul este foarte bun. Trebuie sa schimb doar bucsele brat fata si sa refac geometria. Mentionez ca din 2013 de cand am cumparat-o, am schimbat doar amortizoarele ca aveau scurgeri de ulei si galeria de admisie aer, acestea fiind singurele probleme tehnice aparute. Am fost pana in Thasos si inapoi, aprox 2400 km in total si masina s-a comportat foarte bine. Singura problema este ca apare din nou rugina in zona hayonului.. cu toate ca am revopsit elementul respectiv. Dar cred ca este o problema generala pentru hatchback. Ma declar foarte multumit de masina si nu o sa renunt usor la ea!
    1 point
  14. Iata ce spune un inginer VAG pe un forum din afara, acolo se certau baietii care valoare este mai buna pentru avans. "După ce am citit câteva postări care menționau "valoarea de torsiune" a motoarelor VAG PD în ceea ce privește funcționarea rea și consumul de combustibil după înlocuirea distributiei, m-am gândit că aș da o explicație simplă, mai ales că VAG nu include acest lucru în programa tehnica. "Valoarea torsiunii", așa cum este afișată în MVB (4) pe calculatorul 5052 VAG sau VAG COM este, în principiu, o valoare precisă de reglare a timpului pentru cama care are un senzor îndreptat spre ea, pe 2.0 Tdi aceasta este în mod normal cama de intrare/admisie. Când motorul are încă cureaua de distribuție originală, această valoare este în mod normal 0° sau foarte aproape de 0°. Când cureaua de distribuție este înlocuită cu cale originale VAG, această valoare se mută destul de des la valori de până la -3° sau + 3°. Acest lucru se întâmplă pentru că, calele de blocare și curelele de distributie nu sunt foarte exacte asa cum crede lumea. Convingerea populară că acest lucru schimbă timpul de injecție pe motoarele PD este greșita. Lobii de camă care comprimă injectorul fac acest lucru pentru aproximativ 45° și momentul real de injectare se face de catre ECU. Cu toate acestea, timing-ul propriu-zis are un efect destul de mare asupra funcționării rotunde a motorului, a consumului de combustibil și a curbei de cuplu. Persoanele în vârstă care s-au jucat cu sincronizarea distributiei pe motoarele Ford Pinto, Alfa Nord etc. vor ști despre ce vorbesc. Pe motorul VAG 2.0 Tdi PD este destul de clar că atunci când "valoarea de torsiune" este în jurul valorii de -3 ° (timpul de intrare al camei este întârziat cu 3 °), cuplul de vârf este deplasat cu aproximativ 200 de turații mai sus pe scală, iar motorul este un pic mai fericit să se tureze la turatii mai mari, deși va avea mai puțină putere. Acest lucru, împreună cu nefuncționalitatea rotunda la ralanti, în funcție de temperatură și sarcină în gol. Același motor care rulează la o valoare de torsiune de + 3 ° (cama de intrare avansată cu 3 °) va avea un cuplu decent, dar nu va fi gatuit la turațiile mari. Când unghiul de torsiune este readus la 0 ° (+ - 0,5 °), motorul își recapătă curba inițială de puterea si cuplu, iar motorul funcționează mai rotund, fara ezitari. Pentru motoarele cu 2 came vă sugerez ca atunci când reglați unghiul camei de admisie sa reglati si unghiul camei de eșapament într-o cantitate similară. Pentru cei cu adevărat perfectionistii, dar care nu au cale originale VAG, este posibilă reglarea fină a camei de evacuare pentru un consum optim de combustibil, așa cum este văzut în MVB 15, cu ajustări foarte fine." Postul Original (https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=1233184)
    1 point
  15. Sa o stapenesti sanatos si drumuri bune. Masina are destule optionale, doar culoarea nu este demna de un Passat, trebuia sa alegi una mai eleganta.
    1 point
  16. Sunt in plan si farurile de gti , dar momentan mai merg astea .. abea am pus set-u asta de faruri , "inca mai trag de ele " , deja am inceput mesteritu pe la ea , revin cu rezultatele Triplele le-am trimis la un baiat .. nu de alta , dar din ce am vazut trebuie dezlipite si daca le faceam eu imi era ca voi avea probleme sa-mi faca condes.. sau te mir ce. . Faza doi cu prelungirea de GTI , am pus-o de forma .. sa vedem masuratorile pt evacuare , urmeaza vopsirea negru lucios . Sper pana primesc numerele negre sa fie gata masina
    1 point
  17. Da, sigur! Am plecat din Bucuresti cu bateria pe la 80%, am incarcat la Ploiesti, la Kaufland, vreo 15 minute si am plecat cu vreo 90% catre munte. Am mers cu 80 km/h pentru ca nu stiam cum o sa fie drumul si cat consuma masina si am vrut sa ma asigur ca ajung, nu sa merg repede si sa raman blocat pe undeva la un Typ 2. Am ajuns la Busteni, la Penny, cu 36 km range si, pentru ca nu stiam cat o sa consume pe urcare pana la Predeal am zis, iar, sa fiu safe si sa incarc acolo. Teoretic ajungeam la Predeal si de acolo masina ar fi incarcat pana la Brasov dar better safe than sorry! Am stat vreo 20 de minute pentru ca statia aceea e doar de 20 kW pe CCS si apoi am plecat spre Brasov. La intoarcere am vazut un consum mediu, nu instant, de invidiat fiind intr-o continua coborare spre Brasov. Am incarcat in Kaufland in Brasov si apoi am facut 2 ore in bara la bara pana la Busteni pentru ca... Romania! Daca era liber masina ar fi consumat mai nimic, ba chiar s-ar fi incarcat, ca in poza de mai sus, acolo e consumul instant, dar in bara la bara nu prea merge. Pentru ca ajunsesem la vreo 50% am zis sa ne oprim sa incarcam acolo dar, dupa vreo 10 minute am zis ca mai bine mergem la Taverna Sarbului in Sinaia si incarcam acolo cat mancam. Am plecat cu vreo 75% baterie si am mai incarcat vreo 10-15%% cat am mancat. Ba chiar am avut si 10% reducere pentru ca am venit cu o masina electrica. Am fi avut 20% daca veneam cu o Tesla De acolo am sarit Ploiestiul si ne-am oprit direct in Baneasa cu vreo 17 km range, mers in ritmul traficului pana la Comarnic si 90-95 km/h de acolo pana la Bucuresti - pe DN1 pentru ca ne-am oprit si prin Snagov cu putina treaba ( vreo 20-25 km ocol). N-am stat sa ma uit atent la consumuri si incarcari pentru ca stiam ca pot ajunge fara mari chinuri. Banuiesc ca am facut o ora in plus fata de cat as fi facut cu Leon-ul la acelasi ritm, sau chiar mai mult daca as fi mers cu Leon-ul in ritmul meu , dar a meritat. Macar de fun si tot merita un drum d-asta...
    1 point
  18. ce inseamna HOD? Pt ce anume multumesti?
    -1 points
  19. pare mai degraba o incercare de capitalizare/inselare consumatori plecand de la HID, creand confuzia cu acestea. Am cautat totusi pe internet si am dat de un rezultat (printre cateva zeci cu HID desi am cautat fix cuvintele cheie postate de tine in definitia 2): https://www.autotecnica.com.au/product/hod-high-output-discharge-replacement-globe/
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!