Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.08.2018 în toate secţiunile

  1. Macar are faruri... In fine, mie imi place f tare combo-ul R-line si culoarea aleasa. Sa o stapanesti sanatos!
    3 points
  2. Continental ContiSportContact 5 225/45 R17 91W = 351,26 RON bucata. Tin 60.000km sunt foarte aderente, atat pe ud cat si pe uscat. Dezavantaje, dar sunt minore, adica aproape insesizabile: usor zgomoate, si putin mai dure. UNIROYAL 225/45 R17 RAINSPORT 3 XL 94V= 315 ron bucata. Tin 40.000km maxim, sunt cele mai aderente anvelope testate de mine, si am avut cateva modele firme cunoscute (michelin, pirelli, continental, vredestein, bridgestone, nexen) sunt asa de aderente, ca pur si simplu nu iti vine sa crezi cum sta masina pe drum cu ele. Sunt moi, silentioase, pe ploaie nu ai nici o emotie, sunt cele mai bune. Michelin Pilot Sport 4 225/45 ZR17 94W= 443 ron. Nu stiu cat tin, dar sunt si astea demne de top 3 lejer, dupa review-uri sunt nr 1. Acum tu decizi, cred ca CSC5 sunt cele mai durabile, dintre cele de mai sus sunt probabil si cele mai slab aderente, insa cred ca diferentele sunt mici. Eu as alege Uniroyal, din cauza pretului, depinde cat rulezi, daca faci 15.000km pe an, sunt bune, la 4 ani le arunci, daca faci mai mult nu sunt asa de bune.
    2 points
  3. Din cele dorite de tine iti recomand Hankook, sau Nexen, aste sunt mai rigide pe talon, alea premium sunt f. moi.
    2 points
  4. Cand cumpar o masina SH asa am "facut de cand ma stiu" . Am schimbat : curea de distributie sau lant daca avea, intinzatoare, filtre, verificat personal starea placutelor si a sabotilor daca are, curatat tapiterie/interior profesional. Am ridicat masina pe cric si am verificat rulmentii, pivotii, bucsaraia, joc planetare, scurgeri de ulei pe la semeringuri, personal.( am cunostinte de mecanica, am "facut'RK la diverse motoare ,set,bucsari,"linii" ,suspensii, electrica,etc) Asta indiferent ce spune vanzatorul ca a schimbat si cand, sau mai nou in istoricul de service (ce la asta chiar il am ok si complet) Vreau sa stau linistit ca cele de mai sus sunt noi si in buna stare si incep de atunci socoteala Km pina la urmatorul schimb. Nu ma bag sa schimb distributia la asta ca trebuie sa cumpar un set de schimb kit , si nu merita investitia si prefer sa o fac la service .(plus ca am o varsta si m-am cam lenevit, plus ca mult prea mult digital pt gustul meu.Eu find un tip mai axat pe analog) ) Mi-a dat o idee "deenman" si pun pozele din anunt .
    2 points
  5. Salutare. A venit vremea unei schimbari, asa ca vechiul POLO GTI a mers la buy-back pentru modelul nou. Termenul de asteptare a fost de 14 saptamani si este in posesia mea de 2 saptamani deja, timp in care am mers vreo 1200km. DOTARI : AW19TY18 Polo GTI 2.0 TSI DSG , 200 CP/ 147 KW, DSG, Cutie automata de viteze Z1Z1 culoare: Gri (limestone grey metallic) XE tapiterie: stofa, negru titan-rosu YOW "Guide & Inform" servicii mobile online pentru 36 luni UQ5 2 Interfete USB (inclusiv iPod/iPhone) PF2 ACC inclusiv Front Assist - Adaptive Cruise Control: asistent pentru mentinerea constanta si adaptarea vitezei de rulare în functie de ceilalti participanti la trafic - Front Assist: sistem de recunoastere a situatiilor critice care pregateste masina pentru franare de urgenta, scurtand astfel distanta de oprire. La viteze de sub 30 km/h acesta, in functie de conditii, poate chiar actiona frana in locul soferului 9S0 Active Info Display - afisaj digital pentru instrumente bord PH3 Aer conditionat automat Climatronic, regleaza automat temperatura pe doua zone stanga/dreapta, inclusiv filtru alergen 9WX App-Connect inclusiv Volkswagen Media Control 7RE Date de navigatie pentru Europa-SD Card inclusiv Romania $DN Drive Net WLL Faruri LED Basic - reglare automata a distantei de iluminare - lumini de drum permanente cu LED 9IJ Interfata telefonie Comfort cu incarcare wireless 4I3 Keyless Access inclusiv buton pornire motor (fara Safelock) 6YD Oglinzi exterioare rabatabile electric, cu inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier WW3 Pachet iarna - scaune fata incalzite - avertizor pentru scaderea nivelul lichidului de spalare parbriz PLA Pachet lumini si vizibilitate - senzor de ploaie pentru activarea automata a stergatoarelor - oglinda interioara cu sistem automat antiorbire ZEA Radio CD Composition Media - 4X20 Watt, 6 difuzoare (4 fata / 2 spate) - display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonala de 20,3 cm si senzor de proximitate - tuner FM cu antena Diversity pentru receptie imbunatatita - functie redare MP3, cu afisare a titlului si a copertei albumului de pe cardul SD - interfata Bluetooth pentru telefonie mobila (HFP, AD2P, AVRCP) - cititor carduri SD - conector USB iPod/ iPhone PND Sistem de navigatie Discover Media cu Volkswagen Media Control - redare harta 2D sau 2,5D - card SD cu date de navigatie pentru Europa, inclusiv Romania - cititor pentru 2 carduri SD - Volkswagen Media Control PDB Suspensie Sport Select - garda la sol coborata cu aproximativ 15 mm - posibilitate reglaj electric amortizoare sport / normal PLANURI : - Folie Llumar Lati Premium pe geamurile laterale si luneta + Air Blue pe parbriz. Am montat deja folia pentru ca era sauna in masina (culoare limestone grey). - Arcuri H&R cu -20mm. Masina imi pare foarte inalta, chiar si cu optiunea de -15mm, asa ca am comandat arcuri pentru a cobora putin garda. - Ceva modificari la sistemul de franare fata - Soft stage 1 motor + DSG POZE : Nu am facut decat cateva cu telefonul deocamdata dar revin si cu unele mai interesante. polo47 by fuscobal, on Flickr polo46 by fuscobal, on Flickr polo45 by fuscobal, on Flickr polo44 by fuscobal, on Flickr polo43 by fuscobal, on Flickr polo40 by fuscobal, on Flickr polo29 by fuscobal, on Flickr polo27 by fuscobal, on Flickr polo26 by fuscobal, on Flickr polo25 by fuscobal, on Flickr polo24 by fuscobal, on Flickr polo22 by fuscobal, on Flickr polo20 by fuscobal, on Flickr polo19 by fuscobal, on Flickr polo02 by fuscobal, on Flickr IMPRESII : - Motor elastic, ceva mai puternic decat cel de 1.4TSI de pe GTI-ul anterior dar cu un cuplu mult mai bine distribuit. Sunet ceva mai "gutural" decat inainte - DSG putin mai inteligent la schimbari dar cu loc de imbunatatit in continuare. Tot mi se pare ca tine motorul mult subturat pentru consum mic. - Suspensie mult mai buna ca inainte, atat ca si amortizare denivelari dar si ca silentiozitate. - Franele sunt decente dar nu am apucat sa testez mai serios. - Directia este foarte placuta si usoara ca feeling, chiar daca usor prea artificiala. - Masina este cu 8cm mai lata si 8 mai lunga decat modelul anterior. Spatiul se regaseste in habitaclu dar si la portbagaj. Aveam 200L inainte iar acum am 305 sau 350L, in functie de cum montez placa. Daca scot roata de rezerva, pot pune placa pe pozitia de jos. - Plansa de bord este o incantare, navigatia enorma cu pozitia perfecta in fata fac toti banii. - Scaunele sunt similare cu cele anterioare dar tetira este mult mai bine integrata ca si design optic. - Spatiile de depozitare sunt o dezamagire fata de modelul anterior, si aici ma refer la cotiera si torpedou. Cotiera are amprenta mica si este foarte adanca. Trebuie sa rascolesti tot pentru a lua ce este la fund. Torpedoul nu primeste o coala A4 fara sa o indoi si a disparut acel lacas penru stampila. Am inghesuit manualul masinii sub scaunul soferului unde este un fel de tray metalic in locul sertarului pe care il aveam pe modelul vechi. - Keyless este si el foarte misto iar faptul ca poti deschide usile/portbagajul fara sa mai scoti cheia din buzunar este un mare plus pentru mine (car mereu diverse chestii in brate). - Sistemul audio este decent si primeste wav + flac, nu numai mp3 ca la generatiile mai vechi. Am luat un USB si un SD, ambele de 64GB pe care am inceput sa urc muzica. Prima surpriza a fost faptul ca de pe SD se aude mai bine decat de pe USB (procesari diferite ?!). SD este in unitatea CD din torpedou, USB este sub consola centrala. - Masina are si wireless charging dar inca nu am telefon care sa stie asa ceva.
    1 point
  6. @alexandru_28 explica "modare". Daca te referi la easy connect, functioneaza.Testat de mine pe Huawey,Sony,Htc,Samsung,Utok,Allview...(de la android 4.4.2 pana la 8 inclusiv)
    1 point
  7. E greu sa verifici toate sig de 10a din cutie ? Ca sunt vreo 4 maxim.
    1 point
  8. Cu niciuna nu poti da gres, vorbind de alpin 5 comparativ cu ts860 daca ambele sunt pe dimensiunea necesara tie. Sunt marci de top. Anvelopa castigatoare ar fi cea la care poti obtine un pret mai bun, eu pe asta m-as ghida. Putin offtopic: Nu vad rostul disecarii firului in 4 cand vine vorba de producatorii de top, cu atat mai mult cu cat vorbim de masini obisnuite. Eu am TS860 si in trecut am avut Semperit SpeedGrip 2. Nu pot sa zic ca e o diferenta enorma (oricum alte masini, alte dimensiuni). Daca dupa pret te poti gandi ca e diferenta mare..dar nu am stat sa testez la limita. Iarna e periculos de testat limita.
    1 point
  9. In configuratorul Passat B8 apare optiune pentru geamuri duble doar pe fata. Cred ca pasagerii nu conteaza ? Daca era vreun Rolls sau Bentley, era invers.
    1 point
  10. @Andrei1980 Pai... viteza medie a fost undeva la 80 de km/h (trebuie sa caut poza) in conditiile in care aproape jumate de drum a fost pe autostrada , AC pornit pe 20 de grade, 1/2 din putere (la 139, pe tempomat, dupa ce s-a racit, cu 30+ grade afara, consuma in jur de 6.7); opriri dese (picnic, poze) cu 30 afara -> masina se incinge repede -> stat putin pe loc pentru a se raci (juniorului ii place, ca si mie, racoarea), am tot barait-o pe dealurile de pe langa Hunedoara/Hateg, prin Defileul Jiului, 2xDealu Negru asa ca... e OK. Consumul pe termen lung la mine e cam 5.9.
    1 point
  11. Poate ne intalnim la un meeting sa o vad mai de aproape. Interesant ca ai portbagajul mai mic habar nu aveam ca au bagat acolo bateriile. Sunt curios de un consum si tinuta de drum.
    1 point
  12. Partial de acord. Butoanele resp sunt utile. Toate numerele alocate pot fi reconfigurate, deci pot fi folosite in scopul pentru care au fost definite- sau introduse alte nr. favorite. Voice control functioneaza, dar nu in lb. romana.
    1 point
  13. Aproape 11.000 km, bazaietoarea se tine tare! Range-ul e intre 100 si 140 km, in functie de trafic si de sofer, 120km cu AC in poza de mai jos. Daca e liber se poate si mai jos... Mergem mai departe!
    1 point
  14. Sa mai stergem putin praful p-aici, zic ... Dupa muuuuult timp, a venit, intr-un final si lampa led pentru torpedou. Intensitatea luminoasa nu este cu mult mai mare (surprinzator), astfel lumina desi alba, nu este deranjanta in intuneric bezna. Am completat si compartimentul motor adaugand capacul motor auxiliar oem. In afara de cost-cutting, nu imi pot da seama care a fost rationamentul eliminarii lui, dar cert este ca, estetic, arata mult mai bine compartimentul cu capacele motor auxiliar + baterie montate. Happy trooper . Nu in ultimul rand, am reusit, intr-un final, sa fac si cateva activari pe care le aveam pe lista de ceva timp. Ce am reusit: - Puddle Ligts active cu oglinzile rabatate, activat - Starting Vibration Reduction & Torque Limitation, dezactivate - Haldex AWD setat pe "Increased Traction" - Automatic Rain Closing, activat - Refuel Amount in Cluster, activat - Lap Timer in Cluster, activat - Grafica AID Variant_4=Golf .:R - Animatii AID "Gold Dots", activat - Needle Sweep in AID, activat - DRL Control in Settings, activat - Kessy Lock cu motorul pornit, activat Din pacate, ar mai fi fost cateva care nu au reusit, in special cele de pe Module 5F pe care nu il citea interfata deloc, desi era ultimul update de acum mai putin de 1 luna... Posibil sa fie diferit fata de cel montat pe MY2017 . - Dynamic Traffic Sign Recognition - Pedestrian Assist Doua functii care se regaseau pe lista de dotari in momentul comenzii / livrarii, dar care nu sunt active pe masina ?. Urmeaza niste discutii cu dealer-ul sa vad cam care ar fi motivul pentru care platesti pentru ceva ce nu ti se livreaza... Ce inca astept: - XDS Differential Lock Adjustment (Weak - Normal - Hard) - Posibilitate ajustare "Lane Assist" (Early - Normal - Late) - Brake Drying System - Ventilation Fan Speed on Auto - Ambient Lighting 10 Colours - Driving School Mode - Headunit Boot Screen Vedem ce mai apare si pe parcurs, odata cu update-urile vcds-ului.
    1 point
  15. @cezzzarica e capac de TTS. Iti trebuie urmatoarele: - suruburile alea albastre din linkul pus in post (oe nu vei gasi nicaieri); vezi aici - capacul in sine - 06F103925J - surubul care se insurubeaza in galeria de admisie si fixeaza partea dinspre grila a capacului - 06E103164E Sau iei direct pachet complet Daca ai TT 2.0 tfsi simplu nu ai furtunul ala sigur, e de la diverter, care la tine mai mult ca sigur e pe turbo
    1 point
  16. trust_24 haide sa nu dezinformam. Ungaria spre deosebire de Austria si Slovenia unde primesti un abtibild vigneta pe care-l lipesti in parbriz, are vigneta pe numar de inmatriculare(si ia ghici la intrarea in Ungaria ii trag pe dreapta pe cei ce nu au vigneta, vazut cu ochii mei). Daca te uiti atent pe drumurile lor nationale si autostrazi o sa vezi zeci de camere de supraveghere trafic, care verifica si vigneta. plus masini mici cu camere pe ele care verifica vigneta. Normal ca l-au asteptat pe el, daca a venit de la granita austro-ungara pana la cea romana, au avut timp sa semnaleze ca are altfel de vigneta, nu crezi? eu nu as da-o in teoria conspiratiei cu asteptatul exact pe el. pe drumul de la Berettyoujfalu sau cum s-o scrie pana la Bors sunt cateva echipaje de politie tot timpul pt vigneta, viteza etc. Intotdeauna in Ungaria ma intreaba ce fel de vigneta imi trebuie si zic Auto si 10 zile. Confirma in cetificat nr de inmatriculare si apoi imi cere sa confirm pe POS daca e corect. Ca se uita si la tip de masina sau nu, asta nu mai stiu. Poate fi si o greseala a angajatului de la benzinarie, nu neaparat ceva intentionat...
    1 point
  17. eu sunt patitul , SAlex e bunul meu prieten . greselile mi le asum , dar ... masina e un passat 1,9 tdi de 130 din 2003 , e a mea din 2005 . e intretinuta si verificata periodic , schimb ulei si filtre , frane si distributie schimbate cu o saptamana inainte de plecare . in 13 ani nu am ramas 1 minut pe marginea drumului . nu am casco si nici card de asistenta . pompist !? nu ma refeream la statia in sine , ci la persoana care pune combustibil in masina . asistenta pe casco ? , esti indrumat la Szabi-Car . cel cu masina desfacuta , pe Casco a ajuns acolo . Si altii ca el . greseala mare este ca nu mi-am facut o asigurare ADAC , dar daca stiam ca masina e in regula , am zis ca nu e cazul . Recenzia nu e despre mine , este o atentionare la adresa Szabi-Car . Eu am invatat si stiu ce am de facut la urmatoarele iesiri din tara . Puteti cauta recenziile la Szabi-Car pe google si o sa vedeti ce si cum Se poate tine cont de recenzia mea sau se poate ignora , e alegerea fiecaruia . Daca exista intrebari , in masura in care pot , va raspund cu placere .
    1 point
  18. cei de la benzinariile din ungaria si aproape de granitele austria-ungaria si ungaria-romania sunt cei mai mari hoti posibili caz concret anul trecut, tirist s-a intors acasa cu cursa pe romania, la benzinarie de la grantia austria-ungaria a luat vigneta... n-a fost atent ca i-au dat vigneta de masina mica, desi el a dat toate datele si inclusiv certificatul cum se face de obicei. la vama bors era un echipaj de politie care il astepta exact pe el, l-a tras deoparte si i-a zis ca amenda e 1300 euro pt ca are vigneta de masina mica dupa ce s-a dat de ortul popii ca n-are bani, ca toti banii sunt pe carduri, l-au trimis peste granita in romania sa scoata banii... pana la urma s-au intors si au zis ca pt 300 euro o sa stearga inregistrarile de pe camerele de vigneta, si poate pleca, altfel masina ramane acolo, iar el este liber sa plece in romania... iar negociere si cu 200 euro spaga la politaiul ungar a trecut soferul de vama in Romania. vina soferului ca nu s-a uitat pe vigneta cand a plecat de la benzinarie... deci mare grija cand va opriti la unguri, sunt cei mai penali, mai ales cand vad romani si alte natii.. eu am facut atatea drumuri pe vest.. niciodata nu opresc in ungaria, si daca opresc.. niciodata aproape de granite.. sunt specializati pe acolo, se lucreaza in echipa.. benzinarii, politaii, cei de service.. etc
    1 point
  19. Sa o stapenesti sanatos si drumuri bune. Masina are destule optionale, doar culoarea nu este demna de un Passat, trebuia sa alegi una mai eleganta.
    1 point
  20. Cumperi direct de la polonez si il montezi singur. Cel putin asa am facut eu. M-a costat undeva la 150 de euro. De montat nu este complicat daca ai abilitatile necesare in a lipi/dezlipi niste piese si binenteles sculele necesare. Mai ai nevoie de un programator de eeproame pentru ca trebuie sa citesti un eeprom. Oricine se ocupa de reparatii laptopuri sau orice contine eeprom te poate ajuta sa il montezi.
    1 point
  21. Am avut exact aceeasi problema, la reprezentanta mi s-a spus ca trebuie schimbat compresorul. Fulia compresorului de AC este o problema destul de frecventa la compresoarele Delphi. https://www.youtube.com/watch?v=kkJtjgLTa8M Dupa schimbarea fuliei instalatia de AC functioneaza perfect. pt. Raulbogdan - in Cluj, in Someseni am rezolvat aceeasi problema la Autodasis. Pret fulie si manopera 250 RON. Timp de lucru 30 minute. Schimbarea fuliei se face in situ, singura piesa demontata de pe masina pentru acces fiind contra-aripa interioara din plastic.
    1 point
  22. E simplu, dar in acelasi timp complicat. Le luam pe rand: 1.pt cei care vor sa isi instaleze singuri patch, exista o varianta MULT MAI IEFTINA, decat retrofit shop. 2. Ca sa instalezi mib 2 pe b6/cc fara facelift primul lucru trebuie gateway 7N0...BC sau BL care stie 5F. Daca pui acest gateway si ai CCM vechi nu se mai blocheaza volanul, deci trebuie schimbat si CCM UL. 3. Daca ai b7/cc facelift trebuie doar update de soft la can 4.cu cat masina este mai dotata cu atat este mai greu. Mergem pe mai multe scenarii: A. Masina are doar senzori de parcare, totul este ok, merge. B. Masina are senzori de parcare si camera low. Totul ok, merge. c. Masina are senzori parcare si camera high cu unitate separata. Camera nu merge, trebuie schimbata unitatea rvc cu 7n0...b. Senzorii merg si nu merg, trebuie schimbata si unitatea de senzori. De asemenea ca sa calibrezi camera trebuie schimbata inclusiv ea, cu AL. c1. Daca ai avut pla 1.5, se va pierde, toate unitatile noi de senzori au pla 2.0. Pt a avea din nou se monteaza abs ul de b7/cc facelift (valabila aceasta regula pt b6/cc fara facelify) C2. ATENTIE:mib 2 vin parameteizate din fabrica cu camera low sau high. Daca de ex a venit din fabrica param cu camera high nu se poate monta camera low (chiar daca bifezi in vcds camera low) - am avut 3 spete asa. D. Masina are in plus fata de cele 2 dotari si camera in parbriz, adica la,/hba/sign assist. Ca sa functioneze perfect, inclusiv sign assist trebuie camera 3Q. Toate modulele se softeaza parametrizeaza si codeaza pt a merge pe masina Bafta
    1 point
  23. Salut. Modulul confort il gasesti in spatele torpedo-ului, care trebuie demontat ca sa ajungi la el. Imagine cu torpedo-ul demontant in atach.
    1 point
  24. Salut, mi-am instalat eu Discover Media STD2 PQ (MIB2) pe Passat B7. Informatiile, cum s-a mai spus si aici, sunt putine si nu se dau momentan decat pe bani. Eu am sa pun aici tot ce stiu. In primul rand despre unitate: unitatile pot fi echipate cu diverse optiuni (bluetooth, navigation, app-connect si voice control). Aceste optiuni se activeaza de regula la reprezentanta, separat, contra unor sume care se invart in jurul a 200 eur fiecare, sau vin din fabrica daca s-au ales din configurator, la un pret ceva mai mic sau incluse in pachete de optiuni. Totodata, unitatile au si acet Component Protection care le leaga de un anumit VIN. Tot la reprezentata, se poate scoate CP, tot contra cost, si cu ceva bataie mai mare de cap (trebuie dovedita provenienta unitatii). INSA: in momentul in care se scoate Component Protection de pe navigatie, se face disable si la toate optiunile pe care aceasta le-a avut activate, si trebuie activate din nou. Am inteles ca se mai gasesc si unitati care nu au Component Protection activ. Nu stiu exact in ce caz se intampla, insa ca sa verifici trebuie sa o alimentezi, fara sa o pui pe masina si sa vezi daca iti da vreun mesaj despre asta. Un caz ideal este sa gasesti o unitate care nu are CP activ si are si toate optiunile de mai sus activate. Daca nu gasesti asta, sunt baieti care ti le rezolva. Se scoate CP, si se activeaza toate aceste optiuni. Cum a zis cineva mai sus, sunt baietii din Rusia. Eu am mai auzit de unii din Ukraina si mai este si cineva in Polonia, la care am apelat eu. Acum, daca ai o unitate fara CP si cu toate functiile, o poti pune pe masina. Insa aici avem doua cazuri: 1. Instalezi pe o masina cu cluster 3D color, care are management de Component Protection. In acest caz navigatia se lock-uieste singura. Exista ceva CAN filter la chinezi care blocheaza pachetele ce au legatua cu Component Protection care vin de la CAN insa la mine nu a fost cazul asa ca nu m-am chinuit cu asta. 2. Instalezi pe o masina care nu are management de Component Protection (cluster mai vechi). In acest caz, atata timp cat navigatia este pornita, ea va functiona doar 8 ore. Practic are un countdown care atata timp cand trece curent prin ea, el scade. Aici intra in schema patch-ul despre care se vorbeste mai sus. Acest patch hardware se lipeste pe placa de baza si este un "proxy", daca vreti, intre placa de baza si memoria EEPROM, unde se stocheaza in mod normal timerul de 8 ore. Practic se scoate EEPROM-ul, se pune patch-ul in locul lui, si pe patch se lipeste EEPROM-ul. Acest patch rescrie de fiecare data cand se deschide navigatia acea valoare de 8 ore, sau cat este ea la momentul instalarii, pe EEPROM. Mare atentie aici, sa nu luati o navigatie cu care s-a juat cineva pe masina incercand sa o potriveasca, si tot ce a facut a fost sa consume din cele 8 ore. Acel countdown poate sa mai aiba 5 minute doar. Dupa instalarea patch-ului, de fiecare data cand o pornesti el iti rescrie cele 5 minute, insa daca o tii pornita 5 minute, se blocheaza si trebuie sa o restartezi. Mai merge iar 5 minute, si tot asa. Cam atat despre navigatie si Component Protection. Despre instalare: mufa navigatiei difera, va trebuie un adaptor. Se gasesc la chinezi sau pe carsystems. Navigatia aceasta, pe modelul PQ nu are si componenta din torpedo care este prezenta pe platformele MQB. Camera, daca aveti OEM pe RGB, ori o schimbati cu una CVBS, ori o treceti printr-un convertor de semnal. Pentru Media In, s-a renuntat la acel MDI cu mufe dubioase din torpedo si s-a trecut la USB. Aici sunt doua tipuri de mufe USB. Daca vreti CarPlay, trebuie mufa cu codul 5Q0035726E. Eu am montat-o in cotiera, in locul mufei de AUX, dupa ceva ajutari pe acolo. Pentru Android Auto merge si mufa clasica de USB, mai scurta. Pentru harti, trebuie sa aveti SD cardul original in permananta in unitate. Unitatea are doua sloturi, tocmai din acest motiv. In final, atasez o poza cu patch-ul de pe placa mea de baza. Succes la retrofit!
    1 point
  25. Lasa Valvoline, pune pe original, filtrele mai bune sunt Mahle, e posibil in cutia de Purflux sa gasesti Mahle.
    0 points
  26. Chiar sunt curios daca a dat careva alroape 3000 de euro pe un asemenea pa bet ca sa il monteze pe o masina care mai face 4-5-6-7 mii.
    0 points
  27. Si oare e bine ca te orbesc ? Oare acele leduri sunt omologate pentru masina ta? Zic si eu ... Sunt atatea masini "tunate" in trafic, care cu faza lor scurta nu mai vezi drumul venind de pe contrasens.
    -1 points
  28. @andrei_221 ai putea să îmi precizezi care anume, mai exact? eventual codul aferent acesteia înscris pe carcasa în care sunt introduse siguranțele? Mullțumesc
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!