Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.08.2018 în toate secţiunile
-
Am ales Motul ! L-am comandat deja . Revin cu pareri dupa schimbul de ulei. Sa auzim de bine si drumuri bune . Adrian3 points
-
Salutare. A venit vremea unei schimbari, asa ca vechiul POLO GTI a mers la buy-back pentru modelul nou. Termenul de asteptare a fost de 14 saptamani si este in posesia mea de 2 saptamani deja, timp in care am mers vreo 1200km. DOTARI : AW19TY18 Polo GTI 2.0 TSI DSG , 200 CP/ 147 KW, DSG, Cutie automata de viteze Z1Z1 culoare: Gri (limestone grey metallic) XE tapiterie: stofa, negru titan-rosu YOW "Guide & Inform" servicii mobile online pentru 36 luni UQ5 2 Interfete USB (inclusiv iPod/iPhone) PF2 ACC inclusiv Front Assist - Adaptive Cruise Control: asistent pentru mentinerea constanta si adaptarea vitezei de rulare în functie de ceilalti participanti la trafic - Front Assist: sistem de recunoastere a situatiilor critice care pregateste masina pentru franare de urgenta, scurtand astfel distanta de oprire. La viteze de sub 30 km/h acesta, in functie de conditii, poate chiar actiona frana in locul soferului 9S0 Active Info Display - afisaj digital pentru instrumente bord PH3 Aer conditionat automat Climatronic, regleaza automat temperatura pe doua zone stanga/dreapta, inclusiv filtru alergen 9WX App-Connect inclusiv Volkswagen Media Control 7RE Date de navigatie pentru Europa-SD Card inclusiv Romania $DN Drive Net WLL Faruri LED Basic - reglare automata a distantei de iluminare - lumini de drum permanente cu LED 9IJ Interfata telefonie Comfort cu incarcare wireless 4I3 Keyless Access inclusiv buton pornire motor (fara Safelock) 6YD Oglinzi exterioare rabatabile electric, cu inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier WW3 Pachet iarna - scaune fata incalzite - avertizor pentru scaderea nivelul lichidului de spalare parbriz PLA Pachet lumini si vizibilitate - senzor de ploaie pentru activarea automata a stergatoarelor - oglinda interioara cu sistem automat antiorbire ZEA Radio CD Composition Media - 4X20 Watt, 6 difuzoare (4 fata / 2 spate) - display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonala de 20,3 cm si senzor de proximitate - tuner FM cu antena Diversity pentru receptie imbunatatita - functie redare MP3, cu afisare a titlului si a copertei albumului de pe cardul SD - interfata Bluetooth pentru telefonie mobila (HFP, AD2P, AVRCP) - cititor carduri SD - conector USB iPod/ iPhone PND Sistem de navigatie Discover Media cu Volkswagen Media Control - redare harta 2D sau 2,5D - card SD cu date de navigatie pentru Europa, inclusiv Romania - cititor pentru 2 carduri SD - Volkswagen Media Control PDB Suspensie Sport Select - garda la sol coborata cu aproximativ 15 mm - posibilitate reglaj electric amortizoare sport / normal PLANURI : - Folie Llumar Lati Premium pe geamurile laterale si luneta + Air Blue pe parbriz. Am montat deja folia pentru ca era sauna in masina (culoare limestone grey). - Arcuri H&R cu -20mm. Masina imi pare foarte inalta, chiar si cu optiunea de -15mm, asa ca am comandat arcuri pentru a cobora putin garda. - Ceva modificari la sistemul de franare fata - Soft stage 1 motor + DSG POZE : Nu am facut decat cateva cu telefonul deocamdata dar revin si cu unele mai interesante. polo47 by fuscobal, on Flickr polo46 by fuscobal, on Flickr polo45 by fuscobal, on Flickr polo44 by fuscobal, on Flickr polo43 by fuscobal, on Flickr polo40 by fuscobal, on Flickr polo29 by fuscobal, on Flickr polo27 by fuscobal, on Flickr polo26 by fuscobal, on Flickr polo25 by fuscobal, on Flickr polo24 by fuscobal, on Flickr polo22 by fuscobal, on Flickr polo20 by fuscobal, on Flickr polo19 by fuscobal, on Flickr polo02 by fuscobal, on Flickr IMPRESII : - Motor elastic, ceva mai puternic decat cel de 1.4TSI de pe GTI-ul anterior dar cu un cuplu mult mai bine distribuit. Sunet ceva mai "gutural" decat inainte - DSG putin mai inteligent la schimbari dar cu loc de imbunatatit in continuare. Tot mi se pare ca tine motorul mult subturat pentru consum mic. - Suspensie mult mai buna ca inainte, atat ca si amortizare denivelari dar si ca silentiozitate. - Franele sunt decente dar nu am apucat sa testez mai serios. - Directia este foarte placuta si usoara ca feeling, chiar daca usor prea artificiala. - Masina este cu 8cm mai lata si 8 mai lunga decat modelul anterior. Spatiul se regaseste in habitaclu dar si la portbagaj. Aveam 200L inainte iar acum am 305 sau 350L, in functie de cum montez placa. Daca scot roata de rezerva, pot pune placa pe pozitia de jos. - Plansa de bord este o incantare, navigatia enorma cu pozitia perfecta in fata fac toti banii. - Scaunele sunt similare cu cele anterioare dar tetira este mult mai bine integrata ca si design optic. - Spatiile de depozitare sunt o dezamagire fata de modelul anterior, si aici ma refer la cotiera si torpedou. Cotiera are amprenta mica si este foarte adanca. Trebuie sa rascolesti tot pentru a lua ce este la fund. Torpedoul nu primeste o coala A4 fara sa o indoi si a disparut acel lacas penru stampila. Am inghesuit manualul masinii sub scaunul soferului unde este un fel de tray metalic in locul sertarului pe care il aveam pe modelul vechi. - Keyless este si el foarte misto iar faptul ca poti deschide usile/portbagajul fara sa mai scoti cheia din buzunar este un mare plus pentru mine (car mereu diverse chestii in brate). - Sistemul audio este decent si primeste wav + flac, nu numai mp3 ca la generatiile mai vechi. Am luat un USB si un SD, ambele de 64GB pe care am inceput sa urc muzica. Prima surpriza a fost faptul ca de pe SD se aude mai bine decat de pe USB (procesari diferite ?!). SD este in unitatea CD din torpedou, USB este sub consola centrala. - Masina are si wireless charging dar inca nu am telefon care sa stie asa ceva.1 point
-
Salutare, De cateva luni sunt posesorul unui Passat B8 R-Line Executive, motor 1.4 TSI 150. Vin tot de pe un Passat, din 2009, tot 1.4 TSI, asa ca am ramas fidel si marcii si motorizarii Ca si dotari nu am prea avut ce alege, masina fiind luata de pe stoc. Totusi are cam ce-mi doream - faruri led high - active info display - scaune incalzite - ACC - Android auto - clima ( 3 zone ) - un look mai "diferit" ( pachet r-line exterior ) Ca impresii despre 1.4 TSI ACT - extraurban consuma putin ( dupa rodaj ), pe autostrada vad si 5.5% la 130km/h consum instant - urban : in trafic de Bucuresti, dimineata, cam 11, trafic de weekend, scade sub 8 - modul ACT se simte, in sensul ca motorul are o trepidatie mai pronuntata ( nu deranjanta, dar atat cat sesizezi ca merge altfel ) - turbo lag mai pronuntat decat la vechiul 1.4 CAXA ( probabil de la turbina mai mare ) - ACC-ul e fain, ajuta si la scaderea consumului, la drum lung modul 2 cilindri e activat mai mult timp decat daca as "controla" eu Ce nu-mi place fata de B6 ( dar nu as face schimn intre ele ) - lipsa sertaraselor din bord - spatiul de depozitare dintre cotiera si schimbator mai mic ( butonul de frana si autohold ocupa jumate din acel spatiu ) - spatii de depozitare mai mici ( torpedo, locasul din stanga soferului, cotiera - TOATE sunt mai mici !!! ) - un SINGUR carlig pentru cumparaturi ( nu mai exista gaurile si pt al doilea, cum era la B6, si montasem eu inca unul ) - rezervor mic !!! 59L vs 70L in B6 ( unde vedeam autonomii de 1100-1200km la drum intins ) - nu pot vedea kilometrajul total daca am ACC activat ! Ce e mai bine ca la B6 : - farurile led high vs bixenon ( nu exista termen de comparatie ) - sta mai bine pe drum, probabil ajuta si jantele de 17 - look-ul - mi se pare ca pachetul r-line impreuna cu farurile led high fac masina sa arate mai agresiv ( desi la doar150 de cai, numai agresiva nu e ) - parbrizul incalzit, foarte util iarna ! - oglina electrocrom si pe partea soferului - sistemul de infotainment ( inclusiv navigatia ) - desi folosesc Android Auto - sunt bine gandite, se misca fara niciun lag - active info display : ii da un aer de Tesla ( as vreau eu !!! ) dar dupa ce te obisnuiesti cu el, nu ai mai da inapoi la cel clasic Si am pus si cateva poze mai jos, prima e imediat dupa ce plecasem de la dealer, stresat ca nu-mi ajunge benzina1 point
-
@valy2d în weekend trebuia să ajung pe acolo... Până la urmă am vizitat un prieten in Burgas. Se pare ca a fost o decizie bună. Azi am aflat și eu ca e inchis drumul asfaltat. Nu i-ai spus lu waze ca nu-ti plac drumurile forestiere?:)) Next time dă un telefon la una din pensiunile din zonă (de obicei cei de la Hotel Peștera au informații corecte) înainte de a urca pe acolo. Sau... dacă ai un Touareg/Amarok just follow za waze1 point
-
1 point
-
1 point
-
Se numeste "unitate de antrenare" iar codul piesei este: 06B133619D....asta daca NU ai gasit pana acum! http://ro.realoem.me/Volkswagen/RDW/PA/2001/226/R/1/133/133022#21 point
-
1 point
-
Aproape 11.000 km, bazaietoarea se tine tare! Range-ul e intre 100 si 140 km, in functie de trafic si de sofer, 120km cu AC in poza de mai jos. Daca e liber se poate si mai jos... Mergem mai departe!1 point
-
Pentru ca masina tot aduna km dar nu am mai postat de ceva vreme si lumea ma intreaba daca fac naveta in RO , am zis sa mai arunc si ceva poze cu drumurile pe unde se plimba . Am facut o iesire scurta pana in sudul Frantei , o plimbare pe riviera Franceza si cateva opriri in Dijon si Lyon. Consum 9.7% ...maricel pentru ca masina a stat foarte mult pornita pentru AC cand a dormit pitica..plus ca are o cutie mare pe pavilion (care limiteaza viteza maxima la 205km/h ) ....ne apropiem de 230 000 km ... urmeaza o noua revizie, cam una pe luna /2 luni Am aruncat si o cutie pe masina , pentru ca spatiul era la limita (devine din ce in ce mai presant sa fac un upgrade la spatiu ) , cutie in care pot sa arunc si masinuta atunci cand e murdara...dar si carutul ... Pe partea de audio am reusit sa pun si tableta in bord ,finisajele sunt undeva la 75% (continuam in septembrie ) , incercat un subwoofer de duzina ( alpine type R 12 inch ..) usor dezamagit ..... In septembrie am cateva zile mai libere si voi putea face finisajele necesare plus montat arcurile (nu cred ca fac pui in cutie )1 point
-
1 point
-
1 point
-
M-am intors, am acumulat 420 km in 2 zile. Drumul, repet, de la Bucuresti la Fundata este ok, usor denivelat pe alocuri, peticit cu cateva gropi semnalate pe Waze, dar nimic grav, il clasific ca mediu, se poate parcurge lejer cu orice masina sport. Inainte de Fundata am facut dreapta spre Fundatica unde ne-am cazat la o pensiune absolut superba (ultima pensiune din Fundatica, intre munti, chiar unde se termina drumul. Proprietarul a ramas socat ca am urcat cu golful pana sus la el la pensiune, voia sa vina dupa noi cu masina 4x4, insa am reusit, am patinat putin ambreiajul dar am reusit sa urc, fara sa ating. Drumul pana la 1km de pensiune este asfaltat iar de acolo vine el dupa voi, sau urcati cu masina. Pensiunea este asta: http://www.turistinfo.ro/fundata/cazare-fundata/pensiunea_sleaul_mandrului/poze-pensiunea_sleaul_mandrului-c84109.html Cand am ajuns am gasit sus 3 xgolf 5, in rest doar masini de teren, am ras si am glumit am crezut ca e vreo intalnire VW, la cuca macai sus in varf de deal/munte sa intalnesti 3 golfuri. Gazda este foarte primitoare, face mancare excelenta (ceaun, ciorba radauteana, sarmale in foi de vita, vin foarte bun alb/rosu,) si muzica foarte buna (rock/jazz/pop), traseele montane sunt de la cele mai usoare (gen 1 ora, pana la foarte grele, 5-6 ore). Mi-a placut mai mult la el decat in Moieciu sau in Sirnea. Cateva poze cu privelistea de langa cazare, cu drumul ala rau despre care vorbeam:1 point
-
1 point
-
Sa o stapenesti sanatos si drumuri bune. Masina are destule optionale, doar culoarea nu este demna de un Passat, trebuia sa alegi una mai eleganta.-1 points
-
Merci pentru link dar am nevoie de ceva oficial, vreun pdf de la vw sau skoda ci nu 'din cate stiu eu', nu pot sa schimb distributia dupa ureche cum stiu unii sau altii! Apreciez discutiile voastre, de asta stam aici sa povestim sa invatam unii de la altii! Am sa mai 'sap' si daca reusesc sa gasesc informatii noi am sa le postez si aici! O zi buna!-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00