Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.08.2018 în toate secţiunile
-
Aproape 11.000 km, bazaietoarea se tine tare! Range-ul e intre 100 si 140 km, in functie de trafic si de sofer, 120km cu AC in poza de mai jos. Daca e liber se poate si mai jos... Mergem mai departe!4 points
-
Am gasit codurile, pentru cine mai este interesat: 5Q0407151K + 5Q0407152K.2 points
-
2 points
-
Salutare. A venit vremea unei schimbari, asa ca vechiul POLO GTI a mers la buy-back pentru modelul nou. Termenul de asteptare a fost de 14 saptamani si este in posesia mea de 2 saptamani deja, timp in care am mers vreo 1200km. DOTARI : AW19TY18 Polo GTI 2.0 TSI DSG , 200 CP/ 147 KW, DSG, Cutie automata de viteze Z1Z1 culoare: Gri (limestone grey metallic) XE tapiterie: stofa, negru titan-rosu YOW "Guide & Inform" servicii mobile online pentru 36 luni UQ5 2 Interfete USB (inclusiv iPod/iPhone) PF2 ACC inclusiv Front Assist - Adaptive Cruise Control: asistent pentru mentinerea constanta si adaptarea vitezei de rulare în functie de ceilalti participanti la trafic - Front Assist: sistem de recunoastere a situatiilor critice care pregateste masina pentru franare de urgenta, scurtand astfel distanta de oprire. La viteze de sub 30 km/h acesta, in functie de conditii, poate chiar actiona frana in locul soferului 9S0 Active Info Display - afisaj digital pentru instrumente bord PH3 Aer conditionat automat Climatronic, regleaza automat temperatura pe doua zone stanga/dreapta, inclusiv filtru alergen 9WX App-Connect inclusiv Volkswagen Media Control 7RE Date de navigatie pentru Europa-SD Card inclusiv Romania $DN Drive Net WLL Faruri LED Basic - reglare automata a distantei de iluminare - lumini de drum permanente cu LED 9IJ Interfata telefonie Comfort cu incarcare wireless 4I3 Keyless Access inclusiv buton pornire motor (fara Safelock) 6YD Oglinzi exterioare rabatabile electric, cu inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier WW3 Pachet iarna - scaune fata incalzite - avertizor pentru scaderea nivelul lichidului de spalare parbriz PLA Pachet lumini si vizibilitate - senzor de ploaie pentru activarea automata a stergatoarelor - oglinda interioara cu sistem automat antiorbire ZEA Radio CD Composition Media - 4X20 Watt, 6 difuzoare (4 fata / 2 spate) - display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonala de 20,3 cm si senzor de proximitate - tuner FM cu antena Diversity pentru receptie imbunatatita - functie redare MP3, cu afisare a titlului si a copertei albumului de pe cardul SD - interfata Bluetooth pentru telefonie mobila (HFP, AD2P, AVRCP) - cititor carduri SD - conector USB iPod/ iPhone PND Sistem de navigatie Discover Media cu Volkswagen Media Control - redare harta 2D sau 2,5D - card SD cu date de navigatie pentru Europa, inclusiv Romania - cititor pentru 2 carduri SD - Volkswagen Media Control PDB Suspensie Sport Select - garda la sol coborata cu aproximativ 15 mm - posibilitate reglaj electric amortizoare sport / normal PLANURI : - Folie Llumar Lati Premium pe geamurile laterale si luneta + Air Blue pe parbriz. Am montat deja folia pentru ca era sauna in masina (culoare limestone grey). - Arcuri H&R cu -20mm. Masina imi pare foarte inalta, chiar si cu optiunea de -15mm, asa ca am comandat arcuri pentru a cobora putin garda. - Ceva modificari la sistemul de franare fata - Soft stage 1 motor + DSG POZE : Nu am facut decat cateva cu telefonul deocamdata dar revin si cu unele mai interesante. polo47 by fuscobal, on Flickr polo46 by fuscobal, on Flickr polo45 by fuscobal, on Flickr polo44 by fuscobal, on Flickr polo43 by fuscobal, on Flickr polo40 by fuscobal, on Flickr polo29 by fuscobal, on Flickr polo27 by fuscobal, on Flickr polo26 by fuscobal, on Flickr polo25 by fuscobal, on Flickr polo24 by fuscobal, on Flickr polo22 by fuscobal, on Flickr polo20 by fuscobal, on Flickr polo19 by fuscobal, on Flickr polo02 by fuscobal, on Flickr IMPRESII : - Motor elastic, ceva mai puternic decat cel de 1.4TSI de pe GTI-ul anterior dar cu un cuplu mult mai bine distribuit. Sunet ceva mai "gutural" decat inainte - DSG putin mai inteligent la schimbari dar cu loc de imbunatatit in continuare. Tot mi se pare ca tine motorul mult subturat pentru consum mic. - Suspensie mult mai buna ca inainte, atat ca si amortizare denivelari dar si ca silentiozitate. - Franele sunt decente dar nu am apucat sa testez mai serios. - Directia este foarte placuta si usoara ca feeling, chiar daca usor prea artificiala. - Masina este cu 8cm mai lata si 8 mai lunga decat modelul anterior. Spatiul se regaseste in habitaclu dar si la portbagaj. Aveam 200L inainte iar acum am 305 sau 350L, in functie de cum montez placa. Daca scot roata de rezerva, pot pune placa pe pozitia de jos. - Plansa de bord este o incantare, navigatia enorma cu pozitia perfecta in fata fac toti banii. - Scaunele sunt similare cu cele anterioare dar tetira este mult mai bine integrata ca si design optic. - Spatiile de depozitare sunt o dezamagire fata de modelul anterior, si aici ma refer la cotiera si torpedou. Cotiera are amprenta mica si este foarte adanca. Trebuie sa rascolesti tot pentru a lua ce este la fund. Torpedoul nu primeste o coala A4 fara sa o indoi si a disparut acel lacas penru stampila. Am inghesuit manualul masinii sub scaunul soferului unde este un fel de tray metalic in locul sertarului pe care il aveam pe modelul vechi. - Keyless este si el foarte misto iar faptul ca poti deschide usile/portbagajul fara sa mai scoti cheia din buzunar este un mare plus pentru mine (car mereu diverse chestii in brate). - Sistemul audio este decent si primeste wav + flac, nu numai mp3 ca la generatiile mai vechi. Am luat un USB si un SD, ambele de 64GB pe care am inceput sa urc muzica. Prima surpriza a fost faptul ca de pe SD se aude mai bine decat de pe USB (procesari diferite ?!). SD este in unitatea CD din torpedou, USB este sub consola centrala. - Masina are si wireless charging dar inca nu am telefon care sa stie asa ceva.1 point
-
1 point
-
Ptiu!, ce pacat ca n-ai vazut si unde era lovita si caroseria !! , nu mai dadeai atatia bani ! Unde indrepti jantele ?1 point
-
Axx euro 3 recirculare 40% Bxx euro 4 recirculare pana la 60% Arata si se comporta ca un turbo reconditionat.....probleme in bs 11 si la 1100 si la 950 mbar au de a face cu calitatea actuatorului. Eu asi merge cu masina la cei care au reconditionat turbo si intrebati daca le place cum se comporta masina1 point
-
Aproape 10.000 km impreuna ( fara 4-500 ) -> 137530 in ~ 10 luni in medie faceam cam 6-8000 / an, dar pe asta am plimbat'o mai mult extraurban, caci asa cum am spus si in primul post, acesta a fost principalul motiv de achizitie ( intrucat la orele infernale din timpul saptamanii sta in parcare ). Multumit de troaca per ansamblu, chiar daca a supt ceva bani pt capriciile mele ; tocmai am facut transalpina si sibiu weekendul asta ; serpentinele + depasirile sunt o placere unde mai pui ca am facut si 800 km cu un plin, si nu merg niciodata la consum. Va urma pe viitor sa schimb 1 furtun, sa montez luminile la picioare, ITP-ul si probabil franele pe spate.1 point
-
Am zis sa mai facem una alta la masina : reusit sa trecem la softul predieselgate ( nu mai face regenerare asa des, in rest nici o schimbare semnificativa) Am cumparat ceva ce imi doream de ceva timp - geam dublu ( nu credeam ca exista pe passat, pana mi-a confirmat un prieten asa ca am inceput search-ul) Am pus numai pe partea mea( nu eram sigur de cod ), urmeaza si pe partea dreapta. Pe spate nu sunt geamuri duble. Am schimbat placutele fata, pus ATE, verificat masina ( avem cateva surprize, joc in tripoda planetara dreapta se simt cateva vibratii la viteze mari dar nederanjante, am schimbat-o cu una skf si proasta decizie am luat, cum am pus-o cum am dat-o jos). Piesele nu mai sunt ce au fost, surpriza mea a fost dupa ce am pus-o pe cea noua au aparut vibratii urate, data jos unde am remarcat ca avea joc mai mare decat a mea si partea spre roata se misca foarte sacadat(nu a fost desfacuta, urmeaza sa fie returnata). Pana sa o pun pe masina planetara SKF era ok , cum a intrat in sarcina cum au aparut probleme. Din pacate partea spre cutie se gaseste numai OE(care este foarte scumpa, nu o exclud dar mai studiem), probabil o sa iau Spidan sau Gkn (dar nu stiu nimic de ele) Alta surpriza neplacuta a fost un "crater" la 1 noaptea pe ploaie, care mi-a strambat o janta(imi confirma din nou ca jantele Oem sunt foarte rezistente), am reusit sa o indrept dar intre timp am luat si o janta noua de pe ebay, astept sa ajunga. In rest toate bune, keyless-ul functional partial(se pare ca centrala si cheile sunt foarte greu de adaptat).1 point
-
Pentru ca masina tot aduna km dar nu am mai postat de ceva vreme si lumea ma intreaba daca fac naveta in RO , am zis sa mai arunc si ceva poze cu drumurile pe unde se plimba . Am facut o iesire scurta pana in sudul Frantei , o plimbare pe riviera Franceza si cateva opriri in Dijon si Lyon. Consum 9.7% ...maricel pentru ca masina a stat foarte mult pornita pentru AC cand a dormit pitica..plus ca are o cutie mare pe pavilion (care limiteaza viteza maxima la 205km/h ) ....ne apropiem de 230 000 km ... urmeaza o noua revizie, cam una pe luna /2 luni Am aruncat si o cutie pe masina , pentru ca spatiul era la limita (devine din ce in ce mai presant sa fac un upgrade la spatiu ) , cutie in care pot sa arunc si masinuta atunci cand e murdara...dar si carutul ... Pe partea de audio am reusit sa pun si tableta in bord ,finisajele sunt undeva la 75% (continuam in septembrie ) , incercat un subwoofer de duzina ( alpine type R 12 inch ..) usor dezamagit ..... In septembrie am cateva zile mai libere si voi putea face finisajele necesare plus montat arcurile (nu cred ca fac pui in cutie )1 point
-
Ne-am intors din Grecia (de ceva timp de fapt) cu amintiri noi si cu concluzia ca Lefkada este noua mea insula preferata. Concediul asta a insemnat un total de 2700km, dintre care cam 500 doar pe insula. Consumul total a fost in jur de 7l/100km, influentat de parcursul de pe insula dar si de viteza de deplasare all-round. Pentru mine este in continuare o placere condusul lui GUN, mi-a dovedit inca o data ca este mai mult decat o masina de oras. Am ajuns deja la 28200km si incep sa ma gandesc la cel de-al doilea schimb de ulei si prima inspectie. De altfel, am si observat ca temperatura uleiului este ceva mai ridicata decat sunt obisnuit, ajungand si la 95-96-97 grade in trafic normal, cand de obicei nu sarea de 92 grade. Cel mai probabil in urmatoarea luna voi merge si la revizie. Inainte de poze, sunt dator cu niste raspunsuri pe aici: @andrei0241 la mine e altfel fata de Ateca, tot nu am reusit sa gasesc pozitia acelor picioruse. Nu e panica, le pun la pastrare in torpedou si daca tipa vreodata, stiu unde le gasesc. @Muale am mers prin Giurgiu - Pleven - Sofia - Kulata - Salonic - Ioannina - Arta - Preveza - Vassiliki, si pe acelasi traseu m-am si intors, cam 1130km. plecarea a fost la 3am din Bucuresti si la 9am din Lefkada spre casa. am condus 13h la dus si 12h30min la intors, durata totala e irelevanta pentru ca am facut pauze lungi. La vama am stat 15 min cel mai mult, Grecia-Bulgaria la intoarcere. Daca mai ai intrebari, te rog @BalkanHL Salut! nu suntem vecini din pacate, eram doar in trecere prin parc.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu e doar optiunea de materiale. Este si diferenta de profil al scaunului. Are o forma ergonomica (nu ca variantele mai ieftine nu ar fi) dar asta are si o tenta sportiva - suport lateral pentru sezut si pentru spatar. Si apropos de sportivitate - un motor de 1 L si 100 cp - nu are nimic in comun cu sportivitatea sau cu economia. Deocamdata asta e singurul motor disponibil in Romania. Probabil din ratiuni economice. Daca alegi varianta Highline care arata cat de cat decent + cutie automata (foarte utila in oras, unde va fi folosita aceasta masina), porneste de la 17k EURO. Mi se pare absolut ridicol acest pret. OK - are ecrane si gizmos si electronica ... si e "frumoasa" (relativ) dar cred ca uitam care este scopul acestei masini: trebuie sa fie mica, ieftina la achizitie si ieftina la intretinere ca sa te misti prin oras.Daca faci o configurare minima: jante, vopsea, scaune incalzite clima si folie pe geamuri ajungi la fix 22.200 k EURO. Ca sa fac o paralela: in 2006 am luat un Clio nou dotat oarecum similar, care a costat fix 9800 EURO. Avea motor 1.5 dCi de 85 cp, clima, muzica si geamuri electrice tot in 2006 am luat un Polo Happy nou 1.4 benzina - masina pe care o conduc si acum: are A/C, comp de bord si 80 cp. A costat 11.200 EURO in 2009 am luat un FORD FOCUS nou 1.8 tdci Titanium: jante, muzica made by SONY (decent) clima bi-zona 115 cp fantastici si o tinuta de drum incredibila. a fost 14.500 EURO In 2017 - un Polo cu motor anemic si o cutie automata costa 22k EURO - si ne mai miram de ce are atata succes DACIA in EUROPA. Ma uit la un SANDERO FULL echiparea PRESTIGE, care in 10.000 EURO iti ofera mai mult decat ai nevoie: navigatie, cruise control, clima, pozitii LED, ESP, 4 airbags, USB, BT, jante, etc. Singurul minus este o cutie automata decenta (ne facem ca nu stim de mizeria aia robotizata Easy-R). Dar am speranta ca in maxim 2 ani vom avea optiune de cutie EDC si pe Sandero - si atunci chiar ca nu mai am cuvinte,,, Scuze - m-a luat valul !!! Cum sa ceri 22k EURO pe un POLO !!!!!!!1 point
-
Și de ce ești așa încântat că ai revenit la Castrol???? Aveai alternative mult mai bune la aceeași bani...0 points
-
Si mare grija, ca la unele unitati, dupa dezactivare CP, s-au pierdut navi. BT si nu mai stiu ce si nu au mai putut fi activate.0 points
-
Cand am zis ca o sa vada iarna diferenta reala intre 95 si 99/100 nu m-am referit la performanta, ci la cum merge motorul dupa ce il pornesti cu cele doua tipuri de benzina.-1 points
-
Eu pun benzina superioara, vara scade riscul de detonatii. Iar la un motor cu dezactivarea cilindrilor, conteaza acest aspect mai mult. Vanzari mai mici pentru benzina superioara nu cred ca inseamna ca sta cu lunile in tanc La subiect, pe ultimii 3500km facuti in regim de naveta, media a fost 7.3, cam asta se pare ca va fi consumul si pe viitor-1 points
-
Am pus si kit xenon 35w 6000k, din pacate nu am gasit la repezeala 4300k cum mi-as fi dorit ; acum se vad mult mai ok. Si un update de soft la TCM ; in configuratia masinii, ma declar foarte multumit de ceea ce a iesit si le multumesc pe aceasta cale.-1 points
-
@mihai.onu94 intr-un fel, ai dreptate. Totusi, modul tau de adresare este destul de impertinent...-1 points
-
Observ destul de multa interactiune in postul anterior, probabil s-a inteles gresit motivul pentru care nu am detaliat si numele producatorului la care faceam comparatia. Nu am avut suficient timp sa fac un review complet, prin urmare am preferat sa nu induc in eroare posibili cumparatori al acelui brand/model si sa astept momentul in care pot detalia corespunzator. Pentru cei cu adevarat interesati de subiect, am facut un review mai detaliat in link-ul amintit mai sus (link), sper sa va fie de folos. @mihai.onu94 CristiALF mi-a adresat aceeasi intrebare, dar intr-un mod civilizat. I-am raspuns pe privat, scopul fiind de a-l ajuta (doar de asta ne aflam pe forum) Nu era mai simplu sa adresezi o simpla intrebare/rugaminte intr-un mod civilizat? Si cu asta, inchei acest off topic.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00