Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.08.2018 în toate secţiunile
-
Salutare. A venit vremea unei schimbari, asa ca vechiul POLO GTI a mers la buy-back pentru modelul nou. Termenul de asteptare a fost de 14 saptamani si este in posesia mea de 2 saptamani deja, timp in care am mers vreo 1200km. DOTARI : AW19TY18 Polo GTI 2.0 TSI DSG , 200 CP/ 147 KW, DSG, Cutie automata de viteze Z1Z1 culoare: Gri (limestone grey metallic) XE tapiterie: stofa, negru titan-rosu YOW "Guide & Inform" servicii mobile online pentru 36 luni UQ5 2 Interfete USB (inclusiv iPod/iPhone) PF2 ACC inclusiv Front Assist - Adaptive Cruise Control: asistent pentru mentinerea constanta si adaptarea vitezei de rulare în functie de ceilalti participanti la trafic - Front Assist: sistem de recunoastere a situatiilor critice care pregateste masina pentru franare de urgenta, scurtand astfel distanta de oprire. La viteze de sub 30 km/h acesta, in functie de conditii, poate chiar actiona frana in locul soferului 9S0 Active Info Display - afisaj digital pentru instrumente bord PH3 Aer conditionat automat Climatronic, regleaza automat temperatura pe doua zone stanga/dreapta, inclusiv filtru alergen 9WX App-Connect inclusiv Volkswagen Media Control 7RE Date de navigatie pentru Europa-SD Card inclusiv Romania $DN Drive Net WLL Faruri LED Basic - reglare automata a distantei de iluminare - lumini de drum permanente cu LED 9IJ Interfata telefonie Comfort cu incarcare wireless 4I3 Keyless Access inclusiv buton pornire motor (fara Safelock) 6YD Oglinzi exterioare rabatabile electric, cu inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier WW3 Pachet iarna - scaune fata incalzite - avertizor pentru scaderea nivelul lichidului de spalare parbriz PLA Pachet lumini si vizibilitate - senzor de ploaie pentru activarea automata a stergatoarelor - oglinda interioara cu sistem automat antiorbire ZEA Radio CD Composition Media - 4X20 Watt, 6 difuzoare (4 fata / 2 spate) - display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonala de 20,3 cm si senzor de proximitate - tuner FM cu antena Diversity pentru receptie imbunatatita - functie redare MP3, cu afisare a titlului si a copertei albumului de pe cardul SD - interfata Bluetooth pentru telefonie mobila (HFP, AD2P, AVRCP) - cititor carduri SD - conector USB iPod/ iPhone PND Sistem de navigatie Discover Media cu Volkswagen Media Control - redare harta 2D sau 2,5D - card SD cu date de navigatie pentru Europa, inclusiv Romania - cititor pentru 2 carduri SD - Volkswagen Media Control PDB Suspensie Sport Select - garda la sol coborata cu aproximativ 15 mm - posibilitate reglaj electric amortizoare sport / normal PLANURI : - Folie Llumar Lati Premium pe geamurile laterale si luneta + Air Blue pe parbriz. Am montat deja folia pentru ca era sauna in masina (culoare limestone grey). - Arcuri H&R cu -20mm. Masina imi pare foarte inalta, chiar si cu optiunea de -15mm, asa ca am comandat arcuri pentru a cobora putin garda. - Ceva modificari la sistemul de franare fata - Soft stage 1 motor + DSG POZE : Nu am facut decat cateva cu telefonul deocamdata dar revin si cu unele mai interesante. polo47 by fuscobal, on Flickr polo46 by fuscobal, on Flickr polo45 by fuscobal, on Flickr polo44 by fuscobal, on Flickr polo43 by fuscobal, on Flickr polo40 by fuscobal, on Flickr polo29 by fuscobal, on Flickr polo27 by fuscobal, on Flickr polo26 by fuscobal, on Flickr polo25 by fuscobal, on Flickr polo24 by fuscobal, on Flickr polo22 by fuscobal, on Flickr polo20 by fuscobal, on Flickr polo19 by fuscobal, on Flickr polo02 by fuscobal, on Flickr IMPRESII : - Motor elastic, ceva mai puternic decat cel de 1.4TSI de pe GTI-ul anterior dar cu un cuplu mult mai bine distribuit. Sunet ceva mai "gutural" decat inainte - DSG putin mai inteligent la schimbari dar cu loc de imbunatatit in continuare. Tot mi se pare ca tine motorul mult subturat pentru consum mic. - Suspensie mult mai buna ca inainte, atat ca si amortizare denivelari dar si ca silentiozitate. - Franele sunt decente dar nu am apucat sa testez mai serios. - Directia este foarte placuta si usoara ca feeling, chiar daca usor prea artificiala. - Masina este cu 8cm mai lata si 8 mai lunga decat modelul anterior. Spatiul se regaseste in habitaclu dar si la portbagaj. Aveam 200L inainte iar acum am 305 sau 350L, in functie de cum montez placa. Daca scot roata de rezerva, pot pune placa pe pozitia de jos. - Plansa de bord este o incantare, navigatia enorma cu pozitia perfecta in fata fac toti banii. - Scaunele sunt similare cu cele anterioare dar tetira este mult mai bine integrata ca si design optic. - Spatiile de depozitare sunt o dezamagire fata de modelul anterior, si aici ma refer la cotiera si torpedou. Cotiera are amprenta mica si este foarte adanca. Trebuie sa rascolesti tot pentru a lua ce este la fund. Torpedoul nu primeste o coala A4 fara sa o indoi si a disparut acel lacas penru stampila. Am inghesuit manualul masinii sub scaunul soferului unde este un fel de tray metalic in locul sertarului pe care il aveam pe modelul vechi. - Keyless este si el foarte misto iar faptul ca poti deschide usile/portbagajul fara sa mai scoti cheia din buzunar este un mare plus pentru mine (car mereu diverse chestii in brate). - Sistemul audio este decent si primeste wav + flac, nu numai mp3 ca la generatiile mai vechi. Am luat un USB si un SD, ambele de 64GB pe care am inceput sa urc muzica. Prima surpriza a fost faptul ca de pe SD se aude mai bine decat de pe USB (procesari diferite ?!). SD este in unitatea CD din torpedou, USB este sub consola centrala. - Masina are si wireless charging dar inca nu am telefon care sa stie asa ceva.5 points
-
Ne-am intors din Grecia (de ceva timp de fapt) cu amintiri noi si cu concluzia ca Lefkada este noua mea insula preferata. Concediul asta a insemnat un total de 2700km, dintre care cam 500 doar pe insula. Consumul total a fost in jur de 7l/100km, influentat de parcursul de pe insula dar si de viteza de deplasare all-round. Pentru mine este in continuare o placere condusul lui GUN, mi-a dovedit inca o data ca este mai mult decat o masina de oras. Am ajuns deja la 28200km si incep sa ma gandesc la cel de-al doilea schimb de ulei si prima inspectie. De altfel, am si observat ca temperatura uleiului este ceva mai ridicata decat sunt obisnuit, ajungand si la 95-96-97 grade in trafic normal, cand de obicei nu sarea de 92 grade. Cel mai probabil in urmatoarea luna voi merge si la revizie. Inainte de poze, sunt dator cu niste raspunsuri pe aici: @andrei0241 la mine e altfel fata de Ateca, tot nu am reusit sa gasesc pozitia acelor picioruse. Nu e panica, le pun la pastrare in torpedou si daca tipa vreodata, stiu unde le gasesc. @Muale am mers prin Giurgiu - Pleven - Sofia - Kulata - Salonic - Ioannina - Arta - Preveza - Vassiliki, si pe acelasi traseu m-am si intors, cam 1130km. plecarea a fost la 3am din Bucuresti si la 9am din Lefkada spre casa. am condus 13h la dus si 12h30min la intors, durata totala e irelevanta pentru ca am facut pauze lungi. La vama am stat 15 min cel mai mult, Grecia-Bulgaria la intoarcere. Daca mai ai intrebari, te rog @BalkanHL Salut! nu suntem vecini din pacate, eram doar in trecere prin parc.4 points
-
Pentru ca masina tot aduna km dar nu am mai postat de ceva vreme si lumea ma intreaba daca fac naveta in RO , am zis sa mai arunc si ceva poze cu drumurile pe unde se plimba . Am facut o iesire scurta pana in sudul Frantei , o plimbare pe riviera Franceza si cateva opriri in Dijon si Lyon. Consum 9.7% ...maricel pentru ca masina a stat foarte mult pornita pentru AC cand a dormit pitica..plus ca are o cutie mare pe pavilion (care limiteaza viteza maxima la 205km/h ) ....ne apropiem de 230 000 km ... urmeaza o noua revizie, cam una pe luna /2 luni Am aruncat si o cutie pe masina , pentru ca spatiul era la limita (devine din ce in ce mai presant sa fac un upgrade la spatiu ) , cutie in care pot sa arunc si masinuta atunci cand e murdara...dar si carutul ... Pe partea de audio am reusit sa pun si tableta in bord ,finisajele sunt undeva la 75% (continuam in septembrie ) , incercat un subwoofer de duzina ( alpine type R 12 inch ..) usor dezamagit ..... In septembrie am cateva zile mai libere si voi putea face finisajele necesare plus montat arcurile (nu cred ca fac pui in cutie )3 points
-
Da avans 10.000euro si pt restul credit si iei masina noua. De ce sa te complici cu masina cu 200.000km? aia ii faci in 10 ani+.1 point
-
Salutare tuturor! Mai fac si eu o actualizare ca vad ca nu am scris de foarte mult timp dar nici nu prea aveam ce ca au aparut alte prioritati si am lasat retrofittingul deoparte. Mai mult urmaresc ce noutati aveti multe Mai am vreo ~500 km pana la 200.000 km in bord. Tocmai am facut astazi revizia la reprezentanta si am facut si teste de frana / suspensie si rezultatul este foarte bun. Trebuie sa schimb doar bucsele brat fata si sa refac geometria. Mentionez ca din 2013 de cand am cumparat-o, am schimbat doar amortizoarele ca aveau scurgeri de ulei si galeria de admisie aer, acestea fiind singurele probleme tehnice aparute. Am fost pana in Thasos si inapoi, aprox 2400 km in total si masina s-a comportat foarte bine. Singura problema este ca apare din nou rugina in zona hayonului.. cu toate ca am revopsit elementul respectiv. Dar cred ca este o problema generala pentru hatchback. Ma declar foarte multumit de masina si nu o sa renunt usor la ea!1 point
-
Am zis sa mai facem una alta la masina : reusit sa trecem la softul predieselgate ( nu mai face regenerare asa des, in rest nici o schimbare semnificativa) Am cumparat ceva ce imi doream de ceva timp - geam dublu ( nu credeam ca exista pe passat, pana mi-a confirmat un prieten asa ca am inceput search-ul) Am pus numai pe partea mea( nu eram sigur de cod ), urmeaza si pe partea dreapta. Pe spate nu sunt geamuri duble. Am schimbat placutele fata, pus ATE, verificat masina ( avem cateva surprize, joc in tripoda planetara dreapta se simt cateva vibratii la viteze mari dar nederanjante, am schimbat-o cu una skf si proasta decizie am luat, cum am pus-o cum am dat-o jos). Piesele nu mai sunt ce au fost, surpriza mea a fost dupa ce am pus-o pe cea noua au aparut vibratii urate, data jos unde am remarcat ca avea joc mai mare decat a mea si partea spre roata se misca foarte sacadat(nu a fost desfacuta, urmeaza sa fie returnata). Pana sa o pun pe masina planetara SKF era ok , cum a intrat in sarcina cum au aparut probleme. Din pacate partea spre cutie se gaseste numai OE(care este foarte scumpa, nu o exclud dar mai studiem), probabil o sa iau Spidan sau Gkn (dar nu stiu nimic de ele) Alta surpriza neplacuta a fost un "crater" la 1 noaptea pe ploaie, care mi-a strambat o janta(imi confirma din nou ca jantele Oem sunt foarte rezistente), am reusit sa o indrept dar intre timp am luat si o janta noua de pe ebay, astept sa ajunga. In rest toate bune, keyless-ul functional partial(se pare ca centrala si cheile sunt foarte greu de adaptat).1 point
-
Eu intrebasem (nu afirmasem ca ar exista) despre compresorul actionat electric, doar asa s'ar fi justificat pentru mine inlocuirea plafonului cu un altul cu trapa fotovoltaica. Pentru cateva luni pe an nu m'as complica cu trapa ci as apela probabil la un sistem de pornire de la distanta, asa macar ai si aer conditionat si intr'adevar vei gasi masina confortabila1 point
-
Imi place discutia,asa ca hai sa intram in detalii. Insa suntem total pe langa,cei 10000W sunt aberanti,sa ne gandim ca totusi un AC de locuinte de 12000Btu consuma cam 2Kw sau chiar si 0,9Kw un inverter. De principiu un AC de auto nu ar trebui sa depaseasca 5000Btu,ar putea consuma chiar si sub 500W https://www.ebay.com/itm/RENCOOL-MD18-12v-OR-24v-Electric-Air-Conditioning-Compressor-Auto-Mining-Race/202289072035?hash=item2f195e47a3%3Ag%3AljAAAOSw~e5ZXO8H&_sacat=0&_nkw=air+conditoning+auto+12v&_from=R40&rt=nc&_trksid=m570.l1313 Exista panouri fotovoltaice cu grosimi de sub 2mm,flexibile cu puteri de chiar 200W/metru patrat. Dau un exemplu la intamplare,stiu ca sunt unele chiar si mai eficiente. https://www.ebay.com/itm/300W-Solar-Panel-kit-12V-battery-Charge-30A-Controller-MC4-Caravan-Boat-Homes-RV/183323238235?hash=item2aaeea9f5b%3Ag%3A7mQAAOSw4apbSISw&_sacat=0&_nkw=Flexible+Solar+Panel+300w&_from=R40&rt=nc&_trksid=m570.l1313fon se apropie de La o berlina un plafon are putin sub 2 metri patrati dar la un break ajunge si la 3m patrati. In teorie,,cu un AC eficient se poate...dar costurile sunt foarte mari. Eu vad sistemul cam asa. O baterie LiPo de 0.9Kw costa cam 1000 lei https://hobbyking.com/en_us/batteries-chargers/batteries/lipo.html?capacity=18394-20000 sau Pb Acid sub 700 lei dar aceasta va fi mai grea si se va incarca mult mai greu Un Kit de 280W ,facut din 2 panouri de 140W pentru o berlina,cost cam 1500 lei cu regulator cu tot,eu zic ca se incadreaza ca dimensiunile unei berline(1180x540mm bucata) https://www.ebay.com/itm/Elfeland-140W-12V-A-Class-Sunpower-Semi-Flexible-Solar-Panel-For-Home-RV-Boat/142471142671?epid=7010203308&hash=item212bf11d0f%3Ag%3AoGsAAOSwdjha8SAc&_sacat=0&_nkw=flexibil+solarpanel&_from=R40&rt=nc&_trksid=m570.l1313 1 comresor electric cam 1000E care consuma intre 430W si 660W maxim Un charger care sa incarce packurile LiPo(daca se merge pe varianta asta)...ar fi sub 400 lei https://www.aliexpress.com/item/ISDT-T8-BattGo-1000W-30A-Smart-Battery-Balance-Charger-For-1-8S-Lipo-Battery/32833278472.html?src=google&albch=search&acnt=479-062-3723&isdl=y&aff_short_key=UneMJZVf&albcp=266121556&albag=7593673036&slnk=&trgt=aud-30186416528:dsa-42862830006&plac=&crea=64152518596&netw=g&device=c&mtctp=b&memo1=1t1&albbt=Google_7_search&aff_platform=google&gclid=EAIaIQobChMIurOy2LLp3AIV7rXtCh1c9QK6EAAYASAAEgIN8fD_BwE Avem un total,putin sub 1700E fara manopera insa costurile pot scadea daca folosim Pb,acesta putand fi incarcat in mers direct de alternator...insa destul de incet,fata de LiPo care se poate incarca de la 0 la ful in 45 min cu motorul pornit(cu acest incarcator) Sunt comvins ca panourile se pot atasa foarte estetic prin lipire cu adeziv de plafon folosind o pompa de vid si sac de vidat,ca sa ia forma plafonului. Am gandit sistemul cu acumulator pentru a avea o minima rezerva din cauza produceri mai mici de curent din panouri fata de consumul compresorului(la berlina) Daca ar functiona sistemul doar pe baterie ar consuma bateria in 2 ore,daca consideram ca panourile nu baga deloc si compresorul merge la minim,dar,cum compresorul se va opri cand ajunge in temperatura...clar timpul de functionare va fi mai mare. Panourile sa zicem ca baga cam 200Wh timp de 12 ore(pe timp de vara)=2400W 2,4Kw panourile+0,9Kw acumulatorii=3,3Kw, Acesti 3,3Kw e foarte posibil sa ajunga pentru 8-10 ore daca luam in calcul ca nu va functiona compresorul incontinuu,(daca merge nonstop la un consum de 500W va tine maxim 6 ore) Intrebarea este...merita? Ma gandesc ca exista solutii mult mai bune,cum ar fi un modul GSM care iti da posibilitatea sa pornesti masina cu 5 min inainte sa pleci de la serviciu sau de unde vrei,plus ca acelasi sistem poate fi foarte folositor si pe timp de iarna. Sistemul poate porni motorul si controla climatronicul(si incalzirea in scaune) fara sa descuie masina,aceasta ramanand incuiata. Totul este gandit cu protectii in caz ca ati lasat masina in viteza aceasta.In plus,se poate monta pe foarte multe modele,avand posibilitatea sa simuleze(pentru ECU) apasarea pedalei de frana sau ambreiaj(la modelele care cer asta) Sistemul costa sub 1000 lei cu montaj. Dupa parerea mea e cea mai tare inventie....dupa calorifer,binenteles. Sper sa nu se considere ca fac reclama....nu asta a fost intentia.1 point
-
1 point
-
Nici nu mi-am imaginat ca sunt povesti sau ca scrii din plictiseala lucrurile astea. Sunt convins ca le-ai patit pe toate cu masina. Acum, probabil ca multi stiu faptul ca indiferent de industrie, exista o cantitate de defecte acceptate in produsele / componentele folosite pt produsele fabricate. De aia spun ca trebuie sa fii ghinionist rau sa prinzi pe un produs finit atat de multe componente cu defecte, probabilitatea sa nimeresti asa ceva este aproape zero. Aia cu bugetul si alesul e la fel cu dus intors. Am un coleg care spune despre Volkswagen si Audi exact ce spui tu despre Skoda. Iar el are Toyota acum, cu care are si mai multe probleme.. La VW si Audi a avut ghinioane fara numar, cu masini noi, mai mult au stat in service decat s-a bucurat de masini. Un alt exemplu, dar deja sunt offtopic mult, e un alt coleg de birou care a avut pana de curand o Octavia 2 din 2006 (1.9tdi, ca Octavia mea), a vandut-o acum cateva luni pe la 160k km, dar de la 0km pana la 160k km el si-a blestemat zilele cu masina aia - ambreiaj schimbat de 3 ori pana in 120k km, turbina schimbata de 2 ori (prima data la 40k km), electromotor la fel, probleme cu compresorul de A/C si alte maruntisuri enervante. Comparand service-urile de la Octavia mea cu cele de la a lui am concluzionat acelasi lucru: ori eu sunt prea norocos, ori el prea ghinionist, eu la aproape 140k km acum pe Octavia, nu am schimbat nici macar o data turbina si inca e in parametri (cu tot cu soft stage 1 de la 60k km), ambreiajul l-am schimbat o data la 100+k km... Acum si-a luat un Duster, sa vedem cat de ghinionist va fi si cu ala. Poate ca si eu daca aveam experienta lui cu Octavia, nu mai alegeam acum Superbul... Oricum, chiar daca nu o sa am probleme cu Superbul pana o vand, sunt aproape sigur ca urmatoarea masina va fi un clasa C sau E de la Mercedes, nu tot o Skoda, doar asa, ca sa schimb putin design-ul si stilul cu care m-am obisnuit la masini.1 point
-
Este un review personal al catorva anvelope de vara, bazat strict pe perceptii si experiente proprii. Sper sa fie de folos Pirelli P0 XL (’17) Km condusi – 30,000 (approx) Feel directie: 10/10 Aderenta uscat: 10/10 in prima parte de utilizare, dupa 3 ani cu scadere dramatica (6/10) Aderenta umed: 10/10 Predictibilitate la limita: 9/10 Confort: 7/10 cu mentiunea ca in al treilea an, anvelopele au devenit extrem de rigide (confort 4/10). Nu imi dau seama daca e o problema generala, sau am fost eu mai ghinionist cu acest set. Uzura nu a fost la limita, inca mai aveam cativa mm pana la limita. Michelin PS4 XL (’18) Km condusi – 4,000 (approx) Feel directie: 10/10 Aderenta uscat: 10/10 Aderenta umed: 10/10 Predictibilitate la limita: 10/10, inclusiv pe drum umed Confort: 9/10 cu mentiunea ca am doar 4000 km cu ele. Din punctul meu de vedere, cu toate ca am trecut pe ’18, sunt mai confortabile decat Pirelli P0 XL pe ‘17 Goodyear Efficient Grip Performance XL (’18) Km condusi – 10,000 (approx) Feel directie: 8/10 Aderenta uscat: 9/10 Aderenta umed: 6/10 pe drum umed, respectiv 0/10 la ploaie torentiala. Le-am considerat absolut periculoase in combinatie de ploaie torentiala cu drum usor denivelat. Pur si simplu nu puteam pastra ritmul cu ceilalti, masina avand reactii violente (stanga/dreapta). Pe conditii similare (aceeasi autostrada, ploaie torentiala) cu Michelin PS4 nu am avut nici o problema. Predictibilitate la limita: 8/10 Confort: 9/101 point
-
New member: A plecat Ford-ul si am trecut inapoi in familia VW. Golfuletz-ul inca face km,urmeaza cateva mici retusuri si poate un polish daca tine vremea cu mine. Am luat si lumini ambientale pt interior (portiere) si numa nu am avut chef sa le montez,e vara e cald lumea nu sta pe forum Hai noroc!1 point
-
Mai jos redau ce i-au facut unui prieten niste oameni de bine care actioneaza in Ungaria, Austria, Cehia, ... "Atentie la Szabi-Car , Ungaria ! Va cer sa aveti rabdare si sa cititi aceste randuri . Acum o saptamana am plecat intr-un circuit prin Ungaria , Austria , Cehia si Slovacia . La plecare am alimentat la Mol in Arad cu motorina ( vreo 40 de litri ) , statie de unde am luat si vigneta pentru Ungaria . Toate bune si frumoase pana in apropriere de Budapesta , cand am simtit ceva suturi si trepidatii . Am intrat in Shell-ul de la jonctiunea M0 , am alimentat cu vreo zece litri si dupa telefoane si consultari cu mecanicul de acasa am plecat mai departe , prima oprire trebuind sa fie in Viena pentru 2 nopti . Am ajuns la Parndorf , si am parcat pentru vreo 2 ore . Cand am dat cheie , ghinion maxim , trepidatii si mai puternice , parca ar fi fost in trei cilindri . Am plecat pe avarii , pana la statia OMV de pe pasarela , la 31 de km de Viena . Acolo il intreb pe pompist daca stie vreun service prin apropriere . Mare greseala ! Nu aveam asigurare ADAC , asa ca se ofera sa-mi faca legatura telefonic cu o platforma pentru service . Am vorbit cu soferul si a stabilit ca ma costa 260 de euro tractatul pana la service . Dupa vreo trei sfeturi de ora apare platforma , urca masina si dai bataie la service , inapoi spre Ungaria , la Gyor . "- Daca stii vreun service deschis la ora asta si care sa-ti repare masina , mergem acolo , daca nu ai incredere ca se rezolva . " mi-a spus Bun , imi fac calculele si gandesc ca tot ajung eu in Viena in acea seara . La Gyor iesim de pe autostrada , spre Gyorujbarat , intr-un sat unde poposim intr-un service intr-un cimitir de masini . Au urcat masina pe elevator si dai si cauta la mana cauza. Dupa vreo jumate de ora se gandesc sa faca o diagnoza unde se vede ca aveam probleme la un injector , sporadic . Imi spun ca asta e tot pentru acea seara , si ca ne vedem maine dimineata . I-am spus patronului ca maine dimineata , pe roti sau pe platforma plecam de acolo . Am primit un zambet smecheresc . Ne-am cazat la acel service cu 50 de euro pe noapte intr-o camera cum erau vagoanele de dormit pe santiere . Nu miscam de la acel etaj , service-ul se inchidea , se cupla sistemul de alarma si ramaneai blocat pana a doua zi la ora 9 dimineata . Asa am intrat in contact cu alta familie , sotul de origine romana , care avea aceeasi problema ca a noastra - a alimentat in Cehia , si pe celebra autostrada Praga-Brno motorul a cedat , si a fost adus pe platforma tocmai din Cehia .Avea deja 5 nopti de stat si mai avea de stat . Era cu sotia si trei copii mici , de la 2 la 10 ani . Mancau de la un supermarket , au cumparat si o cafetiera . Copii nu aveau voie sa coboare din bucataria comuna de la etaj . Muncitorii si patronul , Szabi , nu dadeau nici o explicatie , lucrau o jumatate de ora si in fiecare zi ii mai aduceau o piesa . Pana in acel moment piesele il ajungeau 2000 de euro . Nu se putea plati cu cardul , doar cash . A doua zi , s-au apucat si de masina mea , cate 10 minute la fiecare jumatate de ora . Ei spun ca nu vorbesc romaneste ,nu vorbesc engleza , nu vorbesc nimic, dar de inteles inteleg aproape tot . Au desfacut injectorul , filtru de ulei si au dat-o ca este metal in motor , motor kaput si motor over . Le-am spus sa inchida lucrarea , si sa scoata masina afara, deoarece trebuie sa vina o platforma de la Arad . Service-ul este intr-o curte cu un gard metalic de vreo 3 metri si mai exista si o bariera . Scoate masina afara si dau sa platesc ce s-a facut pana atunci . 150 de euro - 50 de euro cazare si 100 euro diagnoza . Initial a vrut euro apoi s-a sucit si a vrut lei dar la cursul stabilit de ei- 830 ron. Am platit , am primit cheia , mi-a ridicat bariera, am pornit motorul care mergea rotund si dus am fost 2200 km fara nici o problema. Am pus dintr-un Tesco 2 bidoane de aditiv ( in benzinariile din Ungaria si Austria nu am gasit ) si mi-am continuat vacanta . Pe german/roman l-am lasat acolo indrumandu-l sa cheme o platforma si sa plece de acolo. Avea motorul scos de pe masina , inclusiv rotile date jos .Mai era un batran care astepta bani pentru "reparatii ", cazat tot acolo . La un BMW au reparat pana au blocat volanul si a trebuit sa-l duca la reprezentanta sa rescrie softul . Unui neamt cu un Audi s-au oferit sa ii inchirieze o masina pentru vacanta... Ar mai fi multe de spus despre cele traite acolo. Ne-au sugerat sa mancam la un restaurant vesnic inchis, in localitate era deschis doar un birt care semana cu cel din Las fierbinti, dar..... astea se mai povestesc la o bere . Firma se numeste Szabi-Car , are multe platforme si opereaza pe autostrada spre Budapesta , inclusiv spre Cehia. Poate , si sunt sigur , ca opereaza si pe alte autostrazi . Sfatul meu e sa-i ocoliti cat puteti si sa refuzati orice asazis ajutor de la ei. Deci feriti-va de Szabi-Car !"1 point
-
eu sunt patitul , SAlex e bunul meu prieten . greselile mi le asum , dar ... masina e un passat 1,9 tdi de 130 din 2003 , e a mea din 2005 . e intretinuta si verificata periodic , schimb ulei si filtre , frane si distributie schimbate cu o saptamana inainte de plecare . in 13 ani nu am ramas 1 minut pe marginea drumului . nu am casco si nici card de asistenta . pompist !? nu ma refeream la statia in sine , ci la persoana care pune combustibil in masina . asistenta pe casco ? , esti indrumat la Szabi-Car . cel cu masina desfacuta , pe Casco a ajuns acolo . Si altii ca el . greseala mare este ca nu mi-am facut o asigurare ADAC , dar daca stiam ca masina e in regula , am zis ca nu e cazul . Recenzia nu e despre mine , este o atentionare la adresa Szabi-Car . Eu am invatat si stiu ce am de facut la urmatoarele iesiri din tara . Puteti cauta recenziile la Szabi-Car pe google si o sa vedeti ce si cum Se poate tine cont de recenzia mea sau se poate ignora , e alegerea fiecaruia . Daca exista intrebari , in masura in care pot , va raspund cu placere .1 point
-
Am alimentat de la MOL Arad și am ajuns în Viena fara probleme apoi Shell din Ungaria la întoarcere și tot fara probleme. Povestea pare prea trasă de păr și nu vreau sa te acuz pe tine de ceva dar as vrea sa nu mai lansam legende ( mai ales de stațiile peco ) Daca o luam obiectiv e strict vina prietenului pentru că: - nu a verificat mașina înainte să plece ( presupun că era ceva mai veche pt că nu avea Casco și asistenta rutiera - foarte ieftină și care te scapă de eventuala situație spusă mai sus) - nu a întrebat de prima oara unde îl duce, ce face daca nu e gata azi și alte detalii pe care orice individ care gândește logic ar întreba. Familia aia de care zici mai sus care au cumpărat și un aparat de făcut cafea :))) merita sa se mute acolo. Nu aș lăsa un mecanic strain dintr-un service de la marginea unui oraș dintr-un cimitir auto sa îmi scoată motorul când eu știu că stau sechestrat in service până dimineata... P.s. un card de asistenta rutiera este 70 lei pentru 15 sau 30 zile.1 point
-
1 point
-
Macar are faruri... In fine, mie imi place f tare combo-ul R-line si culoarea aleasa. Sa o stapanesti sanatos!1 point
-
Intrati aici si gasiti cam toate codarile pentru Passat B7 (pagina se poate traduce in engleza) http://passatb7.info/1 point
-
@Muale Chiar ca nu am apucat... Cand ai tu timp, poate ne sincronizam . @andrei0241 Ca exemplu, un drum Bucuresti - Bran si retur, mers pe A3 si "mai cu vana" ( ), am scos 8.9 l /100. Mers chiar letargic Bucuresti - Pucioasa, scos 7.8 l /100. Din pacate, aerodinamica nu tine cu noi pe autostrada, unde Bucuresti - Vama Veche am scos 10.9 l/100, ce-i drept, fara a o menaja... Media pe ultimii 1650 km (din care ultimii ~700 cuprind si drumul la mare), este de 10.4 l/100 cu media de viteza de 49 km/h. @Bebeee . Cica "nu marimea conteaza"! Sau asa am auzit .1 point
-
Bun...un mic update...consider cutia reparata si testata corespunzator ...am facut 8000 km de pe 18.06 pana acum , km facuti in toate stilurile de mers....cutia a functionat perfect , fara sughituri , fara smucituri. Dupa ce masina a stat pe bara o luna , am "desfundat-o" un pic pe autobanda....Michelinurile sunt confortabile si iti dau siguranta indiferent de viteza, cele mai bune cauciucuri pe care le-am avut pe masini pana acum (le tot laud in fiecare postare...dar merita ) Dupa ce am schimbat bucsele de la bascula , observ ca spatele e mai lenes in schimbarea directiei decat fata...deocamdata dau vina pe suspensia care nu este egala (arcuri spate borsite ) , dupa ce pun arcurile noi (cand o sa imi fac un pic de timp..sper luna asta ) imi voi face o parere mai corecta....nu e un lucru deranjant dar la cat de bine se simte fata acum e pacat ca spatele sa ramana in urma . In rest , urmeaza o noua revizie si in cateva zile cateva poze cu update-ul la sistemul audio...si o baie .... in poze masina e jegoasa... nu am avut timp sa o spal pe drum ... a fost cam alergatura... momentan ne apropiem de 220 000 km ...1 point
-
Bun , fost plecat o perioada plus ca timpul e foarte scump , de abia acum cateva zile am reusit sa resetez/programez cutia...rezultat...merge perfect . Am facut cateva sute de km de la reparatie , cutia inca invata, mi se pare ca imi tine turatia mai jos , dar pe masura ce merg cu masina , cutia invata sa schimbe mai sus , poate este si de la versiunea de soft pe care am pus-o...o mai las si daca nu o sa ii modific punctele de schimbare . Pe partea de audio, stalpul din dreapta este refacut( reorientate difuzoarele ), am adaugat 2 trasee de 50mm2 si urmeaza schimbat amplificatoarele ( am cumparat amplificatorul pentru medii si tweetere,acum urmaresc unul pentru midbass fata ). bucsele de la bratele fata le-am schimbat , am facut upgrade la cele pline de rs3 ....e un upgrade pe care il recomand tuturor ce au platforma asta...e un upgrade foarte bun si fara dezavantaje. Urmeaza arcurile....asteapta cuminiti in cutie...la fel..lipsa timp..1 point
-
Cu o2 fl 1.6 tdi consumam intre 8-9 in oras (cluj) . Cu o3 fl 1.4 tsi consum intre 8-9 in oras. 1.4 tsi in schimb ofera placere la condus, e mai ieftin la intretinere, nu ma lasa in depasiri, nu prea vad unde merita 1.6 tdi, din pacate preda victor la tine vad preconceptiile pe care le aveam eu cand luasem 1.6 tdi si negasem complet 1,4 tsi de la acea vreme, dupa care mi-a parut rau 5 ani. In fine, asa a fost la mine ....1 point
-
Normal ca mai avea, n-auzi ca intra pe rosu abia la 5.000?! Si gazul il taie la 6k, asa sunt dieselurile astea noi1 point
-
Becurile sunt D3S. Nu ai ce sa comanzi, ca sa nu fie diferenta - avand in vedere ca ai un bec nou si unul vechi. Tot asa, pentru ca trebuie demontata si bara, ca sa schimbi becurile - mai bine le schimbi pe amandoua. Cumpara numai originale - Osram, Philips, etc1 point
-
Pentru cine merge in Zakyntos daca vreti ceva mai retras si mai greu accesibil cu masina(nu imposibil pentru ca am vazut relativ multe masini in parcare) va recomand plaja Dafni. Anul trecut in August la 9:00 dimineata(suntem mai matinali ce sa fac...:) era pustiu, si nici la pranz nu se aglomereaza. Sezlonguri cu umbrele sunt pe iarba, taverne chiar pe malul marii, preturi decente, apa mai mereu calma cu pestisori...e super frumos. Noi am inchiriat un scuter, gandinu-ne sa vizitam in fiecare zi alta plaja, ne-a placut enorm de Dafni(fata de Banana beach sau Gerakas chiar e pustiu) si dupa colindat cam tot ce se putea vedea, tot la ea ne-am intors. Pe partea de vest va recomand Porto Limnionas, un loc absolut superb(fara plaja ci doar stanci, dar cu taverna), da-ti un search pe google si nu veti regreta. Daca mergeti cu prietena/nevasta si vreti sa vedeti un apus de vis va recomand taverna asta. E sus pe stanci, cu o priveliste absolut superba. E foarte cautata mai ales in weekend, noi am sunat inainte sa facem rezervare, sa nu avem surprize. Concediu placut1 point
-
Nimic nu prevesteste asta, in general situatiile astea dupa cum putem observa pe toate forumurile straine apar la motoarele de 140 si 170 de cai, daca nu ma insel chiar circoloco a patit asta pe polonicul lui. Se pare ca nici pistoanele nu au fost fabricate ca la carte si au cedat. La CAXA mai greu, personal nu am auzit si acum, oamenii care posteaza chestii de genul pe forumuri nu specifica exact ce s-a intamplat. Culmea tuturor li se intampla asta cand merg inspre munca, in coloana etc dar foarte putini vezi colegul de forum spun, da domn'le mergeam cu 240 si atunci a crapat. Aceeasi situatie o avem si cu rusul care zice ca era la plimbare dar de fapt el bagase o benzina cu o cifra octanica mai mare decat este indicat + un soft, asa de test. Niciun tuner respectabil nu umbla prea mult la acest motor, dat fiind faptul ca racirea este defectuoasa inspre ultimii 2 cilindrii cu preponderenta la 4. Superchips si REvo parca aveau postat pe site "Due to heating problems". In aceasta situatie, daca masina merge in regimul tolerat, nu liniute - 6000 RPM zilnic etc nu prea are voie sa topeasca nimic. Acum unii ar spune da, dar ea este garantata sa mearga pana in limitare. OK, esti dispus sa te bazezi pe asta cand crapa motorul? Daca iti asumi, atunci da, chip, cifra octanica peste 100 etc apoi postezi pe forum ce proasta este masina si ce "tzepe" da producatorul. Forumurile in general au tendinta de a induce oamenilor "hibele" si "defectele" pe care colegii le prezinta, si uite asa toti au respectiva manifestare pe care pana in acel moment nu o sesizau. (Dovada sta chiar povestea cu zarnaitul lantului prezenta pe acest topic de la bun inceput). Acum toata lumea aude afurisitul ala de lant, daca tacane orice pe sub capota, chiar daca nu are lantul nicio treaba. Eu spun sa ne bucuram de masini asa cum le avem si cand avem un caz chiar concret sa il disecam si sa il studiem. Speculatii sunt multe, aberatii si mai multe iar in multe, prea multe cazuri solutiile si sfaturile sunt date de catre persoane care nu au nici cea mai mica idee despre ce vorbesc. End LE: Pentru cine vrea sa isi formeze o idee in mare despre ce probleme pot aparea "tunand" acest motor, poate lua informati de aici: http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=4076821 point
-
Am testat 1,4 Tsi si 1,6 TDI , am ales bineinteles diesel . 1,6 TDI chiar daca are o cutie de viteze in 5 rapoarte tureaza motorul in treapa 5 mai putin decat 1,4 Tsi in treapta 6 - a . 1.6 TDI in treapta 5 - a la xxx km/h are 3000 rot/min , in schimb benzinarul are cu 600 rot/min mai mult la aceeasi viteza in treapta 6 - a .-1 points
-
1,6 TDI Intra in zona rosie la 5000 , practic la xxx km/ora are 4000 rot/min , eu zic ca e destul de bine , bine adaugam si consumul care indiferent de situatie este cu mult mai mic . Discutiile despre viteze ilegale sunt interzise pe acest forum-1 points
-
Se pare ca nu am fost suficient de explicit . Eu am calculat viteza pe care o poti avea teoretic la 4000 tot/minut , doar stiu ca maximul dat de constructor este de 205 km/ora . Motorul de 1 L este slab si comsuma ca porcu cand da de greu cu 4 persoane in masina , face 100 - a in 9,9 sec doar singur in masina si fara aer conditionat pornit , am testat o astfel de motorizare si nu prea am fost satisfacut de performante , plus ca se aude ingrozitor de urat cand este fortat moderat , toata galagia se transmite in esapamentul intermediar , la 1,4 Tsi este aceeasi problema .-1 points
-
Revin cu un consum după 2 ani și 41.000 km, am făcut 931 km cu 41 L motorina, ac pornit mereu, 4 pers, motor 2.0 tdi 150 cp. Mă gândeam la benzina pe viitor dar cu siguranță nu va consuma niciodată un benzinar 4,4. Am mers normal, nu menajat și nici sportiv, depășiri normale și pe autostrada constant xxxx In București nu sare de 7,2 niciodată vara, iar iarna 8,4. Observ că este un motor extraordinar de bun din toate punctele de vedere, putere, consum, fiabilitate, nu mananca pic de ulei....chiar bravo vw pt acest motor, am schimbat uleiul la fiecare 10.000km, și următoarea mașină dacă va mai exista cu acest motor tot pe asta l-as cumpăra daca nu îl scot din producție... La vitezele alea decoleaza avioanele-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
@mihai.onu94 intr-un fel, ai dreptate. Totusi, modul tau de adresare este destul de impertinent...-1 points
-
Salutare, Am ajuns in Parga pe traseul Ruse-Kulata-Parga, în Bulgaria 3 echipaje de politie si in Grecia am vazut 2 echipaje la ieșirea din tunel. Am oprit oprit la Sandanski pentru alimentare combustibil si următoarea oprire a fost la Kozani, Tselikas Hotel, dar nu merita 70 eur pe noapte fara mic dejun, nu merita nici macar 40 eur pe noapte, asa ca am mers pana la Metsovo unde am stat o noapte. Localitatea este superba, cazare la Aroma Dryos Eco, foarte multumit. Am plecat dimineata si la prânz am ajuns in Parga, cazare la Filoxenia Sea View, locație acceptabilă, dar cam greu de ajuns pe străduțele înguste. Deocamdata am fost la plaja Valtos si la plaja Sarakiniko, o plajă foarte frumoasa.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00