Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.08.2018 în toate secţiunile
-
Salutare. A venit vremea unei schimbari, asa ca vechiul POLO GTI a mers la buy-back pentru modelul nou. Termenul de asteptare a fost de 14 saptamani si este in posesia mea de 2 saptamani deja, timp in care am mers vreo 1200km. DOTARI : AW19TY18 Polo GTI 2.0 TSI DSG , 200 CP/ 147 KW, DSG, Cutie automata de viteze Z1Z1 culoare: Gri (limestone grey metallic) XE tapiterie: stofa, negru titan-rosu YOW "Guide & Inform" servicii mobile online pentru 36 luni UQ5 2 Interfete USB (inclusiv iPod/iPhone) PF2 ACC inclusiv Front Assist - Adaptive Cruise Control: asistent pentru mentinerea constanta si adaptarea vitezei de rulare în functie de ceilalti participanti la trafic - Front Assist: sistem de recunoastere a situatiilor critice care pregateste masina pentru franare de urgenta, scurtand astfel distanta de oprire. La viteze de sub 30 km/h acesta, in functie de conditii, poate chiar actiona frana in locul soferului 9S0 Active Info Display - afisaj digital pentru instrumente bord PH3 Aer conditionat automat Climatronic, regleaza automat temperatura pe doua zone stanga/dreapta, inclusiv filtru alergen 9WX App-Connect inclusiv Volkswagen Media Control 7RE Date de navigatie pentru Europa-SD Card inclusiv Romania $DN Drive Net WLL Faruri LED Basic - reglare automata a distantei de iluminare - lumini de drum permanente cu LED 9IJ Interfata telefonie Comfort cu incarcare wireless 4I3 Keyless Access inclusiv buton pornire motor (fara Safelock) 6YD Oglinzi exterioare rabatabile electric, cu inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier WW3 Pachet iarna - scaune fata incalzite - avertizor pentru scaderea nivelul lichidului de spalare parbriz PLA Pachet lumini si vizibilitate - senzor de ploaie pentru activarea automata a stergatoarelor - oglinda interioara cu sistem automat antiorbire ZEA Radio CD Composition Media - 4X20 Watt, 6 difuzoare (4 fata / 2 spate) - display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonala de 20,3 cm si senzor de proximitate - tuner FM cu antena Diversity pentru receptie imbunatatita - functie redare MP3, cu afisare a titlului si a copertei albumului de pe cardul SD - interfata Bluetooth pentru telefonie mobila (HFP, AD2P, AVRCP) - cititor carduri SD - conector USB iPod/ iPhone PND Sistem de navigatie Discover Media cu Volkswagen Media Control - redare harta 2D sau 2,5D - card SD cu date de navigatie pentru Europa, inclusiv Romania - cititor pentru 2 carduri SD - Volkswagen Media Control PDB Suspensie Sport Select - garda la sol coborata cu aproximativ 15 mm - posibilitate reglaj electric amortizoare sport / normal PLANURI : - Folie Llumar Lati Premium pe geamurile laterale si luneta + Air Blue pe parbriz. Am montat deja folia pentru ca era sauna in masina (culoare limestone grey). - Arcuri H&R cu -20mm. Masina imi pare foarte inalta, chiar si cu optiunea de -15mm, asa ca am comandat arcuri pentru a cobora putin garda. - Ceva modificari la sistemul de franare fata - Soft stage 1 motor + DSG POZE : Nu am facut decat cateva cu telefonul deocamdata dar revin si cu unele mai interesante. polo47 by fuscobal, on Flickr polo46 by fuscobal, on Flickr polo45 by fuscobal, on Flickr polo44 by fuscobal, on Flickr polo43 by fuscobal, on Flickr polo40 by fuscobal, on Flickr polo29 by fuscobal, on Flickr polo27 by fuscobal, on Flickr polo26 by fuscobal, on Flickr polo25 by fuscobal, on Flickr polo24 by fuscobal, on Flickr polo22 by fuscobal, on Flickr polo20 by fuscobal, on Flickr polo19 by fuscobal, on Flickr polo02 by fuscobal, on Flickr IMPRESII : - Motor elastic, ceva mai puternic decat cel de 1.4TSI de pe GTI-ul anterior dar cu un cuplu mult mai bine distribuit. Sunet ceva mai "gutural" decat inainte - DSG putin mai inteligent la schimbari dar cu loc de imbunatatit in continuare. Tot mi se pare ca tine motorul mult subturat pentru consum mic. - Suspensie mult mai buna ca inainte, atat ca si amortizare denivelari dar si ca silentiozitate. - Franele sunt decente dar nu am apucat sa testez mai serios. - Directia este foarte placuta si usoara ca feeling, chiar daca usor prea artificiala. - Masina este cu 8cm mai lata si 8 mai lunga decat modelul anterior. Spatiul se regaseste in habitaclu dar si la portbagaj. Aveam 200L inainte iar acum am 305 sau 350L, in functie de cum montez placa. Daca scot roata de rezerva, pot pune placa pe pozitia de jos. - Plansa de bord este o incantare, navigatia enorma cu pozitia perfecta in fata fac toti banii. - Scaunele sunt similare cu cele anterioare dar tetira este mult mai bine integrata ca si design optic. - Spatiile de depozitare sunt o dezamagire fata de modelul anterior, si aici ma refer la cotiera si torpedou. Cotiera are amprenta mica si este foarte adanca. Trebuie sa rascolesti tot pentru a lua ce este la fund. Torpedoul nu primeste o coala A4 fara sa o indoi si a disparut acel lacas penru stampila. Am inghesuit manualul masinii sub scaunul soferului unde este un fel de tray metalic in locul sertarului pe care il aveam pe modelul vechi. - Keyless este si el foarte misto iar faptul ca poti deschide usile/portbagajul fara sa mai scoti cheia din buzunar este un mare plus pentru mine (car mereu diverse chestii in brate). - Sistemul audio este decent si primeste wav + flac, nu numai mp3 ca la generatiile mai vechi. Am luat un USB si un SD, ambele de 64GB pe care am inceput sa urc muzica. Prima surpriza a fost faptul ca de pe SD se aude mai bine decat de pe USB (procesari diferite ?!). SD este in unitatea CD din torpedou, USB este sub consola centrala. - Masina are si wireless charging dar inca nu am telefon care sa stie asa ceva.20 points
-
Ne-am intors din Grecia (de ceva timp de fapt) cu amintiri noi si cu concluzia ca Lefkada este noua mea insula preferata. Concediul asta a insemnat un total de 2700km, dintre care cam 500 doar pe insula. Consumul total a fost in jur de 7l/100km, influentat de parcursul de pe insula dar si de viteza de deplasare all-round. Pentru mine este in continuare o placere condusul lui GUN, mi-a dovedit inca o data ca este mai mult decat o masina de oras. Am ajuns deja la 28200km si incep sa ma gandesc la cel de-al doilea schimb de ulei si prima inspectie. De altfel, am si observat ca temperatura uleiului este ceva mai ridicata decat sunt obisnuit, ajungand si la 95-96-97 grade in trafic normal, cand de obicei nu sarea de 92 grade. Cel mai probabil in urmatoarea luna voi merge si la revizie. Inainte de poze, sunt dator cu niste raspunsuri pe aici: @andrei0241 la mine e altfel fata de Ateca, tot nu am reusit sa gasesc pozitia acelor picioruse. Nu e panica, le pun la pastrare in torpedou si daca tipa vreodata, stiu unde le gasesc. @Muale am mers prin Giurgiu - Pleven - Sofia - Kulata - Salonic - Ioannina - Arta - Preveza - Vassiliki, si pe acelasi traseu m-am si intors, cam 1130km. plecarea a fost la 3am din Bucuresti si la 9am din Lefkada spre casa. am condus 13h la dus si 12h30min la intors, durata totala e irelevanta pentru ca am facut pauze lungi. La vama am stat 15 min cel mai mult, Grecia-Bulgaria la intoarcere. Daca mai ai intrebari, te rog @BalkanHL Salut! nu suntem vecini din pacate, eram doar in trecere prin parc.4 points
-
@roc82 nu ai inteles ideea. Nu ma intereseaza anvelopele ps4 sau ce ai avut tu anterior pentru ca eu mi-am cumparat acum cateva luni anvelope de vara, moment in care am citit pe forum si pe site-uri de specialitate pareri despre modele pe care le urmaream si in functie de cele aflate am luat decizia. Tu i-ai raspuns lui cristi, insa ai facut asta in privat, nu ai scris pe un topic unde sa poata citi toata lumea. In final vad ca ai scris pe topicul de anvelope concluzia ta ceea ce ma bucura foarte mult pentru ca astfel ai ajutat si tu ceilalti colegi de forum si unde si tu la randul tau citesti ce altii scriu. Problema mea nu a fost legata de subiectul anvelope, de asta nici nu te-am intrebat care e modelul anvelopei vechi, ci de faptul ca tot mai multi useri se feresc sa spuna o parere reala, chiar daca e negativa, legata de anumite lucruri.3 points
-
Multumesc pentru aprecieri. Llumar este pusa deja dar am pus doar 55% si de aia nu iese in evidenta. Intr-una din poze se vede si banerul montatorului . Costul a fost 1350RON !2 points
-
Super tare masinuta, sa o porti cu placere, arata foarte bine. Ce as vrea sa stiu de la tine: cu ce ai comparat tu dsg-ul la masina ? Ca sa fiu inteles, am sa explic, tuoareg vs golf 5, ambele dsg, dar schimba total, dar total diferit1 point
-
Foarte tare, sa o stapanesti sanatos! Imi place mult noul Polo, mai ales GTI-ul, iar optiunile sunt si ele destule.1 point
-
Kernel Parghia la geometrie trebuie sa poti sa o misti cu tot cu actuator. Mai greu ca are actuatorul arc, dar merge miscata cu mana. Daca nu merge ai geometria blocata incearca sa o impingi in jos cu o tija1 point
-
Dupa 4 ani de Grecia și pt că nu mai suntem la București am zis sa incercam o minivacanța in Croația. Din Vienna faci cam 6 ore până la mare. Noi am ales insula Cres. Desi eram puțin sceptici că plajele o sa fie stâncoase, ne am acomodat rapid și apa e foarte curata și calda, nu e înghesuială deloc chiar daca e sezon și nu sunt balcanici gălăgioasi. E mai curat că în Grecia. Comparativ cu Grecia taxele de drum sunt de 4-5 ori mai mari ( sa trec 2 pasaje de autostrada Slovenia Zagreb și krk ) am platit 15 euro pt 250km. Au drumuri bune și marcate mult mai bine. Benzina e de a dreptul gratis de ieftina. La austrieci am alimentat cu 1.75 și aici găsesc cu 1.2e.1 point
-
A venit masina de la revizia de 90k. Pe langa problema de mai sus (cea cu erorile software ale HU), le-am mai semnalat de dimineta inca doua (de adaugat la pomelnic), pe care mi le-au confirmat, urmand a fi remediate dupa sosirea pieselor (saptamana viitoare), si anume: - Difuzor audio usa spate stanga (barait puternic la tonalitati de bas, chiar si in cazul volumului scazut) - inlocuire. Foarte interesant, nu sunt genul care da muzica la maxim, 99% din cazuri ascult doar radio. - Cadru suport scaun sofer (juca scaunul fata-spate) - inlocuire . Aici e ciudat pentru ca masina asta e condusa in proportie de 100% de catre mine (exceptand cand o mai trimit la spalatorie/service), si eu am in jur de 75 de kg doar. Oare si astea se datoreaza tot ghinionului de a avea un exempler cu probleme? Cred ca nu, cred ca e vorba de calitatea cel putin indoielnica a muuuultor repere folosite, care sunt facturate de Skoda in pretul final al masinii, cat nu fac.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Problemele cu distributia la 1.2 de acum multi ani au ajuns deja in legenda, iar pentru multi care cred in legende si mituri vor ajunge sa creada ca toate TSI acum sunt cu probleme. In primul rand 1.2TSI de pe Golf 7 nu are nicio treaba cu 1.2TSI dinainte, este alt motor. Motoarele turbo din mileniul 3 sunt aici sa ramana, iar fiabilitatea lor se dovedeste a fi una din ce in ce mai buna. Sigur ca trebuie intretinute, service la timp, toate consumabilele de calitate, iar motoarele acestea duc mult. Sunt altfel decat cele aspirate si poate nu duc asa mult abuz, oricum comparatia cu motorul aspirat nu se mai poate face, mai ales cu cele de cilindree sub 2.0, deja discutam de motoare iesite de mult din productie. 1.0TSI 115cp fata de 1.2 110cp pierde un cilindru, dar castiga 25nm. Personal, ma surprinde un cuplu de 200nm la un motor in 3 cilindri si 1000cc.1 point
-
Observ destul de multa interactiune in postul anterior, probabil s-a inteles gresit motivul pentru care nu am detaliat si numele producatorului la care faceam comparatia. Nu am avut suficient timp sa fac un review complet, prin urmare am preferat sa nu induc in eroare posibili cumparatori al acelui brand/model si sa astept momentul in care pot detalia corespunzator. Pentru cei cu adevarat interesati de subiect, am facut un review mai detaliat in link-ul amintit mai sus (link), sper sa va fie de folos. @mihai.onu94 CristiALF mi-a adresat aceeasi intrebare, dar intr-un mod civilizat. I-am raspuns pe privat, scopul fiind de a-l ajuta (doar de asta ne aflam pe forum) Nu era mai simplu sa adresezi o simpla intrebare/rugaminte intr-un mod civilizat? Si cu asta, inchei acest off topic.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00