Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.08.2018 în toate secţiunile
-
Eu nu înțeleg ce e atâta secret când nu sunteti mulțumiți de un produs/producător/tuner etc. Daca tot spui că ps4 e mai bun decât alta anvelopa, spune și care este aceasta că poate cineva caută informații pentru o achiziție și chiar ai fi de ajutor. Așa doar te lauzi, nu ajuți pe nimeni.9 points
-
sunt masini bune si in romania, intretinute corespunzator, service facut numai cu piese originale, etc - dar sunt putine si nu sunt ieftine...aici e problema.3 points
-
Salutare colegii din nou, De data asta prezint masina familiei, mai exact a parintilor. Este vorba de un Passat B6 din 2010 achizitionat recent. Masina am gasit-o in Timisoara la un coleg IT-ist care a trecut la ceva mai nou. Linia de echipare este Comfortline cu niste extraoptiuni destul de numeroase pe care le enumar mai jos. Masina are 295k km in prezent, reali. A fost intretinuta corespunzator si pot sa zic, obsesiv proprietarul anterior fiind si el un mic pasionat, mai ales de retrofit-uri. Dotari: - Navi RNS 510 - Senzori parcare fata spate OEM cu cu afisaj - Scaune reglabile electric (lombar si spatar) - Bi-xenon adaptiv - Bluetooth - Incalzire scaune fata - Volan in 3 spite (cred ca e de CC) cu comenzi - Tempomat - DSG - Cornering - Auto Hold - Senzori ploaie, lumini - Oglinda retrovizoare interior heliomata - Coming/Leaving home Ca modificari / retrofit-uri masina are: - Stage 1 @ 180 cp aprox. - asta din ce zice fostul proprietar. Masina nu a fost masurata dar estimez sa aibe undeva in zona aia - Full led pe interior - Ornament aluminiu pedale - Retrofit butoane de pe CC (cred) - ma refer la cele cu margini de aluminiu - Stopuri skyline look - asta imi place mult - DRL - uri - nu imi plac, probabil cand dau acasa le voi da jos - Grila fata neagra fara emblema - la fel, nu imi prea place, da un aspect mai sportiv dar nu mi se pare ca e din filmul masinii. Am si grila originala, doar sa fac swap daca doreste tatal meu. Desi lui ii place.. - Alarma Viper Masina se prezinta intr-o stare buna. Desi la caroserie mai are anumite imperfectiuni, masina fiind cu vopseaua originala, mecanic se prezinta ft bine. Fostul proprietar chiar a avut grija de ea si se vede acest aspect. Interiorul nu are gram de uzura. Ca prima impresie dupa niste drumuri cu ea, masina se comporta ft bine, pare inchegata. Am ramas placut surprins de DSG, (punem si pe Skoda una? ). Ca minusuri, capota are vopseaua sarita in unele locuri de la pietricele. Si jantele sunt table pe 16. Sper pe viitor sa primeasca un set OEM pe 16 sau 17 (ceva de pe highline)2 points
-
Am alimentat de la MOL Arad și am ajuns în Viena fara probleme apoi Shell din Ungaria la întoarcere și tot fara probleme. Povestea pare prea trasă de păr și nu vreau sa te acuz pe tine de ceva dar as vrea sa nu mai lansam legende ( mai ales de stațiile peco ) Daca o luam obiectiv e strict vina prietenului pentru că: - nu a verificat mașina înainte să plece ( presupun că era ceva mai veche pt că nu avea Casco și asistenta rutiera - foarte ieftină și care te scapă de eventuala situație spusă mai sus) - nu a întrebat de prima oara unde îl duce, ce face daca nu e gata azi și alte detalii pe care orice individ care gândește logic ar întreba. Familia aia de care zici mai sus care au cumpărat și un aparat de făcut cafea :))) merita sa se mute acolo. Nu aș lăsa un mecanic strain dintr-un service de la marginea unui oraș dintr-un cimitir auto sa îmi scoată motorul când eu știu că stau sechestrat in service până dimineata... P.s. un card de asistenta rutiera este 70 lei pentru 15 sau 30 zile.2 points
-
In caz de kick down (pedala la fund) cutia de viteze duce motorul aproape pana la turatia maxima inainte de a schimba treapta, orice cutie automata face asta, e normal si e foarte bine c-o face.1 point
-
pasul 1: am trimis injectoarele la verificat/ reconditionat. pe un injector , azi valoarea era de +2.20.1 point
-
De la Sibiu nu e autostrada pana la Budapesta. Exista o portiune lipsa intre Deva si Margina, aprox 62 de km.1 point
-
Bacau-Budapesta am plecat pe ruta Bc-Onesti-Bv-Sb-Deva-Tm-Arad-Nadlac. La 3 dimineata plecare, la 6 eram in Bv, la 7.15 in Sb si de acolo doar autostrada pana in Budapesta, exceptand portiunea de vreo 40 de km intre Tm- Arad. Drumul e mai liber daca pleci mai de dimineata iar la 12-13 esti in Budapesta.1 point
-
1 point
-
94xxx km. Monotonie mare cu autoturismul din dotare, in rest cat mai multe plimbari. Inca nu am schimbat franele, am luat astazi si placutele spate. In weekend sper sa ajung pe la Autosoft sa indrept janta de pe dr fata (aveti recomandari mai bune??). Cei de la VL de la vulcanizare au zis ca nu e nevoie sa o indrept... dar pt pitici o fac fiindca se simt ceva mici vibratii in volan pe la 130-140.1 point
-
nu, problema e sa intrebi, astepti, incerci = respect pentru cei care care se dedica acestui forum. Daca asta ai inteles, e bine si te vom ajuta si pe viitor. Din pacate.... profesionist sigur nu este... daca apare dioda in diagrama si el zice ca nu trebuie... il bate pe fabricant. Deci, puneti dioda.... si cam atat - OBLIGATORIU dioda. Subiect incheiat.1 point
-
1 point
-
Ia spune, sa ia lumea o informatie utila, ca este experienta proprie, nu antireclama.1 point
-
Dupa multa cautare, am gasit insfarsit niste faruri pe spate LED. Mai trebuie sa instalez cablajul pentru dynamic turn signal si sa fac coding in OBDeleven In afara de LEDuri nu am mai facut nimica la masina... are momentan 59000km, merge fara probleme, si am reusit sa scot niste consumuri superbe in ultimele zile Asta a fost la un drum extra urban dar nu pe autostrada...limita de viteza era 80 km/h majoritatea din timp, dar am si prins destul trafic plecand din oras si venind inapoi in care miscam la pas foarte incet Urmatoarele consumuri au fost de azi. Drum numai pe autostrada, inafara de vro 3km inainte sa intru pe autostrada si dupa ce am iesit...nu mio venit sa cred ca motorul de 1.8T poate se scoata un consum de genu ...este in teritoriul de diesel. La mers am avut vant din spate si mai multa panta in jos care a ajutat mult Iar la intors o fost unpic mai rau consumul, care iera de asteptat1 point
-
E amuzant cateodata pe soselele patriei unii se trezesc “la viata” cand te vad in oglinda, desi pana atunci mergeau incet. Azi a fost un Touareg 3.0 TDI care s-o fi gandit ca e sub demnitatea lui sa il depaseasca un Golf. A incercat sa “scape” dar ...ups, ghinion ! ? Te-ai fi gandit ca pe un drum prost are avantajul suspensiei confortabile...n-a fost sa fie1 point
-
0 points
-
asa este, dar decat sa dai 70-80% din valoarea initiala cat cer unii romani pe ale lor masini intretinute mai bine tragi o fuga in afara, si iei una de la un autohaus mai de renume, acolo macar o iei cu 50-60% din valoarea initiala, si ai si istoric oricum iesi mai ieftin fata de masinile de romania bune dar scumpe.. si acelasi timp uzate in traficul de bucuresti, cluj, iasi etc.. prin gaurile din drumurile noastre sparte, zgariate de matze prin parcare in fata blocului P.S. nu vreau sa fiu carcotas dar ma uitam aici pe forum la sectiunea de vanzari auto.. si sa ceri 11.000 euro pe skoda octavia din 2011 de 120.000km mi se pare cam... cam.. sa nu fiu rautacios P.S.2 stiu ca probabil vor sari colegii sau chiar moderatorii care au masini scumpe si intretinute.. cu explicatii si argumente, dar o masina noua sau scumpa merita numai daca faci bani cu ea.. sa fie taxi, sa fie masina de firma cu care angajatul se deplaseaza sa faca bani.. etc masina scumpa si noua luata ca sa te plimbi tu si familia.. numai daca ai un statut social, esti mare patron/antreprenor, si nu-ti permiti sa se uite lumea la tine sa zica ca umbli cu SH-uri. altfel angajati ca mine care fac 1000-1500 euro lunar, nu si-ar permite si nici n-ar fi logic sa-ti iei o masina noua sa o tii in fata blocului0 points
-
cei de la benzinariile din ungaria si aproape de granitele austria-ungaria si ungaria-romania sunt cei mai mari hoti posibili caz concret anul trecut, tirist s-a intors acasa cu cursa pe romania, la benzinarie de la grantia austria-ungaria a luat vigneta... n-a fost atent ca i-au dat vigneta de masina mica, desi el a dat toate datele si inclusiv certificatul cum se face de obicei. la vama bors era un echipaj de politie care il astepta exact pe el, l-a tras deoparte si i-a zis ca amenda e 1300 euro pt ca are vigneta de masina mica dupa ce s-a dat de ortul popii ca n-are bani, ca toti banii sunt pe carduri, l-au trimis peste granita in romania sa scoata banii... pana la urma s-au intors si au zis ca pt 300 euro o sa stearga inregistrarile de pe camerele de vigneta, si poate pleca, altfel masina ramane acolo, iar el este liber sa plece in romania... iar negociere si cu 200 euro spaga la politaiul ungar a trecut soferul de vama in Romania. vina soferului ca nu s-a uitat pe vigneta cand a plecat de la benzinarie... deci mare grija cand va opriti la unguri, sunt cei mai penali, mai ales cand vad romani si alte natii.. eu am facut atatea drumuri pe vest.. niciodata nu opresc in ungaria, si daca opresc.. niciodata aproape de granite.. sunt specializati pe acolo, se lucreaza in echipa.. benzinarii, politaii, cei de service.. etc0 points
-
@mihai.onu94 intr-un fel, ai dreptate. Totusi, modul tau de adresare este destul de impertinent...-7 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00