Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.08.2018 în toate secţiunile

  1. 94xxx km. Monotonie mare cu autoturismul din dotare, in rest cat mai multe plimbari. Inca nu am schimbat franele, am luat astazi si placutele spate. In weekend sper sa ajung pe la Autosoft sa indrept janta de pe dr fata (aveti recomandari mai bune??). Cei de la VL de la vulcanizare au zis ca nu e nevoie sa o indrept... dar pt pitici o fac fiindca se simt ceva mici vibratii in volan pe la 130-140.
    5 points
  2. Nu e militian dar pe acest forum sunt interzise discutiile despre lucruri ilegale, de orice natura ar fi ele (unele mai periculoase decat altele), si unul dintre rolurile lui aici este acela de a avea grija ca regulamentul forumului sa fie respectat. Deci... PS: nu am dat eu downvote, eu am dat cu ? OT: @vdragos si EGR / DPF Off este o activitate considerata ilegala dar discutiile despre acest subiect sunt permise pe forum...
    3 points
  3. Si...inca una "alba" in familie ☺
    3 points
  4. Buna ziua,am cateva intrebari penteu cine a facut acest retrofit. -Ce presupune ca achizitii,inafara de trapa propriuzisa,tinand cont ca nu am trapa deloc -Ce legaturi electrice trabuiesc trase(eventual o schema daca se poate) --Eficienta sistemului pe timp de vara Multumesc
    1 point
  5. Buna tuturor Am descoperit situl acesta acum cativa ani cand inca mai aveam un golf 4 tdi. Am postat despre masina aici Iata ca nu mult dupa ce am postat atunci, vandusem masina ca avea prea multe probleme si am cumpart un 2005 honda civic coupe... o fost faina masina si nu mi-a dat nicio problema, dar am zis ca trebuie iara sa iau un VW... si iata ca in Noiembrie 2017 am luat un Golf 7 comfortline, manuala (5 trepte) 1.8 TSI cu 170CP cu 45000km. Din ce stiu, acest motor nu fost oferit in Golf 7 niciodata in Europa, iar motorul de 1.8T 170CP din ce stiu o venit cu 6 trepte in modele care au primit acel motor. Inca o chestie la Golfuri din Nord America, find construite in Mexic, din ceva motive au frana de mana normala si nu ce electronica care se gaseste in restul lumii... nu pot sa inteleg de ce dar pe undeva mai bine ca ii asa. Iar acuma la niste poze.... Prima zi cind am luat-o dupa ce am dat jos emblemele dupa ce mi-am luat "chrome exhaust tips" si dupa am zis ca nu ii destul si am pus evacuarea de la GTI Volanul incepe sa se decoloreze sus si am zis ca o sa aduag un wrap de piele... o iesit chair foarte bine, nici nu ma asteptam si fie usor dar uite ca cusutul nu fost greu de loc. Si am luat si niste jante de 17' pentru vara pentru ca 16 erau un pic prea mici... iar ultima chestie care am facut is niste pedale GTI/R... scuzati mizeria dar la noi o fost iarna grea... si cam atat pentru acum... masina este absolut superba, desi as fi vrut un TDI, conduc prea putin sa merite si TDIul este foarte greu de gasit si extrem de scump de cumparat acum din cauza ca masinile trebuie modificate din cauza scandalului...
    1 point
  6. Mai jos redau ce i-au facut unui prieten niste oameni de bine care actioneaza in Ungaria, Austria, Cehia, ... "Atentie la Szabi-Car , Ungaria ! Va cer sa aveti rabdare si sa cititi aceste randuri . Acum o saptamana am plecat intr-un circuit prin Ungaria , Austria , Cehia si Slovacia . La plecare am alimentat la Mol in Arad cu motorina ( vreo 40 de litri ) , statie de unde am luat si vigneta pentru Ungaria . Toate bune si frumoase pana in apropriere de Budapesta , cand am simtit ceva suturi si trepidatii . Am intrat in Shell-ul de la jonctiunea M0 , am alimentat cu vreo zece litri si dupa telefoane si consultari cu mecanicul de acasa am plecat mai departe , prima oprire trebuind sa fie in Viena pentru 2 nopti . Am ajuns la Parndorf , si am parcat pentru vreo 2 ore . Cand am dat cheie , ghinion maxim , trepidatii si mai puternice , parca ar fi fost in trei cilindri . Am plecat pe avarii , pana la statia OMV de pe pasarela , la 31 de km de Viena . Acolo il intreb pe pompist daca stie vreun service prin apropriere . Mare greseala ! Nu aveam asigurare ADAC , asa ca se ofera sa-mi faca legatura telefonic cu o platforma pentru service . Am vorbit cu soferul si a stabilit ca ma costa 260 de euro tractatul pana la service . Dupa vreo trei sfeturi de ora apare platforma , urca masina si dai bataie la service , inapoi spre Ungaria , la Gyor . "- Daca stii vreun service deschis la ora asta si care sa-ti repare masina , mergem acolo , daca nu ai incredere ca se rezolva . " mi-a spus Bun , imi fac calculele si gandesc ca tot ajung eu in Viena in acea seara . La Gyor iesim de pe autostrada , spre Gyorujbarat , intr-un sat unde poposim intr-un service intr-un cimitir de masini . Au urcat masina pe elevator si dai si cauta la mana cauza. Dupa vreo jumate de ora se gandesc sa faca o diagnoza unde se vede ca aveam probleme la un injector , sporadic . Imi spun ca asta e tot pentru acea seara , si ca ne vedem maine dimineata . I-am spus patronului ca maine dimineata , pe roti sau pe platforma plecam de acolo . Am primit un zambet smecheresc . Ne-am cazat la acel service cu 50 de euro pe noapte intr-o camera cum erau vagoanele de dormit pe santiere . Nu miscam de la acel etaj , service-ul se inchidea , se cupla sistemul de alarma si ramaneai blocat pana a doua zi la ora 9 dimineata . Asa am intrat in contact cu alta familie , sotul de origine romana , care avea aceeasi problema ca a noastra - a alimentat in Cehia , si pe celebra autostrada Praga-Brno motorul a cedat , si a fost adus pe platforma tocmai din Cehia .Avea deja 5 nopti de stat si mai avea de stat . Era cu sotia si trei copii mici , de la 2 la 10 ani . Mancau de la un supermarket , au cumparat si o cafetiera . Copii nu aveau voie sa coboare din bucataria comuna de la etaj . Muncitorii si patronul , Szabi , nu dadeau nici o explicatie , lucrau o jumatate de ora si in fiecare zi ii mai aduceau o piesa . Pana in acel moment piesele il ajungeau 2000 de euro . Nu se putea plati cu cardul , doar cash . A doua zi , s-au apucat si de masina mea , cate 10 minute la fiecare jumatate de ora . Ei spun ca nu vorbesc romaneste ,nu vorbesc engleza , nu vorbesc nimic, dar de inteles inteleg aproape tot . Au desfacut injectorul , filtru de ulei si au dat-o ca este metal in motor , motor kaput si motor over . Le-am spus sa inchida lucrarea , si sa scoata masina afara, deoarece trebuie sa vina o platforma de la Arad . Service-ul este intr-o curte cu un gard metalic de vreo 3 metri si mai exista si o bariera . Scoate masina afara si dau sa platesc ce s-a facut pana atunci . 150 de euro - 50 de euro cazare si 100 euro diagnoza . Initial a vrut euro apoi s-a sucit si a vrut lei dar la cursul stabilit de ei- 830 ron. Am platit , am primit cheia , mi-a ridicat bariera, am pornit motorul care mergea rotund si dus am fost 2200 km fara nici o problema. Am pus dintr-un Tesco 2 bidoane de aditiv ( in benzinariile din Ungaria si Austria nu am gasit ) si mi-am continuat vacanta . Pe german/roman l-am lasat acolo indrumandu-l sa cheme o platforma si sa plece de acolo. Avea motorul scos de pe masina , inclusiv rotile date jos .Mai era un batran care astepta bani pentru "reparatii ", cazat tot acolo . La un BMW au reparat pana au blocat volanul si a trebuit sa-l duca la reprezentanta sa rescrie softul . Unui neamt cu un Audi s-au oferit sa ii inchirieze o masina pentru vacanta... Ar mai fi multe de spus despre cele traite acolo. Ne-au sugerat sa mancam la un restaurant vesnic inchis, in localitate era deschis doar un birt care semana cu cel din Las fierbinti, dar..... astea se mai povestesc la o bere . Firma se numeste Szabi-Car , are multe platforme si opereaza pe autostrada spre Budapesta , inclusiv spre Cehia. Poate , si sunt sigur , ca opereaza si pe alte autostrazi . Sfatul meu e sa-i ocoliti cat puteti si sa refuzati orice asazis ajutor de la ei. Deci feriti-va de Szabi-Car !"
    1 point
  7. Problem... Maine trebuie sa ajunga bateria noua, vad tot maine daca/ce/cum/cat consuma sau daca doar s-a dus bateria...
    1 point
  8. Michelin Pilot Sport 4 XL le am si eu, in cazul meu sunt cele mai bune cauciucuri de vara posibile in momentul de fata.Cu mentiunea ca au flancurile mai rigide ca marea majoritate de cauciucuri de vara si daca iti plac cauciucurile mai confortabile nu sunt pentru tine. In schimb au o aderenta bestiala si asta iti spun pe testate pe niste drumuri pe care le cunosc ca din palma si stiu fiecare curba cum poate fi luata si diferentele sunt superbe..., peste Continental Sport Contact 6 cu un pic, si cam peste tot, atat la uscat cat si la umed. Numai bine, alegere usoara
    1 point
  9. Ale dreaq sfaturi ai pentru mine, parca le oferi gratuite precum mărul din Alba ca zăpada. ? O să le urmez la fix (sfat) - 1 , adecă pe invers. Mulțumesc oricum.
    1 point
  10. eu sunt patitul , SAlex e bunul meu prieten . greselile mi le asum , dar ... masina e un passat 1,9 tdi de 130 din 2003 , e a mea din 2005 . e intretinuta si verificata periodic , schimb ulei si filtre , frane si distributie schimbate cu o saptamana inainte de plecare . in 13 ani nu am ramas 1 minut pe marginea drumului . nu am casco si nici card de asistenta . pompist !? nu ma refeream la statia in sine , ci la persoana care pune combustibil in masina . asistenta pe casco ? , esti indrumat la Szabi-Car . cel cu masina desfacuta , pe Casco a ajuns acolo . Si altii ca el . greseala mare este ca nu mi-am facut o asigurare ADAC , dar daca stiam ca masina e in regula , am zis ca nu e cazul . Recenzia nu e despre mine , este o atentionare la adresa Szabi-Car . Eu am invatat si stiu ce am de facut la urmatoarele iesiri din tara . Puteti cauta recenziile la Szabi-Car pe google si o sa vedeti ce si cum Se poate tine cont de recenzia mea sau se poate ignora , e alegerea fiecaruia . Daca exista intrebari , in masura in care pot , va raspund cu placere .
    1 point
  11. Florine Florine ...imi place ca nu stai deloc credeam ca cei care au copii mai greu cu postatul...dar ce sa mai zic de tine cu 2 topic-uri si timp de modificari succes in continuare!
    1 point
  12. Distributia OE o poti lua de la orice magazin de piese auto . Daca ai suspiciuni mergi la reprezentanta
    1 point
  13. A sosit si comanda cu câteva produse de detailing, abia aștept sambata sa le testez ?
    1 point
  14. @safari hunter Pe fata aveau peste 4mm, pe spate aveau sub 4mm. Mai puteau fi rulate vara asta fara nici o problema, legal, fara sa ajung la semnul de minim. Insa tinand cont ca masina nu mai sta la mine asa de mult timp, ce rost avea sa tin in garaj 4 anvelope noi? le folosesc eu, nu viitorul proprietar.
    1 point
  15. Jucaria mare si jucaria mica
    1 point
  16. Pai e vina tiristului. Angajatul ala din benzinarie se uita doar la numar. El nu stie ca e Volvo face si Tir-uri. Ia talonul, bate numarul , da vigneta si la revedere. Iar la partea politia sa zica "Merci" ,ca daca era in alta tara mai la vest, nu mai statea nimeni sa negocieze.
    1 point
  17. ? Asa deci, pana la 4000 ture conduci un GTD, dupa 4000 conduci un GTI.
    1 point
  18. Sincer, ma asteptam la altceva. Nu seamana nici cu cele oem din poze. Personal, cred ca sunt modele mult mai nimerite cu multe spite care sa nu fie GMP. Nu ma pronunt de calitatea GMP, nu stiu de ei prea multe. Nu sunt insa de top in privinta aftermarket. Riscul la cele cu multe spite aftermarket si cu un design incarcat, diferit e sa se vada ca nuca in perete.
    1 point
  19. Ieri am facut un drum din Sos Giurgiului pana la Therme si inapoi cu exact un "plin electric". Am avut o mica abatere prin Bucuresti pentru a mai lua pe cineva, dar drumul a fost exact de 49KM si la nici 100m de casa a intrat termicul. Deci m-a costat exact 4,20RON cat a fost incarcarea.Mai ieftin de atat ar fi fost autobuzul dedicat (free of charge), dar si pentru a ajunge la Piata Unirii unde se afla statia ar fi costat metroul cel putin 5ron/persoana dus-intors. Pe ultimii 1400KM am ajuns la un consum de 8.1KW/h pe electric si 3,7l/100km pe bezina.Vad ca este in scadere, ceea ce nu poate decat sa ma bucure. PS. Se apropie cu pasi repezi si revizia...deja in toamna cred ca ajung la 10.000km si tre sa ajung la VW sa le las niscai ceva "cascaval"
    1 point
  20. Cred ca aceste piese îmi sunt suficiente pentru a face treaba bună (mai puțin cala de blocat care vad ca nu se potrivește)
    1 point
  21. La sfarsitul lunii martie 2018 am reusit sa vand setul compus din 4 cauciucuri Continental ContiSportContact 5P 235/35/R19. Cauciucuri de care nu pot sa zic ca am fost nemultumit dar nici ultra multumit asa ca o sa le cataloghez ca fiind doar bune. Fiind extrem dar extrem de multumit de cum se comporta cauciucurile de iarna Michelin Pilot Alpin PA4 am zis sa incerc ceva nou si am optat pentru Michelin Pilot Sport 4S. Foarte fericit de achizitie mi au venit DOT 1518. Poza cu masina cu noile incaltari. Momentan in primii 250 km o sa adopt un stil de mers mai batranesc.
    1 point
  22. trust_24 haide sa nu dezinformam. Ungaria spre deosebire de Austria si Slovenia unde primesti un abtibild vigneta pe care-l lipesti in parbriz, are vigneta pe numar de inmatriculare(si ia ghici la intrarea in Ungaria ii trag pe dreapta pe cei ce nu au vigneta, vazut cu ochii mei). Daca te uiti atent pe drumurile lor nationale si autostrazi o sa vezi zeci de camere de supraveghere trafic, care verifica si vigneta. plus masini mici cu camere pe ele care verifica vigneta. Normal ca l-au asteptat pe el, daca a venit de la granita austro-ungara pana la cea romana, au avut timp sa semnaleze ca are altfel de vigneta, nu crezi? eu nu as da-o in teoria conspiratiei cu asteptatul exact pe el. pe drumul de la Berettyoujfalu sau cum s-o scrie pana la Bors sunt cateva echipaje de politie tot timpul pt vigneta, viteza etc. Intotdeauna in Ungaria ma intreaba ce fel de vigneta imi trebuie si zic Auto si 10 zile. Confirma in cetificat nr de inmatriculare si apoi imi cere sa confirm pe POS daca e corect. Ca se uita si la tip de masina sau nu, asta nu mai stiu. Poate fi si o greseala a angajatului de la benzinarie, nu neaparat ceva intentionat...
    0 points
  23. cei de la benzinariile din ungaria si aproape de granitele austria-ungaria si ungaria-romania sunt cei mai mari hoti posibili caz concret anul trecut, tirist s-a intors acasa cu cursa pe romania, la benzinarie de la grantia austria-ungaria a luat vigneta... n-a fost atent ca i-au dat vigneta de masina mica, desi el a dat toate datele si inclusiv certificatul cum se face de obicei. la vama bors era un echipaj de politie care il astepta exact pe el, l-a tras deoparte si i-a zis ca amenda e 1300 euro pt ca are vigneta de masina mica dupa ce s-a dat de ortul popii ca n-are bani, ca toti banii sunt pe carduri, l-au trimis peste granita in romania sa scoata banii... pana la urma s-au intors si au zis ca pt 300 euro o sa stearga inregistrarile de pe camerele de vigneta, si poate pleca, altfel masina ramane acolo, iar el este liber sa plece in romania... iar negociere si cu 200 euro spaga la politaiul ungar a trecut soferul de vama in Romania. vina soferului ca nu s-a uitat pe vigneta cand a plecat de la benzinarie... deci mare grija cand va opriti la unguri, sunt cei mai penali, mai ales cand vad romani si alte natii.. eu am facut atatea drumuri pe vest.. niciodata nu opresc in ungaria, si daca opresc.. niciodata aproape de granite.. sunt specializati pe acolo, se lucreaza in echipa.. benzinarii, politaii, cei de service.. etc
    0 points
  24. Am alimentat de la MOL Arad și am ajuns în Viena fara probleme apoi Shell din Ungaria la întoarcere și tot fara probleme. Povestea pare prea trasă de păr și nu vreau sa te acuz pe tine de ceva dar as vrea sa nu mai lansam legende ( mai ales de stațiile peco ) Daca o luam obiectiv e strict vina prietenului pentru că: - nu a verificat mașina înainte să plece ( presupun că era ceva mai veche pt că nu avea Casco și asistenta rutiera - foarte ieftină și care te scapă de eventuala situație spusă mai sus) - nu a întrebat de prima oara unde îl duce, ce face daca nu e gata azi și alte detalii pe care orice individ care gândește logic ar întreba. Familia aia de care zici mai sus care au cumpărat și un aparat de făcut cafea :))) merita sa se mute acolo. Nu aș lăsa un mecanic strain dintr-un service de la marginea unui oraș dintr-un cimitir auto sa îmi scoată motorul când eu știu că stau sechestrat in service până dimineata... P.s. un card de asistenta rutiera este 70 lei pentru 15 sau 30 zile.
    -1 points
  25. Știi de ce îți merge mașina? Că au desfăcut injectorul, injectoarele și când le au pus le au și reglat. Să nu îmi zici că ai golit plinul de motorina și că nu ai mers cu el. Daca motorina era rea nu mergea.
    -1 points
  26. Deci stai sa inteleg. Tu suspectezi ca statia de peco, Moll in cazul asta, ar fi pus ceva in motorina?!!!!!!!!!! ca sa se strice masina? Specifica ce masina are "prietenul" asta al tau.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!