Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.08.2018 în toate secţiunile
-
4 points
-
4 points
-
Ia spune, sa ia lumea o informatie utila, ca este experienta proprie, nu antireclama.2 points
-
E amuzant cateodata pe soselele patriei unii se trezesc “la viata” cand te vad in oglinda, desi pana atunci mergeau incet. Azi a fost un Touareg 3.0 TDI care s-o fi gandit ca e sub demnitatea lui sa il depaseasca un Golf. A incercat sa “scape” dar ...ups, ghinion ! ? Te-ai fi gandit ca pe un drum prost are avantajul suspensiei confortabile...n-a fost sa fie2 points
-
Mi-am promis ca nu ma mai ating de ea, dar... ??♂️ Comandat ieri, sa vedem cand ajunge ? Milltek 3" Race catback - Resonated Mi se parea ca nu prea mai tragea cum trebuie si am logat intr-o seara IAT, la 23 ambiental aveam o medie de ~43 grade pe un run de tr 3-4 si un pic din 5. Am schimbat condensorul de A/C si la aceeasi temp ambientala media a scazut la ~34 grade. E ceva diferenta2 points
-
Macar are faruri... In fine, mie imi place f tare combo-ul R-line si culoarea aleasa. Sa o stapanesti sanatos!2 points
-
Mai jos redau ce i-au facut unui prieten niste oameni de bine care actioneaza in Ungaria, Austria, Cehia, ... "Atentie la Szabi-Car , Ungaria ! Va cer sa aveti rabdare si sa cititi aceste randuri . Acum o saptamana am plecat intr-un circuit prin Ungaria , Austria , Cehia si Slovacia . La plecare am alimentat la Mol in Arad cu motorina ( vreo 40 de litri ) , statie de unde am luat si vigneta pentru Ungaria . Toate bune si frumoase pana in apropriere de Budapesta , cand am simtit ceva suturi si trepidatii . Am intrat in Shell-ul de la jonctiunea M0 , am alimentat cu vreo zece litri si dupa telefoane si consultari cu mecanicul de acasa am plecat mai departe , prima oprire trebuind sa fie in Viena pentru 2 nopti . Am ajuns la Parndorf , si am parcat pentru vreo 2 ore . Cand am dat cheie , ghinion maxim , trepidatii si mai puternice , parca ar fi fost in trei cilindri . Am plecat pe avarii , pana la statia OMV de pe pasarela , la 31 de km de Viena . Acolo il intreb pe pompist daca stie vreun service prin apropriere . Mare greseala ! Nu aveam asigurare ADAC , asa ca se ofera sa-mi faca legatura telefonic cu o platforma pentru service . Am vorbit cu soferul si a stabilit ca ma costa 260 de euro tractatul pana la service . Dupa vreo trei sfeturi de ora apare platforma , urca masina si dai bataie la service , inapoi spre Ungaria , la Gyor . "- Daca stii vreun service deschis la ora asta si care sa-ti repare masina , mergem acolo , daca nu ai incredere ca se rezolva . " mi-a spus Bun , imi fac calculele si gandesc ca tot ajung eu in Viena in acea seara . La Gyor iesim de pe autostrada , spre Gyorujbarat , intr-un sat unde poposim intr-un service intr-un cimitir de masini . Au urcat masina pe elevator si dai si cauta la mana cauza. Dupa vreo jumate de ora se gandesc sa faca o diagnoza unde se vede ca aveam probleme la un injector , sporadic . Imi spun ca asta e tot pentru acea seara , si ca ne vedem maine dimineata . I-am spus patronului ca maine dimineata , pe roti sau pe platforma plecam de acolo . Am primit un zambet smecheresc . Ne-am cazat la acel service cu 50 de euro pe noapte intr-o camera cum erau vagoanele de dormit pe santiere . Nu miscam de la acel etaj , service-ul se inchidea , se cupla sistemul de alarma si ramaneai blocat pana a doua zi la ora 9 dimineata . Asa am intrat in contact cu alta familie , sotul de origine romana , care avea aceeasi problema ca a noastra - a alimentat in Cehia , si pe celebra autostrada Praga-Brno motorul a cedat , si a fost adus pe platforma tocmai din Cehia .Avea deja 5 nopti de stat si mai avea de stat . Era cu sotia si trei copii mici , de la 2 la 10 ani . Mancau de la un supermarket , au cumparat si o cafetiera . Copii nu aveau voie sa coboare din bucataria comuna de la etaj . Muncitorii si patronul , Szabi , nu dadeau nici o explicatie , lucrau o jumatate de ora si in fiecare zi ii mai aduceau o piesa . Pana in acel moment piesele il ajungeau 2000 de euro . Nu se putea plati cu cardul , doar cash . A doua zi , s-au apucat si de masina mea , cate 10 minute la fiecare jumatate de ora . Ei spun ca nu vorbesc romaneste ,nu vorbesc engleza , nu vorbesc nimic, dar de inteles inteleg aproape tot . Au desfacut injectorul , filtru de ulei si au dat-o ca este metal in motor , motor kaput si motor over . Le-am spus sa inchida lucrarea , si sa scoata masina afara, deoarece trebuie sa vina o platforma de la Arad . Service-ul este intr-o curte cu un gard metalic de vreo 3 metri si mai exista si o bariera . Scoate masina afara si dau sa platesc ce s-a facut pana atunci . 150 de euro - 50 de euro cazare si 100 euro diagnoza . Initial a vrut euro apoi s-a sucit si a vrut lei dar la cursul stabilit de ei- 830 ron. Am platit , am primit cheia , mi-a ridicat bariera, am pornit motorul care mergea rotund si dus am fost 2200 km fara nici o problema. Am pus dintr-un Tesco 2 bidoane de aditiv ( in benzinariile din Ungaria si Austria nu am gasit ) si mi-am continuat vacanta . Pe german/roman l-am lasat acolo indrumandu-l sa cheme o platforma si sa plece de acolo. Avea motorul scos de pe masina , inclusiv rotile date jos .Mai era un batran care astepta bani pentru "reparatii ", cazat tot acolo . La un BMW au reparat pana au blocat volanul si a trebuit sa-l duca la reprezentanta sa rescrie softul . Unui neamt cu un Audi s-au oferit sa ii inchirieze o masina pentru vacanta... Ar mai fi multe de spus despre cele traite acolo. Ne-au sugerat sa mancam la un restaurant vesnic inchis, in localitate era deschis doar un birt care semana cu cel din Las fierbinti, dar..... astea se mai povestesc la o bere . Firma se numeste Szabi-Car , are multe platforme si opereaza pe autostrada spre Budapesta , inclusiv spre Cehia. Poate , si sunt sigur , ca opereaza si pe alte autostrazi . Sfatul meu e sa-i ocoliti cat puteti si sa refuzati orice asazis ajutor de la ei. Deci feriti-va de Szabi-Car !"1 point
-
Pe volan sunt butoanele de ACC, pe maneta ai Lane Assist si langa schimbatoru este butonul pentru sunetul de motor. Nu face vruuum dar face un zgomot care te ajuta sa-ti faci simtita prezenta cand rulezi full-electric.1 point
-
1 point
-
Daca i'au luat banii ptr vigneta de TIR, atunci e vina celui de la benzinarie. Soferul probabil ar fi remarcat daca ii cerea bani de masina mica ...1 point
-
Atentionarea colegului se refara strict la firma de tractare, nu la benzinarii. Ca punctul de plecare al problemelor e posibil sa fii fost combustibilul e o treaba, dar nu are legatura deloc cu povestea colegului.1 point
-
? Asa deci, pana la 4000 ture conduci un GTD, dupa 4000 conduci un GTI.1 point
-
Nu este pe duca nimic. Este normal sa faca asa. La mine ambele motoare fac la fel. Unul fiind nou-nout, asa ca...1 point
-
Eu tot scriu în caz ca exista băieți care își vor face acest retrofit la mașină. Cârligele de prindere se înșurubează direct în latura metalica a portierei de sus. Nu exista lăcaș special sau cine știe ce poziție speciala. Direct cu filetanta și pui cele patru cârlige (doua și doua per portiera ) pe stâlpul de sus al portierei. Tutoriale de scos măștile de plastic uși exista pe YouTube. Doi, am stat sa analizez puțin cablurile perdelei. Din câte am vz are un fir mai gros maro ce pare a fi curentul și doua subțiri care cred ca duc direct la buton. Nu cred ca are alte fire speciale pt fuse box etc. Dacă cineva cu cunoștințe poate confirma, ar fi super. Urmează sa postez rezultatul cu fetele de uși și ulterior cu perdeaua spate. Va mulțumesc.1 point
-
A trecut ceva timp de cand nu ai mai scris.. mare lucru nu s-a mai intamplat de atunci.. Ceasurile sunt sus ! Las cateva poze cu ele mai jos. Sunt foarte multumit de ele, pot sa zic ca au intinerit masina foarte foarte mult! Probabil va urma si un volan de Superb facelift ca sa fie pachetul complet. Review-ul ceasurilor: Pro: - Interfata foarte intuitiva, totul este asezat unde trebuie si desi are multe optiuni si ecrane, sunt foarte usor de accesat. Aici adaug si simplitatea cu care navighezi prin meniuri, folosind doar maneta clasica - Rezolutie foarte foarte buna! Mult peste si ceasurile OEM de pe modelele noi sincer. Nu stiu exact ce rezolutie este dar pixelii nu se vad, si o claritate ft buna! - Ecranele principale au exact informatiile de care am nevoie. (nivel combustibil in litri, temperatura exacta a apei, boost, temperatura admisie, incarcare baterie, consum mediu, instant, km parcursi, treapta in care te afli, data ora, i etc... - Poti citi / sterge erori stocate pe diferite module (motor, comfort, etc) - exact ca si cu VCDS - Poti vedea cata putere folosesti (kw, nm), nivel ulei etc. - Cand deschizi usile, masina din BC se vede pana la cel mai mic detaliu.. (pana si fetele de usi sunt desenate ) - foarte multa atentie la detalii - Multe alte functii, si valori disponibile in meniu.. unele din ele ma si depasesc sincer - Interiorul a intinerit foarte mult. Combinatia ecranului cu navigatia, si lumile ambientale discrete din usi, da senzatia de ceva high tech, in nici un caz o masina din 2003 - Mesajele de avertizare arata foarte bine. Ma refer la cele gen: Nivel combustibil, ulei apa etc. - am martor in sfarsit la pilot automat! Pentru cei care nu stiu, spre deosebire de Passat, la Skoda Superb nu este nici un martor cand activezi pilotul automat. Nu ca ar ajuta ft mult dar mie imi statea pe creier chestia asta - Logo Skoda cand pun contactul, si logo custom dupa ce scot contactul Contra - Fiind inginer QA de meserie, am gasit cateva bug-uri la acest ecran, nimic serios sau enervant. Am vorbit cu @ursachicatalin si vom face un update de soft care le va rezolva. . Din punctul meu de vedere e ceva normal, nu exista soft facut din prima fara anumite bug-uri in el - Mi-ar fi placut sa vad si anumite canale cum ar fi valori injectoare de exemplu Per total sunt foarte multumit, si recomand. Isi merita fiecare banut ! P.S Chit ca imi arata boost-ul nu am renuntat la ceas deoarece imi place cum da in grila si m-am obisnuit sa urmaresc boost-ul de acolo De cand nu am mai postat, am participat cu masina la cateva expo-uri unde am luat cateva premii, ultimul fiind la Tassi in Ungaria (TOP 5, si locul 2 best Diesel exhaust) Atasez si un clip video cu o repriza 0-180. Filmarea a fost facuta intr-o zona unde era permis acest lucru, nu pe drumurile publice! Deci, rog moderatorii sa nu fie stearsa. Nu a fost cea mai buna plecare, inca nu i-am prins turatia cea mai potrivita din care sa plec cu setup-ul nou, dar pana la etapa de drags sigur se rezolva si acest aspect1 point
-
Vad niste consumuri fenomenale aici, parca sunt de diesel-uri. Eu la 1.8 TSI am consum minim de 8.0 l/100%, inregistrat in modul Normal. Asta in conditiile in care traficul in Bucuresti este putin mai lejer in ultima perioada si nu stam in ambuteiaje majore, merg o . Dar am si varfuri de 12-13%. Nu am rulat foarte mult in modul Eco, presupun ca e ceva mai mic cu maxim 1% -2 % consumul. Totusi, daca setez pe modul Sport, nu vad diferente foarte mari de consum dar nici ca masina trage mai nervos. Am deocamdata 7800 km in bord si pot sa zic ca am inceput sa ma "dau" mai mult la ea in ultima perioada, desi inca nu am avut parte de drumuri lungi. Am ceva programat spre sfarsitul lunii si pot atunci sa vad cum se comporta si sa revin cu un review.1 point
-
Avand la baza filmul cu volvo postat anterior : M-am decis sa fac acelasi lucru pe fosta mea pompa de Haldex Gen 4 ( cea care initial am crezut ca este defecta ) , dar cu un nivel mai detaliat de curatare in sensul ca am deschis si pompa in interior sa curat pistoanele dupa cum urmeaza : Am folosit solutii simple pentru curatare si lubrifiere conform celor din poze. Recomand inca de la inceput folosirea manusilor de cauciuc la toate procesele. - Accesul la motoras se face usor odata ce sunt scoase cele doua suruburi laterale : - punctele care trebuie curatate bine sunt indicate in poza de mai jos . La mine problema cu pompa veche este ca erau reziduri de carbuni in punctele de contact electric . Se pot folosi si betisoare de urechi pentru o mai buna curatare , pentru acest job va trebuie rabdare , nu va imaginati ca in 5 minute de frecat este gata...... Am stat aprox 30 minute pentru curatarea punctelor indicate dupa ce am dat cu spray de frane initial. Se curata foarte bine cu spray de frane dupa ultima frecare apoi se lasa la uscat (timpul de uscare variaza in functie de conditiile in care se lasa ) , operatia se poate repeta pentru o curatare mai detaliata . Incercati sa evitati contactul direct cu rulmentii din capetele axului atunci cand dati cu spray de frane . La sfarsit dupa ce a fost uscata ( am lasat o ora la soare deschisa ) am dat cu putin WD40 pe rulmenti din capete si putina vaselina pe garnitura din jurul pompei . Am inchis pompa si gata , partea motorasului era gata. Urmeaza curatarea sitei si a pistoanelor : Se desfac cele doua suruburi care tin sita si cu mare atentie se ridica sita cat mai uniform din ambele parti , picioarele sitei sunt doua tuburi metalice care intra in capacul pompei ( cel din filmul cu Volvo a rupt unul din picioare la desfacere) Odata scoasa sita , aceasta se poate curata folosind o pensula fina(recomand No 10) si spray de frane pe ambele parti . Toata mizeria ar trebui sa iasa . Odata ce ati terminat cu sita trecem la curatarea pistoanelor : trebuie scos si al treilea surub . ATENTIE la acest pas . Ultimul surub tine pistoanele presate cu arcuri , trebuie tinut apasat pe capac in timp ce surubul este scos apoi usor eliberat din presiune. Daca nu respectati acest pas puteti sa pierdeti arcurile de la pistoane si "La revedere pompa" Pompa deschisa arata ca in poza de mai jos : - Din ea se scoate suportul de pistoane , 5 pistoane si 5 arcuri - NU incercati sa scoateti rulmentul sau O-ringul metalic din interior . Curatarea in interiorul pompei recomand sa se faca cu pensula si putin spray de frane ! nu foarte mult . Dupa ce interiorul pompei este curat recomand pozitionarea acestea pe verticala si turnarea in interior a cativa mililitri de ulei de Haldex. Pompa nu trebuie sa stea uscata prea mult timp. Dupa ce terminati cu pompa , treceti la curatarea suportului , pistoanelor si arcurilor . Se poate folosi spray de frane si pensula pentru curatare . Se recomanda si betisoare de ureghi pentru a patrunde in interiorul suportului . Dupa cum se vede in poza de mai jos , in camerele pistoanelor exista impuritati care nu pot fi curatate doar cu spray de frane . Asamblarea suportului si a pistoanelor nu trebuie sa fie facuta pe uscat ! Folositi mult ulei de haldex pentru lubrifierea acestora arcuri+pistoane. NU fortati pistoanele inapoi in gaura ! Rotiti usor de ele pana intra sau incercati in alta gaura . Daca le fortati acestea nu o sa mai miste vertical corespunzator sau se vor gripa la apasare. Odata terminat acest proces , se poate reasambla pompa la loc , la asamblare sa va asigurati ca exista putin ulei de haldex in pompa . Informatia foarte utila este ca pompa se poate asambla la loc doar intr-un singur mod, asa ca daca va fi o piesa inversata suruburile nu se vor potrivi pe gauri . Pistoanele se pun cu capetele in jos spre baza pompei. Axul are o catare care intra pe suportul pistoanelor . In pozitia finala va intra atunci cand este strans surubul care tine capacul. Ca rezultat final : Nu lasati pompa sa mearga pe uscat mai mult de 10 secunde consecutiv. Recomand ca aceasta sa fie montata pe masina cat mai rapid. Schimbul uleiului de Haldex are si el o parte sensibila : Odata scos uleiul de haldex + filtru + pompa curatata la completarea uleiului nou va intra inapoi aprox 550 mll pana va da pe afara . In specificatie sunt trecuti necesari 750 mll . Diferenta provine din filtrul Gol si pompa Goala . Recipientul de ulei OE are 850 mll si are codul G 060 175 A2 . Caz in care aveti 2 variante : 1 - Inchideti supapa de umplere la haldex si Rulati cu VCDS "Run Pump" din blocul dedicat Haldex - Caz in care reusiti sa mai adaugati cam 150 mll ( din toate ce am auzit si citit nu au reusit sa completeze conform specificatiei , diferentele erau de 50-70 mll) 2 - Inchideti supapa de umplere la haldex cu 550 mll , dati o tura scurta cu masina ( 2 - 3 plecari de pe loc in conditii normale ) dar sa NU se incinga masina tare apoi urcati pe rampa inapoi masina si completati diferenta ( cazul meu ) . La mine au mai intrat 240 mll pana a dat afara . Dupa ce am completat am tras cu seringa 40mll de lichid de haldex inapoi si l-am pus inapoi in bidon. Diferenta am facuto cu afisajul bidonului de 850 mll , aveam ramasi aprox 100mll cu o marja de +/- 10mll .1 point
-
Bucuresti - Thassos, 2 adulți + 2 copii in scaune isofix, bagaje pana la tavan, AC, așteptare in cozi la pod Giurgiu, vama BG/GR (total cam 45min pe loc) cu motor și AC pornit, Consum mediu: 7.8l/100km1 point
-
Salut baieti! Revin cu update-ul mult promis, Si vesti bune. Problem SOLVED: UPDATE: parts used: 5Q0407183F + 5Q0407182 (by Lemforder) + G052150A2 OEM VW lythium grease. Masina este ca noua, nu mai scoate nici cel mai mic sunet. Sper ca asta sa fie solutia si la voi.1 point
-
Partea hardware probabil ca e ceva chinezarie, am mai avut un dongle de asta pe Bluetooth, din pacate softul nu stia sa citeasca nimic decat standar OBD, adica cateva date si codurile OBD de eroare care la VW is fix pix . Curios cum au reusit sa gaseasca protocolul folosit de VW, ptr ca VCDS parea sa aiba monopol pe acesta, inafara de VW bineinteles.1 point
-
1 point
-
1 point
-
cei de la benzinariile din ungaria si aproape de granitele austria-ungaria si ungaria-romania sunt cei mai mari hoti posibili caz concret anul trecut, tirist s-a intors acasa cu cursa pe romania, la benzinarie de la grantia austria-ungaria a luat vigneta... n-a fost atent ca i-au dat vigneta de masina mica, desi el a dat toate datele si inclusiv certificatul cum se face de obicei. la vama bors era un echipaj de politie care il astepta exact pe el, l-a tras deoparte si i-a zis ca amenda e 1300 euro pt ca are vigneta de masina mica dupa ce s-a dat de ortul popii ca n-are bani, ca toti banii sunt pe carduri, l-au trimis peste granita in romania sa scoata banii... pana la urma s-au intors si au zis ca pt 300 euro o sa stearga inregistrarile de pe camerele de vigneta, si poate pleca, altfel masina ramane acolo, iar el este liber sa plece in romania... iar negociere si cu 200 euro spaga la politaiul ungar a trecut soferul de vama in Romania. vina soferului ca nu s-a uitat pe vigneta cand a plecat de la benzinarie... deci mare grija cand va opriti la unguri, sunt cei mai penali, mai ales cand vad romani si alte natii.. eu am facut atatea drumuri pe vest.. niciodata nu opresc in ungaria, si daca opresc.. niciodata aproape de granite.. sunt specializati pe acolo, se lucreaza in echipa.. benzinarii, politaii, cei de service.. etc0 points
-
Din ce am vazut pe alte forumuri, exista posibilitatea activarii celui de al doilea bec de ceata prin intermediul VCDS.-1 points
-
"Imi place mult combinatie de culori si e ceva fresh pe strazile asta prafuite si pline de non-culori (mine included)" Da, am vazut-o pentru prima oara intr-un review de al lui Automann-TV. Dupa ce am vazut-o in video-urile sale in aceasta configuratie am ramas setat pe ea, mi a placut enorm de mult, imi place enorm de mult. O combinatie de culori vie care dupa research-urile mele post achizitie este extrem dar extrem de rara la nivel global. Poza din weekend cand am fost la spalatorie.-1 points
-
Frumosa foc, am un vecin care are una pe negru, arata bestial. @sir1andrew dar de ce nu ai configurat-o tu de la 0? Nu inteleg..2 luni asteptare...dar merita, simti ca e masina ta. Si eu am asteptat 2 luni si mi-am facut configuratia cum am vrut eu. Vad zeci de passat-uri B8 in traficul din Italia, dar nici macar una nu are culoare ca a mea ? . In fine, drumuri bune iti doresc sa o folosesti sanatos!-1 points
-
@alexs_ da, este ambreiaj umed. exact, cel uscat nu tine atat cuplu. @deenman da, am mers potolit, 4000 maximum, si nu am tras de ea. mai mult pe coborare am fortat virajele in sport sa vad ce face diferentialul electronic. E interesant cu esp on, pentru ca nu taie din gaz sau infraneaza masina. Pe ESP Sport, se schimba treaba. grip maxim, si o lasa putin mai “loose”. nu stiu sa explic in termeni tehnici, pe scurt, senzatie de aproape KART. sa nu uit ca ploua aproape torential pe Transfagarasan. @Golf TDI i-a rugat pe cei de la Vw Timisoara sa imi scoata si sigla de pe față, si din pacate are un loc in care se prinde, se observa ca pe acea portiune din grila față trebuie sa intre ceva. drept urmare am pus la loc inscriptia GTI. Le-as fi scos pe toate, e o chestie de gust pur subiectiva, si mie chiar nu mi plac badge-urile. Sunt adeptul clean look. Revin cu impresii dupa prima mie de km. Timisoara - Brasov- Bucuresti - Constanta - Tulcea. Urmeaza weekendul acesta Tulcea- Bucuresti - Brasov (ca sa termin cu acest rodaj diabolic) Am inceput sa o conduc mai sprinten. Evacuarea este perfecta, pentru ca e suficient de “galagioasa” incat sa nu deranjeze, dar este suficient de “silentioasa” incat sa imi puna un zambet pe față de fiecare data cand retrogradez si finala face “popcorn” (detest acest termen, dar nu stiu altul). Masina se tine excelent pe viraje in sport. In Eco, e periculoasa, pentru ca chiar daca pui cutia in Sport/Manual, diferentialul este inert, iar azi pe ploaie intr-o curba m-am dus drept, pentru ca ma obisnuisem deja sa ma puna diferentialul pe trasă. Nu fortasem masina, pur si simplu a trebuit sa depasesc (erau doua benzi pe sens, nu depsesc aiurea in curba) si am tras de volan stiind deja ce poate masina pe ploaie. Pe autostrada am luat o curba cu XXX km/h si la 0.5 G forta, nici nu a dat semne de rupere a aderentei. (era uscat). Farurile o mizerie completa, schimb becurile cu ceva mai de doamne ajuta cat mai repede posibil. Ma pregateam sa spun ca am scapat-o “putin” pe o autostrada fara limita de viteza din Germania dar am citit regulile forumului , si nu am voie sa postez viteze. Oricum, la viteze mari, e super confortabila si inauntru bine antifonată. Suprinzator pentru jantele de 17. Motorul se aude dar in eco NU MAI BAGA SUNET IN BOXE (inca o mizerie dar se practica si la case mai mari , vezi M GMBH) Consum (incepe drama) : in jur de 8 la drum lung, in Bucuresti in trafic, nu am calculat, dar 50 de km cu un sfert de rezervor???. Papă doar Max Motion de 100, deci imi goleste buzunarele rapid. 8 in afara tinand cont ca am parcurs 400 de km de autostrada la XXXkm/h, mi se pare decent. In oras , cu toate modurile Eco active, consuma ingrijorator de mult. Adaptive Cruise Control- cine nu a bifat optiunea asta pe masina dar a avut bani sa si-o puna, si merge mult cu ea, mai ales in Romania, este fundamental PROST. DN1 bara la bara, Autostrada, orice drum unde gasesti un om care merge legal, apesi un buton si doar ții de covrig. Este absolut perfecta aceasta optiune. (argumentez imediat ) - Am auzit cum ca in Romania multi nu folosesc Cruise Controlul clasic pentru ca fluctueaza vitezele, se mai baga un “baiețash” intre tine si masina din față, tu fiind regulamentar la distanta in spatele lui, mai franeaza unul brusc, etc etc etc. Dar totul se schimba cand masina face ce face si cel din fața ta. Este genial, acessta impreuna cu farurile cu led nu vor lipsi de pe nicio alta masina pe care o voi avea . sunt dispus sa astept si jumatate de an pentru dotarile acestea doua. Pot sa ma lipsesc de orice altceva. Overall : incep sa o iubesc din ce in ce mai mult, pe interior are doar leduri albe , inclusiv becul de la oglinda din parasolar, are un aspect absolut demențial inauntru, chiar si făra Active Info Display. Sincer, pentru cei 22 de ani ai mei, si pentru faptul ca in masina voi fi maxim eu cu prietena mea si bagaje decente, si pentru faptul ca a costat 23.000 de euro si are dotari suficiente si satisfacatoare (IN AFARA DE FARURILE LED, suntem in 2018, WTF?!?!?) o consider masina perfecta pentru un tânăr cu ceva experienta la volan (in jur de 60.000 km in 4 ani de permis), si pentru un incepator in ceea ce priveste Hot Hatch-urile si lumea masinilor sport. Dar mai ales, e perfecta pentru mine.-1 points
-
Concediu 2018, in masina. Traseul a fost Iasi Viena, Viena Split, Split Oradea, Oradea Iasi. Patru adulti si un copil de 6 ani, portbagajul plin ochi, per total masina a fost incarcata. Aer conditionat 75% din timp, pe autostrazi am folosit pilotul automat setat la 130 km pe ora. Consumul mediu a fost 5.3%. Ma declar mai mult decat multumit. Dupa metoda pompei, consumul real a fost cam de 5.5%. Initial mi s-a parut mic consumul si nu l-am considerat real, dar mi-am dat seama de avantajele autostrazii, respectiv faptul ca mergeam ore intregi cu 130km/ora, si turometrul era "blocat" undeva la 2150rpm.-1 points
-
Arata absolut perfect, mai ales pe ALB! Este cea mai buna culoare, o scoate in evidenta, e mai usor observabila in trafic de ceilalti, si vara nu te coci in ea. O intrebare, vad geamuri fata cu tenta verde? exista privacy glass/geam atermic pe fata din fabrica? sau ai pus tu ceva folie. Legat de range, sa stii ca e foarte precis sub 100km ramasi. Sub 90 parca e din 5 in 5 km range-ul si e foarte precis. Eu am luat masina cu 10km range ramas.-1 points
-
Sa o stapenesti sanatos si drumuri bune. Masina are destule optionale, doar culoarea nu este demna de un Passat, trebuia sa alegi una mai eleganta.-1 points
-
Sa faci un log in mers si sa il postezi aici. Desi, "suna" a MAF defect. Pentru discutia de mai sus cu MAF, chiar nu prea are legatura arhitectura electronica si tipul de comunicatie al ECU, principiul de functionare al motorului diesel,la baza lui e acelasi. Trebuie sa pricepi logica din "spatele" hartilor din ECU dar si constructia motorului diesel ca sa poti sa interpretezi log-urile in mers. Ceea ce este urmarit intre SPEC si ACTUAL la orice turatie este presiunea pe turbo si in acele log-uri, care e limitata de alte harti "invizibile", care nu apar pe diagnoza. MAF specified este "pus" acolo doar pentru a regla gradul de deschidere al EGR, . Cand deja se "cere" 850, aia insemna doar ca tot aerul care intra in motor trebuie sa treaca prin MAF trebuie sa fie proaspat,j. de ce? Pentru ca daca turbina functioneaza bine, valoarea care trece prin MAF este intotdeauna mai mare de 850mg/str, ceea ce insemna ca EGR va fi inchis. La presiunea atmosferica intra in cilindtul de 1896/4=474mg/st de aer. Asta e clar. Daca MAF cere doar 300mg/str, insemna ca restul de 174 vor fi gaze recirculate prin EGR, prin comada duty cicle-ului electrovalvei N18. Simplu. Acum, la WOT aprox toate motoarele din generatia asta au cam de 2 ori presiunea atmosferica(~2bar), deci aprox. 474x2=950mg/str, ceea ce este evident mai mare decat 850 cat "cere", ecu, deci EGR va fi comandat sa inchida, gradul de recirculare fiind 0. Harta de injectie a motorinei evident e limitata de harta MAF si harta de smoke. Daca MAF nu "citeste" bine si citeste o valoare mai mica decat cea reala de exemplu, va limita cantitatea de motorina injectata, chiar daca driver request-ul e mult mai mare, tocmai pt a nu genera fum/ emisii. Mai e limitata si de senzorul de altitudine, dar asta mai mult pt a nu suprasolicita turbina la altitudini mari unde denisitatea aerului e mai mica, nu din alte considerente.-1 points
-
Deci stai sa inteleg. Tu suspectezi ca statia de peco, Moll in cazul asta, ar fi pus ceva in motorina?!!!!!!!!!! ca sa se strice masina? Specifica ce masina are "prietenul" asta al tau.-1 points
-
Am alimentat de la MOL Arad și am ajuns în Viena fara probleme apoi Shell din Ungaria la întoarcere și tot fara probleme. Povestea pare prea trasă de păr și nu vreau sa te acuz pe tine de ceva dar as vrea sa nu mai lansam legende ( mai ales de stațiile peco ) Daca o luam obiectiv e strict vina prietenului pentru că: - nu a verificat mașina înainte să plece ( presupun că era ceva mai veche pt că nu avea Casco și asistenta rutiera - foarte ieftină și care te scapă de eventuala situație spusă mai sus) - nu a întrebat de prima oara unde îl duce, ce face daca nu e gata azi și alte detalii pe care orice individ care gândește logic ar întreba. Familia aia de care zici mai sus care au cumpărat și un aparat de făcut cafea :))) merita sa se mute acolo. Nu aș lăsa un mecanic strain dintr-un service de la marginea unui oraș dintr-un cimitir auto sa îmi scoată motorul când eu știu că stau sechestrat in service până dimineata... P.s. un card de asistenta rutiera este 70 lei pentru 15 sau 30 zile.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00