Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.08.2018 în toate secţiunile

  1. In weekend am fost in vizita la specialistii care aduc cai putere - TCM Tuning. Vizita a fost mai degraba de placere si control decat pentru a cauta putere in plus. Rezultatul 233cp si 366Nm -> 13 cai si 16 Nm in plus, doar pentru ca am dat buna-ziua, e o treaba ? Untitled by toni.pieleanu, on Flickr Untitled by toni.pieleanu, on Flickr Untitled by toni.pieleanu, on Flickr
    5 points
  2. Bună seara, chiar daca sunt membru pe acest forum din 2010, abia acum am cumpărat prima mea masina din grupul VAG. Tocmai ce am cumparat un Vw Golf 7 Variant 1.6 TDI 110 CP EURO 6. Masina este din 06. 2014 cu 158k km dotata decent spun eu, printre care enumăr câteva: -tapițerie piele -cutie automata Dsg 7 -navigație mare -senzori lumini -senzori ploaie -senzori presiune anvelope -incalzire scaune -lumini ambientale in fetele de uși și picioare -senzori parcare fata/spate -jante aliaj pe 16 -comenzi volan -dublu climatronic -scaun șofer cu masaj -sistem audio dynaudio -computer bord premium Cam atat imi vin acum in minte la ora asta târzie, de masina numai de bine, îmi place foarte mult cum se conduce, cutia automata e de vis (e prima oara cand conduc asa ceva), de asemenea si prima masina diesel.
    4 points
  3. Mai jos redau ce i-au facut unui prieten niste oameni de bine care actioneaza in Ungaria, Austria, Cehia, ... "Atentie la Szabi-Car , Ungaria ! Va cer sa aveti rabdare si sa cititi aceste randuri . Acum o saptamana am plecat intr-un circuit prin Ungaria , Austria , Cehia si Slovacia . La plecare am alimentat la Mol in Arad cu motorina ( vreo 40 de litri ) , statie de unde am luat si vigneta pentru Ungaria . Toate bune si frumoase pana in apropriere de Budapesta , cand am simtit ceva suturi si trepidatii . Am intrat in Shell-ul de la jonctiunea M0 , am alimentat cu vreo zece litri si dupa telefoane si consultari cu mecanicul de acasa am plecat mai departe , prima oprire trebuind sa fie in Viena pentru 2 nopti . Am ajuns la Parndorf , si am parcat pentru vreo 2 ore . Cand am dat cheie , ghinion maxim , trepidatii si mai puternice , parca ar fi fost in trei cilindri . Am plecat pe avarii , pana la statia OMV de pe pasarela , la 31 de km de Viena . Acolo il intreb pe pompist daca stie vreun service prin apropriere . Mare greseala ! Nu aveam asigurare ADAC , asa ca se ofera sa-mi faca legatura telefonic cu o platforma pentru service . Am vorbit cu soferul si a stabilit ca ma costa 260 de euro tractatul pana la service . Dupa vreo trei sfeturi de ora apare platforma , urca masina si dai bataie la service , inapoi spre Ungaria , la Gyor . "- Daca stii vreun service deschis la ora asta si care sa-ti repare masina , mergem acolo , daca nu ai incredere ca se rezolva . " mi-a spus Bun , imi fac calculele si gandesc ca tot ajung eu in Viena in acea seara . La Gyor iesim de pe autostrada , spre Gyorujbarat , intr-un sat unde poposim intr-un service intr-un cimitir de masini . Au urcat masina pe elevator si dai si cauta la mana cauza. Dupa vreo jumate de ora se gandesc sa faca o diagnoza unde se vede ca aveam probleme la un injector , sporadic . Imi spun ca asta e tot pentru acea seara , si ca ne vedem maine dimineata . I-am spus patronului ca maine dimineata , pe roti sau pe platforma plecam de acolo . Am primit un zambet smecheresc . Ne-am cazat la acel service cu 50 de euro pe noapte intr-o camera cum erau vagoanele de dormit pe santiere . Nu miscam de la acel etaj , service-ul se inchidea , se cupla sistemul de alarma si ramaneai blocat pana a doua zi la ora 9 dimineata . Asa am intrat in contact cu alta familie , sotul de origine romana , care avea aceeasi problema ca a noastra - a alimentat in Cehia , si pe celebra autostrada Praga-Brno motorul a cedat , si a fost adus pe platforma tocmai din Cehia .Avea deja 5 nopti de stat si mai avea de stat . Era cu sotia si trei copii mici , de la 2 la 10 ani . Mancau de la un supermarket , au cumparat si o cafetiera . Copii nu aveau voie sa coboare din bucataria comuna de la etaj . Muncitorii si patronul , Szabi , nu dadeau nici o explicatie , lucrau o jumatate de ora si in fiecare zi ii mai aduceau o piesa . Pana in acel moment piesele il ajungeau 2000 de euro . Nu se putea plati cu cardul , doar cash . A doua zi , s-au apucat si de masina mea , cate 10 minute la fiecare jumatate de ora . Ei spun ca nu vorbesc romaneste ,nu vorbesc engleza , nu vorbesc nimic, dar de inteles inteleg aproape tot . Au desfacut injectorul , filtru de ulei si au dat-o ca este metal in motor , motor kaput si motor over . Le-am spus sa inchida lucrarea , si sa scoata masina afara, deoarece trebuie sa vina o platforma de la Arad . Service-ul este intr-o curte cu un gard metalic de vreo 3 metri si mai exista si o bariera . Scoate masina afara si dau sa platesc ce s-a facut pana atunci . 150 de euro - 50 de euro cazare si 100 euro diagnoza . Initial a vrut euro apoi s-a sucit si a vrut lei dar la cursul stabilit de ei- 830 ron. Am platit , am primit cheia , mi-a ridicat bariera, am pornit motorul care mergea rotund si dus am fost 2200 km fara nici o problema. Am pus dintr-un Tesco 2 bidoane de aditiv ( in benzinariile din Ungaria si Austria nu am gasit ) si mi-am continuat vacanta . Pe german/roman l-am lasat acolo indrumandu-l sa cheme o platforma si sa plece de acolo. Avea motorul scos de pe masina , inclusiv rotile date jos .Mai era un batran care astepta bani pentru "reparatii ", cazat tot acolo . La un BMW au reparat pana au blocat volanul si a trebuit sa-l duca la reprezentanta sa rescrie softul . Unui neamt cu un Audi s-au oferit sa ii inchirieze o masina pentru vacanta... Ar mai fi multe de spus despre cele traite acolo. Ne-au sugerat sa mancam la un restaurant vesnic inchis, in localitate era deschis doar un birt care semana cu cel din Las fierbinti, dar..... astea se mai povestesc la o bere . Firma se numeste Szabi-Car , are multe platforme si opereaza pe autostrada spre Budapesta , inclusiv spre Cehia. Poate , si sunt sigur , ca opereaza si pe alte autostrazi . Sfatul meu e sa-i ocoliti cat puteti si sa refuzati orice asazis ajutor de la ei. Deci feriti-va de Szabi-Car !"
    3 points
  4. E amuzant cateodata pe soselele patriei unii se trezesc “la viata” cand te vad in oglinda, desi pana atunci mergeau incet. Azi a fost un Touareg 3.0 TDI care s-o fi gandit ca e sub demnitatea lui sa il depaseasca un Golf. A incercat sa “scape” dar ...ups, ghinion ! ? Te-ai fi gandit ca pe un drum prost are avantajul suspensiei confortabile...n-a fost sa fie
    3 points
  5. @alin 105: multumesc pentru felicitari dar mai am pana ajung profi . Legat de CTK pot sa spun ca raportul pret/m2 si raportul pret/grosime m-au determinat sa le folosesc. Si o reducere de pret de la magazinul de la care l-am luat plus transportul gratuit. @Doomy: exact la aceste lucruri ma gandeam si eu, ca pe langa costurile duble, daca nu chiar triple, exista si riscul unor complicatii si de aceea m-as "multumi" cu maxidot si volan de G5 cu comenzi. Am sa vb si cu Cristi, poate reuseste el sa ma ajute. Din pacate nu am un drum pe la Bucuresti prea curand si prin telefon e mai dificil de rezolvat. Azi am terminat si portiera de pe partea pasagerului. Aceeasi procedura ca si ieri, aplicare CTK pe tabla si apoi CTK si material buretat pe fata de plastic. Ca si comparatie, ieri, sunetul din portiera soferului (antifonata) era mai cald si mai rotund fata de sunetul din portiera pasagerului (neantifonata). Pe deasupra, am descoperit ca distantierule de pe fetele de usi din fata sunt flexibileee si se potrivesc la boxele ovale asa ca le voi folosi maine. Imi mai trebuie niste suruburi sau holzsuruburi ai lungi si nu le am prin casa. De asemenea, abia saptamana aceasta imi vin firele de reparatie pentru conectarea la RCD. Pe final, eram destul de obosit si plictisit in acelasi timp si nu am redesfacut usa sofesurului pentru a remonta firele pentru lumini. Intr-una din zilele urmatoare o sa o mai desfac o data si sa reconectez totul. O saptamana usoara tuturor!
    3 points
  6. Astazi a ajuns pachetul din China cu capacele pt pedale si am reusit sa le montez in seara asta!Calitatea pare destul de buna si chiar imi place cum arata montate pe masina.Va rog sa scuzati mizeria din masina,nu am apucat sa o duc la spalatorie!
    2 points
  7. Dupa multa cautare, am gasit insfarsit niste faruri pe spate LED. Mai trebuie sa instalez cablajul pentru dynamic turn signal si sa fac coding in OBDeleven In afara de LEDuri nu am mai facut nimica la masina... are momentan 59000km, merge fara probleme, si am reusit sa scot niste consumuri superbe in ultimele zile Asta a fost la un drum extra urban dar nu pe autostrada...limita de viteza era 80 km/h majoritatea din timp, dar am si prins destul trafic plecand din oras si venind inapoi in care miscam la pas foarte incet Urmatoarele consumuri au fost de azi. Drum numai pe autostrada, inafara de vro 3km inainte sa intru pe autostrada si dupa ce am iesit...nu mio venit sa cred ca motorul de 1.8T poate se scoata un consum de genu ...este in teritoriul de diesel. La mers am avut vant din spate si mai multa panta in jos care a ajutat mult Iar la intors o fost unpic mai rau consumul, care iera de asteptat
    1 point
  8. Contează foarte mult si calitatea anvelopei. Cu Michelin PS4 in configurație 235/40 18 am mai mult confort decat aveam pe 17 (nu spun modelul de anvelope, sa nu fac antireclamă).
    1 point
  9. ? Asa deci, pana la 4000 ture conduci un GTD, dupa 4000 conduci un GTI.
    1 point
  10. Deci stai sa inteleg. Tu suspectezi ca statia de peco, Moll in cazul asta, ar fi pus ceva in motorina?!!!!!!!!!! ca sa se strice masina? Specifica ce masina are "prietenul" asta al tau.
    1 point
  11. Gata si asta! Acum mai lipsesc doar 2 butoane pe panoul de Climatronic dar... sunt mari sansele sa ramana goale Daca vrea cineva butonul vechi sa-mi spuna!
    1 point
  12. verifica intai cablajul, dupa aia modulul, sa nu fie cu apa in el.
    1 point
  13. La franarea de urgenta clipesc stopurile, iar la oprire pornesc avariile. Eu zic mai bine sa le lasi asa ...
    1 point
  14. D(Normal), vezi stanga sus. Nu stiu ce sa zic cu ACC. Din ce stiu nu iti optimizeaza consumul. As zice ca mai degraba ACT-ul a lucrat mai bine de data asta, chiar am observat ca a intrat foarte des in comparatie cu alte dati.
    1 point
  15. Cel mai bun consum extraurban de pana acum, raportat la media de viteza. A1, 2 persoane + 1 copil, ceva bagaje, aer conditionat on. ACC setat la 130km/h.
    1 point
  16. Ei au zis ca nu face obiectul garantiei intrucat au un raspuns oficial in acest sens de la producator...probabil singura variata de rezolvare pe garantie este protectia consumatorului.
    1 point
  17. Si in final toate lichidele sunt la locul lor ?
    1 point
  18. Gata si un scurt concediu la Fundata. ~1300km, masina s'a comportat bine cu 3 adulti, 1 copil si bagajele aferente, atat pe autostrada, cat si pe serpentine si drum pietruit. Tot ma "incurc" un pic la turatii mici, in rampa, cand ma astept ca apasand acceleratia turatia sa creasca, dar uneori fara retrogradare nu exista sansa. E ciudat, celelalte doua "turbate" nu fac asa, se impotrivesc si ele, dar pana la urma cedeaza.
    1 point
  19. @robert.alexandruincearca sa îți imaginezi linia de asamblare la Skoda Rapid. Intra mașini una după alta, cu opțiuni diferite, cu destinatari diferiți din diferite tari. Daca ar fi după tine ar însemna că pe măsură ce se echipează mașina cineva ar intreba: unde merge mașina asta? România...pac brațul robotului alege capota aia nașpa, monteaza scaunele de piele: pac la neamt le alege pe alea din piele de hipopotam, la roman alea făcute din imitație...
    1 point
  20. Astazi am primit un "tun" pentru spalatorul cu presiune ca sa pot sa face o spalare cu "snow foam". Rezultatele sunt superbe!
    1 point
  21. Daca nu schimbi mașina poți să schimbi orașul.
    0 points
  22. De obicei un ambreiaj obosit incepe sa , sara din treapta mare.
    -1 points
  23. Are masini de 250.000euro. Tu chiar crezi ca le tine asa la vedere? intr-un parc auto? Le tine sub cheie intr-o hala, care nu e in oras ci langa. Daca o sa mergi vreodata la vama din Nord, o sa vezi multe masini care intra in tara. De obicei pe platforme aduc cate 3, dar mai sunt si cazuri cand le conduc pe roti. Ia uite aici la minuntatia asta cu tot fundul schimbat "in Jermania" vezi luftul de la bara spate?pot sa-ti zic ce are in portbagaj cu el inchis, a bagat-o acu 2 saptamani in tara cand intram eu pe la Petea, ajunge de vanzare. Cea mai tare faza a mea cu vanzatori din Maramures, am mers sa vad un sandero in 2013 era produs in 2010, adus din Franta. Cica 25.000km pe bord (era poza cu bordul) cand ajunge un mascarici slab la costum, pe bord erau vreo 33.000km. Il intreb, si imi zice ca imi pune ce kilometri vreau eu, imi pune 1 km daca vreau. Halal raspuns, ce sa mai zic? Sa vezi ce retardat am fost in 2013, cand am mers cu autocarul de la Baia Mare la Bucuresti, sa vad un hyundai i30 cu o vechime de 4 ani luat de nou. Era defapt o masina fara itp 1 an jumate, fosta dauna totala.
    -1 points
  24. Pai scaunele de FR sunt punctul forte al acestei masini. Sunt mai bune si decat ergoactive de pe golf 7. Nu vad de ce ar vrea sa le schimbe. Alea de cupra cu alb sunt foarte urate (albul ala zici ca e o musama ieftina) si nu se potrivesc cu nimic din interior.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!