Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.08.2018 în toate secţiunile
-
La ceas de seara, cu o floricica Azi am ajuns la munte. Pe final, datorita unui accident azi intre Rasnov si Zarnesti, Waze-ul ne-a dus pe 106B, prin Holbav si Paltin, pe un drum pietruit - de bine ce spalasem masina de dimineata. Dar superba valea respectiva, foarte frumoasa, drumul e bun, se poate merge cu orice masina. Racorica pe la munte seara...brrrr?2 points
-
2 points
-
La mine s-a rezolvat cu schimbarea pompei de apa. M-am apucat sa-mi schimb singur kitul de distributie plus pompa si mare mi-a fost mirarea sa gasesc un uruit de zile mari la pompa de apa, dupa cum se observa pe filmare:1 point
-
@alin 105: multumesc pentru felicitari dar mai am pana ajung profi . Legat de CTK pot sa spun ca raportul pret/m2 si raportul pret/grosime m-au determinat sa le folosesc. Si o reducere de pret de la magazinul de la care l-am luat plus transportul gratuit. @Doomy: exact la aceste lucruri ma gandeam si eu, ca pe langa costurile duble, daca nu chiar triple, exista si riscul unor complicatii si de aceea m-as "multumi" cu maxidot si volan de G5 cu comenzi. Am sa vb si cu Cristi, poate reuseste el sa ma ajute. Din pacate nu am un drum pe la Bucuresti prea curand si prin telefon e mai dificil de rezolvat. Azi am terminat si portiera de pe partea pasagerului. Aceeasi procedura ca si ieri, aplicare CTK pe tabla si apoi CTK si material buretat pe fata de plastic. Ca si comparatie, ieri, sunetul din portiera soferului (antifonata) era mai cald si mai rotund fata de sunetul din portiera pasagerului (neantifonata). Pe deasupra, am descoperit ca distantierule de pe fetele de usi din fata sunt flexibileee si se potrivesc la boxele ovale asa ca le voi folosi maine. Imi mai trebuie niste suruburi sau holzsuruburi ai lungi si nu le am prin casa. De asemenea, abia saptamana aceasta imi vin firele de reparatie pentru conectarea la RCD. Pe final, eram destul de obosit si plictisit in acelasi timp si nu am redesfacut usa sofesurului pentru a remonta firele pentru lumini. Intr-una din zilele urmatoare o sa o mai desfac o data si sa reconectez totul. O saptamana usoara tuturor!1 point
-
Dpdv al unui posesor de golf care a "incercat" sa faca aceasta modificare dar m-am dat batut Iti confirm faptul ca trebuie schimbata pompa de ABS cu una compatibila ca si cod cu ceasurile de tiguan care vrei sa le pui , important aici de stiut ca trebuie facuta lucrarea de un expert , se poate transforma imediat intr-un cosmar din cauza codarilor incorecte. Pentru codare incearca sa iei legatura cu Bundy , intr-o era indepartata cand am montat si eu la Golf stiu ca am intampinat aceiasi problema , pe spate nu au mers sub nici o forma pe schema de fabrica. Parca tin minte ca la momentul respectiv am apelat la Bundy. In rest vad ca nu ai stare deloc , veri sa transformi topicul asta intr-o restaurare completa oricum very nice job!1 point
-
Lichidele vitale pentru 4x4 Haldex si diferentiale @pronet Ti-am lasat PM1 point
-
Da. Ronal face in Polonia. Cat timp are stanta VW si codul de piesa plus dimensiunile sunt originale. Jantele nu le face VW oricum.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Atentie la urmatoarea masina: https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-vi-ID7Gw6j1.html#contact_form#xtor=SEC-81 In anunt, marele vanzator a trecut km 185.000, si daca ne uitam pe poze, mai exact in poza 5, este usor vizibil ecranul kilometrajului si se vede ca apare 28.... Prin urmare, tind sa cred ca a cam ras 100.000 de km.am ras1 point
-
Ceau @deenman, Ma refeream la putere si cuplu slabe la Renault , de fiabile sunt fiabile ...cate odata pica toata plasticaraia si tabla dar motorul merge.Este exact de ce au unii romani nevoie . Sunt de acord ca toate masinile au probleme, unele din stadiul de proiectare cum este la Golf 5 de se ruginesc toate pragurile si aripile. Din pacate de rugina la Golf 5 nu scapi niciodata orice ai face . Si eu am avut un Renault Laguna I , 1.8 benzina ...motorul merge si acum fara nici o investitie dar in rest a picat cam totul: cutie viteze, telescoape , rulmenti, ambreiaj , elemente de directie ( cu exceptia cutiei de viteze pe celelalte componente le-am schimbat de multe ori) . Per total Laguna m-a costat mult mai mult , puteam cumpara un Golf pe piesele si manopera de la reparatii. P.S: Eu mai am o problema ca nu suport zgomote gen "greieri", troncaneli si vibratii. Sincer nici o masina nu mai este ce a fost, traim intr-o societate de consum unde firmele producatoare de masini traiesc si castiga din service si piesele de schimb. Cei ce lucreaza in domeniul automotive stiu ca se cere "cost reduction" anual iar furnizorii de multe ori apeleaza la materiale reciclate sau de calitate mai joasa, nu exista ieftin si bun !1 point
-
1 point
-
@cris.g: - toba 5G6253609DD - racord 1K0253141AA Manopera m-a costat vreo 2-3 ore pe sub masina si un cleste de taiat tevi de esapament (130 lei). Cel mai mult a durat taiatul tevii, restul merge usor. @C Z R si una de R, sa fie gasca completa ?1 point
-
offf cand va aud...... r18 termina suspensia ,r19 muta pietrele de la rinichi ,r20 pornesc al treilea razboi mondial nu e asa....merg cu r17/r18 de peste 7 ani prin toata ro /europa ..oriunde...nu e nici o problmea..nu am stricat suspensie...nu mi-am rupt spatele nu nu nu.... @ddxdx 8j et35 r18 pe golf 6 sunt la limita (mare limita ) , fiind aceeasi platforma cu golf 5 , as zice ca nu intra.. @mariuscbn eu am dat downvote la postul tau..pentru ca nu sunt deloc de acord ..1 point
-
Poti pune linistit jantele OEM pe R18 recomadate numai de producator....doar ca trebuie avut in vedera ca bratele, amortizoarele (articulatia) masinii se va termina mult mai repede pe soselele din Romania in plus ai sa-ti faci praf rinichii si asta NU o mai rezolvi cu toti banii din lume...sa NU mai amintesc de pretul anvelopele, care este mult mai ridicat! Plus ca trebuies omologate in talon la RAR. Stiu, dau mult mai bine pe masina....da NU in Romania! Acum las la latitudinea ta sa vezi daca merita acest "upgrade"....da sa NU umbli cu porcarii de jante AM, mai bine unele OEM si reconditionate. PS: Parerea mea personala e sa ramai pe ceea ce ai....masina si sanatatea iti va multumi!1 point
-
Aproape gata proiectul subwoofer. la volum mare vibra capitonajul din fata difuzorului .Nu am gasit o grila slim asa ca ..... l-am perforat ca sa poata "respira". Pe capitonaj am adaugat 1 cm de feltru si am pus vatelina in incita . Pentru imbunatatirea iluminatului din portbagaj am adaugat si doua lampi OE in laterale.1 point
-
le stie, prietenul..... alta tehnologie, alt produs - daca vei pune baterie normala, o sa o omori destul de repede. Eu recomand sa montezi o baterie AGM, pe care sa o codezi pe masina - sa functioneze in parametrii - mai ales ca nu este vorba de o masina de buget ....ci una premium.1 point
-
Am o mentiune legata de "microcalibrare" in cazul in care se schimba doar un singur injector nu se recomanda. -motivatia este legata de faptul ca odis va inerca sa aduca inj vechi la un numitor comun cu cel nou, evident esueaza si recomanda schimbare si a celorlalte trei. -in cazul in care aceasta procedura e sarita Ecu face calibrarea automat in urmatorii 500 km1 point
-
Eu personal am detinut 3 - Mk4; Mk5; Mk7, dar mi-am dat seama cat de mica este pasiunea mea pentru Golf cand am dat peste acest articol. Povestea unui om a carui pasiune nu cunoaste limite si a strans suficiente Golf-uri pentru a deschide un muzeu ( care, zic eu, ar merita vizitat - undeva in afara Vienei ). De asemenea m-a trecut un fior cand a zis ca mai degraba ar inchide tot decat sa vanda una din ele (fiind intrebat daca pt o oferta buna, ar vinde una din masini)! https://blog.bestride.ro/street/faceti-cunostinta-cu-omul-care-detine-114-golfuri-vw/0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00