Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.08.2018 în toate secţiunile
-
La ceas de seara, cu o floricica Azi am ajuns la munte. Pe final, datorita unui accident azi intre Rasnov si Zarnesti, Waze-ul ne-a dus pe 106B, prin Holbav si Paltin, pe un drum pietruit - de bine ce spalasem masina de dimineata. Dar superba valea respectiva, foarte frumoasa, drumul e bun, se poate merge cu orice masina. Racorica pe la munte seara...brrrr?3 points
-
Dupa ce am vandut Pro-kit urile unui prieten, doar pentru faptul ca fara sa le montez, le am masurat si comparat cu cele stock si am ajuns la concluzia ca nu coboara destul (m am inselat ?) Una peste alta, mi am luat un set de Sportline, momntat, super fericit. ? au coborat masina perfect, acum cu distantiere pe spate arata cum trebuie. Ar trebui de 5 mm si pe fata, dar nu sunt cu buza de centrare si janta ar sta doar pe prezoane, asa ca spun pas. Am schimbat discurile pe fata si placutele fata spate. Aici am avut putin de munca, am dat comanda de doua seturi de pacute Ate si niciuna nu s a potrivit, erau pe dimensiunea discului, dar cand le puneam in etrier se ghidau mult prea pe interiorul discului si ramanea un spatiu de 2-3 mm pe exteriorul discului. Pana la urma am montat Ferodo, dupa codul celor vechi si pe spate Remsa HPT. S au mai schimbat amortizoarele spate, Kayaba Excel G. Pentru ca tot ma disperau DRL urile cu becuri, am comandat un set de la baieti de la Led It Up si acum e cu totul si cu totul altceva. Daca se lasa putin seara aproape ca te orbesc.3 points
-
@niku_nd4spd: Am vrut sa vad daca remarca cineva si da ai remarcat corect. Am achizitionat un interior complet United si ieri am reusit sa montez scaunele si bancheta spate! Asta bineinteles dupa ce au trecut, ca si celelalte prin procesul de curatare . Tot ieri am reusit sa o si spal pentru prima data, (dupa atatea ploi) si m-a cam prins seara la masina ... Chiar imi place cum s-a schimbat masinuta si abia astept sa termin si cu fetele de usi, desi aici e mai mult de munca. La cele din fata voi face insonorizare si adaugare de lumini sub usa, iar la cele din spate vreau sa adaug si difuzoare, in plus fata de insonorizare si lumini. Am cele doua zile ale week endului la dispozitie si sper ca luni sa fie gata 90%, pentru ca inca nu am cablurile de reparatie de la RCD300 ca sa pot insera si pinii in mufa, dar sper sa trag cablurile pana acolo. Weel end placut sau spor la treaba tuturor.3 points
-
Mergi subturat cu o cutie DSG? Nu pot intelege rationamentul unei astfel de afirmatii!2 points
-
2 points
-
@mihai.onu94: M-am gandit si la asta, dar implica si schimbarea pompei de abs din cate imi aduc aminte. Oricum, in momentul respectiv am sa vad daca trec cel/cele de pe Tiguan sau raman tot la Golf 5 . @skodamen: Ca in reclama: au costat putin, foarte putin Azi am reusit sa fac schimbarea fetei de usa de la sofer. Am schimbat cablajul ca nu se potrivea. Am schimbat switchul pentru blocat usile, ca cel vechi era uzat, dupa ce l-am cautat 20 de minute prin toata casa si l-am gasit la sfarsit, in torpedou! Am mutat difuzorul de medii pe noua fata. Am izolat partea de tabla a usii cu CTK, fata de plastic cu CTK plus material buretat. Tot ce credeam ca va fi simplu si usor, a fost complicat si a durat mai mult. In plus m-am chinuit sa montez luminile in usi, dar nu mi-a reusit aceasta operatiune. Am nevoie de ajutor, poate mi-l da-ti voi. Peste tot se spune ca plusul (12V) se pune pe pinul 18 si masa pe pinul 19, pentru conectorul de 32 de pini, cum am eu. Surpriza, pinul 18 este liber, dar 19 este ocupat. Am gasit pe net pe unii care spuneau ca la masinile fabricate inainte de 2007, 12V se iau pe pinul 1 si masa de la 19 (prin taieri si lipire a masei). Am incercat si intr-un fel si in altul, nu s-au aprins luminile (care au fost testate pe baterie si sunt functionale). Tot e net am citit ca se aduna valoare pentru "lumini usi", adica 64, la cifra gasita in "coding" la usa soferului, in cazul meu 0000052. Am facut suma 0000116, am dat aply, mi-a acceptat codarea si tot nimic. In plus imi ramane o eroare dupa ce codez, la "fault". Nu stiu ce sa fac, trebuie sa mai citesc... poate imi da-ti voi o solutie. Totodata m-am chinuit sa fac niste suporti din polistiren extrudat pentru doua boxe ovale, pe 2 cai pe care le am ramase si vreau sa le pun in portierele spate. Mai e si maine o zi, azi am terminat energia...1 point
-
1 point
-
In loc de ceasurile cu maxidot ai putea sa faci retrofit la ceasurile de tiguan facelift. Mai intineresti interiorul. La fel si cu unitatea media, un rcd330g plus e ce trebuie.1 point
-
@mihai.onu94: Teoretic mai urmeaza cate ceva , dar depinde de timp, bani si bineinteles dispozitie. Pana acum nu am investit o mare suma de bani, dar de timp si munca nu pot zice acelasi lucru. Important e ca la final (cand o fi si ala...) sa fim multumiti de masina, atat sotia cat si eu . Ce pot sa spun sigur e ca luna asta trebuie sa ii fac revizia, pentru ca deja ma bipaie la fiecare cheie. @valy2d: Multumesc, sunt sigur ca va avea grija. Chiar ii place masinuta, desi initial nu prea avea o impresie prea buna cu ea . Lucruri facute si de facut: izolatie fonica podea - rezolvat curatenie generala in masina - rezolvat 90% schimbare interior complet cu model united - rezolvat schimbare iluminat interior led - rezolvat izolare fonica portiere - ca si rezolvat izolare fonica capota - rezolvat schimbare switchuri uzate - rezolvat 50% (dupa ce voi schimba la Tiguan pe spate cu izolare fonica hayon - in viitor izolare fonica tavan - in viitor, dar ma mai gandesc si are legatura cu punctul de mai jos reparare/retapitare/schimbare plafon - in viitor boxe spate - in curs lumini in portiere - in curs lumini la picioare - in viitor schimbare ceasuri cu maxidot - in viitor schimbare manete cu tempomat - in viitor schimbare volan cu unul cu comenzi - in viitor schimbare RCD300 cu alta unitate care sa aiba slot de card sau usb si bluetooth - in viitor, nu m-am hotrat daca sa fie OEM sau AM revopsire/infoliere - in viitor retrofit spalatoare de faruri - in viitor retrofit proiectoare de ceata si cornering - in viitor retrofit enzori de parcare fata + spate - in viitor retrofit xenon - in viitor, ma mai gandesc stopuri led - in viitor, ma mai gandesc probabil si altele1 point
-
FELICITARI!acum sper ca si sotia ta sa aiba grija de ea cum ai tu.Ca la cat ai muncit la masinuta asta,ar fi si pacat,sa nu aiba.1 point
-
1 point
-
Si dupa interior ce urmeaza? Iti zic eu, ori o trimiti la muzeu, ori ii schimbi motorul si tiguan-ul ramane sotiei1 point
-
1 point
-
Sper ca nu ai de gand sa vinzi prea curand masina ? Ai investit prea mult in ea din toate punctele de vedere1 point
-
@pronet Stiam ca ai fost , am dat Like Nu am gasit termenul asta , am gasit doar "Never Change" , in fine oricum e pe lista mea de mentenanta acum la fiecare 25.000 km1 point
-
Azi am reusit sa ajung inca odata pe la Catalin @EEXCALADE pentru revizia de ulei + filtre si pentru schimbatul uleiurilor din diferentiale. Ca de obicei am plecat super multumit dupa o lucrare facuta cu simt de raspundere si pasiune ! Chiar ma gandesc ce mai e de facut sa mai revin Si cu asta am bifat cam tot ce tine de mentenanta Pentru cei care sustin ce zice Volkswagen ca lichidul din diferentiale nu se schimba niciodata sa se uite mai bine la poza de mai jos : In caz ca nu va dati seama care e lichidul vechi......cel din stanga a iesit din diferential iar cel din dreapta este cel nou...........PS: daca la 75.000 km arata asa cum o fi la 300.000k neschimbat? In alta ordine de idei am verificat si posibila problema de "Span" dar nu exista urme : Happy Happy Happy1 point
-
Sa faci un log in mers si sa il postezi aici. Desi, "suna" a MAF defect. Pentru discutia de mai sus cu MAF, chiar nu prea are legatura arhitectura electronica si tipul de comunicatie al ECU, principiul de functionare al motorului diesel,la baza lui e acelasi. Trebuie sa pricepi logica din "spatele" hartilor din ECU dar si constructia motorului diesel ca sa poti sa interpretezi log-urile in mers. Ceea ce este urmarit intre SPEC si ACTUAL la orice turatie este presiunea pe turbo si in acele log-uri, care e limitata de alte harti "invizibile", care nu apar pe diagnoza. MAF specified este "pus" acolo doar pentru a regla gradul de deschidere al EGR, . Cand deja se "cere" 850, aia insemna doar ca tot aerul care intra in motor trebuie sa treaca prin MAF trebuie sa fie proaspat,j. de ce? Pentru ca daca turbina functioneaza bine, valoarea care trece prin MAF este intotdeauna mai mare de 850mg/str, ceea ce insemna ca EGR va fi inchis. La presiunea atmosferica intra in cilindtul de 1896/4=474mg/st de aer. Asta e clar. Daca MAF cere doar 300mg/str, insemna ca restul de 174 vor fi gaze recirculate prin EGR, prin comada duty cicle-ului electrovalvei N18. Simplu. Acum, la WOT aprox toate motoarele din generatia asta au cam de 2 ori presiunea atmosferica(~2bar), deci aprox. 474x2=950mg/str, ceea ce este evident mai mare decat 850 cat "cere", ecu, deci EGR va fi comandat sa inchida, gradul de recirculare fiind 0. Harta de injectie a motorinei evident e limitata de harta MAF si harta de smoke. Daca MAF nu "citeste" bine si citeste o valoare mai mica decat cea reala de exemplu, va limita cantitatea de motorina injectata, chiar daca driver request-ul e mult mai mare, tocmai pt a nu genera fum/ emisii. Mai e limitata si de senzorul de altitudine, dar asta mai mult pt a nu suprasolicita turbina la altitudini mari unde denisitatea aerului e mai mica, nu din alte considerente.1 point
-
Eu nu cred ca RaceChip ala face 230CP pe O3 nici mort Cred ca stii parerea mea despre Powerbox-uri --> un NU categoric, mi se par niste mizerii inutile, drept urmare foarte scumpe pentru ce ofera si chiar si gratis eu nu mi-as pune asa ceva pe masina mea. Softul isi face treaba foarte bine, ba mai mult, scoate si consumuri mai bune vad1 point
-
Eu cred ca daca nu stai la casa, ci la bloc si nu ai loc de parcare pe care sa il vezi de la balcon nu merita sa iti iei incalzire auxiliara. Tot trebuie sa te duci langa masina ca sa bata telecomanda asa ca mai bine pui contactul si asta e. Parbrizul incalzit si scanele incalzite merita din punctul meu de vedere. Eu cred ca asta cu rentabilitatea unei optiuni e relativa la fiecare persona si fiecare trebuie sa o gandeasca raportat la situatia lui particulara. Eu spre exemplu locuiesc in Bucuresti, in Militari si parcam pe unde apucam (pana acum cateva zile cand am reusit sa prind un loc apd intr-un Smart Park). Pentru mine a fost importanta functia de parcare automata, pe care doar cine nu a folosit-o o poate considera inutila. Parcheaza in spatii incredibil de mici cu rezerve f mici atat in laterale cat si fata spate. Stiu ca o sa spuneti ca sunt femeie si deasta imi place, nu are nicio treaba, doar cine nu a ajuns vreodata pe vreo alee stramta din Bucuresti noaptea si a trebuit sa parcheze lateral cu masini parcate si pe stanga si pe dreapta si loc doar cat sa treaca masina, nu stie despre ce vorbesc si cat stres e sa parchezi o masina mare. Un alt exemplu de "fita" este sunrooful panoramic. Sotul a insistat sa il luam iar eu am fost sceptica..acum dupa 5 luni pot spune cu mana pe inima ca iubesc acel sunroof si nu mi-as putea imagina masina fara el. Confora luminozitate si senzatia de spatiu. Cred ca pentru o familie cu copii este un must have. Mersul la munte sau in excursii e o cu totul alta experienta cu acel sunroof. Noi am luat si pachetul de asistenta sofer 5.. si pot spune ca asistenta aia la mars-arier ne-a salvat de doua ori de a lovi masina ( vina noastra.. neatentie.. se intampla tuturor). Lane assit desi multora li se pare inutil eu personal consider ca 1 data in viata are potentialul de a iti salva viata. Nu stiu cati dintre voi au avut curiozitatea sa vada ce face daca chiar nu pui mainile pe volan ( adormi sau lenisi) .. te zguduie de cateva ori cu frane scurte.. scoate sunete.. si pana la urma opreste incet cu avariile pe banda pe care esti ( nu trage spre banda de urgenta pe autostrada spre exemplu). Eu personal cred ca si daca 1 data te salveaza de la a intra in parapet merita aia cateva sute de euro.1 point
-
Posibil sa ai una sau mai multe diode arse. Nu ai ce alt test sa faci, desfa alternatorul, verifica diodele si daca toate sunt in regula, la fel si carbunii si colectorul , schimba releul de incarcare.1 point
-
"Mizeria" mea a dat 350 pe dyno Si mai cunosc cazuri in care a dat mai mult decat un soft stage 1-1 points
-
Si oare e bine ca te orbesc ? Oare acele leduri sunt omologate pentru masina ta? Zic si eu ... Sunt atatea masini "tunate" in trafic, care cu faza lor scurta nu mai vezi drumul venind de pe contrasens.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00