Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.08.2018 în toate secţiunile
-
Azi am reusit sa ajung inca odata pe la Catalin @EEXCALADE pentru revizia de ulei + filtre si pentru schimbatul uleiurilor din diferentiale. Ca de obicei am plecat super multumit dupa o lucrare facuta cu simt de raspundere si pasiune ! Chiar ma gandesc ce mai e de facut sa mai revin Si cu asta am bifat cam tot ce tine de mentenanta Pentru cei care sustin ce zice Volkswagen ca lichidul din diferentiale nu se schimba niciodata sa se uite mai bine la poza de mai jos : In caz ca nu va dati seama care e lichidul vechi......cel din stanga a iesit din diferential iar cel din dreapta este cel nou...........PS: daca la 75.000 km arata asa cum o fi la 300.000k neschimbat? In alta ordine de idei am verificat si posibila problema de "Span" dar nu exista urme : Happy Happy Happy3 points
-
Mi-am promis ca nu ma mai ating de ea, dar... ??♂️ Comandat ieri, sa vedem cand ajunge ? Milltek 3" Race catback - Resonated Mi se parea ca nu prea mai tragea cum trebuie si am logat intr-o seara IAT, la 23 ambiental aveam o medie de ~43 grade pe un run de tr 3-4 si un pic din 5. Am schimbat condensorul de A/C si la aceeasi temp ambientala media a scazut la ~34 grade. E ceva diferenta3 points
-
Frumusetea e in ochiul privitorului Acum, dupa ce le-am vazut montate pe masina, ca si parere pur personala pot spune ca am vazut si mai urate3 points
-
Situatia proiectelor in derulare de pe autostrada A 10 (AUGUST 2018) Autostrada Sebes-Turda Lot 1, procent fizic realizat 48.70% Proiect fazat Finantare: POS-T+POIM Acest lot de autostradă se află în execuție, la un procent fizic de 48.7% și financiar de 42.26%. Există autorizație de construire pe întreg lotul, mai puțin pe exproprierile suplimentare aferente secțiunii C (nodul Sebeș). În zona nodurilor rutiere Alba Iulia Nord și Sebeș există o serie de linii de curent ce trebuie relocate. Ritmul lucrărilor este unul scăzut. Deși nodul Sebeș este autorizat încă din luna februarie 2018, lucrările semnificative la structuri și la terasamente nu au început. Se pare că există un deficit de personal în șantier, constructorul având dificultăți să deschidă mai multe fronturi de lucru în paralel. În ritmul actual de lucru, șantierul va fi închis cel mai probabil spre finalul anului 2020. Autostrada Sebes-Turda Lot 2, procent fizic realizat 45.50% Proiect fazat Finantare: POS-T+POIM Acest lot de autostradă se află în execuție, la un procent fizic de 45.4% și financiar de 39%. Există autorizație de construire pe întreg lotul. Euroconstruct a intrat în insolvență, iar Aktor a preluat întregul contract. În primele 2 luni ale anului 2018 lucrările au stagnat, însă în luna aprilie au reînceput timid. Până în prezent mobilizarea constructorului lasă loc de îmbunătățiri semnificative. În ritmul actual, finalizarea lucrărilor în anul 2020 ridică mari semne de întrebare. Autostrada Sebes-Turda Lot 3, procent fizic realizat 100% - in circulatie Proiect fazat Finantare: POS-T+POIM Autostrada Sebes-Turda Lot 4, procent fizic realizat 100% - in circulatie Proiect fazat Finantare: POS-T+POIM2 points
-
Am mai spus. Nu sunt apt sa detaliez pe zile-ore-etc. Nu am har de povestitor. Somn pe la hoteluri de pe traseu. Nimic programat. Practic pe seara estimam cam cat mai putem conduce si am folosit mereu google maps sa-mi afiseze hotelurile de pe traseu. Alegeam intotdeauana oraselele din proximitate (practic ieseam de pe autostrada/drum 2 - 5 km) cu hoteluri de 3-4 stele si review-uri bune. Intotdeauna au dat preturile de pe tripadvisor/booking (au fost draguti si chiar au facut rezervari online pe loc in numele nostru ca sa avem cel mai bun pret. Au oscilat intre 80-110 eur. Singurul inconvenient era ca ne cazam destul de tarziu 8-10 seara si restaurantele hotelurilor cam erau inchise dar mereu ne-au indicat ce e deschis pana tarziu in proximitate si a fost ok. Programul a fost cam 1 noapte de condus 1 de somn la hotel. La destinatie Nordkapp cam cu 25 km inainte de finish este un complex cu un hotel facut din containere, cateva casute din lemn si parc de rulote. Am avut noroc in extremis de o casuta in rest fiind full si pe care o noapte din cele 2 pot spune ca am luat-o cam degeaba intrucat am remas toata "noaptea" la Nordkapp, nu am dormit deloc.... Cu mesele am tinut neaparat sa degustam mancarea din zona turistica a oraselor vizitate, apoi pe la restaurantele benzinariilor unde exista un fel de meniuri cu acces nelimitat la suc si cafea ( unele delicioase altele groaznice - un shell pe care n-o sa-l uit)... Destul de dificil de ales mancarea daca nu e insotita si de poze.. Cafeaua foarte prosta in Finlanda, Norvegia si Poloni...parca ar fi un fel de ceai facut din cafea. Cu greu am gasit 3-4 locuri cu cafea pe gustul meu. Benzinariile sunt aproape exclusiv automatizate cu plata cu cardul in nord. Degeaba ai bani la tine...( chiar daca are si shop/restaurant aferent nu poti plati acolo). In finlandeză "musca" e cuvant identic cu al nostru....2 points
-
Sper ca nu ai de gand sa vinzi prea curand masina ? Ai investit prea mult in ea din toate punctele de vedere1 point
-
1 point
-
Foarte bine, sunt ok Nissens Era cea mai sigura proba aceasta.1 point
-
Fix asta e imaginea pe care o am eu, niste Speedline-uri care se indoiesc de la o plecare foarte brutala1 point
-
Initial nu imi placeau cum se vedeau pe masina, acum in ultimele poze incep sa fie mai ok La inceput, cu anvelopele noi si foarte negre nu prea se vedeau in poze si parea ca masina are doar jante si fara cauciucuri si era un pic mind fuck Acum, cu strat de praf pe ele si o culoare mai aproape de realitate, sunt vizibile si in poze si incep sa dea bine1 point
-
Are masini de 250.000euro. Tu chiar crezi ca le tine asa la vedere? intr-un parc auto? Le tine sub cheie intr-o hala, care nu e in oras ci langa. Daca o sa mergi vreodata la vama din Nord, o sa vezi multe masini care intra in tara. De obicei pe platforme aduc cate 3, dar mai sunt si cazuri cand le conduc pe roti. Ia uite aici la minuntatia asta cu tot fundul schimbat "in Jermania" vezi luftul de la bara spate?pot sa-ti zic ce are in portbagaj cu el inchis, a bagat-o acu 2 saptamani in tara cand intram eu pe la Petea, ajunge de vanzare. Cea mai tare faza a mea cu vanzatori din Maramures, am mers sa vad un sandero in 2013 era produs in 2010, adus din Franta. Cica 25.000km pe bord (era poza cu bordul) cand ajunge un mascarici slab la costum, pe bord erau vreo 33.000km. Il intreb, si imi zice ca imi pune ce kilometri vreau eu, imi pune 1 km daca vreau. Halal raspuns, ce sa mai zic? Sa vezi ce retardat am fost in 2013, cand am mers cu autocarul de la Baia Mare la Bucuresti, sa vad un hyundai i30 cu o vechime de 4 ani luat de nou. Era defapt o masina fara itp 1 an jumate, fosta dauna totala.1 point
-
Ce sa zic, eu le am de vreo multe zeci de mii... Inainte sa dati vina pe discuri, mai verificati si montajul, nu mergeti la tot felul de paltonari si dulgheri apoi va plangeti. In special abaterea fuzetei dar si bucsaraiele si starea de curatenie a fuzetei la montaj, dupa care verificare cu ceas comparator abaterea discului proaspat montat. Cati fac asa? Deci? Loterie...corect? Doar ca e vorba de loteria mecanicilor, nu a producatorului de discuri de frana. Sigur, toti sunt autorizati...sa va ia banul.1 point
-
Din cate stiu, nu exista golf 7 fabricat in 2012, numai incepand cu 2013.1 point
-
Cum zice si @Andrei1980, as adauga ca depinde mult si de cum au fost intretinute aceste motoare TSI! Eu am mult blamatul motor 1.4 TSI 140 CP cod BMY cu probleme la lant , intinzator si despre care se spune ca este un motor de evitat.In 40k km nu am avut probleme cu motorul , ulei schimbat sub 10k km si in rest talpa maxima! In general daca vorbim de masini aduse din strainatate cu km multi (unii dati mult inapoi) , conduse batraneste sau excesiv de agresiv , cu revizii long life la 30K km si vandute de fostul proprietar cu un motiv serios( trebuia sa bage bani in ea, de obicei > 2000e) nu te poti astepta la o fiabilitate extraordinara. Eu schimb vitezele in jur de 3000 rot/min , schimb uleiul regulat,mai fac drumuri mai lungi cu masina si ma declar foarte multumit!Simti ca ai cu ce forta o depasire, nu consuma mult si ai confort. Despre acel 1.2 mpi , este clar un motor fiabil,foarte vechi, fara viata , cu consum foarte mare in turatii mari , depasirile sunt adevarate aventuri iar confortul din logan este asemanator cu confortul ce ti-l ofera o "conserva pe roti". Punand in balanta eu prefer TSI-ul ori carui al motor!Toate marcile au probleme specifice si nerezolvate, am avut si Renault,Nissan,Logan(au parintii mei), VW Passat,dintre toate motoarele cel TSI ma incanta!Un motor aspirat este simplu si mai fiabil clar dar industria auto a evoluat si se axeaza pe consum mic si putere mai mare. Erorile de la proiectare motoarelor TSI au fost corectate la TSI-urile de dupa 2013 , s-a inlocuit distributia pe lant cu distributia pe curea.Rezultatul este un motor foarte fiabil!1 point
-
terminatoru... ce confirmi ? ca se comporta asa cum zice colegul nostru ? nu.... lipituri reci se fac la acest model la mufa verde... si afecteaza la pornire, etc - cam atat. Manifestari cum are el, nu sunt de la lipituri reci.1 point
-
Salut, Am si eu o problema cu un passat cc 2010 1.8 TSI. Acum o luna si jumatate mi s-a aprins in bord EPC si Martorul de motor, am fost la service, a dat un scan si aveam eroarea missfire pe cilindrul 4. La recomandarea mecanicului am schimbat toate cele 4 bujii si bobinele de inductie. Toate bune si frumoase pana saptamana trecuta cand am fost la mare, pe autostrada am simtit pe la 160 km/h ca incepea sa traga mai greu si un mic tremurat, cand am ajuns la cazare s-a aprins iar martorul de motor. Am fost la service in mangalia au pus testerul si aveam aceeasi eroare, missfire pe cilindrul 4, am schimbat bobina de inductie si eroarea nu disparea, cand a desfacut bujia avea bratul topit. Am schimbat si bujia, eroarea a disparut. Am dat o fuga pana in Bulgaria si iar s-a aprins martorul de motor, am fost din nou la service in mangalia si aveam erori pe toti 4 cilindrii. Am schimbat toate 4 bujiile. La intoarcere spre Bucuresti pe autostrada am incercat sa testez din nou si cand depaseam 2100 rpm in viteza a 6-a se aprindea martorul de motor. Puteti sa-mi recomandati un service bun in Bucuresti care sa-mi rezolve problema? Multumesc, Florin1 point
-
Am reusit azi sa fac un drum ceva... mai lung (mi s-a facut pofta de o friptura de vita cu ceva brownie obssesion pe post de desert) asa ca am testat noile faruri. Am iesit pe centura, m-am infipt in primul DN si ne-am oprit in primul... municipiu. Gasit centrul vechi, gasit restaurant... etc etc. Cand am terminat deja soarele era sub orizont asa ca am decis sa fac un mic ocol si sa ma intorc pe A1. Farurile isi fac treaba neasteptat de bine, mai trebuie unu-doua mici reglaje (au venit gata reglate din fabrica). Becurile, idem. Traficul insa m-a intristat: semnalizarea este optionala mai ales la iesirea dintr-un sens giratoriu. Cred ca o sa imi cumpar un glob de cristal ; sunt o gramada de conducatori auto care doar ating maneta de semnalizare; masina ar trebui sa poata semnaliza de 3 ori; de cele mai multe ori, insa, nu prea iese manevra (acum mult timp pe cand era fitza sa ai mirror down pe oglinda dreapta toata lumea circula cu butonul de regaj al oglinzilor pe pozitia jos - dreapta nu conteaza ca masina a costat 3 rinichi si stie bluetooth, android auto sau carplay; daca nu ai paleta de tenis la ureche, n-ai valoare; vezi mai sus. farurile: de mult timp n-am mai vazut atatea lumini albastre, faruri matuite, HID-uri in far cu oglinda; cred ca vreo 5 ani nu mai am voie sa fac radiografii. lumini de ceata: absolut toate masinile cu care m-am intalnit/m-au/le-am depasit aveau proiectoarele aprinse. Nu conta ca vizibilitatea in aer era >10km. Daca n-ai lumina, n-ai valoare. Aceiasi conducatori auto care ziua merg cu toate luminile stinse (daca ai noroc pornesc un W5W) pentru ca virgula consuma. Cativa aveau si lampa de ceata (spate) ON ca... de ce nu. politia... 2 radare in boschet si ceva clienti pentru viteza (probabil) ca n-am vazut numere ridicate sau chestii in genu in continuare conducatorii auto franeaza instinctiv la vederea organului. drumurile: A1 e o gluma; parapetul metalic "nu (mai) protejeaza de luminile din fata". Sa fie din cauza ca toata lumea a trecut la CUV/SUV sau pentru ca au tot inaltat asfaltul fara a "rascheta" vechiul start de uzura si acum... asta e, suferim; intre Bolintin Vale si Centura Bucuresti, banda 1 e ca dupa bombardament, peticita, denivelata... pe podul de la km 38 devine o aventura B1. o gramada de masini oprite... ca aici am treaba, nu conteaza ca incomodez traficul sau, si mai frumos, mmergand cu 30 in zona cu 50 si coada de 20 de masini in spate; linia continua sau dubla continua nu exista; depasirea coloanei urmata de repliere fortata este la ordinea zilei. Mai sunt multe de zis dar... deja incep sa ma enervez. La sfarsit atasez un consum: Cam 200 de km a fost toata plimbarea, cu ~60 de km/h media, vreo 10 minute in trafic bara la bara pana am iesit din Bucuresti, 32 de grade la plecare - AC la 20 de grade tot drumul, 2.5 persoane in masina + ceva bagaj. Adaugand calitatea localului si a mancarii... am iesit mai ieftin decat metrou + taxi in Bucuresti. Vinul il degust dupa ce apas "Submit Reply"1 point
-
Salut colegu' @Bitter_Sweet! Eram pe drumul spre service Am overhaul-uit etrierele si am pus discurile de 370 Asta e pe stilul "am si eu un Golf exact ca al tau" Am vopsit miezul negru ca sa fie bine Nici nu par asa mari sub 19 Si crème de la crème Praful de pe bord e in ton cu alcantara1 point
-
1 point
-
am premium contact 5 pe G6 de 8 ani.. bine schimbate la fiecare 45k..fff multumit de ele pe uscat..ploaie..franare..1 point
-
Buna ziua eu am cumparat o skoda kodiaq de la aviamotors , care mi.a fost predata cu navigatia defecta . Acest defect a fost mascat, printr o predare in graba de catre consilier care se grabea sa ajunga in alta parte si am.fost predat unui domn de la logistica pe care il cunosteam si care mi a dat actele si cheile. Cand eram in drum.spre casa am vrut sa pornesc navigatia dar imi spunea ca nu este disponibila. L am sunat a2a zi pe consilier sa imi comunic problema si mi a spus ca ma programeaza in service sa cerceteze problema. Vorbind cu un.prieten mi.am dat seama ca consilierul de vanzari nu mi a dat cardul de navigatie al masini . Cand I am atras atentia mi a spus ca trebuie comandat si dureaza 14 zile , o mare minciuna.Cand am.insistat sa imi dea cardul sau sa verificam navigatia am urcat cu el sus in birou si stupoare avea cel putin 6-8 carduri de navigatie sigilate in carcase ca de dvd. Cand am introdus cardul in unitatea media din torpedou navigatia nu recunostea pozitia actuala si a trebuit sa fiu programat la service. Am fost in service de 4 ori de la ora 11/17.00 , prima data sa repare navigatia care s a stricat in cateva ore , a 2a oara sa repare navigatia si si au zgariat torpedoul, a 3 a oara sa schimbe torbedoul si mi au stricat prin mufare gresita camera de marsarier , a4a oara sa repare camera de marsarier , pe care nu reusesc sa o repare deoare asteapta raspuns de la fabrica. Am fost sunat de la calitate,de la sef service etc ca se rezolva la telefon si cand ajungi acolo vor sa te convinga ca totul e normal . Sunt client de 12 ani avia motors dar s a schimbat in rau fiind flux constat de personal iar sefii de service isi acopera angajati ca doar este cu circuit inchis . Daca stai pe acolo 2 zile si nu iti vine sa crezi ce vezi si ce fac anajati. Acum.astept pozitia oficiala aviamotors , deoarece din cele 4 reparati in service doar 2 au fost trecute in baza de date , noroc ca am.avut inspiratia sa fac poze si filmari in timp ce lucrau la masina sa am.dovada ca am avut 4 intrari in.service. Astept raspunsul lor in decurs de 30 de zile pentru a ma adresa anpc si pentru a merge si in.instanta. am.trimis email si.la infoline@skoda-auto.cz . Mi au raspuns foarte repede cerandu mi sa le trimit poze , documente etc pentru a mi sustine afirmatiile . Dupa ce le am trimis au ramas mirati de situati si mi au comunicat ca sunt clienti din Romania care reclama servicile aviamotors si vor incerca pe cat posibil sa ma ajute. In concluzie trimite email la infoline@skoda-auto.cz daca aveti nemultumire de reprezentante skoda. Cu stima si respect un pățit1 point
-
https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-jetta-ID7Gw8dj.html atentie la asta https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:WnND_fZcTUkJ:https://poctra.com/2017-VOLKSWAGEN-JETTA/lot-37109947/GREENWELL-SPRINGS-LA+&cd=2&hl=en&ct=clnk&gl=ro 3VW2B7AJ4HM2248650 points
-
Cum sa se planga? Abia ca se pun pe anumite modele! Da, 1.4 TSI gen. 2, 125 si 150 CP cu si fara ACT(decuplare cilindri) sunt motoare reusite intr-adevar.-1 points
-
Spune tot intr-adevar. Spune ca sunt si oameni care nu vad bine la Audi. ????-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00