Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.08.2018 în toate secţiunile
-
A trecut ceva timp de cand nu ai mai scris.. mare lucru nu s-a mai intamplat de atunci.. Ceasurile sunt sus ! Las cateva poze cu ele mai jos. Sunt foarte multumit de ele, pot sa zic ca au intinerit masina foarte foarte mult! Probabil va urma si un volan de Superb facelift ca sa fie pachetul complet. Review-ul ceasurilor: Pro: - Interfata foarte intuitiva, totul este asezat unde trebuie si desi are multe optiuni si ecrane, sunt foarte usor de accesat. Aici adaug si simplitatea cu care navighezi prin meniuri, folosind doar maneta clasica - Rezolutie foarte foarte buna! Mult peste si ceasurile OEM de pe modelele noi sincer. Nu stiu exact ce rezolutie este dar pixelii nu se vad, si o claritate ft buna! - Ecranele principale au exact informatiile de care am nevoie. (nivel combustibil in litri, temperatura exacta a apei, boost, temperatura admisie, incarcare baterie, consum mediu, instant, km parcursi, treapta in care te afli, data ora, i etc... - Poti citi / sterge erori stocate pe diferite module (motor, comfort, etc) - exact ca si cu VCDS - Poti vedea cata putere folosesti (kw, nm), nivel ulei etc. - Cand deschizi usile, masina din BC se vede pana la cel mai mic detaliu.. (pana si fetele de usi sunt desenate ) - foarte multa atentie la detalii - Multe alte functii, si valori disponibile in meniu.. unele din ele ma si depasesc sincer - Interiorul a intinerit foarte mult. Combinatia ecranului cu navigatia, si lumile ambientale discrete din usi, da senzatia de ceva high tech, in nici un caz o masina din 2003 - Mesajele de avertizare arata foarte bine. Ma refer la cele gen: Nivel combustibil, ulei apa etc. - am martor in sfarsit la pilot automat! Pentru cei care nu stiu, spre deosebire de Passat, la Skoda Superb nu este nici un martor cand activezi pilotul automat. Nu ca ar ajuta ft mult dar mie imi statea pe creier chestia asta - Logo Skoda cand pun contactul, si logo custom dupa ce scot contactul Contra - Fiind inginer QA de meserie, am gasit cateva bug-uri la acest ecran, nimic serios sau enervant. Am vorbit cu @ursachicatalin si vom face un update de soft care le va rezolva. . Din punctul meu de vedere e ceva normal, nu exista soft facut din prima fara anumite bug-uri in el - Mi-ar fi placut sa vad si anumite canale cum ar fi valori injectoare de exemplu Per total sunt foarte multumit, si recomand. Isi merita fiecare banut ! P.S Chit ca imi arata boost-ul nu am renuntat la ceas deoarece imi place cum da in grila si m-am obisnuit sa urmaresc boost-ul de acolo De cand nu am mai postat, am participat cu masina la cateva expo-uri unde am luat cateva premii, ultimul fiind la Tassi in Ungaria (TOP 5, si locul 2 best Diesel exhaust) Atasez si un clip video cu o repriza 0-180. Filmarea a fost facuta intr-o zona unde era permis acest lucru, nu pe drumurile publice! Deci, rog moderatorii sa nu fie stearsa. Nu a fost cea mai buna plecare, inca nu i-am prins turatia cea mai potrivita din care sa plec cu setup-ul nou, dar pana la etapa de drags sigur se rezolva si acest aspect13 points
-
Am mai spus. Nu sunt apt sa detaliez pe zile-ore-etc. Nu am har de povestitor. Somn pe la hoteluri de pe traseu. Nimic programat. Practic pe seara estimam cam cat mai putem conduce si am folosit mereu google maps sa-mi afiseze hotelurile de pe traseu. Alegeam intotdeauana oraselele din proximitate (practic ieseam de pe autostrada/drum 2 - 5 km) cu hoteluri de 3-4 stele si review-uri bune. Intotdeauna au dat preturile de pe tripadvisor/booking (au fost draguti si chiar au facut rezervari online pe loc in numele nostru ca sa avem cel mai bun pret. Au oscilat intre 80-110 eur. Singurul inconvenient era ca ne cazam destul de tarziu 8-10 seara si restaurantele hotelurilor cam erau inchise dar mereu ne-au indicat ce e deschis pana tarziu in proximitate si a fost ok. Programul a fost cam 1 noapte de condus 1 de somn la hotel. La destinatie Nordkapp cam cu 25 km inainte de finish este un complex cu un hotel facut din containere, cateva casute din lemn si parc de rulote. Am avut noroc in extremis de o casuta in rest fiind full si pe care o noapte din cele 2 pot spune ca am luat-o cam degeaba intrucat am remas toata "noaptea" la Nordkapp, nu am dormit deloc.... Cu mesele am tinut neaparat sa degustam mancarea din zona turistica a oraselor vizitate, apoi pe la restaurantele benzinariilor unde exista un fel de meniuri cu acces nelimitat la suc si cafea ( unele delicioase altele groaznice - un shell pe care n-o sa-l uit)... Destul de dificil de ales mancarea daca nu e insotita si de poze.. Cafeaua foarte prosta in Finlanda, Norvegia si Poloni...parca ar fi un fel de ceai facut din cafea. Cu greu am gasit 3-4 locuri cu cafea pe gustul meu. Benzinariile sunt aproape exclusiv automatizate cu plata cu cardul in nord. Degeaba ai bani la tine...( chiar daca are si shop/restaurant aferent nu poti plati acolo). In finlandeză "musca" e cuvant identic cu al nostru....4 points
-
Frumusetea e in ochiul privitorului Acum, dupa ce le-am vazut montate pe masina, ca si parere pur personala pot spune ca am vazut si mai urate3 points
-
Gata si un scurt concediu la Fundata. ~1300km, masina s'a comportat bine cu 3 adulti, 1 copil si bagajele aferente, atat pe autostrada, cat si pe serpentine si drum pietruit. Tot ma "incurc" un pic la turatii mici, in rampa, cand ma astept ca apasand acceleratia turatia sa creasca, dar uneori fara retrogradare nu exista sansa. E ciudat, celelalte doua "turbate" nu fac asa, se impotrivesc si ele, dar pana la urma cedeaza.2 points
-
A venit vremea schimbarii discurilor de farana si a placutelor pentru spate, am ales ca pe fata ATE POWER DISC si placute ATE ceramic.2 points
-
Apa...paie si bataie! Adunam km cat e posibil de multi. Nu ma feresc sa o plimb... Pe unde am mai fost? Ce-am mai facut? Nu stiu cum a rezistat actuatorul turbo pana acum, incat nu o cedat si ala in concediu! Arata cam asa: - adica Groaznic! Am pus altul, am reglat...si momentan e ok. Nu prea am timp de reglaje fine sau perfecte, dar as vrea sa le fac candva. Cu ocazia asta, m-am uitat si la turbo. Arata ok pentru o turbina in care nu s-a umblat. Joc ...aproape deloc. Nici axial, nici radial. Ulei in interior...nimic. Ceea ce e super bine! Apoi, m-am trezit ca iarasi se uda mocheta la o ploaie mai torentiala. Sursa - Bara longitudinala dreapta. Data jos, curatat si refacute garniturile - de data asta am pus unele de cauciuc. Stranse bine si nu mai am nici o problema. Apoi, ca tot am dat scutul jos sa schimb actuatorul turbinei, am izolat si scutul (protectie in plus la baia de ulei, in caz de ceva). Urmeaza sa cumpar si scuturile laterale si sa le montez. Mai izolam din zgomote si protejam curelele de apa, pietricele si praf. Apoi, am fost in Ungaria cu un coleg de munca sa luam un S4 Avant 2010 (435 CP). Cica atunci cand te grabesti sa ajungi undeva mergi cu Golful Dus-intors, mers in limitele legale, pe autostrada, pe DN, in localitati, oprit la semafor (acum le scriu pe toate sa nu cumva sa mai inteleaga cineva ca oi fi mers ilegal si sa-mi iau warn! ) trecut doar pe verde, evident... dat prioritate la pietoni, animale, caini, pasari, etc... consumul a fost de 5%. Drumul...bun, in afara de segmentul dintre Deva si Faget, unde cam ai o gradina de morcovi infipta... Apoi, cand ajungem in Ungaria, evident mers cu waze (si cu Google Maps facea la fel) ne-o dus pe un drum forestier (ca sa avem iarasi gradina de morcovi...) si am tot urcat asa vreo cativa km ...pana am ajuns in varful unui munte....in padure: You have arrived! ? Ia S4 de unde nu-i. In final, l-am gasit si ne-am intors cu 2 masini AM revenit acasa, si am vrut sa scap in final de eroarea de airbag. Nicaieri nu am gasit (surse sigure) spira de volan cu 1J0 959 654J ci doar cu AP in coada. Am luat cu AP intr-un final, si din doua bucati am facut una singura. Panglica de pe AP am mutat-o pe electronica cu J... sa nu mai fac adaptari si basic settings. Rezultatul: works like a charm! nota: ultima poza e pe A1 (deci nu am mers ilegal). O spalare corespunzatoare si...cam atat Si...parca ar merge niste distantiere de 20 mm pe spate... Drumuri bune2 points
-
Sa mai stergem praful pe aici, masina a primit o curatare a turbinei si schimbarea actuatorului vacuumatic si un reglaj al geometriei directiei. Au revenit toti calutii.2 points
-
esti o exceptie. majoritatea romanilor fac orele astea pe autostrada tot anul si nu la viteza maxima. oricum, norma bate vascozitatea. si sa fim seriosi, o gramada de "bolizi" merg cu 5w-30 si nu se strica. masinutele noastre nici atat.1 point
-
Mda....intradevar m-am uitat de curios si samsarul a scos poza :) De multe ori am vazut tot felul de anunturi de la aceasta firma, cu tot felul de masini, si prin simplul fapt ca aveau km mai putini si carte service (dupa cum tinea sa precizeze in mod deosebit vanzatorul), preturile erau cam cu 1000-1500 euro peste media pietei. Dar samsarul tot samsar, chiar daca cica are firma. In urma cu un an vazusem un alt Golf 6 de vanzare la el (printre multe alte masini) si de distractie l-am sunat sa vad ce zice de masina. M-a luat cu...pai prietene, daca vrei sa vezi masina si ajungi in oras, sa ma suni, ca le am nu stiu unde depozitate, si ca mergem impreuna si bla bla. Si i-am zis ca sa imi dea adresa la parcul lui auto, ca merg direct acolo si ne intalnim la locatie. Pai ca nu se poate, ca ma duce el, ca e mai sigur. Probabil, sa nu mergi singur si sa te razgandesti dupa ce vezi ce are pe acolo. Asa macar te poate aburi cu texte, carti service, tuv-uri, facturi si cine stie ce alte smecherii super comune printre cinstitii si mult iubitii samsari.1 point
-
Am fost in concediu, facut vreo 1000 de km, mers pe autostrazi constant intre xxx si xxx, masina se simte extraordinar la xxx-xxx, poti merge cu orele asa... sta pe la vreo 3500 rpm la xxx, poimaine vine revizia de 4 ani, maine itp-ul, in rest, toate bune si frumoase. Am uitat sa mentionez ca am facut cateva plinuri cu aditiv Millers, incercat si pe alte 2 masini, jos palaria, motorul merge mai bine cu el.1 point
-
Se pare că vânzătorul urmărește forumul. Poza cu km a dispărut de pe Autovit ?? ?1 point
-
Pt ca treci 2 dealuri pe un drum minuscul, nu spart, dar mic si fara vizibilitate. Si la fiecare deal ai o pereche de serpentine de ajungi in doftana cu stomacul in gat.1 point
-
Mi-a scapat, cazarea la Tusnad ti-am recomandat-o din doua mari motive: 1. poti sa faci baie cu apa termala 2. de acolo mergi la lacul Sfanta Ana, drumul e accesibil dar mers mai incetisor (asfalt+piatra cubica). Incercati daca aveti cand, sa mergeti la Doftana, in localitatea Tesita faceti stanga pe drumul DJ 101S, recomand doar coborare spre Comarnic, urcare dinspre Comarnic spre Doftana nu recomand, e prea periculos. https://www.google.com/maps/@45.2931914,25.7089062,3a,75y,46.72h,90t/data=!3m10!1e1!3m8!1saU5C-Qif-4Du-i-_Z5j1uQ!2e0!6s%2F%2Fgeo1.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DaU5C-Qif-4Du-i-_Z5j1uQ%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D331.42618%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656!9m2!1b1!2i381 point
-
Sustin pe Denis pt intoarcere, foarte faina zona pe Tusnad - Brasov si drum f bun. Ritz rules si Secuiesc pt mancare (am stat si nu ne-a chiar placut cazarea), la fel si Viktoria.1 point
-
Salut, am facut drumul ala de mai multe ori. Mi-a placut foarte mult de la Roman-Gura humorului cum treci spre Bistrita, absolut fenomenal drumul, sa-l faci pe lumina ca ai ce sa vezi. Inapoi ai putea sa vii pe la Toplita- -Tusnad - Sf Gheorghe. Brasov si apoi in functie de ora de revenire Dn1 sau dn1a. Daca vrei o cazare decenta, super curat dar mai rustic poti sa incerci in Tusnad la Pensiunea Ritz sau mai fancy si mancare buna la Hanul Secuiesc. Grija la radare neiscriptionate spre Moldova.1 point
-
Salut Mihai, Ala e drumul, apoi Roman-Gura hum-Vatra Dornei. Cealalta varianta pe marginea lacului bicaz e praf. Ca obiective nu sunt f multe pe marginea lui E85. Mausoleul de la Marasesti daca nu ai mai fost. Pt pauze de mancare recomand hanul Poenita in Rm Sarat (doar niste ciorbe altfel stai 2 ore) sau Pensiunea Moldavia Bacau (te abati putin dar merita, alt local in bacau nu pot recomanda) iar pt Vatra Dornei recomand Pensiunea Poiana in Poiana Negri. Concediu placut !1 point
-
1 point
-
Chiar nu arata rau deloc. Ar fi totusi o greseala sa il lanseze doar sub sigla Cupra si nici nu cred ca ar dezvolta un model nou doar cu motorizare de top. Un hibrid probabil ca va fi disponibil, designul mai colturos ma duce cu gandul la C-HR, insa mai digerabil ptr un public mai larg1 point
-
Tiguanul este generos cand e vorba de prize de 12V in masina, dar m-am saturat sa stau cu cablurile de usb trase prin toata masina. Am luat un incarcator auto cu 5 porturi pe care l-am lipit cu banda 3M de Gopro ( au venit la fix pe el ) , cablul a fost ascuns pe langa scaun cu clipsuri adezive . Utilitatea lui depaseste orice aspect "inestetic" . . Intre timp am luat si Uleiurile pentru diferentialele Fata + spate cate 1 L pentru fiecare si am mai luat inca un bidon de Ulei de Haldex pentru a ma pregati pentru curatarea N373 , trebuie sa imi vina si Kitul de O-ringuri dedicat.1 point
-
nu merge la Golf 5 asa, stai linistit. Doar cu o interfata dedicata, citit eepromul si modificat - este o operatiune pt avansati.1 point
-
E din 2012, pe final de an. Pe talon oricum e 2013 dupa inmatriculare. 135.000km nu sunt chiar de neglijat, nu sunt multi, dar nici putini. eu zic sa mai incerci sa iei ceva cu km mai putini, sub 80.000km. Poate mai lasi la echipare/dotari iei un confortline cu xenon dar cu km mai putini. In general cred ca break-urile sunt mai ieftine, e o varianta si asta. Bugetul este bun pentru Golf, ia in considerare si 1.4 tsi 125/140/150CP.1 point
-
Seat/Cupra va lansa in 2019/2020 un Cuv coupe. Seamana cu conceptul 20v20, dar va avea dimensiuni de Leon. Cred ca e primul Cuv/Suv pe care l-as lua foarte serios in considerare ca o viitoare achiziție. https://www.autopista.es/novedades-coches/articulo/cupra-nuevos-coches-suv-ateca-ibiza-arona-leon-cuv-coupe-seat-2018-20201 point
-
Ce părere aveți despre Ravenol Vmp 5w30? Vreau sa îl bag intru vw cc cu motor 2l diesel. Multumesc.1 point
-
Motorul Peugeot 1,4 HDi sau TDCI 75 CP are distributia garantata 150000km si 10 ani in manualele producatorilor (Peugeot/ Ford)1 point
-
Maine il pun la curier. Asta e cireasa de pe tort. Merita si ea ceva frumos ?1 point
-
1 point
-
1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00