Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.08.2018 în toate secţiunile
-
Am mai spus. Nu sunt apt sa detaliez pe zile-ore-etc. Nu am har de povestitor. Somn pe la hoteluri de pe traseu. Nimic programat. Practic pe seara estimam cam cat mai putem conduce si am folosit mereu google maps sa-mi afiseze hotelurile de pe traseu. Alegeam intotdeauana oraselele din proximitate (practic ieseam de pe autostrada/drum 2 - 5 km) cu hoteluri de 3-4 stele si review-uri bune. Intotdeauna au dat preturile de pe tripadvisor/booking (au fost draguti si chiar au facut rezervari online pe loc in numele nostru ca sa avem cel mai bun pret. Au oscilat intre 80-110 eur. Singurul inconvenient era ca ne cazam destul de tarziu 8-10 seara si restaurantele hotelurilor cam erau inchise dar mereu ne-au indicat ce e deschis pana tarziu in proximitate si a fost ok. Programul a fost cam 1 noapte de condus 1 de somn la hotel. La destinatie Nordkapp cam cu 25 km inainte de finish este un complex cu un hotel facut din containere, cateva casute din lemn si parc de rulote. Am avut noroc in extremis de o casuta in rest fiind full si pe care o noapte din cele 2 pot spune ca am luat-o cam degeaba intrucat am remas toata "noaptea" la Nordkapp, nu am dormit deloc.... Cu mesele am tinut neaparat sa degustam mancarea din zona turistica a oraselor vizitate, apoi pe la restaurantele benzinariilor unde exista un fel de meniuri cu acces nelimitat la suc si cafea ( unele delicioase altele groaznice - un shell pe care n-o sa-l uit)... Destul de dificil de ales mancarea daca nu e insotita si de poze.. Cafeaua foarte prosta in Finlanda, Norvegia si Poloni...parca ar fi un fel de ceai facut din cafea. Cu greu am gasit 3-4 locuri cu cafea pe gustul meu. Benzinariile sunt aproape exclusiv automatizate cu plata cu cardul in nord. Degeaba ai bani la tine...( chiar daca are si shop/restaurant aferent nu poti plati acolo). In finlandeză "musca" e cuvant identic cu al nostru....4 points
-
După concediul in Grecia mașinuța a trecut de 70000km. Consum mediu total inclusiv mersul pe acolo zilnic la plaje 6,5/100. Spre Halkidiki bine ca este autostrada altfel cei peste 800 km s-ar face mult mai greu, eu i-am făcut azi in 10 ore. Nici o problema cu mașina. Am lăsat și sotia sa conducă, era de gen “nu vrei sa mai conduc și eu”. Pe urma mi-a spus ca se conduce usor și trage bine in depasiri. In gând îmi ziceam ca totuși 190cp quattro trage mai bine Dar sa nu ne grăbim sa dam o căruță de bani cât timp Golful încă satisface 90% din cerințe.4 points
-
Apa...paie si bataie! Adunam km cat e posibil de multi. Nu ma feresc sa o plimb... Pe unde am mai fost? Ce-am mai facut? Nu stiu cum a rezistat actuatorul turbo pana acum, incat nu o cedat si ala in concediu! Arata cam asa: - adica Groaznic! Am pus altul, am reglat...si momentan e ok. Nu prea am timp de reglaje fine sau perfecte, dar as vrea sa le fac candva. Cu ocazia asta, m-am uitat si la turbo. Arata ok pentru o turbina in care nu s-a umblat. Joc ...aproape deloc. Nici axial, nici radial. Ulei in interior...nimic. Ceea ce e super bine! Apoi, m-am trezit ca iarasi se uda mocheta la o ploaie mai torentiala. Sursa - Bara longitudinala dreapta. Data jos, curatat si refacute garniturile - de data asta am pus unele de cauciuc. Stranse bine si nu mai am nici o problema. Apoi, ca tot am dat scutul jos sa schimb actuatorul turbinei, am izolat si scutul (protectie in plus la baia de ulei, in caz de ceva). Urmeaza sa cumpar si scuturile laterale si sa le montez. Mai izolam din zgomote si protejam curelele de apa, pietricele si praf. Apoi, am fost in Ungaria cu un coleg de munca sa luam un S4 Avant 2010 (435 CP). Cica atunci cand te grabesti sa ajungi undeva mergi cu Golful Dus-intors, mers in limitele legale, pe autostrada, pe DN, in localitati, oprit la semafor (acum le scriu pe toate sa nu cumva sa mai inteleaga cineva ca oi fi mers ilegal si sa-mi iau warn! ) trecut doar pe verde, evident... dat prioritate la pietoni, animale, caini, pasari, etc... consumul a fost de 5%. Drumul...bun, in afara de segmentul dintre Deva si Faget, unde cam ai o gradina de morcovi infipta... Apoi, cand ajungem in Ungaria, evident mers cu waze (si cu Google Maps facea la fel) ne-o dus pe un drum forestier (ca sa avem iarasi gradina de morcovi...) si am tot urcat asa vreo cativa km ...pana am ajuns in varful unui munte....in padure: You have arrived! ? Ia S4 de unde nu-i. In final, l-am gasit si ne-am intors cu 2 masini AM revenit acasa, si am vrut sa scap in final de eroarea de airbag. Nicaieri nu am gasit (surse sigure) spira de volan cu 1J0 959 654J ci doar cu AP in coada. Am luat cu AP intr-un final, si din doua bucati am facut una singura. Panglica de pe AP am mutat-o pe electronica cu J... sa nu mai fac adaptari si basic settings. Rezultatul: works like a charm! nota: ultima poza e pe A1 (deci nu am mers ilegal). O spalare corespunzatoare si...cam atat Si...parca ar merge niste distantiere de 20 mm pe spate... Drumuri bune3 points
-
Cum zice si @Andrei1980, as adauga ca depinde mult si de cum au fost intretinute aceste motoare TSI! Eu am mult blamatul motor 1.4 TSI 140 CP cod BMY cu probleme la lant , intinzator si despre care se spune ca este un motor de evitat.In 40k km nu am avut probleme cu motorul , ulei schimbat sub 10k km si in rest talpa maxima! In general daca vorbim de masini aduse din strainatate cu km multi (unii dati mult inapoi) , conduse batraneste sau excesiv de agresiv , cu revizii long life la 30K km si vandute de fostul proprietar cu un motiv serios( trebuia sa bage bani in ea, de obicei > 2000e) nu te poti astepta la o fiabilitate extraordinara. Eu schimb vitezele in jur de 3000 rot/min , schimb uleiul regulat,mai fac drumuri mai lungi cu masina si ma declar foarte multumit!Simti ca ai cu ce forta o depasire, nu consuma mult si ai confort. Despre acel 1.2 mpi , este clar un motor fiabil,foarte vechi, fara viata , cu consum foarte mare in turatii mari , depasirile sunt adevarate aventuri iar confortul din logan este asemanator cu confortul ce ti-l ofera o "conserva pe roti". Punand in balanta eu prefer TSI-ul ori carui al motor!Toate marcile au probleme specifice si nerezolvate, am avut si Renault,Nissan,Logan(au parintii mei), VW Passat,dintre toate motoarele cel TSI ma incanta!Un motor aspirat este simplu si mai fiabil clar dar industria auto a evoluat si se axeaza pe consum mic si putere mai mare. Erorile de la proiectare motoarelor TSI au fost corectate la TSI-urile de dupa 2013 , s-a inlocuit distributia pe lant cu distributia pe curea.Rezultatul este un motor foarte fiabil!2 points
-
2 points
-
Mersi Bogdan! In curand o sa pun scaunele ei originale, deci o sa poti sa te urci din nou... Asadar, am inceput in fortza saptamana si ieri am aplicat protectia ceramica GTechniq Crystal Serum Ultra alaturi de GTechniq EXO v4 Ultra Durable Hydrophobic Coating. Am ales cele mai bune tratamente pentru zonele mai expuse ale masinii, adica plafon si capota. Pentru restul, adica lateralele, vom alege zilele urmatoare un alt tip de produse. de asemenea s-a realizat un tratament de curatare intensa + layer hidrofob pe parbriz, C5 Wheel Armour pentru jante si C4 Permanent Trim Restorer pe cateva plastice. Toate produsele provin din portofoliul GTechniq. Efectul final este mult peste cel scontat de mine, cel putin pe elementele de caroserie diferentele sunt majore. S-a castigat claritate, efect de densitate si profunzime a vopselei si, cel mai important, o suprafata protejata de daunatori chimici si mecanici pentru un timp indelungat. Punctez aici faptul ca GTechniq Crystal Serum Ultra are o garantie de 9 (noua) ani in conditiile unui grad de intretinere normala ! Mai departe, pregatim cateva interventii pe tehnic si motor in zilele urmatoare.2 points
-
Se fentează la greu kilometrii atât în România cât și în Germania sau alte tari din vest. Nu noi am inventat asta. De asta poți să îți iei teapa inclusiv cu verificarea kilometrilor la reprezentata sau pe alte site-uri de profil. La leasing operațional se poarta datul km înapoi. Mașini noi cumpărate fac cate 50-60.000 km, vorbesc cu cine trebuie și își dau kilometrii înapoi la 29.500 km. Intra in service și reprezentanta ii înregistrează. Mai face inca 50.000, da kilometrii înapoi și intră iarăși în service. Mașina real are 120.000 km, dar în bord 60.000 km...verificati în istoricul de la reprezentanta. Și asta se poarta peste tot.2 points
-
Sincer, ma asteptam la altceva. Nu seamana nici cu cele oem din poze. Personal, cred ca sunt modele mult mai nimerite cu multe spite care sa nu fie GMP. Nu ma pronunt de calitatea GMP, nu stiu de ei prea multe. Nu sunt insa de top in privinta aftermarket. Riscul la cele cu multe spite aftermarket si cu un design incarcat, diferit e sa se vada ca nuca in perete.2 points
-
Eu nu cred ca RaceChip ala face 230CP pe O3 nici mort Cred ca stii parerea mea despre Powerbox-uri --> un NU categoric, mi se par niste mizerii inutile, drept urmare foarte scumpe pentru ce ofera si chiar si gratis eu nu mi-as pune asa ceva pe masina mea. Softul isi face treaba foarte bine, ba mai mult, scoate si consumuri mai bune vad2 points
-
"Mizeria" mea a dat 350 pe dyno Si mai cunosc cazuri in care a dat mai mult decat un soft stage 11 point
-
Ieri am schimbat distribuția la 1.6 cayc. Avea 190k km și arata foarte bine. Se cunoștea scrisul de pe curea, cureaua originală era Dayco, role Ina, întinzător ntn Hayes iar pompa nu știu, dar erau paleții din plastic in condiții aproape perfecte. Am pus curea Dayco, role ina și pompă hepu. Nu se aude absolut nimic la distribuție. Distribuția am schimbat-o singur. Sunt tutoriale despre aceasta pe YouTube. Într-adevăr trebuie să ai ceva cunoștințe despre mecanică în general.1 point
-
Cu placere. Nu o lua ca pe un aspect de ordin personal. Scopul forumului este sa ajutam si sa fim ajutati. In plus, este contrar regulamentului oferirea / reluarea raspunsurilor la intrebari puse anterior.1 point
-
Daca comparam un motor 1.2 mpi conceput acum 15 ani fara turbina fara nimic pe ea, cu cativa magarusi in ea ( stiu motorul , unchiul il are pe logan, este o lesinatura cu care as muri cu volanul in mana pe un drum european) cu un motor mult mai modern si mai potent doar prin prizma fiabilitatii, nu mai au rost nici un fel de alte argumente. Inseamna ca doar si doar fiabilitatea va este importanta si va trebuie un hibrid sau ceva aspirat indiferent de puterea redata, de la orice alta marca ( pana cand se mai pot cumpara) si restul sunt CAN CAN... iar ca sa nu cadem in spate de la renault... puteti sa intrati si pe forumul marcii Dacia sau Renault si mai cititi un pic despre probleme aparute pe motorizari mai apropiate de un TSI ( Tce) ...sunt si acolo persoane care vorbesc exact ca si dumneavoastra si fug de acea tehnologie ...1 point
-
Nu sunt de acord cu ce zici. Nu toate mașinile au km multi rulați. Nu poți să generalizezi. Majoritatea aduse au km multi pt că au preț de cumpărare mic, dar daca o sa te uiți pe diverse site uri o sa găsești mașini cu km putini reali. Exemplu, doar că na plătești pentru km putini chiar daca e veche. https://mobile.willhaben.at/gebrauchtwagen/auto/vw-touran-vw-touran-highline-1-6-fsi-automatik-261760475/?sid=15331173469901 point
-
Cu multe sfaturi. Schimba mecanicul, planetara nu zdrangane pe piatra cubica. Mergi si fa o diagnoza la un service competent. Probabil ai jocuri sau probleme cu esapamentul, scuturile, arcurile de la etrier, etc1 point
-
Aici unde locuiesc in Viena am masini pe strada (Passat B8 R-line, Tiguan 2018 R-line, 530 D, si multe alte masini) care nu se misca decat odata la 2 saptamani. Am gasit masini din 2006 cu 80.000km reali. Aici nu se circula in oras cu masina. Deci daca vreti masini rulate putin si cu km reali, luati din Austria.1 point
-
Revin pentru a nu lasa un topic in aer. Dupa multiple cautari si fara a putea depista nicio eroare la motor, am descoperit pana la urma ca variata turatiei era cauzata de convertizorul de cuplu care incepea sa patineze. Aparent, la inceput, acest patinaj se manifesta doar la turatii joase unde presiunile sunt mici. Reconditionat convertizorul si acum totul e OK! Multumesc!1 point
-
Total de acord ca gasesti si masini cu km putini si doar cu cativa ani in spate de la data fabricatiei, insa acestea sunt scumpe. Samsarul nu o sa aduca o masina scumpa, cu km mai putini sa zicem, pt ca pe aia o vinde greu, pentru ca nu are cui sa o dea (marea masa a populatiei are un buget anume, limitat, si cauta sa fie cat mai ieftin). Eventual, un samsar de genu iti aduce o masina cu km mai putini, da aia ti-o aduce tie, ca asa vrei tu. Si acolo pretul deja e in functie de bugetul personal. Si pe considerentul ca lumea vrea masina X, Y, Z dar intr-o suma mica de bani, pai ce sa aduca samsaru ? Masina cu km dati inapoi. Pt ca pe aia o cumpara super ieftin in Germania, o putuleste, o vinde aici cu cat o vinde si lui ii iasa profitul mult asteptat. Nu spun eu nimic nou aici, insa din cand in cand ma mai uit pe site-urile auto arhicunoscute de prin Germania. Nu ca ar fi neaparat niste puncte de reper esentiale, insa trec cateva caracteristici la cautare, si de fiecare data ma minunez ce scoruri au anumite modele, sa zicem Golf 6 ca asta este al meu. Si unde se vede pretul ? In km afisati in anunt. Daca vorbim de km peste 200.000, preturile se apropie de cele de la noi de pe olx. Si chiar si atunci sunt auto cu niste scoruri de ti s-ar umfla ficatu in tine de fericire ca ce afacere buna ai facut tu cu samsaru. (Nu e cazul pentru ca suntem oameni cu picioarele pe pamant) Si partea interesanta este ca odata cu trecerea anilor, pragurile astea psihologice ale km-lor au tot crescut ca fiind acceptate. Daca in urma cu 10 ani, punctul ala de 150.000 era cautat de toata lumea, pe urma s-a ajung la 175.000-190.000 si in prezent 200.000 + nu mai sperie pe nimeni. Si samsarii pana la urma se pliaza pe piata. Daca in urma cu 11 ani, primul meu VW, un Passat B5.5 l-am luat cu 124.000 de km, masina de 4 ani la vremea respectiva, si a fost brici, dupa 5 ani, am luat un Golf 5 Variant cu 174.000 de km, masina tot de 4 ani. Anul trecut deja am sarit de 200.000 cu Golf-ul 6, si masina de 5 ani. Vremurile dupa mine s-au schimbat, masinile au devenit tot mai scumpe, si atunci cand ai un buget anume, pe ici pe colo inevitabil trebuie sa faci niste compromisuri si iti asumi niste aspecte. Important dupa mine este sa fim constienti de ele, sa fim impacati cu deciziile luate si pe urma, daca apar probleme sa nu ne prea vaitam, ci sa fim realisti cu costurile pe care le vom suporta. Si sa nu ne lasam mintiti. Cumperi o masina second, ai un buget, sunt banii tai munciti. Macar acea masina sa fie corecta din punctul meu de vedere. Cu acte in regula si cu istoric service complet, chiar daca are poate 500.000 de km. Macar stii ce te asteapta sau de unde sa apuci eventualele probleme ce apar dupa achizitie.1 point
-
@Adi_vw nu esti singurul care mi-a zis asta @Muale am intalnit un singur viteaz de Galati care era aproape de inceputul drumului si am avut loc sa trecem . Nu ajunsese departe ca i s-a aprins becul de Ulei si a zis mai bine sa se intoarca . In rest daca ma intalneam cu cineva pe urcare sau coborare exersam mersul cu spatele in conditii de maxima siguranta alte alternative nu erau. @xdx pentru faza cu poze. Sa speram ca vor urma multe altele..... Eu consider ca inca ma incadrez la categoria de "Soft" Offroad . Acestea fiind spuse nu cred ca am depasit inca limita masinii. Asta o spun si din perspectiva ca scutul de metal inca nu are "cicatrici" pe el . Nu ai de ce sa fii carcotas ,de felul meu sunt o persoana ghinionista , asa ma consider, nu ma mai mira nimic , le iau de-a gata si incerc sa nu imi mai fac griji. Am vazut ca lucrurile merg mai bine dupa ce am acceptat acest fapt " Problema" nu s-a mai manifestat si eroarea vad ca nu mai este , am mers si am tras inca odata tare de ea tare si nimic....aproape ajung la 1000km de incident si tot nimic. Ca sa se inteleaga , eroarea a fost data de Valva N373 din imaginea de mai jos care nu are legatura cu cele schimbate anterior (V181 +filtru ) . Ca si masuri preventive as vrea sa curat valva mai intai , o sa comand Kitul de O-ringuri necesare operatiunii. Problema este ca Volkswagen nu are ca piesa separata aceasta valva . Face parte din calculatorul de haldex J492. Costa undeva la 7000 lei schimbarea acesteia (manopera +codare) , nu se poate cumpara SH deoarece este imperecheata cu calculatorul masinii de provenienta. Sansele sa se gaseasca una SH care a venit de pe o masina similara cu aceiasi varianta de echipare si cod de motor sunt foarte mici. Nu as continua acest subiect aici , daca este necesar mutam discutia in topicul dedicat.1 point
-
Nu va suparati dragi colegi, dar daca cineva mai poate crede ca o masina de 9-10 ani sau peste chiar, poate exista cu km sub 200.000, adusa din Germania, mi se pare ca este prea de tot. Cu atatea informatii pe net, pe forumuri, discutii, povesti cu tot felul de experiente, sfaturi, site-uri online cu anunturi auto unde poti face comparatii, sa iti faci idei cu privire la preturi raportate la calitatea masinii deja chiar nu stiu daca poti pune botu la nu stiu ce masina, cu un rulaj din ala de bunicuta. Pe bune acuma, vezi masini de 3-4 ani vechime, aduse din Germania sa zicem sau din Vest, km peste 200.000, mai ales daca vorbim de diesel. Pe urma te uiti la o masina de 9-10 ani sau mai mult (exemplu Touranu-ul aminiti de trust_24) si vezi ca rulajul e pe la 190.000, hai maxim 210.000. Samsarilor li se falfaie ca ar fi km dati inapoi sau nu. Nu mai pot ei ca cineva se apuca sa ceara rapoarte de pe site-uri gen autoDNA sau reprezentante sau site-uri online. Cata vreme mare parte din lume pune botul sau si daca nu pune botul, dar nu are bani si atunci face un compromis. Ia masina cat de cat dotata, cu o varsta de N ani si km deja nu mai conteaza, pentru ca oricum sunt dati inapoi. Din punctul meu de vedere este o chestie de perspectiva si cat accepta fiecare dintre noi sa fie mintit. Eu personal am preferat sa iau o masina cu km peste 200.000, de 4-5 ani vechime, cu carte service, verificata si atunci stiu ca macar km sunt ai ei. Multi km ? Ok, multi. Daca macar nu am fost mintit si nu mi-am mintit buzunaru sa zic asa, de unde am scos banii. Pana la urma un compromis am facut si eu, ca am acceptat o masina mai rulata, dar mai noua ca an de fabricatie, dotata cat s-a putut sa fie si de banii pe care i-am avut. Ca puteam face altceva cu banii aia, e partea a doua si e alta discutie dupa mine.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Macar are faruri... In fine, mie imi place f tare combo-ul R-line si culoarea aleasa. Sa o stapanesti sanatos!1 point
-
Am avut si concediul de "incalzire" de anul acesta in Thassos . O saptamana de relaxare si explorare ca sa ne imprietenim mai bine cu Noul Explorator 1800km + in 7 zile . Doua persoane , fara portbagajul Thule , am descis sa vad cum se prezinta la un drum mai lung si nu am fost dezamagit ! Am aflat limitele reale ale Exploratorului in acest concediu poate ca daca erau niste anvelope mai bune mai trageam putin de limite... pentru moment este de ajuns ! Drumul a fost foarte ok si liber , plecat in timpul saptamanii intros tot in timpul saptamanii , timpii de stat prin vama au fost extrem de mici ! Nu pot sa zic acelasi lucru pentru cei din sens opus.... Ca niciodata am vazut si eu cu ochii mei masini de Romania cu roti clampate ! Traiasca noua legislatie Greceasca! Clampate pe buna dreptate..... Tot surprins am fost sa vad echipaje de politie rutiera pe insula Multi romani nesimtiti , aruncatori de gunoaie pe geam , parcari ilegale .....etc ...Chiar si colegi de pe forum..... trist sa vezi asa ceva Drumul prin BG a fost plin de camere de viteza care anul trecut nu existau ! Lafel si in GR , multe au rasarit ! Cu noua legislatie si noile amenzi la GR multi romani vor afla pe pielea lor ce inseamna sa fii "jmeker" , poate asa se mai potolesc. Si acum sa trecem la partea care imi place cel mai mult la un post..... pozeeeeeeeeeeeeee Timpul de explorare nu a fost suficient , nu puteam sa las sotia singura pe plaja.... Am aplicat metoda "Cearsaful" atunci cand masina era parcata la soare , chiar daca pare taranism maxim , eficienta lui depaseste cu mult orice comentariu sau parere ale altor persoane. Este atat de eficient incat imi voi face unul "dublu" la comanda pe dimensiunea specifica a Tiguanului . Unul pentru parbriz si unul pentru Luneta. Am ajuns si in Kastro , drumul este perfect asfaltat pana acolo acum , nu mai este Offroad asa ca nu mai este fun de ajuns acolo decat daca esti pasionat de istorie sau mancare "HomeMade" . Recomand localurile din acest oras. Din cand in cand am mai profitat si de peisaje din alte "unghiuri" : Dar tot nu era de ajuns asa ca mi-am luat inima in dinti intr-o zi , am pus piciorul in prag si am convins sotia la o sesiune de OffRoad Aveam de mult in gand sa urc pe cel mai inalt multe din Thassos : Ipsarion asa ca am pornit la drum . Pe harta este drumul dintre Panagia catre Maries si se prezinta cam asa : La inceput e mai "light" dar pe masura ce urci .....e din ce in ce mai nasol Pietre , namol portiuni unde se surpa drumul .... Dupa doua ore de urcare "slow" si grijulie , cu 4 km pana la destinatie am fost nevoit sa ma intorc drumul a inceput deodata sa fie foarte nisipos , se vedea clar ca pe acolo trec utilaje de constructii , nisipul era foarte afanat si umed iar aderenta era aproape inexistenta , mergeam in 3000->3500 rpm in viteza 1 si simteam ca masina aproape sta pe loc , toate 4 rotile se invarteau in gol. Am decis sa nu fortez in continuare drumul asa ca m-am intors pe acelasi drum pe unde am venit . Coborarea a fost mult mai dificila decat urcarea , iar la sfarsit chiar se vedea ca Exploratorul era destul de incins dupa o astfel de sesiune de Offroad . Mai jos sunt momentele cele mai bune din aceasta "sesiune" : Urmatoarea excursie planificata este in Septembrie , ne intoarcem in Grecia mai precis in Lefkada si Kefalonia pentru doua saptamani ? . Numai ca de data aceasta voi avea eu parte de un upgrade sau retrofit (cum se zice....) , acest concediu va fi cu titlul de "Luna de Miere" iar eu voi avea o saiba/simering pe deget. Trecem de etapa asta si apoi incepem sa cautam accesorii "isofix" pentru bancheta din spate Ca si incheiere am avut o "mica" problema cu Exploratorul la doua zile dupa intoarcere, mai precis cand am vrut sa parchez intr-o seara m-a dat in nas foarte tare , pana la momentul in care s-au blocat rotile , s-a manifestat doar in acea seara si s-a dovedit a fi eroare de Intermitent pe Valva N373 de la Haldex . Nu am mai reusit sa reproduc acea eroare de atunci si am facut peste 500km de la revenire din concediu. O tin sub observatie , in prima faza vreau sa curat valva apoi daca vor mai fi probleme ma orientez spre schimbarea acesteia. Best Guess la aceasta situatie este ca o "bucatica" de mizerie de la schimbul de filtru Haldex a ajuns in valva blocand temporar inchiderea/deschiderea acesteia. Plus faptul ca a fost fortata in ultima perioada .... Preventiv am verificat toate uleiurile din masina(haldex , differential Spate , Differential Fata si cutie de viteze) si nici unul nu prezinta span . In rest totul OK . Urmeaza revizia.1 point
-
Felicitari LPH pt felul in care o ingrijesti. Mi'a placut masina asta inca de prima oara cand m-am urcat in ea1 point
-
99% ca ai scapat. Aia nu stau 2 ani cu masina nereparata, probabil nici nu mai au masina aia sau au aruncat/pierdut amiabila, mai ales daca ala nu stie sa citeasca.1 point
-
1 point
-
Intr-adevar ar fi multe lucruri interesante de mentionat din cele mai diverse subiecte. Dar nu cred ca sunt un bun povestitor incat sa sustin si un alt topic. Consum mediu termen lung pana la Nordkapp - 4476 km - 5.7. Incarcare 2/ + 2 trolere medii. La motorina nu am sesizat diferente. Am avut zile in care am facut plinul si de 3 ori in 24 ore. Masina are un comportament ireprosabil si e confortabila la drum lung ( nu ma doare spatele ca in Jetta). Ca viteza am mers la limia maxima a fiecarui drum ce difera de la tara la tara. Sunt foarte multe radare fixe in Finlanda si tarile baltice exact acolo unde sunt limitari de viteza dar sunt preatentionate. Am folosit acc+lane assist in peste 80% din drum. Iti fac viata infinit mai usoara la volan pe distante lungi. Am folosit si modul E cred pe vreo 2000 km dar nu prea e ok cand vrei sa te lansezi in depasiri, are un lag maricel. Pe drumuri libere unde nu ai nevoie de variatii de viteza e perfect si modul E. De cauciucuri de iarna nu este nevoie. E foarte cald. Am avut si zile cu 35 gr iar noaptea nu a scazut niciodata sub 15 gr. Dupa ce se trece de cercul polar soarele apune in jur de 11-12 noaptea iar cam in ultimii 700 km spre Nordkapp nu mai apune deloc, e in permanenta pe cer cu o tenta de galben-portocaliu intens. Iti da o senzatie foarte ciudata, bulverseaza creierul. Noaptea acolo e ca si cum te-ai plimba ziua in amiaza mare prin orase din care au disparut toti oamenii ceea ce iti da un sentiment oarecum straniu. Am rezistat o noapte fara sa dorm doloc dar a meritat. Libertatea de circulatie e totala, nu mai exita puncte de control ci doar simple indicatoare ce te anunta ca ai intrat in alta tara. Nu intereseaza pe nimeni de actele tale. Doat de 2 ori mi-au cerut pasaportul in 13 tari tranzitate cand am coborat de pe feribot in Danemarca si cand am trecut acel pod din Suedia dar a fost din pura curiozitate a durat maxim 5 secunde in ambele cazuri fara sa ceara si actele masinii sau sa intrebe ceva. Politie? Dupa Stockolm in sus si inapoi pana la Helsinky deci aprox 4000 km nu am vazut macar o singura masina de politie! Infractionalitatea e aproape inexistenta. Se respecta regulile de circulatie si exista bun simt in trafic. Cand ti se face flash-uri din fata inseamna ca sunt reni pe sosea...sunt multi, foarte multi, solitari sau turme intregi. O problema reala sunt insectele. Citisem despre asta de la alti calatori dar nu am dat importanta. E un lichid semitransparent ce se intinde pe tot parbrizul si spalatorul nu il curata. In 200-300 km nu mai vezi nimic si tb sa opresti la benzinarii sa freci clasic. Iar pe botul masinii, nu exagerez, e full de insecte rosii/negre/verzulii. Daca extrapolez un pic as zice ca sunt pete ca de sange. Nordicii au 100% masini brek, aproape ca nu exista berline. Si ai zice ca fiecare are o rulota sau una motorizata si sunt intr-o continua vacanta. Am vazut mii de rulote peste tot. Nu au garduri la case. Preturile insa depasesc puterea noastra de intelegere mai ales la Nordkapp. Un ren de jucarie 600 lei, o bluza de dama no-name cu motive traditionale nordice 1500 lei, magnet de frigider sub 10 eur nu exista...1 point
-
Nu. Am preferat tarile UE/SEE. La dus: Buzau-Nadlac-Budapesta-Bratislava-Praga-Dresda(de aici am inceput sa si vizitez orasele/primele le mai vazusem)-Berlin-Rostock-Gedser (trecere cu feribotul in Danemarca)-Copenhaga-Malmo (trecere pe acel pod minunatie inginereasca ce se continua de la jumatate cu tunel pe sub apa)-Stockholm-si apoi tot spre nord prin Suedia-Finlanda-Norvegia pana unde se termina continentul-Nordkapp. Total 4500 km. Intoarcere: Nordkapp - Honningsvag ( un oras norvegian autentic cu pescadoare si populatie nativa)-Rovaniemi (orasul lapon al lui moș gerilă)-Oulu-Helsinky- si de aici cu feribotul Mega-Star am trecut in Tarile Baltice-Tallin/Estonia-Letonia-Lituania-si apoi Varsovia- Cracovia-Kosice-Debretin-Romania.1 point
-
Salutare din nou. Nu prea am avut timp de masina deoarece am cam fost plecat in ultima luna cu munca. Prima data am luat o pasare pana la Iasi si inapoi. Frumoasa zona, asa ca dupa munca si cateva plimbari prin oras ne-am intors la locurile noastre, ca mai apoi sa plecam in Germanistan Cateva poze de la Iasi (unde va trebui sa fac un roadtrip): Am fugit inapoi la Sibiu de unde am luat alte pasari spre DE la un IT Team Event - sa ne dam cu Kartul -> ca idee, prima data cu Kartul, am iesit pe locul 6 din vreo 40 persoane. Io zic ca nu-i chiar asa rau Cat timp eram in DE, m-au sunat cei de la Curier sa imi livreze si cauciucurile. Na...si jantele nu erau gata...si eu eram plecat.. si...pfff. Abia asteptam sa ajung acasa, Cauciucurile: Hankook K125 (Ventus Prime3). Dot 3617 - Sept 4-10 2017 - Nu-i asa rau nici asta, desi mi-ar fi placut sa primesc unele cu DOT din 2018. Si...jantele inca sunt in lucru. Stiu...dar in curand vor fi gata si puse pe masina. Da- inca nu m-am plictisit de combinatia asta de culori si cum da ea in contrast cu albastrul masinii, asa ca le refac vopseaua alba Va urma, sper ca ...cu jantele pe masina La multi km!1 point
-
Parerea mea e ca depunerile se topesc cat de cat cand ai EGT mare+flux de gaze, ceea ce nu ai in BS.. doar in sarcina. Insa din experienta proprie, cam odata ce incepe sa agate si sa iei limp pe overboost trebuie demontata si curatata mecanic, cu forja ii faci mai mult rau decat bine. Oricum geometria se plimba toata ziua, ca doar nu mergi numai constant, nu e nevoie de BS.1 point
-
Aceste valori (pana la 1L la 10-15.000 Km) sunt valori normale de consum, nu reprezinta "probleme". Deci @Casio 68 ai bagat aditiv in motor fix degeaba.1 point
-
Eu personal am detinut 3 - Mk4; Mk5; Mk7, dar mi-am dat seama cat de mica este pasiunea mea pentru Golf cand am dat peste acest articol. Povestea unui om a carui pasiune nu cunoaste limite si a strans suficiente Golf-uri pentru a deschide un muzeu ( care, zic eu, ar merita vizitat - undeva in afara Vienei ). De asemenea m-a trecut un fior cand a zis ca mai degraba ar inchide tot decat sa vanda una din ele (fiind intrebat daca pt o oferta buna, ar vinde una din masini)! https://blog.bestride.ro/street/faceti-cunostinta-cu-omul-care-detine-114-golfuri-vw/0 points
-
Eu m-am impacat cu idee ca vw nu mai stie sa faca motoare , nici benzinare TSI nici TDI. Asa ca usor lumea o sa se indrepte catre alti construcori Toyota, Renault ,am la servici Dacia Logan care rade toata lumea de el 1.2 mpi, care merge non stop si are 10 soferi, si nu papa ulei nu zornaie nimic la el. Asa ca pa pa gama VAG.0 points
-
Sa o stapenesti sanatos si drumuri bune. Masina are destule optionale, doar culoarea nu este demna de un Passat, trebuia sa alegi una mai eleganta.-1 points
-
Toate masinile citate mai sus de tine sunt jafuri, km din bord sunt smenuiti la greu, o masina de max 3 ani au km astia, mai ales daca e masina de familie, care in vacante alearga nu gluma, ele au cel putin 500k-700k km, de aceea pica si sunt ruginite la greu. Daca masina ta e buna si nu necesita intretinere, nu lua un gunoi sa mai bagi inca 4000 eu in el.-1 points
-
Plus unu. Eu zic asa- propietarul era altul si ala nu a vrut sa il cheme, ei tot timpul au incercat sa scoata bani de la mine.. cereau intre 2 mii lei la inceput pana la 1200 lei cnd scriam. Si nu aveau nici imputernicire de la propietar, soo.. asiguratorul n u a deschis dosar, ca nu aveau ce trebuie. ..nu?? to others- loviturile sunt cum au fost facute 100%.-la fata locului e si politia// de sunat la firma pt constatat avaria o face pagubitul.// N'ai experienta cu dinastea.. nu-i asa??-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00