Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.07.2018 în toate secţiunile

  1. Toata teoria asta a conspiratiei a plecat de acum multi ani cand au dat oamenii prima data peste decodoarele VIN si au citit acolo ca unul dintre codurile PR se traduce ca “Produs pentru Europa de Est” sau “Produs pentru Germania” etc. Ce nu au inteles niciodata e ca asta nu are legatura cu calitatea produsului ci cu dotarile. Un Golf Highline standard in Germania include si faruri led pe langa multe altele; in Romania, un Highline nici Climatronic nu are standard, cu atat mai putin alte dotari care la nemti sunt standard. Si standard nu inseamna ca la ei un Golf HL e la acelasi pret ca la noi, e mult mai scump. Tocmai din cauza puterii mici de cumparare din partea mai nespalata a Europei ( ) s-au facut linii de echipare mai slab dotate, ca sa poata tine pretul mai jos. In Germania, un Golf Highline 1.5 TSI pleaca de la 25.800 de euro(click!). In Romania, pe ultima lista de preturi de pe site-ul VW (configuratorul este oprit), un Golf Highline 1.5 TSI pleaca de la 20.200 de euro(click!), ambele manuale, 130 CP. Cand echivalezi dotarile preturile sunt similare, micile diferente fiind date de taxe si costuri de transport. De aceea un Tiguan SH dar aproape nou in Germania poate sa fie mai scump decat un Tiguan nou in Romania, pentru ca e mult mai bine dotat. Si la noi poti sa iei un Tiguan Highline si la 30.000 si la 45.000 cu acelasi motor... Stiu ca ne place mereu sa ne victimizam si sa ne credem mereu asupriti dar adevarul este mult mai simplu si la indemana oricui nu pleaca la drum cu idei preconcepute.
    6 points
  2. Apa...paie si bataie! Adunam km cat e posibil de multi. Nu ma feresc sa o plimb... Pe unde am mai fost? Ce-am mai facut? Nu stiu cum a rezistat actuatorul turbo pana acum, incat nu o cedat si ala in concediu! Arata cam asa: - adica Groaznic! Am pus altul, am reglat...si momentan e ok. Nu prea am timp de reglaje fine sau perfecte, dar as vrea sa le fac candva. Cu ocazia asta, m-am uitat si la turbo. Arata ok pentru o turbina in care nu s-a umblat. Joc ...aproape deloc. Nici axial, nici radial. Ulei in interior...nimic. Ceea ce e super bine! Apoi, m-am trezit ca iarasi se uda mocheta la o ploaie mai torentiala. Sursa - Bara longitudinala dreapta. Data jos, curatat si refacute garniturile - de data asta am pus unele de cauciuc. Stranse bine si nu mai am nici o problema. Apoi, ca tot am dat scutul jos sa schimb actuatorul turbinei, am izolat si scutul (protectie in plus la baia de ulei, in caz de ceva). Urmeaza sa cumpar si scuturile laterale si sa le montez. Mai izolam din zgomote si protejam curelele de apa, pietricele si praf. Apoi, am fost in Ungaria cu un coleg de munca sa luam un S4 Avant 2010 (435 CP). Cica atunci cand te grabesti sa ajungi undeva mergi cu Golful Dus-intors, mers in limitele legale, pe autostrada, pe DN, in localitati, oprit la semafor (acum le scriu pe toate sa nu cumva sa mai inteleaga cineva ca oi fi mers ilegal si sa-mi iau warn! ) trecut doar pe verde, evident... dat prioritate la pietoni, animale, caini, pasari, etc... consumul a fost de 5%. Drumul...bun, in afara de segmentul dintre Deva si Faget, unde cam ai o gradina de morcovi infipta... Apoi, cand ajungem in Ungaria, evident mers cu waze (si cu Google Maps facea la fel) ne-o dus pe un drum forestier (ca sa avem iarasi gradina de morcovi...) si am tot urcat asa vreo cativa km ...pana am ajuns in varful unui munte....in padure: You have arrived! ? Ia S4 de unde nu-i. In final, l-am gasit si ne-am intors cu 2 masini AM revenit acasa, si am vrut sa scap in final de eroarea de airbag. Nicaieri nu am gasit (surse sigure) spira de volan cu 1J0 959 654J ci doar cu AP in coada. Am luat cu AP intr-un final, si din doua bucati am facut una singura. Panglica de pe AP am mutat-o pe electronica cu J... sa nu mai fac adaptari si basic settings. Rezultatul: works like a charm! nota: ultima poza e pe A1 (deci nu am mers ilegal). O spalare corespunzatoare si...cam atat Si...parca ar merge niste distantiere de 20 mm pe spate... Drumuri bune
    4 points
  3. Eu te felicit ca nu le ai Mi se par ultra incarcate jantele alea...chestie de gusturi evident.
    3 points
  4. This days be like ... ??
    3 points
  5. 3 points
  6. Am mai scris. Nu are leg cu ATA beep-ul de inchidere. Acesta e legat de prezenta goarnei de alarma. Reia te rog link-urile postate si vezi ce se zice si pe forumurile din extern. Hai totusi sa nu transformam topicul in unul personal. Eu unul ma opresc aici. Spor la citit.
    2 points
  7. Mai ai un pic si va fi ca noua!
    2 points
  8. Total de acord ca gasesti si masini cu km putini si doar cu cativa ani in spate de la data fabricatiei, insa acestea sunt scumpe. Samsarul nu o sa aduca o masina scumpa, cu km mai putini sa zicem, pt ca pe aia o vinde greu, pentru ca nu are cui sa o dea (marea masa a populatiei are un buget anume, limitat, si cauta sa fie cat mai ieftin). Eventual, un samsar de genu iti aduce o masina cu km mai putini, da aia ti-o aduce tie, ca asa vrei tu. Si acolo pretul deja e in functie de bugetul personal. Si pe considerentul ca lumea vrea masina X, Y, Z dar intr-o suma mica de bani, pai ce sa aduca samsaru ? Masina cu km dati inapoi. Pt ca pe aia o cumpara super ieftin in Germania, o putuleste, o vinde aici cu cat o vinde si lui ii iasa profitul mult asteptat. Nu spun eu nimic nou aici, insa din cand in cand ma mai uit pe site-urile auto arhicunoscute de prin Germania. Nu ca ar fi neaparat niste puncte de reper esentiale, insa trec cateva caracteristici la cautare, si de fiecare data ma minunez ce scoruri au anumite modele, sa zicem Golf 6 ca asta este al meu. Si unde se vede pretul ? In km afisati in anunt. Daca vorbim de km peste 200.000, preturile se apropie de cele de la noi de pe olx. Si chiar si atunci sunt auto cu niste scoruri de ti s-ar umfla ficatu in tine de fericire ca ce afacere buna ai facut tu cu samsaru. (Nu e cazul pentru ca suntem oameni cu picioarele pe pamant) Si partea interesanta este ca odata cu trecerea anilor, pragurile astea psihologice ale km-lor au tot crescut ca fiind acceptate. Daca in urma cu 10 ani, punctul ala de 150.000 era cautat de toata lumea, pe urma s-a ajung la 175.000-190.000 si in prezent 200.000 + nu mai sperie pe nimeni. Si samsarii pana la urma se pliaza pe piata. Daca in urma cu 11 ani, primul meu VW, un Passat B5.5 l-am luat cu 124.000 de km, masina de 4 ani la vremea respectiva, si a fost brici, dupa 5 ani, am luat un Golf 5 Variant cu 174.000 de km, masina tot de 4 ani. Anul trecut deja am sarit de 200.000 cu Golf-ul 6, si masina de 5 ani. Vremurile dupa mine s-au schimbat, masinile au devenit tot mai scumpe, si atunci cand ai un buget anume, pe ici pe colo inevitabil trebuie sa faci niste compromisuri si iti asumi niste aspecte. Important dupa mine este sa fim constienti de ele, sa fim impacati cu deciziile luate si pe urma, daca apar probleme sa nu ne prea vaitam, ci sa fim realisti cu costurile pe care le vom suporta. Si sa nu ne lasam mintiti. Cumperi o masina second, ai un buget, sunt banii tai munciti. Macar acea masina sa fie corecta din punctul meu de vedere. Cu acte in regula si cu istoric service complet, chiar daca are poate 500.000 de km. Macar stii ce te asteapta sau de unde sa apuci eventualele probleme ce apar dupa achizitie.
    2 points
  9. Da, corect! Dar daca ai randare si nu cumperi o masina in 3 zile de cand te-ai hotarat macar ai o sansa sa gasesti ceva ok. Daca pleci din start la drum cu ideea ca nu ai ce lua din Romania risti sa “pierzi” ceva ce ar fi fost ok. Ideea e sa cauti cat mai mult, sa vezi cat mai mult, sa verifici cat mai mult si sa incerci, pe cat posibil, totul pe pielea ta...
    2 points
  10. Mașinile aduse de dincolo arată mai bine in interior și datorită întreținerii. Evident o mașină luată în RO de nea Caisa, interior varianta de baza (că contează doar sigla, că interiorul nu il vede vecinul) și spălată odată pe lună la spălătoria de cartier, unde cu aceași cârpă șterge jantele, exteriorul, bordul...după o perioadă va arata mai nașpa decât mașina cu aceași vechime, high-line (că astea arată bine pentru samsari) luată din Germania second-hand.
    2 points
  11. Trebuie să dai mai multe detalii cand ai timp. Nu ne poti lasa asa, in coadă de pește
    2 points
  12. @yanq de senzatie concediul! Felicitari inca o data, asta inseamna pasiunea pentru condus! Am citit si recitit comentariile tale si in cap ma gandeam doar la o perioada cand as putea sa fac si eu aceeasi excursie. Civilizatia si bunul simt la ele acasa, peste tot pe unde ai mers dupa ce ai iesit din Romania. Sunt si eu curios unde ai dormit, daca ai folosit cortul (mai ales in nord unde citeam ca nu sunt prea multe hoteluri si daca sunt, sunt prea scumpe) si cat a durat toata drumetia.
    2 points
  13. Da, da, stiu, ii fac prea multe poze
    2 points
  14. MY19 updates, pt toate modelele. MY19 Changes .pdf
    2 points
  15. Am avut si concediul de "incalzire" de anul acesta in Thassos . O saptamana de relaxare si explorare ca sa ne imprietenim mai bine cu Noul Explorator 1800km + in 7 zile . Doua persoane , fara portbagajul Thule , am descis sa vad cum se prezinta la un drum mai lung si nu am fost dezamagit ! Am aflat limitele reale ale Exploratorului in acest concediu poate ca daca erau niste anvelope mai bune mai trageam putin de limite... pentru moment este de ajuns ! Drumul a fost foarte ok si liber , plecat in timpul saptamanii intros tot in timpul saptamanii , timpii de stat prin vama au fost extrem de mici ! Nu pot sa zic acelasi lucru pentru cei din sens opus.... Ca niciodata am vazut si eu cu ochii mei masini de Romania cu roti clampate ! Traiasca noua legislatie Greceasca! Clampate pe buna dreptate..... Tot surprins am fost sa vad echipaje de politie rutiera pe insula Multi romani nesimtiti , aruncatori de gunoaie pe geam , parcari ilegale .....etc ...Chiar si colegi de pe forum..... trist sa vezi asa ceva Drumul prin BG a fost plin de camere de viteza care anul trecut nu existau ! Lafel si in GR , multe au rasarit ! Cu noua legislatie si noile amenzi la GR multi romani vor afla pe pielea lor ce inseamna sa fii "jmeker" , poate asa se mai potolesc. Si acum sa trecem la partea care imi place cel mai mult la un post..... pozeeeeeeeeeeeeee Timpul de explorare nu a fost suficient , nu puteam sa las sotia singura pe plaja.... Am aplicat metoda "Cearsaful" atunci cand masina era parcata la soare , chiar daca pare taranism maxim , eficienta lui depaseste cu mult orice comentariu sau parere ale altor persoane. Este atat de eficient incat imi voi face unul "dublu" la comanda pe dimensiunea specifica a Tiguanului . Unul pentru parbriz si unul pentru Luneta. Am ajuns si in Kastro , drumul este perfect asfaltat pana acolo acum , nu mai este Offroad asa ca nu mai este fun de ajuns acolo decat daca esti pasionat de istorie sau mancare "HomeMade" . Recomand localurile din acest oras. Din cand in cand am mai profitat si de peisaje din alte "unghiuri" : Dar tot nu era de ajuns asa ca mi-am luat inima in dinti intr-o zi , am pus piciorul in prag si am convins sotia la o sesiune de OffRoad Aveam de mult in gand sa urc pe cel mai inalt multe din Thassos : Ipsarion asa ca am pornit la drum . Pe harta este drumul dintre Panagia catre Maries si se prezinta cam asa : La inceput e mai "light" dar pe masura ce urci .....e din ce in ce mai nasol Pietre , namol portiuni unde se surpa drumul .... Dupa doua ore de urcare "slow" si grijulie , cu 4 km pana la destinatie am fost nevoit sa ma intorc drumul a inceput deodata sa fie foarte nisipos , se vedea clar ca pe acolo trec utilaje de constructii , nisipul era foarte afanat si umed iar aderenta era aproape inexistenta , mergeam in 3000->3500 rpm in viteza 1 si simteam ca masina aproape sta pe loc , toate 4 rotile se invarteau in gol. Am decis sa nu fortez in continuare drumul asa ca m-am intors pe acelasi drum pe unde am venit . Coborarea a fost mult mai dificila decat urcarea , iar la sfarsit chiar se vedea ca Exploratorul era destul de incins dupa o astfel de sesiune de Offroad . Mai jos sunt momentele cele mai bune din aceasta "sesiune" : Urmatoarea excursie planificata este in Septembrie , ne intoarcem in Grecia mai precis in Lefkada si Kefalonia pentru doua saptamani ? . Numai ca de data aceasta voi avea eu parte de un upgrade sau retrofit (cum se zice....) , acest concediu va fi cu titlul de "Luna de Miere" iar eu voi avea o saiba/simering pe deget. Trecem de etapa asta si apoi incepem sa cautam accesorii "isofix" pentru bancheta din spate Ca si incheiere am avut o "mica" problema cu Exploratorul la doua zile dupa intoarcere, mai precis cand am vrut sa parchez intr-o seara m-a dat in nas foarte tare , pana la momentul in care s-au blocat rotile , s-a manifestat doar in acea seara si s-a dovedit a fi eroare de Intermitent pe Valva N373 de la Haldex . Nu am mai reusit sa reproduc acea eroare de atunci si am facut peste 500km de la revenire din concediu. O tin sub observatie , in prima faza vreau sa curat valva apoi daca vor mai fi probleme ma orientez spre schimbarea acesteia. Best Guess la aceasta situatie este ca o "bucatica" de mizerie de la schimbul de filtru Haldex a ajuns in valva blocand temporar inchiderea/deschiderea acesteia. Plus faptul ca a fost fortata in ultima perioada .... Preventiv am verificat toate uleiurile din masina(haldex , differential Spate , Differential Fata si cutie de viteze) si nici unul nu prezinta span . In rest totul OK . Urmeaza revizia.
    2 points
  16. Salutare, De cateva luni sunt posesorul unui Passat B8 R-Line Executive, motor 1.4 TSI 150. Vin tot de pe un Passat, din 2009, tot 1.4 TSI, asa ca am ramas fidel si marcii si motorizarii Ca si dotari nu am prea avut ce alege, masina fiind luata de pe stoc. Totusi are cam ce-mi doream - faruri led high - active info display - scaune incalzite - ACC - Android auto - clima ( 3 zone ) - un look mai "diferit" ( pachet r-line exterior ) Ca impresii despre 1.4 TSI ACT - extraurban consuma putin ( dupa rodaj ), pe autostrada vad si 5.5% la 130km/h consum instant - urban : in trafic de Bucuresti, dimineata, cam 11, trafic de weekend, scade sub 8 - modul ACT se simte, in sensul ca motorul are o trepidatie mai pronuntata ( nu deranjanta, dar atat cat sesizezi ca merge altfel ) - turbo lag mai pronuntat decat la vechiul 1.4 CAXA ( probabil de la turbina mai mare ) - ACC-ul e fain, ajuta si la scaderea consumului, la drum lung modul 2 cilindri e activat mai mult timp decat daca as "controla" eu Ce nu-mi place fata de B6 ( dar nu as face schimn intre ele ) - lipsa sertaraselor din bord - spatiul de depozitare dintre cotiera si schimbator mai mic ( butonul de frana si autohold ocupa jumate din acel spatiu ) - spatii de depozitare mai mici ( torpedo, locasul din stanga soferului, cotiera - TOATE sunt mai mici !!! ) - un SINGUR carlig pentru cumparaturi ( nu mai exista gaurile si pt al doilea, cum era la B6, si montasem eu inca unul ) - rezervor mic !!! 59L vs 70L in B6 ( unde vedeam autonomii de 1100-1200km la drum intins ) - nu pot vedea kilometrajul total daca am ACC activat ! Ce e mai bine ca la B6 : - farurile led high vs bixenon ( nu exista termen de comparatie ) - sta mai bine pe drum, probabil ajuta si jantele de 17 - look-ul - mi se pare ca pachetul r-line impreuna cu farurile led high fac masina sa arate mai agresiv ( desi la doar150 de cai, numai agresiva nu e ) - parbrizul incalzit, foarte util iarna ! - oglina electrocrom si pe partea soferului - sistemul de infotainment ( inclusiv navigatia ) - desi folosesc Android Auto - sunt bine gandite, se misca fara niciun lag - active info display : ii da un aer de Tesla ( as vreau eu !!! ) dar dupa ce te obisnuiesti cu el, nu ai mai da inapoi la cel clasic Si am pus si cateva poze mai jos, prima e imediat dupa ce plecasem de la dealer, stresat ca nu-mi ajunge benzina
    1 point
  17. Mie nu îmi plac pentru că aduc a vossen dar nu sunt vossen. Poate pe mașina dau bine, așteptăm poze.
    1 point
  18. Sincer, ma asteptam la altceva. Nu seamana nici cu cele oem din poze. Personal, cred ca sunt modele mult mai nimerite cu multe spite care sa nu fie GMP. Nu ma pronunt de calitatea GMP, nu stiu de ei prea multe. Nu sunt insa de top in privinta aftermarket. Riscul la cele cu multe spite aftermarket si cu un design incarcat, diferit e sa se vada ca nuca in perete.
    1 point
  19. Au ajuns si senzorii in sfarsit... erau ultimele piese necesare ? Functioneaza perfect!
    1 point
  20. Pentru ca tot sta sa ploua, tuna si fulgera am schimbat mansonul si nuca schimbatorului de viteza. De asemenea pentru mai multa lumina in partea din spate, cu ajutorul frezei am dat o gaura in ornamentul de plastic, pentru ca VW pusese mufa, dar nu stiu din ce considerent nu a dat gaura si nu a montat bec
    1 point
  21. Am citit tot pdf-ul si n-am gasit siguranta sau releu pentru proiectoarele de ceata.. imi poate spune cineva unde se afla?
    1 point
  22. Superbe, felicitari Sa le invarti cu placere PS: @bobalex18 Tu cand?
    1 point
  23. Fara suparare sau sa aduc jigniri cuiva, dar mitul asta ca pt anumite piete produsele sunt mai nu stiu cum fata de altele mi se pare cam inexistent, in conditiile in care totul merge pe banda rulanta, cererea e foarte mare la orice, iar liniile de productie sunt care sunt, nu sta nimeni sa sorteze marfa produsa. Vad foarte des si ma amuz, anunturi cu Dacii aduse inapoi din Germania si samsarul baga texte de genu: "tip top, german edition, facuta pt vest etc etc". La unii poate prinde, dar repet, nu sta nimeni sa sorteze si Dorel din fabrica nu o sa stea el sa citeasca pe fisa de ansamblare ca masina X cu dotarile aferente merge in Germania sau e pt client din Romania si atunci hai ca la aia de Germania stau 3 ore sa o bibilesc brici si ii pun piese de calitate brici si aia pt fraieru de roman o lipesc cu poxipol si daca nu se imbina ceva ii dau doua ciocane ca doar merge si asa. Sunt niste standarde de productie peste tot, fabricile au furnizori de piese de regula dintr-un areal restrans, sa fie costuri mai mici cu livrarile de cele necesare si aia e. Spunea cineva mai sus un exemplu cu injectoare. Pai cazul celebru cu injectoarele cu bai prin anii 2006-2007 pe motorozarile 2.0 cunoscute, a avut "norocosi" peste tot. Si Germania si Austria si Romania. Deci halal atitudine partinitoare fata de vestici. PS: Cola are gust diferit in functie de tara deoarece produsul e adaptat la tipologia consumatorului din zona respectiva. E lucru stiut acest aspect. Dar asta nu inseamna ca nu sunt niste standarde de productie. In Romania ii poate mai dulce sau mai putin dulce fata de alta tara. In State de bei Cola dai in diabet. La aia le place sa fie cu mult zahar, pt ca asa sunt americanii ca si consumatori. In Italia zici ca bei detergent. In Romania e cum e. Tine de gusturi si de cum e acel produs mulat pe consumatorii dintr-un areal anume.
    1 point
  24. La a doua eroare verifica firele si daca sunt ok - senzorul este de vina. Se poate scoate si din soft nox sensor la 1.6FSI - masina va merge ok Acum depinde ce vrei sa alegi. Vezi ca sunt colegi in Alba Iulia care te pot ajuta. (consulta aria de prestari servicii)
    1 point
  25. @Sop 1.4 TSI vine doar cu DSG 6, indiferent de tractiune.
    1 point
  26. Sa o stapenesti sanatos si drumuri bune. Masina are destule optionale, doar culoarea nu este demna de un Passat, trebuia sa alegi una mai eleganta.
    1 point
  27. Tot ce vine (95%) din masinile cu an de fabricatie 2012/2013+ din Belgia, Olanda, Danemarca, Franta, Italia sunt masini trecute prin licitatii - ex Carsontheweb - unde au parte de un raport rapid de insepctie, care se inregistreaza si poate fi accesat de catre cei ce participa la licitatie. Informatii ce apar si in rapoartele Autodna ori InspectorAuto. Adica informatii precum: kilometrajul la momentul trecerii prin licitatie ( sunt masini de leasing operational, nu le da nimeni km inapoi in afara in siatuatiile astea), istoric de service(asta de regula nu ajunge decat la cumparator - date confidentiale!), istoric evenimente si eventual poze cu masina de la licitatie in care se specifica exact fiecare defect vizual pe care il are. Uneori.rareori informatii despre starea tehnica/estetica: ex - masina cu probleme la turbosuflanta/ masina cu accident (asta poate insemna ca masina intra in licitatie cu un far spart si o aripa frecata). In concluzie, tot ce vine pe ex-leasing, informatiile legate de km de pe rapoartele siturilor de profil sunt reale! Sfat: Este la indemana oricui. Cereti VIN-ul si faceti o verificare. Pe inspectorauto este 38 ron cu tot cu tva. Aflati tot ce stie si vanzatorul despre ea atuncic and o cumpara prin licitatie. Mai putin istoricul de service, dar acela, daca este om serios si nu a manarit nimic, vi-l va oferi de buna credinta. Vorbesc strict din experienta. Pe Bucuresti, foarte rar sa se mai umble la km. Asta o mai practica doar "amatorii", care aduc 1-2 masini. Cei ce aduc cu zecile lunar, nu umbla la nimic! Doar le curata ori, in cel mai rau caz, le mai remediaza din zgarieturi. In schimb, in provincie, se practica totul la jumate. In special la Pitesti, Focsani, Brasov si altele. De ex, la pitesti, din 10 masini verificate personal - 8 cel putin aveau kilometrajul dat la jumatate. Si nu vb doar de rapoarte si verificand masina fizic si facandu-i diagnoza asa cum nu se face la reprezentanta..
    1 point
  28. da dar asta DUPA ce ai cumparat masina eu ce ma faceam.. mergeam la focsani, luam touranul de 277.000km vandut la 176.000km si apoi aflam pe barba mea
    1 point
  29. Nu vreau sa zic, dar cred ca ai asteptari prea mari de la masina asta overall. Sper sa nu am dreptate. La ce temperatura iti ajunge uleiul pe autostrada/offroad? valori maxime nu medie?
    1 point
  30. @robert.alexandruincearca sa îți imaginezi linia de asamblare la Skoda Rapid. Intra mașini una după alta, cu opțiuni diferite, cu destinatari diferiți din diferite tari. Daca ar fi după tine ar însemna că pe măsură ce se echipează mașina cineva ar intreba: unde merge mașina asta? România...pac brațul robotului alege capota aia nașpa, monteaza scaunele de piele: pac la neamt le alege pe alea din piele de hipopotam, la roman alea făcute din imitație...
    1 point
  31. @Cristian Tiguan Allspace se asambleaza in Mexic.
    1 point
  32. Dupa lupte seculare la Ploiesti (nu Rovine) in campii am reusit sa ne si botezam De saptamana aceasta nu mai avem numar cu 093xxxx (ca numerele care se dau in filme detinutilor) ci ne cheama PH 81 EBI. Daca mai sunt forumisti care inmatriculeaza pe PH (PatriaHotilor) le doresc rabdare (pentru ca dureaza aproape 3 luni intre data in care faci programarea si cea in care te duci efectiv) si sa nu incerce marea cu degetul sa se duca fara programare ca o sa fie cu surprize surprize. Cei de la ghiseu nu se lasa induplecati. Asa ca daca va treziti cu vreo salutare prin trafic eu sunt inculpatul. Prea multe numere eu nu am memorat inca....exceptie ALF, GUN, EGO pe care i-am retinut. No offense pentru restul dar sunt mai nou si exista timp
    1 point
  33. Intr-adevar ar fi multe lucruri interesante de mentionat din cele mai diverse subiecte. Dar nu cred ca sunt un bun povestitor incat sa sustin si un alt topic. Consum mediu termen lung pana la Nordkapp - 4476 km - 5.7. Incarcare 2/ + 2 trolere medii. La motorina nu am sesizat diferente. Am avut zile in care am facut plinul si de 3 ori in 24 ore. Masina are un comportament ireprosabil si e confortabila la drum lung ( nu ma doare spatele ca in Jetta). Ca viteza am mers la limia maxima a fiecarui drum ce difera de la tara la tara. Sunt foarte multe radare fixe in Finlanda si tarile baltice exact acolo unde sunt limitari de viteza dar sunt preatentionate. Am folosit acc+lane assist in peste 80% din drum. Iti fac viata infinit mai usoara la volan pe distante lungi. Am folosit si modul E cred pe vreo 2000 km dar nu prea e ok cand vrei sa te lansezi in depasiri, are un lag maricel. Pe drumuri libere unde nu ai nevoie de variatii de viteza e perfect si modul E. De cauciucuri de iarna nu este nevoie. E foarte cald. Am avut si zile cu 35 gr iar noaptea nu a scazut niciodata sub 15 gr. Dupa ce se trece de cercul polar soarele apune in jur de 11-12 noaptea iar cam in ultimii 700 km spre Nordkapp nu mai apune deloc, e in permanenta pe cer cu o tenta de galben-portocaliu intens. Iti da o senzatie foarte ciudata, bulverseaza creierul. Noaptea acolo e ca si cum te-ai plimba ziua in amiaza mare prin orase din care au disparut toti oamenii ceea ce iti da un sentiment oarecum straniu. Am rezistat o noapte fara sa dorm doloc dar a meritat. Libertatea de circulatie e totala, nu mai exita puncte de control ci doar simple indicatoare ce te anunta ca ai intrat in alta tara. Nu intereseaza pe nimeni de actele tale. Doat de 2 ori mi-au cerut pasaportul in 13 tari tranzitate cand am coborat de pe feribot in Danemarca si cand am trecut acel pod din Suedia dar a fost din pura curiozitate a durat maxim 5 secunde in ambele cazuri fara sa ceara si actele masinii sau sa intrebe ceva. Politie? Dupa Stockolm in sus si inapoi pana la Helsinky deci aprox 4000 km nu am vazut macar o singura masina de politie! Infractionalitatea e aproape inexistenta. Se respecta regulile de circulatie si exista bun simt in trafic. Cand ti se face flash-uri din fata inseamna ca sunt reni pe sosea...sunt multi, foarte multi, solitari sau turme intregi. O problema reala sunt insectele. Citisem despre asta de la alti calatori dar nu am dat importanta. E un lichid semitransparent ce se intinde pe tot parbrizul si spalatorul nu il curata. In 200-300 km nu mai vezi nimic si tb sa opresti la benzinarii sa freci clasic. Iar pe botul masinii, nu exagerez, e full de insecte rosii/negre/verzulii. Daca extrapolez un pic as zice ca sunt pete ca de sange. Nordicii au 100% masini brek, aproape ca nu exista berline. Si ai zice ca fiecare are o rulota sau una motorizata si sunt intr-o continua vacanta. Am vazut mii de rulote peste tot. Nu au garduri la case. Preturile insa depasesc puterea noastra de intelegere mai ales la Nordkapp. Un ren de jucarie 600 lei, o bluza de dama no-name cu motive traditionale nordice 1500 lei, magnet de frigider sub 10 eur nu exista...
    1 point
  34. Nu. Am preferat tarile UE/SEE. La dus: Buzau-Nadlac-Budapesta-Bratislava-Praga-Dresda(de aici am inceput sa si vizitez orasele/primele le mai vazusem)-Berlin-Rostock-Gedser (trecere cu feribotul in Danemarca)-Copenhaga-Malmo (trecere pe acel pod minunatie inginereasca ce se continua de la jumatate cu tunel pe sub apa)-Stockholm-si apoi tot spre nord prin Suedia-Finlanda-Norvegia pana unde se termina continentul-Nordkapp. Total 4500 km. Intoarcere: Nordkapp - Honningsvag ( un oras norvegian autentic cu pescadoare si populatie nativa)-Rovaniemi (orasul lapon al lui moș gerilă)-Oulu-Helsinky- si de aici cu feribotul Mega-Star am trecut in Tarile Baltice-Tallin/Estonia-Letonia-Lituania-si apoi Varsovia- Cracovia-Kosice-Debretin-Romania.
    1 point
  35. Cu Kodi la Nordkapp - dupa 4500 km. Locul unde soarele nu apune si se termină Europa.
    1 point
  36. Dupa ce ai avut Audi e interzis sa te cobori la VW.
    1 point
  37. Revin cu detalii noi despre masina pe aici. Am facut un tur prin Europa, iar astazi am ajuns la 40k km facuti impreuna intr-un an si noua luni de cand a prins viata masina. Dat fiind faptul ca sunt multe zone pe autostrazile din Germania unde nu exista limita maxima de viteza, am testat si topspeed-ul masinii, cu 4 persoane + portbagaj plin pana la refuz - masina lasata de fund ca in postul de aici: Top speed - 230 in conditiile date, linie dreapta destul de lunga - dupa 200 urca destul de greu. (sper ca nu-mi iau iar warn pentru vitezele astea, am precizat clar unde si in ce conditii am rulat asa, deci nu am incalcat nicio regula de circulatie!) Cred ca asta poate fi un test concludent pentru cei care sustin ca 1.4tsi este un motor "lesinat" pe o masina de talia Superbului - ca reper, cu Octavia tdi n-am reusit sa ajung niciodata la vitezele alea. Pe langa asta, consumul la mers constant pe Autobahn ~180-190km/h e undeva in jur de 9% - foarte bun zic eu pt viteza aia. Am mers aproape peste tot pe unde aveam voie cu 180-190km/h constant, iar turbina nu se simtea lesinata asa cum am mai auzit pe la altii ca ar putea fi motoarele astea mici dupa ce tragi de ele cateva zeci de minute la viteze mari. Urca la fel de usor in continuare de la 100 la 200km/h. Temperatura uleiului statea la viteze constante de 130-140km/h undeva in jurul a 110-112 grade, cu varfuri de 114-115 grade, iar la viteze de peste 160km/h temperatura scadea spre 108 grade Celsius. Probabil ca la viteze mai mari pornea si al doilea ventilator si astfel scadea mai mult temperatura uleiului (e doar o idee, nu stiu daca bat campii sau nu, dar asta am constatat). Un minus dupa drumurile facute in ultima saptamana as putea spune ca il reprezinta franele. Pentru masina cu 4 oameni si portbagaj plin franele cred ca sunt putin subdimensionate. Dupa repetate franari de la viteze de 200km/h pana spre 100km/h (zone cu limitari pt lucrari) cand apasam frana efectiv pedala imi juca sub picior ca si cum discurile s-ar fi ovalizat si scoteau un zgomot ca si cum nu mai sunt drepte si franeaza in suturi, iar la unele opriri am observat ca erau foarte incinse (aveau o culoare movulie si emiteau o caldura foarte mare). Dupa mai mult mers fara franari de la viteze mari reveneau la normal, deci discurile nu s-au ovalizat, insa cred ca pentru rulaj preponderent pe autostrazi franele sunt subdimensionate (cel putin pe motorizarea asta - nu stiu daca pe 2.0tsi sunt frane mai mari, dar banuiesc ca da). Un alt plus: confortul care se simte foarte mult la drumuri de peste 500km intr-o zi. Anvelopele Falken incep sa arate destul de repede parca semne de uzura - dupa cateva mii de km la viteze mari se vad clar diferente la uzura fata de ziua dinainte de a pleca din tara. Oricum, daca e cazul, in primavara viitoare le inlocuiesc cu altceva mai ok. Pe curbe insa stau foarte bine, nu scartaie aiurea, nu pierd aderenta nici la franari bruste, nici la accelerari bruste, mai ales dupa ce s-au incalzit. Inainte sa plec am verificat uleiul, ma asteptam ca dupa turul asta in forta sa manance ceva ulei, mai ales pentru ca a fost foarte incarcata si am mers cu viteze mari, insa la intoarcere uleiul era la acelasi nivel (poate foarte foarte putin mai jos, dar insesizabil la ochi). Antigelul a scazut putin insa, dar nimic semnificativ. Probabil ca la fel ca la cealalta masina, din cand in cand mai trebuie si ala completat (o data la 20-30k km probabil merg vreo 500ml adaugati). Cu benzina - mersul in 2 cilindri se face simtit in continuare cu benzina OMV si din Austria, si din Germania, la fel si cu BP din Franta. O alta benzina cu care nu se simte deloc mersul in 2 cilindri este cea de la Esso de 95, din Germania. A mers perfect cu plinul facut de la ei. Dupa ce am alimentat din nou de la OMV Austria, a reaparut mersul acela putin trepidat in 2 cilindri. Dupa ce am ajuns inapoi la Ploiesti si am terminat plinul de la OMV AT am bagat inapoi Rompetrol 95 si a inceput din nou sa mearga impecabil. Deci voi ramane pe Rompetrol 95 in tara, iar in afara daca mai ies voi mai incerca si altceva, iar in Germania voi alimenta de la Esso cand voi avea ocazia din nou. As spune deci ca e destul de pretentios acest ACT la benzina, insa pentru cine nu e foarte pretentios, cu siguranta nu sesizeaza diferenta. Am folosit Waze pe tot parcursul vacantei cu Samsung S9 Plus, fara nici macar un crash sau o problema prin Android Auto. O singura data a pierdut traseul cand am schimbat roaming-ul din Germania cu cel din Franta, insa la un refresh l-a reconfigurat si a mers in continuare fara probleme. In continuare nu am nici macar un greieras in masina si nici vreo alta problema, fapt ce nu poate decat sa ma bucure avand in vedere ca pe aici se plang multi colegi cu Superb 3 de tot felul de probleme. Un alt mare plus pe care pana acum nu l-am descoperit: spatiul imens pentru pasagerii spate! Am stat cateva sute de km in spate, de relax, suportul de tableta e foarte bun pt drumuri lungi iar spatiul din spate te face sa te simti intr-un apartament, nu intr-o masina. In fata nu-ti da senzatia de asa mult spatiu masina, insa cei din spate sunt privilegiati din plin. Atasez si doua poze.
    1 point
  38. Salut, hai sa va zic cum am montat camera spate pe Octavia 3 Combi 2013 cu Amundsen MIB1. 1) Va luati camera pentru Octavia 3 care sa filmeze NTSC si pini 000979009E. Eu mai cativa pini de rezerva daca vrea cineva. 2) O montati conform schemei electrice atasate 3) Modificati in VCDS in doua locuri: Grupul 5F, Bytes 19, Bit 4 si in Grupul 10, Bytes 2 sau 3, Bit 4-5. 4) Si cam asta e :D Nu pot sa va incarc un film aici sa va arat cum functioneaza dar daca imi dati un mesaj va arat pe facebook. Camera a costat cam 70 lei si activarea in VCDS cam 100 lei. Restul pieselor costa foarte putin (10-20 lei) Asta e camera comandata de mine: https://www.ebay.com/itm/232687665592 Daca aveti intrebari sper sa stiu sa va raspuns.
    1 point
  39. Am vrut să merg pe un roșu puțin mai aprins decât varianta standard dar nu mă așteptam să fie chiar atât de aprins. Vouă cum vi se pare, e ok sau e prea mult?
    1 point
  40. Eu as sugera sa te gandesti putin si la softul pentru TCU. Presiunea necesara in ambreiaje pentru a prinde treapta urmatoare va fi mai mare dat fiind noul cuplu si s-ar putea sa ai putin slip la fiecare schimbare in forta. Nu neaparat un slip sesizabil, am vazut ca reactioneaza f repede cand detecteaza ca aluneca si creste presiunea, dar s-ar putea ca in timp sa se adune ceva uzura in plus. Pe langa alte optimizari, softul pentru TCU va da din start mai multa presiune pentru acele scenarii.
    1 point
  41. R variant e gandit altfel de la inceput, e pornit de la R, nu de la un Golf Variant. Mai sunt destui tuneri care au avut de a face cu 1.8TSI MQB, doar ca nu specific pe Alltrack pt ca e un model de nisa. Insa 1.8TSI este pe A3, pe Leon, pe Octavia si a fost facut. TCM tuning poate sa puna si alt soft, nu doar facut de ei. Poti lua legatura cu Voinea si te va lamuri. https://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/11-audi/213-a3-a3-berline/4350-8v-mk1-2012-2016/4353-1-8-tfsi/ https://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/48-seat/2724-leon/5088-5f-mk1-2012-2017/5097-1-8-tfsi/ Lucrurile nu sunt drag&drop. Avantajul la TCM este ca se pot face mai multe teste cu variante diferite de soft pe dyno, tocmai pentru a calibra cum vrei. NM mai de jos, curba liniara.
    1 point
  42. - Inteleg ce spuneti despre persoana de la APR. Dar sincer, daca as alege APR (care apropos, cred ca are printre cele mai bune servicii de suport..mi-au raspuns ca low torque ar fi varianta de 232 whp si 250 wtq - inteleg ca 232 CP la roata si 250 lb ft la roata, adica vreo 340 Nm ). nu vad cu ce m-ar incurca Alex..mi se pare un baiat foarte ok. Iti pui softul si aia e, daca nu esti multumit, iei banii inapoi, altfel...nu mai ai nevoie de cine stie ce ajutor. Idem si la Revo. Poate doar daca mai vrei sa revii la softul OEM pentru anumite momente. Deci asta cu priceputul in ale mecanicii / softului la Revo/APR pentru un Stage 1 - e vax albina, sincer nu ai nevoie. Nu voi dori mai mult de Stage 1, ca nu ma intereseaza. Sa pun admisie CAI - poate as pune daca nu ar costa cam 500 EUR pentru 5 CP si niste Nm...useless deci. Alt mod bun ar fi eventual intercooler - dar le fel, ce folos sa arunci banii cand nu ai nevoie ? . Daca imi bubuie vreodata turbina atunci da, o sa ma gandesc la un IS20/IS38. - sper sa nu fie cazul insa !
    1 point
  43. Cunosc sistemul APR. Se numeste DirectPort Programming si prin intermediul platformei online dealerul iti face un profil de client cu datele personale in baza de date APR, iar profilul este link-uit cu masina ta pe baza VIN-ului. Stiu ca si Revo au o platforma similara prin intermediul caruia lucreaza. Legat de hartile custom in Romania: nu imi place sa folosesc nume atunci cand vorbesc public despre situatii neplacute, dar ce nu cunosc multi, este faptul ca ca unii tuneri mioritici, foarte apreciati astazi, si-au castigat renumele obtinand rezultate foarte bune pe anumite motorizari folosind harti furate chiar de la tunerii cu harti off the shelf. Altii au incercat sa pirateze, dar nu au reusit. Apoi mai sunt cazurile in care harta custom pleaca de la un base file gasit pe NefMoto sau cumparat de la tuneri precum Etuners Grecia sau alti furnizori. Sunt foarte putini cei care lucreaza cu ceva creat de ei de la zero si cand faci doar tweaks, trebuie sa stii foarte bine de la ce pleci. Sunt multe de spus si putini tuneri sinceri.
    1 point
  44. Sincer din experienta mea pana acum, iarna climatronicul pe o viteza scazuta (adica viteza 1-2) face fata mult mai bine la dezaburire/dezghetare fata de vitezele mari, deoarece acel aer este la fel ca la feonul de par, deoarece trece prin acele rezistente calde sau ce or fi ele, care ele incalzesc aerul. Puteti face un test acasa cu un feon de par sa vedeti si voi cum este mai bine.
    1 point
  45. Update: Am trecut de 42000km, in continuare masina merge fara probleme, nu au aparut nici greierasi, nici altceva care sa ma streseze la ea. Din contra, parca pe zi ce trece imi place mai mult. In continuare imi place foarte tare confortul oferit la drum lung dat mai ales de sunetul foarte redus in interior. As fi vrut sa fac revizia nr. 2 tot in jurul a 20k km dupa prima, insa nu am reusit si probabil voi ajunge de abia peste vreo luna la revizie. Oricum, nu voi trece de 25k km intre cele doua revizii. Pe prima am facut-o la 21+k km, pana in 46k km sper sa o fac pe a doua (deci la un rulaj de ~24-25k km de la prima si un an). Am mai verificat uleiul, este in regula, nu a scazut deloc de la ultima verificare. Nici antigelul. Pana acum masina isi atinge scopul pentru care am ales-o: km fara sa stau cu ochii in bord din 1k in 1k si sa schimb diverse, posibilitatea de a pleca la drumuri de mii de km fara sa imi pun problema ca risc sa raman pe undeva cu ea, confort, siguranta, putere suficienta pentru depasiri decente si rulat la viteze mari fara probleme. Dar cel mai important: sa trec prin service o singura data pe an, cateva ore, pentru schimb consumabile, la costuri mici (p.s. costurile unei revizii sunt comparabile cu o revizie la un Logan nou, deci, am punctat si asta).
    0 points
  46. Wow....scuze dar pe Whatsapp m-ai prins într-o perioadă extrem de aglomerată. Nu stai cuminte. Sa fie primite. Jante...ce jante?
    -1 points
  47. Mergi des in oras? fatai masina pe distante relativ scurte? 2-10 km? daca da, ramai la 5w30. e mai fluid, se incalzeste mai repede, asigura o ungere mai buna a turbinei mai ales pe distante scurte. Daca nu prea folosesti masina in oras (10-20%) atunci poti incerca fara probleme Ravenol 5w40, Valvoline 5w40 MST, Fuchs Gt1 Pro 5w40 XTL, sau de ce nu un ulei mai accesibil ca pret insa foarte bun, schimbat mai des: Total Quartz Ineo Mc3 5w40. Spor.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!