Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.07.2018 în toate secţiunile

  1. Salutare, De cateva luni sunt posesorul unui Passat B8 R-Line Executive, motor 1.4 TSI 150. Vin tot de pe un Passat, din 2009, tot 1.4 TSI, asa ca am ramas fidel si marcii si motorizarii Ca si dotari nu am prea avut ce alege, masina fiind luata de pe stoc. Totusi are cam ce-mi doream - faruri led high - active info display - scaune incalzite - ACC - Android auto - clima ( 3 zone ) - un look mai "diferit" ( pachet r-line exterior ) Ca impresii despre 1.4 TSI ACT - extraurban consuma putin ( dupa rodaj ), pe autostrada vad si 5.5% la 130km/h consum instant - urban : in trafic de Bucuresti, dimineata, cam 11, trafic de weekend, scade sub 8 - modul ACT se simte, in sensul ca motorul are o trepidatie mai pronuntata ( nu deranjanta, dar atat cat sesizezi ca merge altfel ) - turbo lag mai pronuntat decat la vechiul 1.4 CAXA ( probabil de la turbina mai mare ) - ACC-ul e fain, ajuta si la scaderea consumului, la drum lung modul 2 cilindri e activat mai mult timp decat daca as "controla" eu Ce nu-mi place fata de B6 ( dar nu as face schimn intre ele ) - lipsa sertaraselor din bord - spatiul de depozitare dintre cotiera si schimbator mai mic ( butonul de frana si autohold ocupa jumate din acel spatiu ) - spatii de depozitare mai mici ( torpedo, locasul din stanga soferului, cotiera - TOATE sunt mai mici !!! ) - un SINGUR carlig pentru cumparaturi ( nu mai exista gaurile si pt al doilea, cum era la B6, si montasem eu inca unul ) - rezervor mic !!! 59L vs 70L in B6 ( unde vedeam autonomii de 1100-1200km la drum intins ) - nu pot vedea kilometrajul total daca am ACC activat ! Ce e mai bine ca la B6 : - farurile led high vs bixenon ( nu exista termen de comparatie ) - sta mai bine pe drum, probabil ajuta si jantele de 17 - look-ul - mi se pare ca pachetul r-line impreuna cu farurile led high fac masina sa arate mai agresiv ( desi la doar150 de cai, numai agresiva nu e ) - parbrizul incalzit, foarte util iarna ! - oglina electrocrom si pe partea soferului - sistemul de infotainment ( inclusiv navigatia ) - desi folosesc Android Auto - sunt bine gandite, se misca fara niciun lag - active info display : ii da un aer de Tesla ( as vreau eu !!! ) dar dupa ce te obisnuiesti cu el, nu ai mai da inapoi la cel clasic Si am pus si cateva poze mai jos, prima e imediat dupa ce plecasem de la dealer, stresat ca nu-mi ajunge benzina
    8 points
  2. Am avut si concediul de "incalzire" de anul acesta in Thassos . O saptamana de relaxare si explorare ca sa ne imprietenim mai bine cu Noul Explorator 1800km + in 7 zile . Doua persoane , fara portbagajul Thule , am descis sa vad cum se prezinta la un drum mai lung si nu am fost dezamagit ! Am aflat limitele reale ale Exploratorului in acest concediu poate ca daca erau niste anvelope mai bune mai trageam putin de limite... pentru moment este de ajuns ! Drumul a fost foarte ok si liber , plecat in timpul saptamanii intros tot in timpul saptamanii , timpii de stat prin vama au fost extrem de mici ! Nu pot sa zic acelasi lucru pentru cei din sens opus.... Ca niciodata am vazut si eu cu ochii mei masini de Romania cu roti clampate ! Traiasca noua legislatie Greceasca! Clampate pe buna dreptate..... Tot surprins am fost sa vad echipaje de politie rutiera pe insula Multi romani nesimtiti , aruncatori de gunoaie pe geam , parcari ilegale .....etc ...Chiar si colegi de pe forum..... trist sa vezi asa ceva Drumul prin BG a fost plin de camere de viteza care anul trecut nu existau ! Lafel si in GR , multe au rasarit ! Cu noua legislatie si noile amenzi la GR multi romani vor afla pe pielea lor ce inseamna sa fii "jmeker" , poate asa se mai potolesc. Si acum sa trecem la partea care imi place cel mai mult la un post..... pozeeeeeeeeeeeeee Timpul de explorare nu a fost suficient , nu puteam sa las sotia singura pe plaja.... Am aplicat metoda "Cearsaful" atunci cand masina era parcata la soare , chiar daca pare taranism maxim , eficienta lui depaseste cu mult orice comentariu sau parere ale altor persoane. Este atat de eficient incat imi voi face unul "dublu" la comanda pe dimensiunea specifica a Tiguanului . Unul pentru parbriz si unul pentru Luneta. Am ajuns si in Kastro , drumul este perfect asfaltat pana acolo acum , nu mai este Offroad asa ca nu mai este fun de ajuns acolo decat daca esti pasionat de istorie sau mancare "HomeMade" . Recomand localurile din acest oras. Din cand in cand am mai profitat si de peisaje din alte "unghiuri" : Dar tot nu era de ajuns asa ca mi-am luat inima in dinti intr-o zi , am pus piciorul in prag si am convins sotia la o sesiune de OffRoad Aveam de mult in gand sa urc pe cel mai inalt multe din Thassos : Ipsarion asa ca am pornit la drum . Pe harta este drumul dintre Panagia catre Maries si se prezinta cam asa : La inceput e mai "light" dar pe masura ce urci .....e din ce in ce mai nasol Pietre , namol portiuni unde se surpa drumul .... Dupa doua ore de urcare "slow" si grijulie , cu 4 km pana la destinatie am fost nevoit sa ma intorc drumul a inceput deodata sa fie foarte nisipos , se vedea clar ca pe acolo trec utilaje de constructii , nisipul era foarte afanat si umed iar aderenta era aproape inexistenta , mergeam in 3000->3500 rpm in viteza 1 si simteam ca masina aproape sta pe loc , toate 4 rotile se invarteau in gol. Am decis sa nu fortez in continuare drumul asa ca m-am intors pe acelasi drum pe unde am venit . Coborarea a fost mult mai dificila decat urcarea , iar la sfarsit chiar se vedea ca Exploratorul era destul de incins dupa o astfel de sesiune de Offroad . Mai jos sunt momentele cele mai bune din aceasta "sesiune" : Urmatoarea excursie planificata este in Septembrie , ne intoarcem in Grecia mai precis in Lefkada si Kefalonia pentru doua saptamani ? . Numai ca de data aceasta voi avea eu parte de un upgrade sau retrofit (cum se zice....) , acest concediu va fi cu titlul de "Luna de Miere" iar eu voi avea o saiba/simering pe deget. Trecem de etapa asta si apoi incepem sa cautam accesorii "isofix" pentru bancheta din spate Ca si incheiere am avut o "mica" problema cu Exploratorul la doua zile dupa intoarcere, mai precis cand am vrut sa parchez intr-o seara m-a dat in nas foarte tare , pana la momentul in care s-au blocat rotile , s-a manifestat doar in acea seara si s-a dovedit a fi eroare de Intermitent pe Valva N373 de la Haldex . Nu am mai reusit sa reproduc acea eroare de atunci si am facut peste 500km de la revenire din concediu. O tin sub observatie , in prima faza vreau sa curat valva apoi daca vor mai fi probleme ma orientez spre schimbarea acesteia. Best Guess la aceasta situatie este ca o "bucatica" de mizerie de la schimbul de filtru Haldex a ajuns in valva blocand temporar inchiderea/deschiderea acesteia. Plus faptul ca a fost fortata in ultima perioada .... Preventiv am verificat toate uleiurile din masina(haldex , differential Spate , Differential Fata si cutie de viteze) si nici unul nu prezinta span . In rest totul OK . Urmeaza revizia.
    8 points
  3. Macar are faruri... In fine, mie imi place f tare combo-ul R-line si culoarea aleasa. Sa o stapanesti sanatos!
    7 points
  4. 3 points
  5. Tot ce vine (95%) din masinile cu an de fabricatie 2012/2013+ din Belgia, Olanda, Danemarca, Franta, Italia sunt masini trecute prin licitatii - ex Carsontheweb - unde au parte de un raport rapid de insepctie, care se inregistreaza si poate fi accesat de catre cei ce participa la licitatie. Informatii ce apar si in rapoartele Autodna ori InspectorAuto. Adica informatii precum: kilometrajul la momentul trecerii prin licitatie ( sunt masini de leasing operational, nu le da nimeni km inapoi in afara in siatuatiile astea), istoric de service(asta de regula nu ajunge decat la cumparator - date confidentiale!), istoric evenimente si eventual poze cu masina de la licitatie in care se specifica exact fiecare defect vizual pe care il are. Uneori.rareori informatii despre starea tehnica/estetica: ex - masina cu probleme la turbosuflanta/ masina cu accident (asta poate insemna ca masina intra in licitatie cu un far spart si o aripa frecata). In concluzie, tot ce vine pe ex-leasing, informatiile legate de km de pe rapoartele siturilor de profil sunt reale! Sfat: Este la indemana oricui. Cereti VIN-ul si faceti o verificare. Pe inspectorauto este 38 ron cu tot cu tva. Aflati tot ce stie si vanzatorul despre ea atuncic and o cumpara prin licitatie. Mai putin istoricul de service, dar acela, daca este om serios si nu a manarit nimic, vi-l va oferi de buna credinta. Vorbesc strict din experienta. Pe Bucuresti, foarte rar sa se mai umble la km. Asta o mai practica doar "amatorii", care aduc 1-2 masini. Cei ce aduc cu zecile lunar, nu umbla la nimic! Doar le curata ori, in cel mai rau caz, le mai remediaza din zgarieturi. In schimb, in provincie, se practica totul la jumate. In special la Pitesti, Focsani, Brasov si altele. De ex, la pitesti, din 10 masini verificate personal - 8 cel putin aveau kilometrajul dat la jumatate. Si nu vb doar de rapoarte si verificand masina fizic si facandu-i diagnoza asa cum nu se face la reprezentanta..
    3 points
  6. This days be like ... ??
    2 points
  7. subwoofer ..... nu are
    2 points
  8. Salutări din Halkidiki, toate bune, plajă în fiecare zi, codurile portocalii nu s-au adeverit, ceva ploaie dar nicio furtună, pește bun, benzina scumpă (1,664€, faceți plinul in BG), am făcut deja cca 200km mergând zilnic la diverse plaje, nici picior de polițist.
    2 points
  9. @robert.alexandruincearca sa îți imaginezi linia de asamblare la Skoda Rapid. Intra mașini una după alta, cu opțiuni diferite, cu destinatari diferiți din diferite tari. Daca ar fi după tine ar însemna că pe măsură ce se echipează mașina cineva ar intreba: unde merge mașina asta? România...pac brațul robotului alege capota aia nașpa, monteaza scaunele de piele: pac la neamt le alege pe alea din piele de hipopotam, la roman alea făcute din imitație...
    2 points
  10. Intr-adevar ar fi multe lucruri interesante de mentionat din cele mai diverse subiecte. Dar nu cred ca sunt un bun povestitor incat sa sustin si un alt topic. Consum mediu termen lung pana la Nordkapp - 4476 km - 5.7. Incarcare 2/ + 2 trolere medii. La motorina nu am sesizat diferente. Am avut zile in care am facut plinul si de 3 ori in 24 ore. Masina are un comportament ireprosabil si e confortabila la drum lung ( nu ma doare spatele ca in Jetta). Ca viteza am mers la limia maxima a fiecarui drum ce difera de la tara la tara. Sunt foarte multe radare fixe in Finlanda si tarile baltice exact acolo unde sunt limitari de viteza dar sunt preatentionate. Am folosit acc+lane assist in peste 80% din drum. Iti fac viata infinit mai usoara la volan pe distante lungi. Am folosit si modul E cred pe vreo 2000 km dar nu prea e ok cand vrei sa te lansezi in depasiri, are un lag maricel. Pe drumuri libere unde nu ai nevoie de variatii de viteza e perfect si modul E. De cauciucuri de iarna nu este nevoie. E foarte cald. Am avut si zile cu 35 gr iar noaptea nu a scazut niciodata sub 15 gr. Dupa ce se trece de cercul polar soarele apune in jur de 11-12 noaptea iar cam in ultimii 700 km spre Nordkapp nu mai apune deloc, e in permanenta pe cer cu o tenta de galben-portocaliu intens. Iti da o senzatie foarte ciudata, bulverseaza creierul. Noaptea acolo e ca si cum te-ai plimba ziua in amiaza mare prin orase din care au disparut toti oamenii ceea ce iti da un sentiment oarecum straniu. Am rezistat o noapte fara sa dorm doloc dar a meritat. Libertatea de circulatie e totala, nu mai exita puncte de control ci doar simple indicatoare ce te anunta ca ai intrat in alta tara. Nu intereseaza pe nimeni de actele tale. Doat de 2 ori mi-au cerut pasaportul in 13 tari tranzitate cand am coborat de pe feribot in Danemarca si cand am trecut acel pod din Suedia dar a fost din pura curiozitate a durat maxim 5 secunde in ambele cazuri fara sa ceara si actele masinii sau sa intrebe ceva. Politie? Dupa Stockolm in sus si inapoi pana la Helsinky deci aprox 4000 km nu am vazut macar o singura masina de politie! Infractionalitatea e aproape inexistenta. Se respecta regulile de circulatie si exista bun simt in trafic. Cand ti se face flash-uri din fata inseamna ca sunt reni pe sosea...sunt multi, foarte multi, solitari sau turme intregi. O problema reala sunt insectele. Citisem despre asta de la alti calatori dar nu am dat importanta. E un lichid semitransparent ce se intinde pe tot parbrizul si spalatorul nu il curata. In 200-300 km nu mai vezi nimic si tb sa opresti la benzinarii sa freci clasic. Iar pe botul masinii, nu exagerez, e full de insecte rosii/negre/verzulii. Daca extrapolez un pic as zice ca sunt pete ca de sange. Nordicii au 100% masini brek, aproape ca nu exista berline. Si ai zice ca fiecare are o rulota sau una motorizata si sunt intr-o continua vacanta. Am vazut mii de rulote peste tot. Nu au garduri la case. Preturile insa depasesc puterea noastra de intelegere mai ales la Nordkapp. Un ren de jucarie 600 lei, o bluza de dama no-name cu motive traditionale nordice 1500 lei, magnet de frigider sub 10 eur nu exista...
    2 points
  11. Salutari tuturor posesorilor de masini din grupul VAG, Dupa 166 de zile in care s-a lasat asteptat, ursul Kodi si-a facut aparitia. Echiparea este Style, 1.4 TSI, 150 CP, DSG. Vopsea - Bej Cappuccino; Roti - Jante Triton 7J x 18, 235/55 R 18; Airbag-uri laterale spate; Skoda Connect Care Connect (1 an) si Infotainment Online (1 an); Pregatire telefon cu Bluetooth; Duze stropitoare parbriz incalzite; Parbriz incalzit si senzor de ploaie; Roata de rezerva din aliaj usor de dimensiuni normale; Adaptive Cruise Control si Front Assistant; Pachet LED exterior. Din partea dealerului am beneficiat de 2% discount si covorase din cauciuc OEM Kodiaq fata / spate / tunel median / portbagaj. Ca si prime impresii: masina este foarte fasneata in trafic fata de gabaritul ei; DSG-ul aduce un plus de comfort (trecand de la manuala). Urmeaza unele accesorii, momentan a primit doar folia pentru display. ? Drumuri bune va doresc, lipsite de evenimente neplacute !!! Atasez cateva poze de la dealer inainte de livrare si cateva din arhiva personala ☺️
    1 point
  12. Pentru ca ma tine ploaia pe loc, am facut doar o mica imbunatatire in interior. Astept cu nerabdare soarele de vara! PS: Stiu ca nu am proiectoare, dar am luat blocul cu proiectoare, poate ma "plezneste" si retrofitul acestora :).
    1 point
  13. Mai dam jegul jos de pe mașină!
    1 point
  14. Meriti 10 beri trapiste pentru acest document
    1 point
  15. MY19 updates, pt toate modelele. MY19 Changes .pdf
    1 point
  16. Nu vrei totusi sa folosesti topicul de mai jos? Chiar sunt interesante informatiile despre calatorie si aici nu poti povesti prea in detaliu. Plus ca nu sunt usor de gasit.
    1 point
  17. Revin si eu cu feedback dupa 1an si aprox 15k km de cand am trecut la CP3, nu am nimic de raportat totul merge fix cum trebuie. Intrebare de baraj este daca a facut cineva soft dupa conversia la cp3 ? Am intrebat un tuner local si mi-a spus ca e posibil sa trebuiasca recalibrata pompa in cazul in care intra in LIMP cu softul modificat ceea ce ar dubla costul modificarii.
    1 point
  18. 1 point
  19. da dar asta DUPA ce ai cumparat masina eu ce ma faceam.. mergeam la focsani, luam touranul de 277.000km vandut la 176.000km si apoi aflam pe barba mea
    1 point
  20. da, se potrivesc, cu mici adaptari - o sa le rezolvi cand le montezi.
    1 point
  21. Mai oxideaza tresa de alimentare de la baza casetei cu sig de la motor.. Adica asta...
    1 point
  22. Kodiaq are un success imens, astfel si in Germania trebuie sa astepti de la 4 luni chiar pana la 8-10 luni.
    1 point
  23. @bishny2003 @sebip Mulțumesc! @andrei0241 As mai fi adăugat Lane assist, assist pt faza lungă și Side assist. Dar cine știe, am văzut că există kit de retrofit pe kufatec.de și la cat de slab e parbrizul ( am deja 2 floricele pe el ), daca îl voi înlocui, sigur o sa iau versiunea cu camera inclusa.
    1 point
  24. @Sop cutia de pe 1.4 tsi este DGS 6.
    1 point
  25. Sa o stapanesti sanatos si multi km fara probleme. Chiar sunt curios cum se comporta dsg 7 pe masina ta. Legat de tsi-uri stati linistiti ca la toti producatorii sunt probleme din cauza wltp. Incercati si la alti producatori ca o sa va loviti de aceleasi probleme legate de livrari si preturi necunoscute.
    1 point
  26. sigurante nu , ca nu isi revenea. vezi daca nu cumva ai luat apa in mufa la caseta - trebuie ridicata masina, jos scut, etc - cam complicat, avand in vedere ca esti in concediu.
    1 point
  27. Vezi sigurante,cablaj,conector al casetei de directie.
    1 point
  28. Tu ai pus un ulei care nu respecta nici normal de viscozitatea nici pe cea de aditivare, doar ca nu iti plăcea cum se auzea motorul. E masina ta, sunt banii tai, in concluzie faci ce doresti. Cum ar fi daca pe langa agresivitatea verbala dai dovada ca vorbești corect românește. Superior nu are grad de comparație deșteptule!
    1 point
  29. Si eu am tot acelasi motor si pana la urma am luat Mobil 1 ESP Formula 5w30.
    1 point
  30. Pot sa dau urmatoarele exemple: - Skoda Rapid - la mine capota e mai grea ( masina cumparata din Belgia ) decat la masina prietenei ( masina cumparata din Ro ) - ambele masini una langa alta, deschideam capotele pt a pune antigel - TV Sony Bravia - cumparat din Germania la lichidare de stoc. Am venit inapoi in Romania, la noi doar ce intrase in oferta - se vedeau diferente la calitatea imbinarilor si a plasticului folosit ( perioada 2012 cred ) - Coca Cola la sticla de 2L - puse una langa cealalta, cea din Germania are alt gust. - Cola de la Mc - am mancat la Mc in Germania, dupa care am zburat in Ro si am mancat la Mc - cola la noi parca era sifon - TV Samsung 4K UHD - cumparat pt mine din Germania / un prieten si a cumparat din Ro. Telecomenzile aveau o calitate diferita a plasticului. Calitatea piciorului de sustinere ers diferita la cel din Ro, se vedeau imbinarile plasticului. Sunetul era mai slab la cel cumparat din Ro. ( Cred ca mai am si poze cu telecomenzile si picioarele ) Sa presupunem ca Siemens, fabrica injectoare pt Skoda. Inainte ca Siemens sa trimita injectoarele respective la Skoda, le testeaza pentru a vedea parametrii si performantele. 2 injectoare nu vor fi niciodata la fel, unele poate mai slabe, altele poate mai bune. Pentru ca Skoda vrea sa si mentina o reputatie buna in Germania de exemplu, poate va alege sa puna injectoarele cu performante superioare in modele asamblate in fabrica X care sunt destinate exportului in Germania, si sa echipeze cu injectoare mai slabe masinile asamblate in fabrica Y, destinate pt Ro. Injectoarele teoretic nu se deosebesc prin absolut nimic, aceleasi piese, aceleasi coduri OE. In afara de cineva sus pus, cine ar putea sa mai stie asta ? Ce zici, suna cat de putin plauzibil ce zic ? P.s: am dat injectoarele ca si exemplu, in realitate o gramada de piese se testeaza inainte de a fi trimise ( turbina probabil )
    1 point
  31. Salutare tuturor! Inainte de a ajunge intr-un service specializat AC, unde in 90 % dintre cazuri, va fi constatat dezastrul (compresor, filtru uscator, manopera, etc) costul total trecand usor de 2000 ron, verificati surubul compresorului. Acesta poate fi slăbit, dar inca in compresor sau sa fie desprins complet, caz in care de cele mai multe ori se găsește in scut. Eu am avut noroc, era doar slăbit. L.am strâns si am aplicat si pasta de blocare. Durata a fost de 15 min, cu desfacerea protecției de plastic a pasajului rotii dreapta fata, pentru masina din semnătură. Succes! Citarea inutila se sanctioneaza potrivit Regulamentului!
    1 point
  32. Update: Am trecut de 42000km, in continuare masina merge fara probleme, nu au aparut nici greierasi, nici altceva care sa ma streseze la ea. Din contra, parca pe zi ce trece imi place mai mult. In continuare imi place foarte tare confortul oferit la drum lung dat mai ales de sunetul foarte redus in interior. As fi vrut sa fac revizia nr. 2 tot in jurul a 20k km dupa prima, insa nu am reusit si probabil voi ajunge de abia peste vreo luna la revizie. Oricum, nu voi trece de 25k km intre cele doua revizii. Pe prima am facut-o la 21+k km, pana in 46k km sper sa o fac pe a doua (deci la un rulaj de ~24-25k km de la prima si un an). Am mai verificat uleiul, este in regula, nu a scazut deloc de la ultima verificare. Nici antigelul. Pana acum masina isi atinge scopul pentru care am ales-o: km fara sa stau cu ochii in bord din 1k in 1k si sa schimb diverse, posibilitatea de a pleca la drumuri de mii de km fara sa imi pun problema ca risc sa raman pe undeva cu ea, confort, siguranta, putere suficienta pentru depasiri decente si rulat la viteze mari fara probleme. Dar cel mai important: sa trec prin service o singura data pe an, cateva ore, pentru schimb consumabile, la costuri mici (p.s. costurile unei revizii sunt comparabile cu o revizie la un Logan nou, deci, am punctat si asta).
    1 point
  33. De mai bine de o saptamana am reusit sa scot numai consumuri sub 5% pe tronsoanele de drum pe care am mers (Ploiesti - Bucuresti - Ploiesti: 2 dintre drumuri fiind facute pe autostrada, cu consum 6%) + cateva drumuri scurte in oras, de cate 4-5km si consumuri de 8-9%. Drumurile nu au fost facute in conditii ideale, la un mers strict pentru consum se poate scoate si mai putin. Drept urmare, astazi am facut plinul si un bilant simplu care m-a lasat putin masca: Am facut 1116km de la plinul trecut cu un consum afisat in bord de 5,4%, am alimentat 60,77 litri pana in buza. Calculand consumul mediu la pompa, a iesit 5,45%. In momentul alimentarii astazi rezervorul imi indica 1 linie peste rosu. Avand in vedere maximul alimentat pana acum de mine, de 72 litri, as zice ca la drumuri de genul celor pe care le-am facut in ultima vreme as putea face in jur de 1300km cu un plin. Urmeaza o saptamana cu plimbari de vreo 2000+km si voi reveni cu detalii despre consum. In opinia mea, e cel mai economic benzinar de puterea asta pe o masina de talia Superbului. Si se pot scoate astfel de consumuri zilnic in afara orasului daca se evita depasirile in forta repetate, la peste 4000rpm.
    1 point
  34. Merge treaba (poza facuta de copiloata)
    1 point
  35. Revenim cu noi impresii dupa o calatorie de 1300km prin tara pana la Bistrita-Cluj-Alba Iulia-Transfagarasan si retur in Bucuresti. In luna mai am avut un incident in urma caruia am schimbat bara spate si hayonul iar dupa ce am reparat masina iesise o mare diferenta intre aripile spate si usile spate asa ca am refacut pierdere pe usile spate sa se vada ok(am luat masina de la vopsit joi seara si vineri dimineata am plecat). Intre timp a mai primit o distributie noua+pompa de apa+toate curelele, am curatat timoneria si am dat cu vaselina siliconica si merge foarte bine acum timoneria, obisnuita revizie cu LM 10-40 MOS2 si toate filtrele Knecht si un senzor abs la roata dreapta spate, in rest masina merge foarte bine fara probleme la cei 243.000km.
    1 point
  36. Tu chiar crezi ca autoDNA iti vrea raul, iar samsarul Horatiu din Focsani care mai are Skoda, Jetta la vanzare cu aprox. tot atatia Km iti vrea binele? 90% din masinile din Romania au Km dati inapoi. -100.000 Km este inca bine. Care nu au Km dati inapoi au fost dauna totala. Ma mir ca inca mai stai de vorba cu samsarul. La reprezentanta nu te costa 700 lei. Daca au bunavointa si masina este pe numele tau, iti face si pe gratis. Pentru masinile din danemarca ai site unde poti vedea Km. https://www.nummerplade.net/kilometertal-og-synsdato.html Am bagat nr. sasiului (nr. de inmatriculare nu trebuie) si mi-a afisat si mie 277.000 Km. Gratis. Chiar daca ar fi fost TSI de generatie noua cu distributia pe curea, tot ar fi fost mult. Aproape 300.000 Km, nu multumesc.
    1 point
  37. Nu. Am preferat tarile UE/SEE. La dus: Buzau-Nadlac-Budapesta-Bratislava-Praga-Dresda(de aici am inceput sa si vizitez orasele/primele le mai vazusem)-Berlin-Rostock-Gedser (trecere cu feribotul in Danemarca)-Copenhaga-Malmo (trecere pe acel pod minunatie inginereasca ce se continua de la jumatate cu tunel pe sub apa)-Stockholm-si apoi tot spre nord prin Suedia-Finlanda-Norvegia pana unde se termina continentul-Nordkapp. Total 4500 km. Intoarcere: Nordkapp - Honningsvag ( un oras norvegian autentic cu pescadoare si populatie nativa)-Rovaniemi (orasul lapon al lui moș gerilă)-Oulu-Helsinky- si de aici cu feribotul Mega-Star am trecut in Tarile Baltice-Tallin/Estonia-Letonia-Lituania-si apoi Varsovia- Cracovia-Kosice-Debretin-Romania.
    1 point
  38. Saptamana care a trecut am avut si eu timp sa ma ocup de Explorator asa ca am mai bifat cate ceva din lista de "To Do" Urmarind modificarile facute de @grp la Tiguanul lui am decis sa merg si eu pe aceleasi becuri Xenon : Osram Night Breaker Unlimited Xenarc si vreau sa zic intr-un cuvant WOW . Becurile actuale de pe masina inca functionau ( erau cele originale din 2013 Philips XenEcoStart) dar ......totusi la condusul de noapte nu mai faceau fata, mai ales dupa vreo 2 ore de condus ........erau varza. Becurile acestea sunt geniale ! In poza de mai sus este faza scurta ! In realitate se vad mult mai bine ca in poza ! Diferenta a fost sesizata si in timpul zilei dupa montaj: Am reusit sa adun si componentele pentru revizie . Decizia a fost pur personala sa merg pe cele din imaginea de mai jos : Ulei Valvoline SynPower 5w30 , Filtru polen ManN cu Polifenol , Filtru Aer Mahle , Filtru Ulei Purflux si Filtru Combustibil tot Purflux. Cu uleiul vechi am aprox 4000 km acum dar nu sunt multumit deloc de el, o sa fac revizia cat de curand. Pe langa revizie am mai luat si lubrifiant siliconic LiquiMoly pentru trapa si inca un Sonax pentru Chedere. In limita timpului as vrea sa fac lunar mentenanta la trapa. Am reusit in sfarsit sa reconditionez etrierii si protectiile acestora , am eliminat toate petele de rugina care erau vizibile pe acolo , spre rusinea mea nu am mai avut timp sa ma ocup in detaliu si de jante , ramane sa o fac alta data. Azi ...Duminica cand am deschis portbagajul la cateva secunde dupa ....am vazut o mare stea verde unul din amortizoare a cedat complet si mi-a cazut haionul in cap....cu ocazia asta am realizat cat de greu poate sa fie haionul de Tiguan.....pur si simplu s-a auzit un pufait /fasait si asta a fost .....celalalt amortizor era si el vai de mama lui. ... nu am avut de ales decat sa pun ce am gasit pe stoc la un magazin de piese auto Noname ....am luat doua amortizoare Polcar , care pana acum si-au facut treaba cum trebuie . Avand in vedere ca maine plecam intr-un concediu "Flash" de aprox 1800km (neprogramat) alta solutie nu aveam cu amortizoarele de la Haion. Si intr-un final am reusit sa accesorizez compartimentul din portbagaj , cu toti piticii de pe creier necesari toate accesoriile sunt "just in case" , mai ales rola de hartie igienica “It's not the shit we face that defines us, it's how we deal with it.”
    1 point
  39. Mustang GT 5.0 V8 - Wasted ?
    1 point
  40. Revin cu detalii noi despre masina pe aici. Am facut un tur prin Europa, iar astazi am ajuns la 40k km facuti impreuna intr-un an si noua luni de cand a prins viata masina. Dat fiind faptul ca sunt multe zone pe autostrazile din Germania unde nu exista limita maxima de viteza, am testat si topspeed-ul masinii, cu 4 persoane + portbagaj plin pana la refuz - masina lasata de fund ca in postul de aici: Top speed - 230 in conditiile date, linie dreapta destul de lunga - dupa 200 urca destul de greu. (sper ca nu-mi iau iar warn pentru vitezele astea, am precizat clar unde si in ce conditii am rulat asa, deci nu am incalcat nicio regula de circulatie!) Cred ca asta poate fi un test concludent pentru cei care sustin ca 1.4tsi este un motor "lesinat" pe o masina de talia Superbului - ca reper, cu Octavia tdi n-am reusit sa ajung niciodata la vitezele alea. Pe langa asta, consumul la mers constant pe Autobahn ~180-190km/h e undeva in jur de 9% - foarte bun zic eu pt viteza aia. Am mers aproape peste tot pe unde aveam voie cu 180-190km/h constant, iar turbina nu se simtea lesinata asa cum am mai auzit pe la altii ca ar putea fi motoarele astea mici dupa ce tragi de ele cateva zeci de minute la viteze mari. Urca la fel de usor in continuare de la 100 la 200km/h. Temperatura uleiului statea la viteze constante de 130-140km/h undeva in jurul a 110-112 grade, cu varfuri de 114-115 grade, iar la viteze de peste 160km/h temperatura scadea spre 108 grade Celsius. Probabil ca la viteze mai mari pornea si al doilea ventilator si astfel scadea mai mult temperatura uleiului (e doar o idee, nu stiu daca bat campii sau nu, dar asta am constatat). Un minus dupa drumurile facute in ultima saptamana as putea spune ca il reprezinta franele. Pentru masina cu 4 oameni si portbagaj plin franele cred ca sunt putin subdimensionate. Dupa repetate franari de la viteze de 200km/h pana spre 100km/h (zone cu limitari pt lucrari) cand apasam frana efectiv pedala imi juca sub picior ca si cum discurile s-ar fi ovalizat si scoteau un zgomot ca si cum nu mai sunt drepte si franeaza in suturi, iar la unele opriri am observat ca erau foarte incinse (aveau o culoare movulie si emiteau o caldura foarte mare). Dupa mai mult mers fara franari de la viteze mari reveneau la normal, deci discurile nu s-au ovalizat, insa cred ca pentru rulaj preponderent pe autostrazi franele sunt subdimensionate (cel putin pe motorizarea asta - nu stiu daca pe 2.0tsi sunt frane mai mari, dar banuiesc ca da). Un alt plus: confortul care se simte foarte mult la drumuri de peste 500km intr-o zi. Anvelopele Falken incep sa arate destul de repede parca semne de uzura - dupa cateva mii de km la viteze mari se vad clar diferente la uzura fata de ziua dinainte de a pleca din tara. Oricum, daca e cazul, in primavara viitoare le inlocuiesc cu altceva mai ok. Pe curbe insa stau foarte bine, nu scartaie aiurea, nu pierd aderenta nici la franari bruste, nici la accelerari bruste, mai ales dupa ce s-au incalzit. Inainte sa plec am verificat uleiul, ma asteptam ca dupa turul asta in forta sa manance ceva ulei, mai ales pentru ca a fost foarte incarcata si am mers cu viteze mari, insa la intoarcere uleiul era la acelasi nivel (poate foarte foarte putin mai jos, dar insesizabil la ochi). Antigelul a scazut putin insa, dar nimic semnificativ. Probabil ca la fel ca la cealalta masina, din cand in cand mai trebuie si ala completat (o data la 20-30k km probabil merg vreo 500ml adaugati). Cu benzina - mersul in 2 cilindri se face simtit in continuare cu benzina OMV si din Austria, si din Germania, la fel si cu BP din Franta. O alta benzina cu care nu se simte deloc mersul in 2 cilindri este cea de la Esso de 95, din Germania. A mers perfect cu plinul facut de la ei. Dupa ce am alimentat din nou de la OMV Austria, a reaparut mersul acela putin trepidat in 2 cilindri. Dupa ce am ajuns inapoi la Ploiesti si am terminat plinul de la OMV AT am bagat inapoi Rompetrol 95 si a inceput din nou sa mearga impecabil. Deci voi ramane pe Rompetrol 95 in tara, iar in afara daca mai ies voi mai incerca si altceva, iar in Germania voi alimenta de la Esso cand voi avea ocazia din nou. As spune deci ca e destul de pretentios acest ACT la benzina, insa pentru cine nu e foarte pretentios, cu siguranta nu sesizeaza diferenta. Am folosit Waze pe tot parcursul vacantei cu Samsung S9 Plus, fara nici macar un crash sau o problema prin Android Auto. O singura data a pierdut traseul cand am schimbat roaming-ul din Germania cu cel din Franta, insa la un refresh l-a reconfigurat si a mers in continuare fara probleme. In continuare nu am nici macar un greieras in masina si nici vreo alta problema, fapt ce nu poate decat sa ma bucure avand in vedere ca pe aici se plang multi colegi cu Superb 3 de tot felul de probleme. Un alt mare plus pe care pana acum nu l-am descoperit: spatiul imens pentru pasagerii spate! Am stat cateva sute de km in spate, de relax, suportul de tableta e foarte bun pt drumuri lungi iar spatiul din spate te face sa te simti intr-un apartament, nu intr-o masina. In fata nu-ti da senzatia de asa mult spatiu masina, insa cei din spate sunt privilegiati din plin. Atasez si doua poze.
    1 point
  41. Custom subwoofer passat cc Masina are sistem audio standard ,se aude decent ,medii si inalte ,dar parca lipsea putin bass. Difuzor Focal Performance Sub P 25 Amplificator Hertz Conditia Nr 1 a fost sa nu fie nimic la vedere si asta a iesit:
    1 point
  42. Se poate vedea daca a fost rescris. Asa ca dealerul daca vrea poata sa vada. Nu e pacalit ca e harta originala la acel moment.
    1 point
  43. Curatare galerie admisie,egr,clapeta. Pregatire de iarna ,inlocuire preventiva bujii.
    1 point
  44. Azi am reusit sa inlocuiesc lichidul de frana. Am folosit lichid ATE DOT4 .Dispozitivul de inlocuire e cel din imagini,simplu si eficient.
    1 point
  45. Anvelopele fac parte din pachetele negociate de importator. @Ebi, dupa abordarea ta, iti dai seama cum ar veni un Audi fabricat in Ungaria pentru Romania ? Ce crezi ca o zice ungurul: pune la TT-ul asta anvelope Debica si compresor de clima de Ssang Yong f**-le muma-n c** de romani ca ne-au furat Ardealul This is not how it works ... @kicker, ambreiajele se uzeaza in functie de exploatare. Ai part number comun pentru ambele masini. Va veni aceeasi piesa comanda si in Spania si in Romania. Pe cântărite
    1 point
  46. OK, si acum vad ca sunt 2 tipuri de cutii de sigurante, LOW si HIGH. Fuse assignment for E-box low, from May 2007 No. Current Flow Diagram designation Nominal value Function/component Terminal 1 - SC1 - Fuse 1 on fuse holder C 10A - T16 - Diagnostic connection (T16/1) J485 - Relay for auxiliary heater operation N79 - Heater element for crankcase breather G70 - Air mass meter J757 - Current supply relay for engine components J431 - Control unit for headlight range control 15a 2 - SC2 - Fuse 2 on fuse holder C 10A - J623 - Engine control unit V49 - Right headlight range control motor V48 - Left headlight range control motor E102 - Headlight range control regulator J538 - Fuel pump control unit J345 - Trailer detection control unit E313 - Selector lever J533 - Data bus diagnosis interface J285 - Control unit in dash panel insert J500 - Power steering control unit J104 - ABS with EDL control unit E132 - Traction control system switch E256 - TCS and ESP button G476 - Clutch position sender F - Brake light switch 15a 3 - SC3 - Fuse 3 on fuse holder C 5A - J234 - Airbag control unit 15a 4 - SC4 - Fuse 4 on fuse holder C 5A - G266 - Oil level and oil temperature sender M17 - Reversing light J255 - Climatronic control unit G65 - High-pressure sender E16 - Heater/heat output switch J530 - Garage door operation control unit G128 - Seat occupied sensor, front passenger side Y7 - Automatic anti-dazzle interior mirror - Driving school equipment E422 - Tyre pressure monitor display button K216 - Electronic stabilisation program warning lamp 2 Z20 - Left washer jet heater element Z21 - Right washer jet heater element 15a 5 - SC5 - Fuse 5 on fuse holder C 10A - J745 - Cornering light and headlight range control unit, on right headlight 15a 6 - SC6 - Fuse 6 on fuse holder C 10A - J745 - Cornering light and headlight range control unit, on left headlight 15a 7 - SC7 - Fuse 7 on fuse holder C - - - Not assigned 15a 8 - SC8 - Fuse 8 on fuse holder C - - - Not assigned 15a 9 - SC9 - Fuse 9 on fuse holder C - - - Not assigned 15a 10 - SC10 - Fuse 10 on fuse holder C - - - Not assigned 15a 11 - SC11 - Fuse 11 on fuse holder C - - - Not assigned 15a 12 - SC12 - Fuse 12 on fuse holder C 10A - J386 - Driver door control unit (window regulator) J387 - Front passenger door control unit (window regulator) 30a 13 - SC13 - Fuse 13 on fuse holder C 10A - F47 - Brake pedal switch G397 - Sensor for rain and light detection E1 - Light switch G197 - Magnetic field sender for compass T16 - Diagnostic connection (T16/16) 30a 14 - SC14 - Fuse 14 on fuse holder C 10A - E313 - Selector lever R149 - Radio receiver for auxiliary coolant heater J301 - Control unit for air conditioning system J255 - Climatronic control unit E16 - Switch for heater and heater output J446 - Park assist control unit J104 - Control unit for ABS with EDL E94 - Adjuster for heated driver seat E95 - Adjuster for heated front passenger seat 30a 15 - SC15 - Fuse 15 on fuse holder C 7.5A - J519 - Onboard supply control unit (interior illumination) 30a 16 - SC16 - Fuse 16 on fuse holder C - - - Not assigned 30a 17 - SC17 - Fuse 17 on fuse holder C 5A - G273 - Interior monitoring sensor G384 - Vehicle inclination sender H12 - Alarm horn 30a 18 - SC18 - Fuse 18 on fuse holder C - - - Not assigned 30a 19 - SC19 - Fuse 19 on fuse holder C 5A - J754 - Accident data memory 30a 20 - SC20 - Fuse 20 on fuse holder C - - - Not assigned 30a 21 - SC21 - Fuse 21 on fuse holder C 5A - J378 - PDA control unit 30a 22 - SC22 - Fuse 22 on fuse holder C 40A - V2 - Fresh air blower (Climatronic) 30a 23 - SC23 - Fuse 23 on fuse holder C 30A - J386 - Driver door control unit (window regulator) J387 - Front passenger door control unit (window regulator) 30a 24 - SC24 - Fuse 24 on fuse holder C 20A - J388 - Rear left door control unit (central locking) J389 - Rear right door control unit (central locking) J393 - Convenience system central control unit U5 - 12V socket 30a 25 - SC25 - Fuse 25 on fuse holder C 25A - Z1 - Heated rear window J301 - Control unit for air conditioning system E16 - Switch for heater and heater output N24 - Series resistor for fresh air blower 30a 26 - SC26 - Fuse 26 on fuse holder C 30A - J388 - Rear left door control unit (window regulator) J389 - Rear right door control unit (window regulator) 30a 27 - SC27 - Fuse 27 on fuse holder C 15A - J17 - Fuel pump relay J538 - Fuel pump control unit G6 - Fuel system pressurisation pump J643 - Fuel supply relay 30a 28 - SC28 - Fuse 28 on fuse holder C 30A - - Not assigned 30a 29 - SC29 - Fuse 29 on fuse holder C 10A - - Not assigned 15a 30 - SC30 - Fuse 30 on fuse holder C 20A - J217 - Automatic gearbox control unit J743 - Mechatronics for direct shift gearbox 15a 31 - SC31 - Fuse 31 on fuse holder C 20A - V192 - Vacuum pump for brakes 15a 32 - SC32 - Fuse 32 on fuse holder C 30A - U13 - Transformer with socket, 12V-230 V U27 - Transformer with socket, 12V- 15 V, (USA/Canada) 30a 33 - SC33 - Fuse 33 on fuse holder C 25A - J245 - Sliding sunroof adjustment control unit 30a 34 - SC34 - Fuse 34 on fuse holder C 15A - V125 - Driver seat lumbar support longitudinal adjustment motor V126 - Front passenger seat lumbar support longitudinal adjustment motor V129 - Driver seat lumbar support height adjustment motor V130 - Front passenger seat lumbar support height adjustment motor 30a 35 - SC35 - Fuse 35 on fuse holder C - - - Not assigned 30a 36 - SC36 - Fuse 36 on fuse holder C 20A - V11 - Headlight washer system pump J39 - Headlight washer system relay 30a 37 - SC37 - Fuse 37 on fuse holder C 30A - J131 - Heated driver seat control unit J132 - Heated front passenger seat control unit 30a 38 - SC38 - Fuse 38 on fuse holder 20A - J388 - Rear left door control unit (central locking), NAR, with alarm horn relay J641) J389 - Rear right door control unit (central locking), NAR, with alarm horn relay J641) J393 - Convenience system central control unit (only VR6) 30a 39 - SC39 - Fuse 39 on fuse holder C - - Not assigned 75a 40 - SC40 - Fuse 40 on fuse holder C 40A - E16 - Heater/heat output switch (fresh air blower) J301 - Air conditioning system control unit (fresh air blower) 75a 41 - SC41 - Fuse 41 on fuse holder C 20A - V12 - Rear window wiper motor J519 - Onboard supply control unit (double washer pump) (BSG J1) 75a 42 - SC42 - Fuse 42 on fuse holder C 20A - U1 - Cigarette lighter U9 - Rear cigarette lighter U5 - 12 V socket (criminal investigation department) 75a 43 - SC43 - Fuse 43 on fuse holder C 15A - J345 - Trailer detector control unit 30a 44 - SC44 - Fuse 44 on fuse holder C 20A - J345 - Trailer detector control unit 30a 45 - SC45 - Fuse 45 on fuse holder C 15A - J345 - Trailer detector control unit 30a 46 - SC46 - Fuse 46 on fuse holder C - - - Not assigned 75a 47 - SC47 - Fuse 47 on fuse holder C - - - Not assigned 15a 48 - SC48 - Fuse 48 on fuse holder C 10A - - Charger for Mag-Lite and hand-held two-way radio 75a 49 - SC49 - Fuse 49 on fuse holder C - - - Not assigned 75a DIn ce vad eu probleme ar fi asa: 17 daca ai alarma 26 daca ai geamuri electyrice si pe spate.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!