Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.07.2018 în toate secţiunile

  1. Salutare, De cateva luni sunt posesorul unui Passat B8 R-Line Executive, motor 1.4 TSI 150. Vin tot de pe un Passat, din 2009, tot 1.4 TSI, asa ca am ramas fidel si marcii si motorizarii Ca si dotari nu am prea avut ce alege, masina fiind luata de pe stoc. Totusi are cam ce-mi doream - faruri led high - active info display - scaune incalzite - ACC - Android auto - clima ( 3 zone ) - un look mai "diferit" ( pachet r-line exterior ) Ca impresii despre 1.4 TSI ACT - extraurban consuma putin ( dupa rodaj ), pe autostrada vad si 5.5% la 130km/h consum instant - urban : in trafic de Bucuresti, dimineata, cam 11, trafic de weekend, scade sub 8 - modul ACT se simte, in sensul ca motorul are o trepidatie mai pronuntata ( nu deranjanta, dar atat cat sesizezi ca merge altfel ) - turbo lag mai pronuntat decat la vechiul 1.4 CAXA ( probabil de la turbina mai mare ) - ACC-ul e fain, ajuta si la scaderea consumului, la drum lung modul 2 cilindri e activat mai mult timp decat daca as "controla" eu Ce nu-mi place fata de B6 ( dar nu as face schimn intre ele ) - lipsa sertaraselor din bord - spatiul de depozitare dintre cotiera si schimbator mai mic ( butonul de frana si autohold ocupa jumate din acel spatiu ) - spatii de depozitare mai mici ( torpedo, locasul din stanga soferului, cotiera - TOATE sunt mai mici !!! ) - un SINGUR carlig pentru cumparaturi ( nu mai exista gaurile si pt al doilea, cum era la B6, si montasem eu inca unul ) - rezervor mic !!! 59L vs 70L in B6 ( unde vedeam autonomii de 1100-1200km la drum intins ) - nu pot vedea kilometrajul total daca am ACC activat ! Ce e mai bine ca la B6 : - farurile led high vs bixenon ( nu exista termen de comparatie ) - sta mai bine pe drum, probabil ajuta si jantele de 17 - look-ul - mi se pare ca pachetul r-line impreuna cu farurile led high fac masina sa arate mai agresiv ( desi la doar150 de cai, numai agresiva nu e ) - parbrizul incalzit, foarte util iarna ! - oglina electrocrom si pe partea soferului - sistemul de infotainment ( inclusiv navigatia ) - desi folosesc Android Auto - sunt bine gandite, se misca fara niciun lag - active info display : ii da un aer de Tesla ( as vreau eu !!! ) dar dupa ce te obisnuiesti cu el, nu ai mai da inapoi la cel clasic Si am pus si cateva poze mai jos, prima e imediat dupa ce plecasem de la dealer, stresat ca nu-mi ajunge benzina
    8 points
  2. @robert.alexandruincearca sa îți imaginezi linia de asamblare la Skoda Rapid. Intra mașini una după alta, cu opțiuni diferite, cu destinatari diferiți din diferite tari. Daca ar fi după tine ar însemna că pe măsură ce se echipează mașina cineva ar intreba: unde merge mașina asta? România...pac brațul robotului alege capota aia nașpa, monteaza scaunele de piele: pac la neamt le alege pe alea din piele de hipopotam, la roman alea făcute din imitație...
    4 points
  3. dupa o tura cu picioarele pe Omu - soare, fain, in ciuda prognozei, la coborarea de pe Dichiu am vazut asta:
    3 points
  4. Am avut si concediul de "incalzire" de anul acesta in Thassos . O saptamana de relaxare si explorare ca sa ne imprietenim mai bine cu Noul Explorator 1800km + in 7 zile . Doua persoane , fara portbagajul Thule , am descis sa vad cum se prezinta la un drum mai lung si nu am fost dezamagit ! Am aflat limitele reale ale Exploratorului in acest concediu poate ca daca erau niste anvelope mai bune mai trageam putin de limite... pentru moment este de ajuns ! Drumul a fost foarte ok si liber , plecat in timpul saptamanii intros tot in timpul saptamanii , timpii de stat prin vama au fost extrem de mici ! Nu pot sa zic acelasi lucru pentru cei din sens opus.... Ca niciodata am vazut si eu cu ochii mei masini de Romania cu roti clampate ! Traiasca noua legislatie Greceasca! Clampate pe buna dreptate..... Tot surprins am fost sa vad echipaje de politie rutiera pe insula Multi romani nesimtiti , aruncatori de gunoaie pe geam , parcari ilegale .....etc ...Chiar si colegi de pe forum..... trist sa vezi asa ceva Drumul prin BG a fost plin de camere de viteza care anul trecut nu existau ! Lafel si in GR , multe au rasarit ! Cu noua legislatie si noile amenzi la GR multi romani vor afla pe pielea lor ce inseamna sa fii "jmeker" , poate asa se mai potolesc. Si acum sa trecem la partea care imi place cel mai mult la un post..... pozeeeeeeeeeeeeee Timpul de explorare nu a fost suficient , nu puteam sa las sotia singura pe plaja.... Am aplicat metoda "Cearsaful" atunci cand masina era parcata la soare , chiar daca pare taranism maxim , eficienta lui depaseste cu mult orice comentariu sau parere ale altor persoane. Este atat de eficient incat imi voi face unul "dublu" la comanda pe dimensiunea specifica a Tiguanului . Unul pentru parbriz si unul pentru Luneta. Am ajuns si in Kastro , drumul este perfect asfaltat pana acolo acum , nu mai este Offroad asa ca nu mai este fun de ajuns acolo decat daca esti pasionat de istorie sau mancare "HomeMade" . Recomand localurile din acest oras. Din cand in cand am mai profitat si de peisaje din alte "unghiuri" : Dar tot nu era de ajuns asa ca mi-am luat inima in dinti intr-o zi , am pus piciorul in prag si am convins sotia la o sesiune de OffRoad Aveam de mult in gand sa urc pe cel mai inalt multe din Thassos : Ipsarion asa ca am pornit la drum . Pe harta este drumul dintre Panagia catre Maries si se prezinta cam asa : La inceput e mai "light" dar pe masura ce urci .....e din ce in ce mai nasol Pietre , namol portiuni unde se surpa drumul .... Dupa doua ore de urcare "slow" si grijulie , cu 4 km pana la destinatie am fost nevoit sa ma intorc drumul a inceput deodata sa fie foarte nisipos , se vedea clar ca pe acolo trec utilaje de constructii , nisipul era foarte afanat si umed iar aderenta era aproape inexistenta , mergeam in 3000->3500 rpm in viteza 1 si simteam ca masina aproape sta pe loc , toate 4 rotile se invarteau in gol. Am decis sa nu fortez in continuare drumul asa ca m-am intors pe acelasi drum pe unde am venit . Coborarea a fost mult mai dificila decat urcarea , iar la sfarsit chiar se vedea ca Exploratorul era destul de incins dupa o astfel de sesiune de Offroad . Mai jos sunt momentele cele mai bune din aceasta "sesiune" : Urmatoarea excursie planificata este in Septembrie , ne intoarcem in Grecia mai precis in Lefkada si Kefalonia pentru doua saptamani ? . Numai ca de data aceasta voi avea eu parte de un upgrade sau retrofit (cum se zice....) , acest concediu va fi cu titlul de "Luna de Miere" iar eu voi avea o saiba/simering pe deget. Trecem de etapa asta si apoi incepem sa cautam accesorii "isofix" pentru bancheta din spate Ca si incheiere am avut o "mica" problema cu Exploratorul la doua zile dupa intoarcere, mai precis cand am vrut sa parchez intr-o seara m-a dat in nas foarte tare , pana la momentul in care s-au blocat rotile , s-a manifestat doar in acea seara si s-a dovedit a fi eroare de Intermitent pe Valva N373 de la Haldex . Nu am mai reusit sa reproduc acea eroare de atunci si am facut peste 500km de la revenire din concediu. O tin sub observatie , in prima faza vreau sa curat valva apoi daca vor mai fi probleme ma orientez spre schimbarea acesteia. Best Guess la aceasta situatie este ca o "bucatica" de mizerie de la schimbul de filtru Haldex a ajuns in valva blocand temporar inchiderea/deschiderea acesteia. Plus faptul ca a fost fortata in ultima perioada .... Preventiv am verificat toate uleiurile din masina(haldex , differential Spate , Differential Fata si cutie de viteze) si nici unul nu prezinta span . In rest totul OK . Urmeaza revizia.
    2 points
  5. Pot sa dau urmatoarele exemple: - Skoda Rapid - la mine capota e mai grea ( masina cumparata din Belgia ) decat la masina prietenei ( masina cumparata din Ro ) - ambele masini una langa alta, deschideam capotele pt a pune antigel - TV Sony Bravia - cumparat din Germania la lichidare de stoc. Am venit inapoi in Romania, la noi doar ce intrase in oferta - se vedeau diferente la calitatea imbinarilor si a plasticului folosit ( perioada 2012 cred ) - Coca Cola la sticla de 2L - puse una langa cealalta, cea din Germania are alt gust. - Cola de la Mc - am mancat la Mc in Germania, dupa care am zburat in Ro si am mancat la Mc - cola la noi parca era sifon - TV Samsung 4K UHD - cumparat pt mine din Germania / un prieten si a cumparat din Ro. Telecomenzile aveau o calitate diferita a plasticului. Calitatea piciorului de sustinere ers diferita la cel din Ro, se vedeau imbinarile plasticului. Sunetul era mai slab la cel cumparat din Ro. ( Cred ca mai am si poze cu telecomenzile si picioarele ) Sa presupunem ca Siemens, fabrica injectoare pt Skoda. Inainte ca Siemens sa trimita injectoarele respective la Skoda, le testeaza pentru a vedea parametrii si performantele. 2 injectoare nu vor fi niciodata la fel, unele poate mai slabe, altele poate mai bune. Pentru ca Skoda vrea sa si mentina o reputatie buna in Germania de exemplu, poate va alege sa puna injectoarele cu performante superioare in modele asamblate in fabrica X care sunt destinate exportului in Germania, si sa echipeze cu injectoare mai slabe masinile asamblate in fabrica Y, destinate pt Ro. Injectoarele teoretic nu se deosebesc prin absolut nimic, aceleasi piese, aceleasi coduri OE. In afara de cineva sus pus, cine ar putea sa mai stie asta ? Ce zici, suna cat de putin plauzibil ce zic ? P.s: am dat injectoarele ca si exemplu, in realitate o gramada de piese se testeaza inainte de a fi trimise ( turbina probabil )
    2 points
  6. Ceruse cineva o poza cu acest model de jante polishate montate pe o masina. Asta e singura poza pe care am gasit-o.
    2 points
  7. O alta porcarie tipica Porsche Romania. Nici la VW pe multe modele nu mai poti comanda TSI. Sa ne umplem de tractorase atunci La VW nu mai merge configuratorul deloc de cateva zile ...
    1 point
  8. Probabil din același motiv pentru care nici nu se mai poate comanda Tsi pe Kodiaq/ Karoq (și Superb, se pare) acum...
    1 point
  9. Foarte frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos. N-am sa inteleg insa niciodata de ce trebuie sa astepti dupa o astfel de masina jumatate de an ... da-o xxxxxxxxxx de masina ca doar nu e Bentley sa o fabrice manual. Altfel, drumuri bune si sa te bucuri de ea!
    1 point
  10. Salutări din Halkidiki, toate bune, plajă în fiecare zi, codurile portocalii nu s-au adeverit, ceva ploaie dar nicio furtună, pește bun, benzina scumpă (1,664€, faceți plinul in BG), am făcut deja cca 200km mergând zilnic la diverse plaje, nici picior de polițist.
    1 point
  11. Ar merge niste jante pe 19, mai ales ca nu circuli mult cu ea.
    1 point
  12. Eu la Leon am reusit sa pun “doar” pedale si, acum dupa ~4 ani, senzori. Stiu cum e!
    1 point
  13. @Ravefii cuminte! In urma experientei cu Golful 5, la care periodic modificam lista, mă țin departe de orice topic cu upgrade-uri. Mă vaccinez lunar, îmi i-au medicamentele, dau cu apa sfințită...
    1 point
  14. @cogdao profitam și noi de vară și concedii. Plus că mașina se cere și se simte in largul ei la drum întins! Pe langa ieșiri "mărunte" in august urmează o alta tura prin Serbia, Macedonia și Grecia! Ne apropiem de 210.000 km și avem șapte ani. Mă surprinde în mod plăcut construcția robusta a mașinii. Sau cel puțin așa se simte. In ciuda vârstei mașina merge foarte bine, nu are nici un greieraș, in ultimii 50.000 km de când îi la mine, singurele cheltuieli au fost reviziile și întreținerea curenta. Că și upgrade-uri nu prea am ce sa ii fac, mergând pe linia OEM. A avut lumini in portiere, la picioare fata/spate, are lumini interioare in mânere la deschiderea ușilor, lumini in oglinzile exterioare, are toti senzorii aferenți anului 2011, RNS510, scaune cu memorii și reglaj electric, alcantara, deschidere electrica la haion ... Dar inca îmi mențin părerea personala că dotarea care mă bucură cel mai mult și care noaptea la condus ii aur, ii data de cele trei oglinzi heliomate. Extrem de odihnitoare.
    1 point
  15. Daca vrei sa faci evacuare, recomand sa faci cu clapeta, astfel incat sa ai mod "stock" cat si "hell" Baietii de la arvision fac chestii misto. Odata cu evacuare trebuie si alt soft, impreuna cu admisie as zice, sa activeze pe soft si dsg farts cat si pops and bangs pe sport. Pentru astea 2 chestii merita maxim sa faci evacuarea si softul ... Worth every penny
    1 point
  16. Intr-un final, kit-ul de care am pomenit anterior este montat pe masina. In toata treaba asta, m-am lovit de lipsa cuiva care sa ma ajute sa-l montez. Intr-un final, am gasit persoana potrivita care a rezolvat aceasta problema. Pentru montaj, e recomandat cineva cu bune cunostinte in ale electricii si electronicii, mai ales ca instructiunile de montaj nu sunt chiar asa de clare. Deci, in doua zile de când e pe masina, nu s-a blocat portbagajul si cred ca deja s-a inchis-deschis de vreo 50 de ori(probe si.. curiozitatea aia de copil). Recomand produsul cu incredere si comandati-l din China intrucat cu acei1000Ron care se economisesc daca s-ar comanda din tara, se poate face altceva. Nu mai spun de kit-ul original. Ca si mod de functionare portbagajul se poate inchide-deschide in 3 moduri: -din butonul de pe portiera: la prima actionare se deschide, iar daca se actioneaza cu portbagajul deschis, acesta se va inchide -din telecomanda, la actionarea butonului pt portbagaj se deschide sau inchide -portbagajul se poate inchide si din butonul montat langa incuietoare. Totodata, din acest buton se poate face si reglajul inaltimii portbagajului. Singurul lucru suparator pt mine, este sunetul suparator pe care il face goarna care vine cu kit-ul. I-am mai redus din intensitate prin montarea unei benzi. Pentru alte detalii, pot sa va raspund ulterior.
    1 point
  17. Salutare tuturor! Inainte de a ajunge intr-un service specializat AC, unde in 90 % dintre cazuri, va fi constatat dezastrul (compresor, filtru uscator, manopera, etc) costul total trecand usor de 2000 ron, verificati surubul compresorului. Acesta poate fi slăbit, dar inca in compresor sau sa fie desprins complet, caz in care de cele mai multe ori se găsește in scut. Eu am avut noroc, era doar slăbit. L.am strâns si am aplicat si pasta de blocare. Durata a fost de 15 min, cu desfacerea protecției de plastic a pasajului rotii dreapta fata, pentru masina din semnătură. Succes! Citarea inutila se sanctioneaza potrivit Regulamentului!
    1 point
  18. Conteaza intervalul de schimb mai mult decat uleiul. Spre exemplu, cat munceam in Bucuresti, intr-un an faceam 10.000km doar in Buc, si pe astia 10.000km aveam peste 300 ore de functionare. Cam la 300h maxim cere schimb. Acum am schimbat uleiul la 9400km doar extern si aveam ~170 ore de functionare.
    1 point
  19. @emilmusat bun videoclipul si foarte bine explicat! Este exact de ce imi doresc si eu de la acest rcd.
    1 point
  20. Ma gandesc ca depunerile de pe clapeta, intr-un interval scurt-apx. 5 luni sunt datorate regenerarilor dese / dieselgate, coroborat cu o deprecierea uleiului ( e cel ce a fost pus in DE anul trecut cand am cumparat masina). Prima grija acum e sa revin la softul original al masinii, nu "minunea" asta de EA189. Am ales sa merg pe filtre si ulei OE tocmai pentru a reduce din cauzele ce ar putea genera diferite pb. (ma refer strict la produse contrafacute vandute sub branduri cunoscute la noi) . Filtrul de motorina pus anul trecut, tot OE, era curat, la fel si motorina din pahar-lacrima, fara span sau impuritati. Cele de aer si polen erau insa murdare, cu toate ca cel de aer a fost schimbat de 2 ori in intervalul de service.
    1 point
  21. Update: Am trecut de 42000km, in continuare masina merge fara probleme, nu au aparut nici greierasi, nici altceva care sa ma streseze la ea. Din contra, parca pe zi ce trece imi place mai mult. In continuare imi place foarte tare confortul oferit la drum lung dat mai ales de sunetul foarte redus in interior. As fi vrut sa fac revizia nr. 2 tot in jurul a 20k km dupa prima, insa nu am reusit si probabil voi ajunge de abia peste vreo luna la revizie. Oricum, nu voi trece de 25k km intre cele doua revizii. Pe prima am facut-o la 21+k km, pana in 46k km sper sa o fac pe a doua (deci la un rulaj de ~24-25k km de la prima si un an). Am mai verificat uleiul, este in regula, nu a scazut deloc de la ultima verificare. Nici antigelul. Pana acum masina isi atinge scopul pentru care am ales-o: km fara sa stau cu ochii in bord din 1k in 1k si sa schimb diverse, posibilitatea de a pleca la drumuri de mii de km fara sa imi pun problema ca risc sa raman pe undeva cu ea, confort, siguranta, putere suficienta pentru depasiri decente si rulat la viteze mari fara probleme. Dar cel mai important: sa trec prin service o singura data pe an, cateva ore, pentru schimb consumabile, la costuri mici (p.s. costurile unei revizii sunt comparabile cu o revizie la un Logan nou, deci, am punctat si asta).
    1 point
  22. De mai bine de o saptamana am reusit sa scot numai consumuri sub 5% pe tronsoanele de drum pe care am mers (Ploiesti - Bucuresti - Ploiesti: 2 dintre drumuri fiind facute pe autostrada, cu consum 6%) + cateva drumuri scurte in oras, de cate 4-5km si consumuri de 8-9%. Drumurile nu au fost facute in conditii ideale, la un mers strict pentru consum se poate scoate si mai putin. Drept urmare, astazi am facut plinul si un bilant simplu care m-a lasat putin masca: Am facut 1116km de la plinul trecut cu un consum afisat in bord de 5,4%, am alimentat 60,77 litri pana in buza. Calculand consumul mediu la pompa, a iesit 5,45%. In momentul alimentarii astazi rezervorul imi indica 1 linie peste rosu. Avand in vedere maximul alimentat pana acum de mine, de 72 litri, as zice ca la drumuri de genul celor pe care le-am facut in ultima vreme as putea face in jur de 1300km cu un plin. Urmeaza o saptamana cu plimbari de vreo 2000+km si voi reveni cu detalii despre consum. In opinia mea, e cel mai economic benzinar de puterea asta pe o masina de talia Superbului. Si se pot scoate astfel de consumuri zilnic in afara orasului daca se evita depasirile in forta repetate, la peste 4000rpm.
    1 point
  23. Revenim cu noi impresii dupa o calatorie de 1300km prin tara pana la Bistrita-Cluj-Alba Iulia-Transfagarasan si retur in Bucuresti. In luna mai am avut un incident in urma caruia am schimbat bara spate si hayonul iar dupa ce am reparat masina iesise o mare diferenta intre aripile spate si usile spate asa ca am refacut pierdere pe usile spate sa se vada ok(am luat masina de la vopsit joi seara si vineri dimineata am plecat). Intre timp a mai primit o distributie noua+pompa de apa+toate curelele, am curatat timoneria si am dat cu vaselina siliconica si merge foarte bine acum timoneria, obisnuita revizie cu LM 10-40 MOS2 si toate filtrele Knecht si un senzor abs la roata dreapta spate, in rest masina merge foarte bine fara probleme la cei 243.000km.
    1 point
  24. In aceeasi ordine de idei, daca nu o pornesc 4+ zile, sunt singurul la care motorul suna ciudat/diferit la pornire pentru cateva minute? Am observat ca daca il repornesc dupa 10-15 secunde sunt mai... normal
    1 point
  25. Eu cred ca problema e de asteptari, nu neaparat de masina. Adica ai cumparat una dintre cele mai ieftine masini din tot grupul VAG, nu cred ca ar trebui sa te astepti sa fie vreo super masina. Este o masina ieftina si asta se simte in multe. Tocmai din cauza asta cred ca masina ar trebui sa fie luata ieftin. Cine da 25-30k pe un Golf/Leon/O3 trebuie sa realizeze ca e aceeasi masina care se vinde si cu 13-15k dar are niste optiuni in plus si alt motor, nu e schimbata total... Eu, avand in vedere cat am dat pe masina si ca fac cat de curand 4 ani cu ea fara sa am probleme majore, sunt foarte multumit de masina! Doar manerul de deschidere a portbagajului ramanea blocat sus si nu mai revenea pe pozitie(dar se deschidea/inchidea portbagajul normal) si a fost schimbat/reparat sub garantie si butonul de avarii ramanea blocat pe pornit, a fost si acela schimbat sub garantie. Raportul calitate/pret (si chiar dotari/pret) a fost(si inca este) foarte bun, unul dintre cele mai bune de pe piata. Zic asta dupa ce am condus muulte masini cautandu-i inlocuitor Leon-ului si foarte multe imi dau cu virgula chiar si la preturi cu 50% mai mari fata de cat am dat eu pe el... Cine vrea calitate, ca de fiabilitate discutia e sensibila in 2018 la toti constructorii , ar trebui sa se uite la clasa superioara cu costul renuntarii la unele dotari. Cine vrea dotari, accepta compromisuri. Cine le vrea pe ambele... ar trebui sa schimbe bugetul!
    1 point
  26. Salut! Am un T-roc 1.0 tsi 115 CP de aprox. o sapt (400 si ceva km) care are un consum mediu cu ac pornit in jur de 12.5l/100km in oras.In afara am scos cam 6.1l/100km.Eu sincer sunt speriat de consumul asta avand in vedere ca la masina anterioara(megane an 2004 1.5 dci) eram obisnuit cu consumu mediu in oras de 5-6l/100km.Compar merele cu perele..dar totusi.. :))) ce parere aveti? Sfaturi?
    1 point
  27. Cu Kodi la Nordkapp - dupa 4500 km. Locul unde soarele nu apune si se termină Europa.
    1 point
  28. Finala de GTI Clubsport S a ajuns ? urmeaza montajul cat de curand. Tipsuri mai mari si ceva sunet in plus ? IMG_2862 by toni.pieleanu, on Flickr
    1 point
  29. In fine. Ideea era complet alta fata de ce s-a ajuns. Eu am facut decarbonizare si am fost multumit. Tu ai facut si ai fost si tu multumit. Asta conteaza in final,nu?. Si chiar ma bucur pt tine ca nu a avut dreptate persoana la care am fost eu si ca nu au fost bani irositi fiindca nu ai iesit la drum imediat dupa terminarea decarbonizarii (aici a fost dilema mea, nu asupra procesului de decarbonizare in sine). Poate acum intelegi ca nu am ceva cu tine si doar am vrut sa te ajut...
    1 point
  30. Salut! Imi poti face o poza la conducta de admisie ,unde ai avut probleme?Aceleasi simptome le am si eu plus ca la tester imi da si un cod, P0171 sistem tulin...
    1 point
  31. Asa este... putin despre Caddy. Si le vedem din ce in ce mai mult pe sosele. Sa privim si partea buna ... inseamna ca sunt... fara comentarii.
    1 point
  32. am montat astazi un pilot automat pe un caddy 2007 totul a decurs in conditii perfecte . acum .. inca un caddy cu cruise control pe strazile romaniei
    1 point
  33. Cum crezi ca reusesc sa dau de multe ori la automat daca n-am baterie?
    1 point
  34. O mare prostie sa ai Youtube pe ecran in timp ce conduci , mai @Mask001 . . Ce prezinti tu este doar un "hack" pe baza unui reverse-engineering facut pe aplicatia Waze. De altfel si in cazul Waze s-au gandit mult inainte sa il faca disponibil pe Android Auto din aceleasi motive de siguranta. Infotainment-ul suporta deja redare sunet prin Bluetooth.. de ce nu ai sta cu telefonul in mana sa pui video pe youtube si sa ai sunetul in boxele masinii !? Singura utilitate o vad pentru masinile autonome level > 4...
    -1 points
  35. N-are nicio legatura inlocuirea lor cu fiabilitatea. E strict pe considerente economice. As zice ca 1.4 a fost o baza foarte solida pt dezvoltarea 1.5.
    -1 points
  36. Detin Scoda Octavia 1.0 TSI de aprox 8 luni si 13 000 km fara probleme la motorizare si masina. Motorul este vioi, face fata fara probleme caroseriei, nu transmite vibratii majore in interior, are un consum decent, apropiat de 1.9 TDI si chiar mai mic. Este o optiune de pus pe lista pentru o masina noua.
    -1 points
  37. Nu e buna statistica ta. Multe probleme la dsg6 pt că vine pe majoritatea dieselurilor. Ghici ce mașini sunt cele mai cumpărate sh? Diesel. Daca mentenanță s a făcut la dsg6 cum trebuie nu sunt probleme doar că uneori cumpărătorul crede in cartea service, vin multe mașini cu km dați înapoi sau la al 3 lea proprietar și neglijate sau sărit peste revizie. Daca la noi un schimb de ulei in cutie la dsg e 400euro, afara probabil va ajunge la 800-1000euro. .
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!