Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.07.2018 în toate secţiunile

  1. Salutare dragi colegi ! Stiu ca a trecut ceva timp de cand nu am mai postat nimic. Intre timp masina a trecut prin cateva mici - mari modificari , dupa cum urmeaza Am montat in cele din urma o turbina K04 de pe un Scirocco R impreuna cu injectoarele de la CDL-ul care este pe masina. Momentan am preferat sa merg pe pompa de inalta originala , sa ma limitez la un 300+ caluti , din cauza cutiei , parca mi-e putin teama de cutie sa nu o apuce patinatul de ambreiaje. Pe langa partea mecanica am montat un set de stopuri valeo pe led la care urmeaza sa le fac skyline mod si modulul PolarFis+ pentru a putea monitoriza mai bine ceea ce se intampla sub capota. Va las mai jos cateva poze , plus un video cu 0 - 100
    7 points
  2. Multumim, ROCco-ule! Am reusit sa achizitionez suspensia. Asa cum eram deja convins, nemtzii sunt super parolisti si seriosi, piesele arata impecabil, exact conform cu descrierea initiala. Asta avand in vedere ca am cumparat un produs "blind" si am mai si platit pentru el inainte Urmeaza zilele astea sa fac cateva interventii la portbagaj: pus mocheta originala pe care am curatat-o, plus cateva elemente OEM cum ar fi panourile laterale, rezervorul de lichid pentru spalare luneta, iluminarea stanga, si alte mici imbunatatiri care sper eu sa fie de efect. Pe tehnic urmeaza revizie cu ulei si filtre si curatare urme de ulei din jurul cutiei de viteze, plus schimbat niste furtune de la servo si racire, despre care am concluzionat eu ca sunt cam imbatranite. Nu stiu inca daca reusesc sa pun si scaunele originale pana la intalnirea nationala Mk1 Mk2 de pe 9-12 August, insa pot garanta ca vom fi prezenti acolo. de asemenea cochetam cu prezenta la Klausenburg Retro Rally pe 15-16 Septembrie la Dej, langa Cluj. Asta ca sa bifam si anul acesta doua evenimente mari, pana la intrarea la iernat din Noiembrie. Daca gasesc ceva timp in weekend, am de gand sa aplic o protectie ceramica de la GTechniq, Crystal Serum Ultra, cam cel mai bun produs de profil de pe piata. Interventia se va face pe plafon, pe capota si pe aripile fata. De atat avem buget momentan, si am ales elementele ceva mai expuse la eventualii factori externi care pot aduce daune...
    5 points
  3. @radu81 nici nu le poti compara. Nu cred ca in clasa asta este ceva mai mare ca si Superbul!
    2 points
  4. Luat de nou 0 km si nu cred sa fie ceva mai special de el sau sa fie vorba de noroc. Stiu ca au probleme cu ungerea sus insa parerea mea este ca e vorba d tipul de ulei folosit in ele. Precum zicea alt coleg mai sus “sa nu dam vina pe ulei” eu i-as recomanda sa se documenteze mai bine cat de important este uleiul ca nu e tot la fel la fel cum o sticla de jack nu se compara cu o sticla de săniuța. De la amandoua te imbeti dar de la una ai dureri de cap.? Bafta
    2 points
  5. Bucuresti - pod Agigea 2.0 tdi
    2 points
  6. Revin in acest topic, avand in vedere ca masina a iesit de la iernat de aproximativ 2 saptamani. Vad ca din pacate , site-ul pe care il foloseam pentru upload poze si-a dat duhul, si toate pozele de pe acest topic au disparut. O sa incerc sa punctez in continuare etapele acestui proiect, in masura in care timpul imi va permite Asadar, suntem din nou pe strada. Nu am avut timpul disponibil sa ma ocup de toate target-urile pe care le propusesem pentru perioada in care masina a stat "inauntru", asa ca am realizat foarte putin din ce era planificat. S-a efectuat inspectia ITP, am reusit sa iau doua anvelope cu DOT 2017 pe puntea cu tractiune, urmand sa schimb si pe spate in urmatoarea perioada. Am schimbat grila frontala cu o alta intr-o stare ceva mai buna si am curatzat semnalele frontale. Urmeaza sa reamenajez tot portbagajul, plus cateva modificari pe partea de "audio". Am luat uleiul pentru revizia care urmeaza, si am ales Liqui Moly 10W-40 cu MoS2, un ulei de care am auzit "numai de bine". Momentan sunt in tratative cu un neamtz pentru a achizitiona o suspensie reglabila de la AP Suspensions. Vedem ce se materializeaza pe segmentul asta. De astazi incepe oficial si luna Iunie, luna pe care o "reprezentam" in calendarul oficial Midocar & Porsche Romania 2018. Va las acum cu niste poze. Respecte!
    2 points
  7. Duci discutia intr-o zona in care nu isi are rostul. E clar ca uleiul este important, dar nu cred ca el vinovat in cazul de fata, iar mersul subturat cu atat mai putin. Faptul ca motroul tau BXE nu a avut probleme este aproape irelevant, ca sa tragi concluzii corecte iti trebuie esatione mari si conditii similiare. Spre exemplu, am in familie 1.9 TDI BJB 373 000 km (masina cumparata de noua in 2004) la care nu s-a umblat la motor, toate reviziile fiind facute (din 15 in 15K km) cu ulei Castrol 5W-40 cumparat din diferite surse. Chiar in weekend am verificat compensarile pe injectoare si devinatia maxima era +/- 0.2 mg/str. Exemplul asta luat de unul singur este la fel de irelevant ca si al tau. Sunt de acord ca fiecare sa isi prezinte experinetele propii, dar de aici pana la a targe concluzii generale corecte este cale lunga.
    1 point
  8. Am reusit si am schimbat tampoanele noi cu cele originale ale masinii si vreau sa zic ca e diferenta e de la cer la pamant, nu vibratii, nu vuiet, intr-un cuvant alta viata. Am incercat sa recentrez motorul cu tampoanele noi slabind piulitele tampoanelor cu motorul pornit cateva minute dar toata munca a fost in zadar, timp pierdut. Analizand tamponul nou si ala vechi am observat o diferenta intre calitatea cauciucului de sus, unul era mai moale iar altul foarte tare. Tamponul nou dar si ala vechi din partea soferului era vopsit cu verde la partea de sus, presupun pentru a nu se confunda stanga cu dreapta, numai ca eu am pus invers sa vad ce se intampla ca oricum sunt la fel. Intr-un final as putea recomanda si eu la fel ca alti colegi : tampoane noi OEM sau SH intr-o stare mai buna sau cat mai nou posibil.
    1 point
  9. Nu, acel șurub nu mai intră într-o altă piesă. El fixează doar cele două părți ale cosolei,( cea din față cu scrumiera și cea din spate cu butonul rezervorului de combustibil) între ele. Dacă cea din poză are o ureche ruptă nu văd cum ai să asamblezi corect cele 2 piese între ele. Poate eventual să meșterești cumva o ureche nouă în locul celei rupte. Altfel nu se fixează bine și se va mișca/vibra/scârțâi!
    1 point
  10. Nu vreau sa contrazic pe nimeni insa bls-ul meu de pe a3 are 362.000 km fara sa se fi umblat in el vreodata iar bxe-ul familiei are 320.000+ la fel fara sa fi avut vreodata probleme si fara cuzineti sau axe schimbate. Ulei castrol doar la primele revizii cand au fost noi in rest alt brand. Fiecare cu parerea si norocul lui.
    1 point
  11. Daca aveti de gand sa va luati asa ceva, nu o faceti. Cutia vine si cu un cartonas in interior, pe care trebuie sa pulverizati cu spray ul, dar mirosul tine o zi, doua maxim.
    1 point
  12. Intri pe LCode2 si o sa vezi fiecare bit in parte (fara descriere) si o sa poti bifa ce e nevoie. Pedrozul, intri pe 08-Auto HVAC apoi in Adaptation si ar trebui sa gasesti in lista Drop-down canalul Staging. Modifici din inactive in active, salvezi.
    1 point
  13. @deenman Parca daca uleiul respecta norma impusa de producator atunci nu conteaza daca la reprezentanta pui uleiul lor sau al tau cumparat cu factura. Parca nu se pierde garantia din ce mai citisem. Cred ca te poti duce cu tot pachetul tau (ulei filtre) iar la ei platesti doar manopera, iti reseteaza intervalul si te trece in cartea de service (online la Skoda)
    1 point
  14. Am mai scris cred: eu folosesc Motul X-Clean la 1.6 Hdi de cand am adus masina in tara - adica din 2014, am facut vreo 3 schimburi pana acum si sunt foarte multumit de el, drept urmare in 307 doar Motul voi folosi. In Golf insa sunt la al doilea schimb de Mobil 1 si pana in prezent nu am motive sa incerc altceva. Valvoline ar fi iarasi o varianta foarte buna.
    1 point
  15. Încă ceva: pentru cei care activează toate corect si fac proba si zic ca nu merge : sa nu pățiți ca mine ca numai după câteva zile am vazut ca functioneaza corect când fiind eu de față au căzut câteva picături si s-au inchis geamul si trapă. Ma explic: când făceam proba eu tot timpul am coborât geamurile din telecomanda si de aia nu mergea, puteam eu sa aștept si 20 minute si să stropesc că nu făcea nimic. Chestia e(presupun) ca b7-urile noastre sunt îndeajuns de deștepte încât să facă diferența între a cobori geamurile intenționat sau a le uita deschise. Pare ceva de râs dar credeti-mă că în cazul meu așa este. Numai dacă le"uit" deschise se închid chiar și după câteva secunde după ce închid din telecomanda dacă senzorul "simte" ceva si nu cum am citit mai sus ca trebuie sa astepti 5 minute sau mai mult. Deci când faceți proba pur si simplu lăsati geamurile sau trapa deschise ÎNAINTE de a închide mașina.Pare o prostie dar are logică. Probabil mulți au reușit să configureze totul corect si cand fac proba pățesc ca si mine coborând geamurile din telecomandă. Sper sa fi ajutat.Salutări
    1 point
  16. Mi-am umplut casa cu piese si inca nu am inceput sa schimb nimic. Dar asta pt ca inca nu am reusit sa rezolv problema cu chiulasa...inca. :) achizitia de asta este grila. Love it so..
    1 point
  17. Diferența e că mask îl ia din reprezentanta și tu online sau de la magazin. Diferența mai e că mask are garanție și trebuie să pună uleiul din reprezentanta și tu nu ești obligat să faci asta. Diferența e că Castrol are punct de îngheț -42 grade și altele au -60 grade.
    1 point
  18. Aceste injectoare sunt piezo si nu se reconditioneaza,VDO nu a scos kit si nici banc de reparatie. Asa ca reclama ta este de prost gust si inselatoare....
    1 point
  19. Vaslui - Bucuresti (Berceni), cu vreo 45’ pierdute in aglomeratie la Rm.Sarat si Buzau. 1.6TDI 105cp, 2 pers cu AC auto 20 grade non-stop, mers aproape regulamentar.
    1 point
  20. Pregatita de carat biciclete, trotinete, carut si bagaje in acelasi timp. Wood roof rack
    1 point
  21. Tir-ul ala era pe contrasens sau mi se pare mie?
    1 point
  22. 1 point
  23. N-am mai postat de un an.. Am refacut motorul si am schimbat o turbina de atunci pana acum. Am adus-o in stare de functionare si de vreo 2 luni nu am mai avut probleme tehnice cu ea.
    1 point
  24. La service-ul la care merg in Timisoara, si in care am incredere, patronul de service mi-a recomandat ca sa fac schimbul de ulei la 10k daca fac kilometri in special in oras, iar daca merg mai mult afara, pot sa il fac la 15k. Am avut la un moment dat Un Caddy la firma cu ulei long life. Cand am verificat uleiul la 20k, era ca apa de subtire, iar de ungere nici nu poate fi vorba. De atunci schimb uleiul la 10k. Un schimb de ulei + filtru de ulei iti ajunge de obicei pe al 350-400 lei cu tot cu manopera. Nu merita sa iti strici motorul ca sa faci schimburile dupa cum recomanda reprezentanta. Sa nu uitam ca producatorii de masini nu mai sunt interesati sa te tina masina 10 ani. Iar daca tie iti crapa motorul la 150-200k e mai simplu sa iti iei alta masina. De reprezentanta nu poate fi vorba, au preturi de cocaina. Am cumparat de la Ciclop in TM exact acelasi ulei Castrol 5w-30 LL Titanium FTS cu 47 de lei. Ulei care la Autoclub este 85lei. De manopera nu mai vorbesc. Pe langa ca e scumpa, e si de proasta calitate.
    1 point
  25. @serv_electronics singura parte nasoala la GTE e ca revizia trebuie facuta anual/15.000 km. Cu al meu am 21.000 de km pana acum si pot spune ca e o masina excelenta. Cand l-am luat mi-era teama de portbagaj, ca nu o sa fie spatiu (venind de pe un G6). Acum sunt foarte relaxat si e doar o perioada de acomodare. Asa cum rabatezi si la Golf-urile vechi bancheta cand n-ai spatiu destul, asa faci si la asta, deci nu e nimic. Ca idee, eu il folosesc in oras full electric, in limita a vreo 30 de km reali. In 99% din cazuri ma inscriu in situatia asta, asa ca nu am o problema. Nu am unde sa o incarc la birou, asa ca incarcarea o fac doar acasa. Cand merg in afara orasului, o trec in modul hibrid sau GTE si consumul real e in jur de 5.2/100, dar compenseaza foarte mult faptul ca nu consum in oras. Cheltuielile cu incarcarea in Romania ajung in jurul a 25-30 de lei/ luna, cel putin la mine. In rest, e o placere sa conduci masina asta. Nu o pot compara cu un GTI, dar la o depasire si la senzatiile ce ti le da isi face treaba excelent. Mie imi place sa merg cu ea in modul coasting si doar cand ma apropii de semafoare, observ din timp ca trebuie sa franez, o bag in breaking mode si o las sa incetineasca singura. Altfel am observat ca papa baterie. Ce NU imi place la ea: rezervorul mic de benzina (40 de litri). In Ro, cu toate discounturile de pe la guvern + dealer si optiunile puse pe ea, vs un Golf normal cu toate optiunile ce le ai pe asta, diferenta e mica - 2-3k euro. Cel putin la mine asa a fost, acum nu o luati ca litera de lege. Legat de Golf vs Passat, la inceput am avut aceleasi dubii, pentru ca puteam sa achizitionez un test car de le ei la pretul de Golf, dar dupa un test drive am realizat urmatoarele lucruri: Similitudini: - aceleasi motorizari - motor electric - motor termic - active info display -baterie la fel - range la fel (in teorie) - 48-50km electric Diferente: - masa masinii difera - Golf - aprox 1550 kg, Passat - aprox 1750 kg. - in modul GTE nu mi s-au parut ca am aceeasi senzatie, Golful simtindu-se mai sportiv. - portbagaj mai mare Passat. Mult mai mare. - Confort sporit in Passat si finisaje de la o alta clasa - range mai mic electric, din cauza greutatii mai mari pe Passat - Golf-ul ocupa un spatiu mai mic de parcare, iar in Cluj avem problema asta. Asa ca, oricat mi-as fi dorit o balenuta, am mers pe cea cu care ma pot descurca in oras. Asadar, decizia finala iti apartine, sper ca am acoperit cam toate lucrurile ce le-am vazut eu pe masina mea. Daca mai ai alte intrebari, sau te putem ajuta cu sfaturi, da-mi de stire.
    1 point
  26. Pai nu ziceai ca e pacatos, cuzineti noi la biela ai pus daca tot ai scapat usor, sau tragi pe el inca 200k. pana se sparge? Motoarele sunt super, intretinerea e deficitara.
    1 point
  27. Intre timp masina a primit centrala electrica care trebuie , de Passat CC , 3C8 , acum ma pot bucura si de luminile ambientale. Prelungirea spate de ED30 , care inca este alba , urmeaza a fi vopsita. Daca sunt alti proprietari de TFSI care urmaresc acest topic , ma ajuta cu un consum de a lor ? Mie imi pare ca momentan masina consuma relativ multicel , daca putin ma dau la ea discutam de un consum de 13 - 14. Si mai am o problema , am momente cand pe loc imi sacadeaza gen volanul la viraje. Este pe duca motorasul de la caseta ? Un mic video Mai las cateva poze
    1 point
  28. O3 MY2016, 1.6 TDI, 110cp: Budapesta - Oradea, ac oprit, temperatura exterioara 20 de grade, 2 adulți și un copil, 60 și 100. La dus am avut consum de 4.1 dar a fost puțin aglomerat. PS: consumul de pe display este ajustat sa reprezinte consumul real "Display Consumption Correction" = 107
    1 point
  29. O3 FL 2.0TDI 150CP, ~2000km in bord: Bucuresti-Neptun, 3 adulti, 2 copii, portbagaj plin, AC on (22°), vant, tempomat setat pe 130 km/h (+5%), cateva depasiri linistite, pauza de mancare pe A2, poza dupa despachetare: Neptun-Bucuresti, 3 adulti, 2 copii, portbagaj plin, AC on (22°), tempomat setat pe 130 km/h (+5%), cateva depasiri linistite, pauza de mancare pe A2, poza dupa despachetare:
    1 point
  30. BLS fara DPF am inteles ca ar fi cel mai bun, dar nu vreau sa mai investesc bani si in calculator nou
    1 point
  31. Cat de permisiv este rar-ul cu swap-ul de motoare? Daca pui un BKC 105 CP in locul unui BXE 105 CP ? banuiesc ca oricum daca schimbi motorul trebuie sa omologhezi seria in talon la rar. BKC este mult mai training decat BXE, din cauza ca in 2004-2007 nu se facea rabat de calitate la materiale.
    1 point
  32. @valyemil81 poti sa duci tu orice piesa vrei sau consumabil ,iti trece tot in cartea service no problem dar cu mentiunea ''piese aduse de client'' iar daca ai o problema de garantie pe viitor si poate iti crapa motorul de ex cu toate ca este defect de fabricatie poate iti spune "pai din cauza pieselor tale o crapat te descurci cu furnizorul tau de piese ca noi ne spalam pe maini" ia spune ce faci atunci ? Daca pretul este o problema pt tine atunci evita total reprezentanta si iti asumi tu tot ce deriva din asta
    0 points
  33. Salut, nu vreau sa te dezamagesc, dar cel putin la placute exista diferenta intre cele ATE care sunt pt masina asta si cele ATE ( OEM ) pe care le iei de la reprezentanta. Si nu e o chestie valabila doar la TOUAREG.
    -1 points
  34. Salut! Imi poti face o poza la conducta de admisie ,unde ai avut probleme?Aceleasi simptome le am si eu plus ca la tester imi da si un cod, P0171 sistem tulin...
    -1 points
  35. Incearca odata chestia asta si spune-ne cum a decurs. Au mai fost cativa colegi care au facut asta si din 4 locuri doar intr-un singur loc voiau sa accepte produsele aduse de proprietar. Si e oarecum normal, deoarece probabil sunt oameni care vin cu ulei care nu respecta norma, sau daca apar defectiuni ulterioare sa nu fie din alte motive. La noi se foloseste Castrol sau Mobil in reprezentanta. Pretul per litru daca bine retin era 80-120ron/litru. Daca masina nu mai e in garantie poti pune orice, oriunde. Poti sa suni la Avia, Brady, PBN sau altii sa intrebi. Afara in reprezentanta VAG se mai foloseste Shell.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!