Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.07.2018 în toate secţiunile

  1. Detin un A3 cu cod motor BLS fara filtru particule si tocmai ce i-am marit puterea undeva la 208 cai scosi pe dyno. Fiind putin speriat de ce se discuta aici am vorbit cu mai multi mecanici dintre care unii din germania si concluzia e urmatoarea : - 1 : dusmanul de moarte la propriu al motoarelor bxe si nu numai este uleiul castrol care nu mai e ce a fost. (Multi producatori de automobile au renuntat complet la el) - 2 : mersul subturat care “cox-eaza” cuzinetii slabind duritatea lor
    3 points
  2. Mi-am umplut casa cu piese si inca nu am inceput sa schimb nimic. Dar asta pt ca inca nu am reusit sa rezolv problema cu chiulasa...inca. :) achizitia de asta este grila. Love it so..
    2 points
  3. @Golf TDI daca te-ai impacat bine cu Castrol si nu a papat din el de ce sa treci pe alt ulei? Daca schimbul il faci in reprezentanta sansele sa fie contrafacut zic eu ca sunt minime. Urmeaza sa merg la Avia pentru prima revizie si nu inteleg de ce toti se feresc de Castrol daca nu au avut probleme cu el doar au citit pe la altii. Modul de exploatare conteaza foarte mult si cum nu stii ce a facut x de pe forum cu masina lui cum sa fie parerea lui obiectiva. Nimeni nu zice imi mananca ulei Castrol dar am mers sportiv. Nu sunt fan o marca de ulei ba chiar am tot urmarit topicul si nu numai tinand cont ca vreau sa am grija de masina personala si vine si prima revizie.
    2 points
  4. Din contra ,mersul prea turat si uleiul de proasta calitate inlocuit rar duc la ruperea peliculei de ungere si apare uzura .
    2 points
  5. Pregatita de carat biciclete, trotinete, carut si bagaje in acelasi timp. Wood roof rack
    2 points
  6. Încă ceva: pentru cei care activează toate corect si fac proba si zic ca nu merge : sa nu pățiți ca mine ca numai după câteva zile am vazut ca functioneaza corect când fiind eu de față au căzut câteva picături si s-au inchis geamul si trapă. Ma explic: când făceam proba eu tot timpul am coborât geamurile din telecomanda si de aia nu mergea, puteam eu sa aștept si 20 minute si să stropesc că nu făcea nimic. Chestia e(presupun) ca b7-urile noastre sunt îndeajuns de deștepte încât să facă diferența între a cobori geamurile intenționat sau a le uita deschise. Pare ceva de râs dar credeti-mă că în cazul meu așa este. Numai dacă le"uit" deschise se închid chiar și după câteva secunde după ce închid din telecomanda dacă senzorul "simte" ceva si nu cum am citit mai sus ca trebuie sa astepti 5 minute sau mai mult. Deci când faceți proba pur si simplu lăsati geamurile sau trapa deschise ÎNAINTE de a închide mașina.Pare o prostie dar are logică. Probabil mulți au reușit să configureze totul corect si cand fac proba pățesc ca si mine coborând geamurile din telecomandă. Sper sa fi ajutat.Salutări
    1 point
  7. acel contor, din cunostintele mele, se reseteaza de catre cei din reprezentanta cand se face revizia. Sper sa nu ma insel
    1 point
  8. Activarea se poate realiza numai cu senzorul de ploaie cu numărul de referință 5Q0 955 547 fără nici o litera pe lângă. Adevarul e ca nu am verificat la mine cu doar am urmat pașii ce ii pun in continuare de pe un forum spaniol(se intelege perfect chiar dacă cineva nu stie spaniolă)Salutări Activar cierre automático de ventanas y techo cuando llueve. Esta modificacion lo que consigue es, si te dejas las ventanas o el techo abierto cuando cierras el coche, subir las ventanas abiertas y/o cerrar el techo cuando el sensor de lluvia detecta agua. Módulo: 46 Byte: 09, Bit: 1 (activar) Activar función Módulo: 46 Byte: 09, Bit: 2 (desactivar) Desactivar desactivación de la función Módulo: 9 Byte: 04, Bit: 5 (activar) Menú cierre lluvia en FIS Módulo: 9 Byte: 04, Bit: 6 (activar) Opción cierre lluvia activada por defecto en menú fis. Módulo: 9 Selccionar RLS en el desplegable y pulsar Coding Helper Módulo: 9 RLS Byte: 00, Bit: 2 (activar) Activar cierre lluvia en RLS
    1 point
  9. In curand nu o sa mai porneasca deloc de la eroare senzor axa came
    1 point
  10. Îi recomand și eu pe băieți pe partea de evacuare, am văzut lucruri frumoase acolo. N-a fost nevoie să schimb racordul flexibil (era doar plasa exterioară deteriorată), iar Marius n-a vrut să mă taxeze pentru constatare și timpul pierdut cu mine. Faith in humanity restored!
    1 point
  11. conform acestor articole, ambele versiuni de EA211 TSI Evo (130 si 150) sint pe aceleasi motor cu ciclu Miller. https://www.autoblog.com/2016/04/28/volkswagen-engine-variable-turbo-ea211-vienna/#slide-3873827 https://www.volkswagen-media-services.com/en/detailpage/-/detail/Volkswagen-at-the-37th-Vienna-Motor-Symposium/view/3451577/7a5bbec13158edd433c6630f5ac445da?p_p_auth=9s2ksFjm Miller combustion cycle with a high compression ratio of 12.5:1 Turbocharger with variable turbine geometry (VTG). Common-rail injection system with up to 350 bar pressure Innovative thermal management Cylinder deactivation (ACT) APS-coated cylinder walls (atmospheric plasma spray) The cylinder liners in the aluminium crankcase for the 110 kW power variant are coated using the APS process (atmospheric plasma spray)
    1 point
  12. Da ...cum sa dam vina pe bxe-ul infailibil construit din titan dam vina pe ulei
    1 point
  13. @Mask001 Eu am luat varianta pro a obd pentru a nu folosi mereu credite. Pana acum am activat: open door alarm, refuel quantity in dashbord, needle sweep, mirror dip, AC fan display in AUTO, cornering pe proiectoare (asta dupa lupte seculare si citit mai atent pentru ca Abbiegelicht rechts - varianta corecta nu este acelasi lucru cu Abblendicht rechts- care pe telefon seamana izbitor cu cea corecta ), start/stop off permanent, baterry charge level (pe care nu am folosit-o deoarece in versiunea pro exista informatie separata pe telefon). Nu mi-a iesit faza cu al 2-lea stop de ceata pentru ca din ce m-am uitat eu nu ar fi fizic led in stop, modul offrod pentru ca am primit eroare/mesaj ca nu funtioneaza pe varianta mea. In ultima perioada nu am mai avut timp de joaca si de cautat ce-as mai putea activa/dezactiva. La codare inca nu m-am bagat. Doar aplicatiile din program si prin gauges am cotrobait. Per total eu sunt multumit de investitie. Daca doresti poti sa vii cu lista de modificari care vrei sa le faci si incercam sa vedem ce iese. Acum vezi si tu ce te tenteaza. Si cu lista pasilor @deenman Nu sunt adeptul "mai altfel" atata timp cat o poti face legal si doar cu un minim de efort. Acest altfel implica ca cei "delegati" sa aiba PCR (pile-cunostinte-relatii) si sa dea atentii pentru anumite persoane din institutiile publice cu care care nu sunt de acord. Dupa ce-am lucrat in privat destui ani acum sunt bugetar si stiu cu ce se mananca asta iar la noi iti pot spune ca nimeni nu ia nimic desi alte servicii (nu si al meu) interactioneaza foarte mult cu publicul. Vorbesc strict ce se intampla la noi in institutie...pentru restul nu ma pronunt. Singurul moment in care as vedea utilitatea acestei urgentari ar fi atunci cand vrei sa iesi cu masina din tara (concediu etc) si inca nu este inmatriculata si drept urmare nu poti parasi tara.
    1 point
  14. Sa te folosesti de ea, cu placere !
    1 point
  15. Breaking News.... In sfarsit are si "Fulgerul Gri" acum maneta tempomat...multam maxim @F l o r i n
    1 point
  16. dieselul . la origini a fost un motor care nu avea nevoie de electronica.......
    1 point
  17. Nu crezi ca ar fi mai indicat sa o inlocuiesti ca sa stai linistit ? Mai ales ca o sa faci drumuri lungi si pe alte meleaguri ? Eu nu as sta chiar pana in limita celor 210 k de km...stii ce insemana sa se rupa cureaua sau axul de la pompa de apa ?
    1 point
  18. Pentru ca lista de "to do" nu se termina niciodata, in ultimele doua saptamani s-au intamplat urmatoarele: *inlocuit kit injectoare Bosch plus reglajul aferent, cu ajutorul lui @vladinsky. In urma operatiei consumul la relanti a scazut de la 0,6 la 0.5, in rest nu pot spune ca e vreo diferenta sesizabila. *inlocuit garnitura pompa tandem cu alta OE Vw si aplicat silicon pe oringul cablujului de la injectoare, preventiv. Astfel am scapat de scaparile de ulei rezultate in urma inlocuirii axului cu came. @EEXCALADE suportul de la axa cu came s-a intamplat sa fie aliniat perfect, nu a fost nevoie de demontare. Merci din nou pentru sfat! *inlocuit flanse amortizoare cu Lemforder(nu dati banii pe kitul de la Sachs!), flansa Made in China...rulmentul Fag Germany, vom vedea cat tin. *inlocuit amortizoarele cu Bilstein B4 varianta sport, care la exterior sunt identice cu Sachs-urile originale. Ca feeling e una din reparatiile care ma incanta foarte tare, masina franeaza mai bine, nu mai trosneste/pocneste nimic, sta mai bine pe drum si scartaitul de roti a disparut in proportie de 80%. Eram ok cu comportamentul si inainte de reparatie, dar acum e alta masina. Ma gandesc serios sa le inlocuiesc si pe spate. Pentru cei cu suspensie sport originala, Bilstein B4 sport sunt fix ce trebuie P.S: nu incercati inlocuirea amortizoarelor cu fuzeta pe masina, va chinuiti degeaba. Eu nu am reusit, ba mai mult am ciupit si un burduf de planetara pentru ca mi-a cazut fuzeta pe el "Unelta" folosita pentru a departa fuzeta: *o data cu amortizoarele au fost inlocuite si burdufele si tampoanele. Am ales Sachs, made in Italy. Par ok facute. Pe tampoanele originale am gasit un inel pe care l-am refolosit, presupun ca protejeaza tampoanele sa nu se sparga *am inlocuit si burduful de planetara ciupit cu fuzeta, am pus oe vw. *am inlocuit egr-ul cu altul Pierburg, o sa urmesc cum influenteaza functionarea motorulul. Momentan nu am simtit nimic, eu folosesc si garnitura cu gaura de 9mm. Probabil o voi scoate cand ajung cu masina pe un elevator. *am inlocuit periile colectoare de la alternator, incarcarea lasa de dorit in ultima jumatate de an. Dupa inlocuire totul e ok.
    1 point
  19. 1 point
  20. Nu merita pus acel azot de care zic toate vulcanizarile din colt de strada. E fix apa de ploaie. Corect se scoate tot aerul din anvelopa, as zice aproape videaza, ulterior se pune azot. Acum sincer, aerul are 78% azot deja. Personal, la o masina care nu are treaba cu circuitul intensiv nu vad motivul real pentru azot.
    1 point
  21. N-am mai postat de un an.. Am refacut motorul si am schimbat o turbina de atunci pana acum. Am adus-o in stare de functionare si de vreo 2 luni nu am mai avut probleme tehnice cu ea.
    1 point
  22. Intr-adevar ar fi multe lucruri interesante de mentionat din cele mai diverse subiecte. Dar nu cred ca sunt un bun povestitor incat sa sustin si un alt topic. Consum mediu termen lung pana la Nordkapp - 4476 km - 5.7. Incarcare 2/ + 2 trolere medii. La motorina nu am sesizat diferente. Am avut zile in care am facut plinul si de 3 ori in 24 ore. Masina are un comportament ireprosabil si e confortabila la drum lung ( nu ma doare spatele ca in Jetta). Ca viteza am mers la limia maxima a fiecarui drum ce difera de la tara la tara. Sunt foarte multe radare fixe in Finlanda si tarile baltice exact acolo unde sunt limitari de viteza dar sunt preatentionate. Am folosit acc+lane assist in peste 80% din drum. Iti fac viata infinit mai usoara la volan pe distante lungi. Am folosit si modul E cred pe vreo 2000 km dar nu prea e ok cand vrei sa te lansezi in depasiri, are un lag maricel. Pe drumuri libere unde nu ai nevoie de variatii de viteza e perfect si modul E. De cauciucuri de iarna nu este nevoie. E foarte cald. Am avut si zile cu 35 gr iar noaptea nu a scazut niciodata sub 15 gr. Dupa ce se trece de cercul polar soarele apune in jur de 11-12 noaptea iar cam in ultimii 700 km spre Nordkapp nu mai apune deloc, e in permanenta pe cer cu o tenta de galben-portocaliu intens. Iti da o senzatie foarte ciudata, bulverseaza creierul. Noaptea acolo e ca si cum te-ai plimba ziua in amiaza mare prin orase din care au disparut toti oamenii ceea ce iti da un sentiment oarecum straniu. Am rezistat o noapte fara sa dorm doloc dar a meritat. Libertatea de circulatie e totala, nu mai exita puncte de control ci doar simple indicatoare ce te anunta ca ai intrat in alta tara. Nu intereseaza pe nimeni de actele tale. Doat de 2 ori mi-au cerut pasaportul in 13 tari tranzitate cand am coborat de pe feribot in Danemarca si cand am trecut acel pod din Suedia dar a fost din pura curiozitate a durat maxim 5 secunde in ambele cazuri fara sa ceara si actele masinii sau sa intrebe ceva. Politie? Dupa Stockolm in sus si inapoi pana la Helsinky deci aprox 4000 km nu am vazut macar o singura masina de politie! Infractionalitatea e aproape inexistenta. Se respecta regulile de circulatie si exista bun simt in trafic. Cand ti se face flash-uri din fata inseamna ca sunt reni pe sosea...sunt multi, foarte multi, solitari sau turme intregi. O problema reala sunt insectele. Citisem despre asta de la alti calatori dar nu am dat importanta. E un lichid semitransparent ce se intinde pe tot parbrizul si spalatorul nu il curata. In 200-300 km nu mai vezi nimic si tb sa opresti la benzinarii sa freci clasic. Iar pe botul masinii, nu exagerez, e full de insecte rosii/negre/verzulii. Daca extrapolez un pic as zice ca sunt pete ca de sange. Nordicii au 100% masini brek, aproape ca nu exista berline. Si ai zice ca fiecare are o rulota sau una motorizata si sunt intr-o continua vacanta. Am vazut mii de rulote peste tot. Nu au garduri la case. Preturile insa depasesc puterea noastra de intelegere mai ales la Nordkapp. Un ren de jucarie 600 lei, o bluza de dama no-name cu motive traditionale nordice 1500 lei, magnet de frigider sub 10 eur nu exista...
    1 point
  23. Nu. Am preferat tarile UE/SEE. La dus: Buzau-Nadlac-Budapesta-Bratislava-Praga-Dresda(de aici am inceput sa si vizitez orasele/primele le mai vazusem)-Berlin-Rostock-Gedser (trecere cu feribotul in Danemarca)-Copenhaga-Malmo (trecere pe acel pod minunatie inginereasca ce se continua de la jumatate cu tunel pe sub apa)-Stockholm-si apoi tot spre nord prin Suedia-Finlanda-Norvegia pana unde se termina continentul-Nordkapp. Total 4500 km. Intoarcere: Nordkapp - Honningsvag ( un oras norvegian autentic cu pescadoare si populatie nativa)-Rovaniemi (orasul lapon al lui moș gerilă)-Oulu-Helsinky- si de aici cu feribotul Mega-Star am trecut in Tarile Baltice-Tallin/Estonia-Letonia-Lituania-si apoi Varsovia- Cracovia-Kosice-Debretin-Romania.
    1 point
  24. Cu Kodi la Nordkapp - dupa 4500 km. Locul unde soarele nu apune si se termină Europa.
    1 point
  25. Standard la 15.000 km sau Long Life 30.000km. (conform instructiuni VW)
    1 point
  26. Gata si arcurile! Nu am stat sa masor sa vad cat au coborat, ochiometric au coborat masina. Ca si feedback doar pe vreo 40km, comfortul mi se pare la fel ca si echiparea oem, directia mult mai responsive si mai vedem... Cateva poze inainte si dupa..
    1 point
  27. Sunt la fel de calde doar dacă e mașina încărcată. Altfel trebuie să fie mai reci (cca. trei sferturi din forța de frânare e pe față).
    1 point
  28. Pai e normal sa se incalzeasca, cum crezi ca se disipa energia aia, prin calduara. Compara cu rotile de pe fata, daca sunt la fel de calde e ok.
    1 point
  29. Adunăm mulți km!
    1 point
  30. Buna ziua. Sunt posesorul unui vw golf 5 variant 1.9 TDI, 77kw, 105 cp, cod motor BXE, fara DPF. Masina este din 2009. Se apropie schimbul de ulei si nu stiu ce ulei sa folosesc. Configuratorul de pe siteul Fuchs imi recomanda Fuchs Titan GT1 Pro C3 5w30 care se foloseste pentru motoarele cu DPF cu norma 507.00. De asemena cei de la valvoline recomanda valvoline synpower xtreme mst c3 5w30 care este tot pentru motoare cu DPF cu norma 507.00. As fi tentat sa folosesc Fuchs Titan GT1 cu tehnologia XTL 5W40 care este pentru motoare TDI PD, avand in vedere ca nu am DPF. Ce parere aveti, ce ar trebui sa folosesc ca sa protejez viata motorului, a axei cu came, etc.....? Multumesc.
    1 point
  31. Motorul PD este un motor dependent de ulei 5w-40 ''gros'' in special cele 8v datorita axei cu came care care are lobii ingusti la actionarea supapelor precum si lipsa rolelor.Cine foloseste 5w-30 sau mai rau 0w-30 in PD o cauta cu lumanarea.VAG a incercat sa compenseze acest lucru cu norma 505.01 dar in timp din ratiuni ecologice norma s-a ''diluat'' in detrimentul protectiei motorului .Observati in pozele atasate fisa unui ulei cu formularea din 2002 care este aproape de un ulei CJ4 heavy duty si acelasi ulei cu formularea cea mai recenta 2017 cu mentiunea ca prin 2013 avea 13 cst la 100 de grade iar apoi a fost crescuta la 13.9 cst
    1 point
  32. 1 point
  33. Astazi cu ajutorul dl Florin caruia ii multumesc,este un mare om,am reusit sa montez si eu bord maxidot pe G4 la care mai intai i-am schimbat ledurile de la cadrane si display-uri din albasstru in alb si urmeaza sa ii fac o polisare la sticla ca este cam zgariata.Cam asa arata acum
    1 point
  34. La service-ul la care merg in Timisoara, si in care am incredere, patronul de service mi-a recomandat ca sa fac schimbul de ulei la 10k daca fac kilometri in special in oras, iar daca merg mai mult afara, pot sa il fac la 15k. Am avut la un moment dat Un Caddy la firma cu ulei long life. Cand am verificat uleiul la 20k, era ca apa de subtire, iar de ungere nici nu poate fi vorba. De atunci schimb uleiul la 10k. Un schimb de ulei + filtru de ulei iti ajunge de obicei pe al 350-400 lei cu tot cu manopera. Nu merita sa iti strici motorul ca sa faci schimburile dupa cum recomanda reprezentanta. Sa nu uitam ca producatorii de masini nu mai sunt interesati sa te tina masina 10 ani. Iar daca tie iti crapa motorul la 150-200k e mai simplu sa iti iei alta masina. De reprezentanta nu poate fi vorba, au preturi de cocaina. Am cumparat de la Ciclop in TM exact acelasi ulei Castrol 5w-30 LL Titanium FTS cu 47 de lei. Ulei care la Autoclub este 85lei. De manopera nu mai vorbesc. Pe langa ca e scumpa, e si de proasta calitate.
    -1 points
  35. Si cateva poze cu foliile, interiorul si consumul (pana acum). Ca si viitoare schimbari, vreau sa ma joc cu OBD11 (inca nu l-am comandat), si sa merg pe "Karoq Black Edition"
    -1 points
  36. De cateva saptamani merg cu toba de Clubsport S ? care intregeste ansamblul arcuri si distantiere, facand masina sa arate si sa sune asa cum trebuie un GTI. Motivul schimbarii au fost doua ? Ornamente mai mari, 95mm vs 80mm stock, si sunet mai pronuntat datorita constructiei aproape free-flow. Teava are aceeasi sectiune ca cea originala, deci este plug-and-play. Se taie toba veche, sunt marcaje pe teava cu locul exact, si se pune toba noua cu o cupla cu pereti dubli - tot reper OE. Sunetul mi se pare exact cum trebuie. La mers normal este la fel ca inainte, adica nu se aude mai nimic, decat sound-aktuator. La accelerari cu pedala peste 40% incepe sa se auda sunetul mai gros pe care sound-aktuatorul nu va reproduce niciodata. In anumite conditii (gen ESP/TCS activ) face si DSG-like farts. IMG_2910 by toni.pieleanu, on Flickr O filmare cu calitate buna gasiti aici, comparativ cu un Remus. In afara de DSG farts, cam ala este sunetul scos de toba. Apropo de distantiere (si arcuri), cand vad asa ceva pe strada ma felicit pentru alegerea lor. De ce VW, de ceeeeee? ? IMG_2912 by toni.pieleanu, on Flickr
    -1 points
  37. Ca ai pus un 10w40 imediat dupa segmentare pentru un interval scurt de cateva mii de km nu e o tragedie acuma vara dar Duralube ala ce rol are? Foloseste un 5w40 A3B4 eftin... cu intervale mai scurte( 7000km pentru circulat urban) de genul Total Quartz Energy, Mobil Super3000, Vatoil, Wolf .. si te mai tine motorul inca 200 000km fara probleme sa ai uma aprinderea ok. Uleiuri scumpe si aditivi intr-o masina de 2000 de euro sunt o risipa de bani.
    -1 points
  38. Sunt mecanici care sunt specializati pe vag, inainte sa dam vina pe motoare ar trebui sa invatam cum sa le exploatam / ingrijim ?
    -1 points
  39. Am avut si eu problema cu smucitul la plecarea de pe loc la masina de servici, s-a rezolvat cu reconditionarea injectoarelor, eu am apelat la un service local, per total am fost multumit.
    -2 points
  40. Diferența e că mask îl ia din reprezentanta și tu online sau de la magazin. Diferența mai e că mask are garanție și trebuie să pună uleiul din reprezentanta și tu nu ești obligat să faci asta. Diferența e că Castrol are punct de îngheț -42 grade și altele au -60 grade.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!