Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.07.2018 în toate secţiunile

  1. Ca ai pus un 10w40 imediat dupa segmentare pentru un interval scurt de cateva mii de km nu e o tragedie acuma vara dar Duralube ala ce rol are? Foloseste un 5w40 A3B4 eftin... cu intervale mai scurte( 7000km pentru circulat urban) de genul Total Quartz Energy, Mobil Super3000, Vatoil, Wolf .. si te mai tine motorul inca 200 000km fara probleme sa ai uma aprinderea ok. Uleiuri scumpe si aditivi intr-o masina de 2000 de euro sunt o risipa de bani.
    3 points
  2. Pentru ca lista de "to do" nu se termina niciodata, in ultimele doua saptamani s-au intamplat urmatoarele: *inlocuit kit injectoare Bosch plus reglajul aferent, cu ajutorul lui @vladinsky. In urma operatiei consumul la relanti a scazut de la 0,6 la 0.5, in rest nu pot spune ca e vreo diferenta sesizabila. *inlocuit garnitura pompa tandem cu alta OE Vw si aplicat silicon pe oringul cablujului de la injectoare, preventiv. Astfel am scapat de scaparile de ulei rezultate in urma inlocuirii axului cu came. @EEXCALADE suportul de la axa cu came s-a intamplat sa fie aliniat perfect, nu a fost nevoie de demontare. Merci din nou pentru sfat! *inlocuit flanse amortizoare cu Lemforder(nu dati banii pe kitul de la Sachs!), flansa Made in China...rulmentul Fag Germany, vom vedea cat tin. *inlocuit amortizoarele cu Bilstein B4 varianta sport, care la exterior sunt identice cu Sachs-urile originale. Ca feeling e una din reparatiile care ma incanta foarte tare, masina franeaza mai bine, nu mai trosneste/pocneste nimic, sta mai bine pe drum si scartaitul de roti a disparut in proportie de 80%. Eram ok cu comportamentul si inainte de reparatie, dar acum e alta masina. Ma gandesc serios sa le inlocuiesc si pe spate. Pentru cei cu suspensie sport originala, Bilstein B4 sport sunt fix ce trebuie P.S: nu incercati inlocuirea amortizoarelor cu fuzeta pe masina, va chinuiti degeaba. Eu nu am reusit, ba mai mult am ciupit si un burduf de planetara pentru ca mi-a cazut fuzeta pe el "Unelta" folosita pentru a departa fuzeta: *o data cu amortizoarele au fost inlocuite si burdufele si tampoanele. Am ales Sachs, made in Italy. Par ok facute. Pe tampoanele originale am gasit un inel pe care l-am refolosit, presupun ca protejeaza tampoanele sa nu se sparga *am inlocuit si burduful de planetara ciupit cu fuzeta, am pus oe vw. *am inlocuit egr-ul cu altul Pierburg, o sa urmesc cum influenteaza functionarea motorulul. Momentan nu am simtit nimic, eu folosesc si garnitura cu gaura de 9mm. Probabil o voi scoate cand ajung cu masina pe un elevator. *am inlocuit periile colectoare de la alternator, incarcarea lasa de dorit in ultima jumatate de an. Dupa inlocuire totul e ok.
    3 points
  3. O fi de floarea soarelui de este asa deschis Meanwhile
    3 points
  4. Nu. Am preferat tarile UE/SEE. La dus: Buzau-Nadlac-Budapesta-Bratislava-Praga-Dresda(de aici am inceput sa si vizitez orasele/primele le mai vazusem)-Berlin-Rostock-Gedser (trecere cu feribotul in Danemarca)-Copenhaga-Malmo (trecere pe acel pod minunatie inginereasca ce se continua de la jumatate cu tunel pe sub apa)-Stockholm-si apoi tot spre nord prin Suedia-Finlanda-Norvegia pana unde se termina continentul-Nordkapp. Total 4500 km. Intoarcere: Nordkapp - Honningsvag ( un oras norvegian autentic cu pescadoare si populatie nativa)-Rovaniemi (orasul lapon al lui moș gerilă)-Oulu-Helsinky- si de aici cu feribotul Mega-Star am trecut in Tarile Baltice-Tallin/Estonia-Letonia-Lituania-si apoi Varsovia- Cracovia-Kosice-Debretin-Romania.
    3 points
  5. Ar trebui sa cer comision la MOL ?
    2 points
  6. S-a vandut, se poate inchide. A fost si este o masina pe cinste, a strans enorm de multe amintiri, a vazut cel putin 10 capitale europene .. Sper ca viitorul proprietar sa se bucure de ea cel putin la fel de mult ca mine. Multumesc.
    2 points
  7. N-am mai postat de un an.. Am refacut motorul si am schimbat o turbina de atunci pana acum. Am adus-o in stare de functionare si de vreo 2 luni nu am mai avut probleme tehnice cu ea.
    2 points
  8. Aici pui poze, sa fie jolie-jolie
    2 points
  9. dieselul . la origini a fost un motor care nu avea nevoie de electronica.......
    1 point
  10. Nu pot spune decât"in sfârșit", a primit și Skoda ceea ce ceilalți au de vreo 2 ani de acuma. Eu unul nu as mai lua o mașină fără acest gadget, mai ales că la kodiak ceasurile de bord clasice mi se par anoste de-a dreptul. Toate mașinile vor avea astfel de ecrane pe viitor, posibilitățile de customizare fiind multe și chiar utile. Contra: riscul de defectare este considerabil mai mare decât la ceasurile clasice.
    1 point
  11. Zilele trecute am trecut la discuri pe spate intr-un final! Diferenta e enorma chiar si fara ABS! Am participat si la Street Kingz la Zetea. :D
    1 point
  12. Sub bord, pe partea soferului. Gasesti tutoriale pe net si pe forum suficiente informatii
    1 point
  13. @sofo_bogdy daca te uiti mai atent in poza, vei vedea ca e pe o platforma
    1 point
  14. Am urmatoarea spetza- si intrebarea aferenta. In urma cu fix doi ani si ceva, cand veneam de la concurs cu masina, la Ciurel cand sa fac dreapta pe strada ce trece prin fata la strand, o masina a dat cu spatele si a intrat in usa masinii mele (pe dreapta). Mi-a spart cartonul si a lor a avut geam stop spart si colt bara dreapta. Din shoc mi-a zburat si cupa castigata, de pe polita din spate. M'am dat jos si eram gata sa urlu. De acolo a coborat o pisi bronzata dela natura si in foaaarte scurt timp au aparut ,,niste domni bine'' (burti proeminente si bronzati tare si ei), gata sa sara la bataie ca... am intrat EU in masina lor, nu ca a dat aia cu spatele. Norocul meu, o masina de politie. Aia cu tupeu, i-a pus pe politai ca sa ma legitimeze, zicand ,,ia vezi nu e baut? nu vezi ce fatza are! are adas valabil?'' Politaii nu erau de nicio parte, dar m'au pus ca sa stabilesc cu aia sa facem amiabila si sa plec cat mai repede ca tot apareau ,,baieti veseli'' gata de bataie. Am stabilit intalnirea a doua zi. La Mc. la obor. Aici devine treaba complexa. Am venit mai devreme si m'am asezat intr-un colt. A venit ala mare, lideru' - burtosu', cu o nepotica. Dupa el au intrat mai multi, tot bronzati, da' jmecheri. Aia erau vro 5... Or fi crezut ca... sar io la bataie.. Avand ,,ceva'' experienta (vreo zece ani de contacte pe teren cu ei..) nu m'am speriat, nu nimic, sa imi tremure vocea sau ceva. Am scos eu adasul (na, asigurarea..) si el dintr-o plasa a scos un purcoi de chilotei cu acte de la mai muulte masini, cu CIV si asigurari. Hmmm.. Apoi... hai sa scriem.. si ii dau sa scrie la el la rubrica. Da'.. zice.. eu nu stiu sa scriu, scrie matale pt mine. Eu.. Refuz. Si'l cheama pe unu' dinaia din spate- atunci am vazut cati sunt) ca sa scrie. Ala, mai citit, se ocupa cu ,,ceva'' p'afara (din tzara zic) , ca l'a sunat unu' din Germania si a vb cu ala in germana. Scrie el, scriu si eu. Propietar NU era el ci... o tipa.. El cica era nevasta'sa.. Dar era alt nume, alta adresa. Am scris ca l'am acrosat eu.. ce era sa fac? desi la o constatare ulterioara, la asigurator, n'ar fi iesit faza nicicum. Am terminat, m'am dus sa comand ceva, aia au luat o inghetata pt fetita si.. au plecat. Atunci am vazut cati venisera. Acasa am verificat iar hartia- NU avea data pusa. Concluzia- de atunci pana azi (doi ani si ceva..)nu m'a chemat NIMENI la constatare si nu am observat nicio crestere nejustificata la malus. Am TOT B6 (a crescut in continuare de atunci, ca aveam mai putin..) INTREBAREA- Cat timp e ,,valabila'' amiabila aia?? dupa cat timp MAXXXIM se pot aia duce ca sa reclame paguba?? Daca pun ei o data din burta (ca aveau).. si e pusa DOAR pe exemplarul lor, pot ,,,muta'' data accidentului??? Desi... asigurarea mea expira peste cateva zile.. Sau... de ce nu s'a mai intamplat nimic in cazul asta???
    1 point
  15. Tocmai au trecut 10 zile de umblat prin tarile vecine si prietene! Am umblat prin Ungaria, Austria si Italia. Am vizitat Sopronul (HU), Bibione (IT), Viena (AU), Timisoara si ultimele zile la Sinaia. Evident dintre toate astea cel mai dezamagit de Timisoara. Un centru in care toate cladirile vechi is praf. Am facut 3883 km cu un consum de 6.61 l/100 km. Avand in vedere ca masina plina, 2 adulti+2copii, autostrada, orase aglomerate...ma declar foarte multumit.
    1 point
  16. 1 point
  17. Salutare si bine v-am gasit . Sunt nou pe forum,deci ar trebui sa ma prezint,Vlad,24 ani,Ploiesti. Detin un Vw Passat B5 Wagon, fabricat undeva prin '99 , motor 1.6 benzina , 415 mii km (cam multi,motor refacut complet de la 0 acum ~ 60 de mii ) , achizitionat de vreo 3 ani , la ~ 345 mii km. Ca dotari,Climatronic,geamuri electrice fata spate,inchidere centralizata,suspensie sport reglabila,jante pe 17,etc. Las aici cateva poze de cand a intrat in posesia mea si ceva mai recente. Drumuri bune si fara incidente !
    1 point
  18. salutare ! tocmai ce mi-am segmentat motorul 1,6 AUS , benzina - golf 4 si vreau sa va cer o parere despre ce ulei sa folosesc - momentan am pus liqui moly 10w40 3l si am completat cu un flacon de aditiv ulei duralube
    1 point
  19. Din explicatia ta cu pornitul climei tind sa cred ca dsg nu are nici o treaba. Masina sta pe loc iti apare un consumator in plus si tu ai aceleasi simptome ca la plecarile in rampa. Nu prea se leaga una cu alta. Eu unul dupa logica mea as elimina cutia din ecuatie.
    1 point
  20. Intr-adevar ar fi multe lucruri interesante de mentionat din cele mai diverse subiecte. Dar nu cred ca sunt un bun povestitor incat sa sustin si un alt topic. Consum mediu termen lung pana la Nordkapp - 4476 km - 5.7. Incarcare 2/ + 2 trolere medii. La motorina nu am sesizat diferente. Am avut zile in care am facut plinul si de 3 ori in 24 ore. Masina are un comportament ireprosabil si e confortabila la drum lung ( nu ma doare spatele ca in Jetta). Ca viteza am mers la limia maxima a fiecarui drum ce difera de la tara la tara. Sunt foarte multe radare fixe in Finlanda si tarile baltice exact acolo unde sunt limitari de viteza dar sunt preatentionate. Am folosit acc+lane assist in peste 80% din drum. Iti fac viata infinit mai usoara la volan pe distante lungi. Am folosit si modul E cred pe vreo 2000 km dar nu prea e ok cand vrei sa te lansezi in depasiri, are un lag maricel. Pe drumuri libere unde nu ai nevoie de variatii de viteza e perfect si modul E. De cauciucuri de iarna nu este nevoie. E foarte cald. Am avut si zile cu 35 gr iar noaptea nu a scazut niciodata sub 15 gr. Dupa ce se trece de cercul polar soarele apune in jur de 11-12 noaptea iar cam in ultimii 700 km spre Nordkapp nu mai apune deloc, e in permanenta pe cer cu o tenta de galben-portocaliu intens. Iti da o senzatie foarte ciudata, bulverseaza creierul. Noaptea acolo e ca si cum te-ai plimba ziua in amiaza mare prin orase din care au disparut toti oamenii ceea ce iti da un sentiment oarecum straniu. Am rezistat o noapte fara sa dorm doloc dar a meritat. Libertatea de circulatie e totala, nu mai exita puncte de control ci doar simple indicatoare ce te anunta ca ai intrat in alta tara. Nu intereseaza pe nimeni de actele tale. Doat de 2 ori mi-au cerut pasaportul in 13 tari tranzitate cand am coborat de pe feribot in Danemarca si cand am trecut acel pod din Suedia dar a fost din pura curiozitate a durat maxim 5 secunde in ambele cazuri fara sa ceara si actele masinii sau sa intrebe ceva. Politie? Dupa Stockolm in sus si inapoi pana la Helsinky deci aprox 4000 km nu am vazut macar o singura masina de politie! Infractionalitatea e aproape inexistenta. Se respecta regulile de circulatie si exista bun simt in trafic. Cand ti se face flash-uri din fata inseamna ca sunt reni pe sosea...sunt multi, foarte multi, solitari sau turme intregi. O problema reala sunt insectele. Citisem despre asta de la alti calatori dar nu am dat importanta. E un lichid semitransparent ce se intinde pe tot parbrizul si spalatorul nu il curata. In 200-300 km nu mai vezi nimic si tb sa opresti la benzinarii sa freci clasic. Iar pe botul masinii, nu exagerez, e full de insecte rosii/negre/verzulii. Daca extrapolez un pic as zice ca sunt pete ca de sange. Nordicii au 100% masini brek, aproape ca nu exista berline. Si ai zice ca fiecare are o rulota sau una motorizata si sunt intr-o continua vacanta. Am vazut mii de rulote peste tot. Nu au garduri la case. Preturile insa depasesc puterea noastra de intelegere mai ales la Nordkapp. Un ren de jucarie 600 lei, o bluza de dama no-name cu motive traditionale nordice 1500 lei, magnet de frigider sub 10 eur nu exista...
    1 point
  21. am terminat fetele pe fata , au iest bine zic eu , problema la usile noastre este acea parte ovala , suportul pe care vine textilul , este curbata in special cea de pe partea soferului si este foarte greu sa intinzi materialul in asa fel incat sa iti iasa perfect.....mai ales in cazul unui material cu burete laminat cum este al meu .......costul pt toate usile 180 material +curier 20+prenadez 1litru 15 lei = 215 lei + multa bere ..........
    1 point
  22. Indoituri mici..am pus poze pe topic acum ceva timp..la fel partea din fata cu mici ciobituri in vopsea de la pietre. Matuita de la pasari plus curatat eu apoi mai energic. Am lasat masina la Hateg 3 zile sub un copac nicio urma. Lasat masina in Bucuresti si o zi sub copaci si trebuie spalata. Nu poate sa vina mai devreme locul de parcare subteran . E vopseaua de fabrica. Nu e un capat de tara revopsirea ei. Important e sa fie impecabila tehnic si intretinuta cum se poate mai bine pe partea asta. Sa fie impecabila optic ca daily in Bucuresti fara garaj/curte etc..mai greu si/sau cu multi bani.
    1 point
  23. Avand in vedere ca ambele au acelasi frame exterior obligatoriu au ecranele de 8" (daca pozele sunt ceea ce vand si in realitate). Faptul ca au diagonale diferite in descrieri denota cat de profesionisti sunt cei care le scot la vanzare! Concluziile le trageti voi....
    1 point
  24. Cam asa arata PS4S 225 pe 8.5J @fabians pe spate iti va atinge garantat cu ET40 cand vei avea masina incarcata, au rim protectorul maricel anvelopele. Eu am ET45 si am fost cam optimist cand am coborat spatele; mi-a frecat pe stanga de au sarit toate p#*ile din vopsea
    1 point
  25. Am trecut si de borna de 2500 km cu albastrica. Pentru prima data am fost la un drum cu adevarat lung cu ea si nu la fataieli prin capitala si prin inprejurimi. Traseul a fost Buc-Pitesti-Sibiu-Hateg cu retur pe ruta Hateg-Sibiu-Brasov-Buc. (DN1 nu A3) Pe partea de statistica acest traseu a insumat 910km, 12h.32min de condus (plecat la 2.30 noaptea din Buc sosit in Hateg la ora 8 apoi plecat pe la 10 si sosit in Buc la ora 18 - am mai oprit si acasa vreo 1h), 73km/h media de viteza si 5.9l% consum (3 adulti si AC on tot timpul). Media de viteza si consumul au fost un pic alterate de ora "vesela" la care am ajuns la intrarea in Buc. (vineri ora 17) cat si de blocarea trecerii de pietoni de la fantana Miorita pentru protest. Drept urmare am facut 1h de la Ikea pana la ParkLake cu tot waze-ul. Tot drumul am mers cu waze-ul pornit prin AndroidAuto. De data aceasta am folosit cablu cumparat mai sus si nu am mai avut probleme legate de deconectarea telefonului (acesta l-am postat intr-un suport de ventilatie pe grilele centrale). Singurele probleme intampinate au fost cele de crash-uri ale waze-ului care a clacat la plecare in Buc cand nu vroia sa recalculeze raseul daca nu mergeam pe unde dorea maria sa, la Pitesti cand subit a disparut ruta de pe ecran si nici nu calcuala/recalcula ruta (s-a rezolvat cu iesire din program si intrare iar), spre Brasov cand nu mai arata nimic pe harta (restart la telefon a fost solutia) si cateva minore (dupa pauza de apa, pipi, tigara etc nu relua traseul si introduceam iar destinatia - nu a facut asta la fiecare pauza). Per ansamblu multumit dar e loc si de mai bine. In avans m-am jucat si cu ObdEleven si am activat coborarea oglinzii la mersul cu spatele (nu mai revine la aceeasi pozitie de la care pleaca ci mai jos), needle sweep, dezactivare permanenta start&stop, indicare cati litrii trebuie sa alimentezi (mi-a aratat 40 si am bagat 44-45 - cat a mers pompa pana la a sarit), afisare viteza ventilator pe auto, avertizare usi deschise (este posibil sa renunt la ea), nivelul de incarcare al bateriei (aici pot sa-l vad si-n statistic ca am vers. pro). Nu mi-a iesit faza cu al 2-lea stop de ceata pt ca nu stiu daca am facut ceva gresit sau nu este fizic dotata masina (shame on me ). Poate pe viitor ma bag si la cornering cu farurile de ceata, modificare semnalizari confort, marire interval spalare faruri, rain closing si ce se mai gaseste interesant. Sugestii???? Ca si concluzii pozitive dupa toti km de pana acum ar fi: - tinuta de drum, confortul, dotarile - consumul extra urban - nu simt diferenta de la diesel Partile mai putin placute ar fi: - rezervorul extrem de mic dupa mine pentru o asa masina...50l...pfff - consumul urban...ioi ioi ioi 9-10% inca mi se pare mult venind dupa diesel. O sa ma obisnuiesc cu timpul evident. - farurile led imi pare ca bat cam jos. Pe autostrada noaptea parca aveam nevoie de un fascicul mai lung (parca am mai citit pe undeva legat de treaba asta la farurile led). - la virare stanga/dreapta maxim se aude ciudat dupa un anumit punct (si problema asta parca mai era pe undeva...must search) - pare zgomotoasa si parca lenesa dupa ce treci de 4000rpm (benzina 99 petrom) ca zona rosie inca nu a vazut-o....aici trebuie sa mai testez/investighez - garda la sol/unghiul de atac cam mici - poate un pic prea rigida dupa cum spunea si al 3-lea pasager Iar ca reminder pentru mine : - masina are 6 viteze...nu 5 ca vechea - retrogradeaza ca la diesel la depasiri ca balena albastra se lasa urnita mai greu..sau macar nu sta sub 2000rpm
    1 point
  26. Fac echipa împreună cu băieții din atelier: ei cu atenția la detalii ...eu cu banii!
    1 point
  27. 1 point
  28. Si un photoshooting mai profi
    1 point
  29. Am rezolvat, era din cauza arcurilor rupte. Am pus arcuri de Renault Trafic 2002 pentru ca sunt mai lungi. Ca sa incapa arcurile noi, am desfacut amortizorul de pe bascula si planetara de pe cutia de viteze pentru ca bascula sa poata cobori suficient. Cu bascula coborata arcul se baga cu mana, nu trebuie comprimat. Cand masina este lasata pe roti, arcurile se comprima suficient de mult cat sa nu forteze in planetare sau in amortizoare, la denivelari mari. Masina sta cu vreo cinci centimetri mai sus, distanta intre baia de ulei si asfalt este de fix 30 cm.
    1 point
  30. Am lasat sa treaca timp, am lasat sa vina vara si treaba sta asa: - Maina luata in septembrie 2016, in primul an a pornit sistemul start stop imediat dupa parcurgea a 2-4 km la fiecare drum. In Decembrie 2017 sustemul start-stop a murit. Am fost in februarie parca la service, au veificat bateria, incarecarea, consumul si au afirmat ca totul este ok. Au incarcat bateria dar cand am plecat cu masina din service, dupa 25km sistemul start stop nu a functionat, desi bateria a fost incrcata. Asa cum am mai zis, am facut 5000 km intr-un an. Asa cum este normal, Fabia nu este o masina e croaziera, este un biet vehicul de mers prin oras, servici-acasa, acasa-servici. In martie cu totul intamplator, dup un drum de 30-40km prin oras, intr-un tarziu a repornit sistemul start-stop (nu dupa 2-4 km asa cum facea automobilul in primul an de la achizitie). Azi 26.04.2018 in Bucuresti sunt 30°C si sistemul start-stop a pornit dupa un drum de 42km de la cheie. Concluzia mea este ca proiectul Fabia este gresit d.p.d.v al sistemului start-stop, sistemul electric al masinii corelat cu destinatia acestui vehicul fiind total incompatibile. In plus grupul Porsche refuza sa schimbe in garnatie bateria care nu mai face fata marelui consum al motorului. Afisajul de bord indica in permanenta "consumul energetic al autovehiculului este unul ridicat" in conditiile in care nimic nu este pornit inafara motorului. Sistemul start-stop este de asemenea unul costisitor, bateria fiind cel putin dublu la pret fata de una fara management, incarcatorul costa pe putin 1000 de lei, iar pornirile repetate pot distruge electromotorul si bendixul prematur, fara niciun beneficiu pentru client. Singurul beneficiu, in cazul functionarii normale a vehiculului, poate fi reducerea noxelor. Personal daca s-ar putea modifica, as renunta la acest sistem, as pune o baterie normala pe Fabia mea, un alternator normal fara management si as fi fericit.
    1 point
  31. A2C59513554 este echivalentul injectoarelor 03L130277B fabricate pana la 01.06 2016 ,scoase din productie. Noile injectoare au urmatorul cod 03L130277S,astea trebuiau puse pe masina la momentul actual
    1 point
  32. Masina noua (MY2017 stat pe stoc la dealer) avea 10km cand am ridicat-o. Am tras o fuga pana in Grecia si la 1081km in bord imi apare: Eroare: Start/Stop; Eroare: Asistent pornire in rampa; Eroare: Cutie de viteze. Continuare deplasare posibila; Defectiune: frana de parcare electrica; Eroare: ParkPilot Au stat erorile asa o zi dupa aceea au disparut, au reaparut in romania cand masina avea 2084km. Dusa in service la Brady s-a constatat ca era geometria incorecta, si o eroare de necomunicare intre levierul de schimare viteze si calculatorul cutiei de viteza (eroare pasiva aparand o singura data). S-a concluzionat ca am luat niste gropi si am descentrat geometria. Mentionez ca am inca o Octavia 2 din 2007 (cu care am ajuns la 246 000km) cu care nu am intampinat asemenea incidente (abuzata pe drumuri forestiere). Dupa efectuarea geometriei am mai rulat inca aproape 1000 de km fara incidente.
    0 points
  33. Pregatita de carat biciclete, trotinete, carut si bagaje in acelasi timp. Wood roof rack
    0 points
  34. @valyemil81 5.9 mixt la mine e scris in piatră (tdi) Eu am 5 trepte si soft de la @voinea; cu toate astea e...mai sigur sa retrogradez la depasire M-a mancat undeva sa pun jante de 16". Simt fiecare pietricică din asfalt si la gropi ma aștept sa se rupă mașina in doua (si am suspensie independentă spate); mi-e dor de confortul de pe 15" Vezi ca e posibil sa nu ai cablajul pentru al doilea stop de ceață (nu stiu cat de legal e cu doua). In rest... Apa, paie si bataie
    0 points
  35. pai nah, asa intrebare asa raspuns Consumul nu stiu daca este relevant cand am lasat-o pt ca am facut multe drumuri pe autostrazi...9.5%
    -1 points
  36. Eu am fost la dudu1307 ampieseauto pentru verificare mașină și revizia tehnică. Poți să apeleze la ajutorul lui cu încredere.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!