Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.07.2018 în toate secţiunile

  1. Intr-adevar ar fi multe lucruri interesante de mentionat din cele mai diverse subiecte. Dar nu cred ca sunt un bun povestitor incat sa sustin si un alt topic. Consum mediu termen lung pana la Nordkapp - 4476 km - 5.7. Incarcare 2/ + 2 trolere medii. La motorina nu am sesizat diferente. Am avut zile in care am facut plinul si de 3 ori in 24 ore. Masina are un comportament ireprosabil si e confortabila la drum lung ( nu ma doare spatele ca in Jetta). Ca viteza am mers la limia maxima a fiecarui drum ce difera de la tara la tara. Sunt foarte multe radare fixe in Finlanda si tarile baltice exact acolo unde sunt limitari de viteza dar sunt preatentionate. Am folosit acc+lane assist in peste 80% din drum. Iti fac viata infinit mai usoara la volan pe distante lungi. Am folosit si modul E cred pe vreo 2000 km dar nu prea e ok cand vrei sa te lansezi in depasiri, are un lag maricel. Pe drumuri libere unde nu ai nevoie de variatii de viteza e perfect si modul E. De cauciucuri de iarna nu este nevoie. E foarte cald. Am avut si zile cu 35 gr iar noaptea nu a scazut niciodata sub 15 gr. Dupa ce se trece de cercul polar soarele apune in jur de 11-12 noaptea iar cam in ultimii 700 km spre Nordkapp nu mai apune deloc, e in permanenta pe cer cu o tenta de galben-portocaliu intens. Iti da o senzatie foarte ciudata, bulverseaza creierul. Noaptea acolo e ca si cum te-ai plimba ziua in amiaza mare prin orase din care au disparut toti oamenii ceea ce iti da un sentiment oarecum straniu. Am rezistat o noapte fara sa dorm doloc dar a meritat. Libertatea de circulatie e totala, nu mai exita puncte de control ci doar simple indicatoare ce te anunta ca ai intrat in alta tara. Nu intereseaza pe nimeni de actele tale. Doat de 2 ori mi-au cerut pasaportul in 13 tari tranzitate cand am coborat de pe feribot in Danemarca si cand am trecut acel pod din Suedia dar a fost din pura curiozitate a durat maxim 5 secunde in ambele cazuri fara sa ceara si actele masinii sau sa intrebe ceva. Politie? Dupa Stockolm in sus si inapoi pana la Helsinky deci aprox 4000 km nu am vazut macar o singura masina de politie! Infractionalitatea e aproape inexistenta. Se respecta regulile de circulatie si exista bun simt in trafic. Cand ti se face flash-uri din fata inseamna ca sunt reni pe sosea...sunt multi, foarte multi, solitari sau turme intregi. O problema reala sunt insectele. Citisem despre asta de la alti calatori dar nu am dat importanta. E un lichid semitransparent ce se intinde pe tot parbrizul si spalatorul nu il curata. In 200-300 km nu mai vezi nimic si tb sa opresti la benzinarii sa freci clasic. Iar pe botul masinii, nu exagerez, e full de insecte rosii/negre/verzulii. Daca extrapolez un pic as zice ca sunt pete ca de sange. Nordicii au 100% masini brek, aproape ca nu exista berline. Si ai zice ca fiecare are o rulota sau una motorizata si sunt intr-o continua vacanta. Am vazut mii de rulote peste tot. Nu au garduri la case. Preturile insa depasesc puterea noastra de intelegere mai ales la Nordkapp. Un ren de jucarie 600 lei, o bluza de dama no-name cu motive traditionale nordice 1500 lei, magnet de frigider sub 10 eur nu exista...
    9 points
  2. Nu. Am preferat tarile UE/SEE. La dus: Buzau-Nadlac-Budapesta-Bratislava-Praga-Dresda(de aici am inceput sa si vizitez orasele/primele le mai vazusem)-Berlin-Rostock-Gedser (trecere cu feribotul in Danemarca)-Copenhaga-Malmo (trecere pe acel pod minunatie inginereasca ce se continua de la jumatate cu tunel pe sub apa)-Stockholm-si apoi tot spre nord prin Suedia-Finlanda-Norvegia pana unde se termina continentul-Nordkapp. Total 4500 km. Intoarcere: Nordkapp - Honningsvag ( un oras norvegian autentic cu pescadoare si populatie nativa)-Rovaniemi (orasul lapon al lui moș gerilă)-Oulu-Helsinky- si de aici cu feribotul Mega-Star am trecut in Tarile Baltice-Tallin/Estonia-Letonia-Lituania-si apoi Varsovia- Cracovia-Kosice-Debretin-Romania.
    5 points
  3. N-am mai postat de un an.. Am refacut motorul si am schimbat o turbina de atunci pana acum. Am adus-o in stare de functionare si de vreo 2 luni nu am mai avut probleme tehnice cu ea.
    3 points
  4. Dupa lupte seculare la Ploiesti (nu Rovine) in campii am reusit sa ne si botezam De saptamana aceasta nu mai avem numar cu 093xxxx (ca numerele care se dau in filme detinutilor) ci ne cheama PH 81 EBI. Daca mai sunt forumisti care inmatriculeaza pe PH (PatriaHotilor) le doresc rabdare (pentru ca dureaza aproape 3 luni intre data in care faci programarea si cea in care te duci efectiv) si sa nu incerce marea cu degetul sa se duca fara programare ca o sa fie cu surprize surprize. Cei de la ghiseu nu se lasa induplecati. Asa ca daca va treziti cu vreo salutare prin trafic eu sunt inculpatul. Prea multe numere eu nu am memorat inca....exceptie ALF, GUN, EGO pe care i-am retinut. No offense pentru restul dar sunt mai nou si exista timp
    2 points
  5. revin cu informatii din teren ?, chiar aseara 20.07. 2018 un prieten de al meu fiind in Grecia pe la Kassandra, Halkidiki a patit-o, pe scurt : a depasit pe linie continua si avea 90/h aproximativ, oprit in trafic cu mainile pe arme politistii tot timpul cat au vorbit cu el , nu i-au lasat sa se dea jos din masina, nici pe insotitorii din celelalte masini,imediat dupa ce au oprit a venit duba cu mascati ca suport pentru rutiera, i-au laut permis,talon, iau dat amenda 450 e, si l-au invitat la ei la sediu a 2 a zi dimineata ( azi adica) . Norocul lui a fost ca propritara hotelului in care statea il cunoste pe seful politie de acolo si azi dimineata sa dus cu el ajutandu-l sa-si recupereze actele, dupa ce a platit amenda binenteles. Daca nu mergea cu el nu ii dadeau actele si de aici complicatii.... Concluzie, fiti cuminti in concediu ?
    2 points
  6. La mine a fost siguranta de la pozitia 15.nu se vede,trebuie scoasa.
    1 point
  7. Nimic nou, doar liniste si voie buna, pregatiri de conced...intrebare pt touranisti...cat dead mother are rezervorul? la 60 de l a facut pistolul tzanc...???
    1 point
  8. La Ateca asa arata amortizoarele alea de cauciuc de la torpedou, ai si poze cu locatia lor, cred ca pe astea le'ai gasit tu pe mocheta
    1 point
  9. @Bogdan20cj: Multumesc pentru urari! Si eu sper sa o fac mai buna, macar decat este acum. M-am uitat pe sub masina si are rugina, pe unde se strange rugina de obicei. Daca as avea elevator sau groapa cred ca as curata-o toata pe dedesubt si apoi i-as aplica antifon. Idei imi tot vin si la una si la cealalta, dar ma opresc fie bugetul fie sotia . Mai mult ca sigur va mai suferi cateva modificari anul acesta, dar din septembrie as vrea sa imi mut atentia pe Tiguan putin si sa termin de revopsit si instalat kitul exterior de R-line. Vom vedea ce ne rezerva viitorul.
    1 point
  10. Salutare, dupa ce termini toate operatiile pe masina, in primul rand va fi mai buna ca si cea din fabrica si poti sa aduni toate sfaturile tale sub un singur thread, asa sa fie ca un indrumar pentru cei ce vor sa isi repare singuri acasa masina si pe youtube nu au gasit suficiente informatii. Tine o tot asa !
    1 point
  11. Astazi, dupa serviciu am schimbat bieletele antiruliu pe spate. Operatiunea in sine a durat cam 2 ore si jumatate, datorita lipsei mele de experienta, dar data viitoare sunt convins ca le schimb sub o ora ?. Materiale necesare: - bielete antiruliu Lemforder - 116 lei ambele - cheie fixa de 16 si un bit M6 cu o cheie cu clicket - polizor, manusi groase si obligatoriu ochelari de protectie (pentru varianta rapida) - cric, capra, ciocan, o surubelnita mai lunga, WD40, o mocheta/carton mai mare, youtube si poate o bere ? Cum am facut eu: 1. Se scoate roata, se aseaza capra langa cric si se coboara pe aceasta. Cricul ne va trebui ulterior. In plus am mai multa incredere intr-o capra fixa decat intr-un cric mobil cand trebuie sa ma bag sub masina. 2. Se stropeste cu WD40 piulita de prindere, atat cea aflata in spatele rotii, cat si cea de langa bara antiruliu. E preferabil sa o faceti si cu o zi inainte pentru a patrunde cat mai bine. Apoi fixati cheia pe piulita si cu un ciocan loviti cheia pana cand incepe sa se miste. E posibil sa fie necesara lovirea repetata, pana isi da drumul piulita. Cand isi da drumul, introduceti bitul M6 in surub, pentru a tine contra si continuati desfacerea piulitei in sens antiorar. Daca nu reusiti acest lucru sau piulita e crapata (cazul meu) sau bitul M aluneca sau pur si simplu vreti sa terminati mai repede, treceti la pasul 3. ? 3. Puneti ochelarii, manusile, tricou cu maneca lunga si repet obligatoriu ochelarii de protectie si taiati cu polizorul piulita si surubul. E vorba de cel din spatele rotii, care in cazul meu, pe partea soferului avea o fisura si nu prindea bitul M, iar pe partea pasagerului nu se invartea si m-am plictisit ?. Atentie atunci cand taiati cu polizorul sa nu intrati cu polizorul in tabla, in conducta de frana, cablul de la frana de mana, in punte sau in brate ?. Dupa taiere, cu ajutorul ciocanului si a surubelnitei scoateti surubul din suport. 4. Aceeasi operatie la partea prinsa de bara antiruliu. Nu ma intrebati de ce, ca nu stiu sa va raspund, dar piulta de aici s-a desfacut imediat in comparatie cu cealalta. Singurul impediment este pozitia tavalita si ingusta de sub masina. 5. Pozitionati cricul sub brat si ridicati-l pana puteti introduce bieleta si in bara antiruliu. O sa vedeti ca intra usor surubul, cand ati ajuns la inaltimea potrivira. Strangeti la mana piulitele si cand incep sa se invarta o data cu surubul, introduceti din nou bitul M6 in surub, tinand contra si continuati sa strangeti. 6. Puneti la loc roata, intriduceti cricul sub masina, scoateti capra, apoi cricul si strangeti definitiv prezoanele. Apoi treceti la cealalta parte. Sper sa va fi fost de folos, la mine nu se mai aud pocnituri la partea din spate. Acum trebuie sa identific ce mai trebuie schimbat la partea din fata, pentru ca la trecerea peste denivelari se aud si de acolo niste zgomote. Week end placut tuuror!
    1 point
  12. @loghy, se pare ca am inteles gresit scopul acestui topic. Credeam ca e vb de masina mea si de a cere sfaturi pentru diferite aspecte (non-tehnice). Daca trebuie sa postez in alta parte si sa astept cu saptamanile sa imi raspunda cineva, atunci asa o sa fac...adica nu mai cer ajutor public pe acest forum.
    1 point
  13. De cateva saptamani merg cu toba de Clubsport S ? care intregeste ansamblul arcuri si distantiere, facand masina sa arate si sa sune asa cum trebuie un GTI. Motivul schimbarii au fost doua ? Ornamente mai mari, 95mm vs 80mm stock, si sunet mai pronuntat datorita constructiei aproape free-flow. Teava are aceeasi sectiune ca cea originala, deci este plug-and-play. Se taie toba veche, sunt marcaje pe teava cu locul exact, si se pune toba noua cu o cupla cu pereti dubli - tot reper OE. Sunetul mi se pare exact cum trebuie. La mers normal este la fel ca inainte, adica nu se aude mai nimic, decat sound-aktuator. La accelerari cu pedala peste 40% incepe sa se auda sunetul mai gros pe care sound-aktuatorul nu va reproduce niciodata. In anumite conditii (gen ESP/TCS activ) face si DSG-like farts. IMG_2910 by toni.pieleanu, on Flickr O filmare cu calitate buna gasiti aici, comparativ cu un Remus. In afara de DSG farts, cam ala este sunetul scos de toba. Apropo de distantiere (si arcuri), cand vad asa ceva pe strada ma felicit pentru alegerea lor. De ce VW, de ceeeeee? ? IMG_2912 by toni.pieleanu, on Flickr
    1 point
  14. Indoituri mici..am pus poze pe topic acum ceva timp..la fel partea din fata cu mici ciobituri in vopsea de la pietre. Matuita de la pasari plus curatat eu apoi mai energic. Am lasat masina la Hateg 3 zile sub un copac nicio urma. Lasat masina in Bucuresti si o zi sub copaci si trebuie spalata. Nu poate sa vina mai devreme locul de parcare subteran . E vopseaua de fabrica. Nu e un capat de tara revopsirea ei. Important e sa fie impecabila tehnic si intretinuta cum se poate mai bine pe partea asta. Sa fie impecabila optic ca daily in Bucuresti fara garaj/curte etc..mai greu si/sau cu multi bani.
    1 point
  15. Salutare! Te-am remarcat cu octavia 3 FL tot argintie intre drumul sarii si str. Sibiu, dar nu stiam ce si cum cu flash-urile. Ma si grabeam. Multumesc frumos! Drumuri faine! Daca tot am scris pe topic, update de 40.000km, ne pregatim de a 3a revizie. Am facut si ITP-ul la inceput de iulie. Ma gandesc sa revopsesc capota pt ca pe langa urme mici de pietre si mici indoituri sunt si niste zone de vopsea matuita.
    1 point
  16. Cu Kodi la Nordkapp - dupa 4500 km. Locul unde soarele nu apune si se termină Europa.
    1 point
  17. Dupa ce ai avut Audi e interzis sa te cobori la VW.
    1 point
  18. Sunt nou pe forum si daca nu sunt in topicul bun imi pare rau dar nu am gasit altul. Am un golf 1.9 105cp si as vrea sa fac un upgrade de soft undeva la 140cp. Masina are 198000km. Ar trebui schimbat ambreiaj, volant si turbina? Sunt din cluj si daca puteti sa imi recomandati pe cineva in cluj care se ocupa. Multumesc
    1 point
  19. Cred ca toata aceasta calatorie ar merita un topic separat in aria dedicata, sigur nu sunt singurul care ar avea mai multe intrebari legate de calatorie/traseu etc si ar fi pacat sa divagam pe jurnalul de bord. Cum s'a comportat masina? Cate persoane in masina, un consum mediu? Diferente la mers in functie de combustibil?
    0 points
  20. Mi-a ajuns uleiul. L-am comandat marti de pe Amazon. Am comandat si un filtru de ulei Mahle tot de pe amazon de la alt vanzator. Am cerut expres sa-mi ambaleze produsele intr-un singur colet si apoi sa le trimita. Mi-a ajuns coletul azi la ora 12, deci 2 zile. Am folosit amazon prime, transport gratis. Uleiul are data de fabricatie iunie 2018. Ce sa mai cer... saptamana viitoare facem revizia, schimbam si filtru de ulei. Ultima revizie completa (ulei, filtru ulei, Filtrele de aer/ habitaclu)am facut-o in martie 2018 la Ad Garage. Am facut 9000km de atunci. Zi faina.
    0 points
  21. Pai si face bine masinii aceste regenerari asa dese? Ma gandesc ca na... Masina e noua.. nu sunt dese regenerarile?
    -1 points
  22. Am comandat Ravenol 5w30 VMP 5 litri + filtru ulei Mahle OC 977/1. Amandoua prin amazon prime, ajung maine. O chestie interesanta, e faptul ca aveam nevoie de 3.8-4 litri de ulei pt revizie, asa ca nu se justifica sa iau 5 litri. Am gasit in Romania bidon de 4 litri de Ravenol 5w30 vmp, insa pe afara nu am gasit bidon de 4 litri, ci doar de 5 litri. Nici pe site-ul Ravenol-shop nu gasiti bidon de 4 litri. O fi din ceva tura mai veche, sau e ambalat special pt unele tari. Momentan in motor am Valvoline 5w30 MST C3 (x-treme, nu XL- III) si are 9000km toti facuti extraurban, cu un total de 160 de ore de functionare. Masina a stat si sta doar in garaj subteran, deci nu prea imi pasa de pornirile la rece.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!