Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.07.2018 în toate secţiunile

  1. Nu. Am preferat tarile UE/SEE. La dus: Buzau-Nadlac-Budapesta-Bratislava-Praga-Dresda(de aici am inceput sa si vizitez orasele/primele le mai vazusem)-Berlin-Rostock-Gedser (trecere cu feribotul in Danemarca)-Copenhaga-Malmo (trecere pe acel pod minunatie inginereasca ce se continua de la jumatate cu tunel pe sub apa)-Stockholm-si apoi tot spre nord prin Suedia-Finlanda-Norvegia pana unde se termina continentul-Nordkapp. Total 4500 km. Intoarcere: Nordkapp - Honningsvag ( un oras norvegian autentic cu pescadoare si populatie nativa)-Rovaniemi (orasul lapon al lui moș gerilă)-Oulu-Helsinky- si de aici cu feribotul Mega-Star am trecut in Tarile Baltice-Tallin/Estonia-Letonia-Lituania-si apoi Varsovia- Cracovia-Kosice-Debretin-Romania.
    10 points
  2. De cateva saptamani merg cu toba de Clubsport S ? care intregeste ansamblul arcuri si distantiere, facand masina sa arate si sa sune asa cum trebuie un GTI. Motivul schimbarii au fost doua ? Ornamente mai mari, 95mm vs 80mm stock, si sunet mai pronuntat datorita constructiei aproape free-flow. Teava are aceeasi sectiune ca cea originala, deci este plug-and-play. Se taie toba veche, sunt marcaje pe teava cu locul exact, si se pune toba noua cu o cupla cu pereti dubli - tot reper OE. Sunetul mi se pare exact cum trebuie. La mers normal este la fel ca inainte, adica nu se aude mai nimic, decat sound-aktuator. La accelerari cu pedala peste 40% incepe sa se auda sunetul mai gros pe care sound-aktuatorul nu va reproduce niciodata. In anumite conditii (gen ESP/TCS activ) face si DSG-like farts. IMG_2910 by toni.pieleanu, on Flickr O filmare cu calitate buna gasiti aici, comparativ cu un Remus. In afara de DSG farts, cam ala este sunetul scos de toba. Apropo de distantiere (si arcuri), cand vad asa ceva pe strada ma felicit pentru alegerea lor. De ce VW, de ceeeeee? ? IMG_2912 by toni.pieleanu, on Flickr
    2 points
  3. am terminat fetele pe fata , au iest bine zic eu , problema la usile noastre este acea parte ovala , suportul pe care vine textilul , este curbata in special cea de pe partea soferului si este foarte greu sa intinzi materialul in asa fel incat sa iti iasa perfect.....mai ales in cazul unui material cu burete laminat cum este al meu .......costul pt toate usile 180 material +curier 20+prenadez 1litru 15 lei = 215 lei + multa bere ..........
    2 points
  4. Astazi, dupa serviciu am schimbat bieletele antiruliu pe spate. Operatiunea in sine a durat cam 2 ore si jumatate, datorita lipsei mele de experienta, dar data viitoare sunt convins ca le schimb sub o ora ?. Materiale necesare: - bielete antiruliu Lemforder - 116 lei ambele - cheie fixa de 16 si un bit M6 cu o cheie cu clicket - polizor, manusi groase si obligatoriu ochelari de protectie (pentru varianta rapida) - cric, capra, ciocan, o surubelnita mai lunga, WD40, o mocheta/carton mai mare, youtube si poate o bere ? Cum am facut eu: 1. Se scoate roata, se aseaza capra langa cric si se coboara pe aceasta. Cricul ne va trebui ulterior. In plus am mai multa incredere intr-o capra fixa decat intr-un cric mobil cand trebuie sa ma bag sub masina. 2. Se stropeste cu WD40 piulita de prindere, atat cea aflata in spatele rotii, cat si cea de langa bara antiruliu. E preferabil sa o faceti si cu o zi inainte pentru a patrunde cat mai bine. Apoi fixati cheia pe piulita si cu un ciocan loviti cheia pana cand incepe sa se miste. E posibil sa fie necesara lovirea repetata, pana isi da drumul piulita. Cand isi da drumul, introduceti bitul M6 in surub, pentru a tine contra si continuati desfacerea piulitei in sens antiorar. Daca nu reusiti acest lucru sau piulita e crapata (cazul meu) sau bitul M aluneca sau pur si simplu vreti sa terminati mai repede, treceti la pasul 3. ? 3. Puneti ochelarii, manusile, tricou cu maneca lunga si repet obligatoriu ochelarii de protectie si taiati cu polizorul piulita si surubul. E vorba de cel din spatele rotii, care in cazul meu, pe partea soferului avea o fisura si nu prindea bitul M, iar pe partea pasagerului nu se invartea si m-am plictisit ?. Atentie atunci cand taiati cu polizorul sa nu intrati cu polizorul in tabla, in conducta de frana, cablul de la frana de mana, in punte sau in brate ?. Dupa taiere, cu ajutorul ciocanului si a surubelnitei scoateti surubul din suport. 4. Aceeasi operatie la partea prinsa de bara antiruliu. Nu ma intrebati de ce, ca nu stiu sa va raspund, dar piulta de aici s-a desfacut imediat in comparatie cu cealalta. Singurul impediment este pozitia tavalita si ingusta de sub masina. 5. Pozitionati cricul sub brat si ridicati-l pana puteti introduce bieleta si in bara antiruliu. O sa vedeti ca intra usor surubul, cand ati ajuns la inaltimea potrivira. Strangeti la mana piulitele si cand incep sa se invarta o data cu surubul, introduceti din nou bitul M6 in surub, tinand contra si continuati sa strangeti. 6. Puneti la loc roata, intriduceti cricul sub masina, scoateti capra, apoi cricul si strangeti definitiv prezoanele. Apoi treceti la cealalta parte. Sper sa va fi fost de folos, la mine nu se mai aud pocnituri la partea din spate. Acum trebuie sa identific ce mai trebuie schimbat la partea din fata, pentru ca la trecerea peste denivelari se aud si de acolo niste zgomote. Week end placut tuuror!
    1 point
  5. 1 point
  6. DPF la 490.000 km ,B6 2010 ,CBAB, km facuti in mare parte in regim de taxi la Bacau .Starea actuala foarte buna.
    1 point
  7. Da, barele alea de la Thule le am eu pe Ateca. Peste 80km/h fluiera si alea un pic. Partea buna e ca in 5 min le poti da jos. Am avut model similar pe Ibiza dar erau mai inalte si cu capetele iesite in afara. Alea fluierau mai tare. Ca portbagaj, eu am folosit pe Ibiza si inca il mai am unul de la Modula de 430l. Am dat cam 700ron de nou si nu am avut nicio problema pana acum. Nu simti ca il ai deasupra in mers nici la viteza. Cu portbagajul deasupra, contrar la ce te-ai astepta, nu mai fluiera, dar creste consumul.
    1 point
  8. Inca un consum din dimineata asta. Tot 2 persoane, tot Ploiesti - Bucuresti pe DN1, putin aglomerat la intrare in Bucuresti si pe la Aurel Vlaicu, in rest mers regulamentar, 70 localitati, 100 in afara si 50 in oras. Facand drumul asta dus/intors zi de zi in ultimele 5 zile imi dau seama ca de fapt la o astfel de naveta poti scoate lejer consum mediu de 5% cu motorasul asta, ceea ce e perfect. Am facut plinul acum 8 zile, intre timp am facut mai mult de 500km si totusi in bord masina spune ca mai am range 940km. Sunt curios cati km reusesc sa fac cu plinul asta, presimt ca sar bine de 1000km, avand in vedere ca si saptamana viitoare voi avea aceleasi drumuri de facut zilnic. Apoi iesim din tara din nou vreo saptamana la plimbare, sa vedem ce mai consuma si prin afara.
    1 point
  9. Concediu placut colegu' Eu m-am intors de curand din Grecia si am ajuns pe la 72.000 km Si mie imi face cu ochiul aceeasi masina, dar mai am un an si jumatate pana termin leasingul ...
    1 point
  10. nu intra nimeni sub masina care sta numai pe cric,cred ca s a inteles gresit eu ca capre folosesc 2 bucati cubice de piatra/granit de 30x30x30 iar de restul pana la inaltimea dorita bag 1-2 bucati de caprior gros patrat,asa ca caprele astea is pistol cu apa ?? oricum multumesc pt grija,e bine de stiut ca nu trebuie sa ne bagam sub o masina care sta numai pe cric
    1 point
  11. Stiu ce spuneti voi, doar ca valoarea Casco avansata de @mottanu, de 360€ pentru o valoarea asigurata de ~29.700€ este aproape de necrezut, reprezinta aproape 1,2% din valoare. Avand in vedere tehnologia inglobata in masina, faptul ca reparatiile care pot apare dintr-o dauna pot fi costisitoare cu atatea subansable complicate care necesita expertiza din partea service-ului (sunt mecanici cu training special care se ocupa de hibride), cel mai probabil prima de asigurare creste exponential (stiu din alte cazuri). Astept precizari de la posesor, o prima de asigurare pentru aceasta masina noua este de asteptat in jurul valorii de 4-5% din valoarea asigurata, adica ~1.485€/an, ceea ce ma duce cu gandul ca 360€ pe care-i plateste el sunt pe trimestru (corespunzator unui procent de ~4,8%).
    1 point
  12. Multumesc pentru urari, nu pot sa spun ca a fost o alegere foarte calculata. Am facut o "aroganta". Imi place mai mult cum arata modelul asta decat cel cu FL. M-au atras dotarile si nu m-am speriat de nr. de km. Cu 10.000 Euro nu am gasit nici un Tiguan sa ma dea pe spate. Am preferat sa o iau un pic mai ieftina ca sa am de unde sa bag bani in ea daca e nevoie. Si mai e ceva, nu pot sa explic... Am mai vazut Tiguanuri de un leat cu a mea, arata obosite. Asta are un aer de masina inchegata, solida, asa cam ca o femeie de 45 de ani dupa care inca intoarce lumea capul pe strada.
    1 point
  13. Salut tuturor ! Am achizitionat de curand primul meu Audi, este vorba de A3 8P 2.0 TFSI, an fabricatie (10.2004), cutie DSG 6 trepte, interior piele, clima, modul lumini, oglinzi electrocromate, xenon adaptiv, parktronic, navigatie MMI, sonorizare BOSE, masina are 166 k cu carte service si ruleaza ireprosabil.
    1 point
  14. Cu Kodi la Nordkapp - dupa 4500 km. Locul unde soarele nu apune si se termină Europa.
    1 point
  15. Stau si ele ca fetele la o barfa
    1 point
  16. Dupa ce ai avut Audi e interzis sa te cobori la VW.
    1 point
  17. Sa îmi răspund tot eu și poate util și pentru alții cu dimensiuni : 45x200 s-a potrivit fix în locul celui original.
    1 point
  18. @Valentin - cred ca era mai simplu sa ma contactezi si obtineai ce aveai nevoie. Da, este o optiune sa cumperi din USA , echipamentele , renuntand la garantie si cereai ajutor ( in privat) la DB ALL . Cred ca de ajutor mai mare este Bitwriter-ul cu ultima varianta de soft , decat XK Louder 2 , pentru DB ALL. Simplu! Despre garantie!! NICIODATA NU AM AVUT DEFECT HARDWARE LA UNITATI (Viper 350, 350,responder, 3901,3902,3903,5901,690XV,Pyton 990, Clifford,etc) IN REGIM NORMAL DIN 2003 PANA IN PREZENT!!! NORMAL, inseamna , o alarma montata pe o masina noua sau relativ noua la care s-a verificat instalatia electrica si nu vreo cazatura, dauna totala , refacuta, cu interventii aiurea si neconforme pe instalatie electrica, etc... Nu pierzi ca ai facut aceasta optiune, adica ai renuntat la garantie!! Garantia accesoriilor este de 1 an , adica telecomenzi, etc. Garantia este valabila la exploatare normala, daca este deteriorata, display spart , etc, nu este valabila. "Garantia pe viata" se refera la durata de exploatare data de testele de anduranta , care dupa Directed este variabila intre 5-8 ani. In Ro, garantia pe viata se refera la garantie pe modul central (alarma) data clientului proprietar. Acea garantie se transfera fara nici un cost si urmatorului proprietar dar cu anuntare importator . Deci, DB ALL, senzori suplimentari, telecomenzi, sunt accesorii , 1 an garantie! Dea lungul vremii am schimbat : carcase de telecomenzi (carcasa plastic+butoane cu cauciuc grafitat), telecomenzi normale la care s-a deteriorat cablajul, astea la masini de flota , nu la persoana fizice. La persoane fizice am schimbat telecomenzi cu display (pe bani!) pentru ca le-au deteriorat, pierdut!! Doamnele strica display-ul cand strang poseta sub brat si exista pe acolo si multe obiecte "contondente" Incheiem discutia aici, cred ca daca ai nevoie de ceva te descurci sa ma contactezi. Toate bune!
    1 point
  19. Mi-a ajuns uleiul. L-am comandat marti de pe Amazon. Am comandat si un filtru de ulei Mahle tot de pe amazon de la alt vanzator. Am cerut expres sa-mi ambaleze produsele intr-un singur colet si apoi sa le trimita. Mi-a ajuns coletul azi la ora 12, deci 2 zile. Am folosit amazon prime, transport gratis. Uleiul are data de fabricatie iunie 2018. Ce sa mai cer... saptamana viitoare facem revizia, schimbam si filtru de ulei. Ultima revizie completa (ulei, filtru ulei, Filtrele de aer/ habitaclu)am facut-o in martie 2018 la Ad Garage. Am facut 9000km de atunci. Zi faina.
    0 points
  20. Înfunda injectoarele,spuneau mai mulți pe aici.
    -1 points
  21. Ma faci sa rad cu "imediat ala".....eee afla ca am iesit pe A2, doar ce m-am intors si a meritat toti banii...restul e can-can!?
    -1 points
  22. Salut..cum ai reusit.. Eu nu reusesc sa vad YouTube pe ecranul mașinii...doar câteva aplicații...
    -1 points
  23. Mersi frumos. Dupa mai bine de 6000km doar urban..era cazul si de o iesire In speta pe langa Hateg, unde am lasat masina sa se odihneasca
    -1 points
  24. You do have a point Cu ocazia asta am mai pus inca 1000km. Urmeaza o luna cu refacerea RCA si CASCO, revizie (cred ca va fi pana in 10k, am mers mare parte urban) si primul ITP (iulie). Macar sa stiu o treaba. Detalii cu privire la consum sunt in topicul dedicat pt cine vrea sa stie.
    -1 points
  25. Pai de ce nu va luati o camera de vederi de masina si are suport marfa de prindere..si rezolvați problema..!?
    -1 points
  26. De ex eu la g6 am schimbat doar 1 data plăcuțele fata spate.. si masina are acum 220k.. de fel folosesc f des frâna de motor ciudat ca la tine asa repede sunt consumate..
    -1 points
  27. Cum ai facut sa vezi YouTube?vreau si eu... eu am android..oare o sa meargă?
    -1 points
  28. Nu deloc. nu ai de ce plictisii.. mie asa mi se pare logic. E topicul meu ,tau... fac ce vreau pe el. Nu sa ma tragă unu altu de urechi..ca nu e voie aia..alta...
    -1 points
  29. Da plasticurile din interior nu le-ai văzut că sunt de f proasta calitate?! In fine..ti.a placut ..pe mine unu nu ma dat pe spate...
    -1 points
  30. Indoituri mici..am pus poze pe topic acum ceva timp..la fel partea din fata cu mici ciobituri in vopsea de la pietre. Matuita de la pasari plus curatat eu apoi mai energic. Am lasat masina la Hateg 3 zile sub un copac nicio urma. Lasat masina in Bucuresti si o zi sub copaci si trebuie spalata. Nu poate sa vina mai devreme locul de parcare subteran . E vopseaua de fabrica. Nu e un capat de tara revopsirea ei. Important e sa fie impecabila tehnic si intretinuta cum se poate mai bine pe partea asta. Sa fie impecabila optic ca daily in Bucuresti fara garaj/curte etc..mai greu si/sau cu multi bani.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!