Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.07.2018 în toate secţiunile

  1. @vvede bobina de inductie nu mai e unica.. Acum avem cate una pe fiecare cilindru.. e imposibil sa moara toate.. problema e de cablaj ..si da e una electrica prin zona aceea sau chiar mufa de la ecu . In iddle curentul e mai mic si temperatura alta decat in sarcina, un cumul de factori care genereaza un contact imperfect.
    2 points
  2. Cu Kodi la Nordkapp - dupa 4500 km. Locul unde soarele nu apune si se termină Europa.
    2 points
  3. Stau si ele ca fetele la o barfa
    2 points
  4. Mi-a ajuns uleiul. L-am comandat marti de pe Amazon. Am comandat si un filtru de ulei Mahle tot de pe amazon de la alt vanzator. Am cerut expres sa-mi ambaleze produsele intr-un singur colet si apoi sa le trimita. Mi-a ajuns coletul azi la ora 12, deci 2 zile. Am folosit amazon prime, transport gratis. Uleiul are data de fabricatie iunie 2018. Ce sa mai cer... saptamana viitoare facem revizia, schimbam si filtru de ulei. Ultima revizie completa (ulei, filtru ulei, Filtrele de aer/ habitaclu)am facut-o in martie 2018 la Ad Garage. Am facut 9000km de atunci. Zi faina.
    1 point
  5. Poti sa iti cumperi baterie de la orice magazin sau peco. Nu ii nici o diferenta.
    1 point
  6. nu intra nimeni sub masina care sta numai pe cric,cred ca s a inteles gresit eu ca capre folosesc 2 bucati cubice de piatra/granit de 30x30x30 iar de restul pana la inaltimea dorita bag 1-2 bucati de caprior gros patrat,asa ca caprele astea is pistol cu apa ?? oricum multumesc pt grija,e bine de stiut ca nu trebuie sa ne bagam sub o masina care sta numai pe cric
    1 point
  7. Salut, @JulianoDamin, multumesc pentru link. Azi am primit aripa, e altceva... nu flambeaza si nu iti este frica s-o apuci mai serios ca se "sifoneaza" ?. Tinichigiu mi-a spus (fara ca eu sa apuc sa amintesc ceva de zinc sau teroson) ca ii va aplica un tratament cu zinc si o vopsea insonorizanta hidroizolanta antifonica cauciucata bla bla bla de prin Germania si pe care o foloseste de ceva vreme si este foarte multumit de rezultate. Multumesc pentru ajutor.
    1 point
  8. Exact acolo ,am avut un pic de noroc ca am dat cu cadru motor (la 1.4 tsi dsg , cadrul motor e cel mai de jos punct ) si foarte putin cu cutia si doar am spart rulmentii in cutie si am deplasat un pic cadru ... am venit acum 1 luna insa si era mult mai bine ...fara denivelari fara probleme
    1 point
  9. Problemele la aceste motoare tdi cr, in ceea ce priveste spanul/pilitura, pompa de inalta presiune, etc... din ce an s-au rezolvat de catre producator?
    1 point
  10. Am retapitat plafonul a doua masini, si urmeaza a treia... Am folosit adeziv Tesa Spray Glue extra strong, si material similar celui original, de la o firma de la Arad. Prima "victima" a fost Octavia mea, din 2004, si a iesit destul de bine lucrarea, are aproape un an si e totul ok, a doua masina, un Golf 5, din 2006, are o saptamana, si aparent, urmeaza o Fabia 1, din 2002. Octavia e gri/ verzui inchis, Golful e negru, iar Fabia e argintie.La Octavia am spalat tot interiorul, o singura data, acum cativa ani. In opinia mea, buretele se toaca din cauza caldurii, mai ales la masinile cu culori inchise. Tot la Octavia, am inceput sa retapitez si fetele de usi, din acelasi motiv, buretele s-a transformat intr-un fel de pasta lipicioasa, scarboasa, s-a dezagregat. Folosesc acelasi adeziv. E foarte scump, in opinia mea, dar face treaba buna. Un tub costa 50 de lei, Iar la plafon sunt necesare doua. Materialul costa 40 lei/ml, si trebuie 1,5 ml pt Octavia 1, 2ml pentru Golf 5 HB si probabil 2ml pentru Fabia 1 HB. Dificultatea cea mai mare, provine din faptul ca se pot crea cute de care nu mai scapi, daca nu ai inca 4 maini de ajutor, care sa tina materialul intins. In rest, e ok, materialul pentru headliner se intinde, e relativ usor de lucrat cu el. Neaparat, se lipeste dinspre centru catre margini, de preferat pe lungimea plafonului, ca sa poti mula bine materialul in zina plafonierei, parasolarelor. Decupajele, le-am facut cu un letcon, am topit materialul pe marginea decupajelor, spre a nu se desira.
    1 point
  11. Unlawful overtaking - Why whould you do that?/De ce ai face asta? - Sa ma trezesc cu vreun bezmetic dinasta ca depaseste in curba si ma trezesc cu el in fata? Sau ca depaseste la mustata si-i pune pe altii in pericol? Nu vorbesc de situatiile cand ai linie continua 1 km si vrei sa depasesti (desi, consider ca nici acolo nu e legal sa depasesti. Pana nu avem asa ceva in RO...O sa se tot depaseasca la risc. Ignoring a one-way sign. Pfff...cate dinastea se fac in Bucuresti. Si cate injurii mi-am luat si cate "scuipaturi" pe masina din cauza ca eu eram incapatanat sa merg pe unde am voie si ma intalneam cu disperati care mergeau pe contrasens sa ajunga si ei cu 5 minute mai devreme... Pffff. Nu e nicidecum tampita legea asta ci e perfecta ca si unii grecii conduc la fel ca unii romani. Prost. End of of-topic.
    1 point
  12. Stiu ce spuneti voi, doar ca valoarea Casco avansata de @mottanu, de 360€ pentru o valoarea asigurata de ~29.700€ este aproape de necrezut, reprezinta aproape 1,2% din valoare. Avand in vedere tehnologia inglobata in masina, faptul ca reparatiile care pot apare dintr-o dauna pot fi costisitoare cu atatea subansable complicate care necesita expertiza din partea service-ului (sunt mecanici cu training special care se ocupa de hibride), cel mai probabil prima de asigurare creste exponential (stiu din alte cazuri). Astept precizari de la posesor, o prima de asigurare pentru aceasta masina noua este de asteptat in jurul valorii de 4-5% din valoarea asigurata, adica ~1.485€/an, ceea ce ma duce cu gandul ca 360€ pe care-i plateste el sunt pe trimestru (corespunzator unui procent de ~4,8%).
    1 point
  13. Dectane am eu , xenon 4000 k sipot spune : pro: -lupele isi fac foarte bine treaba -plasticul se matuieste destul de greu , eu le frec cu pasta polish in fiecare vara sa fie perfecte -nu apar probleme cu ledurile ca la Sonar unde se ard din senin contra: - pana nu dai gauri in capacele de cauciuc din spate , se aburesc iarna orice ai face -nu se aseaza PERFECT pe caroserie , raman cam 1mm in afara pe laterale -........si cam atat oricum fata de hella lupa OEM bat mai bine in lateral , le-am avut si pe alea. HELLA OEM DECTANE, ce sunt acum pe masina
    1 point
  14. Multumesc pentru urari, nu pot sa spun ca a fost o alegere foarte calculata. Am facut o "aroganta". Imi place mai mult cum arata modelul asta decat cel cu FL. M-au atras dotarile si nu m-am speriat de nr. de km. Cu 10.000 Euro nu am gasit nici un Tiguan sa ma dea pe spate. Am preferat sa o iau un pic mai ieftina ca sa am de unde sa bag bani in ea daca e nevoie. Si mai e ceva, nu pot sa explic... Am mai vazut Tiguanuri de un leat cu a mea, arata obosite. Asta are un aer de masina inchegata, solida, asa cam ca o femeie de 45 de ani dupa care inca intoarce lumea capul pe strada.
    1 point
  15. Ca deobicei, inainte de ploaie se spala masina, ca operatiune suplimentara am degresat jantele pentru ca cele din fata zicea lumea ca sunt gri inchis nu deschis, acum vad si eu culoarea lor din fabrica in doua zile plecarea in Grecia
    1 point
  16. De ce ai preferat una așa de rulata și mai ieftină, decât una la 10.000euro dar cu 120-140.000km?
    1 point
  17. Mai corect ar fi link-ul de aici (ca am tot vazut stiri cu informatii mai putin corecte/partial corecte). Oricum, mie mi se par reguli de bun simt! Sa tot fie dinastea si la noi ...
    1 point
  18. Fuchs Titan este super sunt la al doilea bidon de 60 l nu mai bag altceva cine nu a incercat nu realizeaza ce proprietati are ( motor super curat zgomot redus)
    1 point
  19. Desfa si probeaza pe direct ventilatorul, cu modulul deconectat
    1 point
  20. Salutare, Aproape 40k, apa paie si plimbare vara asta. I-am luat si o camera auto, dupa niste incidente faine pe DN2
    1 point
  21. Bucuresti - Ploiesti via DN1. In functie de aglomeratia prinsa in Bucuresti pana la iesire si in Ploiesti --> viteza medie mai mare sau mai mica. Pentru viteza medie mai mare, aglomeratie mai mica in Bucuresti pana la iesire, consumul scade destul de mult. Mers normal, clima on tot timpul, 2 persoane, fara bagaje, nu am sarit calul mai mult de xxxx tot drumul. Dpmdv, asta deja e consum de diesel, deci ACT-ul isi atinge scopul fara probleme. P.S. Imaginile sunt puse in ordine cronologica, autonomia a crescut de ieri pana azi se pare, desi n-am alimentat. Este ultimul avertisment inainte de a aplica sanctiuni pentru discutii despre viteze peste maximul permis de lege!
    1 point
  22. Golfuletu "mananca" km asa ca a venit si revizia, ulei Liqui Moly + toate filtrele Mann + inlocuire lichid servo si daca tot a fost cuminte i-am pus prelungire spate de V6, alta viata cu ea.
    1 point
  23. Gata...primul upgrade si cel mai important pt golfulet ... si nu numai.
    1 point
  24. Rezultatul unui detailing interior ... cel exterior mai prin toamna asa
    1 point
  25. Mai nou avem grile ventilatie de bora iluminate ?
    1 point
  26. ca idee te sfatuiesc sa cauti tubulare in 12 laturi,dinti....sper ca m am exprimat corect...alea 2 truse de sus sunt in 6 laturi in 12 laturi sau dinti te ajuta la schimbarea distributiei si vrei sa invarti de vilbrochen...de ex
    1 point
  27. Tu schimbi masina pentru ca are 220.000 Km. Daca nu esti atent, te poti trezi ca dai 10.000 euro si cumperi una cu si mai multi Km, chiar daca este de dupa 2013. Totusi. poti gasi Octavia 3 sub 10.000 euro si sub 100.000 Km. Un exemplu ca exista, nu ca ar merita asta cumparata: http://www.leasingsh.ro/skoda-octavia-2014-SKO10478.html Sau mai astepti putin, mai strangi ceva bani si-ti cumperi masina noua. si nu mai risti nimic. Eu am dat doar 11.300 Euro pe un Rapid nou cu Front Assist, scaune incalzite, senzori parcare spate, ecran 5,5", bluetooth, start-stop, ceata, CB, comenzi pe volan, motor Euro 6 cu curea, dar prin programul rabla si mai multe reduceri. Poate fi comandata in versiunea cu PDG dar este destul de inalta si fara, iar baia de ulei este chiar foarte sus. Motoare TSI bune sunt din 2013 la Golf 7, Octavia 3 iar la Rapid abia din 2016.
    1 point
  28. In sfarsit, am incheiat partea de interior si exterior. Am terminat si cele doua jante ramase de polishat, am montat accesoriile mici si am efectuat tratamentul cu ceara. Urmeaza in viitorul apropiat sa fac portbagajul, cu regandit si repozitionat sistemul audio si cosmetizare compartiment motor, dupa ce se realizeaza cateva necesare pe partea tehnica. Deocamdata, dupa o luna fara 2 zile, suntem pe strada si profitam de asta
    1 point
  29. quze: Multumesc! Incercam sa facem treaba cat mai profi stefz: Da, ieri am facut 3 saptamani de lucru Insa in afara de 3 zile pierdute pe la DRPCIV, am stat calare pe ea minim 8 ore pe zi. Gasesc mereu ceva care nu este in regula sau care nu e pe gustul meu si atunci trebuie sa rectific / cosmetizez. In zilele libere care urmeaza vom fi pe strada garantat ! Folia este Skintac Bodyfence de la Hexis. Info aici: http://www.hexis-graphics.com/en/produit/bodyfence/ Dun: Multumesc! Da, oamenii care au insotit-o de-a lungul timpului au fost cu adevarat atenti cu ea, insa incerc si sper sa ii intrec la acest capitol Vad ca momentan si masina e de acord, ofera in continuare o "baza" buna. Sigur, sper sa pot ajunge la intalniri, nu am mai fost de ceva vreme, nici nu mai stiu unde se tin si in ce zile. Merg la Cristi de minim 6 ani, si am fost cu toate masinile pe care le-am avut. E omul pe care l-am ales pentru treaba asta si nu a dezamagit in niciun moment. Am transmis salutarile tale! Multumesc! De la ultima postare am reusit sa mai facem cateva retusuri de final si am terminat de aplicat protectia ceramica. Implica multa atentie, munca fizica serioasa la sters si ochi de vultur. Altfel, iese haos si foarte greu de mai poate remedia. Am montat fusta fata, am reimprospatat cu grund toate suruburile de prindere si le-am inlocuit pe cele care erau diferite de celelalte. Cateva lipseau de pe sub bord, asa ca am completat si acolo. Am pus bateria pe redresor si am mai ordonat cateva cabluri la motor apoi am inchis tot compartimentul. Dupa interventiile mecanice pe care le vom avea, si dupa ce totul va fi in regula cu motorul si ce mai avem de facut la el, o sa urmeze o cosmetizare generala la tot ce inseamna compartiment motor. Am polisat de test o janta data jos de pe masina si sunt multumit de cum a iesit. Urmeaza si celelalte. Partile negru glossy ale jantelor au primit local niste Water Spot Removal de la Meguiars, un polish local si o solutie cu un rezultat final extrem de bun atunci cand este nevoie sa se lucreze manual pe un element cu forma atipica sau in spatii de o complexitate mai aparte. La interior am reusit sa curat toata plansa de bord si sa o tratez cu o protectie UV de la Meguiars. Acelasi lucru pe fetele de usi. Am desfacut toate elementele schimbatorului si fiecare a primit propriul sau tratament. Din pacate pozele de la interior au fost facute pe o lumina exagerata din exteriorul atelierului, asa ca nu au iesit excelent. Promit celor care le asteptau ca voi reveni cu un album complet cu tot interiorul cand o sa iesim pe strada Au venit si cateva cadouri pentru ea de la dealerul VW: garnitura incuietoare hayon, suruburi reglaje faruri, capac protectie amortizor, si o garnitura maner usa exterior Mai avem 3 zile disponibile de stat in atelier. Am setat ca target sa iesim de acolo miercuri seara. Teoretic de azi (luni) mai sunt de facut jantele, geamurile (curatare + decontaminare + water spots removal + tratament hidrofob), repetat tratament protectie UV la plansa de bord, polish stopuri, si o ceara carnauba cu care sa completam claritatea oferita de protectia ceramica...
    1 point
  30. @SMO Cati km are masina ? Ai incercat totusi si benzina aditivata ? Ai verificat vizual daca totul pare ok la fire ?....
    0 points
  31. 10 ani e garantata tabla la Golf...de unde 15 ?
    -1 points
  32. Nu vad de ce ar fi ilegal, penal ori iti trebuie proiect si autorizatie. Spune undeva ca nu am voie sa imi fac instalatia electrica in bloc cu un electrician autorizat? In bloc, fiecare proprietar are propriul set de sigurante, pe apartament. Daca din sigurantele alea care duc un set de cabluri in casa iesi si cu un alt set de fire pe care il pui intr-un garaj, ce ar fi asa ilegal? Consumul e acelasi, nu imi fac singur instalatia, nu vad problema.
    -1 points
  33. -1 points
  34. @codz o sa incerc, multumesc.
    -1 points
  35. eu l am luat de aici,https://www.123huilemoteur.fr/Huile-moteur/Fuchs/Titan-GT1-5W-40/p-OIL-389 au sediul in Hannover si uleiul tot de acolo vine,made in Germany
    -1 points
  36. Bateria 5-8 ani dupa noroc. Placutele le-am schimbat la 65.000km pt prima data spate, si la 55.000km pe fata. Masina a mers 80% din timp in Buc. Placutele mai mergeau cateva mii de km, insa nu imi place sa astept sa se aprinda martorul de uzura, deoarece tu ai martor pe o parte la o placuta, poti avea uzura pe interior mai mare, si strici discurile. Daca vinzi masina nu vad de ce te-ai apuca sa bagi bani in ea. O masina sh vine cu niste investitii, automat, ca vrei sau nu vrei.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!