Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 25 Noiembrie 2024
-
Anual
26 Noiembrie 2023 - 25 Noiembrie 2024
-
Lunar
26 Octombrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
19 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Astăzi
26 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
18.07.2018 - 18.07.2018
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.07.2018 în toate secţiunile
-
15 points
-
3 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Motorul Peugeot 1,4 HDi sau TDCI 75 CP are distributia garantata 150000km si 10 ani in manualele producatorilor (Peugeot/ Ford)1 point
-
Cum adica sa platesti scanarea masinii la un dealer Skoda pentru o masina aflata in garantie? Astazi e 18 si ai programare peste 7 zile??? Si tu in acest timp ce faci? Cu ce circuli?1 point
-
Salut tuturor ! Am achizitionat de curand primul meu Audi, este vorba de A3 8P 2.0 TFSI, an fabricatie (10.2004), cutie DSG 6 trepte, interior piele, clima, modul lumini, oglinzi electrocromate, xenon adaptiv, parktronic, navigatie MMI, sonorizare BOSE, masina are 166 k cu carte service si ruleaza ireprosabil.1 point
-
Bucuresti - Ploiesti via DN1. In functie de aglomeratia prinsa in Bucuresti pana la iesire si in Ploiesti --> viteza medie mai mare sau mai mica. Pentru viteza medie mai mare, aglomeratie mai mica in Bucuresti pana la iesire, consumul scade destul de mult. Mers normal, clima on tot timpul, 2 persoane, fara bagaje, nu am sarit calul mai mult de xxxx tot drumul. Dpmdv, asta deja e consum de diesel, deci ACT-ul isi atinge scopul fara probleme. P.S. Imaginile sunt puse in ordine cronologica, autonomia a crescut de ieri pana azi se pare, desi n-am alimentat. Este ultimul avertisment inainte de a aplica sanctiuni pentru discutii despre viteze peste maximul permis de lege!1 point
-
Ba da, suiera, dar nu asa mult ca altele. Ele se lauda ca au profil optimizat pentru asta, dar tor suiera. Nu ma deranjeaza foarte mult. Nu le aud decat daca opresc muzica de tot. Eu am luat modelul asta fix pentru faptul ca se monteaza/demonteaza in mai putin de 5 min, deci le pun doar la nevoie. Nu au pozitie fixa, sunt un pic telescopice si imping cu un arc spre exterior. Le pui si stau singure pana le strangi cu cheia dinamometrica inclusa. Si daca tot ajung sa mai scriu cate ceva aici, in ultima vreme am incercat modul sport si am ajuns sa il consider cel mai potrivit pentru oras,pentru mine, dar cu cutia in D. Oricum setarea la cutie se reseteaza la restart in D in orice situatie, insa profilul sport ramane selectat. Merg de vreo 500km in felul asta si ce imi place e ca simt sa aiba cuplu de mai devreme, si raspunde mult mai frumos. Diferența nu e mare, dar se reduce acel lag enervant. Ma asteptam in felul asta sa creasca consumul, dar surprinzator nu a creacut deloc, chiar sensibil mai mic decat ce aveam de obicei. Cam ciudat, nu ?1 point
-
Ce imi place cand vad oameni ca tine care folosesc masina pentru orice. Pentru unii e o rusine sa cari diverse cu o masina de peste 5000 de euro. Mi se pare normal sa folosesti masina ca o masina si nu ca un bibelou. Totusi cand ai barele puse nu suiera? Eu am luat niste "mizerii" pentru caddy si cum sar de 80 la ora imi vine sa le dau jos instant.1 point
-
1 point
-
Ma tot uit intre VMP si VSW si as merge pe VSW pentru ca cifrele arata mult mai bine. TBN mai mare/cenusa mai putina/ indici de vascozitate mult mai buni. Ce ma pune in garda e doar ca nu am vazut nicaieri un UOA.1 point
-
Este sigur, de ce sa nu fie sigur? decupezi din suprafata de disc, si materialul ramane acelasi. Doar sa te incadrezi in grosimea recomandata. Prin indepartarea unui strat subtire de 2-3 zecimi nu modifici structura interna a materialului, si nu creezi microfisuri sau alte chestii de genul asta. Am citit si discurile vin cu 22mm grosime de noi. Limita inferioara de siguranta e 19 mm. De obicei discurile tin 100.000km fara probleme. Daca e vorba de masina ta din semnatura 2002 te sfatuiesc sa cumperi discuri noi, chiar daca e metal, au o vechime si din cauza dilatarii si a compactarii a diferentei de temperatura te poti trezi cu microfisuri, iar cand ajungi la limita inferioara de grosime te trezesti ca iti crapa discul la o franare de urgenta de la 120-130km/h. Cei care au probleme cu discurile si placutele e din cauza ca nu stiu sa le monteze ori au o problema la etriere. De obicei cei care nu curata bine butucul pe care se aseaza noul disc au vibratii in volan la franare. Am schimbat pe golf 5 discuri Ate fata spate si nu am avut absolut nici o problema. Frana extraordinar de bine.1 point
-
N-am mai facut update de mult. Here goes: Am izolat usile si podeaua la portbagaj cu o combinatie de STP biplast si ceva brete STP pe partea de plastic a usilor. Se simte o diferenta, mai ales pentru pasagerii din spate. Recent am facut revizie cu Ulei Motul si filtre Mann. Cu ocazia asta am schimbat si 2x bucse de la puntea fata care erau duse. De asemenea discuri si palcute de frana pe fata: ATE Powerdisc si placute ATE normale. Franarea s-a imbunatatit simtitor. Am trecut la scaunul de masina LVL2 : La sfarsit 2x poze cu negresa: Fun/NotFun : Avea mecanicul in lucru un TT 1.8T cu distributie sarita . Asa aratau valvele :1 point
-
1 point
-
Salutare, Am gasit pe net, un incarcator wireless de la Inbay si am spus ca merita sa incerc. De regula incarc telefonul "fara fir" si mi-a placut ideea. Instalarea s-a facut "in regie proprie" conform filmuletului de la producator. Dupa 5 zile de utilizare cred ca am facut o alegere buna. Incarcarea se realizeaza ca si cu un incarcator wireless de casa. Ca un minus, telefonul aluneca pe cauciucul incarcatorului la viraje mai stranse - banuiesc ca este o problema si de la husa de piele a telefonului. PS: Octavia mea Elegance din 2015 nu are lumina in sertarul de depozitat... Toate bune!1 point
-
1 point
-
Tocmai ce am verificat cum arata uleiul.. este negru complet.. o fi el castrol ll3 si cumparat din porsche dar e prea negru.. am cu acest ulei 21k km si imediat cum ma ibtorc din concediu fac revizia.. voi schimba pe ravenol .. acum ca sa rezolv problema o sa adaug in motor 0,7l din acelasi ulei dar in maxim o luna ii fac revizia ptr mine castrol sw 30 LL3 nu mai este o solutie1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu-mi fac eu griji de talpa grea a eventualilor "forjatori" care s-au dat cu aceasta masina. Si Slava Domnului, nu-s fudul ca sa fi dat in plus 20.500euro doar ca sa-mi urc eu primul fundul in masina asta. La 14200km masina este ca noua, am garantie VW pana in 2021,este tot ce-mi doresc. Nici la nevasta n-am avut pretentia sa fiu primul Bateria se incarca in orice mod: la priza 220v, la statie dedicata, in mers in oricare dintre moduri -electric/hybrid/hybrid+incarcare. Se face totul automat. Orice energie recuperata se duce automat in baterii. In modul Hybrid+incarcare se consuma combustibil extra pentru a incarca bateriile in regim permanent. Cutia DSG are D/B. D-ul este modul clasic al oricarei DSG iar B este un mod de deplasare cu regenerare continua, masina merge cumva infranat. Initial mi s-a parut ciudata deplasarea in B dar acum ca m-am acomodat este chiar interesant, practic te poti deplasa prin oras fara sa folosesti deloc pedala de frana. In cazul in care storci bateriile la maxim, dupa ce porneste termincul, exista o incarcare la un nivel minim pe care-l considera masina necesar. Mai departe, in functie de cum conduci/mod se incarca doar din regenerare sau prin combustibil.1 point
-
1 point
-
@sebip Sfaturi pe care le-am primit. Nu a fost specificat nimic de efectuarea manevrei de depasirea in zonele cu linie continua, ci doar de incalcarea acesteia. Cat despre mine, da, sunt multe situatii in care conduc dupa ce am baut o bere (locuiesc intr-o tara in care alcoolemia de pana la 0,5 o/oo nu este sanctionata.)1 point
-
Aerofan, da-mi voie sa nu fiu de acord nici eu cu tine....mai bine sa franeze sistemul in caz ca eu nu sunt atent sau imi taie unul calea, asa incat sa mi opresc sau macar sa incetinesc pina la un impact minor si sa-mi protejez fata ( cu riscul de a ma injura cei din spate ca am franat violent ) decat sa stau prin service-uri si sa dau o gramada de bani pe reparatia partii din fata ...care nu vreau sa ma gandesc cat e de scumpa, bineinteles in functie de sisteme...in conditiile in care nu toata lumea isi permite casco.1 point
-
Multumesc pentru raspuns, insa ma vad nevoit, pentru a stabili clar cum stau lucrurile, sa spun ca in cei 9 ani de când am masina nu am spalat niciodata plafonul, nu l-am sters cu nimic si nu am intervenit asupra lui nicicum. Inaintea mea masina a fost folosita inca 2,5 ani in Germania, insa mi-e greu sa cred ca si daca au spalat ei plafonul cumva in Germania, apoi abia dupa 9 ani a inceput sa se dezlipeasca. Prin asta vreau sa spun ca nu sunt de parere ca numai spalarea plafonului poate duce la acest efect ci poate si imbatrânirea acelui burete dintre palfon si pânza. Oricum asta nu ma ajuta prea mult, ci doar daca as primi o recomandare ferma catre un meserias bun care sa poata face un lucru bun. Deocamdata fiindca lucrurile nu stau inca asa de rau, portiunile dezlipite nefiind inca foarte mari, stau in stand-by si sondez terenul. In alta ordine de idei, am gasit un atelier la intersectia Calea Rahovei cu str. Odoarei (se spune ca ar fi cei mai buni din Bucuresti), unde meseriasul mi-a spus ca imi recomanda materialul "pe pâsla" si mi-a dat o bucatica ca sa o compar la culoare si textura cu originalul. Culoare si textura ar fi destul de apropiate (oricum nu-s extraordinar de pretentios), insa nu mi-e clar daca intre material si plafon se mai pune acea pâsla sau materialul propriu-zis se lipeste direct pe plafon. Materialul propriu-zis este destul de subtire. Am mai fost la un atelier pe Calea Vitan, unde am vazut o lucrare care mi-a placut la o Bora, tapiterie plafon si stâlpi. Aici se lucreaza numai cu material din acela cu burete pe o parte. Oare este destul de rezistent acest burete ca sa tina macar 10 ani? Daca mai aveti sfaturi, le primesc cu toata placerea. Multumesc anticipat.1 point
-
0 points
-
Buna ziua, Am plecat incantat cu familia intr-o excursie scurta de 400km dus + 400km intors pana in BG. Nimic nou, toata lumea fericita, facut plin pe A2 la Rompetrol, ajuns in BG, petrecut 7 zile, plecat din BG spre Bucuresti cand surpriza! in vama (dupa 30min de asteptat si mers cu 2km/h)apare martorul galben in forma de motor, masina incepe sa trepideze anormal, dupa 1 min apare si martorul EPC, masina trepideaza din ce in ce mai mult si motorul "da sa moara..." Reusesc sa plec din vama sper Mangalia fara sa las motorul sa se opreasca, masina face ca un tractor, DSGul schimba aleator vitezele, se aude un sunet mecanic in masina, se aud urlete din masina fiindca copilul mic s-a speriat, mama copilului (sotia mea) insarcinata in luna 7a s-a speriat si ea, socru meu injura Skoda si Avia motors iar eu eram pe telefon cu o persoana de la Avia care-mi propunea sa fac o programare in service la Bucuresti peste 2 sapt. Din fericire nu am avut astfel de situatii de cand sunt sofer insa acum nu am stiut cum sa reactionez, iar asteptarile mele de la un service de masini sunt mult mai mari fata de ceea ce se ofera. Intr-un final m-am oprit la un sens giratoriu la intrarea in Mangalia, moment in care motorul s-a oprit si el iar atunci am zis ca ma si vad impingand masina incarcata la max. cu portbagaj deasupra, pana la o parcare...dar ce sa vezi, a pornit la "sfert" ca si cum nimic nu s-a intamplat. Am reusit sa fac o programare fulger la AviaConstanta care m-a bagat pe tester (pentru care am platit desi masina are 16k KM si este in garantie) de unde a rezultat multiple erori. Am verificat inca o data bonul de la benzinarie si era clar benzina cu care mersesem deja 350km, deci varianta ca am bagat motorina picase dar cei de acolo m-au asigurat ca ajung cel putin la Bucuresti fara probleme, lucru care s-a si intamplat si mi-au spus sa fac o investigatie amanuntita care va fi acoperita de garantie. La intrarea in Buc am facut din nou plinul, de data asta la OMV si chiar uitasem de ce s-a intamplat cand azi, stand pe loc cam 10min imi apar din nou erorile pe bord. Am facut solicitare de interventie in garantie si am fost programat pe 25.07...pana atunci mai vedem. A mai patit cineva? Multumesc, Mihai0 points
-
0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
@B_o_g_d_a_n Multumesc de precizare mi-ai dovedit ca inca exista Grammar Trolls pe acest forum.-1 points
-
Or fi ele surori, da' cea alba iese in evidenta (desi nu's fan culoare alb la masini)-1 points