Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.07.2018 în toate secţiunile

  1. Ieri am facut un drum din Sos Giurgiului pana la Therme si inapoi cu exact un "plin electric". Am avut o mica abatere prin Bucuresti pentru a mai lua pe cineva, dar drumul a fost exact de 49KM si la nici 100m de casa a intrat termicul. Deci m-a costat exact 4,20RON cat a fost incarcarea.Mai ieftin de atat ar fi fost autobuzul dedicat (free of charge), dar si pentru a ajunge la Piata Unirii unde se afla statia ar fi costat metroul cel putin 5ron/persoana dus-intors. Pe ultimii 1400KM am ajuns la un consum de 8.1KW/h pe electric si 3,7l/100km pe bezina.Vad ca este in scadere, ceea ce nu poate decat sa ma bucure. PS. Se apropie cu pasi repezi si revizia...deja in toamna cred ca ajung la 10.000km si tre sa ajung la VW sa le las niscai ceva "cascaval"
    4 points
  2. Salut tuturor ! Am achizitionat de curand primul meu Audi, este vorba de A3 8P 2.0 TFSI, an fabricatie (10.2004), cutie DSG 6 trepte, interior piele, clima, modul lumini, oglinzi electrocromate, xenon adaptiv, parktronic, navigatie MMI, sonorizare BOSE, masina are 166 k cu carte service si ruleaza ireprosabil.
    3 points
  3. Stau si ele ca fetele la o barfa
    3 points
  4. N-am mai facut update de mult. Here goes: Am izolat usile si podeaua la portbagaj cu o combinatie de STP biplast si ceva brete STP pe partea de plastic a usilor. Se simte o diferenta, mai ales pentru pasagerii din spate. Recent am facut revizie cu Ulei Motul si filtre Mann. Cu ocazia asta am schimbat si 2x bucse de la puntea fata care erau duse. De asemenea discuri si palcute de frana pe fata: ATE Powerdisc si placute ATE normale. Franarea s-a imbunatatit simtitor. Am trecut la scaunul de masina LVL2 : La sfarsit 2x poze cu negresa: Fun/NotFun : Avea mecanicul in lucru un TT 1.8T cu distributie sarita . Asa aratau valvele :
    2 points
  5. Cine consideră ca poate parcurge 600 km in 4-5 ore ca in germania să se uite in imaginile de mai jos. Poliția e la tot pasul pentru a descuraja orice tendință a vitezomanilor.
    2 points
  6. N-o sa ai nevoie de nici un touran. Te descurci f bine si cu golful. Trebuie doar putina atentie la aranjat bagajele . Felicitari!
    2 points
  7. Cu rabdare se rezolva tot. Ai ghicit zona. Sunt in Thassos si vremea e perfecta. In jur de 30-32 de grade fara nori iar seara e racoare si placut. Am uitat de toate problemele. Am mai fost cazat la acelasi hotel si deja stiu zona si pe cei de aici. Pot sa spun ca sunt cu prieteni vechi. Masina se simte libera pe drumurile de aici :). Nu e aglomerat, drumul e bun si are destule viraje ? iar privelistea e minunata
    2 points
  8. A intrat si motorul meu in reparatii,cama 2 este cea mai deteriorata, tachetii uzati, cuzinetii ax ului cu came uzati si ei, cuzinetii de la biela arata bine si cei superiori si cei de jos. Ingrijorator este ca am gasit in sorb niste bucatele de...ceva,nu am idee de unde pot fi,mecanicul nu a mai vazut nimic deteriorat.Atasez cateva poze
    2 points
  9. WVWZZZ3CZCP072283.pdf WVWZZZ3CZ9E081510.pdf wvwzzz3czde534305.pdf TMBCT61Z7C2074819.pdf WVWZZZ3CZ7E063722.pdf WVWZZZ3CZDE545565.pdf
    2 points
  10. Gata si arcurile! Nu am stat sa masor sa vad cat au coborat, ochiometric au coborat masina. Ca si feedback doar pe vreo 40km, comfortul mi se pare la fel ca si echiparea oem, directia mult mai responsive si mai vedem... Cateva poze inainte si dupa..
    2 points
  11. Dupa sesiunea de off-road din week-end, cand masina s-a comportat exemplar si cu un consum la fel (asta cu tot cu Bucuresti la plecare si vreo 20 de minute de mers in treptele 1-2 pe un drum numai bun de un Duster, ca nici Ateca n-as fi bagat pe acolo - ca la suspensie nu e mare diferenta, doar la garda la sol care nu mi-a pus probleme nici pe Leon...) ... trebuia neaparat sa ajung sa dau tot nisipul jos de pe ea si sa umplu gaura lasata de drum cu tot cu ~40 de minute de stat in coloana pe autostrada pentru ca multi stiu cu acceleratia dar prea putini cu frana...
    2 points
  12. Gata...primul upgrade si cel mai important pt golfulet ... si nu numai.
    2 points
  13. Am mai intrebat un coleg de pe forum si zicea ca s-a interesat si ca merge doar cu rescrierea calculatorului (nu stiu ce presupune asta), dar si el s-a dat batut, si eu la fel. Vezi in atasament conversatia.
    1 point
  14. @incepatorcj accelerarea lina nu te ajuta deloc la consum, chiar din contra. Ideal este sa ajungi cat mai repede la viteza dorita si sa mergi constant dupa aceea. Si sa folosesti frana cat mai rar posibil.
    1 point
  15. am ajuns la 2000 km si inca merge bine ?
    1 point
  16. Avand in vedere ca ambele au acelasi frame exterior obligatoriu au ecranele de 8" (daca pozele sunt ceea ce vand si in realitate). Faptul ca au diagonale diferite in descrieri denota cat de profesionisti sunt cei care le scot la vanzare! Concluziile le trageti voi....
    1 point
  17. Si se pare ca totul a fost bine.... Am uitat de suparari si ma relaxez.
    1 point
  18. Se formeaza cozi la intrare in Austria daca prinzi valul de final de weekend cand se intorc multi acasa spre Franta/ Germania/ Austria. Din cauza comportamentului "frumos" a soferilor balcani, politia sta la vama si opreste aleatoriu din masini (rar) insa ce face e sa separe traficul, sa-l fluidizeze. Rupe din coloana. Drumul de dupa Budapesta era in aprilie-mai cu gropi, am vazut chiar un Seria 7 cu pana tras pe dreapta, pe panourile de sus eleectronice spunea ca atentie drum cu suprafata deteriorata. Insa ultima data cand am fost in iunie incepusera sa peticeasca, si sa decupezee/asfalteze din portiuni. Dar in comparatie cu drumurile noastre, drumul este unu bun, insa nu perfect asa cum ai avea pretentia cand platesti vigniete.
    1 point
  19. Golfuletu "mananca" km asa ca a venit si revizia, ulei Liqui Moly + toate filtrele Mann + inlocuire lichid servo si daca tot a fost cuminte i-am pus prelungire spate de V6, alta viata cu ea.
    1 point
  20. Mie deja mi se pare ca GTE-ul cand porneste termicul face un zgomot asurzitor si vad ca altii isi pun fele de fel tobe cat mai zgomotoase. Acum lasand gluma deoparte chiar daca multi nu vor fi de acord cu mine si scuze daca este offtopic, dar in fiecare dimineata pe la 7 o skoda o2 rosie parcheaza pe strada...Zgomotul acestei masini este horror cu supertobele pe care le are. Nu va imaginati cati Dumnezei si carne isi ia soferul.... care culmea este politist si vine bine merci la serviciu. Pur si simplu imi face creierii pilaf zilnic cu a sa masina. Dupamiaza stiu fara ceas cand se face ora 16 pentru ca trebuie sa aud aceeasi huruiala...Nu doresc nimanui sa aibe parte de astfel de treziri!
    1 point
  21. Saptamana care a trecut am avut si eu timp sa ma ocup de Explorator asa ca am mai bifat cate ceva din lista de "To Do" Urmarind modificarile facute de @grp la Tiguanul lui am decis sa merg si eu pe aceleasi becuri Xenon : Osram Night Breaker Unlimited Xenarc si vreau sa zic intr-un cuvant WOW . Becurile actuale de pe masina inca functionau ( erau cele originale din 2013 Philips XenEcoStart) dar ......totusi la condusul de noapte nu mai faceau fata, mai ales dupa vreo 2 ore de condus ........erau varza. Becurile acestea sunt geniale ! In poza de mai sus este faza scurta ! In realitate se vad mult mai bine ca in poza ! Diferenta a fost sesizata si in timpul zilei dupa montaj: Am reusit sa adun si componentele pentru revizie . Decizia a fost pur personala sa merg pe cele din imaginea de mai jos : Ulei Valvoline SynPower 5w30 , Filtru polen ManN cu Polifenol , Filtru Aer Mahle , Filtru Ulei Purflux si Filtru Combustibil tot Purflux. Cu uleiul vechi am aprox 4000 km acum dar nu sunt multumit deloc de el, o sa fac revizia cat de curand. Pe langa revizie am mai luat si lubrifiant siliconic LiquiMoly pentru trapa si inca un Sonax pentru Chedere. In limita timpului as vrea sa fac lunar mentenanta la trapa. Am reusit in sfarsit sa reconditionez etrierii si protectiile acestora , am eliminat toate petele de rugina care erau vizibile pe acolo , spre rusinea mea nu am mai avut timp sa ma ocup in detaliu si de jante , ramane sa o fac alta data. Azi ...Duminica cand am deschis portbagajul la cateva secunde dupa ....am vazut o mare stea verde unul din amortizoare a cedat complet si mi-a cazut haionul in cap....cu ocazia asta am realizat cat de greu poate sa fie haionul de Tiguan.....pur si simplu s-a auzit un pufait /fasait si asta a fost .....celalalt amortizor era si el vai de mama lui. ... nu am avut de ales decat sa pun ce am gasit pe stoc la un magazin de piese auto Noname ....am luat doua amortizoare Polcar , care pana acum si-au facut treaba cum trebuie . Avand in vedere ca maine plecam intr-un concediu "Flash" de aprox 1800km (neprogramat) alta solutie nu aveam cu amortizoarele de la Haion. Si intr-un final am reusit sa accesorizez compartimentul din portbagaj , cu toti piticii de pe creier necesari toate accesoriile sunt "just in case" , mai ales rola de hartie igienica “It's not the shit we face that defines us, it's how we deal with it.”
    1 point
  22. @skodamen: Pana acum la Tiguan, unde am facut aceeasi operatie, nu s-a dezlipit nimic. Oricum o sa urmaresc capotele si din cand in cand am sa le verific, in special la marginea foliilor. Vreau sa le atrag atentia celor care vor sa faca aceasta operatie Golf-urilor lor, asupra catorva aspecte intalnite de mine, pentru a evita unele greseli (facute de mine). Pentru fetele exterioare de usi: puneti suruburile separat in cutii (sau borcane cum am facut eu) etichetate: sub portiera, cele din partea din fata si cele din partea din spate atentie la dimensiunea suruburilor si la pozitionarea lor, pentru ca unele difera ca lungime cand strangeti surubul din interiorul portierei, cel care strange de fapt partea mica a manerului, trebuie sa fiti atenti la final, sa tineti partea mica presatata de usa foliile trebuie presate cat mai bine, evitand lasarea unor goluri de aer (se taie si se preseaza din nou), rola metalica fiind necesara, dar mie mi-a fost util si un trafalet mic, de pe care am scos rola de burete, in special la presarea marginilor sau in zone inguste la remontarea fetei, nu strangeti definitiv suruburile, decat dupa ce v-ati asigurat ca pintenii de ghidaj sunt la locul lor (in fata spre balama si in spate spre incuietoare) la portierele spate unul dintre suruburi se "ascunde" sub mansonul din cauciuc de protectie a cablurilor plasati fetele de portiera pe ceva moale, dar totusi suficient de ferm pentru a va permite trecerea rolei suficient de ferm atentie mare atunci cand scoateti protectiile de pastic de pe marginea portierelor, clemele de plastic se rup foarte usor, mai ales la masini mai vechi Pentru interior: faceti poze (muulte) cu amplasarea suruburilor si dimensiunea lor, pentru ca nu puteti sa va umpleti de cutii pentru fiecare surub mocheta se poate spala cu pompa cu presiune, dar la pasla de sub mocheta nu as incerca acest lucru, pentru ca nu stiu daca isi mai pastreaza forma atentie la cabluri si mufe, daca nu aveti memorie fotografica buna cel mai bine e sa le etichetati; de asemene atentie la cabluri cand remontati consola centrala cand desfaceti panouri sau parti din plastic, trageti incet la inceput, pana se desface prima clema, apoi cat ferm de ele si pe cat posibil in sensul de introducere, in acest fel evitati ruperea clemelor sunt locuri, unde intra suruburi sau cleme si unde prin adaugarea foliei (foliilor) se creste grosimea si acestea nu mai intra; decupati foliile sau nu le puneti in zonele respective (de exemplu la prinderea in podea a tuburilor de ventilatie de sub scaune sau suportul de plastic al mufelor de la airbag/incalzirea in scaune
    1 point
  23. Am reusit,bancheta este compatibila,sezutul fara modificari iar spatarul cu mici modificari in colturi sus unde la b5 vin centuriloe iar la superb centurile sunt in stalpi lunetei. Am facut un mic decupaj in burete,pielea am lasato si doar am pliato pe langa suporti centurilor,a iesit perfect.
    1 point
  24. Deci, ca tot am vazut leon-uri mai multe sh pe aici pe forum, poate o fi de folos candva, cuiva. Daca aveti punte rigida pe spate (din aia simpla) va trebuie amortizoare cu lungimea bucsilor de prindere in puntea spate de 45mm. Daca o sa va uitati o sa vedeti ca scrie pe amortizoare in descriere : nu pentru multilink. Daca aveti punte multilink, independenta (2.0 tdi 184cp, 1.8 tsi, 2.0 tsi) va trebuie amortizoare cu lungimea bucsilor de prindere de 58mm. Atentie, vorbesc de lungime nu de diametru. Pt 60mm recomand bilstein b4, pt 45 mm recomand kyb made in Japan. Pentru puntea fata, va trebuie 50mm sau 55mm. Eu pe 1.4 tsi 122 cp CMBA am de 50mm, si nu stiu ce sa pun, deoarece: bilstein nu exista pt masina mea, kyb nu, meyle nu sunt pe stoc nicaieri. Sunt sachs sau monroe, sachs made in Turcia si monroe cred ca tot Turcia sau China dar se plange rau lumea de ele.. imi trebuie amortizoare de 50mm diametru. In ultima poza vedeti amortizoarele pt multilink, care nu se potrivesc pe masina mea.
    1 point
  25. Intre timp am schimbat becurile din interior cu ledurile pe care le mai aveam, ocazie cu care am rupt si lipit o clema... Am mai comandat alte leduri sa mai am de rezerva. Si am primit un cadou de la un prieten. Cred ca m-a nimerit PS: 1) pe afisaj imi arara usa deschisa, dar cand deschid oricare dintre usi, nu se aprinde niciuna dintre plafoniere. Daca le deschid din buton, acestea functioneaza. 2) pe afisaj imi apare martorul centurilor cand pornesc masina, dar daca plec fara sa cuplez centurile, nu se aude nimic, nici o alarma. Ce ar trebui sa fac/schimb ca sa functioneze?
    1 point
  26. Am pus si kit xenon 35w 6000k, din pacate nu am gasit la repezeala 4300k cum mi-as fi dorit ; acum se vad mult mai ok. Si un update de soft la TCM ; in configuratia masinii, ma declar foarte multumit de ceea ce a iesit si le multumesc pe aceasta cale.
    1 point
  27. Masina prezinta greieri noi aparuti in urma nenumaratelor montari/demontari ale bordului ?
    1 point
  28. eu tot ce am cautat in RO a fost minciuna , pana sa caut nu am crezut ca e posibil asa ceva apoi am vandut Sorento ... 90k reali , din prima zi in Rm-Valcea 70% din cei care s-au interesat m-au facut mincinos , ca nu are cum sa aiba km astia ... fara sa o vada si chiar unii care au vazut-o si au vazut cartea service si toate facturile poate doar erau samsari care vroiau sa o ia pe nimic , habar nu am , dar e o lume tare ... murdara in domeniul asta riscuri foarte mari la masini scumpe , se minte ptr 1 euro profit , dar pentru 1000 ...
    1 point
  29. Am reusit azi sa fac un drum ceva... mai lung (mi s-a facut pofta de o friptura de vita cu ceva brownie obssesion pe post de desert) asa ca am testat noile faruri. Am iesit pe centura, m-am infipt in primul DN si ne-am oprit in primul... municipiu. Gasit centrul vechi, gasit restaurant... etc etc. Cand am terminat deja soarele era sub orizont asa ca am decis sa fac un mic ocol si sa ma intorc pe A1. Farurile isi fac treaba neasteptat de bine, mai trebuie unu-doua mici reglaje (au venit gata reglate din fabrica). Becurile, idem. Traficul insa m-a intristat: semnalizarea este optionala mai ales la iesirea dintr-un sens giratoriu. Cred ca o sa imi cumpar un glob de cristal ; sunt o gramada de conducatori auto care doar ating maneta de semnalizare; masina ar trebui sa poata semnaliza de 3 ori; de cele mai multe ori, insa, nu prea iese manevra (acum mult timp pe cand era fitza sa ai mirror down pe oglinda dreapta toata lumea circula cu butonul de regaj al oglinzilor pe pozitia jos - dreapta nu conteaza ca masina a costat 3 rinichi si stie bluetooth, android auto sau carplay; daca nu ai paleta de tenis la ureche, n-ai valoare; vezi mai sus. farurile: de mult timp n-am mai vazut atatea lumini albastre, faruri matuite, HID-uri in far cu oglinda; cred ca vreo 5 ani nu mai am voie sa fac radiografii. lumini de ceata: absolut toate masinile cu care m-am intalnit/m-au/le-am depasit aveau proiectoarele aprinse. Nu conta ca vizibilitatea in aer era >10km. Daca n-ai lumina, n-ai valoare. Aceiasi conducatori auto care ziua merg cu toate luminile stinse (daca ai noroc pornesc un W5W) pentru ca virgula consuma. Cativa aveau si lampa de ceata (spate) ON ca... de ce nu. politia... 2 radare in boschet si ceva clienti pentru viteza (probabil) ca n-am vazut numere ridicate sau chestii in genu in continuare conducatorii auto franeaza instinctiv la vederea organului. drumurile: A1 e o gluma; parapetul metalic "nu (mai) protejeaza de luminile din fata". Sa fie din cauza ca toata lumea a trecut la CUV/SUV sau pentru ca au tot inaltat asfaltul fara a "rascheta" vechiul start de uzura si acum... asta e, suferim; intre Bolintin Vale si Centura Bucuresti, banda 1 e ca dupa bombardament, peticita, denivelata... pe podul de la km 38 devine o aventura B1. o gramada de masini oprite... ca aici am treaba, nu conteaza ca incomodez traficul sau, si mai frumos, mmergand cu 30 in zona cu 50 si coada de 20 de masini in spate; linia continua sau dubla continua nu exista; depasirea coloanei urmata de repliere fortata este la ordinea zilei. Mai sunt multe de zis dar... deja incep sa ma enervez. La sfarsit atasez un consum: Cam 200 de km a fost toata plimbarea, cu ~60 de km/h media, vreo 10 minute in trafic bara la bara pana am iesit din Bucuresti, 32 de grade la plecare - AC la 20 de grade tot drumul, 2.5 persoane in masina + ceva bagaj. Adaugand calitatea localului si a mancarii... am iesit mai ieftin decat metrou + taxi in Bucuresti. Vinul il degust dupa ce apas "Submit Reply"
    1 point
  30. De la Dvs , din Tg Jiu , eu as merge catre Severin - Portile de Fier / Gura Vaii si apoi : Beograd ( SRB ) - Podgorica ( MNE ) - Budva .
    1 point
  31. 1.4 tsi 125 hp Sighișoara - Craiova Cu ac
    1 point
  32. Pentru ca incep sa miros a mos si eu :)))) Am zis ca pot accepta mica duritate care venea odata cu coborarea .. dar nu.
    1 point
  33. 1.4TSI (non ACT) 150cp Regim de trafic de toate felurile, autostrada viteze foarte mari, Bucuresti trafic infernal, drumuri nationale, rute scurte in interiorul Galati-ului, etc... interval timp de mers cam sapte zile.
    1 point
  34. Inca o data: Categoria A Lowline Part Numbers: 1K0-953-549 Supported Features: None Midline Part Numbers: 1K0-953-549-A Supported Features: Cruise Control, Trip Computer Highline Part Numbers: 1K0-953-549-B, 1K0-953-549-D, 1K0-953-549-AM Supported Features: Cruise Control, Trip Computer, Multi-Function Steering Wheel Categoria B Lowline Part Numbers: 1K0-953-549-E, 1K0-953-549-AE Supported Features: None Midline Part Numbers: 1K0-953-549-F, 1K0-953-549-AF, 1K0-953-549-AP, 1K0-953-549-AQ, 1K0-953-549-BC Supported Features: Cruise Control, Trip Computer Highline Part Numbers: 1K0-953-549-G, 1K0-953-549-AG, 1K0-953-549-AK, 1K0-953-549-AL, 1K0-953-549-BD, 1K0-953-549-BK Supported Features: Cruise Control, Trip Computer, Multi-Function Steering Wheel Daca cel de pe masina este din categoria a2a, atunci ti se potriveste cel cu BK la sfarsit. Daca este din prima categorie, trebuie sa iei un calculator din prima categorie de la highline.
    1 point
  35. Dupa multe studii :( am descoperit codarea corecta pentru a functiona 100% toate butoanele aceasta este 2022(cu stergator de luneta :) ).
    1 point
  36. Or fi ele surori, da' cea alba iese in evidenta (desi nu's fan culoare alb la masini)
    0 points
  37. Nu are cum sa capete greierasi pentru ca sistemul de fixare al ecranului este unul foarte simplu : prin cleme. Se poate monta/demonta "fara numar"
    0 points
  38. Dezmatul este in floare!
    0 points
  39. Golf MK7.5 1.5 benzina 150 CP - in oras 10 la suta, in afara 7 la suta
    0 points
  40. Yeah ... prim moldavia county ...za roads are creizy.
    0 points
  41. Eu unul nu am răbdare sa merg la consum pe distante atat de mari. Probabil as scoate sub 3,5% daca as merge cu aceeasi viteza ca si Buhnici. Odata si odata o voi face si eu. Dar pana atunci, o sa continui in a posta consumuri normale sa zic asa. Concluzia mea din videoclipul de mai sus e ca la diesel nu am sărit de 5,5% la mers sportiv iar lui i-a luat 7%. Cand apesi acceleratia consumul creste la benzina. OFF Topic: De ce i-ati dat cu minus la postul lui @laduncaag? Daca nu v-a placut video-ul, trebuia sa-i dati lui Buhnici. Landuncaag doar a impartasit un link chiar util as spune pentru unii. The end.
    -1 points
  42. Salut, Încearcă la colegul nostru dudu1307. Vezi în aria de prestări servicii.
    -1 points
  43. Eu am fost la dudu1307 ampieseauto pentru verificare mașină și revizia tehnică. Poți să apeleze la ajutorul lui cu încredere.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!