Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 25 Noiembrie 2024
-
Anual
26 Noiembrie 2023 - 25 Noiembrie 2024
-
Lunar
26 Octombrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
19 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Astăzi
26 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
16.07.2018 - 16.07.2018
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.07.2018 în toate secţiunile
-
Saptamana care a trecut am avut si eu timp sa ma ocup de Explorator asa ca am mai bifat cate ceva din lista de "To Do" Urmarind modificarile facute de @grp la Tiguanul lui am decis sa merg si eu pe aceleasi becuri Xenon : Osram Night Breaker Unlimited Xenarc si vreau sa zic intr-un cuvant WOW . Becurile actuale de pe masina inca functionau ( erau cele originale din 2013 Philips XenEcoStart) dar ......totusi la condusul de noapte nu mai faceau fata, mai ales dupa vreo 2 ore de condus ........erau varza. Becurile acestea sunt geniale ! In poza de mai sus este faza scurta ! In realitate se vad mult mai bine ca in poza ! Diferenta a fost sesizata si in timpul zilei dupa montaj: Am reusit sa adun si componentele pentru revizie . Decizia a fost pur personala sa merg pe cele din imaginea de mai jos : Ulei Valvoline SynPower 5w30 , Filtru polen ManN cu Polifenol , Filtru Aer Mahle , Filtru Ulei Purflux si Filtru Combustibil tot Purflux. Cu uleiul vechi am aprox 4000 km acum dar nu sunt multumit deloc de el, o sa fac revizia cat de curand. Pe langa revizie am mai luat si lubrifiant siliconic LiquiMoly pentru trapa si inca un Sonax pentru Chedere. In limita timpului as vrea sa fac lunar mentenanta la trapa. Am reusit in sfarsit sa reconditionez etrierii si protectiile acestora , am eliminat toate petele de rugina care erau vizibile pe acolo , spre rusinea mea nu am mai avut timp sa ma ocup in detaliu si de jante , ramane sa o fac alta data. Azi ...Duminica cand am deschis portbagajul la cateva secunde dupa ....am vazut o mare stea verde unul din amortizoare a cedat complet si mi-a cazut haionul in cap....cu ocazia asta am realizat cat de greu poate sa fie haionul de Tiguan.....pur si simplu s-a auzit un pufait /fasait si asta a fost .....celalalt amortizor era si el vai de mama lui. ... nu am avut de ales decat sa pun ce am gasit pe stoc la un magazin de piese auto Noname ....am luat doua amortizoare Polcar , care pana acum si-au facut treaba cum trebuie . Avand in vedere ca maine plecam intr-un concediu "Flash" de aprox 1800km (neprogramat) alta solutie nu aveam cu amortizoarele de la Haion. Si intr-un final am reusit sa accesorizez compartimentul din portbagaj , cu toti piticii de pe creier necesari toate accesoriile sunt "just in case" , mai ales rola de hartie igienica “It's not the shit we face that defines us, it's how we deal with it.”7 points
-
5 points
-
Salutare, Deoarece sunt inca foarte putine site-uri unde sunt puse codari functionale, adaug mai jos ce am testat pe Arteon-ul meu: Tema GTI pe AID (320km/h, cifre viteza si rpm luminate mai mult atunci cand acul este in dreptul lor) Dash Board (17) -> Adaption -> Tube_version -> Variant 4 (Default for me was Variant_2) Daca vreti sa adaugati si puncte care au efect de animatie pe AID: Module 17 dash board Adaptation Display depiction Modifica in 3 (default e 1) HighBeam Assist (trecere automata pe faza lunga atunci cand din fata nu vin alte masini): Select Control unit 09 (Central Electrics) Security access Access Code 31347 Adaptation 1. Fernlicht_assistent – Menuesteuerung Fernlichtassistent – Change to ‘Present’ -> sunt pe la ENG141650 2. Fernlicht_assistent – Erweiterte_Frenlichtsteuerung – Change to ‘AFS, FLA, Fernlicht ueber AFS’ Enter Coding Byte 2 – Tick Bit 0 and Bit 1 Select Control Unit Front Sensor Driver Assist System (A5) Enter Coding Byte 21 – Tick Bit 5 Reboot Headunit. Option will now appear under ‘Light Settings’ and pushing the high beam stalk forward will reveal the symbol with an ‘A’ within it. Hill stat assist Select STG 03 (brake electronics) STG adaptation -> function 10 Select hill-start assist adjust value accordingly - eu am pus early la mine - plecarea parca este mult mai lina acum(abia ating pedala). Confirmare armare/dezarmare cu claxon: Select STG 09 (vehicle electrical system) STG access authorization -> function 16 Enter release code 31347 STG adaptation -> function 10 · (1) Rückmeldungssignale-Akustische Rückmeldung entriegeln auswählen· Value to yes · (2) Rückmeldungssignale-Akustische Rückmeldung verriegeln auswählen· Value to yes · (8)-Rückmeldungssignale-Akustische Rückmeldung global · Adjust Value on active Adjust Value to active activare functie din interfata multimediei: (7)-Rückmeldungssignale-Menuesteuerung akustische Rückmeldung Adjust Value on active If desired, the duration of the acoustic feedback can be shortened: (3)-Rückmeldungssignale-Dauer der akustischen Rückmeldung vom Einfachhorn Adjust value to short Start-up assist Select STG 03 (brake electronics) STG adaptation -> function 10 Select dynamic approach assistant Berganfahrassistent auswählen Adjust value accordingly (early = ideal) Modificare numar semnalizari comfort: Select STG 09 (vehicle electrical system) STG access authorization -> function 16 Enter release code 31347 STG adaptation -> function 10 (2) Turn signal control - Komfortblinken Blinkzyklen auswählen Adjust value as required Default value: 3 After adjustment, the menu item Factory setting -> Light must be executed in the vehicle settings Automatic lock la iesirea din masina cu cheia in buzunar: Select STG 05 (access / start authorization) STG access authorization -> function 16 Deposit login code 20103 STG Long Coding -> Function 07 Bye 2 Activate bit 4 STG adaptation -> function 10 Select channel byte1 - passive_exit_door_slam_lock Kanal byte1 - passive_exit_door_slam_lock auswählen Set value to active ATENTIE: nu lasati motorul pornit sau contactul pus si iesiti din masina cu cheia in buzunar. By default, buoanele de pe telecomanda nu functioneaza cand contactul este pus !!!!! Masina se va bloca si, daca nu aveti urmatorul mod facut, o sa va chinuiti cum m-am chinuit si eu la Victoriei cu sarma bagata pe langa cheder sa lasati un geam jos a.i. sa puteti deschide masina din interior. Locking/Unlocking a keyless-access equipped car while engine running using remote: 09 - Central Electronics 16 – Security Access (use 31347 code) 10 – Adaptation: (1) Access control-Funk bei Klemme 15 ein change to: "active" (factory state "inactive") Memorie incalzire scaune dupa repornire: Select STG 08 (climate) STG adaptation -> function 10 Channel Storing the seat heating level Select driver Kanal Speicherung der Sitzheizungsstufe Fahrer auswählen Adjust value to active (default value: not active) Selecting the memory of the seat heating level Passenger Kanal Speicherung der Sitzheizungsstufe Beifahrer auswählen Adjust value to active Modificare durata spalare faruri: Select STG 09 (vehicle electrical system) STG access authorization -> function 16 Enter release code 31347 STG adaptation -> function 10 (2) Windshield Wiper SRA Select delay time Adjust value as required Default value: 0 ms Sample value : 1500 ms Lumini de zi active doar cand comutatorul este pe auto: Select STG 09 (vehicle electrical system) STG access authorization -> function 16 Enter access code 31347 STG adaptation -> function 10 Channel (9) - Select daytime running light only in switch position Auto Kanal (9) - Tagfahrlicht nur in Schalterstellung Auto auswählen Set value to active Lumini de zi activate de pe interfata multimediei: Select STG 09 (Cent. Elect.) Select STG 16 (Security Access) Enter Code 31347 click "Do it!" tab Select STG 10 (Adaption) -Select (2)-Daytime Running Lights- Tagfahrlicht Aktivierung durch BAP oder Bedienfolge möglich DLA - Activare lumini dinamice ( masina trece automat pe faza lunga cand nu sunt masini din sensul opus - daca incep sa apara masini, aceasta izoleaza partial locul unde sunt masinile si trece farul partial pe faza scurta). Am incercat pe masina mea - functioneza dar cred ca nu sunt reglate corect farurile. Cateodata, cei din fata imi dau flash-uri... Daca pana acum toate codarile de mai sus se puteau face cu orice fel de interfata minim 17.8.1, pentru acest mod aveti nevoie de vag-hex v2 NEAPARAT - NU EXISTA CLONE, chiar daca scriu pe ele ca sunt hex v2 - puteti face acest mod doar cu interfata originala! Va recomand pe colegul @Al Bundy. Dupa fiecare codare alegeti optiunea de reset ! intrati pe stg 09 security access 31347 tot pe la eng141650 cautati Erweiterte Fernlichtsteuerung. Modificati in AFS;FLA; Fernlicht (GLW:MDF) Menuesteuerung Fernlichtassistent: present Menuesteuerung Fernlichtassistent werkseinstellung: present Ar trebui sa aveti in meniul multimedia, sub light - Dynamic light assist - nu il bifati inca fiindca o sa va dea eroare. Dati factory reset pentru lights. Intrati pe A5 long coding byte21: bit 5-7 : 40 Dynamicher Lichtassistent (DLA) byte19: bit 0-3 : 00 byte19: bit 4-7 : 30 armati masina si lasati-o 5 minute fara sa ii faceti nimic. intrati pe 4B: setati Byte 10: bit 6 on - mdf_activation masina da erori de lumine - stergeti toate erorile - daca nu merge, iesiti si reintrati pe 4B. dupa ce le stergeti, intrati in Basic settings si faceti Headlights adjustment (Start - o sa scrie ca nu ruleaza, dati stop). Apoi faceti save position (este urmatoarea optiune de la Basic settings; la fel, dati start, o sa zica ca nu ruleaza si apoi dati stop). Stergeti din nou toate erorile(daca au reaparut). teoretic, acum, pe lumini Auto, impingerea manetei in fata ar trebui sa activeze DLA ! La mine a mers - pe unele forumuri scrie ca, daca sunt erori in 4B ar trebui setata valoarea pentru byte 08 = 03, byte 09=10, byte 10 dezactivat bit 5(all weather lights) si byte 11 activare bit 2.2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
@skodamen: Pana acum la Tiguan, unde am facut aceeasi operatie, nu s-a dezlipit nimic. Oricum o sa urmaresc capotele si din cand in cand am sa le verific, in special la marginea foliilor. Vreau sa le atrag atentia celor care vor sa faca aceasta operatie Golf-urilor lor, asupra catorva aspecte intalnite de mine, pentru a evita unele greseli (facute de mine). Pentru fetele exterioare de usi: puneti suruburile separat in cutii (sau borcane cum am facut eu) etichetate: sub portiera, cele din partea din fata si cele din partea din spate atentie la dimensiunea suruburilor si la pozitionarea lor, pentru ca unele difera ca lungime cand strangeti surubul din interiorul portierei, cel care strange de fapt partea mica a manerului, trebuie sa fiti atenti la final, sa tineti partea mica presatata de usa foliile trebuie presate cat mai bine, evitand lasarea unor goluri de aer (se taie si se preseaza din nou), rola metalica fiind necesara, dar mie mi-a fost util si un trafalet mic, de pe care am scos rola de burete, in special la presarea marginilor sau in zone inguste la remontarea fetei, nu strangeti definitiv suruburile, decat dupa ce v-ati asigurat ca pintenii de ghidaj sunt la locul lor (in fata spre balama si in spate spre incuietoare) la portierele spate unul dintre suruburi se "ascunde" sub mansonul din cauciuc de protectie a cablurilor plasati fetele de portiera pe ceva moale, dar totusi suficient de ferm pentru a va permite trecerea rolei suficient de ferm atentie mare atunci cand scoateti protectiile de pastic de pe marginea portierelor, clemele de plastic se rup foarte usor, mai ales la masini mai vechi Pentru interior: faceti poze (muulte) cu amplasarea suruburilor si dimensiunea lor, pentru ca nu puteti sa va umpleti de cutii pentru fiecare surub mocheta se poate spala cu pompa cu presiune, dar la pasla de sub mocheta nu as incerca acest lucru, pentru ca nu stiu daca isi mai pastreaza forma atentie la cabluri si mufe, daca nu aveti memorie fotografica buna cel mai bine e sa le etichetati; de asemene atentie la cabluri cand remontati consola centrala cand desfaceti panouri sau parti din plastic, trageti incet la inceput, pana se desface prima clema, apoi cat ferm de ele si pe cat posibil in sensul de introducere, in acest fel evitati ruperea clemelor sunt locuri, unde intra suruburi sau cleme si unde prin adaugarea foliei (foliilor) se creste grosimea si acestea nu mai intra; decupati foliile sau nu le puneti in zonele respective (de exemplu la prinderea in podea a tuburilor de ventilatie de sub scaune sau suportul de plastic al mufelor de la airbag/incalzirea in scaune2 points
-
2 points
-
Salut,in cele din urma m am decis sa imi prezint si eu masina care o am in posesie din octombrie 2013 si cu care am parcurs cam 100kkm in toti acesi ani masina este PASSAT B6 trendline 105 hp BXE resoftata la 143 hp masurati pe dyno prea multe nu am de spus despre dotari fiind un model trendline,in mare are pilot automat,bord computer maxidot,comenzi volan imi cer scuze daca prezentarea nu e pe placul tuturor,principalul motiv al prezentarii este de a prezenta eventualele lucrari efectuate la masina si pt a avea un jurnal de bord si cateva poze cu masina,un pic prafuita la exterior1 point
-
Salutare si bine v-am gasit! A sosit vremea sa imi prezint si eu masina! Este vorba despre o Skoda Superb 2 Combi,fabricatie Mai 2010,2.0 tdi 170 cp CBBB,culoare amethyst purple(violet). Masina am cumparat-o din tara in Decembrie 2017 cu 204500 km reali in bord avand carte service si intrari in reprezentanta la zi din momentul achizitiei si pana la momentul in care am cumparat-o eu.Imediat dupa ce am cumparat-o am facut conversie la CP3 deoarece stiam ce implica problemele CP4 si aparitia spanului si nu am vrut sa risc.Am inlocuit distributia,uleiul si toate filtrele,placute frana fata-spate. Ma declar foarte multumit de masina si pana in momentul de fata nu am ce sa ii reprosez,merge perfect!1 point
-
Va salut. De cateva luni sunt in posesia unui Golf 5 GTI. Masina am cautat-o pe net ceva timp si am gasit exact ce cautam pana la urma. VW Golf 5 Gti, an 2005, cumparata de la primul proprietar din Germania. Km 190.000, carte service si toate facturile aferente pana la momentul cumpararii. Atasez cateva poze cu masina.1 point
-
1 point
-
Dupa sesiunea de off-road din week-end, cand masina s-a comportat exemplar si cu un consum la fel (asta cu tot cu Bucuresti la plecare si vreo 20 de minute de mers in treptele 1-2 pe un drum numai bun de un Duster, ca nici Ateca n-as fi bagat pe acolo - ca la suspensie nu e mare diferenta, doar la garda la sol care nu mi-a pus probleme nici pe Leon...) ... trebuia neaparat sa ajung sa dau tot nisipul jos de pe ea si sa umplu gaura lasata de drum cu tot cu ~40 de minute de stat in coloana pe autostrada pentru ca multi stiu cu acceleratia dar prea putini cu frana...1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ieri am facut un drum din Sos Giurgiului pana la Therme si inapoi cu exact un "plin electric". Am avut o mica abatere prin Bucuresti pentru a mai lua pe cineva, dar drumul a fost exact de 49KM si la nici 100m de casa a intrat termicul. Deci m-a costat exact 4,20RON cat a fost incarcarea.Mai ieftin de atat ar fi fost autobuzul dedicat (free of charge), dar si pentru a ajunge la Piata Unirii unde se afla statia ar fi costat metroul cel putin 5ron/persoana dus-intors. Pe ultimii 1400KM am ajuns la un consum de 8.1KW/h pe electric si 3,7l/100km pe bezina.Vad ca este in scadere, ceea ce nu poate decat sa ma bucure. PS. Se apropie cu pasi repezi si revizia...deja in toamna cred ca ajung la 10.000km si tre sa ajung la VW sa le las niscai ceva "cascaval"1 point
-
1 point
-
Salutare, Am gasit pe net, un incarcator wireless de la Inbay si am spus ca merita sa incerc. De regula incarc telefonul "fara fir" si mi-a placut ideea. Instalarea s-a facut "in regie proprie" conform filmuletului de la producator. Dupa 5 zile de utilizare cred ca am facut o alegere buna. Incarcarea se realizeaza ca si cu un incarcator wireless de casa. Ca un minus, telefonul aluneca pe cauciucul incarcatorului la viraje mai stranse - banuiesc ca este o problema si de la husa de piele a telefonului. PS: Octavia mea Elegance din 2015 nu are lumina in sertarul de depozitat... Toate bune!1 point
-
Concept Tar and glue + microfibra sau burete melamina (dar cu grija ca zgarie rau, presiune mica) , doar unul din produse dedicate. Fara alcool tehnic sau izopropilic, pot matui daca aplici presiune sau cureti zona cu diverse obiecte. Sau dizolvant de oja unghii, fara acetona!1 point
-
Hello, nu am mai scris de ceva timp, mașinuța merge perfect, se apropie de 69000km iar după excursia de vara in Grecia va trece de 70000km. Intrucat pata mi se puse pe următoarea mașina respectiv Audi A4 B9 Quattro 190cp STronic, Golful se va pune la vânzare (este deja pe mobile.de), pentru detalii (despre Golf sau despre Audi) vorbim pe PM.1 point
-
@grp Deschiderea ei e relativ simpla : Se lasa oglinda jos la maxim apoi din partea central sus se trage de sticla oglinzii ( preferabil cu o scula de plastic de clipsuri) , sticla iese usor. Apoi se scot cele doua suruburi marcate in pozele de mai jos. De acolo doar partea de jos se poate scoate , sunt clipsuri doar pe exterior , se vede in poza de mai jos.1 point
-
Nu e nici o problema, managementul incarcarii e controlat de calculator in functie de cerinta.1 point
-
Mi-a fost teama un pic dar a fost ok in final. M-am uitat in carte si nu e nimic special trecut. La tractarea cu fata trebuie sa fie motorul pornit si levierul in pozitia N. In cazul meu a fost invers, tractarea din spate, am trecut-o in N si nu prea se urnea, asa ca am am ajutat-o un pic cu R in timp ce ma tragea.1 point
-
“Nu pot sa-mi iau o masina cu suspensie sport ca nu pot sa ies cu ea de pe asfalt! Am nevoie de un SUV pentru ca mie imi place sa fac si niste soft off-road” Am dat comanda si de buton ca sa pot sa inchei retrofit-ul de senzori de parcare.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Atunci cand te mananca in MS DOS ? S-a oferit imediat un cumatru de pe acolo cu un Tucson sa ma scoata dar a ramas impotmolit pe unde trecusem eu ? Apoi am dat de cineva cu un Ford F150 ??? care ne-a scos pe amandoi. Rezultatul: Din nou "apoi" a venit randul ursului sa scoata Fordul pentru ca ramasese si el impotmolit Baita la rau si nani + sedinta foto la final Si nota de plata ? Dus: Intors:1 point
-
Vezi ca e 78 de lei pe Autokharma... tu ai dat 110... Stai linistit e un ulei cat se poate de OK. eu il folosesc in 2 dieseluri si 1 benzinar fara probleme. Proprietarii de Peugeot/ Citroen il folosesc in Dieseluri cu filtru particule desii este un A3 B4.. si il mai si tin 20 000km...1 point
-
Bun, sa mai sterg praful putin. Sa o iau in ordine. In primul rand, am reusit sa platesc optiunea de online infotainment, fusese o problema legata de serverele Skoda, s-a remediat undeva pe la jumatea lunii iunie. Am ajuns acum la 22.250 km, dupa un concediu de Grecia. Masina incarcata destul de mult, 5,8% la dus si 6,1 la intors (am mers mai "haotic" a fost aglomerat). Totul ok, motor, cutie, o sa verific zilele astea nivelul uleiului de curiozitate. O sa incerc sa trec pe la un service, am mai primit niste "urari de bine" de la un posesor de Peugeot 107, eram pe banda 2 si el pe 1, oblic in fata mea si cred ca-l deranja farul dreapta - aveam pe la 120 km/h pe autostrada, deci AFS era setat in mod "highway". Am observat ca fasciculul de la farul dreapta e oricum mai ridicat decat cel stanga - cred ca e normal insa sa mai verific o data sa fie totul ok. Consumul pe ultimii 5000km (vmed = 56km/h) e de 6,4%. Si momentul 20k +2, pentru simetrie .1 point
-
1 point
-
Am ales Ravenol vmp...la CRLB(a3) motorul suna mai urat (uleiul vechi avea 20000km, schimbat in De, nu stiu marca, torcea ca o pisica, km 111000). La CFFB(tiguan), nu se simte nimic deosebit fata de alt ulei proaspat, uleiul folosit anterior Castrol, aprox 13000km. Schimbul s_a facut in aceeasi zi, oarecum exclud efectul de diluare a impresiilor, toate filtrele au fost Mahle(filtrul habitaclu made in Romania). Bidonul de 5l(care a ajuns in crlb) fabricat 07.2017, bidonul de 4l fabricat 04.2018. Am verificat codurile, ok. Ramane de vazut comportamentul in timp. Pana acum am folosit doar Castrol, nu am avut probleme niciodata.1 point
-
1 point
-
@darksun M-am uitat pe factura cum am spus si se pare ca am avut dreptate: e mai scumpa manopera la diesel si consumabilele NU SUNT aceleasi (in afara de filtrul de polen) - vorbim de acelasi dealer sper - Brady Trade Militari . Manopera pentru diesel are alt cod intern fata de ce apare pe factura mea, desi denumirea e tot "inspectie cu schimb ulei". Punctual (aici le notez doar pe cele care au coduri diferite fata de factura postata mai sus): 01030000 - Inspectie cu schimb ulei 126+23,94(TVA) 04E129620 - Filtru AER 103,5+19,67(TVA) 04E115561H - Filtru ULEI 42,9+8,15(TVA) 5Q0819644A - Filtru POLEN (l-am avut pe cel simplu, fara carbon, am folosit de atatea ori varianta cu carbon pe Octavia, dpmdv e frectie la picior de lemn, se simte in interior fix ca cel normal) 74+14,06(TVA) N90288901 - Buson BAIE ULEI (wtf, si asta e mai ieftin si e cod diferit la benzina vs diesel) 9,6+1,82(TVA) 5 x Ulei VW OE (bidon 1L) 369,75+70,25(TVA) Eu mai am in plus pe factura Spray curatitor si Spray lubrifiant (vreo 9 lei in total), dar la materiale mici am cativa lei mai putin. Deci per total aproape toata revizia e diferita dpdv al lucrurilor puse pe hartie (diferente mici, dar care insumate fac o diferenta de vreo 200 lei la pretul final in favoarea benzinei se pare).1 point
-
Cam asa arata PS4S 225 pe 8.5J @fabians pe spate iti va atinge garantat cu ET40 cand vei avea masina incarcata, au rim protectorul maricel anvelopele. Eu am ET45 si am fost cam optimist cand am coborat spatele; mi-a frecat pe stanga de au sarit toate p#*ile din vopsea1 point
-
Nu are cum sa capete greierasi pentru ca sistemul de fixare al ecranului este unul foarte simplu : prin cleme. Se poate monta/demonta "fara numar"1 point
-
1 point
-
Corect, Eexcalade. La strung iese discul rectificat fara ovalizare. Ovalizare = defect, chiar daca o intalnesti la discuri noi, cum am patit eu acum cativa ani... Cei de la reprezentanta Renault rectifica discuri la mine la fabrica :)1 point
-
@Muale fumez Heets, dar cred ca si asta se depune... o sa ma ocup de parbriz zilele astea, astept sa vad daca se redepune pe portiunea stersa. @NordicN eu ledurile le vad pentru siguranta. Becurile normale sunt fix pix. da, imi trezeste emotii de fiecare data cand infund piciorul in acceleratie, sau cand intru intr-o curba mai tare. am mai condus cateva masini sport cu peste 300 cp, si Polo-ul imi pune zambete pe față Cred ca sunt si subiectiv pentru ca este a mea, si nu a prietenilor. Numai eu stiu cum m-am dat cu polo-ul vechi, cel de 105 cp, si cred ca pentru cei 22 de ani ai mei sunt suficienti cei 200 de cai. Mi-ar fi placut mai multi, dar ma simt mai in siguranta față de mine doar cu 200?. Adica daca eu as fi fost tatăl meu, nu mi-as fi dat o masina de 200 de cai. sunt constient de acessta “febra a tineretii” si o resmt de cfiecare data cand ma sui la volan E un fel de pubertate legata de relatia cu femeile a unui adolescent. Si masinii, si fetelor, vrei sa le dai “pedala”? Sunt constient si ma abtin cat de mult pot. Sunt curios daca a incercat cineva Led Aftermarkef (doar becurile) sau Philips Pure Vision +160%. am inteles ca philipsurile se duc repede , maxim un an, iar led-urile sunt greu de montat din cauza ventilatorului incorporat. Puteti sa imi recomandati becuri va rog? as prefera lumina alba, dar am inteles ca nu exista, si toate au tenta de galben. Multumesc frumos!0 points