Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 25 Noiembrie 2024
-
Anual
26 Noiembrie 2023 - 25 Noiembrie 2024
-
Lunar
26 Octombrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
19 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Astăzi
26 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
15.07.2018 - 15.07.2018
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.07.2018 în toate secţiunile
-
Saptamana care a trecut am avut si eu timp sa ma ocup de Explorator asa ca am mai bifat cate ceva din lista de "To Do" Urmarind modificarile facute de @grp la Tiguanul lui am decis sa merg si eu pe aceleasi becuri Xenon : Osram Night Breaker Unlimited Xenarc si vreau sa zic intr-un cuvant WOW . Becurile actuale de pe masina inca functionau ( erau cele originale din 2013 Philips XenEcoStart) dar ......totusi la condusul de noapte nu mai faceau fata, mai ales dupa vreo 2 ore de condus ........erau varza. Becurile acestea sunt geniale ! In poza de mai sus este faza scurta ! In realitate se vad mult mai bine ca in poza ! Diferenta a fost sesizata si in timpul zilei dupa montaj: Am reusit sa adun si componentele pentru revizie . Decizia a fost pur personala sa merg pe cele din imaginea de mai jos : Ulei Valvoline SynPower 5w30 , Filtru polen ManN cu Polifenol , Filtru Aer Mahle , Filtru Ulei Purflux si Filtru Combustibil tot Purflux. Cu uleiul vechi am aprox 4000 km acum dar nu sunt multumit deloc de el, o sa fac revizia cat de curand. Pe langa revizie am mai luat si lubrifiant siliconic LiquiMoly pentru trapa si inca un Sonax pentru Chedere. In limita timpului as vrea sa fac lunar mentenanta la trapa. Am reusit in sfarsit sa reconditionez etrierii si protectiile acestora , am eliminat toate petele de rugina care erau vizibile pe acolo , spre rusinea mea nu am mai avut timp sa ma ocup in detaliu si de jante , ramane sa o fac alta data. Azi ...Duminica cand am deschis portbagajul la cateva secunde dupa ....am vazut o mare stea verde unul din amortizoare a cedat complet si mi-a cazut haionul in cap....cu ocazia asta am realizat cat de greu poate sa fie haionul de Tiguan.....pur si simplu s-a auzit un pufait /fasait si asta a fost .....celalalt amortizor era si el vai de mama lui. ... nu am avut de ales decat sa pun ce am gasit pe stoc la un magazin de piese auto Noname ....am luat doua amortizoare Polcar , care pana acum si-au facut treaba cum trebuie . Avand in vedere ca maine plecam intr-un concediu "Flash" de aprox 1800km (neprogramat) alta solutie nu aveam cu amortizoarele de la Haion. Si intr-un final am reusit sa accesorizez compartimentul din portbagaj , cu toti piticii de pe creier necesari toate accesoriile sunt "just in case" , mai ales rola de hartie igienica “It's not the shit we face that defines us, it's how we deal with it.”4 points
-
Bun, sa mai sterg praful putin. Sa o iau in ordine. In primul rand, am reusit sa platesc optiunea de online infotainment, fusese o problema legata de serverele Skoda, s-a remediat undeva pe la jumatea lunii iunie. Am ajuns acum la 22.250 km, dupa un concediu de Grecia. Masina incarcata destul de mult, 5,8% la dus si 6,1 la intors (am mers mai "haotic" a fost aglomerat). Totul ok, motor, cutie, o sa verific zilele astea nivelul uleiului de curiozitate. O sa incerc sa trec pe la un service, am mai primit niste "urari de bine" de la un posesor de Peugeot 107, eram pe banda 2 si el pe 1, oblic in fata mea si cred ca-l deranja farul dreapta - aveam pe la 120 km/h pe autostrada, deci AFS era setat in mod "highway". Am observat ca fasciculul de la farul dreapta e oricum mai ridicat decat cel stanga - cred ca e normal insa sa mai verific o data sa fie totul ok. Consumul pe ultimii 5000km (vmed = 56km/h) e de 6,4%. Si momentul 20k +2, pentru simetrie .4 points
-
@skodamen: Pana acum la Tiguan, unde am facut aceeasi operatie, nu s-a dezlipit nimic. Oricum o sa urmaresc capotele si din cand in cand am sa le verific, in special la marginea foliilor. Vreau sa le atrag atentia celor care vor sa faca aceasta operatie Golf-urilor lor, asupra catorva aspecte intalnite de mine, pentru a evita unele greseli (facute de mine). Pentru fetele exterioare de usi: puneti suruburile separat in cutii (sau borcane cum am facut eu) etichetate: sub portiera, cele din partea din fata si cele din partea din spate atentie la dimensiunea suruburilor si la pozitionarea lor, pentru ca unele difera ca lungime cand strangeti surubul din interiorul portierei, cel care strange de fapt partea mica a manerului, trebuie sa fiti atenti la final, sa tineti partea mica presatata de usa foliile trebuie presate cat mai bine, evitand lasarea unor goluri de aer (se taie si se preseaza din nou), rola metalica fiind necesara, dar mie mi-a fost util si un trafalet mic, de pe care am scos rola de burete, in special la presarea marginilor sau in zone inguste la remontarea fetei, nu strangeti definitiv suruburile, decat dupa ce v-ati asigurat ca pintenii de ghidaj sunt la locul lor (in fata spre balama si in spate spre incuietoare) la portierele spate unul dintre suruburi se "ascunde" sub mansonul din cauciuc de protectie a cablurilor plasati fetele de portiera pe ceva moale, dar totusi suficient de ferm pentru a va permite trecerea rolei suficient de ferm atentie mare atunci cand scoateti protectiile de pastic de pe marginea portierelor, clemele de plastic se rup foarte usor, mai ales la masini mai vechi Pentru interior: faceti poze (muulte) cu amplasarea suruburilor si dimensiunea lor, pentru ca nu puteti sa va umpleti de cutii pentru fiecare surub mocheta se poate spala cu pompa cu presiune, dar la pasla de sub mocheta nu as incerca acest lucru, pentru ca nu stiu daca isi mai pastreaza forma atentie la cabluri si mufe, daca nu aveti memorie fotografica buna cel mai bine e sa le etichetati; de asemene atentie la cabluri cand remontati consola centrala cand desfaceti panouri sau parti din plastic, trageti incet la inceput, pana se desface prima clema, apoi cat ferm de ele si pe cat posibil in sensul de introducere, in acest fel evitati ruperea clemelor sunt locuri, unde intra suruburi sau cleme si unde prin adaugarea foliei (foliilor) se creste grosimea si acestea nu mai intra; decupati foliile sau nu le puneti in zonele respective (de exemplu la prinderea in podea a tuburilor de ventilatie de sub scaune sau suportul de plastic al mufelor de la airbag/incalzirea in scaune3 points
-
2 points
-
Salut,in cele din urma m am decis sa imi prezint si eu masina care o am in posesie din octombrie 2013 si cu care am parcurs cam 100kkm in toti acesi ani masina este PASSAT B6 trendline 105 hp BXE resoftata la 143 hp masurati pe dyno prea multe nu am de spus despre dotari fiind un model trendline,in mare are pilot automat,bord computer maxidot,comenzi volan imi cer scuze daca prezentarea nu e pe placul tuturor,principalul motiv al prezentarii este de a prezenta eventualele lucrari efectuate la masina si pt a avea un jurnal de bord si cateva poze cu masina,un pic prafuita la exterior1 point
-
Hello, nu am mai scris de ceva timp, mașinuța merge perfect, se apropie de 69000km iar după excursia de vara in Grecia va trece de 70000km. Intrucat pata mi se puse pe următoarea mașina respectiv Audi A4 B9 Quattro 190cp STronic, Golful se va pune la vânzare (este deja pe mobile.de), pentru detalii (despre Golf sau despre Audi) vorbim pe PM.1 point
-
Nu e nici o problema, managementul incarcarii e controlat de calculator in functie de cerinta.1 point
-
schimbarea mai repede a curelei aduce profit instant cum am discutat mai sus cu calin,e identic kit ul cu bxe,la asz ai in plus amortizorul de vibratii1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
@Dolfin lucrez in automotive, nu vei gasi pe piata produs OE/OEM/AM care sa tina la fel ca prima echipare. Iti dau un ex evident, sachs va produce 10.000 de piese iar la final vei avea: sigla vw, bmw...etc si sachs, adica lotul are aceeasi calitate dar tu la pret in magazin vei avea OE de 2x mai scump decat OEM, deci care-i afacerea? Dupa stop proiect, tot ce vei gasi pe piata va fi un fel de SH al liniei de productie, deoarece noi proiecte vor fi dezvoltate care pot modifica total sdv-istica. Acel "SH" va fi facut cu minimum de resurse care sa respecte minimum de calitate chiar daca cele cu sigla VW vor avea poate un control in plus. Peste tot e vorba de bani, nu te amagi cu o sigla si o foaie de certificat de conformitate. Mai jos lamurire pt OE/OEM/AM: Piesele auto sunt clasificate in trei grupe principale: OE, OEM si AFTERMARKET. Piesele OE (Original Equipment) sunt piesele de prim montaj, folosite de fabricantul masinii. Piesele originale au inscriptionate logo-ul producatorului (de ex. Sachs) si a marcii auto (de ex. BMW), avand pretul cel mai mare, dar si nivelul de calitate excelent. Acestea sunt vandute comerciantilor exclusiv de catre producatorul marcii auto (de ex. BMW). Piesele OEM (Original Equipment Manufacturer) provin de la aceeasi producatori care fabrica si piesele originale. Piesele OEM sunt marcate doar cu logo-ul producatorului (de ex. Sachs), avand preturi accesibile si o calitate foarte buna sau excelenta in functie de producator. Acestea sunt vandute comerciantilor direct de catre producator. Piesele AFTERMARKET sunt facute de alti producatori decat cei care fabrica piese OE si OEM, care au cumparat drepturile de a le produce. Aceste piese sunt marcate doar cu logo-ul producatorului, avand preturi foarte accesibile si un nivel de calitate bun sau foarte bun in functie de producator. Piesele AFTERMARKET sunt vandute comerciantilor direct de catre producator.1 point
-
@UBY35Sa intelegem ca are de vanzare o Octavia 1 1.4 cu 10.000 lei? Probabil ca face (acum depinde si ce an de fabricatie este), daca vrei sa o folosesti preponderent la oras. Insa, daca vrei sa pleci cu ea incarcata in concediu, o sa vezi ce inseamna motorul mic pe masina grea...1 point
-
Am ales Ravenol vmp...la CRLB(a3) motorul suna mai urat (uleiul vechi avea 20000km, schimbat in De, nu stiu marca, torcea ca o pisica, km 111000). La CFFB(tiguan), nu se simte nimic deosebit fata de alt ulei proaspat, uleiul folosit anterior Castrol, aprox 13000km. Schimbul s_a facut in aceeasi zi, oarecum exclud efectul de diluare a impresiilor, toate filtrele au fost Mahle(filtrul habitaclu made in Romania). Bidonul de 5l(care a ajuns in crlb) fabricat 07.2017, bidonul de 4l fabricat 04.2018. Am verificat codurile, ok. Ramane de vazut comportamentul in timp. Pana acum am folosit doar Castrol, nu am avut probleme niciodata.1 point
-
Done! Acum mai trebuie doar sa gasesc undeva ansamblul de butoane cu tot cu cel de senzori si e gata!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Bucuresti - Lefkada - Bucuresti - Timisoara - Budapesta - Timisoara - Bucuresti 4300km, consum 5.1, viteza medie 75Km/h 2.0 tdi, 2 pers, AC non-stop1 point
-
1 point
-
@techmaster34 E recomandat ca discurile si placutele sa fie aceeasi marca ,din aceeasi gama1 point
-
Revin cu un consum după 2 ani și 41.000 km, am făcut 931 km cu 41 L motorina, ac pornit mereu, 4 pers, motor 2.0 tdi 150 cp. Mă gândeam la benzina pe viitor dar cu siguranță nu va consuma niciodată un benzinar 4,4. Am mers normal, nu menajat și nici sportiv, depășiri normale și pe autostrada constant xxxx In București nu sare de 7,2 niciodată vara, iar iarna 8,4. Observ că este un motor extraordinar de bun din toate punctele de vedere, putere, consum, fiabilitate, nu mananca pic de ulei....chiar bravo vw pt acest motor, am schimbat uleiul la fiecare 10.000km, și următoarea mașină dacă va mai exista cu acest motor tot pe asta l-as cumpăra daca nu îl scot din producție... La vitezele alea decoleaza avioanele1 point
-
Salut nu ai nevoie de mufa T8 aia e pentru alarma si senzori volumetrici uite aici iti pun o schema T15 pin 2: iesire 12v pentru alimentare volumetrica T15 pin 3: iesire LIN-BUS sirena elecronica T15 pin 5: Semnal de intrare capotă deschisă (pentru alarmă). Pute?i lua din bord, conector verde PIN-ul 22 sau unul dintre ace?ti conectori de sub plastic, în partea stângă a ambreiajului. Cablul este maro / ro?u: - conector 10 maro (PIN 6) - conector 15 gri (pinul 12) - conector 14 (nu stiu de culoare) (PIN 11) T15 pin 9: Intrare de declansare volumetrica (cu un puls de 0V) T15 pin 10 si 7: antena semnal telecomanda pin 10 plusul de la cablul coaxial si pin 7 minusu de la cablu coaxial care merge in stalpul din stanga de la masina T15 pin 11: iesire alarma claxon H8 T15 pin 12: intrare plus permanent ( se conenecteaza la piulita 30 sub releele de sub bord,cu siguranta 15 amperi) pentru alarma claxon T15 pin 13: intrare plus permanent ( se conenecteaza la piulita 30 sub releele de sub bord,cu siguranta 15 amperi) pentru semnalizari T15 pin 14: iesire semnalizare dreapta ( conectare la pinu 2 de la butonu de avari ) T15 pin 15: iesire semnalizare stanga ( conectare la pinu 3 de la butonu de avari ) eu am legat pinu 14 si 15 la mufa T321 point
-
Atunci cand te mananca in MS DOS ? S-a oferit imediat un cumatru de pe acolo cu un Tucson sa ma scoata dar a ramas impotmolit pe unde trecusem eu ? Apoi am dat de cineva cu un Ford F150 ??? care ne-a scos pe amandoi. Rezultatul: Din nou "apoi" a venit randul ursului sa scoata Fordul pentru ca ramasese si el impotmolit Baita la rau si nani + sedinta foto la final Si nota de plata ? Dus: Intors:0 points