Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 25 Noiembrie 2024
-
Anual
26 Noiembrie 2023 - 25 Noiembrie 2024
-
Lunar
26 Octombrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
19 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Astăzi
26 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
13.07.2018 - 13.07.2018
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.07.2018 în toate secţiunile
-
4 points
-
Din ce zici tu acolo, clar nu eram eu. Alaltaieri nu am fost pe acolo si nici usor carunt nu sunt, din cate stiu ?2 points
-
Într-un final am rezolvat cu o perie de sârmă pusă pe polizor. Plus că atunci când pui prezoanele și le strângi, discul se așează perfect. Mulțumesc.2 points
-
poti sa completezi cu orice 5w-30 care respecta norma 507.00 si este in lista de uleiuri aprobate 507.00 indiferent ca scrie pe el LL3 , LL , no sugar , fat free , bio ,organic .....2 points
-
2 points
-
Mulțumesc pentru sfaturi. După îndelungi căutări și teste cu diferite mașini, am ales sa folosesc bugetul disponibil ca avans pentru o Skoda Octavia 1.0 tsi Style manuala cu câteva dotări suplimentare. Urmează jurnalul. Încă o data mulțumesc pentru ajutor!2 points
-
@darksun M-am uitat pe factura cum am spus si se pare ca am avut dreptate: e mai scumpa manopera la diesel si consumabilele NU SUNT aceleasi (in afara de filtrul de polen) - vorbim de acelasi dealer sper - Brady Trade Militari . Manopera pentru diesel are alt cod intern fata de ce apare pe factura mea, desi denumirea e tot "inspectie cu schimb ulei". Punctual (aici le notez doar pe cele care au coduri diferite fata de factura postata mai sus): 01030000 - Inspectie cu schimb ulei 126+23,94(TVA) 04E129620 - Filtru AER 103,5+19,67(TVA) 04E115561H - Filtru ULEI 42,9+8,15(TVA) 5Q0819644A - Filtru POLEN (l-am avut pe cel simplu, fara carbon, am folosit de atatea ori varianta cu carbon pe Octavia, dpmdv e frectie la picior de lemn, se simte in interior fix ca cel normal) 74+14,06(TVA) N90288901 - Buson BAIE ULEI (wtf, si asta e mai ieftin si e cod diferit la benzina vs diesel) 9,6+1,82(TVA) 5 x Ulei VW OE (bidon 1L) 369,75+70,25(TVA) Eu mai am in plus pe factura Spray curatitor si Spray lubrifiant (vreo 9 lei in total), dar la materiale mici am cativa lei mai putin. Deci per total aproape toata revizia e diferita dpdv al lucrurilor puse pe hartie (diferente mici, dar care insumate fac o diferenta de vreo 200 lei la pretul final in favoarea benzinei se pare).1 point
-
- O antena decenta, este incepand de la 1m. Ideal este 1,45m. - Montarea se face cat mai in centrul plafonului.1 point
-
1 point
-
Pai am retinut numarul, B 121 KDK si am inceput sa-l caut pe aici dimineata. Mi-a sarit in ochi lipsa suportului de nr, arata foarte bine. Pe seara daca nu uit scot clipul si fac un GIF din el sa il postez aici. P.S. Daca da intamplator de postarea mea pe aici, poate sa ia in considerare faptul ca-s nebun, sigur nu erai tu!1 point
-
Show me ... dar nu cred ca e vorba de ursul meu, nu am calcat pe acolo zilele astea. Bine ca n-are consoarta cont aici ca o imbulinam1 point
-
Eu l-am schimbat acum doua saptamani. Am montat filtru VW, cel vechi era Purflux. Amandoua au inaltimea de 134 mm si sunt folosite la motoarele de 1.6 si 2.0.1 point
-
Daca e nevoie sa schimbi bucsele de la bratul acela longitudinal in forma de "os" mai bine iei bratul cu totul. Daca este bratul pe care vin montate arcurile sunt bucsele de la punte si ai nevoie sa schimbi si suruburile.1 point
-
1 point
-
Am efectuat revizia in regim propriu ? La filtru motorina am găsit ceva gunoaie în pahar, chiar ceva mare ca un bănuț, probabil aglomerare (asta de la motorina west europeana) . Am golit, spălat remontat și gata. Între timp am "procurat" anvelope de iarna Kleber krisalp hp3. Ceva preț mic. De acum spre mări... Opriți ploile!1 point
-
Suprafata unde se aseaza discul pe butuc trebuie curatata foarte bine de rugina,surubelul trebuie strans si el destul de bine.Am patit si eu la o masina dar nu curatasem indeajuns butucul.In plus daca discurile au venit cu grund pe ele trebuie curatate inainte de montaj.1 point
-
@Tudor.r incepand de astazi, TU nu mai esti prietenul meu! ?????? joking! PS: arata bine, se tine bine! Ma bucur enorm ca este tratata asa cum a fost obisnuita. Ai grija cu 3 persoane in spate si distantiere de peste 10mm, sa calculezi bine offsetul ca sa nu atinga cauciucul in carenajul de plastic la roata.1 point
-
@Marius82 Arata bine rau numerele alea fara suport asa pe masina. De cateva zile ma tot chinui sa-mi dau seama de unde stiu numarul de la Kodiaq-ul pe care-l vad dimineata pe la 7 jumate in intersectie la Lujerului Azi mi-a picat fisa si cum am ajuns la birou am aruncat un ochi pe forum. Daca vrei sa te vezi din sensul opus iti pot face un GIF, ieri parca eram primul la semafor (venind dinspre A1) si cred ca a surprins un cadru frumos cu ursul camera din bord.1 point
-
Poate fi de la tampoanele de susținere a motorului și a cutiei. Treapta a doua produce un balans mai puternic al motorului, mai ales la motorul rece.1 point
-
Salutare ! Dupa ceva timp am reusit sa trec si pe aici sa postez singurul update .. Update ? @Stefan.DFS arata la fel ca acum cativa ani ? Sooo .. Back to Eibach Pro kit 30/30. Care mi se pare cam jos de fata, fata de cum ma asteptam sa arate :-? Am sa vad urmatoarele zile/saptamani. In rest intretinere.. apa paie si bataie. 242xxx km.. Ne intelegem de minune la fel ca in prima zi Vad eu cat ma tine dambalua, si cat de repede revin la stock :-s As vrea sa pun distantiere, macar pe spate, dar nu stiu de cat sa iau :-? 10-15mm ? Orice sugestie e binevenita, multumesc mult anticipat celor care vin cu sugestii Link-uri cu poze pentru clatirea ochilor Toate bune ! https://ibb.co/jrwECT https://ibb.co/co6sz8 https://ibb.co/hxWgsT https://ibb.co/edRECT https://ibb.co/ciT5K8 https://ibb.co/fhUqmo https://ibb.co/iS6gsT1 point
-
1 point
-
1 point
-
Dbilas, Veicomer sunt niste tiganii de axe, astia iau axe normale si le refac, nici cea de pe Darkside nu e ok, are lobul prea ingust...mergi pe Rosten sau chiar cea de 2.0 sdi.1 point
-
In sfarsit se apropie momentul cand o sa ma intorc pe circuit, asa ca probabil e cazul sa prezint, pe scurt, ce s-a mai intamplat cu masina. In 2017 nu am mai ajuns pe track pentru ca am vrut sa vad masina intr-un setup safe si satisfacator inainte, iar asta nu s-a intamplat asa repede :). Initial am schimbat duzele injectoarelor mele cu un set FIRAD 80+, si apoi am montat o axa Dbilas 272° / lift: 9,8. Aceste modificari au necesitat lucru custom intens pe parte software, avand in vedere ca duzele sunt sensibil mai mari (cu soft original dadeau motorina pt. 208 cai!!!), injectoarele au fost reglate mecanic la o alta presiune de deschidere a injectiei principale si sunt mai mici decat cele folosite in general (au pompa de 7,5), iar axa Dbilas are came de injectie diferite fata de o axa OEM pt. DPF (care are came mai agresive). Pe langa asta, am fost foarte dezamagit de calitatea axei cu came (vedeti poze mai jos) si de efectul montarii ei (consum marit la ralanti si in mers), si desi am vrut initial sa revin la o axa OEM, am incercat sa vad daca pot scoate ceva cu ea. Deocamdata totul pare sa mearga bine. Acum o luna am finalizat si traseul de aer turbo-IC-admisie si am montat un intercooler de S3, modificat pt. traseul clasic de pe 1.9/2.0 TDI-PD DPF. In tot acest timp, masina si-a facut cu brio treaba de daily-car, cu toate interventiile de intretinere necesare. Momentan masina a ajuns sa mearga foarte corect pe toata plaja de ture, curat (fara fum) si cu temperaturi foarte ok. Ralantiul e impecabil, singurele ezitari fiind la pornirile la cald sau la foarte rece (sub 0 grade). Astept acum niste ceasuri maxidot, pe care vreau sa le imperechez cu o interfata Polar FIS, pentru a putea monitoriza macar temperaturile la ulei si admisie aer, pentru a vedea cum sta masina si pe circuit. Din pacate sonda EGT si radiator suplimentar de ulei inca nu am reusit sa pun, dar sunt in plan. Sper sa ma intorc pe circuit cat de curand1 point
-
Diferenta intre filtrul OE si cele AM este de 15-20 RON. Dar, asta este...cei mai multi se zgarcesc si apoi apar prin topicul cu span la pompa de inalte.1 point
-
Salutare, s-o stăpânești sănătos și la cât mai mulți km! In ceea ce privește echiparea, dacă ne luăm după trim-interior și jante aș spune că e trendline, aceeași ca și la mine. Eu am găsit în carte un sticker cu serie, coduri culoare, echipare, etc. Teoretic ar trebui să fie și sub scaunul pasagerului (dreapta-fata).1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Conform acelui versus sunt diferente mici intre ele. Cel putin pe hartie. Mai ramane de luat in calcul diferenta de consum si diferenta de pret la achizitie. Fiecare in functie de preferinte si de kilometri parcursi va putea alege. Pana la urma se pare ca este un motor fara boli ale copilariei avand in vedere ca inca nu s-a plans nimeni de el.0 points
-
0 points
-
Hmm Preturile sunt la fel cum le-am lasat acum 3 ani. Am facut 12h:45 min in conditiile in care am fost cazat in SUD, din vasiliki pana in lefkada town faci 1 ora... Drum la intors am adunat taxele de drum (PE SOFIA) 15,4 + 2 eur trecerea spre RO, atentie la rovigneta bulgaria 90 lei la samsari pe 1 luna, 72 lei la omv platit cu cardul. mitul ala prin care faceti plinul la bulgari la omv cu cardul ca iese mai ieftin este PIPI, iese mult mai scump am bagat 27 litri cu 171.84 = 6.36. Recomand Shell de la greci, am bagat motorina ieftina care ziceai ca e peste cea de 100 la noi, imi pare rau ca n-am bagat si premium. Intrarea la greci pe la kulata sunt vreo 5 km de autostrada efectiv nasoala...se face slalom... Mare grija la bulgari cu acele camere noi, le-am urmarit special (noaptea) cand te apropii unele fac poza (cred) ca se inroseste mini displayu ala, indiferent ca eram in viteza legala sau ca aveam mai mult. (Dumnezeu cu mila) Despre insula : AVETI GRIJA ca se lucreaza, m-am trezit pe drumul ala ingust cat un l!nd!c catre porto katsiki cu 2 basculante d'alea mari... La egremni se ajunge doar cu vaporul ( se ppleaca din vasiliki si nidri ) sa nu ii credeti p'aia cu "DOAR MAINE MAI PLECAM...PIERDETI VACANTA" intrucat a 2 a zi seara aplica aceasi regula pt urmatoarea zi. PRET : din vasiliki cu ioanian sea 20 eur la grup mai mare ne-a scos la 16 eur copii gratis PLECARE plaja Agiofili 6 eur de persoana dus intors ( se pleaca din vasiliki ) PT aia tari in picioare de faceti cycling merita, dar aveti grija de unde luati bicicleta, eu am avut de lucru si m-am dus dupa prietenii mei cu bicicleta...un jaf cu discurile de frana pline de ulei...la 36 grade am zis ca mor pe drumul ala pt cei mai experimentati merita, eu am 1 luna de city cycling. Porto Katsiki - 5 eur parcarea (bagati masina langa scaunu lu ala cu plata vine umbra cand plecati), acum 3 ani trebuia sa intri in apa sa ajungi in partea stanga a p[lajei...acum zici ca e ca la pescuit...a umblat astia la calugar intrucat a scazut apa si s-a marit plaja. Tot aici 10 eur setul 2 sezlong + umbrela. Kathishma parcare moca pe stanga, parcare cu plata pe dreapta tot 5 eur. sezlongurile la fel. Preturi taverne vasiliki : Recomand Alexander, vedeti ca sunt 2 romani sot si sotie tineri. (fac discount) + ultimul din port Miramare (este mai scumput ~ 1 eur dar mancarea este bomba de buna) INFO PRET: Platou fructe mare 1 pers 17.9 eur Vin 0.5 - 5 eur Mix grill - 14.9 eur suc portocale copil 2.5 eur - 2.9 eur Calamari - 11.9 eur Lamb Chops - 14 eur PRETURI NIDRI : mai mici cu 1.5 - 2 eur dar am luat teapa....a 2 a zi am fost morti toti...inclusiv un copil. am uitat numele tavernei ca era ciudat, singura taverna recomandata pt nidri este EL GRECO sunt 2 romani patroni. f f f cumsecade. P.s. recomand sa va duceti la waterfall'u ala, in al 3 lea an l-am vazut si eu si am ramas uimit, sa plecati cu cioboatele de baie sa intrati in apa, noi am fost dupa o ploaie cu adidasi si am alunecat ca la pationoar acolo... P.S. Eu am plecat pe 10.06, deci am ROVIGNETA VALABILA LA BULGARi pana 09.07! nu este lipita, se ridica din militari sector 6 pt 1 bere rece ! Drumuri bune.-1 points
-
Cel cu piele e destul de scump, de la 300 lei in sus! Initial am vrut sa reconditionez nuca de piele pe care o am dar este sarit cromul acela de la capacelul de plastic. La Octavia stiu ca se putea cumpara acel capacel ca piesa separata de nuca, dar la Superb nu se gaseste. Oricum, la banii care i-am dat pe nuca +fusta si rama nu are cum sa imi para rau!-1 points