Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.07.2018 în toate secţiunile
-
In sfarsit se apropie momentul cand o sa ma intorc pe circuit, asa ca probabil e cazul sa prezint, pe scurt, ce s-a mai intamplat cu masina. In 2017 nu am mai ajuns pe track pentru ca am vrut sa vad masina intr-un setup safe si satisfacator inainte, iar asta nu s-a intamplat asa repede :). Initial am schimbat duzele injectoarelor mele cu un set FIRAD 80+, si apoi am montat o axa Dbilas 272° / lift: 9,8. Aceste modificari au necesitat lucru custom intens pe parte software, avand in vedere ca duzele sunt sensibil mai mari (cu soft original dadeau motorina pt. 208 cai!!!), injectoarele au fost reglate mecanic la o alta presiune de deschidere a injectiei principale si sunt mai mici decat cele folosite in general (au pompa de 7,5), iar axa Dbilas are came de injectie diferite fata de o axa OEM pt. DPF (care are came mai agresive). Pe langa asta, am fost foarte dezamagit de calitatea axei cu came (vedeti poze mai jos) si de efectul montarii ei (consum marit la ralanti si in mers), si desi am vrut initial sa revin la o axa OEM, am incercat sa vad daca pot scoate ceva cu ea. Deocamdata totul pare sa mearga bine. Acum o luna am finalizat si traseul de aer turbo-IC-admisie si am montat un intercooler de S3, modificat pt. traseul clasic de pe 1.9/2.0 TDI-PD DPF. In tot acest timp, masina si-a facut cu brio treaba de daily-car, cu toate interventiile de intretinere necesare. Momentan masina a ajuns sa mearga foarte corect pe toata plaja de ture, curat (fara fum) si cu temperaturi foarte ok. Ralantiul e impecabil, singurele ezitari fiind la pornirile la cald sau la foarte rece (sub 0 grade). Astept acum niste ceasuri maxidot, pe care vreau sa le imperechez cu o interfata Polar FIS, pentru a putea monitoriza macar temperaturile la ulei si admisie aer, pentru a vedea cum sta masina si pe circuit. Din pacate sonda EGT si radiator suplimentar de ulei inca nu am reusit sa pun, dar sunt in plan. Sper sa ma intorc pe circuit cat de curand6 points
-
Mulțumesc pentru sfaturi. După îndelungi căutări și teste cu diferite mașini, am ales sa folosesc bugetul disponibil ca avans pentru o Skoda Octavia 1.0 tsi Style manuala cu câteva dotări suplimentare. Urmează jurnalul. Încă o data mulțumesc pentru ajutor!2 points
-
2 points
-
2 points
-
1 point
-
consum f ok la greutatea masinii plus ca nici nu conteaza cant consuma in oras si mie mi s-a parut ca se conduce foarte usor masina cum simti denivelarile cu rotile de 18 ? tremura putin ursul ? sa te bucuri de ea fara probleme1 point
-
Am avut ocazia sa folosesc Traffic Jam Assist la intoarcerea de la Mangalia catre Bucuresti , insa pot sa spun ca nu e un feature relaxant. Mi-a fost greu sa am incredere in el o perioada si am stat stresat. Dupa vreo 10 minute am inceput sa am incredere, insa in 5 minute increderea mi s-a dus. La o plecare de pe loc de vreo 20 de m, mi-a pleacat masina pana la limita de 30 km/h , iar masinile din fata dupa 10 m incep sa incetineasca, ma asteptam ca si masina mea sa faca asta. Plecand mai lent de pe loc , cei din fata au prins ceva distanta fata de masina mea. In momentul cand masina mea trebuia sa incetineasca, masina din fata a trecut pe banda de langa, iar cea din fata ei era deja oprita. Astfel , masina mea in loc sa incetineasca si-a pastrat viteza de 30 km/h mergand, fara urma de incetinire, catre masinile oprite din fata. Crezand ca va incetini am lasat-o, insa cu 3 m inainte de masina oprita am franat brusc, iar pasagerii au tras o sperietura. Am decis sa continui fara a mai folosi TJA. E adevarat ca in manual mentioneaza ca masinile care stationeaza nu sunt recunoscute, insa situatia asta se poate intampla de foarte multe ori si daca te relaxezi s-ar putea sa ai o neplacere. Poate voi mai incerca TJA pe viitor, insa s-a dus relaxarea in utilizare. Aveti grija la aceasta situatie cei care aveti optiunea activa.1 point
-
1 point
-
Sunt consumuri normale, pe distante mici oricum sunt irelevante Pe Ateca am un pic sub 9% exclusiv urban pe ultimii 100km, in Cta, insa pe bucati variez intre 6.5 si 12%1 point
-
1 point
-
Din păcate se pare că e cam problema cu tunerii zilele astea care nu reușesc să obțină ce promit (vezi celălalt topic cu discuții aprinse pe subiectul asta)... Dacă te mai răzgândești cu softul, poate ai noroc și găsești pe cineva să facă treabă bună, nu sa scoată cele mai mari numere și să omoare mașina. Un 205-210 cai ar trebui sa fie in stare sa scoată complet safe pentru motor și cutie, fara fum, dpf off sau alte modificări, că doar nu e un motor apar acum câteva luni pe piata...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Domnilor, revin dupa aproape 500 km facuti cu masina. Mai tineti minte ca va spuneam ca nu are aia, aia, aia? (dotari) M-am urcat in ea, i-am dar cheie, am plecat la drum, si am uitat complet si de farurile cu led, si de active info display, si de orice marunțis costisitor. Masina este excelenta. Este dragoste la prima vedere, si simt ca doar pe forumul acesta voi fi pe deplin inteles de catre oameni. Este primul meu hot hatch, dar simt ca am facut cea mai buna alegere. Se aude bine, trage bine, dar CAT SE BINE SE ȚINE PE ASFALT! M am distrat puțin cu ea pe Transfagarasan, pe ploaie, cu ASR-ul activat, iar diferentialul electronic nici nu cred ca a muncit prea mult. Pe langa faptul ca fuge, si fuge rau, este un pachet complet. Confortabila, rafinata, si da foarte mult senzatia de premium prin lumini, tehnologii si (unele) materiale. Sunt indragostit. Sunt indragostit si subiectiv referitor la aceasta masina, pentru ca nu m-am asteptat nici macar o secunda sa imi placa atat de mult din primul moment in care m-am urcat in ea. Va atasez poze facute la Bâlea.1 point
-
e super arhi suficient colegu motorul de 1,6 tdi . daca e si de 110 cp e si mai bine . Totusi nu iti recomand dsg uscat la 170-180k km . Acum sigur daca avem motor de 2l avem impresia ca restu 'e fraieri' . Daca te uiti pe net la vanzari 80-80% sunt masini cu motor de 1,6 L . Prea putini mai arunca banii pe fitze.1 point
-
Eu am înlocuit suportul acela cu unul pentru telefon magnetic, Scosche Magic Mount se numește, găsiți pe youtube, arata foarte bine, pus acolo sa acopere gaura ce rămâne, tine foarte bine un iPhone 4s perfect! Am sa pun niște poze!1 point
-
Ai inceput sa circuli noaptea? Sau care e ideea ? Parca ziceai ca nu ai ales XENON/LED pt ca nu circuli dupa lasarea noptii...:)). Observ ca te-ai razgandit si in privinta cutiei. GJ !0 points
-
Sincer am fost la un Test Drive si am fost incantat de cum merge masina motor de 1.0TSI am scos 6.5 consum cu Clima Pornita + am si calcat-o putin , deci la un motor de 1.0 TSI se misca extraordinar masina se simte foarte usoara se simte ca nu se chinuie motorul . Mi-am comandat si eu masina imi vine tocmai in Septembrie ! Isi merita banii dar mai mult de 22.000 nu merita bagat in aceastat msina ! Astept sa vin a masina si am sa revin cu un edit pentru am spune complet parere despre acest model!-1 points
-
Revizie 2 ani la Oradea 17000km 1.2tsi81kw Schimb ulei filtru ulei Schimb filtru aer Schimb filtru polen 1090lei-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00