Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 25 Noiembrie 2024
-
Anual
26 Noiembrie 2023 - 25 Noiembrie 2024
-
Lunar
26 Octombrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
19 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Astăzi
26 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
11.07.2018 - 11.07.2018
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.07.2018 în toate secţiunile
-
6 points
-
Salutare, Dupa asteptari seculare (atat mi s-a parut) care au durat 162 zile (23 saptamani), am ridicat un minunat Karoq 1.5 TSI (150 CP) DSG cu urmatoarele extra dotari fata de Style: Duze stropitoare parbriz incalzite; Elemente suplimentare protectie sasiu; Masute rabatabile pe spatarul scaunelor din fata; Parbriz incalzit; Sistem Varioflex. De la dealer am primit 4% discount si covorase (fata, spate si portbagaj) si numerele temporare "preferentiale" (lol). Deoarece nu am avut rabdare, am si scos-o la drum si deja avem 500 km si pana acum am doar o impresie buna cu privire la cum se comporta atat in trafic aglomerat (Bucuresti), cat si la drum intins (DN1). Trecand de la o cutie manuala, pot sa spun ca acest DSG chiar imi place cum se misca si cum schimba vitezele in caz de nevoie, urgenta, cat si daca mergi "potolit". Drumuri bune tuturor!4 points
-
3 points
-
Salutari tuturor posesorilor de masini din grupul VAG, Dupa 166 de zile in care s-a lasat asteptat, ursul Kodi si-a facut aparitia. Echiparea este Style, 1.4 TSI, 150 CP, DSG. Vopsea - Bej Cappuccino; Roti - Jante Triton 7J x 18, 235/55 R 18; Airbag-uri laterale spate; Skoda Connect Care Connect (1 an) si Infotainment Online (1 an); Pregatire telefon cu Bluetooth; Duze stropitoare parbriz incalzite; Parbriz incalzit si senzor de ploaie; Roata de rezerva din aliaj usor de dimensiuni normale; Adaptive Cruise Control si Front Assistant; Pachet LED exterior. Din partea dealerului am beneficiat de 2% discount si covorase din cauciuc OEM Kodiaq fata / spate / tunel median / portbagaj. Ca si prime impresii: masina este foarte fasneata in trafic fata de gabaritul ei; DSG-ul aduce un plus de comfort (trecand de la manuala). Urmeaza unele accesorii, momentan a primit doar folia pentru display. ? Drumuri bune va doresc, lipsite de evenimente neplacute !!! Atasez cateva poze de la dealer inainte de livrare si cateva din arhiva personala ☺️2 points
-
Ai inceput sa circuli noaptea? Sau care e ideea ? Parca ziceai ca nu ai ales XENON/LED pt ca nu circuli dupa lasarea noptii...:)). Observ ca te-ai razgandit si in privinta cutiei. GJ !2 points
-
Da, n-am uitat. Am scris in postul anterior ca o sa ma uit weekendul ce urmeaza pe factura mea (nu o am acasa aici, ci la Ploiesti si nu ajung acolo pana in weekend). Revin cu info in weekend despre preturile pe care mi le-au facturat mie si codurile pieselor (daca sunt sau nu aceleasi).2 points
-
Da, ale mele sunt pe 17 cele de iarna, dar la fel de bine gasesti si pe 18 tot de tiguan. Diferenta aia de ET chiar nu reprezinta nimic. Ca sa exemplific, Seat echipeaza din fabrica urmatoarele: R18 7Jx18 ET45 225/50 R18 (4drive) R19 8Jx19 ET47 225/45 R19 (4drive) Aceeasi latime la calea de rulare (225), ET diferit cu 2mm(cele de 19 sunt mai inauntru). Fiind pe 19, flexeaza mai putin la forte laterale. Cele pe 17, ET43, sunt cu 2mm mai in afara dar flexeaza mai mult. La alte masini exemplele sunt si mai bune unde pe exact aceeasi dimensiune, functie de modelul de janta ales, ET poate varia chiar si mai mult decat cei 2mm(evident in anumite limite)2 points
-
Culoarea e cameleonica. Aceeasi o am si eu. In anumite situatii pare gri, in altele gri-crem si altadata bej-natur. Oricum e foarte potrivita pentru factorul intretinere - praful nu-ti atrage atentia prea repede. Pe Superbul meu motorul presteaza bine bine. Banuiesc ca pe Kodi se va simti o lipsa de vlaga in depasiri ori vei compensa cu mers mult catre 5000rpm cand e vorba de talpa. Foarte fain agregatul ! Drum bun, fara evenimente !2 points
-
Nu te contrazic...asa cum singur mi-am renovat apartamentul,singur mi-am facut mobila si corpuri de mobila,singur mi-am refacut partea electrica in casa,singur mi-am schimbat placutele de frana...avand doar scoala de posta si telecomunicatii Dar aici e vorba de scule mai complexe si costisitoare,banuiesc ca si o mini-macara... Oricum,multumesc de sfaturi si pareri !1 point
-
Multumesc pentu tag si aprecieri. Stii ca nu te las la greu. Ma bucur ca am facut treaba calumea, amandoi! Ce ziceai ca facem in weekend-ul viitor? Felicitari for WON!1 point
-
Intre timp am schimbat becurile din interior cu ledurile pe care le mai aveam, ocazie cu care am rupt si lipit o clema... Am mai comandat alte leduri sa mai am de rezerva. Si am primit un cadou de la un prieten. Cred ca m-a nimerit PS: 1) pe afisaj imi arara usa deschisa, dar cand deschid oricare dintre usi, nu se aprinde niciuna dintre plafoniere. Daca le deschid din buton, acestea functioneaza. 2) pe afisaj imi apare martorul centurilor cand pornesc masina, dar daca plec fara sa cuplez centurile, nu se aude nimic, nici o alarma. Ce ar trebui sa fac/schimb ca sa functioneze?1 point
-
Sa mai stergem putin praful pe aici ca poate uit in ce am bagat banii O sa incerc sa iau cronologic investitiile/cheltuielile: *fulia de la alternator, care s-a blocat, plus kitul de accesorii. Cunoscand un coleg de"incredere" de pe forum, cu service, am zis sa ma duc la el pentru ca a doua zi urma sa plec in concediu si nu aveam timp sa mi le schimb singur. Acelasi coleg mi-a luat banii si pe releul de incarcare pe care a sustinut ca l-a schimbat. Pentru ca mufa releului era murdara am avut ceva suspiciuni si am scos capacul alternatorul, iar dupa o poza trimisa pe whatsapp in 15 minute mi-am recuperat toti banii, manopera si piese. Dupa ce am primit factura pe piesele schimbate, factura pe care initial nu a vrut sa mi-o dea invocand diverse motive, i-am transferat banii pe ce a schimbat. Poza este cea cu releul proaspat "schimbat", pe care i-am trimis-o si dansului. Imbracat curat si amabil de fel probabil a crezut ca sunt o prada usoara si ma poate face usor, greseala lui ca nu s-a uitat la maini care inca mai erau cu urme de la mestereala din weekend. De atunci mi-am jurat ca nu mai calc prin serviceuri decat daca ma lasa masina pe undeva... *masina a primit un set nou de anvelope de iarna, inlocuitoare pentru Micheline CrossClimate. Am luat Matador sibir snow 215/55/16. Am fost foarte incantat de ele iarna trecuta, atat pe zapada cat si pe ud, pentru mine au adus doar plusuri fata de ce am inlocuit. *am inlocuit radiatorul care a inceput sa curga din senin, nu stiu ce s-a intamplat cu el, presupun ca a corodat vreun element. Am montat Hella Behr 8MK 376 765-124, finisaj ok, pret decent, incantat de el. *am reusit in final sa gasesc ce ma fasaia/fluiera. Desi pregatisem un racitor de gaze cu bucse din bronz pentru inlocuire(pe el il suspectam) am gasit ca defapt problema era de la garnitura galeriei de la evacuare. Galeria nestransa bine de mecanicul de la avd, cand am reconditionat turbina, a tot scapat gaze pana a ars garnitura. Racitorul a ramas cel vechi, nu era chiar atat de afumat pe cat ma asteptam, am mai inlocuit garnitura galeriei de admisie plus oringurile de la returul turbinei, pe unde pierdeam ulei. Multumiri lui @vladinsky , si aici, pe care l-am tinut pana la 5 dimineata...sau era 6? *am inlocuit discurile pe fata cu Textar Pro+ impreuna cu placute Ate. Recomand combinatia, franarea s-a imbunatati si nu bat in aproximativ 20.000 cat am cu ele. Luand in considerare povestile colegiilor cu franele AM eu sunt super incantat de ce am montat. Discurile vechi, dupa ce nu am miscat masina aproximativ 10 zile, au devenit inutilizabile, desi pana in acel moment nu am avut nici o problema cu franele. Placutele au fost TRW si aveau la mine aprox 70.000km, am luat masina cu ele. Estimez ca mai tineau 15-20.000km *prin primavara am schimbat senzorul de presiune de pe instalatia de AC. De prin iarna am vazut ca nu prea mai dezaburesc geamurile cu AC-ul pornit si am inceput sa ma ingrijorez. Ma gandeam la supapa de pe compresor, compresorul in sine sau vreo piesa greu de diagnosticat. In final senzorul a cedat in parcare si am pierdut tot freonul prin el. Am montat unul OE Vw, iar lucrurile au revenit la normal. Pentru cine are nevoie, acesta este senzorul vechi *pentru ca masina pe autostrada la schimbarile de banda "dansa" foarte urat am zis sa imi incerc norocul cu cateva bucse pe spate. Am inlocui bucsele antiruliu OE, bieletele antirului Lemforder si bucsele de la bratele mici Lemforder. Cele vechi ieseau daca trageai cu mama de ele...Schimbarea in comportamentul masinii a fost enorma. Vor urma si celelalte bucse cand va fi timp de ele *am reconditionat schimbator de viteze la @ady_desper .Desi nu arata rau maciulia, mansolul incepuse se se cojeasca si am zis sa il fac. A iesit foarte bine, chiar mai bine decat OE pentru ca acum maciulia este cu piele perforata. Foarte amabil si profesionist colegul, la un pret imbatabil! *pentru interior am inceput sa folosesc kitul de la @bubu182, isi face treaba si e usor de folosit *in urma cu 3 saptamani impreuna cu @vladinsky ne-am bagat nasul si in motor, decizie foarte inspirata. Desi motorul mergea oarecum bine, fara batai in admisie, piticii mei imi spuneau ca e timpul de aceasta reparatie. Nu stiu daca mai mergea 1000km si se spargea un tachet, care in unele situatii se poate lasa cu alt motor. @EEXCALADE se pare ca e un adevarat maestru al motoarelor : acum mai putin de doi ani a estimat ca axul si tachetii mai duc pe la 50.000km. La maxim 60.000km ar fi cedat la cum aratau cand i-am schimbat. Jos palaria si multumiri pentru ajutorul acordat de cate ori v-am intrebat ceva! In urma interventie am inlocuit: ax cu came Kolbenschmidt, tacheti Ina negri, cuzineti Glyco, suruburi noi, distributie OE VW (care continea curea Contitech) si pompa apa OE. Acum dupa 2000km motorul este foarte silentios, nu se aud tachetii la pornire, nu se aude sunetul specific de cureaua Conti. Doar consumul sta uneori mai sus cu 0,1la relanti, dar sper sa se schimbe asta dupa schimbarea kiturilor de injectoare si un reglaj. Si marele maestru, @vladinsky, pe mana caruia am oricand incredere sa imi las masina, cumva reuseste sa fie mai meticulos ca mine *reviziile au fost facute doar cu ulei Valvoline synpower xl-iii 5w30, filtre Mahle/Knecht cu filtre de polen Mann, la 7-9000km, in functie de cum ma prinde acasa momentul. *urmeaza in weekend: -flanse si rulmenti sarcina Lemforder, cele de acum sunt Sachs si au inceput sa pocneasca dupa mai putin de 6 luni. De toata jena caliteatea lor. Nici de cele lemforder nu sunt convins, pt ca "Made in China", dar nu stiu ce sa iau altceva ok. Vreo recomandare? -amortizoare fata Bilstein B4, am comandat initial Sachs dar erau produse in Turcia -ventilatorul mare de pe radiator, tot gasesc eroare de "Movement restricted" pe ambele desi ele functioneaza. Ma gandesc ca poate e la inceput de sfarsit controllerul din ventilator -inlocuit sau reparat rezistanta din oglinda stanga, de ceva timp nu se mai incalzeste -inlocuit kiturile de injectoare si reglat. *urmeaza in viitorul apropiat: -alte cauciucuri de vara, unul deja a ajuns la limita de uzura iar celelalte sunt aproape. Probabil voi lua ceva mai bun si clar mai silentioase. Dupa interventia de la motor am inceput sa le aud -un polish si o ceruire. Dupa ultima vizita la spalatorie m-am ales cu o sgarietura urata (baiatul a tras cu carpa o gramajoara de nisip pe jumatate de masina) plus altele mai micute de prin parcare. Dupa ultima spalare m-am hotarat si mi-am comandat produsele necesare sa mi-o spal singur acasa. -de inlocuit cel putin doua clapete din bord care tot fac galagie, iar una a inceput sa dea si erori -de inlocuit un senzor de parcare de pe fata care uneori cand ploua piune continuu. -de inlocuit carbunii alternatorului, in prima faza. Daca nu se schimba nimic urmeaza releu. Acum dupa doi ani jumatate si aproape 80.000km inca imi place masina si nu stiu cu ce as inlocui-o. Defapt stiu, dar inca nu e timpul...passat b8 sau mercedes c class sau cla De cand lucrez doar eu la ea a devenit mai usor de intretinut si mai putin costisitoare, dar mai tot timpul se gaseste ceva de inlocuit, reparat sau retusat. Inca nu stiu daca e masina de vina sau problema e la mine1 point
-
Tot pentru copii am pus si eu folia la Kodi (plus pentru ca arata ca o vitrina de sufragerie fara ) Ar fi fost super sa se poata pune si pe fata, ceva mai deschisa nu tot 5% ca e prea exagerat pentru fata, dar se facea trecerea mai lin nu asa brusc.1 point
-
1 point
-
@Manoka multumesc frumos pentru urari, culoarea mi-a recomandat-o dealerul cand am configurat masina, a zis ca este o culoare rezistenta murdariei. @kpk1 se simte putin lipsa de vlaga dar nu ma deranjeaza, masina am luat-o pentru comfort si relaxare la drumuri lungi, daca participam la vreo competiție sportivă mai ziceam ? @Rave sincer imi place foarte mult cum se misca, nu ma asteptam sa fie atat de usoara la condus. Nu este 4x4, parca zic eu ca 4x4 este la cutie manuala la motorul de 1.4 si la motorul de 2.0 cu 180cp automata, dar nu stiu exact.1 point
-
Eu il tin pe 20-22 grade la drum lung pe Auto si recircularea pornita (mai putin cand e ploaie ca ma aburesc!). Nu am avut niciodata probleme de dureri de cap chiar si dupa drumuri de 12 ore condus intr-o zi. Fantele din mijloc le am puse sa bata la maxim in sus, pe centru ambele. Daca le dai sa bata spre tine te zapacesc de cap si in 10 minute de mers. N-am mers niciodata de cand am masina cu clima oprita, mi se pare mai daunator curentul si enervant zgomotul cauzat de mersul cu geamul deschis decat confortul oferit de clima.1 point
-
4km in oras nu-i prea relevant. Mai ales in Bucuresti. eu de exemplu seara cand plec spre casa, in primii 4km am consum 15 - mai mult stau in km aia - nu prea vede a doua. Dupa care pana ajung acasa (inca 10-11km) scade sub 8 in ultimele 2 saptamani de cand e traficul mai liber ca-s copiii in vacanta! Eu in ultimele 2 saptamani (in Bucuresti) am undeva intre 7 si 8% dimineata pe 15km (~ora 8 ) si intre 7,5 si 8,5% seara (~ora 17-18) acelasi drum, la intoarcere, dar ceva mai aglomerat.1 point
-
Mai am 99km pana la borna de 5000km, in mai putin de 3 luni. Ultimul plin l-am facut cu efix95 sa vad cum se schimba treaba fata de efix98. Dinamica si sonoritatea par la fel. Am doar 500+km cu benzina de 95. Mi-a lasat impresia ca a consumat mai mult la drum intins. Cu benzina de 100 foarte usor ar fi scazut consumul catre 5,2 in timp ce cu benzina de 95 a stat mai mult catre 5,8. As zice probabil ca si pana se recalibreaza motorul primul consum nu e relevant dar si talpa a fost ceva mai grea. Pe autostrada, mers constant 130km/h pe GPS, intr-a 6a a stat la 2900rpm si a consumat 6,5%. Pe alt sector de drum DE, Petrosani-Simeria, cu talpa mai grea, media ~77km/h, am scos 6,1%. In prima faza consumul coborase catre 5% dupa care la coaste si depasiri a sarit imediat la 6+. Dupa ultimul plin cu efix95 consumul pe CB a fost 6,2% iar la pompa a iesit 6,15%. La consum au contribuit si cca 40-50km facuti prin oras dar si doua blocaje in coloana pe Valea Oltului la care am pierdut 40min. Prin oras, atat cat merg eu (un drum are mai putin de 5km) consumul in aglomeratie poate sta la 13. Daca traficul e normal consumul sta la 11. Daca traficul e lejer scade sub 10. O singura data am facut ~15km cu trafic lejer si a scazut consumul catre 8+. Exemplul de azi: 4km, 18km/h, 9,7%, frunza la 87, motorasul mangaiat usor, sub 2000rpm . PS. Consumurile realizate au fost cu AC partial, sub 50% utilizare. Gabaritul e compus doar din 2 persoane fara bagaj. Regimul de turatii este intre 2000-2500rpm cu unele depasiri pana la 3500rpm.1 point
-
Felicitari pentru jucarie! Sunt si eu curios cum se misca masina cu motorul asta pentru ca il luasem in calcul ca viitoare jucarie. E 4x4 sau nu? Parca n-am vazut sa fie mentionat...1 point
-
1 point
-
@Muale fumez Heets, dar cred ca si asta se depune... o sa ma ocup de parbriz zilele astea, astept sa vad daca se redepune pe portiunea stersa. @NordicN eu ledurile le vad pentru siguranta. Becurile normale sunt fix pix. da, imi trezeste emotii de fiecare data cand infund piciorul in acceleratie, sau cand intru intr-o curba mai tare. am mai condus cateva masini sport cu peste 300 cp, si Polo-ul imi pune zambete pe față Cred ca sunt si subiectiv pentru ca este a mea, si nu a prietenilor. Numai eu stiu cum m-am dat cu polo-ul vechi, cel de 105 cp, si cred ca pentru cei 22 de ani ai mei sunt suficienti cei 200 de cai. Mi-ar fi placut mai multi, dar ma simt mai in siguranta față de mine doar cu 200?. Adica daca eu as fi fost tatăl meu, nu mi-as fi dat o masina de 200 de cai. sunt constient de acessta “febra a tineretii” si o resmt de cfiecare data cand ma sui la volan E un fel de pubertate legata de relatia cu femeile a unui adolescent. Si masinii, si fetelor, vrei sa le dai “pedala”? Sunt constient si ma abtin cat de mult pot. Sunt curios daca a incercat cineva Led Aftermarkef (doar becurile) sau Philips Pure Vision +160%. am inteles ca philipsurile se duc repede , maxim un an, iar led-urile sunt greu de montat din cauza ventilatorului incorporat. Puteti sa imi recomandati becuri va rog? as prefera lumina alba, dar am inteles ca nu exista, si toate au tenta de galben. Multumesc frumos!1 point
-
S-o stapanesti sanatos, si multi km fara incidente! Cred ca este cea mai potrivita culoare pentru drumurile noastre, si totodata e si foarte eleganta, discreta si neraspandita.1 point
-
@Razvan Constantin Farurile Led High adaptive și cornering sunt senzaționale, luminează absolut impecabil. Le am pe mașina mea și sunt super ok.1 point
-
Fiecare cheie are memoria ei, sau mai bine zis are profil salvat diferit in cb. Iti configurezi tu setarile dupa bunul plac pe fiecare cheie si asa raman. Acest sistem a fost gandit pentru confort in cazul in care sunt doi utilizatori. Succes!1 point
-
A venit si timpul primei revizii de cand CC-ul este in posesia mea (respectiv prima revizie in Romania) la aproximativ 179.000 km. Am apelat la serviciile si expertiza lui @EEXCALADE (doctor in tot ceea ce inseamna motoare si nu numai), caruia ii multumesc si pe aceasta cale pentru profesionalismul si pasiunea cu care lucreaza si pentru sfaturile acordate. Multumiri si lui @Andrei_72 pentru intermediere! Am ales produse originale VW pentru ulei (5w30 Long Life) si toate filtrele. Stergatoarele originale erau destul de obosite, asa ca le-am schimbat cu Bosch Aerotwin. De asemenea s-a facut si o curatare a clapetei de acceleratie. Before: After: S-a verificat si filtrul de la pompa de inalte si totul este in regula, nu exista span. Concluziile dupa test drive si scanarea cu VCDS au fost: motorul trage bine, valorile injectoarelor sunt OK, turbina e OK si DSG-ul e OK. Am constatat diferente in bine imediat dupa revizie. Motorul este sesizabil mai putin zgomotos si la rece si la cald si "toarce" mai frumos. Urmeaza revizia la DSG, dupa care ma voi putea ocupa si de alte mici imbunatatiri si accesorii.1 point
-
Greu tare sa gasesti asa ceva...toate piesele din dezmembrari sunt in stare perfecta de functionare? ...asa spun toti care vand.1 point
-
1 point
-
Nu doresc să jignesc pe nimeni dar am să vă mărturisesc faptul că la mașina pe care o avusem înainte un opel astra am schimbat parbrizul cu un nordglass si mi s-a părut de o calitate excelentă, rezistent și la pietricele si la intemperi.1 point