Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 25 Noiembrie 2024
-
Anual
26 Noiembrie 2023 - 25 Noiembrie 2024
-
Lunar
26 Octombrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
19 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Astăzi
26 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
10.07.2018 - 10.07.2018
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.07.2018 în toate secţiunile
-
Da, sigur! Am plecat din Bucuresti cu bateria pe la 80%, am incarcat la Ploiesti, la Kaufland, vreo 15 minute si am plecat cu vreo 90% catre munte. Am mers cu 80 km/h pentru ca nu stiam cum o sa fie drumul si cat consuma masina si am vrut sa ma asigur ca ajung, nu sa merg repede si sa raman blocat pe undeva la un Typ 2. Am ajuns la Busteni, la Penny, cu 36 km range si, pentru ca nu stiam cat o sa consume pe urcare pana la Predeal am zis, iar, sa fiu safe si sa incarc acolo. Teoretic ajungeam la Predeal si de acolo masina ar fi incarcat pana la Brasov dar better safe than sorry! Am stat vreo 20 de minute pentru ca statia aceea e doar de 20 kW pe CCS si apoi am plecat spre Brasov. La intoarcere am vazut un consum mediu, nu instant, de invidiat fiind intr-o continua coborare spre Brasov. Am incarcat in Kaufland in Brasov si apoi am facut 2 ore in bara la bara pana la Busteni pentru ca... Romania! Daca era liber masina ar fi consumat mai nimic, ba chiar s-ar fi incarcat, ca in poza de mai sus, acolo e consumul instant, dar in bara la bara nu prea merge. Pentru ca ajunsesem la vreo 50% am zis sa ne oprim sa incarcam acolo dar, dupa vreo 10 minute am zis ca mai bine mergem la Taverna Sarbului in Sinaia si incarcam acolo cat mancam. Am plecat cu vreo 75% baterie si am mai incarcat vreo 10-15%% cat am mancat. Ba chiar am avut si 10% reducere pentru ca am venit cu o masina electrica. Am fi avut 20% daca veneam cu o Tesla De acolo am sarit Ploiestiul si ne-am oprit direct in Baneasa cu vreo 17 km range, mers in ritmul traficului pana la Comarnic si 90-95 km/h de acolo pana la Bucuresti - pe DN1 pentru ca ne-am oprit si prin Snagov cu putina treaba ( vreo 20-25 km ocol). N-am stat sa ma uit atent la consumuri si incarcari pentru ca stiam ca pot ajunge fara mari chinuri. Banuiesc ca am facut o ora in plus fata de cat as fi facut cu Leon-ul la acelasi ritm, sau chiar mai mult daca as fi mers cu Leon-ul in ritmul meu , dar a meritat. Macar de fun si tot merita un drum d-asta...5 points
-
Arata foarte bine cu jantele astea ! Dar, schimba si tu husele alea roz de pe scaune ca strica tot interiorul...4 points
-
3 points
-
A venit si timpul primei revizii de cand CC-ul este in posesia mea (respectiv prima revizie in Romania) la aproximativ 179.000 km. Am apelat la serviciile si expertiza lui @EEXCALADE (doctor in tot ceea ce inseamna motoare si nu numai), caruia ii multumesc si pe aceasta cale pentru profesionalismul si pasiunea cu care lucreaza si pentru sfaturile acordate. Multumiri si lui @Andrei_72 pentru intermediere! Am ales produse originale VW pentru ulei (5w30 Long Life) si toate filtrele. Stergatoarele originale erau destul de obosite, asa ca le-am schimbat cu Bosch Aerotwin. De asemenea s-a facut si o curatare a clapetei de acceleratie. Before: After: S-a verificat si filtrul de la pompa de inalte si totul este in regula, nu exista span. Concluziile dupa test drive si scanarea cu VCDS au fost: motorul trage bine, valorile injectoarelor sunt OK, turbina e OK si DSG-ul e OK. Am constatat diferente in bine imediat dupa revizie. Motorul este sesizabil mai putin zgomotos si la rece si la cald si "toarce" mai frumos. Urmeaza revizia la DSG, dupa care ma voi putea ocupa si de alte mici imbunatatiri si accesorii.2 points
-
Frumoasa masina si intretinuta, imi place. Dar nu vad de ce sa nu te bucuri si vizual de scaune asa cum zici ca sunt ele, impecabile. Dar fiecare cum vrea. Am vazut masini si cu scaune din piele care aveau huse (textil) , deci...2 points
-
Se mai poarta huse? In weekend am montat ceva huse pt un Ford,am tras de ele sa le intind ca si femeia de blugi ,arata oarecum ok dar parca tot e mai bine fara ele. Daca esti in partidul conservator poti opta pt celofan2 points
-
Daca am ajuns sa luam uleiul ieftin fiindca facem schimb la "doar" 10k km... La 65lei 4L as face schimbul odata la 3500 km .. Cred ca ar fi cel mai bun raport uzura/cost2 points
-
offf cand va aud...... r18 termina suspensia ,r19 muta pietrele de la rinichi ,r20 pornesc al treilea razboi mondial nu e asa....merg cu r17/r18 de peste 7 ani prin toata ro /europa ..oriunde...nu e nici o problmea..nu am stricat suspensie...nu mi-am rupt spatele nu nu nu.... @ddxdx 8j et35 r18 pe golf 6 sunt la limita (mare limita ) , fiind aceeasi platforma cu golf 5 , as zice ca nu intra.. @mariuscbn eu am dat downvote la postul tau..pentru ca nu sunt deloc de acord ..2 points
-
Trebuia sa o fac si pe asta! Frumos drumul pana la Brasov in electrica! Fiind prima data am mers mai conservator dar am invatat pentru data viitoare.2 points
-
Am folosit Valvoline SynPower XL-III C3 5W30 la ultimul schimb, 11.000 km parcursi fara sa consume gram de ulei, nivelul este acelasi ca in prima zi dupa schimb. Uleiul este recomandat pana la 30.000 km, dar cred ca nu voi trece de 15.000.1 point
-
1 point
-
Finally ? Interesanta culoarea. S-o stapanesti sanatos si multi km fara incidente.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Oricand un ulei Texaco din Belgia decat Castrol imbuteliat la Cazanesti, intrebarea era alta, dupa specificatii pare destul de ok. nu am stresul de marca atata timp cat respecta norma producatorului.Cu cat schimbi mai des cu atat mai bine. Decat sa completez 1l. la 10k. prefer sa mai cumpar 3l sa fac schimbul, nimic nu se compara cu un ulei nou .1 point
-
Eu pe golf 5 am pus în 2014 bielete lemforder și încă sunt pe masina. Km cu ele 80.000km1 point
-
Husele ce le luase amicul meu erau tot de ceva firma (undeva la 250 RON parca) dar tot durere a fost la montaj. Cat timp nu optezi pt paturi (traiasca Dacia!) sunt de acord cu pastrarea lor dar dupa cum zice si @V A L I nu o sa te bucuri de ele,ci urmatoarea persoana cand/daca ai sa o vinzi. La noi,husele in mod normal sunt de ascuns rupturi si defecte, rar aud ca sunt pt pastrare.1 point
-
Telefonul le pune intr-o lumina proasta... Husele au aceeasi culoare ca etrierii, rosu + negru si nu se compara cu ce gasim prin carrefour, kaufland, auchan. Si nu as renunta la ele decat daca as trece la ceva de piele si aici ma refer la scaune cu totul, de b6 sau b7 Vreau sa o pastrez cat mai mult in conditii optime, chiar si husele scaunelor originale (ca tot huse sunt). Passatul b5 si acum are scaunele intregi, fara julituri, rupturi, protejate de huse (asa am luat-o din Germania) la o varsta de 18 ani si km "reali", dupa cum spun unii cca 450k km and stiil counting PS: cei care priviti de pe laptop, dati ecranul pe spate si spuneti ce culoare vedeti husele1 point
-
1 point
-
De cand asteptam momentul asta: jantele de S-line Nu le-am putut monta pana acum deoarece aratau deplorabil, si doar doua anvelope erau noi. Le-am dus la reconditionat profi (sablat+vopsit in camp electrostatic), am mai bagat putin mana in buzunar si pentru doua anvelope noi BF goodrich and voila! Ca feeling, demarajul este mai putin nervos, datorat greutatii jantelor: jantele pe 16'' cu anvelope hankook aveau 17kg, iar jantele pe 17'' cu anvelope bf goodrich au 21kg, respectiv 22kg cu cele doua anvelope i-link, no name...montate pe spate. Daca tot nu se mai opresc ploile astea, am trecut din nou la presurile de cauciuc Pozele spun totul ?1 point
-
1 point
-
Da. 1. Reinvatare chei 2. Introducere cod radio, daca il ai. Daca nu il ai, decodat1 point
-
Bora este antifonata cu STP de fostul proprietar - eu am scos doar stp-ul de pe portbagaj (era prea greu si rupea mecanismul) si de pe usile fata cand am schimbat clemele de la macarale. chiar si asa, masina este extrem de silentioasa pentru un edition tdi cu pompa rotativa. operatiunea merita 150% daca ai rabdare la Golf nu fac treaba asta pentru ca nu vreau sa fie silentioasa, suna prea bine asa toata stima!1 point
-
Usor , usor incep sa strang piesele , daca tot masina va sta o perioada pe dreapta din cauza ca au expirat numerele rosii si am programare la numere negre in august .. am zis sa incep sa mesteresc la ea Am cumparat recent o prelungire spate de GTI , la evacuare nu vreau mari modificari.. doar ii scot finala si atat , sper sa fie ok cum am spus .. Am cumparat recent si bara fata de GTI in culoare , doar ca mai am nevoie de grilajele de la proiectoare + sa astept sa vina de la vopsit grila centrala pe care am facut-o negru lucios sidefat (revin cu poze ) Sunt insa in dubii , nu stiu daca sa-i fac sau nu stopurile pe spate cherry cu spray fumuriu , momentan nu am in plan stopuri pe led , poate doar sa le modific pe astea sa fac iluminare si pe tripele de pe hayon, am multe in cap1 point
-
1 point
-
Asa am patit si eu cand mi-a venit Passat-ul. Se aburea, bai nene ce sa fie? Mergeam cu AC pe parbriz pe viteza destul de mare si degeaba, era aburit. Un coleg mi-a spus sa-l curat pe dinauntru , dar logica mea era ca trebuia sa fie impecabil, daca abia venise din fabrica. Ei uite ca nu era chiar asa, era murdar tot, si urme de stickere in dreapta sus. L-am curatat bine cu solutie de geamuri (Chemical Guys ) si totul a fost perfect.1 point
-
1 point
-
Cum vi se pare acest ulei Texaco fabricat in Belgia pentru PD, nu am putut rezista ofertei, 65 ron 4l. merita un schimb la 10k. http://www.magazindeuleiuri.ro/uleiuri-de-motor/183-havoline-ultra-s-sae-5w-40-4l.html1 point
-
@Edy_77 184 Cp si 411Nm a iesit stock motorul. Am facut un soft custom de ~208 Cp si 440Nm care nu mi-a placut ca aducea un plus de cuplu prea jos in turatii si erau mult mai evidenta schimbarea treptelor de viteza in intervalul 1200-1800 rpm. Desi la drum lung am fost super incantat de comportamentul masinii, in oras, la mers potolit, am ajuns la concluzia ca nu imi place sa fie mai intepata, drept urmare dupa 400 de km am revenit la stock, iar acum ca stiu mai bine ce vreau de la comportamentul masinii fac un al 2-lea soft, mai rafinat. Ledurile nu sunt deranjante, dar depinde de gusturi, o sa fac si poze dar la cum trateaza telefonul expunerea e greu de inteles daca sunt sau nu pe gustul tau. Pun si un video scurt.1 point
-
1 point
-
Am rezovlat cu insertia. Acum maisna nu mai vibreaza dar nu se mai simte bucsa slabita! Am avut erore cu intake manifold flap position sensor si simteam putin ciudat masina. Am descoeprit ca acea tija ce misca clapetele avea uzura. Am pus o bucsa temporala sa vad daca maisna se comporta mai bine.... si da se comporta. Bucsa temporala nu a tinut, am vrut sa fc piesa la strung .. dar fara succes:). Am hotarat ca inlocuiesc galeria. Cand am dat jos galeria de admisie ... soc maxim.. pardon, calamina Zilele astea decurge operatiunea de curatare a calaminei de la supape:) Am gasit o galeria de admisie fara nici cel mai mic joc la clapete. video-1530892724.mp4 Era sa uit... Au ajuns si extensiile de padele.1 point
-
Vineri pana tarziu si sambata de la 9 dimineata pana la 10 noaptea, cu mici pauze, am reusit sa termin tot ce mai era de facut. Am reusit sa nu rup cleme si am ramas doar cu 3 suruburi si 2 cleme in plus :D. Am facut poze la izolarea cu CTK, dar la materialul al doilea nu am mai facut decat la portbagaj, intrucat incepuse sa tune si se intunecase a ploaie. Nu a mai plouat pana la urma, dar a fost suficienta amenintarea, ca sa grabesc ritmul si sa montez mai rapid tot, inclusiv pasla si mocheta. Greutati au fost mai la tot pasul, incepand de la intinderea CTK-ului, pe care a trebuit sa il presez foarte bine peste toate ramforsarile (pentru ca de fapt antifonarea sau mai precis reducerea vibratiilor se face doar daca acest material este foarte bine intins, cu cat mai putine goluri de aer sau cu lipire superficiala), continuand cu al doilea material, cel buretat, care are un lipici foarte bun, de mi s-a lipit mai tot timpul pe degete . Si impreuna cu bitumul de la celalalt, praf si ulei de la scule, au fost foarte greu de scos de pe maini aseara, chiar daca am dat cu sapun, Mafrasol si diluant. Ma cam ustura buricele degetelor si am putina febra musculara de la toate contorsiunile si genoflexiunile facute de o saptamana incoace. Dupa ce am terminat de ansamblat toata consola centrala nu gaseam mufa de la ESP. Cand ma uit, era prin cablul sub suportul de metal al consolei... si baga injuraturi si apoi chei si mana prin gaurica de la scrumiera (de fapt eu nu am scrumiera, ca e pachet nefumatori) si dupa 10 minute l-am convins sa iasa. Initial ma uitam la cele doua mufe ramase, una rosi si una maro, dar care nu se potriveau la mufa alba de la ESP, ca asa mi-am dat seama ca imi lipsea una . Am facut cateva poze cu masina curata, cum nu o sa mai fie niciodata . La sfarsit am schimbat si stergatoarele fata, sa ca acum pot sterge si luneta si parbrizul fara griji. As mai vrea sa schimb becurile din interior cu unele pe led, sa ma uit in "rezerva strategica" ce mai gasesc. Am folosit aproximativ 4.5 m2 de CTK si tot pe atat din materialul buretat, iar timpul efectiv de lucru a fost de aproximativ 17 ore. Mai am de dat jos usile, dar cred ca le voi face week endul viitor, pentru ca sincer imi doresc o pauza pe de o parte, iar pe de alta, ma gandesc ca sunt de dat multe suruburi la fetele de usi si trebuie sa lucrez cu atentie. Sau daca imi revine cheful so ma las si vremea, am sa le fac pe rand in cate o zi, dupa program. Am fost la o scurta plimbare cu masina. Zgomotele dinspre spate sunt mai putin sesizabile sau se aud destul de infundat, dar dinspre usi in continuare se aude zgomot (normal de altfel). Astept cu nerabdare clipa in care am sa termin tot Golful, sa vad atunci cum este. Week end placut tuturor.1 point
-
Intre timp am facut downgrade de software, si de atunci am apucat sa fac 2000 de km in care totul a fost ok. Am urcat si pe Dyno si au iesit 184 de cai si 411Nm iar pe saptamana viitoare urmeaza si o optimizare a softului, nici macar nu i-as zice stage 1 pentru ca nu tintesc la 230 de cai cat iese puterea la majoritatea tunerilor, in special ca nu vreau sa renunt la DPF. Optimizarea o sa afecteze doar turatiile de la 2000-2500 in sus, adica intervalul folosit in depasiri sau cand cutia este pe S iar cifrele vor fi undeva la 200-210 cai si 440Nm. Principalul scop al optimizarii ar fi sa revigoreze intervalul de la 4000 rpm unde se simte o lipsa clara de putere, pana la 4600 rpm unde schimba DSG. Tot saptamana viitoare o sa ajunga RCD 330G cu Android Auto, desi am contemplat mult achizitia unei navigatii AM sau a unei navigatii OE Discover Media, pana la urma am ajuns la concluzia ca tot Waze ar fi urmat sa folosesc iar orice cheltuiala in plus fata de RCD 330G ar fi fost inutila. Intre timp am montat leduri la interior si marsarier, urmeaza sa le montez si pe cele din oglinzi cand o sa am timp de demontat. Cat de suportabile sunt urmeaza sa ma lamuresc zilele urmatoare, oricum e clar ca lumineaza mult mai puternic decat becurile originale. Cu ajutorul colegului @Led It Up am cumparat ledurile corecte fara sa-mi mai bat capul, recomand.1 point
-
1 point
-
@nemtzalau din prima seara discurile au devenit negre in urma unor franari violente si cresterea temperaturii (partea de extremitati). Pentru iarna voi merge pe 16''. Nu stiu daca v-am povestit cu scartaitul gen caruta, dar am scapat de el weekendul trecut. Am schimbat flansele de la amortizoarele fata, care erau OE, cu unele de la Lemforder, fabricate in Germania. S-a facut liniste, pot sa trec linistit pe drum fara ca oamenii sa intoarca privirea. Initial am crezut ca intorc dupa "Audi", dar dupa scartait intorceau Am ramas surprins sa gasesc toate inscriptiile pe noile flanse la fel ca pe cele oe, doar sigla audi si codul oe sterse... Urmeaza ceva buuunnn, stay on stage1 point
-
1 point
-
Pentru cei care amana comanda pentru a astepta modificarile oficiale aferente versiunii MY2019 sau pentru motoare pe benzina ceva mai potente decat 1.5 TSI ori pentru combinatia imbatabila DSG umed + Benzina + AWD, se pare ca de abia la toamna, dupa culesul strugurilor, va veti putea delecta pe configurator cu MY2019. https://www.briskoda.net/forums/topic/447745-my19-date-confirmed/ Cauza principala ? Evident, cresterea brusca a cererii pentru TSI in detrimentul TDI, precum si introducerea GPF pe toate motoarele TSI.1 point
-
Nu stiu cum face, dar primeste mai multe cadouri decat mine. Cum ne place sa facem km, abia asteapta revizia de 10k. De data asta am optat pt filtru de ulei OE, celelalte fiind MANN si ulei LM Diesel HighTech 5w40. Si daca tot stiam ce dorinte are, a primit si stergatoare OE 4B0 998 002 (da, avem model nou de brate), amortizor torpedou OE 8E1 880 324 (celalalt era dus, pica usa de la torpedou daca nu se tinea de ea si balamalele nu erau rupte), duze tip perdea cu incalzire, inclusiv adaptoarele 8E0 955 431, chiar si presuri mocheta (pastrate la naftalina de un prieten). Trecerea de la duze punct la perdea este foarte tare si misto, tot parbrizul este inundat de solutie de parbriz. Pentru invidiosi, am trecut la scaune de RS! Glumesc ? Am gasit la Lidl niste huse care mi-au placut, calitative si care se potrivesc bine pe masinuta, la 70 de lei. Am stat 3 ore sa le montez, aliniez, prind...?1 point
-
1 point
-
Uite cum se vede din interior, poza facuta azi pe la pranz: Si din exterior: Si poze noaptea: Conditii: in curte, intuneric, ora 21:30. Pus doar contactul si aprinse becurile de la marcharier. asa se vede in oglinda: Asa se vede prin luneta. In realitate, e putin mai luminos dar iphone-ul nu capteaza cat ar trebui. Asa se vede prin luneta daca am becuri aprinse in spatele masinii: nota: la mersul cu spatele, foarte putin folosesc oglinda retrovizoare sau luneta. Ma ghidez 90% prin oglinzile laterale. Restul in oglinda retrovizoare - deci nu ma deranjeaza cu nimic folia. Pe timpul zilei, se vede foarte ok in oglinda retrovizoare - deci nu poti zice ca o anulezi. Vezi pozele de mai sus. Spor si drumuri bune.1 point
-
Update preventiv ,pinion intermediar si pompa ulei . Am inlocuit pinionul de fabrica cu doua saibe de ungere cu modelul nou ,cu o singura saiba. Am inlocuit pompa de ulei cod 03G 115 105E (sa fabricat pana la 03.11.2009) cu piesa cod nou 03G 115 105H (sa fabrica de la 01.01.2012 pana in prezent). Am facut si revizia dupa 7000 km ,dupa cum arata filtrul de polen......raman la interval de schimb rusesc.Se pare ca motorina de la omv e....cel putin curata.Am pus acelasi valvoline 5w30 507.001 point
-
Corect ! Daca nu faci racing mergi cu ulei full sintetic cu norma recomandata de producator .Pune Fuchs ,Valvoline....1 point
-
Am facut un DIY pentru Polo 9N, in ultimul post am pus poza cu seturile de reparatie folosite, au preturile pe ele, pt. etrier spate si pompa de frana sunt 15lei/buc. iar pt. etrier fata 20lei/buc. http://vwforum.ro/topic/120618-diy-reconditionare-sistem-franare-etrier-fata-etrier-spate-si-pompa-de-frana/ Acest DIY este util si pt. cei cu alte modele auto deoarece nu sunt diferente majore nici intre generatii diferite, principiul de functionare e cam la fel, diferentele constand in dimensiuni si forme.1 point