Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 25 Noiembrie 2024
-
Anual
26 Noiembrie 2023 - 25 Noiembrie 2024
-
Lunar
26 Octombrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
19 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Astăzi
26 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
09.07.2018 - 09.07.2018
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.07.2018 în toate secţiunile
-
4 points
-
3 points
-
@avenirv Este, este! Din pacate, in cu totul alta clasa, si ca bani, si ca comfort . Mini-update: Am ajuns la ~5.500 km and all is well . Ma incanta maxim faptul ca nu mai trebuie sa imi fac griji de "cat de bine este asfaltat drumul" sau "este asfaltat drumul?" Facut un mic off-road pentru cateva poze: Primit si prima supriza - o piatra in capota... Noroc cu folia care a preluat tot socul si vopseaua a ramas intacta! Continuam sa o tratam regeste si a primit un prosop de uscare "adecvat", iar vestita lampa de torpedou se lasa, in continuare, asteptata, dupa ce prima comanda a venit cu una gresita ...3 points
-
@andrei0241 anvelopele isi fac treaba cu brio, nu am avut situatii in care sa faca figuri. Bine ...acuma nici nu is puse pe o masina cu tenta sportiva. Ma apropii cu ele de 25.000 km si probabil merg undeva pana prin 50.000 km, adica inca vara viitoare. Cred ca au un raport pret/calitate imbatabil si nu stiu daca un Continental sau Michelin, dublu la pret, ar aduce ceva in plus pe masina asta. @sofo_bogdy din ce imi aduc aminte, rama schimbatorului ii prinsa doar in cleme. 2 fata/2spate, se vad si in poze, se trage cu simt de raspundere!2 points
-
Update la 2000 km, masina a iesit din rodaj. Cu un ochi rad, cu unul ...lacrimez (nu e asa mare drama) De ce râd: LAUNCH CONTROL - SPECTACULOS. Mi-am adus aminte intr-o seara de aceasta functie inca neexploatata a masinii, si i-am facut 5 launch control-uri. Nu ma satur de asa ceva. E fantastic cum pleaca masina. De ce lacrimez: 1. DSG6 este putin indecisa, schimba destul de brutal cand nu stie ce sa faca sau cand e dusa putin peste 6000rpm, in oras se simte cel mai tare nehotararea aceasta, si doar in Normal sau Sport cand e calcată pe coadă. In ECO e smooth si la locul ei. 2. Avand 2.0 benzina pe o caroserie asa mititca, motorul se incinge repede si ramane mult timp in temperatura, si din pacate parbrizul se abureste aproape nonstop. Cel mai deranjant este pe ploaie sau in conditii de umiditate. Efectiv stau cu Max AC pe parbriz incontinuu. In rest, aceeasi bestie setoasa care face băiețasi “musculosi” cu “pisicuțe tunate” Am observat ca se uita mai mult femeile la ea decat barbatii? Se uita si zambesc2 points
-
Am pus si kit xenon 35w 6000k, din pacate nu am gasit la repezeala 4300k cum mi-as fi dorit ; acum se vad mult mai ok. Si un update de soft la TCM ; in configuratia masinii, ma declar foarte multumit de ceea ce a iesit si le multumesc pe aceasta cale.2 points
-
@serv_electronics singura parte nasoala la GTE e ca revizia trebuie facuta anual/15.000 km. Cu al meu am 21.000 de km pana acum si pot spune ca e o masina excelenta. Cand l-am luat mi-era teama de portbagaj, ca nu o sa fie spatiu (venind de pe un G6). Acum sunt foarte relaxat si e doar o perioada de acomodare. Asa cum rabatezi si la Golf-urile vechi bancheta cand n-ai spatiu destul, asa faci si la asta, deci nu e nimic. Ca idee, eu il folosesc in oras full electric, in limita a vreo 30 de km reali. In 99% din cazuri ma inscriu in situatia asta, asa ca nu am o problema. Nu am unde sa o incarc la birou, asa ca incarcarea o fac doar acasa. Cand merg in afara orasului, o trec in modul hibrid sau GTE si consumul real e in jur de 5.2/100, dar compenseaza foarte mult faptul ca nu consum in oras. Cheltuielile cu incarcarea in Romania ajung in jurul a 25-30 de lei/ luna, cel putin la mine. In rest, e o placere sa conduci masina asta. Nu o pot compara cu un GTI, dar la o depasire si la senzatiile ce ti le da isi face treaba excelent. Mie imi place sa merg cu ea in modul coasting si doar cand ma apropii de semafoare, observ din timp ca trebuie sa franez, o bag in breaking mode si o las sa incetineasca singura. Altfel am observat ca papa baterie. Ce NU imi place la ea: rezervorul mic de benzina (40 de litri). In Ro, cu toate discounturile de pe la guvern + dealer si optiunile puse pe ea, vs un Golf normal cu toate optiunile ce le ai pe asta, diferenta e mica - 2-3k euro. Cel putin la mine asa a fost, acum nu o luati ca litera de lege. Legat de Golf vs Passat, la inceput am avut aceleasi dubii, pentru ca puteam sa achizitionez un test car de le ei la pretul de Golf, dar dupa un test drive am realizat urmatoarele lucruri: Similitudini: - aceleasi motorizari - motor electric - motor termic - active info display -baterie la fel - range la fel (in teorie) - 48-50km electric Diferente: - masa masinii difera - Golf - aprox 1550 kg, Passat - aprox 1750 kg. - in modul GTE nu mi s-au parut ca am aceeasi senzatie, Golful simtindu-se mai sportiv. - portbagaj mai mare Passat. Mult mai mare. - Confort sporit in Passat si finisaje de la o alta clasa - range mai mic electric, din cauza greutatii mai mari pe Passat - Golf-ul ocupa un spatiu mai mic de parcare, iar in Cluj avem problema asta. Asa ca, oricat mi-as fi dorit o balenuta, am mers pe cea cu care ma pot descurca in oras. Asadar, decizia finala iti apartine, sper ca am acoperit cam toate lucrurile ce le-am vazut eu pe masina mea. Daca mai ai alte intrebari, sau te putem ajuta cu sfaturi, da-mi de stire.2 points
-
Fac echipa împreună cu băieții din atelier: ei cu atenția la detalii ...eu cu banii!2 points
-
Si un update la player in dimineata asta, RCD 330+ ( color, touhscreen, bleutooth, functie mirror link, telefon, etc )2 points
-
1 point
-
Se poate si cu benzinar, eu am 1.2 TSI si pot scoate ceva asemanator dar mers extrem, extrem de calm. Insa daca as fi mers cu a mea in acelasi fel cum am mers cu 1.6 TDI as fi scos undeva la 7.5-8.5.1 point
-
Mașina rulează de doi pe drumuri din Romania în proporție de 85% și încă nu am schimbat nimic pe parte de bucșe/suspensii. Vorba aia: nu bate...nu troncane. In rest nu știu ce să zic legat de consum, confort sau stabilitate, că eu nu am condus-o cu alte jante. Astăzi am schimbat ștergătoarele: 165 de lei cu montaj inclus!1 point
-
Consumul mi se pare perfect rezonabil in conditiile in care eu cu acelasi motor si cutie S-Tronic pe un Audi A3 (adica aceeasi cutie si acelasi motor) am scos 5.8 pana la CT in conditiile in care am mers tare. Mers rezonabil se poate scoate acel consum fara probleme.1 point
-
Stage 1 se face in 2 etape? intai 184 Cp si 411 Nm, dupa care optimizare la valorile finale? Arata bine ledurile, nu par deranjant de puternice. Poti face o poza si noaptea? Sunt curios cum lumineaza pe intuneric.1 point
-
Dupa temperatura exterioara, drumul nu a fost facut pe zi, in aglomeratie. Daca nici ritmul de mers nu a fost alert, consumul nu e nemaivazut, mai ales ca automata tine turatiile cat se poate de scazute1 point
-
Multumesc pentru sfaturi. As alege E-up pentru ca are cel mai mic pret. SI este VW. Pentru restul detaliilor cred ca intru in Off-topic si nu vreau. Multam inca odata pentru sfaturi si drumuri bune sa ai !1 point
-
Exact si eu sunt de aceiasi parere. Eu am schimbat masina, noua bineinteles. Si am pe 18..si eu eram speriat ca simt tot..ca nu stiu ce..din contra nu sunt nimic cu cele de 18...1 point
-
Da, sigur! Am plecat din Bucuresti cu bateria pe la 80%, am incarcat la Ploiesti, la Kaufland, vreo 15 minute si am plecat cu vreo 90% catre munte. Am mers cu 80 km/h pentru ca nu stiam cum o sa fie drumul si cat consuma masina si am vrut sa ma asigur ca ajung, nu sa merg repede si sa raman blocat pe undeva la un Typ 2. Am ajuns la Busteni, la Penny, cu 36 km range si, pentru ca nu stiam cat o sa consume pe urcare pana la Predeal am zis, iar, sa fiu safe si sa incarc acolo. Teoretic ajungeam la Predeal si de acolo masina ar fi incarcat pana la Brasov dar better safe than sorry! Am stat vreo 20 de minute pentru ca statia aceea e doar de 20 kW pe CCS si apoi am plecat spre Brasov. La intoarcere am vazut un consum mediu, nu instant, de invidiat fiind intr-o continua coborare spre Brasov. Am incarcat in Kaufland in Brasov si apoi am facut 2 ore in bara la bara pana la Busteni pentru ca... Romania! Daca era liber masina ar fi consumat mai nimic, ba chiar s-ar fi incarcat, ca in poza de mai sus, acolo e consumul instant, dar in bara la bara nu prea merge. Pentru ca ajunsesem la vreo 50% am zis sa ne oprim sa incarcam acolo dar, dupa vreo 10 minute am zis ca mai bine mergem la Taverna Sarbului in Sinaia si incarcam acolo cat mancam. Am plecat cu vreo 75% baterie si am mai incarcat vreo 10-15%% cat am mancat. Ba chiar am avut si 10% reducere pentru ca am venit cu o masina electrica. Am fi avut 20% daca veneam cu o Tesla De acolo am sarit Ploiestiul si ne-am oprit direct in Baneasa cu vreo 17 km range, mers in ritmul traficului pana la Comarnic si 90-95 km/h de acolo pana la Bucuresti - pe DN1 pentru ca ne-am oprit si prin Snagov cu putina treaba ( vreo 20-25 km ocol). N-am stat sa ma uit atent la consumuri si incarcari pentru ca stiam ca pot ajunge fara mari chinuri. Banuiesc ca am facut o ora in plus fata de cat as fi facut cu Leon-ul la acelasi ritm, sau chiar mai mult daca as fi mers cu Leon-ul in ritmul meu , dar a meritat. Macar de fun si tot merita un drum d-asta...1 point
-
offf cand va aud...... r18 termina suspensia ,r19 muta pietrele de la rinichi ,r20 pornesc al treilea razboi mondial nu e asa....merg cu r17/r18 de peste 7 ani prin toata ro /europa ..oriunde...nu e nici o problmea..nu am stricat suspensie...nu mi-am rupt spatele nu nu nu.... @ddxdx 8j et35 r18 pe golf 6 sunt la limita (mare limita ) , fiind aceeasi platforma cu golf 5 , as zice ca nu intra.. @mariuscbn eu am dat downvote la postul tau..pentru ca nu sunt deloc de acord ..1 point
-
1 point
-
Eu m-am lamurit de cifre. Chiar daca in cazuri exceprionale poti scoate valori relativ mici, uzual consumul e 11-12 pe urban si 8 pe extra. Nu ma plang, nu sunt nici mici, nici mari considerand masina(greutate, aerodinamica etc)1 point
-
1 point
-
@skodamen: Dupa cum am spus si in postul nterior, am folosit doua tipuri de materiale: CTK Practic 2mm rola insonorizant 6mm 1m latime x 10 m lungime - nu stiu alta denumire dar se gaseste pe olx sau magazine de profil rola presoare din metal manerul de la un trafalet mic, de pe care am scos rola, pentru presare in locuri inguste Ma-fra Supermafrasol, diluant, alcool izopropilic Suprafata acoperita este de aproximativ 4.3-4.5 m2, calculata pe baza materialelor ramase @Doomy: Singurul dubiu pe care il am acum, e daca sa fac si cu Tiguanul la fel sau sa mai reduc putin suprafata Ca antifonare e diferenta destul de mare intre Tiguan si Golf, cei drept si diferenta de 8 ani de fabricatie... E suficient de mult de munca sa devina descurajant a doua oara1 point
-
Sa nu credeti ca Tiguan-ul l-am neglijat de tot de cand am "jucarie" noua , pentru ca nu este adevarat. Am primit de la fratii nostri chinezi, filtrul suplimentar, care se monteaza deasupra ventilatorului, sub stergatoare si unde VW montat doar o carcasa de plastic cu gratar. Ca de, praful stie sa intre doar in filtru de habitaclu si nu intre palele ventilatorului. O sa ma uit daca si Golf-ul are asa ceva sa comand si acolo un filtru similar, mai ales avand in vedere problemele cunoscute la Golf 5, cu ventilatorul exact din acest considerent, al depunerii prafului intre pale. De asmenea a sosit si chederele de montat pe portierele spate si cu care, teoretic, va bloca apa si praful intre portiere si de asemenea va atenua zgomotul la vant sau in deplasare. Vom vedea si acest lucru, deocamdata am sesizat ca portierele din fata se inchid mai fix. Au mai sosit de la fratii nostri chinezi si camera video pentru mers inapoi si tips-urile cromate. Si de asemenea am reusit sa strang tot kiy-ul exterior pentru R-line, mai ramane de asteptat bugetul pentru vopsit si montaj . Ca deocamdata am cam cheltuit la Golfulet. Si de asemenea, pentru ca vazusem pe topicul lui @Andrei_72 despre organizatorul de polistiren din Golf 5 pus in roata de rezerva slom a Tiguanului, tin sa va arat ca aceasta arata foarte bine, nu iese deloc don roata, avand aceeasi inaltime ca roata. Ma bate un gand sa ii iau un organizator de genul acesta si sa renunt la depozitarea din lateral.1 point
-
Am făcut un test drive cu noul 1.5 tsi 150cp, cutie automata, pe O3, pot spune că este ceva mai leneș ca și 2.0 tdi 150, la consum am văzut media după 2400 km in regim de test drive 7,8L/100km, atunci când se merge liniștit îți apare in bord că merge in 2 cilindrii chiar și în oras, se trece foarte repede la dezactivarea celor 2 cilindrii, sa zic chiar instant daca nu accelerezi și mergi constant după atingerea oricărei viteze, dar până în 120km/h parcă se dezactivează cei 2 cilindrii. Motorizare buna pot sa spun de la prima impresie dar tot nu mi-aș da 2.0 tdi 150 cp pe 1.5 tsi 150cp, există și se simte chiar bine diferența de cuplu intre ele, sa zic că ar fi un downgrade pentru mine personal daca as trece pe 1.5 tsi cu toate că este un benzinar și are tot 150 cp. Am ieșit și un pic si pe autostrada sa vad reprizele de accelerare și am văzut diferența între ele, inclusiv de zgomot al motorului, este la fel de zgomotos ca și al meu, doar în staționare și până în 2000 rtm este un pic de tot mai silențios, oricum ar fi, toată treaba este sa fie fiabil și sa nu fie un motor cu probleme!1 point
-
Intre timp am facut downgrade de software, si de atunci am apucat sa fac 2000 de km in care totul a fost ok. Am urcat si pe Dyno si au iesit 184 de cai si 411Nm iar pe saptamana viitoare urmeaza si o optimizare a softului, nici macar nu i-as zice stage 1 pentru ca nu tintesc la 230 de cai cat iese puterea la majoritatea tunerilor, in special ca nu vreau sa renunt la DPF. Optimizarea o sa afecteze doar turatiile de la 2000-2500 in sus, adica intervalul folosit in depasiri sau cand cutia este pe S iar cifrele vor fi undeva la 200-210 cai si 440Nm. Principalul scop al optimizarii ar fi sa revigoreze intervalul de la 4000 rpm unde se simte o lipsa clara de putere, pana la 4600 rpm unde schimba DSG. Tot saptamana viitoare o sa ajunga RCD 330G cu Android Auto, desi am contemplat mult achizitia unei navigatii AM sau a unei navigatii OE Discover Media, pana la urma am ajuns la concluzia ca tot Waze ar fi urmat sa folosesc iar orice cheltuiala in plus fata de RCD 330G ar fi fost inutila. Intre timp am montat leduri la interior si marsarier, urmeaza sa le montez si pe cele din oglinzi cand o sa am timp de demontat. Cat de suportabile sunt urmeaza sa ma lamuresc zilele urmatoare, oricum e clar ca lumineaza mult mai puternic decat becurile originale. Cu ajutorul colegului @Led It Up am cumparat ledurile corecte fara sa-mi mai bat capul, recomand.1 point
-
Trebuia sa o fac si pe asta! Frumos drumul pana la Brasov in electrica! Fiind prima data am mers mai conservator dar am invatat pentru data viitoare.1 point
-
1 point
-
Am inceput sa strang componentele necesare pentru PLA.... pun o lista cu codurile, in caz ca are cineva nevoie. Modul PLA 1.0: 1T0919475/A/B/C Modul PLA 1.5: 1T0919475H Senzori PLA: 1T0919297AGRU (2 bucati necesare) Suport senzor stanga: 3c0919493GRU Suport senzor dreapta: 3c0919494GRU Banda adeziva suport stanga: 3C0919939F Banda adeziva suport dreapta: 3C0919939G Garnitura senzor: 1T0919133B (2 bucati necesare) Mufa senzor: 1T0973203 (2 bucati necesare) Contacte mufa senzor: 000979034E (3 pentru fiecare mufa) Contact bara protectie mama: N10335807 Contact bara protectie tata: N10336105 Etansare contacte bara protectie: 3C0972741 Buton PLA: 3C0927111REH(stanga jos) sau 3C0927120REH(dreapta mijloc) Majoritatea sunt mai ieftine la magazin online, decat SH. O parte le-am comandat pe aliexpress sau ebay. Inainte de a face upgrade, verificati compatibilitatea ABS, IC, caseta. Pentru ABS, trebuie sa aiba revizia minim 20, de obicei modelele 2008+ functioneaza. Instrument cluster, de culoare rosie, ar trebui sa aiba codul 3C0920871D... iar cele albe ar trebui sa functioneze toate. Cu privire la caseta, se intra cu VCDS pe modulul 44(Steering assist), se introduce codul de securitate 89753, dupa care la adaptari se codeaza Park steer assist cu 0, in loc de 2.1 point
-
1.6 mm sunt in legislatie dar ideal ar fi 3 mm. In toate testele facute sub 3 mm distanta de franare creste foarte mult. Nu am zis eu au zis-o cei de la ATA sustinuti de datele de la Continental1 point
-
Cred ca mai depinde si de tipul masinii. Din cate am vazut eu, in cazul acelui Logan a fugit spatele, poate si pentru ca acesta este destul de usor la un Logan, deci probabil ca limita este, normal, mai jos. Cat priveste avelopele tale, la 3mm din cate stiu eu, trebuie inlocuite, performantele scad drastic odata ce cobori sub aceasta limita.1 point
-
Este vag spus doar clasa 10 .... camera respectiva are la compatibile anumite carduri de memorie Brand + specificatii . Pentru Viofo 119S Sandisck Ultra clasa 10 NU este compatibil dar Lexar 633 clasa 10 este compatibil (este doar un exemplu) . Verificati forumul oficial al producatorului pentru aflarea compatibilitatilor de carduri. Problemele in alegerea unui card necompatibil pot fi : Nefunctionare totala , Inregistrare la calitate proasta 1080p sau mai sus , Bitrate defectuos sau FPS care nu se pot inregistra in totalitate : 60 FPS setati pe camera pot sa fie maxim 45 captati de card) , Incingere camera excesiva......etc Sa nu mai continuam aici acest subiect , este Offtopic , mutam discutiile in topicul dedicat Dashcams :1 point
-
Utilizez de 8 ani Dunlop Sport Maxxx RT și dacă profilul a scăzut sub 4 până la 3,5 mm am început să caut altele noi. Dunlop-urile sunt foarte aderente, excelente pe carosabil umed, dar asta implică și o uzură accentuată a profilului 1mm / 10000 km. Până mai recent prețul Dunlop era cam descurajant față de modele similare la Michelin sau Continental. Acum au scăzut cu aproape 150 lei la modelul menționat dimensiunea 225 / 45 /17 94Y XL MF, ciudat. Nu știu câți ați avut curiozitatea să măsurați, dar adâncimea profilului nou al anvelopei Dunlop SpMaxxx RT este de 7 mm față de 8 mm la alte branduri și de aici senzația că în scurt timp anvelopa intră în limitare de acvaplanare sau pierdere a aderenței pe umed. Pe finalul duratei de utilizare devine tot mai zgomotoasă și este extrem de sensibilă la setări incorecte de presiune, mai ales in sens negativ favorizând apariția uzurii "tooth saw". Indiferent de marcă și preț, cred că trebuie să învățăm să întreținem corect anvelopele și mai ales să ne adaptăm la calitățile și limitările acestora.1 point
-
1 point
-
Cum adica se plang utilizatorii de uzura anvelopa? eu am citit ca se plang de aderenta lor, nicidecum de uzura. Sunt trei pe softpedia cu jurnal de bord care se plang ca au cumparat dunlop sportmaxx 2 si dupa 2-3 luni de teste au venit cu feedback. Nu le plac anvelopele si nu ar mai cumpara. si le compara cu fostele anvelope avute, o parte tot din gama Dunlop si alta parte anvelope premium gen Continental CSC5/ Goodyear Asy 2, etc.1 point
-
Mdaa...acum ce sa zic..si Aurel Vlaicu a fost primul si totusi Romania nu e lider mondial in fabricarea avioanelor ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Și eu pățesc la fel, însă nu mi-am făcut griji încă... de fiecare dată când nu pornește din prima am impresia că nu am apăsat eu destul de tare pe cheie... nu scot cheia de tot, doar o treaptă, apăsă la loc și o ia din a doua de fiecare data...1 point
-
1 point
-
Multumesc Andrei ! Si eu sunt surprins cat de mult schimba sound-ul si ce putere poate avea un subwoofer asa mic pozitionat in portbagaj . Proiectul e finalizat 90% ,din lipsa timpului nu am apucat sa fac insonorizarea . Va urma...1 point
-
Multumesc @bibi1411 @Emy_ Nu trebuie sa dai bass-ul la minim ,ci atat cat sa se auda clar la volumul dorit. Majoritatea amplificatoarelor au reglaje de volum ,frecventa ... Daca treci prin Bacau o sa vezi despre ce e vorba1 point
-
Prima data stabilesti nivelul maxim la care sistemul masinii se aude bine fara sa distorsioneze . Apoi pornest amplificatorul si stabilesti volumul si frecventa bass-ului din amp. Odata sincronizate bass-ul il reglezi din rns510 (in functie de melodie ,calitate ..,) Si eu tot rns510 am1 point
-
Vezi pe 17-Instruments in Adaptation, canalul Volume Replenished.1 point