Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.07.2018 în toate secţiunile

  1. Am mers weekendul trecut in zona Gura Siriului - Pensiunea Izvorul Bucuriei. Un loc foarte retras, semnal aproape deloc, Vodafone sta mai ok, internet clar nu - trebuie mers aproape de Baraj Siriu sa aveti net. Drumul a fost destul de bun via A3 apoi spre Valenii de Munte unde va recomand ruta prin Drajna de Sus- Tarlesti pentru ca este drumul foarte bun spre deosebire de Magurele-Soimari-Tarlesti. Zona este linistita si o consider o alternativa foarte buna la Valea Prahovei, se pot face trasee pe munte atat pe jos cat si cu bicicleta, pescuit pe lac sau pur si simplu plimbare si evident putin offroad pentru pasionati. Daca alegeti cazarea asta nu aveti de ales pentru ca drumul spre ea din DN10 nu este asfaltat dar incet si sigur ajungeti cu bine.
    6 points
  2. Timpul trece Jetta merge In curand atinge 10.000 asa ca am zis sa mai scapam de Bucuresti si in weekend am incercat o alternativa la Valea Prahovei, mai exact Gura Siriului, Buzau. Un loc foarte frumos pe care il recomand celor care vor liniste, drumuri libere ( in stare destul de ok ) si aer curat. Am pus cateva poze mai jos, filmarea din drona o sa vina mai tarziu cand o sa am timp de editare. Consumul la dus cu benzina de la MOL 95 (100 era indisponibila la pompa mea si nu mai stateam sa iau alta coada la rand) a fost destul de bun desi a inceput ploaia si am prins ceva aglomeratie intre iesirea de pe A3 si comuna Magurele unde am facut dreapta asa cum zice Waze pe 100L apoi 102M iar apoi 100M. Drum frumos si destul de pustiu dar cu portiuni neasfaltate si drumuri inguste. De tinut minte ca e mai ok drumul 102B din Valenii de Munte si parca se simte mai scurt. Cum am intrat pe DN10 drumul a devenit mult mai lin si cu o priveliste mult mai frumoasa de la Nehoiu spre Gura Siriului si barajul Siriu desi in continuarea ploua De la baraj drumul devine foarte interesant si cu o priveliste superba (chiar daca ploua) Apoi un pic de offroad ( ursii s-ar simtii in mediul lor natural @Marius82 ) si am ajuns la cazare ( Pensiunea Izvorul Bucuriei ). Mai mult detalii o sa postez in topicul Munte Romania Duminica am avut parte de vreme buna asa ca la plecare am mai tras cateva poze si filmari cu drona + o vizita la Cascada Casoca si o oprire in Valenii de Munte la cineva. Din Valenii de Munte spre casa am scos cred ca cel mai mic consum vazut pana acum. Per total o escapada de weekend frumoasa si cu siguranta o sa mai vizitam zona.
    3 points
  3. Si un photoshooting mai profi
    2 points
  4. @Muale: ShopVac Pro 25 este utilajul si il folosesc de vreo doi ani, prin casa si masini, doar la spirare uscata. Ieri seara am continuat dezansamblarea componentelor ramase, uneori chinuitor de lent, pentru ca nu exista vreun tuturorial de scos leme sau diverse parti de genul acesta pe de o parte, iar pe alta parte, cel putin pana acum, nu am rupt nici o clema . Am spalat mocheta cu Pulimax, insistand cu frecatul pe unde stiu ca se strange mizeria si in locurile unde existau pete. Apoi am clatit-o foarte bine cu Karcher-ul, pana aproape nu s-au mai vazut urme de spuma. Dupa care m-am tot foit sa gasesc ceva cu care sa o "spanzur" de gard, pentru uscare. Pasla in schimb nu o voi spala, doar o voi aspira foarte bine si in cateva locuri unde este patata, voi folosi Pulimax. Si in sfarsit, am ajuns la lipitul foliei CTK. Uimitor, se lipeste destul de usor, prin presare, fara a o incalzi. Am folosit ca si degresant, Mafrasol diluat. Cu rabdare, taind in fasii mai mici, am inceput lipirea, decupand gaurile si taind cu cutter-ul orice bula sau proeminenta. Trebuie sa aveti rabdare la lipirea insonorizantului pentru a evita dezlipirea acestuia (cred ca va trebuie rabdare si la demontat/montat ). Din pacate a venit noaptea si m-am oprit dupa a treia folie. Astazi si maine imi propun sa fac cat mai multe, intrucat duminica sunt anuntate... ploi! Week end pacut tuturor!
    2 points
  5. Mai rezolvam o "problema"!
    1 point
  6. Nici Loganul meu MCV disel, din 2009, nu consumă ulei între schimburi dar el are Mobil 1 de la 7000 km, acum are cam 140.000 km. Oricum mașina trebuie periodic scoasă la drum și mers mai în forță, nu la consum redus.
    1 point
  7. - 03L198716A - set pentru reparatii capsula de presiune - BORGWARNER - ~715Lei la dealeri pentru masini mai vechi de 4 ani (20% discount piese)
    1 point
  8. am desfacut epuratorul acum o luna cand am umblat pe la senzorul G28... era perfect curat, garniturile foarte bune, nu picura absolut nimic pe acolo... zici ca e posibil sa nu-si mai faca datoria si sa trimita mai mult ulei spre filtrul de aer ? gasesc ceva ulei pe acolo.. dar totusi nu e cel pe care il pierd la turatii mari explicati-mi si mie ce impact are epuratorul... al meu l-am desfacut acum o luna si nu era nimic suspec la el, garnituri ok, nu avea spume sau mizerii ..etc oricum si eu m-am gandit la problema segmentarii, dar n-am sa o fac.. nu vreau sa ma trezesc cu alte probleme, mai bine pun ulei mai gros decat sa desfac motorul stiu ca e batrana, dar ca masina de oras este exceptionala, ca am mai avut nevoie sa o scot la drum lung... am masina de servici, si in general ma folosesc de ea la drum lung culmea ca masina de servici e un renault fluence din 2012 1.5 dci care are deja 230.000km si nu consuma niciun gram de ulei
    1 point
  9. @ANdi B., daca ai completa profilul sa vedem macar de unde esti, poate as putea sa iti recomand. Asa.... nu scrie nici in post, nici in profil.
    1 point
  10. Am luat si eu pana la urma Hankook Ventus Prime 3 K125 205/55/r16. Momentan nu am mers f mult cu ele, dar primele impresii sunt pozitive,f silentioase fata de ce aveam inainte, adica Dunlop. Gripul este clar mai bun, sa vedem in timp cum rezista.
    1 point
  11. De curiozitate, de cand ai luat masina, sotia a reusit sa o conduca vreun pic? Sau o faci bibelou si abia dupa o primeste Spor la treaba!
    1 point
  12. Pentru a scoate ecranul LVDS trebuie doar trasa afara rama din jurul sau care este fixata tot prin clipsuri. Nu este nevoie de a demonta toata consola. Oricum, si partea de jos cu clima este pe acelasi sistem, extragere rama si pe urma modulul clima care are un sistem de fixare fara suruburi. Toate sunt "greierasi free"Cred ca le-am demontat de cel putin 20 ori pana acum?
    1 point
  13. Ceva posturi in urma ai primit un sfat. Ai facut testul de compresie ? Poti schimba capace in fiecare luna, dar problema ramane. Si era mai iefin testul ...
    1 point
  14. Superba plimbare. Bravo. Ursul se plimba prin oras momentan.
    1 point
  15. Masina prezinta greieri noi aparuti in urma nenumaratelor montari/demontari ale bordului ?
    1 point
  16. Dezmatul este in floare!
    1 point
  17. Ce sa se materializeze, nunta sau setul de jante? ? Chiar daca nu vrei decat jante vopsite, nu diamond cut, nu te grabi sa iei unele sa le reconditionezi, vei iesi oricum mai scump decat daca ai lua direct unele impecabile
    1 point
  18. 1 point
  19. Merg si eu de ceva timp la Padina cu cortul, daca mai sunt doritori pote ne organizam cu totii macar un weekend.
    1 point
  20. revin cu noutati. simbata am verificat distributia si era bine pusa. problema a fost la pompa de inalta presiune.are acolo o tija ( uni ii spun tija, alti tachet,) . ideea e ca e o chestie care intra in corpul motor pina la cama, iar in el intra pompa cu arcul ala tare. la mine chestia aia de tija* sa uzat atit de tare incit nu mai avea fundul. la magazinul de piese auto a fost identificata foarte greu, dar pina la urma a numit-o tachet excentric si a comandat-o ( aici vorbesc de piesa pe original dupa serie sasiu), azi am montat-o si vreau sa va spun ca masina e alta, trage de rupe. PS: cine are asemenea simtome si nu mai stie ce sa faca il sfatuiesc sa verifice pompa de inalta presiune ( mai ales ca e deasupra morului, pozitie buna de lucru si are doar 4 surube si 3 conducte de desfacut.) pompa de inalta trebuie sa aiba 50 bari la relanti, in sarcina urca si presiunea. la mine se bloca la 29,95 bari. multi au testere dar nu cunosc motoarele si parametri de functionare.
    1 point
  21. @Muale ti-am lasat PM . Becul nu sta orizontal , sta cam la 60 grade uite :
    1 point
  22. Pentru Puddle Lights din oglinzi am mers pe leduri W5W cu lupa pana la urma . Multumesc colegilor de la @Led It Up pentru ajutor in alegerea acestui model . S-au dovedit a fi foate OK , lumina este mult peste ce ma asteptam.
    1 point
  23. Schimbam discuri și plăcute! Montaj
    1 point
  24. Mai punem cate o poza de pe drumurile facute spre santierele patriei! Vineri intram in service pentru un schimb placute frana si discuri fata/spate.
    1 point
  25. Mai facem un update la inceput de vara . Am ajuns la reprezentanta pentru a face schimbul de filtru+ulei+buson. Toata lumea se uita mirata la mine cand le-am zis ca masina are 3.821 km . Nu m-am putut hotari suficient de rapid pentru a face schimbul mai aproape de 3.000, dar rau nu-i face! @Muale --> I-am rugat pe baieti sa-mi scurga uleiul intr-un bidon de 5l. Era cam negru dar, in afara de asta, doar cateva impuritati neferoase prezente. In orice caz, stau mai linistit acum dupa schimb. Cu ocazia zilei de 1 Iunie, copilasul a primit si cateva cadouri micute. Incet, incet, ne facem un pui de .:R : 1) Ornament chei cu inscriptie .:R : 2) Covorase "glow-in-the-dark" aderente pentru toate spatiile de depozitare, de culoare alba : 3) Protectie inchidere usi si grile ventilatie picioare spate : 4) Capac baterie si protectii balamale usi : 5) Si "La pièce de résistance", am facut si trecerea la maneta DSG de pe Golf 7R OEM, cu model de Carbon-Aluminiu si cusaturi albe : A mai primit si cateva chestii mai putin importante, precum montat folii pe pragurile interioare si stalpii B (care nu prezentau incredere prin rezistenta lor la zgarieturi ), dar fara sa le mai prind in poze... In rest, adunam kilometri, cat ne permite timpul, mai ales ca trebuie impartit si cu "surioara mai mica" .
    1 point
  26. Asta e progresul cu semnalizarea dinamica. Urmeaza sa aleg ledurile potrivite ca marime si intensitate, anulatoare de eroare si teste direct pe masina.
    1 point
  27. Au venit si numerele plus cateva modificari: *Montant folie geamuri *Jante 17 Oem cu anvelope noi. Urmeaza un proiect la faruri cu semnalizare dinamica integrata in bara drl. Am primit donatie o pereche de faruri pe care sa testez. PS. Mai are cineva un sticker cu vwforum pe alb?
    1 point
  28. Masina asta ori minte de inghetata apele ori este prea buna, prea ca la tara! La intoarcere dinspre munte mi-a dat un consum de ma pune pe ganduri....Este adevrat ca mergand mai mult la vale nu prea a avut de ce sa mai porneasca motorul dar 2,7/100 mi se pare un consum mic rau. Data viitoare am sa purced la un test de canistra si asa poate ma lamuresc cat de tare ma minte bordul asta frumos colorat
    1 point
  29. Timp de aproape 3 ani am stat cu asa ceva in bord. Odata ce te inveti cu asemenea ecran este foarte greu sa cobori la diagonale mai mici. In prima saptamana dupa ce am luat B8-ul ma lua groaza cand bagam in marsarier si vedeam amaratul asta de ecran de 8". Mai ca-mi venea sa-l smulg din bord Asa ca diagonala este in continuare un factor important in luarea decizei finale. Deh, sunt batran...am inceput sa chiorasc, am nevoie de diagonala cat mai mare
    1 point
  30. Ca fost proprietar de Prius si actual de Yaris HSD, hybridele de la Toyota consuma 5-6 in oras, vara si 6-8, iarna.. Extraurban si mai multe, daca mergi mai tare. Consumurile din brosuri, sunt basme. Pana nu apar noile modele de hybride de la Toyota, doar fiabilitatea a ramas #1, ca performantele sunt cam slabe...
    1 point
  31. @kpk1 Multumesc. Am avut un drum mai lung in afara orasului asa ca am mers iar pe termic. La cat de mare este vaca cu baterii, sunt multumit de consumul obtinut. Mers in limitele legale, nu mai mult de 100/h in afara localitatilor a iesit un 8,9/suta ceea nu este foarte rau. Am inceput exploratul cu hex-net si am mai customizat putin pe la lumini, am aprins outringul la stopuri pe DRL, am pus si ledurile de parking din faruri tot pe DRL si chiar ma bate gandul sa le desfintez complet pe cele din fabrica din bara pentru ca nu-mi prea plac ca forma.
    1 point
  32. Dupa un portofoliu de cel putin 10 x B7 cu retrofit xenon ( sunt autorizat sa fac asta si la masini in garantie, doar VW/Audi), iti spun acum (2017 ), nu la momentul 2013, ca este cea mai idioata treaba sa nu pui autoleveling. Un singur Polo din vreo 5, nu l-am facut cu leveling si imi pare rau, desi respecta conditia de la inceput, conducatorul auto are 55-60 kg , masina tot timpul goala, circula 99 % ziua si nu iese din oras, face 2000 km /an. In primul rand este 100% ilegal si nu este nici o diferenta intre tine si cei cu "csenoane chinezesti" daca nu ai autoleveling.(Aia macar au reglaj manual). La fel de ilegal esti si daca nu completezi cu instalatie de spalat faruri !! ( Nota: stiu, o sa spuneti ca la B8 in configurator este optional, astept sa ma anuntati cand o sa treceti de control trafic RAR si Politie cu argumentul asta! ) Functie de momentul in care sunt extrase farurile adaptive de sub alimentare / can , pot ramane in pozitii limita care nu se pot compensa din reglaje manuale !! Fortarea la capete de cursa a reglajelor mecanice va duce la stricarea angrenajelor!! Nu mai punem ca ai bordul " pom de iarna" si erori multiple , functie de includere, sau nu, in can gw list. Solutia este: OEM sau deloc. Exista si solutia sa nu asculti de parerea asta , sa pui adaptori 10/14, sa nu-ti pese de ceilalti participanti la trafic, sa nu ai flash pe FL cu luminile stinse, sa reglezi farurile la usa de la garaj , sa ai IC cu pom de Craciun inainte de Craciun, sa nu ai DRL "corect",..., dar sa nu ai masina in poze cu numar de inmatriculare pentru ca este o baza de date RAR in continua crestere cu cei cu "csenon"! Asta dupa ce se pare ca esti si norocos la can -gw si bcm....
    1 point
  33. Dupa ce ai avut Audi e interzis sa te cobori la VW.
    -1 points
  34. Care a pus ulei Liqui Moly 5W-40 Toptec 4100 in ALH ? Cum se comporta ? Am Ravenol acum si as vrea sa mai schimb. Am gasit la oferta Liqui Moly, de asta intreb.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!