Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.07.2018 în toate secţiunile

  1. Asta e soluție de samsar colorat... Sunt "marmelade" mai ieftine cu același efect. Sper ca următoarea mașină a ta sa fie tratată tot cu Metabond... Am amic care a pățit din astea... După ce a făcut o revizie ca la mașină proaspăt cumpărată cu distributie, ulei sintetic, filtre etc, a ajuns sa o și segmenteze... I-a plecat uleiul din baie în 200km... Gasca nu se uita în spate la ce fum/ulei lasă după el... Îți urez experiențe plăcute cu Metabond, Duralube etc...
    3 points
  2. Este vag spus doar clasa 10 .... camera respectiva are la compatibile anumite carduri de memorie Brand + specificatii . Pentru Viofo 119S Sandisck Ultra clasa 10 NU este compatibil dar Lexar 633 clasa 10 este compatibil (este doar un exemplu) . Verificati forumul oficial al producatorului pentru aflarea compatibilitatilor de carduri. Problemele in alegerea unui card necompatibil pot fi : Nefunctionare totala , Inregistrare la calitate proasta 1080p sau mai sus , Bitrate defectuos sau FPS care nu se pot inregistra in totalitate : 60 FPS setati pe camera pot sa fie maxim 45 captati de card) , Incingere camera excesiva......etc Sa nu mai continuam aici acest subiect , este Offtopic , mutam discutiile in topicul dedicat Dashcams :
    2 points
  3. Nu-mi fac griji. Ma bucur de masina folosind-o si nu pentru ca o am ?
    2 points
  4. Speram sa zici .... Am gasit la un prieten o masina .... cam varza cu motorul ... scoatea fum de ziceai ca e basculanta RO-MAN din 85. Mi s-a facut mila de el ... i-am dat bani pe ea ... dublu de cat cerea. Am pus un Metabond in ea si acum ... merge acum extraordinar.... sunt super multumit de achizitia facuta. Care mai aveti masini din asta la 400.000 km ... Asa sa iti ajute Dumnezeu si tie .... sa dai peste un Metabond .... in viitorul motor ... Te gasim pe forumul de reparatii motoare.
    1 point
  5. Merg si eu de ceva timp la Padina cu cortul, daca mai sunt doritori pote ne organizam cu totii macar un weekend.
    1 point
  6. Asta cred ca e replica zilei pe forum Cafeau din gura era sa ajunga pe ecran cand am citit Revenind la subiect, nu te stresa cu volanul. Daca nu se zgarie o sa se decolereze de la transpiratia de pe maini si tot asa. E foarte subtire pielea din pacate la modele noi si nu stiu cum va rezista in timp. Audi q3 cu 60.000km in 5-6 ani si volanul si schimbatorul arata groaznic de la transpiratie
    1 point
  7. Salut, Am decis sa prezint al doilea membru Seat, Leon FR 1.4 TSI 150CP ACT Technology Pack (2016) Ca si dotari in afara de cele FR: - Full LED headlights, Navigation System High and DAB radio, SEAT Media System Plus - Jante Performance 18' - iluminare interioare led rosu/alb - Iluminare placuta inmatriculare spate cu LED - senzori fata/spate, Full Link Pachet Comfort Drive - Oglinda retrovizoare interioara cu reglaj automat antiorbire - Functie aprindere automata a farurilor si Coming Home - Senzor de ploaie Deja ma gandesc la: - key cover de FR - pedale + footrest - duze stropitoare parbriz - Schimbare becuri proiectoare ceata cu unele LED (nu se potriveste deloc culoarea galbena cu farurile LED) P.S Am uitat sa va spun ca momentan sunt stabilit in UK dar sunt cu ochii pe forum
    1 point
  8. Prin update manual doar la navigatiile versiunile 6P0. In UK nu exista optionea de MapCare. 1. Backup la cardul original SEAT 2. Download harta: AICI 3. Copiere pe cardul SEAT 4. Inlocuit fisierul ''xxxx maps/EEC/EEC_WLD/OVERALL.NDS'' cu cel de pe cardul original. 5. Finalizare harta 6P0.919.866AF (1030) ECE1 2018/2019
    1 point
  9. Drumul nu este inchis circulatiei sau alte mituri urbane, nu este indicator de asa ceva. Cum zice si colegul @z e n i t h la dreapta spre cabana Piatra Arsa - Babele se poate merge cu masina pana intr-un punct iar apoi pe jos pana la cabana sau ti drumul forestier care duce direct pana la Babele si la Cabana Babele (cu o lungime de 3,6 kilometri) - despre asta se tot vorbea intr-un timp ca intra toti meltenii cu masina desi nu au voie. Am fost cu masina imediat dupa ce am luat-o si nu m-as fi riscat sa intru pe un drum inchis, masina am lasat-o aproape de finalul asfaltului si bariera unde anunta drumul forestier. @Ebi merita sa vizitezi zona pentru ca este foarte frumoasa si putin mai libera decat valea PH (depinde si de perioada in care mergi, weekend sau nu) iar de ursi nu ar trebui sa iti faci griji. Sus pe platou spre Babele nu ai cum sa gasesti ursi iar jos spre Pestera Ialomitei este destul zgomot incat nu s-ar apropia de obiectivele populate. Noi am fost pe la urmatoarele: Pestera Ialomitei, un picnic la iarba verde pe langa Camping Padina, Barajul Bolboci, daca vrei poti ajunge si la Babele, monumetul Eroilor (Crucea de pe Caraiman) cu varianta usoara cu urcarea pe la Telecabina Pestera Sa nu mergi pe partea stanga a lacului Bolboci pe unde sunt Cheila Tataru Mare fara 4x4 pentru ca drumul este praf, unii au mers si spre Podul cu Florile unde ai o priveliste superba.
    1 point
  10. http://www.autoexpress.co.uk/skoda/kodiaq/103884/large-suv-of-the-year-2018-skoda-kodiaq ?
    1 point
  11. M-am uitat si eu la zona aceea si este "panza de paianjan". Aia e, CSF, N-AI CSF In rest, motorina si pedala
    1 point
  12. Cam are fata de "broscuță" chiar dacă nu e asa de beetle ! Mulțumesc pentru urări.
    1 point
  13. @Muale deja exagerezi Cred ca nici daca-mi fac un traseu prin Bucuresti la 4 noaptea fara sa prind niciun semafor nu am asa consum... Cred!
    1 point
  14. Salutare! Primul drum lung cu Skoda Superb! Consumul aproximativ pana in thasos si inapoi in Bucuresti este de 5.9 si nu am mers batraneste deloc! Pt 4x4 mi se pare foarte ok! mixt cu oras si grecia a iesit un 7.4% ceea ce e chiar foarte bine! Masina este wow la drum lung, lejer de condus, cutie automata, farurile adaptive geniale prin Bulgaria (am condus doar noaptea si la dus si la intors si cred ca stiti cum este prin bulgaria)! suspensia am mers pe sport cu ea iar cutia in normal! Am ales asa deoarece drumurile stiti cum sunt si facea prea mare balans plus ca cel mic vomita... as putea zice ca singurul minus este pe confort cand suspensia este mult prea moale...adica wow este ca intrun fulg dar cam exagerat iar celor din spate li se poate face rau! optiunea confort merge pe autostrazi perfecte probabil, desi acolo as alege normal. per total multumit! ps: inca am in cap ideea ca parca astept sa pice ceva la ea....:))
    1 point
  15. am fost saptamana trecuta si nu am mai vazut indicatorul de interzicere a accesului @Ebila cabana Dichiu este o intersectie: -la stanga spre lacul Bolboci - Padina - pestera Ialomitei -la dreapta spre cabana Piatra Arsa - Babele Atat de la Padina la pestera Ialomitei cat si de la Piatra Arsa la Babele se merge pe jos
    1 point
  16. Vreau sa las si aici asta : Descriere detaliata cum am curatat / "reconditionat" pompa veche.
    1 point
  17. Saptamana care a trecut am reusit sa fac ~1500km pe la Cluj , Tg Mures si Brasov , arcurile au fost rodate bine ! Urmeaza sa fac si geometria cat de curand . Am ajuns la 73.xxx km . Am incercat sa folosesc drumuri cat mai pustii ca de obicei, ca sa ma bucur de masina si de peisaje. Nu am putut rezista si m-am aventurat pe dealuri cu ea ... sa vad ce poate . Concluzia este ca ea poate mult ! dar nu cu anvelopele astea. La intoarcere am prins si ploaie torentiala si zone cu inundatii fleacuri pentru Noul Explorator , trece cu brio de tot ce ii iese in cale ! Si acum primele concluzii legate de arcuri : G e n i a l e ! Comfortul este bun spre foarte bun , nu se mai lasa in bot la franari puternice , pe curbe sta ireprosabil fara sa se aplece prea mult. La depasiri de TIR-uri nu mai face balansul de iesire din dreptul camionului, la viteze de autostrada este foarte stabila , datorita inaltimii am marit si unghiul de atac ( in curand o sa aflu si cu cat) . Multumit 100% de noua jucarie !
    1 point
  18. Eu zic sa nu iti bati capul. Chiar daca nu ai amorsat-o, pompa a ramas plina de motorina, deci nu sunt pericole. E normala pornirea mai grea dupa ce ai scos regulatorul de pe pompa.
    1 point
  19. Câți dintre voi a-ți cumpărat mașini din Germania de la proprietar și vi sa dat voie să puneți voi VCDS pe mașină? Răspunsul îl știu deja ?? Subliniez încă odată "proprietar" nu dealer.
    1 point
  20. soft facut ok, nu afecteaza cu nimic, din contra - reduce consumul in oras, etc - dar, fiecare dupa cum ii place...ca in viata. cand e vb de o masina mai scumpa... si daca nu vrei surprize, recomand sa te duci dupa ea. Cand vb de o masina sub 10.000 euro, platforma e cea mai convenabila optiune.
    1 point
  21. Dacă erau 3000 de euro, poate. La 3000 de lei cea mai înțeleaptă alegere e o mașină nouă, low cost. Ai garanție și costuri predictibile.
    1 point
  22. In ton cu devierea... Aceasi problema am avut-o si eu cand am achizitionat masina. Am vrut sa stiu cate salarii nete dau romanii pe o masina? Dar nu am reusit sa-mi fac o parere... la romani nu cred ca exista vreo regula... Ca idee eu am dat 7 salarii nete ale familiei pe o masina noua. Nu am luat in calcul si cat am luat pe cea veche. E mult, e putin.. am incercat sa merg dupa regula occidentalilor 20/4/10...
    1 point
  23. In urma cu vreo 2 saptamani am trecut la rotile de vara, ocazie cu care am curatat contra-aripile. Desi masina nu a circulat prea mult iarna asta aratau groaznic: IMG_2257 by toni.pieleanu, on Flickr La final au ajus sa arate asa: IMG_2258 by toni.pieleanu, on Flickr Pentru cei interesati de detalii am curatat cu Nextzett W99 diluat 1:10 si o perie, apoi am uscat totul si la sfarsit am aplicat un dressing Koch Chemie PlastStar siliconoelfrei. Ca pas intermediar am curatat juma de tona de bitum de pe puntea fata (folosind Spies Hecker 7010) IMG_2263 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_2265 by toni.pieleanu, on Flickr Cand am demontat rotile am observat ca prezonele erau putin corodate. Asta din cauza ca am folosit distantierele si filetul nu este insurubat in intregime ci pe o portiune este doar acoperit de distantier. Orice umiditate (cu sare) intra acolo poate duce la coroziune. Asa ca le-am curatat cu o perie de sarma si le-am dat cu pasta cu cupru. IMG_2259 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_2260 by toni.pieleanu, on Flickr Pentru cei interesati de curatarea jantelor am gasit intamplat o afacere buna la o benzinarie MOL - solutie de curatat jante Sonax Xtreme 750ml cu doar 40 Lei. Eu am luat ultima sticla din statia respectiva, dar poate gasiti prin alte parti. Solutia este FOARTE buna. IMG_2267 by toni.pieleanu, on Flickr Si inca o poza de final, chiar daca tot cu jantele de iarna IMG_2250 by toni.pieleanu, on Flickr
    1 point
  24. toate scad usor la primele modele 2010-2011 e si normal sa scada cel mai vizibil dupa 2014 deja e facelift
    1 point
  25. Pentru fanii Manchester United .....The RED DEVIL - at Old Trafford
    1 point
  26. Si din fericire tot acolo erau:)) si de data asta am coborat pana jos... Un traseu destul de dificil pentru cei neexperimentati sau imbracati neadecvat...si dau exemplu un nene care plecase pe traseu in papuci de plaja... Cam astea au fost Cetatile Ponorului... Trecem mai departe cu Cascada Evantai...unde la fel se cere curaj si rezistenta la efort fizic :) Next...Cascada Patrahaitesti...un traseu mult mai relaxant... PS. Munte nu inseamna numai Valea Prahovei :P
    1 point
  27. eu prin avans inteleg bani care se pierd daca nu platesti rata la leasing cu cat e mai mare avansul , cu atat riscul e mai mare daca renunti sa platesti rata oricum nu as face asa ceva niciodata stau si astept , monitorizez si imi vad de treaba intre timp
    -1 points
  28. Deci te-ai lamurit si tu ce petarde se vand pe aici. De asta sunt si mai ieftine ca afara. Sfatul meu e sa o aduci pe platforma , iesi mai ieftin si fara stres cu drum ..etc. Recent mi-am adus o skoda citigo din nordul Germaniei tot asa pe platforma, 500 euro. Cand am luat Touareg-ul din Stuttgart m-am dus eu ca vroiam sa ma si plimb + ceva shopping p.s Si eu am tot 204 cp si nu mi se pare lesinata deloc, nici soft nu ii fac, e ultra suficient pt RO
    -1 points
  29. totusi il va tine 100 000km. Nu a facut o afacere asa proasta, sa nu uitam ca la Renault reviziile generale (cu schimbare kit de distributie) se fac la 40 000km si costa 2300 ron. Avand in vedere ca nu mai tine masina inca 100 000km, ori cu kitul b, ori cu cel j, tot lucrul acela este.
    -1 points
  30. Dupa ce ai avut Audi e interzis sa te cobori la VW.
    -3 points
  31. Buna ziua, Vreau sa va povestesc in cateve cuvinte experienta mea cu Metabond Old Spezial. VW Polo 2002, 9n, 47c, scotea fum muuult.Parerile mecanicilor : segmentare ( desi compresia era buna ).Au zis pana la urma scaune, pupape.Total cost 4.000lei. Am auzit de acest metabond.Eu am vrut doar sa vand masina, nu mai voiam sa o pastrez, deci nu justificam cheltuiala. Am pus un tub intreg , dupa indicatiile de pe tub. Rezultatul a fost incredibil.S-a estom pat cam 80% din fum, daca nu mai mult.Cine are astfel de problema ..............recomand Metabond Old. Am putut sa vand masina. O zi buna tuturor !
    -4 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!