Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.07.2018 în toate secţiunile

  1. Zi asta cu voce tare motoarelor care rezista la dublul puterii din fabrica Crezi ca pornesti pe uscat daca stai 1 minut (chiar si mai multe) ? Cea mai mare uzura este la rece, dupa multe ore de stationare. Turbina se raceste cu "apa", mai nou. Iar sistemul functioneaza si cu motorul oprit (si masina incuiata), atunci cand e nevoie. Si inainte de aparatia S/S nu era tot datoria soferului sa NU opreasca motorul daca acesta (impreuna cu turbina) erau foarte incinse ? Deci sa ne luam Dacia 1310, zic. E chioara si n-are nici macar ECU. Si statul in parcare uzeaza bucse, anvelope, furtune, etc. Mai bine folosim transportul in comun si nu mai dam banii pe masini (care sunt consumabile, btw) daca suntem asa impotriva lor
    3 points
  2. La următorul schimb de ulei poți păstra 2-300 ml de ulei vechi, să-l trimiți la analiză în SUA. Te costă cam 200 lei toată treaba și îți faci o idee despre starea motorului (fără să-l desfaci).
    2 points
  3. Daca nu schimbi mașina poți să schimbi orașul.
    2 points
  4. @Rave @Muale eu n-am mai văzut asa consum mediu prin oras... cred ca niciodată
    1 point
  5. NGK ZFR6T-11G cu gap modificat la 0.9 mm https://www.ngkpartfinder.co.uk/car_commercial_extra.php?id=17494
    1 point
  6. Salutari, Nu a raspuns nimeni asa ca am dat drumul la operatiune azi urmand vechiul instinct ciobanesc, adica unde dai cu parul acolo sigur o sa doara. Inaramat cu seturi de torx si surubelnite de diferite dimensiuni bandajate atent cu banda izolatoare (sa nu zgariem ceva) am pornit la lupta dupa ce masina a stat la soare cam 4 ore. Nu uitati sa aveti si apa la voi ca muriti de sete la 50 de grade in masina.... Am scos contactul vechi, cel nou pus in locul ei si deocamdata totul merge bine. Nu am ramas cu suruburi in plus nici cu plasticuri rupte. Cum am promis in posturile anterioare am belit contactul vechi. E un dispozitiv extrem de simplu fara nici o componenta electronica in ea. Cel mai complicat cirucuit e un led rosu + o rezistenta care ii limiteaza curentul. Mai are 3 switchuri gen cherry sau omron, des intalnite si la vestitele iale ale brandului VW care se duc cu cea mai mare placere cand e lumea mai draga. O ultima componenta ar fi bobina care citeste transponderul din cheie. Ca sa dezmembrezi tot ansamblul trebuie sa dai jos capacul superior al ei, pe care e trecut si codul OEM, si apoi scoti 3 suruburi torx 9. Decositoresti cele doua picioare de la bobiba daca vrei sa scoti placa electronica (PCB). Se poate repara usor schimband cele 3 switchuri, pentru acesta doar PCB-ul trebuie dat jos care e prins cu aceleasi suruburi, 2 buc torx sub capacul superior. Partea mecanica nu merita desfacut daca functioneaza cum trebuie. La mine au sarit cateva piese prin toata camera dar le-am gasit si dupa vreo 15 minute de chin si suspans am reusit sa le montez la loc cum trebuie. Inafara de switchuri nu are ce sa se strice in ea, doar daca fortezi PCB-ul si rupi firele de la bobina. Pentru @alin_irimia Nu faci nimic daca ungi partea mecanica. Switchurile sunt sus si izolate de partea meacanica. Doar daca impingi mecanismul de fixare a cheii ianuntru ai access limitat la switchul din fata, apoi mai ai doua switchuri in spate, acolo nu ai sanse. Plus ca switchurile sunt dotate cu mansete de guma sa nu intre praful si umezeala in ele. Deci cam degeaba dai cu Wd40 sau alte minuni. Chiar daca cumva reusesti sa bagi ceva acolo o sa curga jos nu sus unde e problema...La tine probabil ai avut noroc sau in cazul tau ai probleme mecanice la dracovenia asta de piesa. Lipituri crepate nu am gasit, de masurat switchurile nu le-am masurat. Le cunosc deja bine de la restul masinilor pe care le-am avut, stiu ca se duc des oriunde ar fi ele folosite. Respecte, B.
    1 point
  7. Oooo, dnul Andrei, bine ati revenit in peisaj Motorina vede numai de la OMV @yanq La consumul pe termen lung nici nu ma mai uit pentru ca se reseteaza la 100h si difera foarte mult in functie de locurile pe unde conduci. Daca am prins mult extraurban, o sa fie mic, daca am perioade in care nu ies la plimbare, imi iese mare. @yanq
    1 point
  8. Da, poți încerca în Cta, unde Ateca 1.4tsi are cam 10% la drumuri scurte prin oraș ? Mai ieftin de 7% în oraș nu este decât electrica... dar stai, știi deja ?
    1 point
  9. si da si nu,foamea e mare in ziua de azi,goana dupa profit cat mai mare fara sa faci nimic...chestia e ca anumite service uri nu te primesc cu piesa ta,daca da,iti pune adaos mai mare la manopera plus ca la service ai garantie daca iei kit ul de la ei
    1 point
  10. Se poate, cu asa ceva: Memoreaza ultima "pozitie" a butonului si actioneaza la punerea contactului. Daca ai dezactivat, se dezactiveaza la pornire. Daca vrei sa activezi la loc, apesi butonul
    1 point
  11. john, sa nu te superi.... dar nu am inteles aproape nimic din postul tau. Am inteles ca nu descuie cu sigla cu camera... ok, poate este switch defect - nu am incercat inlocuirea acestuia. Desfaceti si verificati.
    1 point
  12. Consum de Bucuresti cu copii in vacanta ?
    1 point
  13. Sunt doua variante: Voltaj: Start/stop start voltage limit de la 7.8 V (din fabrica) -> 12.1 V (este valoarea maxima) Temperatura: EM_start_stop_requirement_ambient_temperature-Maximum_temperature (-50.0 °C din fabrica) -> 50 EM_start_stop_requirement_ambient_temperature-Minimum_temperature (-50.0 °C din fabrica) -> 50 Daca iti apar in germana, poti cauta dupa "Start/Stopp Auntemperaturvorgabe" pentru varianta 2 Nu genereaza erori ci pur si simplu nu indeplineste conditiile pentru activarea S/S. Nu recomand deconectarea firului de pe baterie, aceasta avand mai multe roluri (printre care si managementul consumatorilor/incarcarii)
    1 point
  14. Sa o stapanesti sanatos... Interesant cum unii cauta masini impecabile...si altii masini...la care au de treaba La fel am gasit si eu euroi...cand am dat mocheta afara... Nu pot decat sa iti urez spor la treaba
    1 point
  15. @Rave Eram silent follower pana acum , dar cand am citit ca vrei sa te bagi la o aventura pana la munte i subscribed ! This dude has big balls ! DIn ce am mai citit pe alte forumuri o ideee de "Backup" pentru excursiile lungi la masinile electrice ar fi: You're welcome Gluma la o parte acum ! Nice job si nice car ! Sunt chiar curios cum va tine bateria pe termen lung .
    1 point
  16. Vand soricel! Scade consumul cu 1 l/100 km. Pret: in functie de ce roade pe la masina Am mers destul de incet, imi era chiar lene sa alerg, 110 pe pilot automat si aproape constant tot drumul si rezultatul m-a facut sa ma intreb “Cum?”, “De ce?” si mai ales “Cat consuma un ACT daca asta, la viteze mici(sau rare la mine), face d-astea?!” Din aceeasi lene combinata cu oboseala am mers asa si la intoarcere cu acelasi rezultat... Cine mai are nevoie de TDI?!
    1 point
  17. Revenim dupa cateva mii de km cu cateva update-uri. In momentul de fata am facut impreuna putin peste 7200 km in 2 luni jumatate de cand ne cunoastem, fara nicio problema. Masina se descurca exceptional in toate situatiile intalnite . Am pus intre timp si folie pe ecranul central (acum vreo 2000 km ). Am realizat si prima iesire din tara (in Serbia), unde am vizitat cetatile Golubac si Smederevo, iar suspensia adaptiva si-a aratat inca odata utilitatea. Modul sport este superb pe serpentinele de pe malul sarbesc al Dunarii, iar drumurile carpite puternic de prin muntii sarbesti au fost o adevarata placere in modul comfort. Stiu ca am tot repetat, insa as fi facut o mare greseala daca nu as fi luat pe masina asta suspensia adaptiva. Mai mult, Vineri seara ne-a prins o furtuna in Serbia, cu o ploaie atat de violenta incat viteza stergatoarelor a fost la maxim, iar multe portiuni de drum erau deja cu apa de cativa centimetrii, insa masinuta a facut fata cu brio, iar sistemul 4x4 nu a clintit-o de pe directia data de sofer. La un moment dat, eram singura masina care inainta, e adevarat ca si din cauza masinilor trecute de mult de prima tinerete ale soferilor din acea zona din Serbia. Consumul in ultimii 2000 km a fost undeva pe la 8.7, cu cateva reprize de mers in modul Eco (cu sotia la volan), la o viteza medie de vreo 67 km/h pe cei 2000 km. Consumul pe termen lung (pe cei 7200 km ) este tot undeva aproape de 10 (9.7), putin dezamagitor fata de datele producatorului, insa stiu ca nici eu nu am fost un sofer "relaxat", iar daca iti permiti o masina in intervalul asta de pret, consumul n-ar trebui sa fie o problema asa mare . Si inca cateva poze :
    1 point
  18. Cred ca ii "obosise" masina, mi se pare ca a pilotat prea agresiv pentru o masina de strada si se vede ca incepusera cauciucurile sa piarda din aderenta. Diferenta de viteza oricum a fost tot timpul, doar ca la trackday nu fortez depasirea ci o astept, ca nu suntem in competitie; de-aia cand eram in spatele lui franam mai devreme si lasam masina in frana de motor uneori. De obicei daca sunt mai rapid sunt lasat sa depasesc asa ca n-are sens sa risc aiurea. #n-ambanidealta
    1 point
  19. Sa-mi zici cum a fost. Si eu vreau sa dau o fuga pana la munte. Poza asta imi aduce ami te de perioada in care ziceam ca o sa fac maxim 5.000 km pe an
    1 point
  20. @mihai.onu94 la 20-30.000 de km pe an (cazul meu) nu-s o investitie asa de mare. Curand incepe sezonul de concedii si vecinii de la sud se traverseaza bine noaptea In plus, au schimbat fata masinii total (impreuna cu niste jante de aliaj si 4 bucati Continental Premium Contact 205 55 R16 FR )
    1 point
  21. Eu simt ca masina merge mai bine cu benzina de 100 decat de 95. Cu OMV MaxxMotion parca are mai mult cuplu mid-range in timp ce cu Mol Evo se tureaza motorul mai repede/usor si trage mai bine sus. Poate o fi doar in mintea mea, nu stiu, dar nu vreau sa fac un “rau” si nici sa ma auto-limitez pentru 50 lei/luna...
    1 point
  22. O sa iti sune motorul la fel ca orice alt ulei care costa tot 8 dolari quartul, diferenta este ca tu vei plati cam 100 ron pe quart si din acest motiv vei avea un warm fuzzy feeling si vei fi cuprins de endorfine de fiecare data cand pornesti motorul numai la gandul ca ai pus untdelemn de inger in motor , vei fi mai sarac din acest motiv atat pecuniar cat si cu duhul dar fericit oricum.
    1 point
  23. 1 point
  24. Presiunea diferențială de 8-12 spune că filtrul este deja încărcat si după regenerare. La mine filtrul ajunge la presiune de 10 mbar dupa 1300 km iar dupa regenerare scade la 3. Presiunea diferențială arata cât de încărcat este filtrul, cât de greu trec gazele de evacuare prin el. Spre exemplu intra cu 20 mbar si ies cu 10 mbar, asta înseamnă presiune diferențială de 10. Celelalte valori sunt estimate in functie de această presiune. Daca filtrul este deja foarte colmatat dupa regenerare, normal că începe alta foarte repede. După părerea mea, problema nu este că se încarcă repede, ci că regenerările nu-l "desfundă". Ar mai fi posibilitatea ca unul din senzorii de presiune să fie defect și să indice valori greșite. Doar un mecanic priceput poate sa spună exact ce este, după ce verifică toate posibilitățile. Noi ne putem doar da cu părerea ☺.
    1 point
  25. Buna ziua, Mi-am configurat noul tTiguan. Adica il cumpar. Ma doare o leaca capul cand vad comparatii idioate intre mere si portocale. Nu poti compara Octavia cu Superb, nu poti compara un motor de 115 cai cu unul de 240 ca nu mere. Recomand tuturor care se uita la Tiguan de 120cp sa isi cumpere Dacia Duster. Si nu fac misto, ma dau in campionatul national de off road si va pot spune ca Dusterul e acolo, si e si cam 8000 Euro mai jos. Sfatul meu e sa va cumparati masina pe care v-o permiteti.E cea mai buna. Revin la Tiguan, am buget de 34500 Euro plus taxe. La banii astia primesc 240 CP si cam tot ce se poate pe masina, fara trapa. Cu tot cu discountul de la vanzator. Pana sa ajung la Tiguan, m-am cam interesat la toti, primesc Volvo xc60 cu ceva optionale cu motor de 190caluti. Lumini cu xenon, fata de full led pro. Deci, ca sa lamuresc lumea care din punctul meu de vedere nu a calcat pe la vreun dealer sa intrebe. Led normal, inseamna lumini de 800 lumeni pe faza scurta, led pro, 1200 lumeni si adaptiv.Adica, cand vine unul din fata, adapteaza lumina sa nu il orbeasca. Am mai fost si pe la Ford, pentru Mondeo Vignale, la fel. Pentru banii mei, primesc mult mai putina masina decat la VW. So, aveti grija ce va doriti, daca e important sa vada vecinu de la 2 ca de la octavia ai trecut la tiguan, imi este mila de tine. Daca vrei ceva in care e important sa te simti tu bine atunci socoteste cu grija. Si, luati in consideratie sh.O masina de 30000euro , dupa 1 an la 20000 km costa 20000 euro.Si asta e bine, pentru ca chiar de nu ai bani sa o intreti sau sa mergi la o carciuma , vecinu de la 2 o sa creada ca esti potent. Numa bine.
    1 point
  26. Nu inteleg de ce toata lumea se cramponeaza in motorul de 150 tdi. Cu 1000euro in plus exista motorul de 190cai. Si cu inca 2400 euro exista cel de 240 de cai, care vine cu DCC standard. Stiu ca sunt sume mari, dar in raport cu costul total nu sunt asa mari. De ce sa iei Rline de 150 de cai cand poti sa iei cel fara plastice in plus si cu putere mai mare?
    1 point
  27. la mine nu mai merge SS de cateva luni bune.. nu stiu de ce dar nici nu imi bat capul sa aflu cred ca e de la baterie cu toate ca nu am probleme la pornire cu bateria
    1 point
  28. cateva poze cu ledurile de pe masina : la numere led hella OEM , pozitii leduri philips cu anulatoare eroare philips si usi leduri china
    1 point
  29. Daca e ok. cu acest ulei de ce l-ai schimba dupa 9 ani?
    0 points
  30. Pentru Golf 4 1.9 TDI AXR ce ulei recomandati. Am fix 200k km (129k facuti de neamt) si 71k de mine in 9 ani . In acesti 9 ani am folosit doar CASTROL EDGE TURBO DIESEL 5W40. Nu imi papa mai mult de 250-350 ml la 10k km Am tot citit de Castrol ... ca este contrafacut. De va trebui sa schimb brandul , cum ar trebui sa procedez ?
    0 points
  31. Dupa ce ai avut Audi e interzis sa te cobori la VW.
    0 points
  32. @gabinitu23 Ha! Cand am luat eu nu era si pe GTI si GTD. Pare ca au bagat pe FL. Foarte tare si foarte util! Multumesc pentru urari! Pe fata nu prea aveti ce pune (legal) pentru ca aveti deja 15% opacitate din fabrica (am masurat eu la a mea).
    0 points
  33. Cu toate ca o sa-mi iau zece minusuri, trebuie sa o zic: Producatorii de masini fac niste masini de consum, de duzina, ieftine, la limita rezistentei. Tin cat tin, unele au probleme din primii ani de functionare, problemele fiind remediate pe garantie (dupa mentalitatea mea inapoiata, imi e foarte greu sa accept asa ceva). Adica e ca si cum cineva mi-ar da o teapa, mi-ar face o casa, as cumpara-o dar s-a strica diverse la ea, semn ca e facuta in graba, sau in bataie de joc. Sistemul start-stop este evident, pentru reducerea emisiilor, este o masura luata de producatori, la fel cum este DPF/GDF pe masini. De ce nu sunt de acord cu folosirea start-stopului: -daca o sa cititi manualul masinii, procedura de verificare ulei este urmatoarea (preluata din manual audi 2018) - se opreste motorul pe o suprafata perfect plana, cu uleiul cald (~90grade) se lasa intre 2 si 4 minute iar apoi in fucntie de dotarile masinii se verifica pe joja sau cu ajutorul computerului de bord. Din fraza de mai sus, rezulta ca in 2 minute, uleiul din motor se scurge aproximativ tot in baia de ulei, pe componentele motorului ramanand o pelicula foarte fina de ulei, care cica protejeaza si lubrifiaza pornirea. Daca tu stai la semafor 1 minut, o sa pornesti motorul cu ulei lipsa, iar cea mai mare uzura la un motor este la pornire. DA sunt constient ca masinile cu SS au bateria agm (300% mai rezistenta ca una normala) electromotor/sau alternator diferit, interne motor pregatite pt SS, banuiesc ca la unele cilindrii se opresc intr-o anumita pozitie pt a facilita pornirea. Cum e sa alerg masina prin oras, cand ajung la semafor, frana brusca si opresc motorul? Turbina ajunge la 300-500grade C, este unsa si racita cu ulei de motor, daca eu opresc motorul cum mai racesc/protejez aceasta turbina? Facem totul pentru mediu, insa in felul asta in loc sa progresam, regresam, facem masini tot mai slabe, cu tot felul de device-uri in plus (adblue, dpf, gdf, senzori) care cedeaza si forteaz si mai mult motorul. Solutia e probabil masinile electrice, dar din moment ce nu am nici obligativitate sa folosesc SS nu o sa-l folosesc. Respect legea si nu ma eschivez de la ea, nu imi place sa las gunoaie in urma mea, uneori mai strang si dupa altii ca merg des la munte/padure. Primele sisteme SS au fost montate pe Fiat in 1980, insa s-au renuntat la ele. Au incercat mai tarziu cei de la VW sa le puna pe golf 3, ca prin 2007 sa fie dotari standard pe BMW. Start-stop este o chestie daunatoare pentru orice masina, fie ca vorbim de VAG sau de alti producatori. Uzeaza motorul, turbina, bateria, electromotorul si bujiile.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!