Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 25 Noiembrie 2024
-
Anual
26 Noiembrie 2023 - 25 Noiembrie 2024
-
Lunar
26 Octombrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
19 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Astăzi
26 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
02.07.2018 - 02.07.2018
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.07.2018 în toate secţiunile
-
Unitatea "MIB" a primit un update prin care s-au rezolvat o buna parte dintre bugurile gasite anterior. Intre timp am adaugat google voice control care functioneaza perfect inclusiv de pe volan, dar si un AID virtual pe ecranul acestuia. M-am miscat cu masina si functioneaza relativ ok, citeste si afiseaza ce-i vine de pe canbus, singura chestie care la mine nu pare sa functioneze este temperatura apei, dar cred ca este din cauza masinii. Eu nu am nicaieri acest parametru in AID si probabil de aici si problema. Anyway poate fi un surogat interesant pentru cei care nu au AID OEM.?5 points
-
foarte frumoasa urma de pe parbriz , parca e o pasare in zbor ceva asemanator am de 8 ani si nu a evoluat deloc , dar totul e sa urmaresti mereu cum se prezinta dar nu parbrizul e prost , pietrele sunt multe4 points
-
@Rave Eram silent follower pana acum , dar cand am citit ca vrei sa te bagi la o aventura pana la munte i subscribed ! This dude has big balls ! DIn ce am mai citit pe alte forumuri o ideee de "Backup" pentru excursiile lungi la masinile electrice ar fi: You're welcome Gluma la o parte acum ! Nice job si nice car ! Sunt chiar curios cum va tine bateria pe termen lung .2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Desi ma decisesem sa nu mai creez topic-ul acesta, am revenit asupra deciziei pt ca nedreptati sunt peste tot nu numai pe forum-uri. Masina am ridicat-o acum aproape 1 luna si se pare ca am facut o alegere foarte buna. VW Tiguan Highline 2.0 TSI 180 CP 4Motion cu ceva optiuni : > 2 Interfete USB pentru iPod/iPhone priza incarcare USB si AUX-IN > App-Connect si Volkswagen Media Control > Car-Net "Guide&Inform" servicii mobile online > Date de navigatie pentru Europa-SD Card inclusiv Romania > Drive Net > Fara inscriptionare model si cilindree > Faruri LED TOP : - Dynamic Light Assist - reglare automata a distantei de iluminare - iluminare dinamica la virare - lumini de drum cu LED > Jante aliaj usor "Nizza" 7J x 18 cu anvelope 235/55 R18 > Keyless Access inclusiv buton pornire motor (fara Safelock) > Oglinzi exterioare rabatabile electric cu iluminare in dreptul portierelor fata si inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier > Pachet Iarna : - duze instalatie parbriz incalzite - scaune fata incalzite > Pachet Offroad : - scut protectie motor - bare de protectie in culoarea caroseriei cu unghiuri de atac si degajare imbunatatite - praguri fata din aluminiu inscriptionate "OFFROAD" > Plafon in culoare neagra > Side Assist Plus inclusiv Lane Assist, Emergency Assist, Rear Traffic Alert si Traffic Jam Assist > Sistem de navigatie Discover Media cu Volkswagen Media Control - redare harta 2D sau 2,5D - card SD cu date de navigatie pentru Europa, inclusiv Romania - cititor pentru 2 carduri SD > Suspensie cu reglare adaptiva - DCC > Volan multifunctional piele incalzit cu padele pentru schimbarea treptelor cutiei de transmisie DSG Dupa aproape o luna si 2300 km parcursi, pot spune ca imi plac urmatoarele: · Motorul: se misca foarte bine si cred ca este optiunea perfecta pe benzina pentru o masina de gabaritul Tiguanului, cu tractiune integrala. · Cutia: este prima automata pe care o conduc si pot spune ca nu mai vreau manuala; stiu ca sunt putin snob cand spun asta, dar cu bine te inveti repede. · DCC: acesta face ca masina sa fie pur si simplu ceea ce mi-am dorit cand am luat decizia de a cumpara un SUV. Suspensie destul de moale si confortabila in oras si pe drum cu gropi, si cat trebuie de tare pentru serpentine si condus sportiv. Imediat ce am terminat cu rodajul am testat masina pe sport si pot spune ca pur si simplu se transforma in alta masina. Nu ma asteptam sa se comporte mai bine decat focusul (mk3) avut anterior; sau cel putin asa o simt eu. Merita toti banii aceasta optiune. · ACC + lane assist adaptiv: E perfect daca vrei sa ajungi la destinatie odihnit (de recomandat sa fie folosit pe autostrada; noi nu prea avem autostrazi, dar asta e) · Scaunele: faptul ca au venit cu alcantara pe suprafata de contact este superb. Nu am reusit sa gasesc un model Highline cu scaunele standard si atunci nu stiam cum arata exact. · Portbagajul: La inceput mi s-a parut mic, insa se pare ca doar pare mic, dar este foarte incapator, destul pentru mine si familia mea. Ceea ce nu imi place pana in acest moment: · Se murdareste extraordinar de repede, iar praful de Bucuresti deja se vede la interior si nu imi vine sa o duc la o spalatorie unde un Gigel isi va freca carpa murdara de infotainment si de active info display. Pana acum am spalat-o doar la exterior, iar la interior am mai curat-o eu. · Insectele sunt un adevarat inamic pentru orice drum cu o viteza de peste 50 km/h. Consumul de lichid de parbriz ar trebui inclus in consum . Consumul pentru cei 2300 km este de 9.7 l /100 km, insa cred ca va mai scadea.(70% extraurban , 30% urban) Si cateva poze: Si una cu ea dupa o zi de plimbare:1 point
-
Bucuresti - Lefkada - Bucuresti - Timisoara - Budapesta - Timisoara - Bucuresti 4300km, consum 5.1, viteza medie 75Km/h 2.0 tdi, 2 pers, AC non-stop1 point
-
1 point
-
atunci recodeaza cu acelasi cod. deoarece in posturile de mai sus ai aceasta eroare.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Se poate pune ax de 100 mm exact ca la pompa noua pentru care ti-au cerut 4800 lei. Nu recomand pompa de 1.91 point
-
1 point
-
Pentru mine a fost un soc mai ales ca tocmai m-am intors din Spania unde am facut un drum pana in Andorra cu un Cruze diesel automat care a scos 7 la mers legal pe autostrazi (max 120 km/h)... Oricum, ala a fost minimul afisat. La dus am ajuns cu 5.3 si la intoarcere am intrat cu 5.4 in Bucuresti si dupa nu m-am mai uitat ca ma enervam. ? Pentru un drum pana la Buzau pe E85, destul de aglomerat la intoarcere, ma declar foarte multumit. Parca nu-mi mai vine s-o vand1 point
-
Nu sunt primul; tocmai am primit confirmare de la alt posesor de e-Up! ca se poate ajunge pe Valea Prahovei fara emotii! Nu mergand “bucuresteneste” dar... se poate! Si daca o fac sa arate asa ma bag si la o remorca1 point
-
Roata de rezerva si organizator portbagaj cu slot de roata de rezerva ..................1 point
-
Piesa se comanda numai dupa seria caroseriei ,costa aproximativ 1600--1700 lei + garnituri de inca aproximativ 100 lei1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am terminat cu piesele necesare reparatiei : bara fata , armatura bara , capac spalator far , spalator far , cleme reparatie far , aripa , suport aripa. Sper sa fie toate. Azi , in plus, am mai luat si bara spate cu spoiler si senzori de parcare , modul senzori de parcare , buzzer , mufe ... de fapt aproape tot sistemul de senzori OEM. trebuie sa fac doar cablajul dintre modulul senzoriloi si modulul confort si sa dau gauri in spoilerul meu de v6 care vine pe interior cu piciorusele pentru prinderea suporturilor senzorilor. Si cum modulul meu de confort tot da intermitent erori m-am gandit sa iau si un modul de rezerva. Urmeaza sa primesc in curand si plafonierele cu senzori volumetrici si butonul de dezactivare iar dupa ce termin cu concediul si vopsitul masinii o sa caut si cele necesare pentru a monta si oglinzi rabatabile electric. Cam aici ma voi opri cu optiunile adaugate ( scaune cu memorie cam greu de gasit si cam scumpe , volan cu comenzi nu ma incanta si nici MFD. stea cred ca sunt optiunile ramase nebifate).1 point
-
Revenim dupa cateva mii de km cu cateva update-uri. In momentul de fata am facut impreuna putin peste 7200 km in 2 luni jumatate de cand ne cunoastem, fara nicio problema. Masina se descurca exceptional in toate situatiile intalnite . Am pus intre timp si folie pe ecranul central (acum vreo 2000 km ). Am realizat si prima iesire din tara (in Serbia), unde am vizitat cetatile Golubac si Smederevo, iar suspensia adaptiva si-a aratat inca odata utilitatea. Modul sport este superb pe serpentinele de pe malul sarbesc al Dunarii, iar drumurile carpite puternic de prin muntii sarbesti au fost o adevarata placere in modul comfort. Stiu ca am tot repetat, insa as fi facut o mare greseala daca nu as fi luat pe masina asta suspensia adaptiva. Mai mult, Vineri seara ne-a prins o furtuna in Serbia, cu o ploaie atat de violenta incat viteza stergatoarelor a fost la maxim, iar multe portiuni de drum erau deja cu apa de cativa centimetrii, insa masinuta a facut fata cu brio, iar sistemul 4x4 nu a clintit-o de pe directia data de sofer. La un moment dat, eram singura masina care inainta, e adevarat ca si din cauza masinilor trecute de mult de prima tinerete ale soferilor din acea zona din Serbia. Consumul in ultimii 2000 km a fost undeva pe la 8.7, cu cateva reprize de mers in modul Eco (cu sotia la volan), la o viteza medie de vreo 67 km/h pe cei 2000 km. Consumul pe termen lung (pe cei 7200 km ) este tot undeva aproape de 10 (9.7), putin dezamagitor fata de datele producatorului, insa stiu ca nici eu nu am fost un sofer "relaxat", iar daca iti permiti o masina in intervalul asta de pret, consumul n-ar trebui sa fie o problema asa mare . Si inca cateva poze :1 point
-
si mai facem una alta, am facut un pic de ordine ieri si am finalizat azi(aplicat tratament leatherique si curatat plasticele cu un APC) Ne-am trezit si cu ceva apa in portbagaj, am schimbat garniturile + curatat furtunul de scurgere(ambele stanga dreapta erau infundate in special cu nisip/praf) cateva poze(mai in graba)1 point
-
1 point
-
Ca fapt divers, eu am toate injectoarele originale (jc11-an 2010, luna 3; mașina e produsă aprilie 2010). Estimez că are undeva la 300.000km(cca87g oil ash, 200.000 in bord, deh.... băieți buni). Corecțiile la cald sunt ok. La rece, imediat după pornire, unul dintre ele sare de +1(nu același de fiecare dată). Mașina merge bine înafara de un soi de ezitare la mers ușurel in treapta unu la turații joase care mă scoate din sărite.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Si ce faci daca mai ai autonomie 60km si trebuie sa ajungi la Ploiesti, si te prinde o ploaie de trebuie sa mergi cu stergatoarele tot drumul? ? Sunt rau intentionat, stiu.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu am zis ca scot o sarma si o arunc pe liniile de curent de la tramvai... Asa ca daca ma vedeti pe linia de tramvai nu depasesc coloana, ci incarc masina1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pe principiul *cauta pe net* nu-si mai are rost forumul asta. Deci cehii astia, dintre toate motoarele lor, doar p-asta l-au gresit, fiindca doar la el se uzeaza lantul si pinioanele...restul sunt nemuritoare. Bravo!1 point
-
Usa de la sofer nu ar trebui sa fie o problema, se poate descuia mecanic cu cheia in usa.1 point
-
1 point
-
a urmat o perioada in care am asteptat banii de la asigurari ...in cele din urma am reparat masina.... -faruri noi hella modificate de mine pe negru( unul din faruriile valeo de pe masina avea urechile rupte + sticla sparta din accident, am cautat la dezmembri si nu gasit pereche hella, oricum erau destul de scumpe asa ca m-am hotarat sa cumpar noi :D si sa le fac eu pe negru) modelul pe negru hella nou ma costa cam 1000 ron bucata :)) Pt ca a venit momentul sa imi schimb discurile m-am gandit sa pun diferenta si sa iau ceva mai bun. -disuri brembo max -placute ate ceramic -distributia 145k - bujii bosh pe original -folie solar zone 35% spate 17% fata parca poze Moeciu . pregatirea pentru iarna -baterie varta cea originala (10 ani) dadea semne de oboseala.1 point
-
Cand vin clientii toata ziua cu cinstea la 2Litri rece la tine, multe lucruri par mai indoite decat sunt. Ar trebui sa puna mesajul asta pe sticle ca dupa consum, lucrurile sunt mai drepte decat par, in genul inscriptionarii aleia de la unele oglinzi retrovizoare. :)1 point
-
salut ...in weekend mi-am montat suspensiile sport koni str t(arcuri+amotizoare)! flanse fata..bucse spate:Driver: este o mare diferenta....senzatia la volan este mult mai placuta, gropile se simt mai ''frumos'', daca pot sa ii spun asa.inainte cu suspensiile stok se simtea aiurea fiercare denivelare....troncanea...parca tremura toata masina....nu era inchegata(cred ca amortizoarele erau duse....117000km cele pe spate sigur, erau curse) acum masina e inchegata. directia e mai tare si mai precisa, gropile sunt ok .....unele care inainte le simteam acum nu le mai simt deloc...ii auzeam pe mult care ziceau ca o sa-mi troncane dintii...pai inainte imi troncaneau mai rau, acum e mai bine!:D parerea mea: -merita investitia...masina s-a schimbat complet! eu trebuia sa imi schimb oricum amortizoarele..asa ca a meritat diferenta:) -directia e mai tare si mai precisa -nu vine in bot la franare -e mult mai stabila si inchegata -la mine a crescut confortul:P -in curbe sta f bine......am luat o curba la viteza mare si masina a stat pe banda pana a pierdut aderanta pe spate(continental 245/45/17)....si-a revenit imediat -masina a coborat 3-3.5cm .....nu e foate mult dar se vede,imi doream un pic mai mult sa coboare dar e ok si asa...am mers si pe drum de tara si pe autostrada ...si se comporta f bine -singurl lucru nasol ca sa zic asa......este cand mergi pe piatra cubica...te zdruncina cam tare...si trebuie sa mergi incet Cata_B..nu stiu daca sunt mai bune ca si koni fsd......mi-a mai spus cineva sa imi iau fsd si cu arcuri sport, dar era investitia mai mare...asa ca nu stiu care ar fi diferenta intre koni str.t si koni fsd...stiu ca alea sunt mai scumpe cu cateva 100 de ron poze before:1 point
-
Doar de 'dizainăr' e ok ideea, insa nu mi se pare o solutie reala la AID, nu poti sta cu ochii in sistemul multimedia-1 points