Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.07.2018 în toate secţiunile

  1. O noua poza de seara!
    4 points
  2. si mai facem una alta, am facut un pic de ordine ieri si am finalizat azi(aplicat tratament leatherique si curatat plasticele cu un APC) Ne-am trezit si cu ceva apa in portbagaj, am schimbat garniturile + curatat furtunul de scurgere(ambele stanga dreapta erau infundate in special cu nisip/praf) cateva poze(mai in graba)
    3 points
  3. Era timpul sa fac o schimbare...... dupa 9+ ani petrecuti in compania vechiului Explorator era timpul pentru ceva mai nou .... si acel ceva mai nou a venit sub forma acestui Tiguan 2.0 TDI , 4motion CFFB . Povestea lui incepe cam asa ... Am decis in ianuarie anul acesta ca voi schimba masina , din diferite considerente : spatiu , varsta fosteia , dorinta de 4x4 , pitici pe creier,.....etc . Am zis ca de data aceasta nu vreau sa ma grabesc , cu banii in buzunar si timpul printre picaturi am inceput sa caut variante pentru masini posibile . Tiguanul deja era top in lista dar nu am ezitat sa cer oferte si sa fac test drive cu alte modele de masini noi gen Kia Sportage sau Suzuki Vitara.... . Nu vreau sa intru mult in detalii cu celalalte marci doar ca in bugetul meu la masina noua aveam toate optiunile din "lume" mai putin 4x4 daca mai faceam un mic efort ajungeam si la tiguanul AD1 nou dar fara 4x4 si cu cel mai mic motor , asa ca am ramas pe Tiguan 5N2. Am zis din start ca nu vreau sa dau sansa masinilor din tara si ca vreau personal sa o aduc cunoscand bine piata auto de la noi si ce minuni poti sa gasesti . Am plecat cu cateva optionale care erau obligatorii pe lista de cautare dar si anumite optiuni care nu trebuiau sa fie pe lista de optionale : Ce vroiam eu : Model Track & Style ( 2012->2015) Xenon Volan cu comenzi Incalzire in scaune Navigatie(oricare) Interior Beige (preferabil Piele integrala dar mergea si Alcantara ) Ceasuri Color Proiectoare ceata Clima Carlig remorcare OE Kilometrii cat mai putini , targetul era pana in 80.000 km Ce NU vroiam eu : Buton Start Suspensie DCC Trapa Panoramica Culoare neagra exterioara Lunile au trecut , am ajuns in Mai cu zeci de telefoane date si peste 12 autoturisme urmarite pentru postul de Explorator . Majoritatea care le gaseam nu aveau toate optiunile dorite , sau aveau probleme de natura "accident" , cunoscatorii/pasionatii stiu ce inseamna si cat stress implica o astfel de cautare .... La inceputul lunii Mai am primit un telefon de la un prieten care lucreaza intr-un dealer VW din zona Buzau care stia ca eu sunt in cautare de masina ...ce masina si optiuni preferate care mi-a zis direct la telefon "Cineva a venit la noi si a incercat sa schimbe un Tiguan manual cu vreo 69.000 km cu un Tiguan automat cu 135.000 km , schimb pe schimb si noi nu l-am putut ajuta...." Am luat toate datele masinii , am facut verificarile necesare si au iesit OK , din lista mea de optiuni nu era cu Track&Style si avea Trapa dar in rest avea mult mai multe alte optiuni pe langa cele dorite de mine printre care interiorul Beige de piele. Am zis ca merita vazut .....asa ca intr-o Sambata am plecat spre Buzau sa vad masina , iar dupa 3 ore de verificari amanuntite , sub masina, VCDS , vizual si test drive iar dupa toate testele facute ....am zis in sfarsit ca asta este masina pentru mine ! Dupa ce am cunoscut si proprietarul nu mai aveam nici un dubiu , persoana in varsta pe la 65 ani care in urma unei probleme medicale nu mai putea folosi corect piciorul stang asa ca vroia sa schimbe masina cu orice pret cu una automata. Istoricul masinii este destul de simplu : In August 2017 a fost cumparata din Reprezentanta VW din Berlin in posesia careia a fost inca de la productie , adusa in tara pe roti de proprietar , dusa in reprezentata VW la noi in tara si efectuata revizia la 69700 k (filtre +ulei +lichid de frana ) apoi din August 2017 pana in Mai 2018 au fost facuti doar 325km , masina fiind predata catre mine cu 70.025 km in starea de mai jos Si acum sa inceapa partea de prezentare a noului Explorator Model Sport&Style productie 09.2012 pe carte este 2013 , 2.0 TDI 4motion cu motor CFFB cu 70.025 km . Printre dotarile care merita mentionate sunt : Webasto Trapa Panoramica Park Pilot si senzori de parcare Driver Alert Directie cu Servotronic Lane Assist Dynamic Light Assist Alarma de fabrica Scaun Electric Sofer Navigatie RNS 510 cu hdd 30gb Bi-Xenon Carlig Remorcare Interiorul Beige este cel care a adus punctul decisiv , eu pe germania nu am gasit nici un exemplar care sa intruneasca macar 8 din 10 puncte enumerate mai sus ,... marea mea slabiciune !! ma topesc dupa acest interior. Lista cu modificari care vreau sa le fac este destul de lunga , unele fiind facute deja la momentul pozelor , o sa revin cu un alt post sa detaliez modificarile / accesoriile. Enjoy!
    1 point
  4. De plimbat nu prea ne mai plimbam deocamdata dar facem poze, nah, fiecare cu piticii lui
    1 point
  5. Am terminat cu piesele necesare reparatiei : bara fata , armatura bara , capac spalator far , spalator far , cleme reparatie far , aripa , suport aripa. Sper sa fie toate. Azi , in plus, am mai luat si bara spate cu spoiler si senzori de parcare , modul senzori de parcare , buzzer , mufe ... de fapt aproape tot sistemul de senzori OEM. trebuie sa fac doar cablajul dintre modulul senzoriloi si modulul confort si sa dau gauri in spoilerul meu de v6 care vine pe interior cu piciorusele pentru prinderea suporturilor senzorilor. Si cum modulul meu de confort tot da intermitent erori m-am gandit sa iau si un modul de rezerva. Urmeaza sa primesc in curand si plafonierele cu senzori volumetrici si butonul de dezactivare iar dupa ce termin cu concediul si vopsitul masinii o sa caut si cele necesare pentru a monta si oglinzi rabatabile electric. Cam aici ma voi opri cu optiunile adaugate ( scaune cu memorie cam greu de gasit si cam scumpe , volan cu comenzi nu ma incanta si nici MFD. stea cred ca sunt optiunile ramase nebifate).
    1 point
  6. Revenim dupa cateva mii de km cu cateva update-uri. In momentul de fata am facut impreuna putin peste 7200 km in 2 luni jumatate de cand ne cunoastem, fara nicio problema. Masina se descurca exceptional in toate situatiile intalnite . Am pus intre timp si folie pe ecranul central (acum vreo 2000 km ). Am realizat si prima iesire din tara (in Serbia), unde am vizitat cetatile Golubac si Smederevo, iar suspensia adaptiva si-a aratat inca odata utilitatea. Modul sport este superb pe serpentinele de pe malul sarbesc al Dunarii, iar drumurile carpite puternic de prin muntii sarbesti au fost o adevarata placere in modul comfort. Stiu ca am tot repetat, insa as fi facut o mare greseala daca nu as fi luat pe masina asta suspensia adaptiva. Mai mult, Vineri seara ne-a prins o furtuna in Serbia, cu o ploaie atat de violenta incat viteza stergatoarelor a fost la maxim, iar multe portiuni de drum erau deja cu apa de cativa centimetrii, insa masinuta a facut fata cu brio, iar sistemul 4x4 nu a clintit-o de pe directia data de sofer. La un moment dat, eram singura masina care inainta, e adevarat ca si din cauza masinilor trecute de mult de prima tinerete ale soferilor din acea zona din Serbia. Consumul in ultimii 2000 km a fost undeva pe la 8.7, cu cateva reprize de mers in modul Eco (cu sotia la volan), la o viteza medie de vreo 67 km/h pe cei 2000 km. Consumul pe termen lung (pe cei 7200 km ) este tot undeva aproape de 10 (9.7), putin dezamagitor fata de datele producatorului, insa stiu ca nici eu nu am fost un sofer "relaxat", iar daca iti permiti o masina in intervalul asta de pret, consumul n-ar trebui sa fie o problema asa mare . Si inca cateva poze :
    1 point
  7. Ce bine arata cu jantele mari Frumos ca ai spatiu sa te desfasori cum vrei Legat de telefon incearca sa il lasi cu bateria scoasa intr-un castron cu orez poate ai noroc si mai tragi de el putin.
    1 point
  8. Pentru ca se tot uita urat la Golf, azi, dupa saptamani de ploi, i-am facut interiorul si exteriorul Tiguanului. Dar desi l-am facut frumos, parca tot urat la scaunele din curte PS: ieri cand tot ascundeam lucruri de ploaie, am uitat doua lucruri pe pervaz si le-a cam plouat: telefonul si cheile. Cheile functioneaza ok, dar telefonul refuza sa acceseze camera din cand in cand. Imi propusesem sa schimb si telefonul, dar nu acum! ?
    1 point
  9. Ar fi păcat ca el sa fie acolo si sa nu-l folosesc .... sa fie loc si de-o hibrid-eală din când in când
    1 point
  10. Sa o stapanesti sanatos! Ai mai luat inca o masina sa ai ocupatie in continuare si sa mai poti refolosi din piesele ramase de la tiguan :))) Nici la mine nu se mai vad pozele
    1 point
  11. Sa va poarte sanatosi! Welcome in the club
    1 point
  12. Pentru Puddle Lights din oglinzi am mers pe leduri W5W cu lupa pana la urma . Multumesc colegilor de la @Led It Up pentru ajutor in alegerea acestui model . S-au dovedit a fi foate OK , lumina este mult peste ce ma asteptam.
    1 point
  13. Dacă se vrea, se poate. Ai două variante, șurubul fie se va rupe, fie se va desface. Dacă se va rupe, se dă o gaura prin el cu un burghiu spiral de 8, apoi cu unul de 10 (șurubul e de 12, deci la fix), se ia un tarod cu același pas metric (1.5) și se încearcă refacerea filetului existent. E riscant, dar din momentul în care s-a rupt șurubul, nu ai nimic de pierdut. Ăia nu sunt mecanici, ci schimbători de piese.
    1 point
  14. Inundat șurubul cu spray degripant și încercat după câteva zile. Cu un T de forță și un braț prelungitor trebuie să se deșurubeze. Eventual la alt service, fiindcă ăștia nu par să se fi chinuit prea mult.
    1 point
  15. evitati asta, mai ales daca aveti o sursa de 12v disponibila
    1 point
  16. Edw hai ca iti dau eu o solutie mai rapida, desfaci mufa de pe masina si intre pinul 33(fir maro/albastru) si pinul 19(fir maro) faci un strap , de preferabil sa inseriezi si o sigurata de 3-5A pt cazul in care mai apare un scurt.
    1 point
  17. New (old) toy in the yard - Golf 5 1.4i 75CP BCA
    1 point
  18. Saptamana care a trecut am reusit sa fac ~1500km pe la Cluj , Tg Mures si Brasov , arcurile au fost rodate bine ! Urmeaza sa fac si geometria cat de curand . Am ajuns la 73.xxx km . Am incercat sa folosesc drumuri cat mai pustii ca de obicei, ca sa ma bucur de masina si de peisaje. Nu am putut rezista si m-am aventurat pe dealuri cu ea ... sa vad ce poate . Concluzia este ca ea poate mult ! dar nu cu anvelopele astea. La intoarcere am prins si ploaie torentiala si zone cu inundatii fleacuri pentru Noul Explorator , trece cu brio de tot ce ii iese in cale ! Si acum primele concluzii legate de arcuri : G e n i a l e ! Comfortul este bun spre foarte bun , nu se mai lasa in bot la franari puternice , pe curbe sta ireprosabil fara sa se aplece prea mult. La depasiri de TIR-uri nu mai face balansul de iesire din dreptul camionului, la viteze de autostrada este foarte stabila , datorita inaltimii am marit si unghiul de atac ( in curand o sa aflu si cu cat) . Multumit 100% de noua jucarie !
    1 point
  19. am montat si arcurile.......in sfarsit . Retrofitul pe care l-am asteptat cel mai mult si care il pot descrie intr-un cuvant "Genial". Dupa multe ore in care m-am luptat cu suruburile OE care erau pline de LockTite am reusit sa montez si arcurile mult dorite. Cu acest prilej am reusit sa inspectez in detaliu toate piesele articulatiei , suruburile si eventuale defecte ascunse. Nu am gasit nimic in neregula , totul se prezinta "aproape nou" de la bielete,pivoti ,bucse pana la capete de bara. Arcurile de pe masina comparate cu cele de la Eibach arata cam asa : Dupa cum observati diferenta este milimetrica , dar cele de la Eibach sunt mai groase si au o spira in plus fata de cele Stock. Astfel montajul lor a fost cat se poate de "OE" . Arcurile vechi se prezentau aproape ca noi , cu mici exceptii de zgarieturi . Dupa 50 km parcursi am facut o prima masurare . Pe fata +3.5cm si pe spate +4 cm . Eibach spune ca ar trebui sa fie crestere egala de +3 fata/spate. De asemenea Eibach recomanda 1000km de rulare inainte de reajustarea geometriei deoarece arcurile inca lucreaza si nu au ajuns la "forma finala" . Deci mai mult ca sigur se vor mai lasa putin . Pozele de comparatie de mai jos au fost facute in aceiasi zi , aceiasi presiune la anvelope 2.3 si rezervor full doar la ~50 km si 10 ore distanta . Am vrut ca datele obtinute sa fie cat mai reale , asa ca am dat portbagajul si barele jos de pe masina si am facut full la rezervor dimineata inainte de masurare iar apoi seara inca odata "full" pentru masurarea nr 2. Imaginati-va cum am fost eu la pompa cand am bagat doar 5.5 litri seara la intoarcere doar de dragul testului. M-am simtit ca si cand as avea numar de Bulgaria Prima concluzie ar fi ca am pierdut cam 25% din comfortul anterior . Ma asteptam sa pierd mult mai mult ...sincer , ma asteptam sa pierd 60-70% din confort din rigiditatea arcurilor. Efectele care le-am observat imediat ar fi ca la franare mai brusa masina nu se mai lasa de bot asa de mult iar curbe masina nu se mai apleaca "efectul barca" asa de mult . Mi se pare mai stabila acum fata de arcurile Stock. O sa revin cu alte pareri dupa ce parcurg 1000km cu ele. Intr-un final am refacut si setarea de baza la Xenoane ca sa fiu sigur ca nu orbesc lumea prin trafic , cu toate ca la masurarea de inainte si dupa in aceiasi pozitie , acelasi punct diferenta la raza de lumina a fost doar de 5 cm mai sus cu arcurile Eibach . Am reglat farurile mai jos cu 5 cm apoi am memorat setarea si totul pare in regula acum. Saptamana viitoare o scot prin tara la plimbare
    1 point
  20. Descrierea pe scurta a urmatorului post ar fi : am inceput ziua 4x2 si am terminat ziua 4x4 Vreau sa multumesc pe aceasta cale lui @Florin@Caractere pentru ajutorul acrordat pentru urmatoarele operatii : Schimbat uleiul la cutia de viteze si placutele de frana pe spate . La cutie am bagat inapoi fix 2.1 Litri . Uleiul vechi era curat semn ca fusese schimbat recent. Si cel mai important am rezolvat Haldexul . Uleiul de haldex vechi era foarte curat , semn ca si acesta fusese schimbat recent dar ce am gasit in pompa si in filtru m-am speriat Sita din pompa era imbacsita de pilitura de fier , era ca o mazga gelatinoasa . Filtrul era si mai rau , era plin ochi de pilitura de fier si la capac avea si coroziune de la apa : Sunt sigur ca observati surubul din filtrul vechi ...pentru ca era pompa moarta nu am putut aplica procedura VCDS de scoatere a acestuia si a trebuit sa aplicam o metoda neortodoxa din cauza spatiului de manevrare . Am curatat locasul filtrului si al pompei si apoi am asamblat tot la loc si apoi pus uleiul de Haldex fresh: Concluzia din toata povestea cu Haldexul ar fi ca germanii si-au facut treaba schimband doar uleiul fara filtru. Filtru care ei spun ca nu se schimba ... Mai am doar sa pun arcurile sa termin prima etapa.....
    1 point
  21. Nu putea sa ramana neatinsa mult timp...... Macar paguba nu este mare , de fapt vizibil este doar suportul de numar rupt si numarul indoit (numarul nou ) , senzorul de parcare din fata dreapta mai arata rosu cateodata asa ca am facut amiabila ca vreau sa o duc totusi la constatare . Oricum un mare plus pentru gestul cu biletul . O sa fac cu regres pe RCA al meu deoarece vinovatul avea Asirom. Cum mi-au zis si prietenii "S-a spart ghinionul cu acest incident" In rest bifam in continuare planurile mai mult sau mai putin . Arcurile intarzie cam 10-12 zile , fara o explicatie justificata de la Eibach NL, cand a trecut data de livrare am facut o sesizare sa intreb unde este coletul si raspunsul lor a fost "Sorry , it was a unfortunate mixup, the new estimated delivery date will be...." , deci se intampla si la case mai mari...... Programarea in service era deja facuta asa ca am bifat doar ce aveam disponibil : Revizie la sistemul AC , cu verificare sistem si compresor, inlocuire ulei vechi din sistem si reuplere cu freon . Lipseau 50 grame doar. Oricum baga TUN ! Am reusit sa montez si scutul , a venit ca cu compatibilitate de 98% sa zic asa.....doar la plastice au fost putin deplasate gaurile , in rest toate prinderile si gaurile de insurubare erau existente in lonjeroane si in punte. Nu a fost nici o schimbare in tonalitatea motorului dupa montaj , fara vibratii sau alte sunete. pana la baia de ulei (cel mai jos punct) sunt cel putin 2 CM , posibil putin mai mult. Discul spate care are un cuta/semn circular( cel mentionat mai sus) are ca si cauza placuta , avea ceva prins intre placuta si disc , dar placuta este uzata neuniform si nu mai atinge pe disc corespunzator , discul are o foarte mica buza exterioara asa ca nu le voi schimba ( sunt cele OE) si voi lua set de placute noi OE sa vedem daca dispare cuta . Sunt sanse foarte mari sa dispara. Saptamana viitoare sper sa imi vina si placutele. In rest am pus cheia pe toate suruburile existente de la articulatii , punte si cam tot ce am reusit sa vad la ochi. Nu am gasit nimic slabit Mai adaugam pe lista de "To Do" si un set de becuri Xenon D3S Osram Unlimited Xenarc le-am vazut la cineva si sunt dementiale ! Oricum becurile de pe masina sunt cele OE si au peste 5 ani , asa ca nu as astepta pana pica . Soon to come :
    1 point
  22. Austria, Portugalia si probabil mai sunt. . De exemplu, in Austria nu exista street view, tocmai din cauza asta. Nu ai dreptul sa filmezi nici in spatiile publice, nici cu go pro pe cap, etc. Amenda e micuta, undeva la 10.000 euro.
    1 point
  23. Referitor la discutia despre reconfigurarea masinii: WLTP impune certificarea cu o anumita configuratie a masinii. Masina e certificata pentru un set de dotari. Daca dotarile se schimba trebuie din nou certificata masina in acea noua configuratie. Din motivul asta Seat nu va mai propune modalitatea de a customiza fiecare optionala a masinii pentru MY19, ci va propune doar seturi de optionale pe care le poti alege. Informatia asta am vazut-o pe un forum de UK: SeatCupra Forums Tot acolo spun ca cei de la Seat UK incearca sa asigure celor care au deja ordine plasate o configuratie cat mai mult apropiata de cea avuta la momentul plasarii comenzii, chiar daca asta presupune sa scoata sau sa adauge echipament pe masini (pe pagina 2): "Please note that customer orders placed as MY18 and converted to MY19 by SEAT UK will be built as ordered, with any optional extras or removed equipment added manually by SEAT UK where possible." Nu stiu daca la fel vor face si pentru Romania.
    0 points
  24. Dupa ce ai avut Audi e interzis sa te cobori la VW.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!