Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 25 Noiembrie 2024
-
Anual
26 Noiembrie 2023 - 25 Noiembrie 2024
-
Lunar
26 Octombrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
19 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Astăzi
26 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
30.06.2018 - 30.06.2018
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.06.2018 în toate secţiunile
-
Zii inginerului sa inlocuieasca ECU pe banii lui si daca se rezolva dupa aceea il platesti tu .?2 points
-
In urma cu vreo 2 saptamani am trecut la rotile de vara, ocazie cu care am curatat contra-aripile. Desi masina nu a circulat prea mult iarna asta aratau groaznic: IMG_2257 by toni.pieleanu, on Flickr La final au ajus sa arate asa: IMG_2258 by toni.pieleanu, on Flickr Pentru cei interesati de detalii am curatat cu Nextzett W99 diluat 1:10 si o perie, apoi am uscat totul si la sfarsit am aplicat un dressing Koch Chemie PlastStar siliconoelfrei. Ca pas intermediar am curatat juma de tona de bitum de pe puntea fata (folosind Spies Hecker 7010) IMG_2263 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_2265 by toni.pieleanu, on Flickr Cand am demontat rotile am observat ca prezonele erau putin corodate. Asta din cauza ca am folosit distantierele si filetul nu este insurubat in intregime ci pe o portiune este doar acoperit de distantier. Orice umiditate (cu sare) intra acolo poate duce la coroziune. Asa ca le-am curatat cu o perie de sarma si le-am dat cu pasta cu cupru. IMG_2259 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_2260 by toni.pieleanu, on Flickr Pentru cei interesati de curatarea jantelor am gasit intamplat o afacere buna la o benzinarie MOL - solutie de curatat jante Sonax Xtreme 750ml cu doar 40 Lei. Eu am luat ultima sticla din statia respectiva, dar poate gasiti prin alte parti. Solutia este FOARTE buna. IMG_2267 by toni.pieleanu, on Flickr Si inca o poza de final, chiar daca tot cu jantele de iarna IMG_2250 by toni.pieleanu, on Flickr2 points
-
Salutare tuturor! Sa il prezint si pe noul membru al parcului auto , un Golf 5 1.4i BCA, 75 de ponei, fabricat in 2005. Masinuta am luat-o cu gandul la sotie, sa se foloseasca de ea 99% din timp prin oras, iar din cauza bugetului alocat, a cam fost singura varianta, in 4 usi. Are 4 geamuri electrice, airbaguri frontale, perdea si in scaunele din fata, climatronic, incalzire in scaune, folie omologata, inchidere centraalizata, scaune reglabile pe inaltime si distributia schimbata in urma cu un an. Masinuta e intreaga la caroserie, fostul proprietar avand un singur eveniment cu un caine, in urma caruia a schimbat bara fata (cu una cu capace pt spalatoare de faruri, desi nu are si instalatie, dar cine stie ) si farul de pe partea soferului. Surprizator pentru varsta ei, nu are foarte multe zgaraieturi sau iar rugina aproape deloc. Peste 2-3 saptamani urmeaza si inscrierea la politie si o data cu aceasta si numere personalizate. La partea mecanica: motorul trage ok, e silentios si imi aduce aminte, din acest punct de vedere, de Golful 4 AXP, tot de 75 de ponei pe care l-am avut in trecut. Trebuie sa ii schimb bielete si bucse pe partea din spate (mi-a spus si fostul proprietar de acest lucru), dar si pe partea din fata. Ma bate un gand sa ii comand toata bucsele, bieletele si pivotii, atatpe fata cat si pe spate, sa scap de o grija. Mi-a dat fostul proprietar si un set de anvelope de iarna si urmeaza sa iau, fie un set pe 15" de aliaj sau de tabla, inca nu m-am hotarat asupra acestui aspect. Mi se pare in schimb surprinzator de "galagioasa" la capitolul insonorizare, asa ca urmeaza sa ii fac eu acest lucru cu simt de raspundere , un fel de test inainte de Tiguan. Cam toate butoanele sunt foarte "obosite", fostele proprietare, doamne cu unghiute, lasand "urme" din acest punct de vedere. Am schimbat deja pe fata butoanele, cu cele ramase de la Tiguan, iar cand le voi schimba si pe spate la Tiguan, am sa le transfer Golfuletului. Ma gandeam sa ii schimb cu totul interiorul, dar pana la urma am zis mai bine sa il spal deocamdata. Asa ca astazi am scos tot din masina, mai putin consola centrala si mocheta. Am mai comandat niste Mafra Pulimax, intrucat ce avem eu, mi-a ajuns abia pentru scaunele din fata. Interiorul a fost destul de murdar, tapiteria pe usi, parca incepe sa o ia din loc, lucru tipic pt VW mai in varsta si de asemenea cea de la plafon, are un inceput de desprindere. Ca planuri pe viitorul apropiat pentru ea ar fi: schimbarea tuturor butoanelor de la geamuri si usi si swicth-ul de la faruri insonorizare usi, podea, portbagaj si hayon (nu stiu daca ma voi aventura si la plafon) schimbarea bucselor/bieletelor/pivotilor fata si spate schimbarea cd-playerului actual cu o navigatie AM (pt bluetooth-ul incorporat) schimbarea volanului cu unul in 3 spite si cu comenzi schimbarea stergatoarelor fata si a celui de spate (a fost vandalizat) schimbarea mansonului si a nucii de la schimbator schimbarea BC-ului cu unul cu maxidot Cam atat imi vine in cap deocamdata. M-am oprit dupa 3 ore din treaba, din cauza ploii si a terminarii Pulimax-ului. De maine continuam, daca tot se anunta ca iese soarele toata saptamana si pe masura ce imi vin materialele de curatenie si izolare, am sa mai fac update topicului. Ma asteapta ceva munca, broscuta necesitand muulta atentie si dragoste din partea mea .1 point
-
Buna ziua, Am primit acceptul de la leasing, drept urmare voi fi al doilea posesor de Polo GTI din Romania( mi s-a spus ca a mai fost livrat unul in Timisoara inaintea acestuia) Masina este preconfigurata, aflata in stock-ul celor din Timisoara. Este rosie, are jantele pe 17 inch, iar ca dotari optionale: -Crusie Control Adaptiv ( DESTUL DE UTIL) -Camera marsarier ( SEMI INUTIL) -Pachet Iarna ( UTILE scaunele incalizte si cam atat) -Car net + Apple Car Play, Android Auto, 2 muse USB + Incarcare Wireless ( COMPLET INUTIL) -Climatronic pe 2 zone ( pot trai si cu robinetii de la aerul conditionat manual, oricum RUSINE VW ca in secolul 21 inca aveti aer conditionat manual la o masina destul de scumpa pentru ce ofera) ( nu am inclus dotarile standard, dar pot enumera cateva - Volan piele cu padele si butoane, sensori Parcare Fata spate, stopuri LED si cateva mici chestii irrelevante - tapiteria specifica, ornamente bord rosii, plafon inchis la culoare, pedalier de aluminiu, etc...) Ce mi-as fi dort pe masina - faruri full LED (100% UTILE, de data asta RUSINE persoanei care a configurat-o, bine ca a pus incarcare wireless dar a lasat-o cu halogene...) -Keyless Entry/Go( UTIL, prefer sa schimb un buton in masina peste ani decat sa schimb o telecomanda de la cat am uzat-o) -Suspenisa Adaptiva ( in anglia o ofera standard pentru ca au drumuri nasoale, exact ca noi) Din pacate masina este slab configurata, dar asta se observa si in pret , aprox 23.000 EUR cu tot cu TVA. Voi incerca sa postez aici tot ce cred despre masina, inclusiv poze, jurnal de drum, cum se comporta. Sunt posesor de Polo 2012, tot DSG, doar ca 1.2 TSI 105cp. In mare stiu cu ce se mananca acest model de VW, de aceea am optat tot pentru Polo. Am cateva intrebari, pe care le voi adresa aici, pentru posesorii de Polo GTI mai vechi (chiar daca este alt motor) sau chiar modelul acesta. 1. Trebuie sa ii fac rodajul? La polo-ul 1.2 TSI mi s-a spus din Dealership ca nu trebuie, acesta fiind masina sport, cred ca ar trebui. 2. Cam cu ce consum o sa ma confrunt? ( asta daca merg linistit, oricum celalalt polo haleste in oras 11-12 la mers mai indraznet) 3. Daca merg tare cu ea, trebuie sa ii mai completez cu ulei din cand in cand? 4. Merita sa ii pun Michelin PS4 sau sa o las cu cauciucuirle stoc ( de care habar nu am de care sunt, ar trebui totusi sa fie cauciucuri sport...) Va multumesc frumos!1 point
-
Este posibil sa fi incercat alta cheie decat cea de 18?si din cauza asta nu s-a desfacut?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sau cauta un service care au helicoil... Cum zicea si MyKe majoritatea se axeaza pe schimbat piese...de ce sa iti repare cadrul cand iti pot vinde unul...1 point
-
@valyemil81 a devenit foarte aglomerat; anul asta n-am ajuns pe acolo si... probabil pe la sfârșitul lui septembrie o sa ajung. @c_A_b @z e n i t h @sebip @Ebi a fost o perioadă cand intrarea pe DJ712/713 (Transbucegi/Drumul Babelor) era interzisă pe perioada iernii de la Cabana Cuibul Dorului. Atunci drumul avea o singura banda si lipsea parapetul pe o distanță considerabilă. De asemenea intre Cabana Dichiu si Barajul Bolboci era doar un drum de pământ (forestier). Practicabil cu Octavia 2 fara PDG. Porțiunea intre Bolboci si Padina/Turbarie era asfaltată (stanga lacului) dar era si încă e periculoasă (limita e 10km/h), o singură bandă pe sens si uneori "accesul interzis". In 2015 a fost largit la doua benzi de la Cuibul cu Dor la Dichiu, a fost asfalta toata porțiunea Dichiu - Bolboci si Cheile Tătarului - Peștera. Mai putin 4 podețe la care se lucra anul trecut. La fel erau planuri de a asfalta si drumul prin dreapta Lacului Bolboci prin Cheile Tatarului pana la Padina/Turbarie. Anyway un CASCO cu "off road" e util la casa omului. Si multa atenție.1 point
-
am fost saptamana trecuta si nu am mai vazut indicatorul de interzicere a accesului @Ebila cabana Dichiu este o intersectie: -la stanga spre lacul Bolboci - Padina - pestera Ialomitei -la dreapta spre cabana Piatra Arsa - Babele Atat de la Padina la pestera Ialomitei cat si de la Piatra Arsa la Babele se merge pe jos1 point
-
Și dacă ai accident pe un sector de drum inchis, cum se raportează asiguratorii la asta?1 point
-
Dacă se vrea, se poate. Ai două variante, șurubul fie se va rupe, fie se va desface. Dacă se va rupe, se dă o gaura prin el cu un burghiu spiral de 8, apoi cu unul de 10 (șurubul e de 12, deci la fix), se ia un tarod cu același pas metric (1.5) și se încearcă refacerea filetului existent. E riscant, dar din momentul în care s-a rupt șurubul, nu ai nimic de pierdut. Ăia nu sunt mecanici, ci schimbători de piese.1 point
-
1 point
-
Dacă va referiți la Transbucegi, drumul care merge spre Bolboci dinspre legătura Sinaia-Târgoviște, atunci DA! are indicator cu interzis la intrarea pe el, însă se circula liber fără nici un fel de probleme de câțiva ani cu autocare și tot tacâmul (din câte am înțeles, s-a preferat pastrarea indicatorului pt a nu putea fi trasi la răspundere administratorii drumului in caz de vreun incident, având in vedere ca nu toate zonele au parapeți, etc-posibil doar zvonuri). Cât privește zona Peșterii...DA! Este de vis! Sau, ma rog, era pe când acolo aveau acces doar iubitorii de munte, cei cu rucsacul in spate...acum, de când cu asfaltul, a ajuns un fel de groapa de gunoi întreaga zona Padina-Peștera. Așa ca urșii au ce mânca, sunteți 100% in siguranța. Eu am făcut de vreo 20 de ori tot platoul la pas și nu am întâlnit vreun urs, deși e clar zona lor. Principala metoda de apărare...gălăgie și, eventual, un fluier. Dar cred ca mai periculoase sunt poluarea și cioburile pe acolo decât urșii.1 point
-
Pe filetul prezoanelor NU se pune nici un fel de vaselina (conform elsawin). Filetul se curata cu peria de sarma si atat.1 point
-
Electrovalva ori e arsă si atunci apare dar la noi se blochează se deblocheaza In scurt timp nu o sa fie numai plecarea greoaie dupa 5 minute .....o sa ai probleme si in mers nu o sa mai bage se opreste dupa iar baga si tot asa până nu o sa mai meargă deloc1 point
-
Oare cu banii astia nu puteai sa iti faci un turboback 3" custom? Just askin'1 point
-
@alexs_ da, este ambreiaj umed. exact, cel uscat nu tine atat cuplu. @deenman da, am mers potolit, 4000 maximum, si nu am tras de ea. mai mult pe coborare am fortat virajele in sport sa vad ce face diferentialul electronic. E interesant cu esp on, pentru ca nu taie din gaz sau infraneaza masina. Pe ESP Sport, se schimba treaba. grip maxim, si o lasa putin mai “loose”. nu stiu sa explic in termeni tehnici, pe scurt, senzatie de aproape KART. sa nu uit ca ploua aproape torential pe Transfagarasan. @Golf TDI i-a rugat pe cei de la Vw Timisoara sa imi scoata si sigla de pe față, si din pacate are un loc in care se prinde, se observa ca pe acea portiune din grila față trebuie sa intre ceva. drept urmare am pus la loc inscriptia GTI. Le-as fi scos pe toate, e o chestie de gust pur subiectiva, si mie chiar nu mi plac badge-urile. Sunt adeptul clean look. Revin cu impresii dupa prima mie de km. Timisoara - Brasov- Bucuresti - Constanta - Tulcea. Urmeaza weekendul acesta Tulcea- Bucuresti - Brasov (ca sa termin cu acest rodaj diabolic) Am inceput sa o conduc mai sprinten. Evacuarea este perfecta, pentru ca e suficient de “galagioasa” incat sa nu deranjeze, dar este suficient de “silentioasa” incat sa imi puna un zambet pe față de fiecare data cand retrogradez si finala face “popcorn” (detest acest termen, dar nu stiu altul). Masina se tine excelent pe viraje in sport. In Eco, e periculoasa, pentru ca chiar daca pui cutia in Sport/Manual, diferentialul este inert, iar azi pe ploaie intr-o curba m-am dus drept, pentru ca ma obisnuisem deja sa ma puna diferentialul pe trasă. Nu fortasem masina, pur si simplu a trebuit sa depasesc (erau doua benzi pe sens, nu depsesc aiurea in curba) si am tras de volan stiind deja ce poate masina pe ploaie. Pe autostrada am luat o curba cu XXX km/h si la 0.5 G forta, nici nu a dat semne de rupere a aderentei. (era uscat). Farurile o mizerie completa, schimb becurile cu ceva mai de doamne ajuta cat mai repede posibil. Ma pregateam sa spun ca am scapat-o “putin” pe o autostrada fara limita de viteza din Germania dar am citit regulile forumului , si nu am voie sa postez viteze. Oricum, la viteze mari, e super confortabila si inauntru bine antifonată. Suprinzator pentru jantele de 17. Motorul se aude dar in eco NU MAI BAGA SUNET IN BOXE (inca o mizerie dar se practica si la case mai mari , vezi M GMBH) Consum (incepe drama) : in jur de 8 la drum lung, in Bucuresti in trafic, nu am calculat, dar 50 de km cu un sfert de rezervor???. Papă doar Max Motion de 100, deci imi goleste buzunarele rapid. 8 in afara tinand cont ca am parcurs 400 de km de autostrada la XXXkm/h, mi se pare decent. In oras , cu toate modurile Eco active, consuma ingrijorator de mult. Adaptive Cruise Control- cine nu a bifat optiunea asta pe masina dar a avut bani sa si-o puna, si merge mult cu ea, mai ales in Romania, este fundamental PROST. DN1 bara la bara, Autostrada, orice drum unde gasesti un om care merge legal, apesi un buton si doar ții de covrig. Este absolut perfecta aceasta optiune. (argumentez imediat ) - Am auzit cum ca in Romania multi nu folosesc Cruise Controlul clasic pentru ca fluctueaza vitezele, se mai baga un “baiețash” intre tine si masina din față, tu fiind regulamentar la distanta in spatele lui, mai franeaza unul brusc, etc etc etc. Dar totul se schimba cand masina face ce face si cel din fața ta. Este genial, acessta impreuna cu farurile cu led nu vor lipsi de pe nicio alta masina pe care o voi avea . sunt dispus sa astept si jumatate de an pentru dotarile acestea doua. Pot sa ma lipsesc de orice altceva. Overall : incep sa o iubesc din ce in ce mai mult, pe interior are doar leduri albe , inclusiv becul de la oglinda din parasolar, are un aspect absolut demențial inauntru, chiar si făra Active Info Display. Sincer, pentru cei 22 de ani ai mei, si pentru faptul ca in masina voi fi maxim eu cu prietena mea si bagaje decente, si pentru faptul ca a costat 23.000 de euro si are dotari suficiente si satisfacatoare (IN AFARA DE FARURILE LED, suntem in 2018, WTF?!?!?) o consider masina perfecta pentru un tânăr cu ceva experienta la volan (in jur de 60.000 km in 4 ani de permis), si pentru un incepator in ceea ce priveste Hot Hatch-urile si lumea masinilor sport. Dar mai ales, e perfecta pentru mine.1 point
-
Electrovalva compresor 170 ron plus reincarcare freon....aceeași problemă o am si eu cu bagatul aerului dupa 5 minute si cu zgaltaitul1 point
-
1 point
-
Chiar nu e scumpa finala, la Forester2007 toba finala, simpla, pe original e 2000 ron. Deci la tine e pret de somon de crescatorie, nu salbatic1 point
-
1 point
-
Mi-am neglijat scaunele de cand am luat masina aprilie 2017. De obicei aspir interiorul, sterg pielea si o hidratez cu o solutie, si cam atat. Insa au inceput sa aiba pete mici, observabile doar dintr-un anumit unghi, si mizerie, praf intre cusaturi. Am sters azi tot interiorul cu apa calda + laveta noua mare, apoi am insistat 10 minute pe scaunele fata, mai ales intre imbinari. Cu un burete foarte soft, deloc abraziv, am dat cu o spuma de curatat tapiterie (foarte foarte putin, e inodora) si am frecat cu buretele, dupa care am limpezit cu apa curata si laveta. Am lasat masina la uscat in garaj cu geamurile coborate. A iesit bine, probabil pentru rezultate maxime ai nevoie de solutie+ injectie/extractie dar chiar nu am nevoie inca de asa ceva.1 point
-
Finala de GTI Clubsport S a ajuns ? urmeaza montajul cat de curand. Tipsuri mai mari si ceva sunet in plus ? IMG_2862 by toni.pieleanu, on Flickr1 point
-
Masina a trecut de 20k...am ratat momentul fiind concentrat cu pe serpentine...Dar am surpins-o la 20050. ? Dupa 1750km prin concediu am ajuns teferi acasa si cu un consum de 0,23ron/km. De incarcat pe electric nu am prea avut timp asa ca procesul s-a intamplat mai mult in mers Masina face fata cu brio atat la deal cat si la vale, se comporta impecabil pe serpentine.Iar mersul in regim de recuperare (B) este pur si simplu incantator. Sute de kilometrii facuti fara sa ating pedala de frana in conditiile unui condus agresiv pe un traseu virajat. I just ? this f.....g car!?1 point
-
ai scris dar NU ai citit - ti-am zis ca ai cautat degeaba sub scaun - problema este de la airbag-ul din volan.1 point
-
Multumesc! Am pus folie pe chrom care a costat 450 lei, pe stalpi folie regenerativa 250 lei iar pe faruri si proiectoare 300 lei. am pus la dcmdesign.ro cu Mihai Drilea!1 point
-
Filtrul NU se infunda singur ,NICIODATA,cel putin pana la 500 mii km . Intotdeauna e infundat de motorul care nu functioneza corespunzator sau din cauza unor erori care anuleaza regenerarile. De ce cumparati masini cu defectiuni ?1 point
-
la 100k ...200 k ..etc se poate face curatarea motorului intr un mod ceva mai corect, fara acesti detergenti, dar costa ceva mai scump insa poate ...ptr unii...merita. Mai scump ptr ca e nevoie de 3 bidoane de ulei din acelasi tip care va ramane in motor si 2 filtre noi de ulei. 1. se scurge uleiul folosit . se inlatura filtrul de ulei al vechi . 2. se adauga un bidon ulei + filtru nou . se merge 20 km cu masina cat mai sportiv. 3. se scoate uleiul adaugat inainte + filtrul si se toarna cel de-al doilea bidon , prin gaura filtrului ( nu pe la buson ) . 4. se lasa 2...3 ore masina pe plan drept fara a o porni dupa care se da drumu si la acest ulei ( spalarea finala, prin care ar trebui sa se elimine ultimele resturi majore de mizerii ) 5. se trece la adaugarea celui de al treilea bidon de ulei si a filtrului, care vor ramane in motor pe mai departe + restul filtrelor. am cunostinte care au facut asta , rezultatele fiind excelente - sunetul motorului , trepidatii mult reduse , consum mai mic etc1 point
-
daca tot s-a reactivat si pr ca m-a prins ploaia la munca , am citit cu rabdare paginile acestui topic am ajuns la concluzia ca decat sa dai banii pe tigari si bere mai bine iti iei anvelope bune atat pe spate cat si pe fata asta ca sa mai poti fuma si bea bere , daca te pasioneaza asa ceva1 point
-
mersi Astazi schimbat toate becurile W5W (interior,pozitie ,nr ) cu philips W5W Blue Vision Ultra (lumina alb-bleu) si ramane sa ma documentez ce leduri ar merge la pozitii si la nr ,astept pareri de la posesori de golf 61 point
-
Sistemul Adblue trebuie eliminat din soft asa am procedat si am facut 60000 km fara nici o problema-1 points
-
am un amic care mi-a recomandat TOP TEC 4100 5W-40 am mai cautat si informații si cica n-ar fi o alegere rea.-1 points