Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 25 Noiembrie 2024
-
Anual
26 Noiembrie 2023 - 25 Noiembrie 2024
-
Lunar
26 Octombrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
19 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Astăzi
26 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
28.06.2018 - 28.06.2018
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.06.2018 în toate secţiunile
-
Masina a trecut de 20k...am ratat momentul fiind concentrat cu pe serpentine...Dar am surpins-o la 20050. ? Dupa 1750km prin concediu am ajuns teferi acasa si cu un consum de 0,23ron/km. De incarcat pe electric nu am prea avut timp asa ca procesul s-a intamplat mai mult in mers Masina face fata cu brio atat la deal cat si la vale, se comporta impecabil pe serpentine.Iar mersul in regim de recuperare (B) este pur si simplu incantator. Sute de kilometrii facuti fara sa ating pedala de frana in conditiile unui condus agresiv pe un traseu virajat. I just ? this f.....g car!?7 points
-
Un an si 24200km mai tarziu, iata-ne la prima aniversare. Pot spune ca masina este ca noua si ce imi place foarte mult e ca inca miroase a nou, obiectivul este sa reziste cel putin 2 ani. Dupa ce am condus-o aproape in fiecare zi, raman in continuare la parerea ca Golf-ul este cea mai potrivita masina pentru mine si raman in continuare multumit de motor, tinuta de drum, confortul oferit, consum si nu numai. De ziua lui, pe langa asigurari, plinul de benzina si o curatare temeinica, GUN a primit o folie pe geamurile spate si luneta. Am ales o folie Llumar AT Classic GN 35 care, chiar daca este mai jos intr-un grafic al calitatii, a castigat detasat in fata celorlalte datorita aspectului OEM pe care il ofera. Asadar, am reusit sa bifez un optional pe care il regretam inca de la configurare. Before and after: Imi place mult cum a iesit, momentan sunt intr-un stadiu in care mi se pare ca e alta masina. Stiti cum se zice: "it's in the little things" Cel mai probabil ma indrept catre aceeasi solutie si pentru geamurile fata, inca ma mai gandesc daca sa aleg totusi una (mai) transparenta, dar trebuie sa ma hotarasc in 3 saptamani cand plecam din nou la drum spre Grecia. Multi ani inainte, GUN!4 points
-
Am făcut și sfertul de milion de kilometri Am observat pe la 250.007 (cred ca eram undeva pe A1... printre TIRuri). Inca 100.000 si ma declar îndrăgostit de acest motoraș2 points
-
2 points
-
Salutare, Nu am mai postat de ceva vreme aici, intre timp masina a implinit zilele trecute 10.000 km si m-am gandit sa scriu cateva impresii si cateva poze. Din Aprilie am trecut la jante pe 17 Denom cu anvelope Goodyear. Masina a devenit mai stabila pe curbe, un pic mai rigida, parca si consumul a crescut putin insa arata foarte bine. Jantele cu care a venit masina, Velorum pe 16, le voi folosi cu cauciucurile de iarna. La aprox 3 luni de cand aveam masina, m-am trezit cu un mare bolovan aruncat de cineva dupa trotuar in bara fata partea dreapta (se vede in poza). Am cumparat de la reprezentanta kit-ul acela de vopsea si lac dar inca nu l-am folosit. Pa la 3000 de km masina nu mai tragea cum trebuie, parca avea 80 CP. Am vrut sa fac programare la service dar inainte am cerut cateva sfaturi si mi s-a spus ca este posibil sa fie de la benzina. De cand am masina am bagat doar benzina de 100 de la MOL sau OMV. Tocmai facusem plinul de la MOL cu EVO 100 Plus, dupa ce am consumat benzina de la MOL am bagat de la OMV si nu am mai avut probleme de atunci. Ornamentul negru lucios din jurul schimbatorului de viteze este plin de zgarieturi cu totate ca am avut grija si nu am lasat pe cei de la spalatorie sa se atinga de bord. La fel de zgariate sunt si ornamentele negre de la usi, din exterior. Front Assist merita toti banii, atat in oras cat si in afara. Chiar duminica eram pe A2, destul de aglomerat, cei din fata au franat brusc si FA mi-a furat pedala de sub picior cu toate ca eram pe faza dar a fost mai rapid. Apropo de FA, tot zilele trecute eram pe un drum de tara destul de ingust si a trebuit sa intorc. Am inceput sa fac manevre inainte si inapoi iar deodata masina a franat brusc. Prima data nu mi-am dat seama ca a franat ci am crezut ca am lovit un stalp sau un pietroi, mi-a stat inimia cand imi arunc ochii pe Bolero scria cu rosu ceva legat de frana dar nu am apucat sa citesc tot. Am coborat din masina m-am uitat in stanga, in dreapta, nu era nici o lovitura sau zgarietura, atunci mi-am dat seama ca masina franase singura, era iarba inalta si ceva bolovani in spate. Cum spuneau si alti colegi, directia trebuie corectata destul de des pe autostrada mai ales daca bate vantul din lateral. Farurile cu Led-uri sunt excelente mai ales faza lunga. La faza scurta mi se pare ca bate prea jos la viteze de autostrada, in oras este ok. Cand ma duc sa fac revizia ma gandeam sa le cer un reglaj. La telefon au spus ceva de 60 sau 80 de lei. Nu ar trebui sa se faca pe garantie? M-am hotarat ca reviziile cu ulei si filtre sa le fac la fiecare 10.000 km iar zilele urmatoare urmeaza sa merg la Brady. La ulei ma gandeam sa merg pe cel original VW. Tot la Brady am vazut ca au o oferta pentru Igienizare Aer Conditionat la 60 lei. A facut cineva? In ce consta? De la superskoda am cumparat cele doua amortizoare pentru sustinerea capotei, husa din piele pentru cotiera si covorasul din cauciuc peste tunelul din spate. Imi place sa o conduc la fel ca in prima zi mai ales la drum lung. Am tot plecat la mare si la munte iar de multe ori plecam dimineata si ma intorceam seara. Cu fosta masina nu eram adeptul excursiilor de o zi.2 points
-
Acvaplanarea nu inseamna intrarea intr-o curba, in care gasesti o balta. Inseamna circulatia pe un drum in conditii de ploaie, si la un moment dat pierderea aderentei ca urmare a unei pelicule de apa ce se formeaza intre sosea si pneu. In plus, datorita canalului mare pe care le au Dunlopurile, chiar sunt ok la acest fenomen numit acvaplanare, evident, respectand legile fizicii. Intrarea intr-o balta, in curba, putea sa duca la diverse comportamente ale masinii indiferent de anvelope. Aici te ajuta mai mult gradul de uzura si calitatea cauciucului din care e facuta anvelopa. Ma rog, ma opresc, probabil moderatorii stiu mai bine, au mai multa experienta, poate au mai fost si la cursuri de prezentare, etc.2 points
-
Mie mi se pare perfect -2cm f+s ; doar nu vreai sa stea roata sub aripa sau sa razi cauciucuri pe viraj+groapa1 point
-
1 point
-
Cu CSC5 nu am avut niciodata probleme pe apa, in vreo 80k km. Pur si simplu refuzau sa acvaplaneze Pe ploaie torentiala puteam merge cu 120-130 pe autostrada prin santurile alea cu apa.1 point
-
1 point
-
Interesanta observatie! Par a fi niste rezonatoare Helmholtz pe admisie, cel mai probabil pentru acustica.1 point
-
Salutari, Finalul anului 2016 a venit cu un upgrade pentru mine in ceea ce priveste masina de munca. Astfel, Golf-ul 6 1.6 TDI a facut loc unei Octavia RS TDI Combi. Am avut de ales intre varianta TSI si TDI si, desi nu sunt fan diesel, am ales varianta din urma datorita faptului ca aveam nevoie de o masina cu care sa ma pot deplasa prin tara indiferent de conditiile atmosferice. Masina am gasit-o pe Welt Auto cu un rulaj de 4500km insa pretul si garantia valabila pana in 2020 m-au convins sa aleg aceasta varianta. Trebuie sa recunosc ca si culoarea a fost un factor important de decizie... mai ales cand am vazut-o live. Masina este fabricat in 02.12.2015, prima inmatriculare fiind in martie 2016. Culoare: Gri Steel cu pachetul negru pentru grile, oglinzi, bare longitudinale si jante. Dotari: ACC, lane assist, traffic sign recognition, incalzire auxiliara, navi columbus cu sonorizare canton, scaune incalzite fata, trapa portbagaj electrica, smartgate, smartlink, senzori parcare fata-spate. Ca si planuri de inceput de an, cu ajutorul unor recomandari din partea voastra, lista este urmatoarea: 1. Camera video marsarier. Studiez de ceva timp online, insa nu m-am lamurit ce sa aleg pt a fi cat mai aproape de oem. 2. Reconditionare, revopsire jante. Masina am cumparat-o cu toate jantele zgariate. 3. Colantare integrala cu folie transparenta (exceptie plafonul pe care as dori sa il fac negru). 4. Optional- Park assist. Dupa 1,5 luni si aproximativ 4000km pot spune ca masina nu dezamageste deloc. Plusuri: -tinuta de drum foarte buna (da, este rigida, dar sunt obisnuit cu astfel de suspensii). -combinatia motor-DSG-4x4 este una fericita. mai ales launch-control-ul -spatiul interior este foarte, foarte bun. (sunt la al 3-lea combi si ma declar impresionat) -incalzirea auxiliara. -sistemele de asistenta (ACC, LA) fac drumurile lungi mai putin obositoare. -sunetul din habitaclu, chiar daca este controlat electronic, te face in 90% din timp sa uiti ca esti intr-o masina diesel. Minusuri: -scaunele fata au un sezut prea drept si cu un suport foarte prost pentru coapse. -pielea de pe scaunele fata incepe sa prezinte urme de uzura. -textilul de pe sezut se intinde si deja prezinta urme vizibile de uzura. -raza de actiune a farurilor este mediocra (prin comparatie cu masina sotiei, un Astra J)1 point
-
1 point
-
Totusi, trebuie sa iti placa foarte mult Ateca sa dai 30k pe ea in configuratia asta. Nu zic, si mie imi place, este o masina foarte frumoasa dar mai ales daca ai buget limitat in banii astia sau chiar mai putin cred ca iti luai o octavia 4x4 "avion" cu toate gadgeturile posibile. Cat despre benzina, ai facut o alegere corecta.1 point
-
prelungit trebuie tot cu un cablu de 4m ( chiar daca nu ai nevoie de atat ) ca sa nu se schimbe valorile de putere/impedanta.1 point
-
Nu te baza pe asta. Majoritatea motoarelor noi pe benzina au injectie directa si instalatiile GPL sunt scumpe si consuma in acelasi timp si benzina si gpl.1 point
-
Legat de economia de carburant am gresit eu textul. 600€. Legat de diesel chiar daca as face 50.000 pe an nu as mai lua. Am leon benzina si am caddy diesel. Tot benzina e preferata mea. Chiar daca am cuplu si in depasiri ce fac cu 1.9 tdi nu fac cu 1.4 mpi tot benzina prefer. Cand ma urc in leon benzina din caddy si stau la semafor ma uit mereu sa vad daca e motorul pornit sau nu. Pentru ca fata de tractorul diesel benzina nici nu se aude. Si chiar daca cu leasing cu tot poate voi da 30.000 pe ateca dupa ce iese din garantie am varianta de a pune gpl. Nu ma ascund. Asa am facut si la leon si nu imi e rusine. Orice diesel ati avea sa imi spuneti cum faceti cta-buc+ retur cu maxim 140 de lei.1 point
-
Mdaa...acum ce sa zic..si Aurel Vlaicu a fost primul si totusi Romania nu e lider mondial in fabricarea avioanelor ?1 point
-
Bun...un mic update...consider cutia reparata si testata corespunzator ...am facut 8000 km de pe 18.06 pana acum , km facuti in toate stilurile de mers....cutia a functionat perfect , fara sughituri , fara smucituri. Dupa ce masina a stat pe bara o luna , am "desfundat-o" un pic pe autobanda....Michelinurile sunt confortabile si iti dau siguranta indiferent de viteza, cele mai bune cauciucuri pe care le-am avut pe masini pana acum (le tot laud in fiecare postare...dar merita ) Dupa ce am schimbat bucsele de la bascula , observ ca spatele e mai lenes in schimbarea directiei decat fata...deocamdata dau vina pe suspensia care nu este egala (arcuri spate borsite ) , dupa ce pun arcurile noi (cand o sa imi fac un pic de timp..sper luna asta ) imi voi face o parere mai corecta....nu e un lucru deranjant dar la cat de bine se simte fata acum e pacat ca spatele sa ramana in urma . In rest , urmeaza o noua revizie si in cateva zile cateva poze cu update-ul la sistemul audio...si o baie .... in poze masina e jegoasa... nu am avut timp sa o spal pe drum ... a fost cam alergatura... momentan ne apropiem de 220 000 km ...1 point
-
1 point
-
Gândești doar dintr o perspectivă. Nu sunt de acord să trebuiască să triezi tipurile de motorizări și cutii pentru că altele sunt proaste. As lua ateca 4x4 1.5 tsi dsg? Nu, nu as lua o pentru că e prea scumpă, consuma prea mult, și în cazul meu nu am nevoie de 4x4. dar asta nu înseamnă că aș accepta 1.5 tsi cu dsg7 și punte fixa, nu la banii și timpul de așteptare pe care îl cer. Mai sunt și alte mașini pe piata, alți producători. O săptămână ușoară.1 point
-
@nervoss ce legatura are bateria cu piezo ? De la baterie pana la piezo e cale lunga ... si o diferenta de potential de aproape 100V nu are nici una.... si nu cade "alanda" cade datorita uzurii si a caldurii exesive mai ales vara in trafic in oras... daca ai un injector de rezerva...il schimbi usor acolo unde esti. e o confuzie aici nici un piezo nu crapa "ca ai probleme la partea electrica" nu are nici legatura cu bateria si nici nu se alimenteaza la 12v ... De unde element piezo nou? Ca nu am gasit nicaieri...1 point
-
Ceva nu se leaga. Bateria alimenteaza ECU care la randul lui alimenteaza injectoarele (si nu le alimenteaza cu tensiunea bateriei).1 point
-
Nu deloc. nu ai de ce plictisii.. mie asa mi se pare logic. E topicul meu ,tau... fac ce vreau pe el. Nu sa ma tragă unu altu de urechi..ca nu e voie aia..alta...1 point
-
Reparație capitală motor 1.8 TFSi CDAA al Skoda Superb ca urmare a creșterii accelerate a consumului de ulei. Evoluția fenomenului a fost observata de personalul Carfix Motors pe timpul reviziilor periodice și decizia reparației a venit într-un moment bun, când motorul încă funcționa fără probleme, exceptând consumul de ulei firește și o ușoară pierdere a antigelului 500 ml/ an / 15000 km. Au fost înlocuite : - set motor (pistoane + segmenți Kolben Schmidt / bielă Ø 23 mm generația III-a - set lanțuri distribuție / întinzător / ghidaje lanț - pompa de apă + curea transmisie - set ambreiaj (uzură pronunțată și era păcat să nu fie înlocuit complet). Durata reparație 5 zile, iar mașina (după primii 100 km) funcționează foarte bine existând premisele ca după un rodaj de 2000 - 3000 km să își recapete funcționalitatea inițială. S-a lucrat cu atenție la detalii pe baza unei experiențe acumulate la acest tip de motor ( 4 motoare reparate anterior ). Mai adaugă că după reparație am revenit la utilizarea uleiului 5W30, iar impresiile post reparație pe topicul Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI) https://vwforum.ro/topic/128805-generatia-ea888-18-tsi-20-tsi/ Trebuie să mulțumesc dealerilor Skoda pe care i-am contactat și care s-au abținut de la reparația motorului, în schimb pentru o sumă deloc modestă (4 cifre) se ofereau doar să efectueze doar testarea consumului de ulei. La fel trebuie să adaug că am încercat să repar motorul la reprezentanțe Audi din Ungaria, Germania însă am fost refuzat politicos în schimb am primit oferte de piese, culmea tot generația II-a setul cunoscut cu probleme și cu care mașina a venit din fabrică. Mulțumesc personalului Carfix Motors pentru efortul depus și perseverența demonstrată pentru calitatea lucrărilor, a pieselor folosite și costuri mai mult decât avantajoase. Mai adaug că producătorul Skoda - Mlada Boleslav s-a arătat încântat de reușita reparației (înainte ca aceasta să înceapă ? ) și mai mult, că reparația a fost suportată prin "good will". Dear Mr. M....., Thank you very much for your information concerning engine repair of your car. We are pleased to learn that the repair has been completed and the goodwill has been offered to you and that you can keep using your vehicle. We wish you many happy and problem-free kilometres. Best regards from Mladá Boleslav J... H..., VC/2 – Péče o zákazníka / Customer Experience / Kundenbetreuung ŠKODA AUTO a.s., Tř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav, Czech Republic sks.service@skoda-auto.cz, www.skoda-auto.cz , www.skoda-auto.com1 point
-
Cand am zis ca o sa vada iarna diferenta reala intre 95 si 99/100 nu m-am referit la performanta, ci la cum merge motorul dupa ce il pornesti cu cele doua tipuri de benzina.1 point
-
1 point
-
Incursiune în Komandó și ascensiune pe Vârful Lăcăuți 1777 m. Concluzia: nu subestimați puterea ursului, urcă si acolo unde o fac doar adevăratele offroadere. Poate mai mult decât credeți...si un consum de exact 8.0% pe un astfel de traseul completează placerea. Exceptand sorcova de erori de senzori din bord... ? Poate si un video mai incolo...1 point
-
rosu alb este alimentare, nu comanda reverse. firele de can le legi in mufa can gateway-ului. daca postezi an fabricatie si cod motor, te ajut cu pinii la care te legi1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu am mers pe ATE. ATE power disc fata si spate (297 ron discul pe fata si 212 discul pe spate ) Placute ceramice fata-spate (315 ron setul pe fata si 287 ron spatele,) Preturile sunt de la data cumpararii, am pastrat factura pt garantie. Sper sa nu se considere reclama1 point
-
2.0 tdi 150 nu vine cu aceasi cutie ca si 1.4 tsi 150 cp? in fond nu au cam acelasi cuplu=aceasi cutie limitata la 250nm.0 points
-
Cand aveam doar leon am simtit nevoia de 4×4. Orice loc cu zapada mai mare era o provocare. De cand am luat caddy care e mai inalt si este tot fwd m-am zbenguit in toate zapezile unde nu as fi intrat cu leonul. Deci consider ca nici ateca in situatia mea nu necesita 4drive. As fi luat 4 drive doar pentru a beneficia de dsg cu ambreiaje in ulei. Ce m-a convins sa optez pentru tractiune fata si riscul de a avea probleme cu dsg 7 uscat ar fi: 1. 2 sefi de service (1 de la seat si 1 de la skoda) mi-au confirmat ca dupa anul 2015 procentul de probleme la dsg7 este mult mai mic ca la generatiile anterioare si s-au remediat multe din bolile copilariei. 2. Tot de la ei am informatia ca vor exista solutii de reparatie, nu de inlocuire cutie cum era pana acum. 3. Diferenta de consum 4×2 vs 4×4 am calculat cam 0.5 l la suta. Eu rulez cam 30.000 pe an astfel ca 4 ani voi fi acoperit de garantie in caz de defecte la cutie. Dar in 120.000 km voi face o economie de 6000€ numai din combustibil. 4. In 120.000 km as fi fost nevoit sa fac schimburi de filtre si ulei la sistemul 4×4. Banii economisiti se adauga la cei 6000€ din combustibil si la diferenta de pret 4×2 vs 4×4. Astfel ca pentru mine e mai rentabil sa iau 4×2 chiar daca la sfarsitul garantiei va trebui sa imi iau un dsg 7 nou.0 points
-
Manca bani dar arata bine. O întreții nu gluma. Îmi place, sa nu schimbi mașina cu ceva mai nou după 2009 că sunt proaste rău. De carton.-1 points
-
Cred ca am fost coleg de reparatie cu @tamapiciu la injectoare. Partea piezo crapa din cauza bateriei, nu asa alandala... Au fost testate toate injectoarele si sunt in parametri. Cele la care partea piezo e pe duca, crapa la testare si atunci trebuie sa schimbi partea care contine partea piezo, adica partea de sus a injecorului...implicit si zona cu codul. "Codul" ii spune de fapt ECU-lui cum lucreaza elementul piezo. Recalibrarea injecoarelor: bancul de proba detecteaza codul injecorului si in functie de acest cod se aduce (mecanic), injectorul in parametrii asteptati - evident se si curata. Treaba buna este ca dupa aceasta calibrare, am scapat de rontatitul acela nasol, mersul masinii s-a schimbat in bine. Consumul a scazut. Garantia de 1 an este inca un lucru pozitiv, plus ca este transferabila. Eu am ales ca ei sa le demonteze si monteze la loc fix ca sa nu las loc vreunei interpretari de garantie. P.S. daca ai probleme pe partea electrica, poti crapa elementul piezo si al unui injector nou. Daca esti in concediu, cum te ajuta treaba ca ai avut injectorul nou? De rusine nu se mai strica? Cum am mai spus: timpul ne va spune daca am facut bine sau nu...Primele impresii sunt pozitive.-1 points