Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 25 Noiembrie 2024
-
Anual
26 Noiembrie 2023 - 25 Noiembrie 2024
-
Lunar
26 Octombrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
19 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Astăzi
26 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
27.06.2018 - 27.06.2018
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.06.2018 în toate secţiunile
-
@cristi511 Ca "moderator" ai putea fi mai moderat....? Nu stiu cum e cu Sp Sport Maxx sau alte profile pe 18" sau 19" ... eu vorbesc de Dunlop Sp Fast Response si Dunlop Blue Response pe 205 55 R16" Concluzia mea dupa 8 ani si aproape 100 000 km rulati cu ele e ca au fost cauciucuri ok. Am prins destule ploi si pe DN uri si pe autostrada si nu am avut probleme deosebite. Daca ploaia e "torentiala" sau "de poveste" , acvaplanare poti pati oricand , cu orice pneu, in cazul in care prinzi o balta mai adanca sau foarte multa apa pe sosea. Nu ma intereseaza sa fac reclama la Dunlopuri.... nu am actiuni la ei, nu vand anvelope, si momentan chiar am alta marca, dar nu as zice ca Dunlop e praf. Orice pneu e un compromis, cost, uzura, aderenta pe ploaie, aderenta pe uscat, etc....Atunci cand il cumperi te gandesti: merg mai mult pe ploaie sau pe uscat ? vreau liniste in masina , aderenta buna pe asfalt uscat la temperaturi ridicate, sau ma ploua mult, merg la munte pe serpentine ude, sau vreau ceva cu care sa ma dau pe circuit cu masina de 250 cp...etc... si in functie de astea cauti ce ti se potriveste. PS: Aqua planarea e legata si de latimea cauciucului : se pare ca daca e mai lat ai aderenta mai buna pe uscat, dar mai proasta pe umed: http://www.tyrereviews.co.uk/Article/Do-wider-tyres-give-you-more-grip-225-vs-255-vs-285-wide-tyres.htm deci si aici e un compromis : cauciucuri mai late -> aderenta mai buna pe uscat, mai inguste -> aderenta mai buna pe ploaie.3 points
-
Avand la baza filmul cu volvo postat anterior : M-am decis sa fac acelasi lucru pe fosta mea pompa de Haldex Gen 4 ( cea care initial am crezut ca este defecta ) , dar cu un nivel mai detaliat de curatare in sensul ca am deschis si pompa in interior sa curat pistoanele dupa cum urmeaza : Am folosit solutii simple pentru curatare si lubrifiere conform celor din poze. Recomand inca de la inceput folosirea manusilor de cauciuc la toate procesele. - Accesul la motoras se face usor odata ce sunt scoase cele doua suruburi laterale : - punctele care trebuie curatate bine sunt indicate in poza de mai jos . La mine problema cu pompa veche este ca erau reziduri de carbuni in punctele de contact electric . Se pot folosi si betisoare de urechi pentru o mai buna curatare , pentru acest job va trebuie rabdare , nu va imaginati ca in 5 minute de frecat este gata...... Am stat aprox 30 minute pentru curatarea punctelor indicate dupa ce am dat cu spray de frane initial. Se curata foarte bine cu spray de frane dupa ultima frecare apoi se lasa la uscat (timpul de uscare variaza in functie de conditiile in care se lasa ) , operatia se poate repeta pentru o curatare mai detaliata . Incercati sa evitati contactul direct cu rulmentii din capetele axului atunci cand dati cu spray de frane . La sfarsit dupa ce a fost uscata ( am lasat o ora la soare deschisa ) am dat cu putin WD40 pe rulmenti din capete si putina vaselina pe garnitura din jurul pompei . Am inchis pompa si gata , partea motorasului era gata. Urmeaza curatarea sitei si a pistoanelor : Se desfac cele doua suruburi care tin sita si cu mare atentie se ridica sita cat mai uniform din ambele parti , picioarele sitei sunt doua tuburi metalice care intra in capacul pompei ( cel din filmul cu Volvo a rupt unul din picioare la desfacere) Odata scoasa sita , aceasta se poate curata folosind o pensula fina(recomand No 10) si spray de frane pe ambele parti . Toata mizeria ar trebui sa iasa . Odata ce ati terminat cu sita trecem la curatarea pistoanelor : trebuie scos si al treilea surub . ATENTIE la acest pas . Ultimul surub tine pistoanele presate cu arcuri , trebuie tinut apasat pe capac in timp ce surubul este scos apoi usor eliberat din presiune. Daca nu respectati acest pas puteti sa pierdeti arcurile de la pistoane si "La revedere pompa" Pompa deschisa arata ca in poza de mai jos : - Din ea se scoate suportul de pistoane , 5 pistoane si 5 arcuri - NU incercati sa scoateti rulmentul sau O-ringul metalic din interior . Curatarea in interiorul pompei recomand sa se faca cu pensula si putin spray de frane ! nu foarte mult . Dupa ce interiorul pompei este curat recomand pozitionarea acestea pe verticala si turnarea in interior a cativa mililitri de ulei de Haldex. Pompa nu trebuie sa stea uscata prea mult timp. Dupa ce terminati cu pompa , treceti la curatarea suportului , pistoanelor si arcurilor . Se poate folosi spray de frane si pensula pentru curatare . Se recomanda si betisoare de ureghi pentru a patrunde in interiorul suportului . Dupa cum se vede in poza de mai jos , in camerele pistoanelor exista impuritati care nu pot fi curatate doar cu spray de frane . Asamblarea suportului si a pistoanelor nu trebuie sa fie facuta pe uscat ! Folositi mult ulei de haldex pentru lubrifierea acestora arcuri+pistoane. NU fortati pistoanele inapoi in gaura ! Rotiti usor de ele pana intra sau incercati in alta gaura . Daca le fortati acestea nu o sa mai miste vertical corespunzator sau se vor gripa la apasare. Odata terminat acest proces , se poate reasambla pompa la loc , la asamblare sa va asigurati ca exista putin ulei de haldex in pompa . Informatia foarte utila este ca pompa se poate asambla la loc doar intr-un singur mod, asa ca daca va fi o piesa inversata suruburile nu se vor potrivi pe gauri . Pistoanele se pun cu capetele in jos spre baza pompei. Axul are o catare care intra pe suportul pistoanelor . In pozitia finala va intra atunci cand este strans surubul care tine capacul. Ca rezultat final : Nu lasati pompa sa mearga pe uscat mai mult de 10 secunde consecutiv. Recomand ca aceasta sa fie montata pe masina cat mai rapid. Schimbul uleiului de Haldex are si el o parte sensibila : Odata scos uleiul de haldex + filtru + pompa curatata la completarea uleiului nou va intra inapoi aprox 550 mll pana va da pe afara . In specificatie sunt trecuti necesari 750 mll . Diferenta provine din filtrul Gol si pompa Goala . Recipientul de ulei OE are 850 mll si are codul G 060 175 A2 . Caz in care aveti 2 variante : 1 - Inchideti supapa de umplere la haldex si Rulati cu VCDS "Run Pump" din blocul dedicat Haldex - Caz in care reusiti sa mai adaugati cam 150 mll ( din toate ce am auzit si citit nu au reusit sa completeze conform specificatiei , diferentele erau de 50-70 mll) 2 - Inchideti supapa de umplere la haldex cu 550 mll , dati o tura scurta cu masina ( 2 - 3 plecari de pe loc in conditii normale ) dar sa NU se incinga masina tare apoi urcati pe rampa inapoi masina si completati diferenta ( cazul meu ) . La mine au mai intrat 240 mll pana a dat afara . Dupa ce am completat am tras cu seringa 40mll de lichid de haldex inapoi si l-am pus inapoi in bidon. Diferenta am facuto cu afisajul bidonului de 850 mll , aveam ramasi aprox 100mll cu o marja de +/- 10mll .3 points
-
3 points
-
Esti sigur de calculul cu economia de carburant? La diferenta de 0.5l/100km, in 120k km inseamna 600l, deci, sa zicem 900 euro2 points
-
Acvaplanarea nu inseamna intrarea intr-o curba, in care gasesti o balta. Inseamna circulatia pe un drum in conditii de ploaie, si la un moment dat pierderea aderentei ca urmare a unei pelicule de apa ce se formeaza intre sosea si pneu. In plus, datorita canalului mare pe care le au Dunlopurile, chiar sunt ok la acest fenomen numit acvaplanare, evident, respectand legile fizicii. Intrarea intr-o balta, in curba, putea sa duca la diverse comportamente ale masinii indiferent de anvelope. Aici te ajuta mai mult gradul de uzura si calitatea cauciucului din care e facuta anvelopa. Ma rog, ma opresc, probabil moderatorii stiu mai bine, au mai multa experienta, poate au mai fost si la cursuri de prezentare, etc.2 points
-
Vreau sa las si aici asta : Descriere detaliata cum am curatat / "reconditionat" pompa veche.2 points
-
iti trebuie exact modelul care il ai si pe fata. Exact cum a zis si bundy, cand vrei, poti trece pe la mine pe la service, sa ii sertizam, etc.2 points
-
Ai in linkul urmator 90 de pagini cu recomandari Care e cel mai bun ulei pentru TDI PD ? Iar daca nu mai vrei galagie iti cumperi o benzinara .2 points
-
Cand aveam doar leon am simtit nevoia de 4×4. Orice loc cu zapada mai mare era o provocare. De cand am luat caddy care e mai inalt si este tot fwd m-am zbenguit in toate zapezile unde nu as fi intrat cu leonul. Deci consider ca nici ateca in situatia mea nu necesita 4drive. As fi luat 4 drive doar pentru a beneficia de dsg cu ambreiaje in ulei. Ce m-a convins sa optez pentru tractiune fata si riscul de a avea probleme cu dsg 7 uscat ar fi: 1. 2 sefi de service (1 de la seat si 1 de la skoda) mi-au confirmat ca dupa anul 2015 procentul de probleme la dsg7 este mult mai mic ca la generatiile anterioare si s-au remediat multe din bolile copilariei. 2. Tot de la ei am informatia ca vor exista solutii de reparatie, nu de inlocuire cutie cum era pana acum. 3. Diferenta de consum 4×2 vs 4×4 am calculat cam 0.5 l la suta. Eu rulez cam 30.000 pe an astfel ca 4 ani voi fi acoperit de garantie in caz de defecte la cutie. Dar in 120.000 km voi face o economie de 6000€ numai din combustibil. 4. In 120.000 km as fi fost nevoit sa fac schimburi de filtre si ulei la sistemul 4×4. Banii economisiti se adauga la cei 6000€ din combustibil si la diferenta de pret 4×2 vs 4×4. Astfel ca pentru mine e mai rentabil sa iau 4×2 chiar daca la sfarsitul garantiei va trebui sa imi iau un dsg 7 nou.1 point
-
Ceratec-ul de la Textar sau Plastilube de la ATE sunt sub un copper grease de calitate ... cat despre povesti cu electroliza pe la frane ? Exista totusi o ratiune in limitarea cuprului la asemena aplicatii dar sunt de natura ecologica, contaminare panza freatica etc nu este mai "moderna" pasta cu ceramica dimpotriva imo este mai proasta .La fel si in cazul placutelor eco , "ceramic" , green bio care nu franeaza la fel de bine precum o placuta cu continut ridicat in cupru si sunt zgomotoase .Pentru inlocuirea proprietatilor cuprului sunt necesare intre 6-8 elemente diferite adaugate la mix-ul placutei si le cam da cu virgula .1 point
-
1 point
-
Si tu ai impresia ca zona pe care culiseaza placutele de frana e din ceva aliaj care nu conduce curent, sau cum?! ... Sau apa care ajunge acolo nu conduce curent? motorasele sunt izolate poti sa le bagi in apa.1 point
-
Nu se recomandă pasta de cupru la masinile cu ABS si atat mai putin la cele cu frână electrică. Cuprul este un conductor electric foarte bun și poate crea probleme. Exista paste mai moderne cu ceramică.1 point
-
Aveam aceeasi discutie cu altcineva. Ce sa faca anvelopa cand pierde contactul cu solul datorita apei? Acvaplanarea e una(mers constant pe suprafata cu strat de apa), si intrarea brusca la o viteza oarecum "nu mica" intr-o masa de apa e alta. A, si forta centrifuga-centripeta sa nu o uitam. datorita vitezei, anvelopa "pluteste". Poate fi ea orice marca. daca mergeai constant pe strat de apa cu viteza de............si aparea acvaplanarea atunci discutam. Inainte de a denigra niste anvelope(am si eu Dunlop) schimba-le cu altceva si reia aceeasi situatie.1 point
-
chiar primesti si un mic discount daca faci ambele asigurari (facultativa si obligatorie) la Allianz. Subscriu, am avut o intrevedere cu ei, tot pentru un eveniment cu regres pe RCA-ul vinovatului (avea la City Insurance) si au fost extrem de operativi, rapizi si profesionisti. Sa vedem cand o fi gata masina. O las la Porsche Vest, sper sa fie ok..1 point
-
prima revizie, schimb ulei (vrac) si filtru (14.000 km) si modificat intervalul fix in interval flexibil, 632 lei la Porsche Vest.1 point
-
actuator defect sau pierzi vaccum pe undeva...turbina nu reuseste sa faca pres ceruta de ecu1 point
-
1 point
-
1 point
-
Chiar daca el iti vinde de/pentru B7.... kit-ul e pentru masinile mai vechi - Golf 5, Passat B6 - cu generatia veche de calculatoare.1 point
-
1 point
-
Mersi de raspunsuri, are pachet de drumuri grele dar scutul este ok (a fost verificat), clar este din cutie! Dupa mai multe verificari s-a constatat ca sunt rulmentii din cutie.1 point
-
I drept si asta, legat de incarcare pe puntea spate in functie de consola. Momentan, am arcurile lui Laurentiu_LWR de pe Bora si cu toate ca mi se par mai dure fata de ce aveam inainte, tot se lasa mult la incarcare. Daca iau arcuri Sport Edition sigur va trebui schimb si pe fata. Mai mult ca sigur, (o sa fie mai joasa masina?), ceva mai dura si nu se va mai lasa atat la incarcare... trebuie cautat codurile si sa vedem daca sunt diferite pt Variant, fata de Hatch. In alta ordine de idei, tot ziceam eu ca nu-mi place cum se comporta pedala de frana. La apasare usoara, nu frana cum trebuie. Adica era slaba frana. Trebuia sa o calc mai brusc...si evvident greseai dozajul...si cam franai prea brusc apoi reglai din picior daca mai lasai de frana sau apasai mai tare. Asadar, azi dimineata am facut cu VCDS-ul o aerisire la pompa de ABS. Alta viata! Franarea poate fi dozata din pedala cum trebuie, prinde de sus, daca calc usor - franeaza usor, calc mai brusc - musti din volan... Si am scapat de senzatia aia de "fade" in momentul in care franez! Yeeee! Acum, strangem bani pentru: ax came Kolbenschmidt (are ceva uzura si vreau motor care sa mearga ca unul nou ), tacheti INNA black, cuzineti glyco, simeringuri supape, garnitura chiulasa (a inceput sa se murdareasca motorul de ulei de la chiulasa in jos), alte simeringuri, garnituri, etc. si de ce nu, un kit ambreiaj cu volant (masa dubla, evident). Va urma...1 point
-
ai scris dar NU ai citit - ti-am zis ca ai cautat degeaba sub scaun - problema este de la airbag-ul din volan.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cred ca ii "obosise" masina, mi se pare ca a pilotat prea agresiv pentru o masina de strada si se vede ca incepusera cauciucurile sa piarda din aderenta. Diferenta de viteza oricum a fost tot timpul, doar ca la trackday nu fortez depasirea ci o astept, ca nu suntem in competitie; de-aia cand eram in spatele lui franam mai devreme si lasam masina in frana de motor uneori. De obicei daca sunt mai rapid sunt lasat sa depasesc asa ca n-are sens sa risc aiurea. #n-ambanidealta1 point
-
Urmeaza sa demontez cotiera si am extras din Elsa procedura. Poate foloseste si altcuiva. Demontare Cotiera.pdf1 point
-
1 point
-
Nu chiar.E masina de concediu. Mai fac o drumetie maine si weekendul urmator. Apoi revin la golf. De fapt vroiam sa spun ca m-am tuns. Si daca tot ai fost primul care a remarcat masina... trebuia sa vezi cum arata masina inainte sa o curat Iti fac concurenta la servicii de curatatorie.Mi-am comandat si aspirator acum. Dar sa revenim si la starul topicului...golful e bine si se odihneste acum.A sosit intre timp si suportul de la DSP , am gasit toate mufele si pinii si ramane sa am timp liber ca sa ma ocup de instalare. Astept cu emotii si OKul de la tinichigiu/vopsitor sa o duc la "operatia estetica ". Si daca am avut un pic de timp liber mi-au venit idei noi legate de roti . Ce parere aveti de varianta din atasament ?1 point
-
Si au sosit jantele. maine le incaltam cu cauciucuri de vara. Sper sa nu mai ninga de acum. Cablajul de la dsp era ... de fapt nu era.Desi omul se laudase ca s-a chinuit mult timp sa il dea jos de pe masina era ciopartit si incomplet. Asa ca m-am documentat , am vazut ce trebuie si cred ca o sa il confectionez eu ( 5 mufe : 1J0962623 ; 1J0962624 ; 4A0972643 ; 4A0972643B ; iso mama niste pini si cabluri ) Mai am nevoie de suportul amplificatorului din portbagaj : 1J6035493A Incet , incet se apropie de final proiectul.1 point
-
Mașina mea are 290.000 km. Deci cu întreţinere corespunzătoare, pompa poate rezista măcar până la kilometri ăștia☺1 point
-
Explicatia e mai complicată si nu am vrut sa intru in detalii. Asa ca vine are chef, spor la citit https://textar-professional.com/textar-training-center/the-use-of-copper-grease-on-modern-brakes/0 points
-
0 points
-
0 points
-
am solicitat cerere de oferta pentru discuri/placute/lichid de frana pe producator trw cu preturi separate pentru fata/spate/schimbare lichid de frana piese si manopera separat. dupa 6 ore am primit un pret sec de 1380 lei care includea tot, fara alte detalii referitoare la producator sau preturi. daca depuneati un minim efort sa si detaliati ce ati ofertat poate luam oferta in considerare. daca am solicitat oferta pe TRW ma asteptam sa obtin preturi pe TRW sau macar argumente pentru alegerea unui alt producator mie nu mi-a trebuit mai mult de 10 minute sa fac comanda online. preturile afisate sunt de pe site-ul de unde am comandat, nu oferta CarfixMotors-1 points
-
Fiecare alege asa cum doreste bineinteles. Pentru aceasta categorie de masina, dat fiind ca in mod normal cine isi ia Passat are nevoie si de acel spatiu suplimentar (deci probabil e si cineva pe bancheta spate in destule situatii + niste bagaje), eu unul chiar daca nu sunt fan diesel, as fi luat motorizarea de 1.6 diesel pentru cuplul mai mare si disponibilitatea ulterioara de crestere a puterii. Asta nu inseamna ca nu va merge cu 1.4 125 CP, doar ca eu am condus motorizarea pe G7 unde este ok, dar chiar si acolo la limita. Altfel insa, pentru un om normal si linistit orice motorizare se va achita de treaba, iar Passat-ul este o masina foarte ok si foarte spatioasa, imi place.-1 points
-
Alliantz este super în tot ceea ce înseamnă reparații în reprezentanțe, ceea ce pentru mașina ta nouă este varianta optimă. Tot la Alliantz vei păstra în timp o valoare mai mare a vehicului asigurat față de Groupama. Valoarea primei de asigurare este corectă chiar avantajoasă realizând o proporție a valorii asigurate cu un vehicul nou 14080E pentru care plătesc la Groupama 390 E (1 rată/an), iar oferta Alliantz fusese de 570E. Nu am să înțeleg, probabil niciodată, ce îndeamnă pe unii să aleagă pentru RCA firme ieftine cunoscute cu dificultăți la plată sau condiții îndoielnice de decontare? Pentru câțiva lei poți avea ghinionul unei reparații în regres pe care să o susții din banii tăi în totalitate. Având CASCO am refuzat 2 reparații dubioase ofertate de Omniasig și Asiban (dacă mai există), ambele în regres și cu franșiză adăugată, recuperate de Alliantz în 72 ore prin executor. Asta ca să nu suport mojicia negocierii cu asiguratorii menționați anterior când se fac evaluările reparaților pe RCA. Mergi pe RCA la aceiași firmă serioasă la care ai CASCO.-1 points
-
Am găsit un set de continental csc5 dot2017 7mm profil rulate 1000km la 900ron 4 bucăți. Sa le iau? Sunt 225 40 18 92w. Pe mașina am aceleași anvelope dar dot 2013 (4mm rămași).-1 points