Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 25 Noiembrie 2024
-
Anual
26 Noiembrie 2023 - 25 Noiembrie 2024
-
Lunar
26 Octombrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
19 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Astăzi
26 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
26.06.2018 - 26.06.2018
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.06.2018 în toate secţiunile
-
Cred ca ii "obosise" masina, mi se pare ca a pilotat prea agresiv pentru o masina de strada si se vede ca incepusera cauciucurile sa piarda din aderenta. Diferenta de viteza oricum a fost tot timpul, doar ca la trackday nu fortez depasirea ci o astept, ca nu suntem in competitie; de-aia cand eram in spatele lui franam mai devreme si lasam masina in frana de motor uneori. De obicei daca sunt mai rapid sunt lasat sa depasesc asa ca n-are sens sa risc aiurea. #n-ambanidealta4 points
-
As vrea sa reusesc sa il montez dar nu stiu daca am cum. Cineva cu 1.4T prin zona Piata Muncii-Pantelimon dispus sa probeze? Am "reparat" micile imperfectiuni aparute dupa 1 an de condus in Bucuresti, de 2x dat cu vopsea apoi de 2x cu lac si lasat peste noapte dupa fiecare operatiune. Dupa aproape un an de zile de la aniversarea VW 14 ani am fost la cursul de conducere defensiva N1 de la Academia Titi Aur si am avut ocazia sa ma dau pe circuitul lor. Cursul a inclus pe langa partea teoretica si simulatorul indoor de impact la 15 km/h, diferite scenarii de rasturnare si pozitia corecta la volan + outdoor pt acvaplanare, derapaj controlat. Per total o experienta misto si o investitie in siguranta mea si a celor din masina.3 points
-
Concluzia este ca masina ta e setata mult mai bine decat a lui si avantajul greutatii mici si cutiei automate nu sunt suficiente pentru a compensa setarea masinii tale. Nu stiu daca mi se pare dar dupa ce l-ai depasit am impresia ca s-a lasat condus de emotii si a inceput sa faca greseli mai multe2 points
-
X1 a fost si pe lista mea. Dar in aceeasi bani nu luam aceleasi optiuni ca la ateca. Legat de suv=4×4 e in parte adevarat. Dar cand nu folosesti acel 4×4 nu il alegi doar pentru ca ai luat suv. Am vrut sa iau leon initial. Pentru ca mai am unul de care am fost si sunt multumit dar am ales ateca pentru spatiul oferit pasagerilor din spate in detrimentul leonului. Pana la urma astept proforma pentru xcellence 4×2 dsg tapiterie alcantra neagra iar ca optional full link. Am riscat pe tractiune fata care va veni cu dsg uscat mai mult ca sigur. Dar cat timp voi avea 4 ani garantie nu imi pasa. Voi fi printre temerarii care va vor tine la curent cu functionarea dsg7 cu ambreiaje uscate de pe ateca Dotarile xcellence imi sunt mai mult decat suficiente. Voi trece de la vechiul leon reference la ateca xcellence si clar e o mare diferenta. Poate as mai fi bifat ceva optiuni dar a fost vorba si de buget. Spor la alegeri tuturor si rabdare celor ce o asteapta.2 points
-
Nu vin cu niciun update, dar au inceput sa apara cateva materiale de la trackday pe care vreau sa le impartasesc aici. Eu nu prea am poze cu masina, asa ca ma bucur mult pentru ele. A aparut si videoclipul lui Cristi Calugaru de la trackday, de la minutul 6:25 il depasesc si trec in fata lui. E frumos sa vad ca masina chiar sta bine pe viraje, pare stabila si competenta chiar daca e cam moale.2 points
-
Salut, bine v-am gasit! De scurt timp sunt fericitul posesor al acestui exemplar. Daca tot a sosit, să o prezint. De miercuri am ridicat-o, inca ma obisnuiesc cu ea. Tocmai ce am trecut pe VW dupa 4 Peugeot-uri, 106 1.1i, 206 1.4hdi, 307 t5 1.6i, si 308 t9 1.6 blue hdi. Oscilam intre un 308 GTI si asta, insa cum pe 308 nu sunt jante mai mici de 19 si nici DCC, am ales Golful. Sunt incantat, inca nu imi vine să cred ca eu o conduc. Cred ca cel mai mult m-au impresionat assistul la faruri pe timp de noapte si lane assistul. In rest, 1500 de km din pacate trebuie să ii conduc ca o babuta, sper să rezist. O particularitate, isi da seama ca voi opri in trafic si se activeaza start stop-ul inainte să opresc. La fel si cand masina din fata porneste de pe loc, motorul isi da drumul inainte să apas pe ambreiaj, nu m-as fi gandit, insa e bine gandit. Altfel, m-as fi asteptat la o diferenta sezizabila in amortizoare, dintre Eco si Sport, insa nu pot să spun ca am observat. Pe Normal ma zdruncina mai mult decat fosta. La setarile Individual, nu am gasit optiune si pentru suspensie, nu se poate regla custom? Ce imi pare rau acum e ca nu am ales ca si optiuni e privacy glass-ul, in rest nu am ales scaune electrice, piele, parbriz incalzit, wireless charging, extra airbags, voice recognition, park pilot si navigation pro. Ca si intretinere, m-am hotarat ca un ceramic coating ma va ajuta mult la spalat, asa ca asta e urmatorul pas, dupa RAR (care nu l-au facut la Curtici...) . merita si coating-ul hidrofob pentru parbirz? 120 km momentan, in 2 zile. Thanks!1 point
-
Salutare! Dupa 16 ani cu VW (am inceput cu un Polo Classic din 1997, au urmat un Passat B5 din 2000, un alt Passat B5.5 din 2003 si un Passat B7 din 2014...de care nu m-am putut bucura decat vreo 6 luni din cauza unui accident nefericit a carui victima am fost) am schimbat marca, dar nu am parasit grupul Asa ca...de o saptamana am trecut la Audi. Ce pot spune pana acum e ca am constatat o mare diferenta din toate punctele de vedere fata de ce am avut pana acum. Chiar si fata de B7 care era doar cu un an mai "batran" si destul de dotat (era un Business Edition). Dar sa lasam trecutul si sa ajungem la prezent. Asadar e vorba de un A4 B8 facelift din mai 2015, 2.0 TDI, 177 CP, multitronic, cumparat din Germania, de la o reprezentanta din Hamburg Despre dotari, numai de bine - pachet S line exterior, suspensii sport, jante pe 18" - tapiterie si volan de piele - sistem navigatie MMI 3G+ - senzori lumina, ploaie, presiune pneuri - senzori parcare fata si spate - faruri Bi-xenon - hayon electric - geamuri electrice, oglinzi reglabile / rabatabile electric si incalzite - sistem de sunet Audi Sound System - Lane Assist - cruise control adaptiv Mai sunt si altele, dar astea sunt cele care conteaza. Si cateva poze facute in graba..1 point
-
Am gasit cauza. Paletele pompei de motorina erau intepenite. Am demontat pompa de toate elementele interne, am curatat-o am pus totul la loc, am masurat inainte de demontare pozitia surubului de relanti, de maxim, regulatorul de turatie si sarcina si totul a revenit la normal. Fara banc de proba sau scule speciale.Doar cateva videoclipuri de pe YouTube si multa rabdare.1 point
-
Ai in linkul urmator 90 de pagini cu recomandari Care e cel mai bun ulei pentru TDI PD ? Iar daca nu mai vrei galagie iti cumperi o benzinara .1 point
-
Eu am facut km asta iarna si pe ploaie si pe zapada cu Ateca, la viteze maricele tinand cont de conditiile meteo si nu am simțit vreo ezitare a masinii, desi e Fwd. Posibil ca in varianta cu automata sa poti avea surprize cand schimba cutia pe modul automat, in sensul ca s'ar schimba treapta de viteza fix cand iei o balta sau vreun val de zapada, insa cu manuala nici o problema. Asta comparat cu Forester cu Awd, cu care pe zapada/ploaie chiar n'am stres1 point
-
Finally au ajuns. De prin lume cumparate...hai si din Ro ceva ca tot este ziua drapelului. Ms @Doc Morelli pentru sugestia cu protectiile de chei. Iar ca un sfat daca vrei sa-ti iei obdeleven instaleaza din timp aplicatia si baga cu simt de raspundere zilnic si ia cele 5 credite free. Daca nu, poti lua varianta Pro si-ti faci long coding singur...tot DYI...si ai ascapat de grija creditelor. Eu asa am facut dar am acumulat si vreo 100cr pana acum. Inca nu am avut timp sa bag in productie obd-ul (nu ob-ul ) sa vad ce pot activa/dezactiva.1 point
-
Urmeaza sa demontez cotiera si am extras din Elsa procedura. Poate foloseste si altcuiva. Demontare Cotiera.pdf1 point
-
Depinde de gusturi. Într-adevăr full LED face o diferenta majora. În aceeași bani cu ateca am văzut un bmw X1. Crede-mă, îi plâng de mila colegului care s-a lăsat prostit de sigla bmw in acest caz. Ateca e o alegere foarte bună. ?1 point
-
4x4 merita fara discutie. Chiar si pt oras, chiar si pt depășiri. Stau fara stres cand conduce nevasta pe timp de iarnă. La 4x2 m-am înțepenitla iesire din parcare in fata blocului. Si nu doar odată. Pentru mine, SUV 4x2 e degeaba. Revenind la configurația colegului, opționale nu ai ales nimic? Doar echiparea excelente si atât?1 point
-
Am facut deja 1450km cu noile frane. Vineri, pe dealul negru, imi intrase morcovul? cand am facut o depasire si m-am bagat la loc, cam strans. Am franat mai brusc sa zic, dar masina nu a percutat instant, a franat in secunda doi...am zis ca e o problema... Ajungand acasa, am codat noile frane, cu cod PR de ce am acum 1LA/1LC, HP2 320MM, in locul la cel de 1LB 288MM. Nimic surprinzator... Asta seara, am facut aerisirea pompei ABS cu vcds-ul si dupa, WOW! Ai gresit si nu ai dozat apasarea pedalei de frana la 30km/h, s-a oprit masina ?. Raspunde extraordinar de bine la frana, de la obor pana la gorjului, pe stefan cel mare, am calcat pedala de frana de cateva ori, iar masina ingheta...ma mai uitam in spate sa nu vina vreunul repezit ? Concluzie: pot sa trec linistit la jantele de s-line pe 17, care mi-au dat emotii cand le-am probat si am mers aprox. 10km cu ele si mi se parea ca nu se mai opreste masina. Sunt curios totusi, ce senzatie de franare iti da un RS4, model b6, daca la a mea se simte diferenta asta.1 point
-
Inseamna ca ai o problema la etrieri (nu revin si tin placutele pe disc) sau cablul de frana de mana nu era suficient de eliberat, mergeai cu rotile infranate (spate).1 point
-
Mi-am luat si eu azi jucaria. Am pus pe ea doar strictul necesar, ca sa iasa ieftin :pachet confort, pachet iarna, alarma, clima, sistem proactiv de protectie. Cu reducere a iesit undeva pana in 21 de mii euro. Singura nemultumire este legata de suspensia spate, semirigida. In rest e fenomenala, ce putin pana acum1 point
-
Gândești doar dintr o perspectivă. Nu sunt de acord să trebuiască să triezi tipurile de motorizări și cutii pentru că altele sunt proaste. As lua ateca 4x4 1.5 tsi dsg? Nu, nu as lua o pentru că e prea scumpă, consuma prea mult, și în cazul meu nu am nevoie de 4x4. dar asta nu înseamnă că aș accepta 1.5 tsi cu dsg7 și punte fixa, nu la banii și timpul de așteptare pe care îl cer. Mai sunt și alte mașini pe piata, alți producători. O săptămână ușoară.1 point
-
Din poze pare ca discul are multe santuri si a fost afectat pe mijloc de frecarea cu partea metalica a placutei. Un mecanic poate analiza mai bine la fata locului in ce stare se afla discul. Daca e cineva care a rezolvat problema prin schimbarea modelului placutei, sa dea de stire sa vedem daca e o cauza a problemei sau nu.1 point
-
Atunci schimba-le, dar cum zici si tu, probabil sunt calitativ sub cele pe care le ai acum pe masina. Eu am cumparat pe la 140.000 Km o masina. M-am bucurat cand am vazut in cartea de service ca are distributia schimbata la 121.000Km. Pe la 215.000 Km am schimbat distributia. Surpriza, toate rolele si pompa de apa erau originale, cu anul fabricatiei 2001 ca si masina. Deci au tinut 2 randuri de curele.1 point
-
1 point
-
La motorul 1.4 tsi simti 100kg in plus. mai ales cand motorul are de tras dupa el un bizon de 1400-1500kg, sau cand mai incarci cu 1-2 pasageri sau niste bagaje. Eu sistemul 4x4 il vad util in doua situatii diferite: -pentru off-road, fie ca vorbim pentru soft offroad, sau ca vorbim de niste iesiri pe camp, prin drumuri de padure, pietruite, poate sunt oameni care merg la zbor cu parapanta si au de ajuns in varf de munte pe drumuri mai neortodoxe. (nu hardcore off-road cu namol de 20cm+). - pentru a pune puterea jos in cazul unor masini mai sportive ( 220-250CP + pe masini de 1300-1400kg). Pentru a cumpara o masina cu care mergi in oras, si de 5-6 ori pe an in vacanta la munte si la mare nu gasesc util sistemul 4x4. Totodata pentru urcat borduri sau 1 sleau de zapada nu gasesc utila functia 4x4. O functie mai utila daca vrei pentru sleaurile de zapada din orase ar fi ridicarea masinii la buton (asa cum o are Touareg, c5 dar si alte masini). Pasionatii de off-road nu o sa-si cumpere Ateca ca masina pentru iesit pe coclauri, ea are alt target. 4x4 eu il vad ca pe un statut social, un moft, mai mult decat o necesitate. O alta chestie despre care nu vrea nimeni sa vorbeasca, este faptul ca ai intretinere la sistemul 4x4, schimb ulei si filtru, daca masina e in garantie o sa-l faci in reprezentanta. Cred ca e vreo 1500-2000ron. Si eu am condus mai multe masini, am condus Logan 1.4 mpi de 75 cp si mi s-a parut suficient pentru Bucuresti, nu as fi avut nevoie de mai mult.1 point
-
1 point
-
Revin cu un consum după 2 ani și 41.000 km, am făcut 931 km cu 41 L motorina, ac pornit mereu, 4 pers, motor 2.0 tdi 150 cp. Mă gândeam la benzina pe viitor dar cu siguranță nu va consuma niciodată un benzinar 4,4. Am mers normal, nu menajat și nici sportiv, depășiri normale și pe autostrada constant xxxx In București nu sare de 7,2 niciodată vara, iar iarna 8,4. Observ că este un motor extraordinar de bun din toate punctele de vedere, putere, consum, fiabilitate, nu mananca pic de ulei....chiar bravo vw pt acest motor, am schimbat uleiul la fiecare 10.000km, și următoarea mașină dacă va mai exista cu acest motor tot pe asta l-as cumpăra daca nu îl scot din producție... La vitezele alea decoleaza avioanele1 point
-
Alliantz este super în tot ceea ce înseamnă reparații în reprezentanțe, ceea ce pentru mașina ta nouă este varianta optimă. Tot la Alliantz vei păstra în timp o valoare mai mare a vehicului asigurat față de Groupama. Valoarea primei de asigurare este corectă chiar avantajoasă realizând o proporție a valorii asigurate cu un vehicul nou 14080E pentru care plătesc la Groupama 390 E (1 rată/an), iar oferta Alliantz fusese de 570E. Nu am să înțeleg, probabil niciodată, ce îndeamnă pe unii să aleagă pentru RCA firme ieftine cunoscute cu dificultăți la plată sau condiții îndoielnice de decontare? Pentru câțiva lei poți avea ghinionul unei reparații în regres pe care să o susții din banii tăi în totalitate. Având CASCO am refuzat 2 reparații dubioase ofertate de Omniasig și Asiban (dacă mai există), ambele în regres și cu franșiză adăugată, recuperate de Alliantz în 72 ore prin executor. Asta ca să nu suport mojicia negocierii cu asiguratorii menționați anterior când se fac evaluările reparaților pe RCA. Mergi pe RCA la aceiași firmă serioasă la care ai CASCO.1 point
-
1 point
-
Am mai primit un colet de la fratii nostri chinezi, asa ca am mai bifat ceva pe wishlist: acoperitori/protectii/capace pentru sinele de la scaune (5N0881347A). Ma frapase ca VW mi-a "montat" doar doua, desi sunt 8 (opt) capete, dar m-am gandit ca poate-s prea scumpe . Nu au rol de oprire a scaunului, dar mi s-a parut aiurea sa am acoperite doar doua dintre ele, asa ca le-am pus eu pe restul de sase. Mi-au ramas sase bucati, daca mai vrea cineva, astept un PM pt detalii . PS: scuze pt lipsa curateniei din poze, dar cu ploilea astea nu am mai apucat sa fac.1 point
-
@grp pentru rezolvare rapida te poti folosi de iluminatul de pe usi existent. Nu stiu daca este OK, dar la aia ma refeream eu. Acum ... daca vrei sa faci ca la carte , probabil ca iti trebuie ceva fire trase din bcm si ceva codari.1 point
-
1 point
-
Salut, Am eu masina "cheala" si cu inca vreo 2-3 dotari optionale, sistemul media plus, cel de 8inch si oglinzi electrice si incalzite, 75CP, trendline. Masina mi se pare super!1 point
-
am montat si arcurile.......in sfarsit . Retrofitul pe care l-am asteptat cel mai mult si care il pot descrie intr-un cuvant "Genial". Dupa multe ore in care m-am luptat cu suruburile OE care erau pline de LockTite am reusit sa montez si arcurile mult dorite. Cu acest prilej am reusit sa inspectez in detaliu toate piesele articulatiei , suruburile si eventuale defecte ascunse. Nu am gasit nimic in neregula , totul se prezinta "aproape nou" de la bielete,pivoti ,bucse pana la capete de bara. Arcurile de pe masina comparate cu cele de la Eibach arata cam asa : Dupa cum observati diferenta este milimetrica , dar cele de la Eibach sunt mai groase si au o spira in plus fata de cele Stock. Astfel montajul lor a fost cat se poate de "OE" . Arcurile vechi se prezentau aproape ca noi , cu mici exceptii de zgarieturi . Dupa 50 km parcursi am facut o prima masurare . Pe fata +3.5cm si pe spate +4 cm . Eibach spune ca ar trebui sa fie crestere egala de +3 fata/spate. De asemenea Eibach recomanda 1000km de rulare inainte de reajustarea geometriei deoarece arcurile inca lucreaza si nu au ajuns la "forma finala" . Deci mai mult ca sigur se vor mai lasa putin . Pozele de comparatie de mai jos au fost facute in aceiasi zi , aceiasi presiune la anvelope 2.3 si rezervor full doar la ~50 km si 10 ore distanta . Am vrut ca datele obtinute sa fie cat mai reale , asa ca am dat portbagajul si barele jos de pe masina si am facut full la rezervor dimineata inainte de masurare iar apoi seara inca odata "full" pentru masurarea nr 2. Imaginati-va cum am fost eu la pompa cand am bagat doar 5.5 litri seara la intoarcere doar de dragul testului. M-am simtit ca si cand as avea numar de Bulgaria Prima concluzie ar fi ca am pierdut cam 25% din comfortul anterior . Ma asteptam sa pierd mult mai mult ...sincer , ma asteptam sa pierd 60-70% din confort din rigiditatea arcurilor. Efectele care le-am observat imediat ar fi ca la franare mai brusa masina nu se mai lasa de bot asa de mult iar curbe masina nu se mai apleaca "efectul barca" asa de mult . Mi se pare mai stabila acum fata de arcurile Stock. O sa revin cu alte pareri dupa ce parcurg 1000km cu ele. Intr-un final am refacut si setarea de baza la Xenoane ca sa fiu sigur ca nu orbesc lumea prin trafic , cu toate ca la masurarea de inainte si dupa in aceiasi pozitie , acelasi punct diferenta la raza de lumina a fost doar de 5 cm mai sus cu arcurile Eibach . Am reglat farurile mai jos cu 5 cm apoi am memorat setarea si totul pare in regula acum. Saptamana viitoare o scot prin tara la plimbare1 point
-
Salutare colegi, Nu trece o luna sa nu ma gandesc la urmatoarea investitie pentru masinuta mea. De data asta, am bagat putin mai mult mana in buzunar, dar a meritat! Upgrade la frane: de la clasicele 288 la 320 De unde a pornit toata treaba: nu imi mai placea cum franeaza, desi placutele erau ATE (scartaiau uneori la franari de la 20km/h), discurile erau ok, cu mici sacadatii la franarea la semafor... Citind pe forumuri de acest upgrade, intreband in stanga si dreapta despre consecinte, placeri, senzatii de franare, am zis sa fac acest pas. Si nu, nu am vrut sa trec la 312mm, desi ieseam mult mai ieftin, pastrand etrierii mei. Kitul complet a fost cumparat de la un baiat de la TM, fiind compus din: portetrieri, etrieri, discuri de frana, placute (TRW) si sigurante, provenite de pe un A4 B7, 3.0 quattro. M-am apucat sa ii curat, sa ii vopsesc si sa ii montez. Vopseaua folosita: nu stiu denumirea pederost, dar e speciala pentru etrieri, cu rezistenta la temperatura. Butucii au fost curatiti la piele (au o oarecare urma de rugina, dar nesemnificativ), culisele au fost unse cu vaselina speciala plastilube, toate zonele de contact au fost lubrifiate cu vaselina cu cupru rezistenta la +1150grade. Rotile au fost stranse la cuplu, cu cheie dinamometrica, la 130 Nm. Deoarece nu stiam ca placutele exterioare mai au un adaos, o tablita care tine siguranta de la etrier, le-am montat cu surprize surprize. Mi-au sarit ambele sigurante, una dintre ele rupand valva la mai putin de 200m de casa. Am "abandonat" masina, pana am gasit cauza, cu ajutorul unui tip care a facut exact acelasi upgrade si care m-a ajutat cu poze de la masina lui. Am comandat placute noi, tot TRW, fiind pe deplin multumit de acest brand, inca de multi ani. Cand te uiti dupa codul necesar 1LC/1LA, indiferent de brand...se cam dubleaza preturile la produse Dupa montaj si retus la vopsea, vreau sa va spun ca diferenta este foarte mare. Si nu, nu este un efect placebo. Totusi...placutele inca nu s-au asezat pe disc calumea, ma astept la franari mult mai bune, desi apas cu teama pedala uitandu-ma in oglinda retrovizoare. Fara scartaieli, fara trepidatii, fara sacadari la franare. Totul perfect, asa cum imi doream! Las si cateva poze, cu rezultatul final si diferenta intre diametrul de 288 si 3201 point
-
Azi m-am hotarat sa lucrez mai mult la Tiguan. Am folosit o folie de bitum si polipropilena de 2mm pentru a rigidiza tabla de la capota, iar peste aceasta, o folie de burete hidrofob si aluminiu de 6mm. Bineinteles am sters cu alcool izopropilic inainte, iar in prealabil, ieri, am spalat cu o solutie pentru spalat motor. Restul de folie cu burete, l-am lipit pe podeaua din portbagaj. Acum mai am doar habitaclul de izolat, asa ca nu a mai ramas mult . Cele patru placute de montaj ale amortizorelor, le-am vopsit in culoarea caroseriei, pentru a nu fi un contrast foarte mare. Montajul a fost foarte usor, a durat cam 10 minute, pentru ca necesitat schimbarea traseului furtunului de la antigel si decuparea unui burete (se vad in fotografie inconjurate in rosu). Ca si scule, am folosit o tubulara de 1/2, un torx T25 si unul T27. Amortizoarele sunt foarte tari, cam de la jumatate cursei ridicand capota. Se vede si in filmuletul din link: Week end placut tuturor.1 point
-
Luneburg - Bucuresti, aproximativ 1.800 km, mers regulamentar si in afara si in Romania, o calcam doar la depasiri, consum de 7%. AlexB1 point
-
Am schimbat lancea pt spuma de la Karcher cu una de pe Aliexpress si sunt foarte multumit. Spuma este mult mai groasa, adera pe tabla mai bine si dureaza mai mult. Vremea innorata a fost perfecta pt spalat. La sfarsit cateva poze cu noile jante de GTD. Stiu ca sunt unii colegi care cauta repere de GTD, parca de la Brasov. Acum pot vedea cum vin jantele, de Golf GTD, pe un VW alb . Am pus si ultimul prezon lung asa ca pot merge linistit. Cauciucurile Nexen N8000, extraload, sunt putin cam galagioase, dar tinuta de drum este mai ferma, peretele lateral intarit ajutand mult. Masina a ramas surprinzator de comoda, chiar daca s-a mai ridigizat putin cu noile jante si anvelope.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Deocamdata au disparut pocniturile si gemetele la trecerea peste denivelari! Urmeaza un drum de 500km asa ca o sa vad diferentele. Probabil diferenta se va simti mai tare cand voi pune (in sfarsit) si jantele pe 18". In alta ordine de idei, se pare ca protectiile fata sunt foarte bune, asa ca am ramas si cu setul de fata in plus. Il scot si pe acesta la vanzare .1 point
-
Chiar si cu probele tale, vor trebui sa inregistreze ei, dar sa ai si tu. Daca face frecvent nu se pune problema sa nege. E cam nasol sa fie asa ceva la un motor care totusi ar fi trebuit sa scape de bolile copilariei, discutam de al 5lea an de GTI pe MQB. Fingers crossed ca nu se lasa cu schimbari hardware majore.1 point
-
Salut, Va multumesc la toti pentru urarile de bun venit, nu ma asteptam la un asa suport din prima! Acum am ajuns la 200+ km, doa prin oras. Ca orice produs ce se bazeaza din ce in ce mai intens de software, are inca buguri (defect de meserie), gen: - auto hold-ul nu s-a dezactivat la o pornire de pe loc - indicatoarele de temperatura de pe sport mode au dat fail o data pentru temperatura de ulei - conectarea la car play nu a functionat o data, a trebuit să scot cablul si să il bag la loc - daca initiezi un call inainte să pornesti masina, o data pornita si connectat cablul de iPhone, voice outputul nu este preluat de microfonul masinii ci tot de microfonul telefonului. Asta e enervat cand te repezesti, gen ai de preluat un telefon dar si trebuie să te pornesti undeva etc. Insa per total sunt impresionat de software-ul media al masinii (plus cel de virtual cockpit). Se vede ca au mult mai multe resurse in acest departament de development, comparand asta cu Peugeot. Probabil de asta or cumparat Opel-ul. In rest, cand se activeaza (automat) lane assist-ul, masina incearca să te mentina pe banda ta de mers, ceea ce e frumos, insa daca vrei să ocloesti un canal sau o denivelare, iti trage de volan să te tina pe banda. Oare se poate dezactiva in oras, sau pentru alte anumite drumuri B grade de la noi? Legat de combustibil, i-am pus initial de 100 si apoi de 98 Efix. Pe capacul rezervorului zice ca 95 grade or higher. Are rost (cel putin in rodaj) să ii pui de 98 sau e ok si 95, atat timp ca nu imi trebuie să ma race-uiesc? Sau nu e indicat 98 sau 100 in rodaj? Sau poate chiar nu are importanta.. Am pus o poza si cu subwoofer-ul, cam mic, insa cum l-au inghesuit in roata de rezerva, smart, nu m-as fi gandit. Cam atat pentru acum, evident acum plecam intr-o excursie, am ales să plecam in MM. Un weekend fain va doresc! Am facut o poza cu farurile aprinse; cele 2 virgule raman aprinse ziua cand nu sunt pornite farurile. Mai fac o poza si ziua, mi se pare ca arata mai bine. 55 de zile, in 15 februarie am comandat-o, m-au prins ca primeam la pachet jante si cauciucuri de iarna la promotie daca faceam comanda in saptamana respectiva, jante insa pe care inca nu le-am primit, decat sapt viitoare. Dupa 1 saptamana dupa ce am plasat comanda, m-au sunat de la Seat ca au primit reduceri extra pe Seat Cupra, parca mi-a parut un pic rau atunci pt cei vreo 50 de cai lipsa insa acum nu mai imi pare rau, chiar ma bucur de alegerea facuta. Da, zice in manual ca trebuie să o duci pana la maxim la 2/3 din limitele ei si fara accelerari bruste pana in 1000 km apoi pentru inca 500 km poti să maresti treptat limitarea. Eu am luat-o ca să nu o turez mai rapid de 4000, să nu accelerez brusc si evident să fiu atent pana ce creste temperatura la nivelul optim. Momentan, uleiul ajunge cam pe la 108 grade si apa ramane la 90. Cu jantele, inainte să o ridic, aveam impresia ca s-ar putea să nu imi placa, fiind cam seci, insa acum nu ma deranejaza deloc, chiar imi plac cum vin pe masina. Intradevar arata mai bine pe 18 sau 19, insa si ies mai mult in evidenta, ceea ce nu vroiam să fac. Mi se pare amuzant insa ca te lasa să alegi jante de 17, avant in vedere ca etrierul pe fata de abia are loc, o să pun o poza data viitoare cu asta. Oricum, si cu jantele de 17 prin oras daca dau de o portiune de denivelari (in Cluj, pe podul de la gara, de exemplu) trebuie să incetinesc mai mult decat cum eram cu 308-ul, care era pe 16, cu Michelin Energy Saver. Am gasit, thanks! Mie nu imi zice insa suspension, ci drive. Oare la asta se refera? Am pus o poza. Eu am eco, normal si sport. Yup! Ma grandesc ca si jantele de iarna tot de 17" vor fi. Am să vad daca voi ramane cu ele iarna, fiind de tabla... Pai, asta a fost si motivarea mea cand am ales să nu pun privacy glass. Daca pun folii, iese mai ieftin, si la Cluj e un atelier de care chiar sunt incantat, acolo am fost si cand am pus pe 308. Dupa am observat insa ca la folii daca le pui, au un spatiu pe marginea hayonului, de exemplu, unde se vede ca e pusa de fapt folie si nu e geam tratat, acesta fiind de fapt. Tin minte ca atelierul asta au folii si specifice pt VW, imi spunea ca e vorba de ceva verziu? O să ma duc pe la ei o data ce ii fac tratamentul de ceramic coating. Tot la ei s-ar putea să imi pun folii pentru faruri, insa aici ma mai gandesc daca chiar merita sau nu. A, inca un lucru ce a fost util pe 308, să pun folie transparenta pe marginea usilor, util cand deschizi usa intr-o parcare aglomerata. Nu e pentru mine, ci pentru restul pasagerilor carora nu doresc să le reamintesc "vezi la usa!" . Mai jos va pun niste poze facute la repezeala, nu am avut timp să le pun samsar style, insa mi-ar fi placut să le fac asa1 point
-
Corect Tavitara, in oras consumul este irelevant ... sunt foarte multe variabile. Cat despre viteza.. parca am specificat ‘media’. In Romania nu poti avea o medie mai mare deoarece nu mergi ‘doar’ pe autostrada...pana si in Germania, eu nu am scos niciodata o medie mai buna de 75-80km/h (repet MEDIA), in valoare absoluta de ex. pe autostrada merg cu ............km/h in functie de trafic.1 point
-
Daca tot am avut ceva timp liber azi am zis sa vad ce e cu butoanele de la geamuri, alea "cromate". Am vazut ceva pe net si am purces la schimbare. Pe fata a mers relativ usor, in schimb pe spate, metoda aplicata in fata nu merge. Butoanele sunt foarte fixe si nu dau semn ca s-ar desprinde din clipsuri ca pe fata. Are cineva idee daca merg scoase si altfel decat prin scoaterea fetelor de usi?1 point
-
Gata si cu schimbatul lichidului de frana. Metoda folosita: vacuum, lichid tras pe la aerisitoare. Am folosit aproape 1L de lichid nou. Ca sa nu dublez postarile, mai multe detalii gasiti pe tehnic-audi a4 b6/b7-schimbare lichid de frana. Dupa munca depusa, am trecut la rotile de vara, 205/55 r16 91V, hankook K425 Kinergy Eco. Anvelopele sunt excelente, atat la consum cat si la aderenta si franare. Duminica am trecut pe la self wash; interiorul se face acasa, delicat si cu produse conforme: sonax+pro x+microfibra. Vreau sa va cer o parere: ce transparenta sa folosesc la folie, ce ar da bine pe masina? Nu vreau sa pierd utilitatea oglinzii retrovizoare, deci exclud 5% transparenta. Pozele vorbesc de la sine:1 point
-
Update: My pearl a primit discuri si placute noi pe spate. Discurile sunt Textar Pro, iar placutele Ferodo Premier. In urma transplantului frana s-a imbunatatit considerabil, iar frana de mana chiar tine acum. Pe unde o lasam in panta era musai sa fie in tr 1 si cu rotile bracate spre sant, gard, pomi, etc Nu am avut timp sa schimb si lichidul de frana, deoarece mi-a luat aproape toata sambata aceasta operatie. Pe langa faptul ca butucii au fost curatiti cu simt de raspundere, la montaj s-a folosit vaselina pe baza de cupru cu rezistenta la 1100grade. "Presa" de introdus cilindrul in etrier este homemade, iar cheia folosita este de flex (ma adaptez...daca trusa speciala nu a ajuns...) Am avut noroc, ce e drept, cilindrii fiind foarte cuminti. intrand usor. La fel si culisele, au fost verificate si mergeau impecabil. Niciun burduf rupt, nicio piesa care necesita inlocuire. Un etrier a facut "floare", s-a incarcat pe partea cu placuta exterioara, determinand uzura placutei neuniform (se vede si pe disc si placuta in sine). L-am rezolvat cu parkside.pile si rabdare, ajungand la 3 fete plane paralele (urechile de prindere etrier+cilindru+cele doua ghiare ale etrierului care trag placuta exterioara). Placutele s-au asezat repede, fara niciun fel de zgomot dupa cca 10km si franari usoare si progresive. Dupa un drum de aprox 250km, nu se aude nimic, nicio scartaiala, nicio haraiala, doar FRANA. Vedem in timp cum se comporta Masina fiind destul de batranica, rugina de pe portetrier, chiar si fuzeta isi spune cuvantul. Din cauza suspensiei si mai ales a jantelor, de tabla, nu prea ajunge pistolul de apa cu presiune pe acolo Atasez si cateva poze din timpul lucrarii: Ca si efect, remarca, opinie, anvelopele de iarna continental sunt excelente. Iarna asta au fost cumparate, fabricate in Romania si ce vreau ce subliniez este faptul ca masina se cațără, nu merge pur si simplu pe zapada. Prin nametii din Bucuresti, prin spatele blocului, acolo unde nu ajunge plugul, nu am patinat niciodata (scuturile ma injura si acum ), avansand usor, cu reprize de cățărare pe zapada, dupa care scufundare, si tot asa .1 point
-
Buna seara tuturor! Datorita tuturor celor care au scris aici despre cornering, activare semnalizare fata cu intensitate redusa, Activare Coming Home Leaving Home, Modificarea timpilor pentru CH, LH, Inchidere proiectoare la flashuri sau faza lunga , am reusit si eu sa activez toate acestea singur cu ajutorul VCDS=ului dupa ce am citit de mai multe ori cu atentie toate posturile. Asa ca daca suntem atenti la ce se scrie aici si bifam ceea ce este corect otoul va functiona perfect. Multumesc tuturor pentru postari!1 point
-
Nu prea imi vine sa mai scriu dar ..... in drum spre mecanic am patit ce se vede mai jos. Daca aveti cunostinta de persoane care au ceva bara ca a mea va rog PM In rest am schimbat un semering la cutie , semering palier , a curatat baia de ulei si am schimbat sorbul cu unul nou , distributia si revizia , am inlocuit evacuarea pentru ca avea ofisura destul de mare , din turbina a mai ramas doar carcasa compresorului ( am pus ce se vede in poza din postul de mai sus). Si parti neplacute .... Am pus alta caseta de directie si bielete antirului din cauza ca mecanicul de dinainte le-a schimbat doar pe foaie Masina merge bine scum si nu arata tot asa de bine. Trebuie sa mai fac niste loguri si sa reglez actuatorul . Am fost la constatare pentru accident si acum caut piese deoarece in 3 spatamani vreau sa plec in concediu. Am mare nevoie de o bara buna daca ma puteti ajuta.0 points
-
-1 points