Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 25 Noiembrie 2024
-
Anual
26 Noiembrie 2023 - 25 Noiembrie 2024
-
Lunar
26 Octombrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
19 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Astăzi
26 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
25.06.2018 - 25.06.2018
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.06.2018 în toate secţiunile
-
Aproape gata proiectul subwoofer. la volum mare vibra capitonajul din fata difuzorului .Nu am gasit o grila slim asa ca ..... l-am perforat ca sa poata "respira". Pe capitonaj am adaugat 1 cm de feltru si am pus vatelina in incita . Pentru imbunatatirea iluminatului din portbagaj am adaugat si doua lampi OE in laterale.8 points
-
Salutare! Dupa 16 ani cu VW (am inceput cu un Polo Classic din 1997, au urmat un Passat B5 din 2000, un alt Passat B5.5 din 2003 si un Passat B7 din 2014...de care nu m-am putut bucura decat vreo 6 luni din cauza unui accident nefericit a carui victima am fost) am schimbat marca, dar nu am parasit grupul Asa ca...de o saptamana am trecut la Audi. Ce pot spune pana acum e ca am constatat o mare diferenta din toate punctele de vedere fata de ce am avut pana acum. Chiar si fata de B7 care era doar cu un an mai "batran" si destul de dotat (era un Business Edition). Dar sa lasam trecutul si sa ajungem la prezent. Asadar e vorba de un A4 B8 facelift din mai 2015, 2.0 TDI, 177 CP, multitronic, cumparat din Germania, de la o reprezentanta din Hamburg Despre dotari, numai de bine - pachet S line exterior, suspensii sport, jante pe 18" - tapiterie si volan de piele - sistem navigatie MMI 3G+ - senzori lumina, ploaie, presiune pneuri - senzori parcare fata si spate - faruri Bi-xenon - hayon electric - geamuri electrice, oglinzi reglabile / rabatabile electric si incalzite - sistem de sunet Audi Sound System - Lane Assist - cruise control adaptiv Mai sunt si altele, dar astea sunt cele care conteaza. Si cateva poze facute in graba..6 points
-
Hello, cred ca a venit momentul sa fac un mic update. Saga downpipe-ului continua; am vazut situatia asta drept scuza perfect sa elimin precatalizatorul, ca sa scada un pic temperaturile pe evacuare si sa usurez munca motorului, dar dupa aproape o luna nu am izbandit sa fac asta. Am fost amanat de n ori cu promisiuni si scuze incat regret ca am ales solutia asta... dar hei, am promisiunea ca mai dureaza doar cateva zile. De cand am avut neplacerea merg cu downpipe-ul unui prieten care are racordul flexibil spart. Zgomotul, mirosul si lipsa puterii ma fac cu capul, trebuie neaparat sa rezolv problema asta. Tot pentru lupta cu temperaturile am reinvigorat instalatia de AC cu un radiator nou, o supapa regulatoare noua pe compresor si am schimbat amandoua ventilatoarele (cel mic nu se mai invartea, iar cel mare era foarte zgomotos, practic plangea ca nu mai are coleg). Performanta instalatiei de climatizare a crescut enorm, acum evaporatorul sta intre 1.6-4 grade Celsius cand cer sa imi fie frig; inainte nu prea vedeam sub 8 grade in mers si 12-15 cand stateam pe loc. Bine c-am rezolvat si instalatia de AC, dar daca tot am umblat in partea din fata a masinii am prins ocazia perfecta sa instalez si intercooler-ul de S3. Cu capete de aluminiu si un miez mai mare si mai putin restrictiv, am simtit numai imbunatatiri: pe langa castigul evident la temperatura aerului din admisie, si boost-ul vine mai repede acum - o surpriza placuta. Am schimbat si placutele spate cu o pereche de Ate Ceramic noi... ce bucuros sunt c-am scapat de EBC Yellowstuff. Cu toate schimbarile am ajuns ieri si la circuit. Nu planificasem sa intru pe circuit dar in cele din urma nu m-am putut abtine - eram prea curios cum se aseaza masina pe asfalt acum cu Bilstein B14. Chiar daca aveam acelasi lichid de frana pe care l-am fiert la trackday-ul anterior, anvelopele de strada (Michelin Pilot Sport 4) si racordul flexibil crapat, am zis ca din 2-3 ture rapide n-o sa pateasca nimeni nimic. Filmarea de mai jos e pornita la jumatatea turei de iesire de la boxe si se incheie atunci cand incep turele de racire - am dat doar 2 ture ~rapide in total. Am mult mai multa incredere in masina pe virajele rapide cu Bilstein B14. E tot foarte moale pentru track-duty dar mult mai bine ca inainte; si pe franare ma simt mai comfortabil fiindca a scazut tangajul. Ma asteptam ca masina sa fie supraviratoare in comparatie cu setup-ul anterior, dar de fapt inspira mai multa incredere in sectiunile de viteza ridicata, fix ce imi lipsea la setup-ul cu arcuri OE. In rest, daca e sa compar cu Clio-ul alb al lui Cristian Calugaru din videoclipul intreg (link mai jos), sta bine GTI-ul, e destul de agil in virajele lente, e stabil in virajele rapide dar e cam greu si sunt penalizat la iesirile din viraj si pe liniile drepte. In mod ciudat, pe franare pare ca ma descurcam mai bine decat el. Cea mai buna tura a fost un 2:07.710 (masurat pe filmare; nu am inchiriat transponder pentru ca nu intrasem cu gandul sa scot timp). L-am taiat din clipul mare si l-am pus separat dar cine e curios si vrea sa vada toate cele 8 minute de glorie pe care le-am trait ieri pe circuit le poate urmari aici: https://www.youtube.com/watch?v=iMcKVFBOoR0 Cam atat din lumea rablelor. Have fun, stay safe.4 points
-
Masina eu o aleg cu sufletul. Asa cum am facut si cu leonul actual. Chiar nu ma intereseaza restul pietei ce ofera si ce timp de livrare au.2 points
-
2 points
-
nu este volanul de R line. Este un volan de CC modificat.... sa semene cu cel de R line.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Alliantz este super în tot ceea ce înseamnă reparații în reprezentanțe, ceea ce pentru mașina ta nouă este varianta optimă. Tot la Alliantz vei păstra în timp o valoare mai mare a vehicului asigurat față de Groupama. Valoarea primei de asigurare este corectă chiar avantajoasă realizând o proporție a valorii asigurate cu un vehicul nou 14080E pentru care plătesc la Groupama 390 E (1 rată/an), iar oferta Alliantz fusese de 570E. Nu am să înțeleg, probabil niciodată, ce îndeamnă pe unii să aleagă pentru RCA firme ieftine cunoscute cu dificultăți la plată sau condiții îndoielnice de decontare? Pentru câțiva lei poți avea ghinionul unei reparații în regres pe care să o susții din banii tăi în totalitate. Având CASCO am refuzat 2 reparații dubioase ofertate de Omniasig și Asiban (dacă mai există), ambele în regres și cu franșiză adăugată, recuperate de Alliantz în 72 ore prin executor. Asta ca să nu suport mojicia negocierii cu asiguratorii menționați anterior când se fac evaluările reparaților pe RCA. Mergi pe RCA la aceiași firmă serioasă la care ai CASCO.2 points
-
Gata si concediul. Eu unul, ma bucur mult ca am avut problema asta cu releul de incarcare cat timp eram in tara. Altfel, in Bulgaria...pe noapte, ar fi fost aiurea de tot! Am plecat sambata dimineata la 03:30 AM din Bucuresti de pe Bd. Timisoara. Am ajuns in Giurgiu unde am facut plinul apoi am mers sa trecem si noi granita. A durat vreo 20-30 minute. A fost ok, acceptabil. Am mai facut cativa km pana la primul Shell din Ruse si ne-am luat si Vigneta pe 7 zile. 14 BGN/ 7,xx Eur. O vizita la baie, o plimbarica in jurul masinii, si pornit din nou la drum. Drumul a fost mai bun ca anul trecut (au mai reparat/turnat anumite portiuni de asfalt) si se circula bine in BG.Din greseala, si deoarece si Waze ma ducea spre Sofia - Kulata, am mers pe acolo. Aveam sa regret asta ceva mai tarziu. Pana la Sofia, nu am avut parte de drumuri cu gropi, etc. Nici de la Sofia incolo, ca ai autostrada pana in Kulata. Insa pe autostrazi, au cateva rosturi de dilatatie la poduri (doar cateva mai au, ca restul le-au cam rezolvat) mai inalte cu vreo 1,5 -2 cm. E crima pentru roti pe 17 si nu vreau sa imi imaginez cum se simt alea pe 18 sau 19 pe asemenea rosturi. Apoi, pe banda a 2-a in anumite zone si complet "random" asfaltul are niste umflaturi de vreo 4-5 cm pe toata latimea benzii.... Zici ca se rupe masina cand treci peste ele cu 1XX kmph deoarece nu le vezi. Ajunsi in Kulata...1 ora am stat la coada sa trecem granita. O coada de vreo 2 km ... in care, unii mai destepti cu numere de BG si RO (Bucuresti) depaseau coloanele formate pentru a se baga mai in fata apoi, cand se inchidea banda de acces pentru TIR-uri. Oarecum eram obisnuit cu asta in Bucuresti, dar se pare ca se practica si in alte parti. Dupa ce am scapat si de granita BG-GR...treci direct pe Autostrada spre Tesalonic. Primii 5 km sunt dezastru. Dezastru ca ai bucati bune de asfalt....si apoi urmeaza la un moment dat o zona de vreo 100m cu gropi. Gropi pe care le-am cam luat la 1XX kmph... De-asta regret cam am mers pe acolo, ca in urma acelor gropi, m-am ales (DIN NOU) cu o vibratie la franare. Doar la franare si in special la viteze sub 100 kmph. Iarasi ma pun cu ceasul comparator pe butuci, discuri, etc... Am ajuns in Tesalonic pe la 14:00 (1 ora la coada la granita + inca vreo 4-5 pauze pe drum), unde am mancat, ne-am plimbat cu un vaporas pe langa faleza si apoi...la drum spre Halkidiki. O ora mai tarziu, eram pe plaja Timpul in Grecia a fost super. Nici sa te arda soarele sa nu stii pe unde sa te ascunzi, dar nici rece. Am avut parte si de nor si de soare numai bun pentru un bronz nu prea fortat si pentru odihna multa. De data asta nu am prea facut km prin Grecia. Am vrut odihna. Deci...distractie pana Joi. Joi pe la pranz, am plecat inapoi spre RO. Psakoudia - Tesalonic - Kavala (pauza de masa) - Komotini - Makaza - Stara Zagora - Gurkovo - Veliko Tarnovo - Ruse. Much better! Cu exceptia catorva zone (zona Khardzali + inca 2-3 zone mici) in care asfaltul e zgronturos, si am dat de cateva denivelari urate - drumul e foarte ok! Se merge bine, constant, si e mai relaxant pe partea asta. Probleme cu politia nu ai cum sa ai! O singura data mi-au dat un flash: desi era seara, cred ca le-o placut masina mea Rezultat: Dus -intors , SB - B- Halkidiki - B- Sb , 4 adulti, 1,& 0.5 bebe, portbagaj plin si portbagaj suplimentar : consum ....6% la pompa. Nu-i asa rau Ps: asa-i c-am mai crescut un pic? pps2: tre sa vad dece se lasa asa de usor spatele atunci cand am persoane in masina sau bagaje. Adica, mi se pare ca se lasa enorm de mult... Masina doar cu bagaje: Da, stiu, carligul ala ruginit strica tot...dar n-am avut cand sa il fac si pe ala. Incerc sa il fac zilele urmatoare Da, mie imi place masina ?Imi place enorm de mult.2 points
-
Salutare dragi colegi, Dupa aproape 5 ani petrecuti la volanul unui A3 Sportback BKD din 2006, in urma vizitelor la colegul @EEXCALADE, mi s-a infiripat ideea detinerii unui Passat CC, idee care s-a transformat in dorinta arzatoare, iar astazi am placerea de a va prezenta noua achizitie. Inainte sa trec la prezentare vreau sa spun ca dupa perioada petrecuta alaturi de A3, in calitate de prima mea masina, am ajuns in punctul in care caracterul agresiv al motorului softat in combinatie cu transmisia manuala incuraja un stil de condus de care m-am saturat atat eu cat si viitoarea sotie (care saraca a indurat cu stoicism sutele de NM aplicati la coasta, prompt, cu fiecare depasire). Dupa cateva zile de folosire sunt atat de impresionat de modul in care mi-a schimbat noua masina modul de condus incat am luat decizia de a-i pune ZEN la numar, de aici tragandu-se si numele topicului. Masina nu e cea mai dotata depe-aici, lipsindu-i cu desavarsire dotarile cu Assist in nume, camera de marsarier si probabil multe altele care imi scapa, dar dispune de toate esentialele din punctul meu de vedere, pentru a o considera un upgrade consistent peste vechea masina si pentru a tine pasul cu vremurile. Motor: 2.0 TDI CFGC de 177 cai Transmisie: DSG Dotari: Interior cu piele neagra, crem si sezut de alcantara Suspensie DCC Jante Interlagos pe 18" + roata de rezerva acelasi model Oglinzi incalzite, pliabile electric si heliomate Geamuri privacy Faruri xenon Scaune incalzite Senzori de parcare fata/spate Navigatie RNS 315 Cam acestea ar fi dotarile care le identific ca fiind peste standard dar sunt sigur ca printre voi exista cunoscatori care vor distinge altele si astept cu nerabdare sa le aud. Modificari ce urmeaza: Pliere oglinzi din cheie si depliere la contact pus Coming home pe proiectoare Modificarea modului in care se descuie usile din telecomanda Jante pe 17" pentru iarna Soft pre Dieselgate1 point
-
1 point
-
1 point
-
Prezint si eu cazul meu: masina 10 ani vechime, 97k km, curea distributie originala. Am verificat-o acum o luna, arata bine, niciun zgomot de la role, deci va mai sta acolo un an - doi... P.S. Am o rola intinzatoare OEM pt motorul meu, pe a carei cutie scrie clar: EXPIRATION DATE: NONE Deci nu vad de ce ai face inutil vanzare magazinelor de piese si mecanicilor si sa schimbi rolele la 45k km... In schimb, pt linistea ta, cureaua o poti schimba!1 point
-
poti. Ori are prinderea ca in poza... sau clemele sunt paralele - simti la mana, in spatele volanului.1 point
-
exact. Dar arata ok si acesta, plus daca poti utiliza airbag-ul de CC ... conteaza.1 point
-
Arata foarte bine tips-urile! Urmeaza si la mine. Sincer ACC-ului nu prea ii vad utilitatea la noi, nici macar pe autostrada. Nu se merge cu viteza constanta pe nicaieri, mai mult m-ar enerva accelerarile si franarile. @F l o r i n ai dreptate, volanul de r-line are alt airbag si "spita" de jos este metalica..copiaza chinezii astia orice1 point
-
Parerea mea e ca daca varianta 4x2 cu 1.4 tsi venea cu dsg6 (sau oricare dsg sanatos, nu dsg7 uscat) nu mai alegeau asa multe persoane varianta 4drive. Daca mai era si suspensia independenta standart pe toate variantele alaturi de dsg-uri fiabile, balanta se inclina si mai mult catre 4x2. Insa, ca si altii, si eu as merge pe 4drive pe 1.4 tsi pt a evita dsg7 cel pacatos. S-ar putea ca dupa cativa ani sa ajungi la aceleasi costuri intre reparat dsg7 si cumparat 4drive (nu iau in calcul diferenta de consum)... minus stresul aferent1 point
-
RCD 330g daca vrei sa pastrezi aspectul oem al interiorului si vrei android auto/apple car play. Cauta varianta cu mai mult ram si android auto si carplay, nu cea de baza. Daca esti fan ecran mare, android si tot ce ofera acesta dar nu te deranjeaza ca nu arata oem interiorul atunci mergi pe ceva aftermarket dar de calitate. Avea cineva pe forum un monstru de 9 inch care parea destul de calitativ si venea ok in bord, si care oferea mult mai multe posibilitati de navigatie, muzica, conexiuni decat rcd-ul.1 point
-
OT: Vorbim de SUV (deci aerodinamica de ciubota) si un motor de 1.4 benzina, de unde discutia de sportivitate?1 point
-
E amuzant pentru ca 4x4 ar trebui sa insemne siguranta si sportivitate, insa pe Ateca cu 1.5 tsi inseamna cateva kilograme bune in plus care se traduc prin consum marit si prin sportivitate/sprint redus. Desigur ca pentru cineva care sta cu masina 80% in oras nu conteaza treaba asta, ca oricum nu ai unde sa mergi in oras, iar sistemul 4x4 o sa fie folosit 5% din timp, iarna pe 2-3 sleauri, in rest deloc. Eu vad 4x4 ca un moft nu ca si o necesitate. Daca e sa o gandim logic, o masina 4x4 va avea greutatea distrbuita mai bine intre punti, asta inseamna ca va sta mai bine pe sosea, pe curbe. Insa daca motorul este unul mediu ca putere/performante atunci 4x4 va trage in jos dinamica masinii, mai ales cu niste bagaje. Masina mea nu se comporta la fel cu 1 persoana, sau cu 4 persoane. Parerea mea, ca pe o astfel de masina care oricum va sta majoritatea timpului pe asfalt, e ok 1.5 tsi FWD cutie automata. Daca diferenta de bani pentru 4x4 e ceva gen 1500-2000euro, as prefera ca cu banii sa mai pun ceva peste tsi sa iau 2.0 tsi (unde deja vorbim de altceva la 4x4 pentru stat pe sosea). Nu iau in considerare 4x4 ca off-road pentru ca cu anvelopele de strada nu putem sa vorbim de off-road, daca vine o ploaie acolo ramai. Pune niste preturi de catalog, fara reduceri pentru anumite configuratii, macar asa isi fac si altii o idee de preturi.1 point
-
Codul cu D are preț deci se poate comanda. Dacă lansezi comanda de pe cea cu G probabil apare o fereastră de avertizare că nu mai e în uz. Nu că ar avea mare importanță, Bosch, Mann, au filtre care sunt compatibile cu ambele menționate de tine.1 point
-
Skoda Octavia 1.9. TDI, 9 ani vechime, curea originala, 45000 km (da asa este, masina nu prea a fost folosita). Desi sunt convins ca o mai pot tine 1 an fara probleme am cedat insa avertismentelor unui coleg. Sper doar ca mecanicii sa faca o treaba buna si sa nu ajung sa regret. Cureaua originala de noua cred ca e superior calitativa celei cu care o voi inlocui.1 point
-
Dacă dai clik pe cele două rînduri, pe unul va apaărea înlocuit la date de... cu și apare codul valabil acum. Nu am programul în față acum, dar sigur poți afla așa care e piesa mai nouă.1 point
-
Dar daca ajungi sa umbli acolo sa schimbi intinzatorul probabil trebuie sa schimbi tot kitul de distributie pentru ca din ce am vazut e in spatele motorului si trebuie dat jos. Si la mine se aude tacanitul respectiv 1-2 secunde la pornire (cald sau rece) si nu mereu, probabil in fct de cum ramane la ultima oprire. Chestia e ca inainte sa schimb uleiul nu avea zgomotul asta si am pus tot Castrol 5w30 edge professional asa cum a avut masina si cum e recomandat pt motor.1 point
-
Hmm Preturile sunt la fel cum le-am lasat acum 3 ani. Am facut 12h:45 min in conditiile in care am fost cazat in SUD, din vasiliki pana in lefkada town faci 1 ora... Drum la intors am adunat taxele de drum (PE SOFIA) 15,4 + 2 eur trecerea spre RO, atentie la rovigneta bulgaria 90 lei la samsari pe 1 luna, 72 lei la omv platit cu cardul. mitul ala prin care faceti plinul la bulgari la omv cu cardul ca iese mai ieftin este PIPI, iese mult mai scump am bagat 27 litri cu 171.84 = 6.36. Recomand Shell de la greci, am bagat motorina ieftina care ziceai ca e peste cea de 100 la noi, imi pare rau ca n-am bagat si premium. Intrarea la greci pe la kulata sunt vreo 5 km de autostrada efectiv nasoala...se face slalom... Mare grija la bulgari cu acele camere noi, le-am urmarit special (noaptea) cand te apropii unele fac poza (cred) ca se inroseste mini displayu ala, indiferent ca eram in viteza legala sau ca aveam mai mult. (Dumnezeu cu mila) Despre insula : AVETI GRIJA ca se lucreaza, m-am trezit pe drumul ala ingust cat un l!nd!c catre porto katsiki cu 2 basculante d'alea mari... La egremni se ajunge doar cu vaporul ( se ppleaca din vasiliki si nidri ) sa nu ii credeti p'aia cu "DOAR MAINE MAI PLECAM...PIERDETI VACANTA" intrucat a 2 a zi seara aplica aceasi regula pt urmatoarea zi. PRET : din vasiliki cu ioanian sea 20 eur la grup mai mare ne-a scos la 16 eur copii gratis PLECARE plaja Agiofili 6 eur de persoana dus intors ( se pleaca din vasiliki ) PT aia tari in picioare de faceti cycling merita, dar aveti grija de unde luati bicicleta, eu am avut de lucru si m-am dus dupa prietenii mei cu bicicleta...un jaf cu discurile de frana pline de ulei...la 36 grade am zis ca mor pe drumul ala pt cei mai experimentati merita, eu am 1 luna de city cycling. Porto Katsiki - 5 eur parcarea (bagati masina langa scaunu lu ala cu plata vine umbra cand plecati), acum 3 ani trebuia sa intri in apa sa ajungi in partea stanga a p[lajei...acum zici ca e ca la pescuit...a umblat astia la calugar intrucat a scazut apa si s-a marit plaja. Tot aici 10 eur setul 2 sezlong + umbrela. Kathishma parcare moca pe stanga, parcare cu plata pe dreapta tot 5 eur. sezlongurile la fel. Preturi taverne vasiliki : Recomand Alexander, vedeti ca sunt 2 romani sot si sotie tineri. (fac discount) + ultimul din port Miramare (este mai scumput ~ 1 eur dar mancarea este bomba de buna) INFO PRET: Platou fructe mare 1 pers 17.9 eur Vin 0.5 - 5 eur Mix grill - 14.9 eur suc portocale copil 2.5 eur - 2.9 eur Calamari - 11.9 eur Lamb Chops - 14 eur PRETURI NIDRI : mai mici cu 1.5 - 2 eur dar am luat teapa....a 2 a zi am fost morti toti...inclusiv un copil. am uitat numele tavernei ca era ciudat, singura taverna recomandata pt nidri este EL GRECO sunt 2 romani patroni. f f f cumsecade. P.s. recomand sa va duceti la waterfall'u ala, in al 3 lea an l-am vazut si eu si am ramas uimit, sa plecati cu cioboatele de baie sa intrati in apa, noi am fost dupa o ploaie cu adidasi si am alunecat ca la pationoar acolo... P.S. Eu am plecat pe 10.06, deci am ROVIGNETA VALABILA LA BULGARi pana 09.07! nu este lipita, se ridica din militari sector 6 pt 1 bere rece ! Drumuri bune.1 point
-
Alcantara negru. Maro o sa arate ciudat in timp. Nu te incurca cu all season, mergi pe pneuri dedicate iarna / vara. Mai ales că din cate îmi dau seama alegi versiunea cu tractiune față si nu integral. Nu ne pui si noua configurația sa vedem ce alegi? Poate iti mai dăm ceva sfaturi utile.1 point
-
Daca a avut 510 cu telefon, are modul sub scaun. Tot asa, insemna ca acum lucreaza cu bluetooth -ul integrat in 315, de aceea nu lucreaza microfonul. Deci, ori dezactivezi BT ul de la 315 si te conectezi ca si pana acum, pe modulul de sub scaun... sau, daca doresti sa te conectezi la 315, trebuie sa modifici firele si microfonul sa il conectezi in mufa unitatii si nu in mufa modulului de sub scaun1 point
-
1 point
-
Multumesc pentru aprecieri! Da, m-am gandit si eu sa fac emblema de pe hayon neagra ar da bine in contrast cu spoilerul din spate1 point
-
Foarte misto Golf-ul tau Cred ca ar arata foarte bine cu logo-ul VW din spate vopsit pe negru sau in culoarea mașinii. Spor la modificări1 point
-
Saptamana care a trecut am reusit sa fac ~1500km pe la Cluj , Tg Mures si Brasov , arcurile au fost rodate bine ! Urmeaza sa fac si geometria cat de curand . Am ajuns la 73.xxx km . Am incercat sa folosesc drumuri cat mai pustii ca de obicei, ca sa ma bucur de masina si de peisaje. Nu am putut rezista si m-am aventurat pe dealuri cu ea ... sa vad ce poate . Concluzia este ca ea poate mult ! dar nu cu anvelopele astea. La intoarcere am prins si ploaie torentiala si zone cu inundatii fleacuri pentru Noul Explorator , trece cu brio de tot ce ii iese in cale ! Si acum primele concluzii legate de arcuri : G e n i a l e ! Comfortul este bun spre foarte bun , nu se mai lasa in bot la franari puternice , pe curbe sta ireprosabil fara sa se aplece prea mult. La depasiri de TIR-uri nu mai face balansul de iesire din dreptul camionului, la viteze de autostrada este foarte stabila , datorita inaltimii am marit si unghiul de atac ( in curand o sa aflu si cu cat) . Multumit 100% de noua jucarie !1 point
-
1 point
-
Nu la total Ai cod de genul 00??x0x La ?? inlocuiesti valoarea originala aduni 2 ptr centura si 4 ptr senzor nivel lichid. Daca original aveai 01 +2+4 devine 07.Inlocuiesti ?? cu 07.1 point
-
Felicitari pentru achizitie! Consumul este excelent pentru o masina din clasa medie!1 point
-
In niciun caz. Profesia mea e total diferita de subiect si nu imi ofera timp si pentru altceva. E doar o mica pasiune nascuta in circumstante impuse de faptul ca am achizitionat un Kodiaq full ca sisteme si asistenti dar multe dintre ele au venit dezactivate din fabrica pentru ca... Romania. Si daca tot exista acolo ascunse in softul masinii si pot fi scoase la suprafata si utilizate....de ce nu? Apropo...voi aveti "Scaune" in meniu? ?1 point
-
Ceva nu se leaga. Bateria alimenteaza ECU care la randul lui alimenteaza injectoarele (si nu le alimenteaza cu tensiunea bateriei).1 point
-
Sa inteleg ca in lumea VW e normal ca in momentul in care masina depaseste 100k sa stai cu frica ca te lasa in drum. Adevarul este ca sunt si ieftine la achizitie , zici sa dai un ban in plus sa iti iei masina nemteasca , 30k euro si te folosesti de ea 100k km , iti ajunge . E f tare ca nici nu da semne inainte sa crape. De ce nu am citit eu forumul asta inainte sa dau o caruta de bani pe gunoiul asta de masina...sper sa reusesc sa o vand...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Avut CC 2014, iar emblema era plina fara a avea ACC! Iti recomand sa mergi pe OEM! https://shop.ahw-shop.de/auspuffblende-original-vw-passat-3c-b6-b7-cc-tuning-blende-chrom-silber?c=28471 point
-
6 Gti-urile cat de cat ok, incep de pe la 12K DSg cu ce dotari am cautat si sa arate bine. Am mai vazut cateva inainte sa il achizitinez acesta... De la 4-5m aratau toate bine:). Ba repovsit urat, ba fara dotari etc. intr-un cuvant masini doborate si facute in bataie de joc. Asa nu vreau. 6R cam de la 15-16K. 4x4 la ce folosesc eu masina nu ma foarte avantajeaza. Am avut quattro dar infara faptului ca am urcat undeva iarna, sa vad ca pot ... nu m-a facut mai fericit .. ei bine si cateva plecari la inceput-ul relatiei?. In rest o frec zilnic prin oras plus ce mai umblu prin tara... ocazional. Franele la R nu sunt asa scumpe daca e sa fac upgrade ..dar nu verau frane de R ci modelul din poza de mai jos...(clar ca cele de R le vindeam mai scump decat ale mele). Daca vorbim de investitii, si la acela ii puneam admisie, IC, downpipe si Soft cutie + motor. Da stiu scoteam mai multi cai, dar diferenta de buget tot acolo era :D. Oricum am sarit putin bugetul . Cere de "mancare" si "acaretul" de mai sus din topic :P.1 point
-
E bine cu diesel. Nu mai voiam consumuri peste 10L%. Trage frumos Tsi dar 2.0 Tdi e mai fain. Oricum asa s-a nimerit ca ocazie sa iau 2.0 in fata lui 1.6Tdi. Si voi apela la TCM pentru optimizare, la fel cum facusem si la Octavia. Vad la Seat o maturizare la suspensie, chiar daca pe spate e punte fixa, fata de Octavia 2010 cu suspensie spate independenta, imi place mai mult cum se comporta pe sosea. La Octavia intervenisem pe suspensia spate cu arcuri suplimentare MAD si bara torsiune plina H&R. Si era cum trebuia pe curbe. Adica trecuse de la comportament subvirator la neutru, asta pe uscat. O sa trag putin si de Seat pe curbe sa vad cum sta si revin.? PS: Diesel pentru inca 5 ani nu o sa fie asasinat. Eu asa cred.1 point
-
wvgzzz5nzbw544695.pdf TMBAJ9NP5G7013503.pdf WVWZZZ1KZBW034929.pdf WVWZZZ1KZCM661158.pdf WVWZZZ1KZDP010220.pdf WVWZZZ1KZCP071235.pdf WVWZZZ3BZ2E008071.pdf WVWZZZ1KZ7W530868.pdf WVWZZZAUZEP529962.pdf WVWZZZ3CZBE319697.pdf WVWZZZAUZFP569085.pdf TMBBE61Z1D2100094.pdf TMBAK7NE6F0097662.pdf WVGZZZ5NZFW529343.pdf WVWZZZ1KZ5W077419.pdf Alte decodari: WVWZZZ3CZBE327153_suport_motor.pdf wvgzzz5nzbw544695.pdf TMBAJ9NP5G7013503.pdf WVWZZZ1KZBW034929.pdf WVWZZZ1KZCM661158.pdf WVWZZZ1KZDP010220.pdf WVWZZZ1KZCP071235.pdf WVWZZZ1KZ7W530868.pdf WVWZZZAUZEP529962.pdf WVWZZZ3CZBE319697.pdf WVWZZZAUZFP569085.pdf TMBBE61Z1D2100094.pdf TMBAK7NE6F0097662.pdf WVGZZZ5NZFW529343.pdf WVWZZZ1KZ5W077419.pdf Alte decodari: WVWZZZ3CZBE327153_suport_motor.pdf Pentru cei cu Seat urmeaza.. VSSZZZ5FZJR141332.pdf VSSZZZ1PZ9R500384.pdf1 point
-
Intre timp s a mai lucrat putin la masina, curatat chedere, balamale, aplicat tratament pe chedere si tot ce inseamna parti de cauciuc. S au vopsit etrierele in culoarea galben si montat folie cu 15% transparenta pe toate geamurile. Am zis ca e timpul sa schimb uleiul si tot citind pe forum in topicurile altor colegi, am zis sa incerc Mobil 1 ESP Formula 5W30. Cam atat momentan.1 point
-
Salutare. Acum pot reveni cu ceva informatii legate de consum si masina in general. Am facut un drum pana la Brasov cu un consum mediu de 6.6 l/100km si o viteza medie de 62 km/m, asta la un stil de condus normal si cu cateva depasiri mai in forta. Cu un plin de 55 l am reusit sa parcurg in jur de 600 km cu un consum de 8.2 l/100km. Anvelopele Debica Presto UHP2 se comporta excelent, tractiunea s a schimbat mult in bine, iar zgomotul de rulare la fel pentru ca au doar 67 db. In schimb nu pot sa nu observ ca in spate se simte destul de tare zgomotul de rulare, comparativ cu alte masini. Deja am inceput procesul de a o pune cat de cat la punct, am reusit sa montez leduri la numar si pozitie, urmeaza interiorul si DRL urile pentru care nu am gasit inca ceva ok. Acum cateva zile dupa ce am trecut pe langa niste asfaltangii, a doua zi observ ca toata partea stanga a masinii era plina de stropi de smoala. Norocul a meu a fost ca aveam oe acasa un spray de Deca flash de la Ma fra. Am pulverizat pe parti si in cateva secunde a inceput sa se scurga tot, dupa am sters cu o laveta. Cred ca e cel mai bun produs de genul pe care l am incercat. In perioada urmatoare urmeaza revizia si inca nu sunt decis ce ulei sa folosesc, pana acum toate schimburile fiind facut cu Castrol LL 5w30. Ma bate gandul sa trec la Motul 8100 X-clean+ 5w30. Pana acum am facut 2500 km, am verificat uleiul si vad ca inca e la acelssi nivel ca atunci cand am luat o.1 point
-
1 point
-
...si asa s-a incheiat si chinul tau.... ai avut ceva de furca cu ea, ma bucur ca s-a rezolvat. oricand, cu placere !1 point