Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.06.2018 în toate secţiunile

  1. Hello, cred ca a venit momentul sa fac un mic update. Saga downpipe-ului continua; am vazut situatia asta drept scuza perfect sa elimin precatalizatorul, ca sa scada un pic temperaturile pe evacuare si sa usurez munca motorului, dar dupa aproape o luna nu am izbandit sa fac asta. Am fost amanat de n ori cu promisiuni si scuze incat regret ca am ales solutia asta... dar hei, am promisiunea ca mai dureaza doar cateva zile. De cand am avut neplacerea merg cu downpipe-ul unui prieten care are racordul flexibil spart. Zgomotul, mirosul si lipsa puterii ma fac cu capul, trebuie neaparat sa rezolv problema asta. Tot pentru lupta cu temperaturile am reinvigorat instalatia de AC cu un radiator nou, o supapa regulatoare noua pe compresor si am schimbat amandoua ventilatoarele (cel mic nu se mai invartea, iar cel mare era foarte zgomotos, practic plangea ca nu mai are coleg). Performanta instalatiei de climatizare a crescut enorm, acum evaporatorul sta intre 1.6-4 grade Celsius cand cer sa imi fie frig; inainte nu prea vedeam sub 8 grade in mers si 12-15 cand stateam pe loc. Bine c-am rezolvat si instalatia de AC, dar daca tot am umblat in partea din fata a masinii am prins ocazia perfecta sa instalez si intercooler-ul de S3. Cu capete de aluminiu si un miez mai mare si mai putin restrictiv, am simtit numai imbunatatiri: pe langa castigul evident la temperatura aerului din admisie, si boost-ul vine mai repede acum - o surpriza placuta. Am schimbat si placutele spate cu o pereche de Ate Ceramic noi... ce bucuros sunt c-am scapat de EBC Yellowstuff. Cu toate schimbarile am ajuns ieri si la circuit. Nu planificasem sa intru pe circuit dar in cele din urma nu m-am putut abtine - eram prea curios cum se aseaza masina pe asfalt acum cu Bilstein B14. Chiar daca aveam acelasi lichid de frana pe care l-am fiert la trackday-ul anterior, anvelopele de strada (Michelin Pilot Sport 4) si racordul flexibil crapat, am zis ca din 2-3 ture rapide n-o sa pateasca nimeni nimic. Filmarea de mai jos e pornita la jumatatea turei de iesire de la boxe si se incheie atunci cand incep turele de racire - am dat doar 2 ture ~rapide in total. Am mult mai multa incredere in masina pe virajele rapide cu Bilstein B14. E tot foarte moale pentru track-duty dar mult mai bine ca inainte; si pe franare ma simt mai comfortabil fiindca a scazut tangajul. Ma asteptam ca masina sa fie supraviratoare in comparatie cu setup-ul anterior, dar de fapt inspira mai multa incredere in sectiunile de viteza ridicata, fix ce imi lipsea la setup-ul cu arcuri OE. In rest, daca e sa compar cu Clio-ul alb al lui Cristian Calugaru din videoclipul intreg (link mai jos), sta bine GTI-ul, e destul de agil in virajele lente, e stabil in virajele rapide dar e cam greu si sunt penalizat la iesirile din viraj si pe liniile drepte. In mod ciudat, pe franare pare ca ma descurcam mai bine decat el. Cea mai buna tura a fost un 2:07.710 (masurat pe filmare; nu am inchiriat transponder pentru ca nu intrasem cu gandul sa scot timp). L-am taiat din clipul mare si l-am pus separat dar cine e curios si vrea sa vada toate cele 8 minute de glorie pe care le-am trait ieri pe circuit le poate urmari aici: https://www.youtube.com/watch?v=iMcKVFBOoR0 Cam atat din lumea rablelor. Have fun, stay safe.
    8 points
  2. Si i-am dat de cap si la Trailer Assist. Tare complicat mai este intrucat nu se potrivesc 100% la kodiaq toate liniile ce trebuie modificate. Si am luat-o pe incercate la unele pana am descarcat bateria. Cu el activat imi mai arata 2 fault in Engine si ACC, deci mai trebuie ceva modificari....dar merge ?
    3 points
  3. Aproape gata proiectul subwoofer. la volum mare vibra capitonajul din fata difuzorului .Nu am gasit o grila slim asa ca ..... l-am perforat ca sa poata "respira". Pe capitonaj am adaugat 1 cm de feltru si am pus vatelina in incita . Pentru imbunatatirea iluminatului din portbagaj am adaugat si doua lampi OE in laterale.
    2 points
  4. Salutare dragi colegi, Dupa aproape 5 ani petrecuti la volanul unui A3 Sportback BKD din 2006, in urma vizitelor la colegul @EEXCALADE, mi s-a infiripat ideea detinerii unui Passat CC, idee care s-a transformat in dorinta arzatoare, iar astazi am placerea de a va prezenta noua achizitie. Inainte sa trec la prezentare vreau sa spun ca dupa perioada petrecuta alaturi de A3, in calitate de prima mea masina, am ajuns in punctul in care caracterul agresiv al motorului softat in combinatie cu transmisia manuala incuraja un stil de condus de care m-am saturat atat eu cat si viitoarea sotie (care saraca a indurat cu stoicism sutele de NM aplicati la coasta, prompt, cu fiecare depasire). Dupa cateva zile de folosire sunt atat de impresionat de modul in care mi-a schimbat noua masina modul de condus incat am luat decizia de a-i pune ZEN la numar, de aici tragandu-se si numele topicului. Masina nu e cea mai dotata depe-aici, lipsindu-i cu desavarsire dotarile cu Assist in nume, camera de marsarier si probabil multe altele care imi scapa, dar dispune de toate esentialele din punctul meu de vedere, pentru a o considera un upgrade consistent peste vechea masina si pentru a tine pasul cu vremurile. Motor: 2.0 TDI CFGC de 177 cai Transmisie: DSG Dotari: Interior cu piele neagra, crem si sezut de alcantara Suspensie DCC Jante Interlagos pe 18" + roata de rezerva acelasi model Oglinzi incalzite, pliabile electric si heliomate Geamuri privacy Faruri xenon Scaune incalzite Senzori de parcare fata/spate Navigatie RNS 315 Cam acestea ar fi dotarile care le identific ca fiind peste standard dar sunt sigur ca printre voi exista cunoscatori care vor distinge altele si astept cu nerabdare sa le aud. Modificari ce urmeaza: Pliere oglinzi din cheie si depliere la contact pus Coming home pe proiectoare Modificarea modului in care se descuie usile din telecomanda Jante pe 17" pentru iarna Soft pre Dieselgate
    1 point
  5. Buna seara, am si eu o problema cu AC_ul masinii. Am incarcat cu freon si nu.mi baga aer rece deloc. Din contra, e chiar mai cald decat cel de afara. Daca pun mana pe tevile de AC ce intra in masina, acestea frig la propriu. De asemenea, conducta groasa care se afla in stanga cum te uiti la motor si are acel "cap" de aluminiu, in anii trecuti imi aduc aminte ca era rece cand dadeam drumul la climatronic. Acum frige de nu o poti atinge. A mai patit cineva asta? Si daca in Bucuresti stiti un service auto specializat pe aer conditionat mai de Doamne-ajuta, nu ca cel la care am fost si mi-a spus din start "e compresorul boss, il reparam p-asta cu 400 sau punem unu nou ca avem noi la 700", fara macar sa le spun ce si cum sau sa se uite la instalatie.
    1 point
  6. Gata si concediul. Eu unul, ma bucur mult ca am avut problema asta cu releul de incarcare cat timp eram in tara. Altfel, in Bulgaria...pe noapte, ar fi fost aiurea de tot! Am plecat sambata dimineata la 03:30 AM din Bucuresti de pe Bd. Timisoara. Am ajuns in Giurgiu unde am facut plinul apoi am mers sa trecem si noi granita. A durat vreo 20-30 minute. A fost ok, acceptabil. Am mai facut cativa km pana la primul Shell din Ruse si ne-am luat si Vigneta pe 7 zile. 14 BGN/ 7,xx Eur. O vizita la baie, o plimbarica in jurul masinii, si pornit din nou la drum. Drumul a fost mai bun ca anul trecut (au mai reparat/turnat anumite portiuni de asfalt) si se circula bine in BG.Din greseala, si deoarece si Waze ma ducea spre Sofia - Kulata, am mers pe acolo. Aveam sa regret asta ceva mai tarziu. Pana la Sofia, nu am avut parte de drumuri cu gropi, etc. Nici de la Sofia incolo, ca ai autostrada pana in Kulata. Insa pe autostrazi, au cateva rosturi de dilatatie la poduri (doar cateva mai au, ca restul le-au cam rezolvat) mai inalte cu vreo 1,5 -2 cm. E crima pentru roti pe 17 si nu vreau sa imi imaginez cum se simt alea pe 18 sau 19 pe asemenea rosturi. Apoi, pe banda a 2-a in anumite zone si complet "random" asfaltul are niste umflaturi de vreo 4-5 cm pe toata latimea benzii.... Zici ca se rupe masina cand treci peste ele cu 1XX kmph deoarece nu le vezi. Ajunsi in Kulata...1 ora am stat la coada sa trecem granita. O coada de vreo 2 km ... in care, unii mai destepti cu numere de BG si RO (Bucuresti) depaseau coloanele formate pentru a se baga mai in fata apoi, cand se inchidea banda de acces pentru TIR-uri. Oarecum eram obisnuit cu asta in Bucuresti, dar se pare ca se practica si in alte parti. Dupa ce am scapat si de granita BG-GR...treci direct pe Autostrada spre Tesalonic. Primii 5 km sunt dezastru. Dezastru ca ai bucati bune de asfalt....si apoi urmeaza la un moment dat o zona de vreo 100m cu gropi. Gropi pe care le-am cam luat la 1XX kmph... De-asta regret cam am mers pe acolo, ca in urma acelor gropi, m-am ales (DIN NOU) cu o vibratie la franare. Doar la franare si in special la viteze sub 100 kmph. Iarasi ma pun cu ceasul comparator pe butuci, discuri, etc... Am ajuns in Tesalonic pe la 14:00 (1 ora la coada la granita + inca vreo 4-5 pauze pe drum), unde am mancat, ne-am plimbat cu un vaporas pe langa faleza si apoi...la drum spre Halkidiki. O ora mai tarziu, eram pe plaja Timpul in Grecia a fost super. Nici sa te arda soarele sa nu stii pe unde sa te ascunzi, dar nici rece. Am avut parte si de nor si de soare numai bun pentru un bronz nu prea fortat si pentru odihna multa. De data asta nu am prea facut km prin Grecia. Am vrut odihna. Deci...distractie pana Joi. Joi pe la pranz, am plecat inapoi spre RO. Psakoudia - Tesalonic - Kavala (pauza de masa) - Komotini - Makaza - Stara Zagora - Gurkovo - Veliko Tarnovo - Ruse. Much better! Cu exceptia catorva zone (zona Khardzali + inca 2-3 zone mici) in care asfaltul e zgronturos, si am dat de cateva denivelari urate - drumul e foarte ok! Se merge bine, constant, si e mai relaxant pe partea asta. Probleme cu politia nu ai cum sa ai! O singura data mi-au dat un flash: desi era seara, cred ca le-o placut masina mea Rezultat: Dus -intors , SB - B- Halkidiki - B- Sb , 4 adulti, 1,& 0.5 bebe, portbagaj plin si portbagaj suplimentar : consum ....6% la pompa. Nu-i asa rau Ps: asa-i c-am mai crescut un pic? pps2: tre sa vad dece se lasa asa de usor spatele atunci cand am persoane in masina sau bagaje. Adica, mi se pare ca se lasa enorm de mult... Masina doar cu bagaje: Da, stiu, carligul ala ruginit strica tot...dar n-am avut cand sa il fac si pe ala. Incerc sa il fac zilele urmatoare Da, mie imi place masina ?Imi place enorm de mult.
    1 point
  7. Saptamana trecuta am reusit si eu sa incui cheia in portbagaj. Cheia de rezerva la 1800 km distanta. Varianta cea mai simpla: dar nu am gasit nici un rus prin preajma. VW Asistenta mi-au spus ca e problema mea daca am incuiat cheia in masina. O cheie de urgenta dedicata 50 euro in 10 zile la VW. Auto Club Luxembourg ma rezolvau pentru 250 euro. Am ales sa sparg un stop de pe capacul portbagajului pentru ca stiam exact unde e cheia. Lampa noua 102 euro la VW. Cu grija si atentie lampa se poate distruge fara a lasa urme pe masina dar mana incape destul de greu prin acea gaura (port nr. 11-12 la manusi). Cateva poze: La final: In mod sigur, in viitor, o sa port cheia de urgenta la gat cand sunt plecat in concediu.
    1 point
  8. Ceva nu se leaga. Bateria alimenteaza ECU care la randul lui alimenteaza injectoarele (si nu le alimenteaza cu tensiunea bateriei).
    1 point
  9. Nimeni nu se baga la reparatii pe flancuri (cel putin din experienta proprie).Daca este pe calea de rulare da se rezolva dar la flancuri nu.Alta anvelopa.
    1 point
  10. Cred ca am fost coleg de reparatie cu @tamapiciu la injectoare. Partea piezo crapa din cauza bateriei, nu asa alandala... Au fost testate toate injectoarele si sunt in parametri. Cele la care partea piezo e pe duca, crapa la testare si atunci trebuie sa schimbi partea care contine partea piezo, adica partea de sus a injecorului...implicit si zona cu codul. "Codul" ii spune de fapt ECU-lui cum lucreaza elementul piezo. Recalibrarea injecoarelor: bancul de proba detecteaza codul injecorului si in functie de acest cod se aduce (mecanic), injectorul in parametrii asteptati - evident se si curata. Treaba buna este ca dupa aceasta calibrare, am scapat de rontatitul acela nasol, mersul masinii s-a schimbat in bine. Consumul a scazut. Garantia de 1 an este inca un lucru pozitiv, plus ca este transferabila. Eu am ales ca ei sa le demonteze si monteze la loc fix ca sa nu las loc vreunei interpretari de garantie. P.S. daca ai probleme pe partea electrica, poti crapa elementul piezo si al unui injector nou. Daca esti in concediu, cum te ajuta treaba ca ai avut injectorul nou? De rusine nu se mai strica? Cum am mai spus: timpul ne va spune daca am facut bine sau nu...Primele impresii sunt pozitive.
    1 point
  11. Se multumeste! ? @deenman cine a zis ca sunt legale? Nici jantele nu sunt asa ca daca e sa ma iau dupa legalitate umblu cu masina stock si oricum.. ca ar fi sau nu fumurii, nu m-ar mai ajuta cu nimic pentru ca am lupele.
    1 point
  12. Nu deloc. nu ai de ce plictisii.. mie asa mi se pare logic. E topicul meu ,tau... fac ce vreau pe el. Nu sa ma tragă unu altu de urechi..ca nu e voie aia..alta...
    1 point
  13. Cred ca stiu care este urmatorul DYI: OBD-Eleven.
    1 point
  14. ....si inca o modificare cu obdeleven...fac reconversie profesionala ? Daca va plictisesc cu astfel de postari sa-mi spuneti si ma opresc.
    1 point
  15. @snapisrl Tavita e OE, luata de la reprezentanta si a fost ~380 lei. Am ridicat jantele St. Moritz si cu ocazia asta am facut si primul drum lung de la achizitie. Primele impresii sunt bune, e mai putin obositoare decat A3-ul si mi-am calmat indoielile legate de consum, dar paradoxal pierde aderenta mai usor pe asfalt umed chiar daca A3-ul era pe jante de 16". Desi nu conduc tocmai economic si drumul Cluj-Pitesti-Cluj trece pe autostrada si serpentine iar traficul e destul de intens Sambata dimineata, rezultatul e multumitor. Mai jos cateva poze custatisticile pe cei 650km de azi si pe ultimii 980km dintre care 300 prin oras.
    1 point
  16. ...si a ajuns o mică vedetă ?
    1 point
  17. Cum ar fi ca ACC-ul sa țină cont de curbe si de limitele de viteză? Interesant, nu? ?
    1 point
  18. Frumusica! Ma uit la prima poza si la pozele de acum….ce diferenta! Keep up the good work!
    1 point
  19. Noutăți prin meniul de asistenți... - Lane assist avea 2 setari din fabrica....acum are 4. - Pedestrian assist
    1 point
  20. Au ajuns "tavita" pentru portbagaj si tips-urile. Maine primeste si un set de Moritz-uri. Saptamana viitoare navigatia si soft-ul. Apoi mai stau cuminte o perioada, desi daca prind un volan cu padele la pret bun nu scapa.
    1 point
  21. @xdx Multumesc. @czsilviu Mersi de interventie. Am dat comanda de OE, asteptam sa vina. @Muale Daca ar fi fost set de manuala l-as fi luat eu, asa ramane sa ma interesez ce si de unde sa cumpar sa iau ceva bun. Cu luminile ambientale sper sa-l conving pe colegul EEXCALADE sa-si prinda degetele . Pentru retrofit de lumini de picioare inca nu stiu ce piese am nevoie si daca e neindemanatic proof probabil ca o sa le montez eu. Astazi au ajuns presurile de cauciuc OE pentru fata si spate, solutia pentru chedere si spuma de curatare magica ce sterge tot, chiar si unele pacate. Astazi a fost ultima zi alaturi de vechiul A3, sau cum ii spune viitoarea sotie, Toothless. Dupa cum zice si vorba, e clar ca prima nu se uita, dar lasand nostalgia la o parte, e timpul sa fie prima masina a altcuiva. Diseara se lasa cu batistuta scoasa si lacrimi ca la lansarea Titanicului. Mai jos am strecurat si o poza cu inculpatul.
    1 point
  22. Off ,of ....cum ne luam masini staine ...dar nu ne permitem sa le intretinem ...
    1 point
  23. Salut colegu' @Bitter_Sweet! Eram pe drumul spre service Am overhaul-uit etrierele si am pus discurile de 370 Asta e pe stilul "am si eu un Golf exact ca al tau" Am vopsit miezul negru ca sa fie bine Nici nu par asa mari sub 19 Si crème de la crème Praful de pe bord e in ton cu alcantara
    1 point
  24. Am trecut de ~ jumatate de an de la Rompetrol la Petrom. Nicio diferenta, ba chiar (si e posibil sa fie placebo) e un pic mai sprintena masina. Bine, masina asta merge si cu ulei de gatit, asa ca nu mai conteaza
    1 point
  25. @B_o_g_d_a_n Multumesc de precizare mi-ai dovedit ca inca exista Grammar Trolls pe acest forum.
    -1 points
  26. In ce galaxie ai voie cu faruri fumurii?
    -1 points
  27. @AdiG01 Salut. Am luat de curand un B8 din 2015 cu 47.000km, 2.0TDI, 190CP, 4 motion, DSG si patesc acelasi lucru cu pornirea, dar doar daca sta masina cateva zile. Am scanat bateria cu testerul si da-mi mesajul "replace battery". Din 850A curent pornire, bateria mea mai are in jur de 380A!!! Am gasit pe forumuri din afara multe persoane care se plang in general de probleme cu bateriile astea Start-Stop, pe mai multe modele VW. Eroarea de Camshaft Position Sensor o am si eu, exact la fel ca tine, intermitent. A aparut eroarea de cand am verificat masina inainte de cumparare. De la service mi-au spus ca e senzorul asta masoara pozitia unui electromagnet care nu te lasa sa schimbi vitezele cu motorul oprit, nimic grav....
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!