Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 25 Noiembrie 2024
-
Anual
26 Noiembrie 2023 - 25 Noiembrie 2024
-
Lunar
26 Octombrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
19 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Astăzi
26 Noiembrie 2024 - 25 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
22.06.2018 - 22.06.2018
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.06.2018 în toate secţiunile
-
E cam prea mic bugetul pt octavia. Vrei ca masina sa fie absolut impecabila la aproape 200.000km nu prea se poate, trebuie sa lasi de la tine la unele aspecte. Tapiteria si interiorul oricum trebuie bagat in curatare generala la colegul Muale. Eu zic sa te mai gandesti ce vrei exact, cutia automata dsg7 la 200.000km nu as cumpara niciodata. Daca tot accepti asa de multi km la o masina de generatie noua, macar uita-te dupa niste dotari, ca asa, decat sa iau octavia cu cel mai slab motor, si cele mai slabe dotari, si cu 200.000km mai bine mai scad o clasa sau ma uit la alte masini. Dotarile sunt importante, totusi. https://www.autoscout24.ro/oferte/skoda-octavia-combi-1-6-tdi-klimaautomatik-pdc-1-hand-motorina-gri-9ed5b9af-6848-4cab-af69-32bf32cd3f67?cldtidx=53 points
-
2 points
-
1 point
-
1 point
-
Un mic concediu pe Litoral si ceva drumuri prin Constanta, 650 km, media 6.8%. Incarcare maxima, 4 persoane si portbagaj full. Clima pornita permanent.1 point
-
Daca erai atent observai ca ti-am scris la mine pe topic ca forma lor este identica.1 point
-
Am schimbat amortizoarele + flansa amortizor + rulment flansa toate de la Sachs. Urmeaza placute frina spate.1 point
-
Vom vedea cati vor fi cu adevarat interesati cand se vinde Latest update: schimbat LPFP original cu unul VDO dupa codul VDO intern al celui original (A2C53438283Z). Aaaaaaltceva, trage ca nebuna Cand ajung pe vreun sector fara limita de viteza filmez si postez Cel stock obosea pe treptele lungi (4, 5, 6), scadea presiunea sub 4bar cand requestul era de 5bar. Deh, 10x.000km Cu cea noua presiunea sta la 5+bar. New vs old1 point
-
Si ce faci daca mai ai autonomie 60km si trebuie sa ajungi la Ploiesti, si te prinde o ploaie de trebuie sa mergi cu stergatoarele tot drumul? ? Sunt rau intentionat, stiu.1 point
-
@tamapiciu sigur nu aveau probleme reale (piezo defect 90% cazuri)... cand e elementul piezo defect nici fabrica nu il mai "reconditioneaza" -ce sa "reconditionat" ? ce defect sa constatat? au fost recalculate codurile? -cand ne referim la un inj euro 5 simpla punere pe banc si curatare plus calcularea debitului e o "copilarie" , fara un sistem oferit de producator plus piese este imposibil de reconditionat . Din pacate costurile acestui sistem depasesc beneficiul adus si se poate declara nerentabil PS: Nu incercati reconditionare la inj 1.6 CAYC riscul de a pierde bani si timp este prea mare. Toate firmele serioase care reconditioneaza inj mentioneaza ca nu pot oferi acest serviciu pentru modelul de mai sus. --vdo a promis ca va lansa un kit de reparatie in viitor1 point
-
Lumea incearca sa isi spuna parerea si sa te sfatuiasca, dupa posibilitati. Ce faci tu cu aceste informatii este strict decizia ta. Dar acum sa ne si certi ca am indraznit sa emitem niste pareri contrare celor pe care le ai tu... Poti folosi orice ulei doresti. Cei cativa de mai sus doar ti-au spus ca exista si variante mai bune. Cu aditivul voi sustine in continuare ca gresesti, chiar daca ma vei injura. Decat sa bagi un aditiv ale carui efecte pot fi bune sau nu in timp, eu zic ca mai indicat este sa folosesti un ulei superior, care are deja destui aditivi in el, nefiind nevoie de nimic altceva. Uleiul respectiv (oricare ar fi el) este certificat sa respecte norma producatorului, pe cand Metabondul acela nu. Este un risc pe care ti-l asumi tu bineinteles, doar ca eu consider ca e un risc total gratuit. Si ce sa vezi, niciun producator nu baga Metabond in masinile sale cand aceasta pleaca de pe poarta fabricii pentru "a reduce frecarea" :) .1 point
-
1 point
-
Daca la asta ai impresia ca e consumul mare stai sa vezi 2.0 TDI sau 1.4 TSI Ornamentul ala nu se gaseste separat, trebuie sa iei grila cu totul. Cauta prin dezmembrari ca nu vrei sa auzi cat e noua1 point
-
Si un update la player in dimineata asta, RCD 330+ ( color, touhscreen, bleutooth, functie mirror link, telefon, etc )1 point
-
Frumoasa masina! Totusi multă lume renunță la diesel si se îndreaptă către motorizari pe benzină. Mai ales că ai avut 1.4 tsi, de ce alegerea asta?1 point
-
Pai VIN-ul este public, afisat in geam. Nu este secret, intr-un loc ascuns. Sau ai vopsit geamul pe portiunea respectiva?1 point
-
1 point
-
din pacate, nu ai ce sa faci cu generatoarele..... nu exista unul care sa faca treba, la RCD310 (sau la restul de pe la VAG-uri). Trebuie decodat - fizic - se citeste dump-ul si se afla codul. descarcatul bateriei - depinde de anul de fabricatie - daca masina este sub 2008 si can gateway-ul este cel original.... da, o sa descarce bateria peste noapte..... se poate rezolva prin update la can gateway..... sau inlocuirea lui.1 point
-
Azi am fost la reprezentanta, i-am luat la o proba de drum, au mesterit la ea o zi si concluzia e ca sunetele sunt normale deoarece suspensia, directia si toate cele sunt bune. Au zis ca au iesit la o proba de drum si cu masina lor care o dau la test drive si face exact la fel. Dupa ce am luat-o de la reprezentanta, dupa prima ploaie constat ca mai am o problema cu masina, si anume stergatoarele, pe ploaie imi sacadeaza in ambele directii si fac destul de urat. Sincer, nu pot sa descriu cat de suparat si nervos sunt, chiar nu pot. Masina care are 2500 km deja cu 3 probleme. Mi-e rusine ca trebuie sa merg la reprezentanta cu o masina atat de noua si “cu pretentii”0 points
-
Ce-i drept, multa lume renunta la diesel din cauza isteriei create de autoritati, VW si mass-media. In realitate (conform unor studii efectuate de unele institute), un diesel EU6 cu DPF polueaza mai putin comparativ cu un benzinar cu injectie directa, fara GPF, chiar si cand vine vorba de NOx. Asadar, cum e diesel-ul fata de fosta benzina?-1 points
-
E bine cu diesel. Nu mai voiam consumuri peste 10L%. Trage frumos Tsi dar 2.0 Tdi e mai fain. Oricum asa s-a nimerit ca ocazie sa iau 2.0 in fata lui 1.6Tdi. Si voi apela la TCM pentru optimizare, la fel cum facusem si la Octavia. Vad la Seat o maturizare la suspensie, chiar daca pe spate e punte fixa, fata de Octavia 2010 cu suspensie spate independenta, imi place mai mult cum se comporta pe sosea. La Octavia intervenisem pe suspensia spate cu arcuri suplimentare MAD si bara torsiune plina H&R. Si era cum trebuia pe curbe. Adica trecuse de la comportament subvirator la neutru, asta pe uscat. O sa trag putin si de Seat pe curbe sa vad cum sta si revin.? PS: Diesel pentru inca 5 ani nu o sa fie asasinat. Eu asa cred.-1 points
-
Manca bani dar arata bine. O întreții nu gluma. Îmi place, sa nu schimbi mașina cu ceva mai nou după 2009 că sunt proaste rău. De carton.-1 points
-
Salut, vezi ca au aparut vreo 10 masini la dezmembrari pe diverse site-uri. Am vazut si faruri led la 350-400ron bucata, 2 bucati sunt 800ron+ iti mai trebuie niste piese.-1 points