Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.06.2018 în toate secţiunile

  1. Road trip time! Aveam un drum de facut pana la Buzau si cum sunt deja la al 3-lea plin luna asta la Leon si aveam si timp am zis sa ma distrez si sa plec cu e-Up!-ul. Aveam de ales intre: - a merge pe E85, cam 115-120 Km pana unde aveam de ajuns ceea ce insemna ca eram la limita cu autonomia si ar fi trebuit sa merg incet, fara AC si sa ma feresc de aglomeratie - ceea ce nu parea deloc fun - a face o oprire in Ploiesti sa incarc si sa plec mai departe de acolo Am plecat de acasa pe la 12:00 si m-am oprit la Rompetrol in Otopeni unde exista un punct de incarcare (Nota personala: Felicitari Rompetrol care au inceput sa instaleze foarte multe puncte de incarcare prin toata tara in statiile lor ). Nu aveam neaparat nevoie sa ma opresc pentru ca aveam baterie sa ajung la Ploiesti, desi eram pe la 50%, dar am zis sa vad cum incarca... De acolo, cu bateria pe la 80%, am plecat spre Ploiesti. Am mers 90 Km/h pe pilot automat cu diverse scapari peste pentru depasiri. Am ajuns cu ceva sub 50% baterie; suficient sa ma intorc in Bucuresti dar nu suficient sa ajung la Buzau. 20-30 de minute mai tarziu am plecat spre Buzau cu suficienta autonomie. Am mers la fel, 90-100 Km/h cu muuulte depasiri (drumul era plin de camioane) facute cu suficienta lejeritate, mai ales daca plecam de pe la 60-70 Km/h. Chiar daca am mers destul de incet nu m-au depasit foarte multe masini, semn ca masina se misca foarte bine si la viteze mai mari. Am ajuns la Buzau cu vreo 60Km autonomie si m-am oprit la o benzinarie locala care a instalat un punct de incarcare rapida. Sunt 2 puncte in Buzau, ambele ale MCM, in timp ce in Ploiesti este unul singur in Kaufland. Iarasi, Bravo! Am plecat de acolo tot cu vreo 130Km range, dupa vreo 30 de minute ca am fost blocat de un tir care descarca GPL . Am rezolvat ce aveam de facut si am plecat inapoi spre Ploiesti. Acelasi stil de mers, poate ceva mai alert, asa ca am ajuns cu bateria cam la o treime. Stilul de mers alert si vitezele maricele au taxat bateria care banuiesc ca s-a incalzit si a redus puterea de incarcare asa ca si timpul de incarcare a fost afectat. 30 de minute mai tarziu am plecat spre Bucuresti cu vreo 80% baterie si 126 km range. Eram deja obosit si plictisit asa ca am mers tot DN1 cu 70km/h pe pilot automat si am ajuns in Bucuresti cu un range de invidiat Per total, drumul l-am facut cam in 6 ore, drum pe care il faceam probabil in 4 ore cu Leon-ul, dar a fost fun si o experiente pe care as vrea sa o repet. Puteam sa economisesc cel putin 30 de minute daca imi alegeam cu mai mare grija opririle pentru incarcare, de exemplu la plecare m-am oprit degeaba la Rompetrol, cat si daca nu pierdeam timp inutil la statii incarcand mai mult decat aveam nevoie. In Ploiesti am incarcat pana aproape de 100% (125 Km autonomie) desi aveam nevoie de 60Km range pana la urmatorul punct de langa Buzau, asa ca puteam sa ma opresc la 80% si sa economisesc 10-15 minute... dar nu regret. Data viitoare o sa stiu ce si cum am de facut! Per total mi-a placut!
    5 points
  2. Corect, daca o mai fi...ca m-am saturat sa astept !
    2 points
  3. Mulțumesc pentru sfaturi și avertizări, dar cred că sunteți puțin prea teatrali și chiar dacă experiența și sfatul fiecăruia contează într-o anumită măsură, decizia aparține fiecăruia odată cu factura plătită. Pentru a vă satisface cerințele, având în vedere că este un forum al libertății de informație am să adaug: (1) Uleiul a fost decizia service-ului care a efectuat reparația și a fost folosit cu brio până la 150K km când consumul de ulei a început să crească semnificativ. Am mai cochetat din apetit pentru lucruri noi cu Liqui Moly Leichtlauf 5W40, dar așa cum am bănuit, efectul a fost unul modest (o reducere a consumului de ulei în primii 4K - 5K km de la schimb cu 200 ml/1000 km, apoi revenea la 800 ml - 1000 ml / 1000 km). Normal aș spune când deja defectul segmenților de ulei atinsese nivelul cronic. Cu acest hulit Castrol 5W30 FST am avut cilindri fără uzură perceptibilă, iar mașina are acum 166K km. (2) Aditivul Metabond Eco, un rest de doar 50 -100 ml dintr-un bidon de 250 ml, insuficient pentru un plin de ulei (4,6 L) pentru ca efectul să fie unul consistent. Așadar efectul lui este modest în efortul de a reduce frecarea în acestă perioadă de rodaj și care va dura căteva zile / 2000-3000 km cum am menționat anterior. Uleiurile LL au o durabilitate crescută și o vâscozitate dinamică ceva mai redusă decât uleiurile cu interval de înlocuire 15K km. Aici intervine aditivul MB eco destinat atât motoarelor noi și uzate, ceea ce motorul meu tocmai este. CristiAFL @ am avut un 207 - 1.4 Hdi care a mers (blasfemie în opinia multora ? ) cu Castrol Edge FST 5W40. După 9 ani si 130K km ( preponderent urban) motorul mergea impecabil și mulți pasionați împătimiți ai Pug au trecut la acest brand de ulei de la Total Quartz 9000 sau Motul X Clean deși s-au opus din credință dogmatică și au fost mulțumiți de rezulatele obținute. Dacă ai cont pe PClubRO poți vedea la ce preț s-a vândut. Cu toții avem opinii și experiențe pe care le împătășim pentru a ajuta pe cei care au nevoie la un moment dat, dar să le considerăm imuabile sau irefutabile este prea mult. Părerea mea și a acelor "neprofesioniști " de la Carfix MOTORS care au făcut posibilă cu succes această reparație extrem de dificilă.
    2 points
  4. Stai la coada @florinpbv. Mai stiu cativa abonati
    1 point
  5. Putem sa aflam si noi o suma aproximativa pentru aceasta reparatie capitala? in caz ca mai sunt posesori de 1.8 tsi, sau daca sunt posibili doritori de aceasta motorizare? Ne puteti spune daca noile pistoane sunt din dezmembrari ori sunt piese noi. Multumesc si imi cer scuze daca am fost deplasat mai sus, am o sensibilitate cand aud de ulei Castrol.
    1 point
  6. @safari hunter gama Professional nu a fost inlocuita cu Edge .Gama Professional de la Castrol o gasesti in orice reprezentanta VAG sau orice magazin/depozit/importator de piese auto decent atat EDGE Professional cat si Magnatec Professional
    1 point
  7. Consumul accesoriilor este aproape insignifiant - farurile ar trebui sa mearga aproape o zi intreaga ca sa consume 1kW din cei 18 ai bateriei... Cel mai mare consumator, pe langa motor, este AC-ul si incalzirea. In situatii de urgenta bagi masina in Eco+, mod care dezactiveaza AC-ul (ventilatia ramane, daca e iarna pui geaca pe tine, daca e vara deschizi geamurile ? ) si reduce drastic puterea motorului si mergi foarte incet, 40-60 km/h. Daca nici asa nu o scoti la capat tragi pe drepta si chemi o platforma @Muale bagi masina la incarcat pe Type 2, ca d-astea mai sunt, si pleci in 3 ore cu destula baterie cat sa ajungi la celalalt punct de incarcare (Ploiesti). Daca nu exista, iei o camera la hotel si ii rogi sa arunce un prelungitor pana in parcare. E imposibil sa refuze chiar toti. E important, totusi, sa tinem minte ca asta e o masina de oras... si cam atat! Ca fac eu nefacute cu ea e una dar ea nu a fost gandita sa faca drumuri d-astea. Un e-Golf e pentru cei care fac drumuri de genul asta sau chiar altele cu baterii mai mari... @deenman masina se misca ok. Cuplul mare o face sa explodeze destul de ok in depasiri de la 90 la 120, majoritatea depasirilor le-am facut asa . Se misca aproximativ la fel ca Leon-ul. 0-100 km/h este limitat electronic pentru a nu pune prea mare stres pe baterii. Cele 12 secunde, fata de vreo 9 Leon-ul, nu spun toata povestea. Chiar daca este limitata la 130 km/h, real peste 135 nu vrea sa urce, reprizele sunt decente. Chiar foarte aproape de Leon... 200Nm fata de 210Nm Ca fapt divers, tot caut, intreb si configurez inlocuitorul Leon-ului si pe la 25.000 de euro cel mai bine imi iese noul Leaf In rest ori nu gasesc nimic decent la pretul ala, mai toate SUV-urile compacte(Karoq, Ateca & co) sunt pe la 30k, ori nu merita banii astia (Sportage de ex). Cu un Leaf sunt limitat la autonomie (~200-250 km reali) dar macar costurile dupa achizitie sunt foarte mici in comparatie cu orice altceva gasesc la acel pret. Si oricum nu pream am avut drumuri cu masina mai lungi de 300km in ultimii ani, sau mi-as permite o oprire de 45-60 de minute pentru a adauga alti 200-250 km... Singurul minus este ca nici asta nu are sistem de management al temperaturii bateriei, abia cel 2019, cu baterie de 64kWh (deci 400 km reali) o sa aiba. Si ala are si 200 de cai ?
    1 point
  8. Ai observat gresit. Nu am ales optiunea textil/piele. Sunt scaunele din stofa ce vin in standard. Asa arata scaunele cu textil/piele, iar forma este identica cu cele standard.
    1 point
  9. Salut, Fac parte din personalul Carfix si doresc sa vin cu urmatoarele specificatii referitoare la replicile de mai sus: >camasile erau practic fara uzura >la pistoanele model nou difera grosimea segmentilor de foc si de ungere (sunt mai grosi fata de modelul vechi), precum si adincimea canalului pentru pistonul de ungere (ceva mai mica la modelul nou) >au fost inlocuite si toate garniturile si simeringurile (inclusiv simeringuri supapa care pot cauza si ele consum de ulei), oricum cam la toate motoarele pe benzina peste 100.000 km aceste incep sa nu mai etanseze, au fost curatate ff bine atit blocul cit si chiulasa. >nu am folosit si recomandat aditiv, acesta a fost utilizat ulterior de catre client -dupa ce a ridicat auto din service >auto a revenit astazi deja la aproape 1000 km parcursi si nivelul de ulei era la maxim, in conditiile in care anterior reparatiei trebuia completat macar cu un litru dupa parcurgerea acestei distante >nu suntem la prima operatiune de acest fel, singura diferenta ca la cele anterioare reparatiile capitale motor au fost facute la autoturisme care nu stiu unde isi efectuau in mod regulat reviziile , dar erau la aproape 100.000 km nu la peste 160.000 km precum masina in discutie care isi efectua regulat reviziile la noi. (asa, cu uleiul non profi pe care il folosim si recomandam!) >intradevar conteaza provenienta uleiului, exista mult ulei contrafacut pe piata, nu lucram decit cu importator autorizat Sa auzim numai de bine ?!
    1 point
  10. Am mai bifat o operatiune legata de roti, de data aceasta la cele de vara. Am fost la Autosoft pentru o verificare si am constatat cu bucurie ca 3 jante erau afectate de "drumurile" noastre, in sensul ca aveau mici indoituri. Nu se simtea nimic la rulare, dar pentru a menaja pe cat posibil componentele de suspensie si directie am rezolvat problemele sesizate. S-au dat jos rotile Au fost verificate toate Apoi spalate in acest aparat (foarte eficient) Indreptate la rece jantele afectate cu un alt aparat special care masura permanent circumferinta (am uitat sa il pozez), iar apoi umplute cauciucurile cu azot, echilibrate si montate inapoi. Suprafetele de contact cu jantele au fost unse cu pasta de cupru inainte de montajul final. Oricum faceam eu si inainte slalom printre gropi, dar episodul asta mi-a accentuat paranoia.
    1 point
  11. Foarte adevărat ca varianta Professional a fost una foarte bună, din păcate nu am mai găsit după ce a fost inlocuit cu Edge. CristiALF @ injurăturile ne descalifică complet din oricare dialog deci nu își au locul și rostul în această discuție indiferent de opiniile ferme ale fiecărui participant. Ai dreptate când afirmi că aditivii au un efect de multe ori controversat și greu de demonstrat, asta nu am negat. Dar câteva picături într-un ocean nu a dăunat nimănui. ? In perioada acelui Liqui Moly de tranziție spre reparație am pus 2 aditivi Liqui Moly ( Visco Stability și pe cel de oprirea a scurgerilor) la interval 5-6K km . Rezultatul a fost fix inutil pentru intenția de a reduce consumul de ulei, dar cum nu fumez am considerat că mi-am luat și eu 2 pachete Kent albastru cu filtru de carbon în varianta sănătoasă ?. Deenman @ uzura era aproape insesizabilă, iar chestia cu ovalizarea poate suscita o discuție mai aprinsă. Pistonul este liber pe bolț și acesta din urmă are libertatea lui în bielă. Acest fapt lasă pistonul să urmeze configurația cilindrului fără a adăuga alte efecte dinamice semnificative.
    1 point
  12. Pentru ca tot am ajuns acum sa incarc masina. Cu bateria la temperatura normala, adica fara sa alerg masina, statia de 50 kWh de la Kaufland arata 25 de minute incarcare full si la 80% (de undeva de pe la 25%) masina ajunge cam in 10 minute. Asa e viata in masinile fara management de temperatura a bateriei (adica racire )...
    1 point
  13. Curtea de Arges pana la intersectia spre Campulung era tragic acum 3 ani cu aprox. Daca nu ai info mai bine pe Pitesti.
    1 point
  14. Pistoanele de generație nouă sunt dintr un material mai dur sa reziste la act. Din păcate tot blocul motor vechi îl are. Nu se ovalizează pistoanele dar poate scăpa pe la uzura făcută de pistoanele vechi ovalizate.
    1 point
  15. @tamapiciu sigur nu aveau probleme reale (piezo defect 90% cazuri)... cand e elementul piezo defect nici fabrica nu il mai "reconditioneaza" -ce sa "reconditionat" ? ce defect sa constatat? au fost recalculate codurile? -cand ne referim la un inj euro 5 simpla punere pe banc si curatare plus calcularea debitului e o "copilarie" , fara un sistem oferit de producator plus piese este imposibil de reconditionat . Din pacate costurile acestui sistem depasesc beneficiul adus si se poate declara nerentabil PS: Nu incercati reconditionare la inj 1.6 CAYC riscul de a pierde bani si timp este prea mare. Toate firmele serioase care reconditioneaza inj mentioneaza ca nu pot oferi acest serviciu pentru modelul de mai sus. --vdo a promis ca va lansa un kit de reparatie in viitor
    1 point
  16. Eu zic sa nu iti bati capul. Chiar daca nu ai amorsat-o, pompa a ramas plina de motorina, deci nu sunt pericole. E normala pornirea mai grea dupa ce ai scos regulatorul de pe pompa.
    1 point
  17. Multumesc! Nici nu ma gandesc sa pun asa ceva, nu vreau sa imi fac abonament la vulcanizare pt indreptat jante Poate Superturismo LM sezonul urmator sau 2020 daca o mai fi masina la mine si atunci
    1 point
  18. am si eu o curiozitate: de ce ai pus metabond la un motor practic....nou ? .. ma rog, cu reparatie capitala..... multumesc
    1 point
  19. Off ,of ....cum ne luam masini staine ...dar nu ne permitem sa le intretinem ...
    1 point
  20. Referitor la Nurvil Tg jiu las si eu o recenzie referitor la partea de service. Pe scurt am un passat cc, lovit in partea stanga spate. Am dus masina la ei, a venit inspectorul de la daune, a constatat. Problema intervine atunci cand vine vorba de relatia cu oamenii de la service, respectiv domnul Pupaza Marius care e mereu arogant si fara chef de munca. Am fost de cateva ori pentru a vedea stadiul lucrarii, insa domnul Pupaza se facea ca are treaba, sau pur si simplu nu ma baga in seama. Suparat pe faptul ca lucrarea nu a fost executata in mai bine de doua luni de zile, am mers sa cer explicatii. Promisiunea lor a fost ca mai dureaza inca o saptamana si masina e gata, tinand cont ca la ultima mea vizita masina nu era nici macar vopsita, dupa doua luni de stat acolo. Le-am solicitat sa imi ofere o masina la schimb pe perioada reparației, insa au refuzat, spunand ca trebuie sa il rugam pe domnul director, acel domn director care la ultima mea discuție, desi a auzit ca sunt nemulțumit, i-a fost prea greu sa se ridice de la birou sa vina sa discutam. Momentan astept sa vad daca masina o sa fie gata saptamana viitoare. După o sesizare facuta la porsche romania, cel cu care am discutat, mi-a spus ca daca vreau masina la schimb trebuie sa platesc. Spunandu-i ca alti clienți au beneficiat de masina la schimb, el mi-a zis ca trebuie sa am un numar de 20 de întrări in service ca sa beneficiez de masina. In final, nu va recomand sa aduceți aici masina, decat daca nu aveti alta posibilitate. Lipsa totala de seriozitate, profesionalism si dispret total fata de client.
    1 point
  21. E o motorizare buna, suficienta pentru drumurile noastre. Si eu masina exact la fel (doar culoarea cred ca difera) si am aprox. 1700 km cu ea. Bun, depinde si de asteptarile fiecaruia, daca esti la 80 km / h si vrei sa accelerezi rapid spre 130, bagi viteza a 4-a, nu a 6-a, si nu ai nici o problema. Mi se pare ca se "infige" foarte bine pentru un motor asa mic, e chiar surprinzator de puternic, chiar si pentru gabaritul Passat-ului. Iar in legatura cu Advance-ul 1.4 la 16k TVA inclus plus prima de casare, nu cred ca mai e disponibila oferta. Fonduri pentru rabla deocamdata nu mai sunt, in plus pe configuratorul VW nu mai gasesti la Passat decat motorizari pe Diesel...
    1 point
  22. Felicitari si sa o stapanesti sanatos ! De ce ai luat totusi motorizarea de 125 CP ? Ok, inteleg ca bugetul poate fi o problema, dar ma gandesc ca daca ai luat Passat ai nevoie de spatiul generos cu care vine, deci vei cara si niste pasageri/bagaje. Si in acest caz eu consider ca motorizarea isi va arata limitele. In rest e foarte ok masina.
    1 point
  23. Am schimbat garniturile la injectoarele 3 si 4 si cele 2 injectoare intre ele. Trepidatul la rece a disparut , inclusiv corectia pe injectoare ... acum sunt pe la +/-0.1>0.3 pe toate 4 ... Am 3 saptamani si 870 km de atunci si merge normal .. fara errori
    1 point
  24. Eu am schimbat bateria la una dintre telecomenzi la PBV1 pri decembrie 2018 si inca tine. Poate au altfel de baterii .... habar am. Am platit cca 70 lei mat/man.... parca.
    1 point
  25. Salutare și scuze pentru dublu post. Am fost puțin cam ocupat in perioada asta cu sesiunea, însă revin cu un răspuns legat de problema pe care mașina tatălui meu o avea. Problema a fost remediata in urma cu aproximativ 2 săptămâni, și se pare ca pornirea grea se datora unui releu electric, care trimitea curent la bujii. Se pare ca un “picioruș” era oxidat/ruginit/nu știu exact ce, ideea e ca nu mai făcea contact, iar la pornire bujiile erau inexistente. A fost înlocuit releul respectiv, și mașina pornește la sfert. Daca cineva mai întâmpina astfel de probleme cu pornirea, recomand sa se verifice și respectivul releu, si apoi sa fie luate in calcul si celelalte variante. Pe tester nu arată erori, ci trebuie verificat manual, fie de proprietar, fie de un electrician. Eventual voi reveni cu un edit/răspuns cu codul piesei, pe care momentan nu îl știu. Va mulțumesc tuturor pentru răspunsuri. Toate bune.
    1 point
  26. Si revin cu niste poze mai "curate"...recent am pregatit masina pentru un eveniment la care am luat parte si daca tot era masina super curata si vremea faina, am si facut la poze sa am....si parte din acele poze le-am ales sa le urc aici.
    1 point
  27. Update , masina a primit un RNS 510 After , sunt foarte multumuit de aparat , se misca foarte ok .. + cateva plusuri fata de un RNS oem , dpmdv isi merita fiecare banut , mentionez ca aparatul este nou
    0 points
  28. Din punctule meu de vedere ai gresit si cu uleiul (dar asta se remediaza) si cu aditivul masii. Nu ai nevoie de asa ceva in motor, pune un ulei bun si aia e!
    0 points
  29. Ai atâtea alte alternative de ulei și tocmai.pe ăla l ai băgat. Daca a fost recomandarea service ului tind sa cred că nu sunt Profi.
    0 points
  30. Frumoasa, drumuri bune si amintiri frumoase cu ea din concedii!
    -1 points
  31. Am facut si eu o resoftare...la caxa...?
    -1 points
  32. Si ce faci daca mai ai autonomie 60km si trebuie sa ajungi la Ploiesti, si te prinde o ploaie de trebuie sa mergi cu stergatoarele tot drumul? ? Sunt rau intentionat, stiu.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!