Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.06.2018 în toate secţiunile
-
Salut colegu' @Bitter_Sweet! Eram pe drumul spre service Am overhaul-uit etrierele si am pus discurile de 370 Asta e pe stilul "am si eu un Golf exact ca al tau" Am vopsit miezul negru ca sa fie bine Nici nu par asa mari sub 19 Si crème de la crème Praful de pe bord e in ton cu alcantara3 points
-
Uleiul Castrol nu are nici o problema ca specificatii, este un ulei mediu pe fisa tehnica care obtine uzuri normale. Problema cu acest ulei este provenienta. Este suficient sa prinzi 1 singura data un ulei slab/contrafacut/lungit ca sa-ti faci masina zob.2 points
-
@xdx Multumesc. @czsilviu Mersi de interventie. Am dat comanda de OE, asteptam sa vina. @Muale Daca ar fi fost set de manuala l-as fi luat eu, asa ramane sa ma interesez ce si de unde sa cumpar sa iau ceva bun. Cu luminile ambientale sper sa-l conving pe colegul EEXCALADE sa-si prinda degetele . Pentru retrofit de lumini de picioare inca nu stiu ce piese am nevoie si daca e neindemanatic proof probabil ca o sa le montez eu. Astazi au ajuns presurile de cauciuc OE pentru fata si spate, solutia pentru chedere si spuma de curatare magica ce sterge tot, chiar si unele pacate. Astazi a fost ultima zi alaturi de vechiul A3, sau cum ii spune viitoarea sotie, Toothless. Dupa cum zice si vorba, e clar ca prima nu se uita, dar lasand nostalgia la o parte, e timpul sa fie prima masina a altcuiva. Diseara se lasa cu batistuta scoasa si lacrimi ca la lansarea Titanicului. Mai jos am strecurat si o poza cu inculpatul.2 points
-
CC-ul a primit deja cadoul de Craciun... jante pentru iarna de 17 inch St. Moritz, echipate cu cauciucuri M+S Continental ContiWinterContact. Dimensiunile pneurilor sunt 205/50/r17 (destul de inguste...inteleg ca sunt bune pe zapada) si sunt self-sealing, ca si cele de vara, ceea ce imi da un puls de siguranta. Asteptam iarna sa vedem cum se comporta.2 points
-
am si eu o curiozitate: de ce ai pus metabond la un motor practic....nou ? .. ma rog, cu reparatie capitala..... multumesc2 points
-
Salut! M-am gandit sa revin cu rezolvarea problemei: a trebuit schimbat termostatul. (40LEI piesa), treaba de 5min. Numai bine!2 points
-
Salutare din nou ? Fost si actual posesor de masini de clasa medie/mare, am hotarat sa trec la un GTI:) Din pacate o sa ma despart de 535d-ul actual pompat in aproape 400hp si 780 (nu va legati de cai, detin fisa dyno:P ), cu extra multe dotari, printre care scaune confort active de M5 si alte cele. Asadar dupa cateva masini vizualizate prin Ro, am ajuns in Ungaria. 2.0TSI de 155KW, DSG, DCC, comenzi volan, parktronic, cauciucuri Yokohama Parada Spec 2(ca noi care doresc sa le vand, pentru ca le uzez aiurea in oras), led spate, Xenon, Carte service, Intrari la VW etc. Am nevoie de cateva sfaturi legat de admisie, evacuare si arcuri. Legat de admisie, am vazut ca sunt kituri de carbon care vin cumva in trager direct. Stiti cumva de unde se poate achizitiona din RO asa ceva? Ce recomandati care ati mai folosit si de ce? MA vazut Pipercross, Injen si Oettinger. La evacuare as vrea ceva sa sune putin mai sportiv, dar nu deranjant la drum lung. Sfaturi? La arcuri inca ma gandesc daca da sau ba.. nu as vrea ca masina sa scuture mai tare. Voi ce ati folosit cei care aveti DCC? O sa urmeze curand si un soft.. prima data sa pun admisia, evacuarea si cred un IC mai mare. Inca nu stiu daca de S3 sau altceva(si legat de IC vreau cateva pareri). Farurile fata sunt xenon dar nu au led-uri. Se pot monta OEM sau am nevoei de alte faruri? Am gasit un set de faruri cu clemele rupte si ma gandeam sa fac conversia de capace. Se schimba/desfac greu?1 point
-
Ce curata arata!!! imi place mult. Imi plac si jantele astea, cu o singura mentiune, poti pune niste distantiere/flanse? Mergi la colortuning in Buc (cu programare inainte deci suna) si pt 80 ron iti pune folie lumar groasa pe faruri. Merita protejate.1 point
-
1 point
-
Merci frumos pt update, urmeaza si la mine Sa le uzezi sanatos si fara incidente!1 point
-
Cum azi am avut treaba la ANAF si a trebuit sa traversez Comuna Drumul Taberei si... Lungitura Ghencea am produs si un filmuleț pe timp de noapte. Actiunea se petrece pe A1, sensul spre București, km 38. Camera e un Xiaomi Yi International Version (WiFi)1 point
-
1 point
-
Ai atâtea alte alternative de ulei și tocmai.pe ăla l ai băgat. Daca a fost recomandarea service ului tind sa cred că nu sunt Profi.1 point
-
Am reusit azi sa fac un drum ceva... mai lung (mi s-a facut pofta de o friptura de vita cu ceva brownie obssesion pe post de desert) asa ca am testat noile faruri. Am iesit pe centura, m-am infipt in primul DN si ne-am oprit in primul... municipiu. Gasit centrul vechi, gasit restaurant... etc etc. Cand am terminat deja soarele era sub orizont asa ca am decis sa fac un mic ocol si sa ma intorc pe A1. Farurile isi fac treaba neasteptat de bine, mai trebuie unu-doua mici reglaje (au venit gata reglate din fabrica). Becurile, idem. Traficul insa m-a intristat: semnalizarea este optionala mai ales la iesirea dintr-un sens giratoriu. Cred ca o sa imi cumpar un glob de cristal ; sunt o gramada de conducatori auto care doar ating maneta de semnalizare; masina ar trebui sa poata semnaliza de 3 ori; de cele mai multe ori, insa, nu prea iese manevra (acum mult timp pe cand era fitza sa ai mirror down pe oglinda dreapta toata lumea circula cu butonul de regaj al oglinzilor pe pozitia jos - dreapta nu conteaza ca masina a costat 3 rinichi si stie bluetooth, android auto sau carplay; daca nu ai paleta de tenis la ureche, n-ai valoare; vezi mai sus. farurile: de mult timp n-am mai vazut atatea lumini albastre, faruri matuite, HID-uri in far cu oglinda; cred ca vreo 5 ani nu mai am voie sa fac radiografii. lumini de ceata: absolut toate masinile cu care m-am intalnit/m-au/le-am depasit aveau proiectoarele aprinse. Nu conta ca vizibilitatea in aer era >10km. Daca n-ai lumina, n-ai valoare. Aceiasi conducatori auto care ziua merg cu toate luminile stinse (daca ai noroc pornesc un W5W) pentru ca virgula consuma. Cativa aveau si lampa de ceata (spate) ON ca... de ce nu. politia... 2 radare in boschet si ceva clienti pentru viteza (probabil) ca n-am vazut numere ridicate sau chestii in genu in continuare conducatorii auto franeaza instinctiv la vederea organului. drumurile: A1 e o gluma; parapetul metalic "nu (mai) protejeaza de luminile din fata". Sa fie din cauza ca toata lumea a trecut la CUV/SUV sau pentru ca au tot inaltat asfaltul fara a "rascheta" vechiul start de uzura si acum... asta e, suferim; intre Bolintin Vale si Centura Bucuresti, banda 1 e ca dupa bombardament, peticita, denivelata... pe podul de la km 38 devine o aventura B1. o gramada de masini oprite... ca aici am treaba, nu conteaza ca incomodez traficul sau, si mai frumos, mmergand cu 30 in zona cu 50 si coada de 20 de masini in spate; linia continua sau dubla continua nu exista; depasirea coloanei urmata de repliere fortata este la ordinea zilei. Mai sunt multe de zis dar... deja incep sa ma enervez. La sfarsit atasez un consum: Cam 200 de km a fost toata plimbarea, cu ~60 de km/h media, vreo 10 minute in trafic bara la bara pana am iesit din Bucuresti, 32 de grade la plecare - AC la 20 de grade tot drumul, 2.5 persoane in masina + ceva bagaj. Adaugand calitatea localului si a mancarii... am iesit mai ieftin decat metrou + taxi in Bucuresti. Vinul il degust dupa ce apas "Submit Reply"1 point
-
1 point
-
Off ,of ....cum ne luam masini staine ...dar nu ne permitem sa le intretinem ...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut, De ceva timp ma uit dupa o masina de familie. Am gasit anuntul din poza de mai jos. Masina foarte misto: xenon,trapa,distronic, ingrijita. Un singur defect insa - km dati inapoi, de la 230000 la 198000 Tinand cont ca diferenta de 30k km se face in aproximativ 2 ani in RO si pretul era unul destul de mare, 10900eur, am hotarat sa nu o iau. Pentru alti posibili clienti pun VINul masinii: wvwzzzauzfp543135 si pozele din raport cu nr real de KM. In caz ca sunteti tentati sa o cumparati, macar sa o faceti in cunostinta de cauza:1 point
-
1 point
-
Nu se mai fabrica segmentii care sunt pe masina. Sunt disponibili doar segmenti noi care se potrivesc doar pe pistoanele noi care se potrivesc doar pe bielele noi ..... Numai setul de biele costa in jur de 1000 € ?1 point
-
La reparatia asta nu trebuie sa lipseasca micrometrul si ceasul comparator de masurat alezaje,ele decid.1 point
-
Inainte de a cumpara piesele masoara blocul ,90% e ovalizat si in acest caz trebuie sa inlocuiesti tot motorul cu unul din 2013-2014 (am avut problema asta ,tot la cdaa)1 point
-
Stiti momentele alea cand ea vine mieroasa si spune “Imi speli si mie masina?! Te rooog!” sau “Imi faci si mie plinul?!” ?! Ei bine sunt valabile si cand masina este electrica. Si asa te trezesti in situatia asta... Asta si pentru cine se intreba ce face masina cand intra pe rosu. Aprinde un bec in bord! Cand am ajuns sub 10km range mi-a dat mesaj de avertizare ( asta face si la 30 si la 15 km range) si mi-a activat automat Eco+, oricum mergeam in Eco+ dar ea a scris acolo... In teorie range-ul ala ar trebui sa fie cu panica pentru mai toti soferii; in realitate stiam ca ajung lejer si mai aveam baterie si sa caut alt punct de incarcare daca acesta nu era liber. Din fericire, desi era aglomerat, statia era libera asa ca a trebuit sa improvizez, cablul de incarcare la statiile de 50kW este foarte scurt, dar a mers. Chiar si asa tot e mai bine varianta aceasta fata de cealalta masina la care lucrurile nu evolueaza deloc in bine... In ritmul asta Leon-ul nu o sa mai fie schimbat cu un Karoq/Kodiaq/Tiguan/Ateca ci cu prima masina care-mi ofera un minim de 400km reali range full electric. Si pe care sa mi-o si permit!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nimic nou sub soare pe aici. Strangem piese Dupa o lunga perioada de cugetare am decis sa trec la suspensie reglabila (doar pe inaltime). Aveam pe lista asa: Eibach Pro-Street-S, H&R Twin-Tube, Bilstein B14 si KW V1. Am rasfoit o gramada de forumuri de afara si am sters Bilstein de pe lista pt ca am citit ca ar fi destul de rigida pt daily. H&R la fel. Intr-un final am aflat ca amortizoarele de la Eibach Pro-Street-S sunt facute de KW, iar arcurile de la KW sunt facute de Eibach; deci Eibach-ul reglabil e de fapt un KW V1 mai ieftinut. A ramas Eibach Astea cica ar fi cele mai comfy. Am luat si absolut tot hardware-ul necesar pt schimbarea suspensiei, flanse fata de TT, rulmenti de GTI, flanse spate de GTI, toate suruburile, OE tot. Saptamana viitoare ne apucam de treaba Am primit si throttle pipe-ul de la Neuspeed, mai trebuie sa ajunga cotul siliconic Forge si le montam. OE vs Neuspeed: In rest nimic, mai o vorba, una alta TT-RS cu EFR8374 #goplay Sper sa primesc si discurile de TT-RS din UK in viitorul apropiat. Am luat pt etrierele fata pressure seals si dust boots originale Brembo, le facem new Drumuri bune sa aveti!1 point
-
Am reusit sa montez sambata aripile Mai trebuie reglata un pic bara, nu-s 100% multumit dar acum e cat de bine se poate, nu ma apuc pe vremea asta de ea. Pe partea soferului nu am putut sa o aranjam la fel de bine ca pe dreapta la imbinarea cu usa.. Meh, or fi ele SRS, dar tot fibra e Am comandat Michelin PS4S 225/35/19 pt jantele Rotiform, sper sa ajunga saptamana viitoare. Poate trece si iarna pana atunci Original: SRS: Wide Cum arata jantele originale sub SRS. Si am si distantiere de 15mm pe ele.. E ceva diferenta vs original: Am cumparat si un cluster premium dar nu am reusit sa-l montez, n-au reusit baietii la care am fost, ba ca e de la kessy, ba ca e de la softul Revo. Sper sa reusesc sa gasesc pe cineva care sa-l puna Momentan stau cu el in casa In rest toate OK. Facut schimbul de ulei la DSG la 108.600 si revizie motor la 109.050. Current ODO 110800. Drumuri bune!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Revin cu detalii noi despre masina pe aici. Am facut un tur prin Europa, iar astazi am ajuns la 40k km facuti impreuna intr-un an si noua luni de cand a prins viata masina. Dat fiind faptul ca sunt multe zone pe autostrazile din Germania unde nu exista limita maxima de viteza, am testat si topspeed-ul masinii, cu 4 persoane + portbagaj plin pana la refuz - masina lasata de fund ca in postul de aici: Top speed - 230 in conditiile date, linie dreapta destul de lunga - dupa 200 urca destul de greu. (sper ca nu-mi iau iar warn pentru vitezele astea, am precizat clar unde si in ce conditii am rulat asa, deci nu am incalcat nicio regula de circulatie!) Cred ca asta poate fi un test concludent pentru cei care sustin ca 1.4tsi este un motor "lesinat" pe o masina de talia Superbului - ca reper, cu Octavia tdi n-am reusit sa ajung niciodata la vitezele alea. Pe langa asta, consumul la mers constant pe Autobahn ~180-190km/h e undeva in jur de 9% - foarte bun zic eu pt viteza aia. Am mers aproape peste tot pe unde aveam voie cu 180-190km/h constant, iar turbina nu se simtea lesinata asa cum am mai auzit pe la altii ca ar putea fi motoarele astea mici dupa ce tragi de ele cateva zeci de minute la viteze mari. Urca la fel de usor in continuare de la 100 la 200km/h. Temperatura uleiului statea la viteze constante de 130-140km/h undeva in jurul a 110-112 grade, cu varfuri de 114-115 grade, iar la viteze de peste 160km/h temperatura scadea spre 108 grade Celsius. Probabil ca la viteze mai mari pornea si al doilea ventilator si astfel scadea mai mult temperatura uleiului (e doar o idee, nu stiu daca bat campii sau nu, dar asta am constatat). Un minus dupa drumurile facute in ultima saptamana as putea spune ca il reprezinta franele. Pentru masina cu 4 oameni si portbagaj plin franele cred ca sunt putin subdimensionate. Dupa repetate franari de la viteze de 200km/h pana spre 100km/h (zone cu limitari pt lucrari) cand apasam frana efectiv pedala imi juca sub picior ca si cum discurile s-ar fi ovalizat si scoteau un zgomot ca si cum nu mai sunt drepte si franeaza in suturi, iar la unele opriri am observat ca erau foarte incinse (aveau o culoare movulie si emiteau o caldura foarte mare). Dupa mai mult mers fara franari de la viteze mari reveneau la normal, deci discurile nu s-au ovalizat, insa cred ca pentru rulaj preponderent pe autostrazi franele sunt subdimensionate (cel putin pe motorizarea asta - nu stiu daca pe 2.0tsi sunt frane mai mari, dar banuiesc ca da). Un alt plus: confortul care se simte foarte mult la drumuri de peste 500km intr-o zi. Anvelopele Falken incep sa arate destul de repede parca semne de uzura - dupa cateva mii de km la viteze mari se vad clar diferente la uzura fata de ziua dinainte de a pleca din tara. Oricum, daca e cazul, in primavara viitoare le inlocuiesc cu altceva mai ok. Pe curbe insa stau foarte bine, nu scartaie aiurea, nu pierd aderenta nici la franari bruste, nici la accelerari bruste, mai ales dupa ce s-au incalzit. Inainte sa plec am verificat uleiul, ma asteptam ca dupa turul asta in forta sa manance ceva ulei, mai ales pentru ca a fost foarte incarcata si am mers cu viteze mari, insa la intoarcere uleiul era la acelasi nivel (poate foarte foarte putin mai jos, dar insesizabil la ochi). Antigelul a scazut putin insa, dar nimic semnificativ. Probabil ca la fel ca la cealalta masina, din cand in cand mai trebuie si ala completat (o data la 20-30k km probabil merg vreo 500ml adaugati). Cu benzina - mersul in 2 cilindri se face simtit in continuare cu benzina OMV si din Austria, si din Germania, la fel si cu BP din Franta. O alta benzina cu care nu se simte deloc mersul in 2 cilindri este cea de la Esso de 95, din Germania. A mers perfect cu plinul facut de la ei. Dupa ce am alimentat din nou de la OMV Austria, a reaparut mersul acela putin trepidat in 2 cilindri. Dupa ce am ajuns inapoi la Ploiesti si am terminat plinul de la OMV AT am bagat inapoi Rompetrol 95 si a inceput din nou sa mearga impecabil. Deci voi ramane pe Rompetrol 95 in tara, iar in afara daca mai ies voi mai incerca si altceva, iar in Germania voi alimenta de la Esso cand voi avea ocazia din nou. As spune deci ca e destul de pretentios acest ACT la benzina, insa pentru cine nu e foarte pretentios, cu siguranta nu sesizeaza diferenta. Am folosit Waze pe tot parcursul vacantei cu Samsung S9 Plus, fara nici macar un crash sau o problema prin Android Auto. O singura data a pierdut traseul cand am schimbat roaming-ul din Germania cu cel din Franta, insa la un refresh l-a reconfigurat si a mers in continuare fara probleme. In continuare nu am nici macar un greieras in masina si nici vreo alta problema, fapt ce nu poate decat sa ma bucure avand in vedere ca pe aici se plang multi colegi cu Superb 3 de tot felul de probleme. Un alt mare plus pe care pana acum nu l-am descoperit: spatiul imens pentru pasagerii spate! Am stat cateva sute de km in spate, de relax, suportul de tableta e foarte bun pt drumuri lungi iar spatiul din spate te face sa te simti intr-un apartament, nu intr-o masina. In fata nu-ti da senzatia de asa mult spatiu masina, insa cei din spate sunt privilegiati din plin. Atasez si doua poze.-1 points
-
din punctul meu de vedere un astfel de topic trebuie deschis dupa ce masina primeste niste imbunatatiri fata de fabrica sau chiar fata de ceea ce se poate pune in fabrica. masini stock ( indiferent de nivelul de echipare ) putem vedea pe siteul producatorului/dealerului-12 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00