Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.06.2018 în toate secţiunile

  1. Copiii au intrat in vacanta, ursul la hibernare iar eu trec pe 2x2
    4 points
  2. Pt ca : 1. Lupele sunt mai mici iar look-ul este kitch ( astea depo arata la fel ca cele oem ) 2. Calitatea nu este sub cele pe care le-am luat 3. De vopsit nu stiu ce sa zic 4. Nu am incredere in calitatea lucrarii pe termen lung 5. Xenon nu ii voi pune pt ca nu am spalatoare si nici autoleveling Dar da, costurile erau mai mici (~ 1/2 ) insa nu iesea ceea ce imi doream.
    2 points
  3. da se poate ....sa schimbi motorul cu unul pe benzina. nu exista alte injectoare la cayc decat cele VDO sau cele OEM care sunt tot cele VDO . pe cat de indrazneata e ideea pe atat de imposibila... cayc foloseste injectie vdo si nu o sa se poate face nimic nici o data ,,,nu ai cum sa schimbi providerul"...
    2 points
  4. Asta poate GTE-ul la drum lung. Portbagaj full, bancheta spate idem, 2 persoane. Deci am ce mi-am dorit, Passat B8, senzații de mașină electrică, in oraș costuri derizorii, autonomie fără nicio grijă si consum mai bun decat am avut la b7 diesel.Pentru mine o masina all in one
    2 points
  5. Dupa un mini concediu in acest weekend, astazi am facut schimbul de ulei ( il schimb la ~ 6-7000 km ), si a primit un cadou foarte dragut, farurile Depo cu lupa. Asadar, mai ramane vopsitul si masina va arata cum imi doream.
    1 point
  6. Eu cred că ai nevoie și de o camera (in oglindă parca se afla) care să îți scaneze marcajele de pe drum.
    1 point
  7. Inca un upgrade pe care mi-l doream erau manerele cu iluminare. Asa ca le-am licitat pe ebay si le-am castigat. Acum ca mi-au sosit vin si intrebarile ☺: mai este necesara o codare pentru a functiona? Imi trebuie o alta mufa si eventual si alte fire trase pt a functiona? Multumesc anticipat pt orice informatie.
    1 point
  8. Incalzirea auxiliara e programabila, ptr cine are un program fix de plecat de acasa/de la munca pui 2 ore la care sa porneasca incalzirea si ai rezolvat si aspectul asta Asistentul de parcare l'am incercat de 2 ori, mi s'a parut ca dureaza prea mult. Nu l'am incercat insa in locuri unde ar fi fost la limita, sa vad cad de precis ar parca, senzorii si Area View mi se par de ajuns ptr locurile inguste Orice sistem de asistenta e bine'venit, atata timp cat nu te bazezi pe el
    1 point
  9. Daca te referi la faza cu Felgenschutz, am luat de bun raspunsul ca cele Bridgestone pe care le-am luat eu sunt mai bombate pe lateral, sincer sa fiu pana acum nu am racait cu janta bordura, deci e posibil sa fie si asa ...n-am mai trimis mail la Bridgestone desi asa mi-am promis ... posibil sa fi postat in alt topic treaba asta si sa-mi iau iar sut, pe spate am 2 vechi care-s uzate pe lateral dar pe mijloc mai merg cel putin 1 an, pe fata Bridgestone noi .
    1 point
  10. Exact. 2.0 TSI e uns cu toate alifiile:)) Referitor la DSG 7, ( am aceasta cutie pe Polo-ul celalalt) nu rezista cuplului de 300 si ceva NM. Mie mi s-a parut o cutie excelenta, schimba repede si precis, rar avea momente in care sa nu stie ce sa faca, kikdown fantastic. Singura problema a reprezentat-o ambreajul uscat, care la 30.000 de KM a fost schimbat deoarece s-a macinat. Prefer de 1 milion de ori un ambreiaj umed, mai ales dupa ce am patit cu aceasta. ( cei de la Constanta au dat ambreajul acesta ca defect de fabrica, un bug al cutiei de viteze, si am schimbat ambreajul gratuit, noroc cu ei) si da, m-am gandit si la potentialul de Tuning. pot scoate si 500 de CP daca ma chinui putin:)) VA PREZINT, ZÄ POLONIK ghe - te - i
    1 point
  11. Frumosa foc, am un vecin care are una pe negru, arata bestial. @sir1andrew dar de ce nu ai configurat-o tu de la 0? Nu inteleg..2 luni asteptare...dar merita, simti ca e masina ta. Si eu am asteptat 2 luni si mi-am facut configuratia cum am vrut eu. Vad zeci de passat-uri B8 in traficul din Italia, dar nici macar una nu are culoare ca a mea ? . In fine, drumuri bune iti doresc sa o folosesti sanatos!
    1 point
  12. Eu cred ca daca nu stai la casa, ci la bloc si nu ai loc de parcare pe care sa il vezi de la balcon nu merita sa iti iei incalzire auxiliara. Tot trebuie sa te duci langa masina ca sa bata telecomanda asa ca mai bine pui contactul si asta e. Parbrizul incalzit si scanele incalzite merita din punctul meu de vedere. Eu cred ca asta cu rentabilitatea unei optiuni e relativa la fiecare persona si fiecare trebuie sa o gandeasca raportat la situatia lui particulara. Eu spre exemplu locuiesc in Bucuresti, in Militari si parcam pe unde apucam (pana acum cateva zile cand am reusit sa prind un loc apd intr-un Smart Park). Pentru mine a fost importanta functia de parcare automata, pe care doar cine nu a folosit-o o poate considera inutila. Parcheaza in spatii incredibil de mici cu rezerve f mici atat in laterale cat si fata spate. Stiu ca o sa spuneti ca sunt femeie si deasta imi place, nu are nicio treaba, doar cine nu a ajuns vreodata pe vreo alee stramta din Bucuresti noaptea si a trebuit sa parcheze lateral cu masini parcate si pe stanga si pe dreapta si loc doar cat sa treaca masina, nu stie despre ce vorbesc si cat stres e sa parchezi o masina mare. Un alt exemplu de "fita" este sunrooful panoramic. Sotul a insistat sa il luam iar eu am fost sceptica..acum dupa 5 luni pot spune cu mana pe inima ca iubesc acel sunroof si nu mi-as putea imagina masina fara el. Confora luminozitate si senzatia de spatiu. Cred ca pentru o familie cu copii este un must have. Mersul la munte sau in excursii e o cu totul alta experienta cu acel sunroof. Noi am luat si pachetul de asistenta sofer 5.. si pot spune ca asistenta aia la mars-arier ne-a salvat de doua ori de a lovi masina ( vina noastra.. neatentie.. se intampla tuturor). Lane assit desi multora li se pare inutil eu personal consider ca 1 data in viata are potentialul de a iti salva viata. Nu stiu cati dintre voi au avut curiozitatea sa vada ce face daca chiar nu pui mainile pe volan ( adormi sau lenisi) .. te zguduie de cateva ori cu frane scurte.. scoate sunete.. si pana la urma opreste incet cu avariile pe banda pe care esti ( nu trage spre banda de urgenta pe autostrada spre exemplu). Eu personal cred ca si daca 1 data te salveaza de la a intra in parapet merita aia cateva sute de euro.
    1 point
  13. Sa o stapanesti sanatos! Polo gti e chiar pocket rocket, usor si rapid. Faptul ca au renuntat la 1.4 tsi cu compresor si turbina si au trecut la 2.0 tsi (contrat celorlalti producatori care tot micsoreaza motoarele, cum ar fi noul fiest st cu 1.5 in 3 cilindri...) e un mare plus, mai ales dpdv al fiabilitatii. Nu pari prea incantat de cum e configurata masina, de ce nu te-ai orientat catre o comanda noua? Astea doua sunt legate. Ii faci rodajul cum trebuie, ai grija de ea cat e noua si o sa aibe si ea grija de tine mai incolo. II dai in gura din primi 10 km si atunci fii sigur ca o sa manance si ulei.
    1 point
  14. La recomandarea colegului @deenman am luat de la Mol o solutie pentru indepartarea insectelor decedate pe botul ursului. Astept sa se iveasca un drum mai lung ca apoi sa vedem cum actioneaza aceasta solutie.
    1 point
  15. Azi am fost putin in vizita la tara... a venit Mosu': Adaugand 2xH1, 2xH7, 2xPY21W si 2xW5W am obtinut: Next... capota revopsita
    1 point
  16. 1 point
  17. Cu ce viteza medie? Mi se pare la fel de importanta precum consumul
    1 point
  18. Ai de unde alege. Valvoline, Motul, Fuchs, LM si nu numai... Cu schimb la 10k km sau max. 15k km, ai de unde alege. Toate stau bine in acest numar de km si regim climatic. Ai destule pareri pertinente din partea colegilor, parcurge cateva pagini doar.
    1 point
  19. Daca ai garaj, adica bune conditii de pornit iarna. Poti sa l tii doi ani. Insa, masina in strada, drumuri scurte, nu, nu merita. Iar de 30K km, uita. La 15K km este suficient. Personal, il schimb la 10k km.
    1 point
  20. Cu ObdEleven poti face de toate. Doar sa stii exact ce sa modifici si unde ca sa nu strici ? Aplicatiile din Obd cu credite sunt pentru habarnistii ca mine. Din 2 click-uri activezi cate ceva(10 credite = 1 aplicatie simpla...le poti faci in 2 zile daca te uiti la 10 reclame de 5-30 secunde, cele mai "importante" =100 credite)... Pentru kodiaq sunt putine aplicatii...chair si karoq-ul sta mai bine iar superbul triplu ca numar. ...dar am reusit si modificari cu long coding si adaptation unde erau mai simple. Inteleg ca poti fqce absolut orice fqci si cu vcds...doar ca ...la un pret de 6 ori mai mic ( ma refer la pretul "mufei" +aplicatia din google play...acest tip de modificari fiind gratuite). Daca sunt scrise explicit modificarile si le respecti intocmai nu ai cum sa dai gres. Se gasesc pe diverse forumuri liste "tried and tested" cu ce poti modifica, unele se potrivesc si de la alte auto, altfele nu. In alta oridine de idei: Montat folie display - 60 lei...clara antiamprenta la SC INNO 3D Solution...se vede chiar mai clar ecranul acum Montat folie Llumar de 200 pe faruri si 150 pe proiectoare = 380 lei la FXAuto. Incercat indreptat mica indoitura la Turbocon-ul cel recomandat de cineva mai sus....dezamagitor. am ales sa merg la ei pentru ca mi-au zis ca o repara fara sa-mi dea usa jos spre deosebire de ceilalti la care am cerut informatii. Si dupa ce s-au chinuit cu ventuze pana a ramas vopsea pe ele...propunerea era sa dea gaura in portiera pe interior ca sa aiba pe unde impinge...dar nici asa nu aveau "pozitie" de lucru...apoi propunere sa dea jos la pretul de 450 lei. Cand i-am raspuns ca la "Fara Indoiala" imi dadeau usa jos si o reparau cu 240 lei a zis ca "Fara Indoiala" e cel mai bun si chiar mi-l recomanda sa merg la el ca face treaba foarte buna...el nemaidand decat o singura usa jos pana acum....
    1 point
  21. Si un update la player in dimineata asta, RCD 330+ ( color, touhscreen, bleutooth, functie mirror link, telefon, etc )
    1 point
  22. Ai mers cam "ilegal". Cred că și bicicletele te-au depășit. Oricum, cam pe la 7.5-8 consumul real, tot e bine pentru un motor atât de mic.
    1 point
  23. Nu cred ca este o problema...as fi observat cand am parcat acasa, totul era la locul lui, mai ales ca parchez langa trotuar...si am masina doar in stanga, deci as fi observat zic eu. Oricum m-ai pus pe ganduri :)))) Mai fac azi cateva teste. Toata operatiunea a durat undeva la 4 ore. Nu sta nimic prost sau nelalocul lui la prima vedere.
    1 point
  24. Nu a fost bataie de cap absolut deloc, atat timp cat service-ul stie ce face. Confirm cele spuse de @BLiTZ, exact acestia au fost pasii descrisi si executati. ( din pacate cei din bucuresti si-au cam dat cu stangul in dreptul si nu au stiut ce poate sau cum poate camera aceasta...dar se pare ca s-au inselat multi legat de camerele low si high...la superb exsita un singur cod de camera si merge brici daca stii sa o calibrezi, sa o codezi si sa o instalezi) Camera merge impecabil, este functionala 100% si nu difera cu nimic fata de echiparea de fabrica. Are si toate functiile disponibile - 180 grade, vedere in jos pt carlig etc. Multumesc celor de la DELCAR Brasov si in special domnului Cristian Trifan. Au avut si echipamentul dar si cunostiintele necesare sa faca operatiunea fara probleme. Daca aveti de gand sa va montati asa ceva pe masina, recomand cu caldura sa va duceti la ei. Sunt fericit...am camera
    1 point
  25. Scurt si la obiect: 1. camera kit original vine fara software in ea (in controllerul ei). 2. sunt necesare resoftari, codari si reparametrizari ale mai multor controllere responsabile de buna functionare a camerei: gateway, steering wheel electronics, multimedia, camera etc. 3. punctele 1 si 2 se rezolva doar in reprezentanta cu testerul original si cu o conexiune securizata la serverele Skoda, doar dupa ce in prealabil se modifica in serverele Skoda echiparea masinii, sa se stie acolo ca s-a montat kitul de la 1. 4. dupa 1-3 se face calibrarea camerei. Camera SH gata calibrata nu rezolva punctele 1-3. Doar 4 dar ala e fix nimic. Punctul 2 se poate rezolva temporar cu codari manuale, offline, dar sunt valabile pana la prima intrare a masinii intr-un service autorizat pentru vreo resoftare sau altceva. In momentul cand s-au accesat serverele Skoda si codarile NU sunt ce e definit la Skoda ca si echipare pe masina, se rescriu automat cu ce stie Skoda. Si Skoda, nu va sti ca auto are camera pana nu se parcurge pct. 3, a 2-a parte. Cam asta e treaba. Kitul original, dupa instalare etc etc functioneaza EXACT ca si echiparea de uzina. Nicio diferenta.
    1 point
  26. Buna ziua, Am primit acceptul de la leasing, drept urmare voi fi al doilea posesor de Polo GTI din Romania( mi s-a spus ca a mai fost livrat unul in Timisoara inaintea acestuia) Masina este preconfigurata, aflata in stock-ul celor din Timisoara. Este rosie, are jantele pe 17 inch, iar ca dotari optionale: -Crusie Control Adaptiv ( DESTUL DE UTIL) -Camera marsarier ( SEMI INUTIL) -Pachet Iarna ( UTILE scaunele incalizte si cam atat) -Car net + Apple Car Play, Android Auto, 2 muse USB + Incarcare Wireless ( COMPLET INUTIL) -Climatronic pe 2 zone ( pot trai si cu robinetii de la aerul conditionat manual, oricum RUSINE VW ca in secolul 21 inca aveti aer conditionat manual la o masina destul de scumpa pentru ce ofera) ( nu am inclus dotarile standard, dar pot enumera cateva - Volan piele cu padele si butoane, sensori Parcare Fata spate, stopuri LED si cateva mici chestii irrelevante - tapiteria specifica, ornamente bord rosii, plafon inchis la culoare, pedalier de aluminiu, etc...) Ce mi-as fi dort pe masina - faruri full LED (100% UTILE, de data asta RUSINE persoanei care a configurat-o, bine ca a pus incarcare wireless dar a lasat-o cu halogene...) -Keyless Entry/Go( UTIL, prefer sa schimb un buton in masina peste ani decat sa schimb o telecomanda de la cat am uzat-o) -Suspenisa Adaptiva ( in anglia o ofera standard pentru ca au drumuri nasoale, exact ca noi) Din pacate masina este slab configurata, dar asta se observa si in pret , aprox 23.000 EUR cu tot cu TVA. Voi incerca sa postez aici tot ce cred despre masina, inclusiv poze, jurnal de drum, cum se comporta. Sunt posesor de Polo 2012, tot DSG, doar ca 1.2 TSI 105cp. In mare stiu cu ce se mananca acest model de VW, de aceea am optat tot pentru Polo. Am cateva intrebari, pe care le voi adresa aici, pentru posesorii de Polo GTI mai vechi (chiar daca este alt motor) sau chiar modelul acesta. 1. Trebuie sa ii fac rodajul? La polo-ul 1.2 TSI mi s-a spus din Dealership ca nu trebuie, acesta fiind masina sport, cred ca ar trebui. 2. Cam cu ce consum o sa ma confrunt? ( asta daca merg linistit, oricum celalalt polo haleste in oras 11-12 la mers mai indraznet) 3. Daca merg tare cu ea, trebuie sa ii mai completez cu ulei din cand in cand? 4. Merita sa ii pun Michelin PS4 sau sa o las cu cauciucuirle stoc ( de care habar nu am de care sunt, ar trebui totusi sa fie cauciucuri sport...) Va multumesc frumos!
    0 points
  27. am montat si arcurile.......in sfarsit . Retrofitul pe care l-am asteptat cel mai mult si care il pot descrie intr-un cuvant "Genial". Dupa multe ore in care m-am luptat cu suruburile OE care erau pline de LockTite am reusit sa montez si arcurile mult dorite. Cu acest prilej am reusit sa inspectez in detaliu toate piesele articulatiei , suruburile si eventuale defecte ascunse. Nu am gasit nimic in neregula , totul se prezinta "aproape nou" de la bielete,pivoti ,bucse pana la capete de bara. Arcurile de pe masina comparate cu cele de la Eibach arata cam asa : Dupa cum observati diferenta este milimetrica , dar cele de la Eibach sunt mai groase si au o spira in plus fata de cele Stock. Astfel montajul lor a fost cat se poate de "OE" . Arcurile vechi se prezentau aproape ca noi , cu mici exceptii de zgarieturi . Dupa 50 km parcursi am facut o prima masurare . Pe fata +3.5cm si pe spate +4 cm . Eibach spune ca ar trebui sa fie crestere egala de +3 fata/spate. De asemenea Eibach recomanda 1000km de rulare inainte de reajustarea geometriei deoarece arcurile inca lucreaza si nu au ajuns la "forma finala" . Deci mai mult ca sigur se vor mai lasa putin . Pozele de comparatie de mai jos au fost facute in aceiasi zi , aceiasi presiune la anvelope 2.3 si rezervor full doar la ~50 km si 10 ore distanta . Am vrut ca datele obtinute sa fie cat mai reale , asa ca am dat portbagajul si barele jos de pe masina si am facut full la rezervor dimineata inainte de masurare iar apoi seara inca odata "full" pentru masurarea nr 2. Imaginati-va cum am fost eu la pompa cand am bagat doar 5.5 litri seara la intoarcere doar de dragul testului. M-am simtit ca si cand as avea numar de Bulgaria Prima concluzie ar fi ca am pierdut cam 25% din comfortul anterior . Ma asteptam sa pierd mult mai mult ...sincer , ma asteptam sa pierd 60-70% din confort din rigiditatea arcurilor. Efectele care le-am observat imediat ar fi ca la franare mai brusa masina nu se mai lasa de bot asa de mult iar curbe masina nu se mai apleaca "efectul barca" asa de mult . Mi se pare mai stabila acum fata de arcurile Stock. O sa revin cu alte pareri dupa ce parcurg 1000km cu ele. Intr-un final am refacut si setarea de baza la Xenoane ca sa fiu sigur ca nu orbesc lumea prin trafic , cu toate ca la masurarea de inainte si dupa in aceiasi pozitie , acelasi punct diferenta la raza de lumina a fost doar de 5 cm mai sus cu arcurile Eibach . Am reglat farurile mai jos cu 5 cm apoi am memorat setarea si totul pare in regula acum. Saptamana viitoare o scot prin tara la plimbare
    0 points
  28. Eu am primit-o dar a fost intarziat transportul din Curtici catre dealer si aveam concediul stabilit, asa ca o ridic cand ma intorc. Oricum ai nostri sunt praf. Masina a facut din Curtici la dealer mai mult decat de la fabrica la Curtici. Concluzia o trageti voi...
    0 points
  29. Cred ca mai bine ne spui cat au demontat in masina sa traga firele, pe mine asta ma opreste la orice mod. Declipsate, plasticele nu mai stau niciodata ca noi.
    -1 points
  30. "Sky is the new limit!" Arata bine, 3 cm sunt insesizabili pentru un ochi necunoscator. Sa le porti cu placere!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!