Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.06.2018 în toate secţiunile
-
3 points
-
3 points
-
S-a vandut albastrica Ajunsese la 12 ani si 231.000 de km reali. Am trecut la next level. Golf VI Variant 2013 Highline, 120.000 de km, toate reviziile la reprezentanta. Ca dotari, cum se zice in limbaj de bisnitar, full cu piele. Avem asa: xenon, spalatori de faruri, senzor de ploaie, senzor de lumini, dsg cu 7 trepte, tapiterie cu alcantara, volan de piele cu comenzi si padele, tempomat, computer mare de bord color, navigatie RNS 510, Jante originale pe 17 de vara si respectiv 16 de iarna, pachet crom exterior geamuri plus bare de portbagaj, geamuri ionizate pe spate, proiectoare de ceata, climatronic, senzori de parcare fata/spate, carlig de remorca original, bla bla bla.....si nu in cele din urma, trapa panoramica Poza de la mamica ei din germania, undeva aproape de wolfsburg. Mai multe poze cand ajung in tara.1 point
-
1 point
-
E pe uds vad. Credeam ca merge varianta de pe audi, unde iei valoarea de la count si iti generezi un alt cod. Uite aici: http://www.audienthusiasts.com/Application_SVMError.html Da..codul rezultat e corect daca s-a plecat de la 5288.1 point
-
Exceptand cazul in care mergi incet, consumul la 2.0 este cam cat la un 1.4 TSI 125, cel de 150 consuma mai putin multumita ACT-ului1 point
-
1 point
-
1 point
-
DA,o interfata china poate sa nu vada erori existente .(am probat eu)1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sookie mie imi lipseste mint greenul de la Ibiza mai cautam inca o folie ceva ? Felicitari pentru achizitie si sa aveti drumuri bune !1 point
-
Am schimbat uleiul in cutie , au intrat 5 L, au schimbat și filtru, total costuri 1050 lei. Operațiunile au fost urmatoarele: demontat bateria -demontat tubulatura din plastic-scos filtru- inlocuit filtru-desfăcut buson mare--curs ulei~1l , desurubat buson mic -curs ulei~4 l- introdus ulei cu un fel de pompa- pornit motorul- trecut succesiv prin toate pozitiile schimbatorului de viteze inclusiv pe manual-pus testerul- verificat temperatura - făcut nivelul- făcut testare vdcs -luat banii?.1 point
-
"Imi place mult combinatie de culori si e ceva fresh pe strazile asta prafuite si pline de non-culori (mine included)" Da, am vazut-o pentru prima oara intr-un review de al lui Automann-TV. Dupa ce am vazut-o in video-urile sale in aceasta configuratie am ramas setat pe ea, mi a placut enorm de mult, imi place enorm de mult. O combinatie de culori vie care dupa research-urile mele post achizitie este extrem dar extrem de rara la nivel global. Poza din weekend cand am fost la spalatorie.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Avem si video. Cred ca va trebui sa ma reorientez si sa inlocuiesc suportul de tetiera cu unul de parbriz intrucat vibreaza cam tare si focalizeaza mai mult bordul. Recomandati un suport de s7 stabil care sa poata fi folosit si la filmare? Cu sorcova de senzori: primul a fost blind spot si asistentul la iesirea cu spatele - asta cedeaza primul cand da de praf, apoi a urmat front assist ( e prima oara cand m-a atentionat ca a devenit nefunctional), apoi presiunea la roti ca nu mai poate fi monitorizata, apoi senzorii de parcare ( de la crengi si malurile de pamant prea apropiate) si apoi si un triunghi galben cu semnul exclamarii care habar nu am ce reprezinta ( nu l-am gasit nici in lista din manual si nici in aplicatia MySkoda la rubrica de simboluri)...evident ca si-au revenit toate intr-un final ? Iar intre timp am reusit sa adaug si speedcam-urile in navigatie....1 point
-
O sa fie si filmarea. Vad ca de pe mobil imi da eroare la urcare pe yt, o sa incerc si de pe pc. Traseul este unul cu de toate, nu doar bolovanii ar fi o problema: rampe foarte abrupte la ascensiune si cu inclinație laterala care in combinatie cu pietrisul stâncos chiar iti ofera senzatii, portiuni foarte înguste unde ai de ales intre a merge pe buza prapastiei sau a te hârjâi de crengile brazilor, rampe prin padure pe care s-a scurs apa chiar pe traseul roții, portiuni cu apa si noroi din care nu stii daca iesi singur sau nu, copaci cazuti, pietre....dar odata ajuns in golul alpin la statia meteo din vârf rasplata curajului este mare. La baza traseului erau un L200 si o Vitara (model mai nou) ce au parcat si au urcat pe jos. Iar pe traseu o singura masina si inca una sus la statie, ambele dedicate unui astfel de loc.1 point
-
Eu zic asa: - daca vrei confort, consum mai mic si costuri scazute de inlocuire a cauciucurilor , ramai la 16” - daca vrei “sa faci sa fie frumos” si accepti pierderea de confort dar si costurile crescute, treci la 18” - 17” n-or sa fie nici la fel de confortabile si nici cu preturile reduse ale 16”, dar nici n-or sa arate la fel de bine ca 18”, nici ca ce modele gasesti, nici ca aspect pe masina. Si ia in calcul ca daca masina nu are suspensie sport (si ea venind din fabrica cu 16” probabil nu are), jantele mai mari (inclusiv 17”) vor arata ciudat (adica urat) si trebuie sa iei in calcul si investitia asta. Si daca tot vrei sa dai ~1.300 de euro - jante + anvelope + arcuri + montaj - eu zic sa te duci direct la 18”, macar sa merite vizual; desi recomandarea mea e sa stai linistit si sa ramai pe 16”1 point
-
Ce poți face intr-o zi cu soare si 20°C ? Simplu: offroad, zapada si munte! Asa ca am dus Kodiaq-ul intr-o zonă exclusivistă 4×4 la Cabana Vârful Ciucaș pe o urcare offroad foarte interesantă de 5 km iar pe mine până in varful Ciucaș ? Faptul ca erau sute de turisti la cabana si pe traseu iar sus doar 5-6 masini toate suv-uri spune totul despre dificultatea urcarii. Fara 4x4 nu-ti ridica bariera si nu te lasa sa intri pe traseu (chiar si la mine a avut o ezitare si m-a intrebat "sigur e 4×4?" ) ? E un loc ideal pentru a petrece o zi cu familia...mancare bună ( desi servirea intarzie si e haotica iar papanasii sunt adusi inaintea mâncării), daca ai chef de urcat pe Varful Ciucas traseul e de aprox 1.45 la urcare si o ora la coborare...sau pur si simplu poti sta pe iarba la soare ore in sir in curtea pensiunii sau in proximitatea ea....si bine'nteles un traseu frumos pentru Kodiaq pe care am abordat cele mai înclinate rampe de pana acum.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Hmmm.... citezi aiurea dar nu citesti. SCOATE carcasa mufei. Dupa ce o scoti... o sa ramana partea cu pinii, separat. Pe acesta parte, in capete... SCRIE. scoate carcasa de la mufa si vei vedea pe partea unde sunt pinii, care sunt capetele. Pe o parte ai de la 1 la 8, pe cealalta de la 9 la 161 point
-
Sistemul ad-blue este o porcarie totala, s-a montat prima data in 2007 la camioane ptr a le face euro 5. Deobicei in rezervor are sorbul cu filtrul in capat, de multe ori acel filtru se infunda , cand sé infunda numai alimenteaza pompa, appare becul check engine (la camioane iti baga motorul in protectie ). Atunci sé scoate sorbul sé curata filtrul iar pompa o sa mearga la parametri. Pe computer este normal sa va dea anomalie pompa, dar nu se arde pompa asa usor. Tin sa precizez ca aceasta problema am avut -o de 3 ori, si de fiecare data mi sa spus ca este pompa, am insistat mereu sa mi sé curete sorbul si filtrul (care devine ca un calcar). Tin sa precizez ca aceasta problema am avut-o la camion euro 5 , nu cred ca este diferenta intre sisteme, doar vorbim de sistemul adblue. Totodata este recomandat sa nu mergeti la minim cu lichidul adblue, o sa va dea eroare de temperatura si umiditate in rezervorul adblue . Eroarea apare de multe ori si Din cauza lichidului. Atentie !Sunt foarte multi producatori de ad blue, cel mai penal este acela care are mirosul prea tare de clor. Inainte foloseam adblue facut de firma Basf, la un momentdat am gasit ceva mai ieftin, de acolo toate problemele cu infundatul filtrului. S-a curatit tot si m-am intors iar la Basf, zero probleme in ultimul an. Daca Masina este euro 6cautati adblue ptr euro 6 , sau mergeti in vw si cereti codul tipului de lichid. Daca sunteti la minim, dupa ce ati facut plinul sé reseteaza automat nivelul dupa 1 km de mers. Sper sa va fie de folos sfaturile mele. Daca sé pare offtopic rog un moderator sa stearga mesajul. Drumuri bune.1 point
-
am golf "domnu" @ShadoWzZ si da cu dimensiunile astea generoase. @tudy_cnu..da asa e.. la telefon cand am scris a luat aceea dimensiune care o scrisesem altadata in automat... am editat...-1 points
-
@EEXCALADE la cele noi te referi la un zgomot mic asa de fier ca si cum ar suna un clopotel? iar dupa ce se incalzeste un pic motorul dispare sunetul?-1 points
-
A credeam ca il vezi.. si la mine e fel..chiar nu inteleg cum unii il vad..la mine cand conectez cablul apare câteva secunde..apoi dispare..f ciudat...-1 points
-
@EEXCALADE ca tot vad ca te pricepi te.as ruga să-mi răspunzi si mie la o intrebare te rog.. Am 2 masini. Un g6. 1.6 tdi..Si un g7 2.0 tdi... prima am regenerare la fiecare 400..600 km..E ok din punctul meu de vedere..a 2 a..are doar 2 mii km si cred ca deja este la a 6 a regenerare..vad ca majoritatea regenararilor le face la 200 ..200 si un pic de km... Nu inteleg de ce..Fac aceiasi strada cu amândouă.. Care ar fi explicațiile din punctul tau(vostru) de vedere? Ms-1 points
-
Pai si face bine masinii aceste regenerari asa dese? Ma gandesc ca na... Masina e noua.. nu sunt dese regenerarile?-1 points
-
Am văzut că aceiasi aplicatie e si la liber..oare merge?am descărcat aplicația fara plata..cand o sa ma duc la masina am sa incerc dacă merge..dacă nu..am sa plătesc sa o descarc pe cealaltă...-1 points
-
Salutare, La al meu passat B6 am o problema cu un rulment si cu bieletele. O recomandare in sector 3 unde as putea remedia problema se poate va rog frumos ? Dupa deducerile mele, ar fi rulmentul pe fata dreapta. Also, cum ar fi mai bine: sa schimb doar fata dreapta sau sa schimb si pe stanga ? Thanks.-1 points
-
Pune ce vrei tu numai sa aiba norma 507.00 si sa-l inlocuiesti la 10 ,max 15 mii km (fara castrol)-1 points
-
Hei salut ! Intrebare..cu ce scot niste pete de pe masina..petele pt mine sunt ff ciudate..am avut pe masina un prosop pt o a proteja de soare...după ce am luat prosopul de pe ea.. mai exact era pus pe capota si geam..au rămas niste pete de culoare pe vopsea... Nu stiu cum de naiba au intrat în vopsea..sau asa pare...Nu imi explic.. am incercat manual cu polis de la 3 m..din acela fin..m au luat transpiratiile cat am frecat .. nici un rezultat. ..??? deci eu manual..Nu ies...! Ce ma sfătuiți..?-1 points
-
Salutare, Scuze ca revin din nou, dar pentru o verificare mai amanuntita pentru a depista probleme ascunse sau sa previn probleme ulterioare, imi puteti recomanda un om bun ? De asemenea, vreau sa schimb si un rulment si cu bieletele. Thanks. p.s: daca este din sectorul 3 sau 4 ar fi minunat.-1 points
-
Eu am fost la dudu1307 ampieseauto pentru verificare mașină și revizia tehnică. Poți să apeleze la ajutorul lui cu încredere.-1 points
-
Am citit ca LM Top Tec 4200 e Long-life si se schimba la 30.000km/2 ani. Ce ziceti, sa fac asa?-1 points
-
Daca ai garaj, adica bune conditii de pornit iarna. Poti sa l tii doi ani. Insa, masina in strada, drumuri scurte, nu, nu merita. Iar de 30K km, uita. La 15K km este suficient. Personal, il schimb la 10k km.-1 points
-
Ai de unde alege. Valvoline, Motul, Fuchs, LM si nu numai... Cu schimb la 10k km sau max. 15k km, ai de unde alege. Toate stau bine in acest numar de km si regim climatic. Ai destule pareri pertinente din partea colegilor, parcurge cateva pagini doar.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00